Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 12:29:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1497
1498
1499
1500
1501
1502
1503
[
1504
]
1505
1506
1507
1508
1509
1510
1511
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19892422 alkalommal)
Koniman
és 52 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75150 Dátum:
2018.11.11 vasárnap, 14:40:45 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.11.11 vasárnap, 13:58:03
Sziasztok!
A forscant hogy tudom extendedes licencre bővíteni? Illetve hogy lehet benne porlasztot kódolni?
Köszönöm a segítséget.
Gugli a barátod. Kérni kell, és kapsz egy 2 hónapos licenszet.
Porlasztó kódolásra szintén találsz ábrákkal illusztrált leírást.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75151 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 08:14:10 »
A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75152 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 08:36:19 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 08:14:10
A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?
Semmi jelentősége nincs igazából, mind a kettő jó.
Ugyanakkor a műanyag rugalmasabb, nem fog elhajolni komolyabb erő hatására sem, mint a fém. Műanyagból töröttel még nem találkoztam, fémből olyannal, ami kicsit kiflibe hajlott, már igen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75153 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 08:46:48 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 08:14:10
A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?
Tök8. Ha normálisan használod, akkor mindkettő kibírja. Ha nem, akkor meg úgyis a pár ezer ft-os kutyacsont lesz a legkisebb problémád
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75154 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 09:18:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.12 hétfő, 08:46:48
Tök8. Ha normálisan használod, akkor mindkettő kibírja. Ha nem, akkor meg úgyis a pár ezer ft-os kutyacsont lesz a legkisebb problémád
oks, köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75155 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 09:22:18 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 09:18:34
oks, köszi.
Ez a szilent szokott szétmenni és mennyire bonyolult cserélni?
https://www.bardiauto.hu/webshop/robbantott-abras-kereso/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/futomu?pictureId=3:7c18745&productId=3:7c009-00822
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75156 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 10:22:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 09:22:18
Ez a szilent szokott szétmenni és mennyire bonyolult cserélni?
https://www.bardiauto.hu/webshop/robbantott-abras-kereso/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/futomu?pictureId=3:7c18745&productId=3:7c009-00822
Szokott.
Az attól függ, mennyire vagy járatos az autószerelésben. Ha még most indulsz a boltba dugókulcskészletért, akkor inkább ne kezdj neki. Ha nem esik ki a csavarhúzó a kezedből, akkor csak a szokásos bosszantások vannak, mint berohadt csavar és hasonlók, de nem igazán bonyolult művelet. Találsz róla képekkel illusztrált leírást a FAQ-ban, vagy ha ott nem, akkor a FordWikin biztosan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75157 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 10:26:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.12 hétfő, 10:22:27
Szokott.
Az attól függ, mennyire vagy járatos az autószerelésben. Ha még most indulsz a boltba dugókulcskészletért, akkor inkább ne kezdj neki. Ha nem esik ki a csavarhúzó a kezedből, akkor csak a szokásos bosszantások vannak, mint berohadt csavar és hasonlók, de nem igazán bonyolult művelet. Találsz róla képekkel illusztrált leírást a FAQ-ban, vagy ha ott nem, akkor a FordWikin biztosan.
AndyA
lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már illetve a futómű cuccokat most kell majd cserélnem. Hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75158 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 10:29:14 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 10:26:17
lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már és pont most volt szívásom a kormányszervő szíjtárcsa beletört csavarjával, amit sikerült kibányászniom. A futómű cuccokat most kell majd cserélnem és csak hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75159 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 10:30:25 »
Idézetet írta: Koniman - 2018.11.12 hétfő, 10:26:17
lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már illetve a futómű cuccokat most kell majd cserélnem. Hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell?
Nézd meg a képeket a FordWikin. Szerintem annyira nem kell szétbontani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2563
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75160 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 17:15:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.12 hétfő, 10:30:25
Nézd meg a képeket a FordWikin. Szerintem annyira nem kell szétbontani.
AndyA
Ok, köszi megnézem.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75161 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 20:24:03 »
4021-es Adagoló számú adagoló csereszabatos a 8112-vel? Felprogramozással?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75162 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 22:30:16 »
Idézetet írta: Palermo - 2018.11.12 hétfő, 20:24:03
4021-es Adagoló számú adagoló csereszabatos a 8112-vel? Felprogramozással?
4021 asszem a 26ossal cserélhető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75163 Dátum:
2018.11.13 kedd, 11:40:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.11.12 hétfő, 22:30:16
4021 asszem a 26ossal cserélhető
Bármelyikre cserelhetem és programozás után működőkepes lesz?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
zozo967
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75164 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 15:57:47 »
Sziasztok!
A segítségetekre volna szükségem.
A nyáron tulajdonosa lettem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI 2003 február 96 kw 130Le .
Kb 3 hete ,hideg indulás után alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
Előre is köszönöm a segítségeteket
Üdv
Zozo
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75165 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 16:01:24 »
Idézetet írta: zozo967 - 2018.11.18 vasárnap, 15:57:47
Sziasztok!
A segítségetekre volna szükségem.
A nyáron tulajdonosa lettem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI 2003 február 96 kw 130Le .
Kb 3 hete ,hideg indulás után alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
Előre is köszönöm a segítségeteket
Üdv
Zozo
Sajna még a gyári termosztátok sem mindig hibátlanok. Az utángyárott meg főként.
Csövek tapogatásával közelebb tudsz jutni, hogy melyik lehet a rossz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75166 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 16:47:46 »
Idézetet írta: zozo967 - 2018.11.18 vasárnap, 15:57:47
Sziasztok!
A segítségetekre volna szükségem.
A nyáron tulajdonosa lettem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI 2003 február 96 kw 130Le .
Kb 3 hete ,hideg indulás után alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
Előre is köszönöm a segítségeteket
Üdv
Zozo
Amikor nekem ilyet csinált, akkor az olajhűtőnél lévő termosztát szórakozott. Az egyik megoldás, hogy van FAQ, hogy hogyan lehet kicsit javítani rajta. Az én megoldásom az volt, hogy GSR javasolt egy VW csőtermosztátot, ami egészen más szerkezetű, és kb. lehetetlen, hogy olyan dolgok forduljanak elő vele, mint a sajnos eléggé elcseszett Ford-féle példánnyal.
Úgyhogy meg is nyerte magának a feladatot, hogy beépítse...
Azóta semmi ilyen gond nincs.
A bemelegítéshez pedig elég jó segítség egy gyári villanyos pótfűtés beépítése. Nekem bejött... 5-6 km egyenletes városi 50-70 (hajnal 5-kor a Szentendrei úton befelé) után már megmozdul a mutató és jön a meleg.
Pár hete, amikor még 8-10 foknál nem volt hidegebb hajnalban, 2,5 km a szállástól a cégig elég volt hozzá, hogy majdnem középig elmenjen a mutató (fűtés nélkül).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
boczus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75167 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 18:17:07 »
Sziasztok!
2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?
üdv, Boczus
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75168 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 18:35:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.18 vasárnap, 16:47:46
Amikor nekem ilyet csinált, akkor az olajhűtőnél lévő termosztát szórakozott. Az egyik megoldás, hogy van FAQ, hogy hogyan lehet kicsit javítani rajta. Az én megoldásom az volt, hogy GSR javasolt egy VW csőtermosztátot, ami egészen más szerkezetű, és kb. lehetetlen, hogy olyan dolgok forduljanak elő vele, mint a sajnos eléggé elcseszett Ford-féle példánnyal.
Úgyhogy meg is nyerte magának a feladatot, hogy beépítse...
AndyA
A cikkszámát elárulta?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75169 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 13:34:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.18 vasárnap, 18:35:18
A cikkszámát elárulta?
Ezt küldte anno, azután kikerestem ugyanezt a Bárdinál. Valami 4-5 ezer Ft volt, plusz csövezés.
https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/
Ez lett belőle:
https://ibb.co/nqhgvL
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75170 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 15:38:21 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.18 vasárnap, 18:35:18
A cikkszámát elárulta?
V15-99-2028
Ezzel próbálkozz. két vége 20 mm es.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75171 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 15:49:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.19 hétfő, 13:34:01
Ezt küldte anno, azután kikerestem ugyanezt a Bárdinál. Valami 4-5 ezer Ft volt, plusz csövezés.
https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/
Ez lett belőle:
https://ibb.co/nqhgvL
AndyA
Heló.
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75 remélem ezaz).
(bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók.
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi).
Előre is köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.19 hétfő, 15:54:18 írta barnab
»
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75172 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 16:58:38 »
Idézetet írta: barnab - 2018.11.19 hétfő, 15:49:14
Heló.
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75 remélem ezaz).
(bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók.
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi).
Előre is köszönöm.
Odaadtam a termosztátot és az autót GSR-nek, és némi apró fejében így adta vissza.
Bárdiban nincs alkalmas cső, kérdeztem anno őket, de nem tudtak segíteni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75173 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 17:03:06 »
Idézetet írta: barnab - 2018.11.19 hétfő, 15:49:14
Heló.
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75 remélem ezaz).
(bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók.
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi).
Előre is köszönöm.
Hirtelen ilyesmit találtam, ami jó lehet valamire:
https://www.ebay.de/itm/90-degree-hose-connector-Elbow-Mender-Barbed-Joiner-Tubing-Fittings-Pipe-Adapter/292759711721?hash=item4429d6afe9:m:mkthp3gLEdNR0IDJUbOv-sA
Plusz hozzá 16-os és 20-as csőből a kellő hossz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75174 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 17:12:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.19 hétfő, 16:58:38
Odaadtam a termosztátot és az autót GSR-nek, és némi apró fejében így adta vissza.
Bárdiban nincs alkalmas cső, kérdeztem anno őket, de nem tudtak segíteni.
AndyA
Köszi az infót.
Én már régóta tervezem a beépítést de a megfelelő cső miatt nem tudtam megcsinálni.
(ez hasonló mint a túrbó vákumcső kialakítása: a csövek 4mm belső átmérővel rendelkeznek, kivéve a tartályt és a vákumlabdát , mert az nálam 6mm. és ha ráerőltettem a csövet egy idő után szétrepedt
)
és nem akarok ígyjárni a termosztáthoz menő csővel.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75175 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 17:36:42 »
Sziasztok! Hogy lehet 100%- osan megállapítani, hogy valamelyik termosztát nem jól működik?Előre is köszi.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75176 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 17:45:47 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.11.19 hétfő, 17:36:42
Sziasztok! Hogy lehet 100%- osan megállapítani, hogy valamelyik termosztát nem jól működik?Előre is köszi.
Általában az olajköri. A másik meg nem olyan drága. Cseréld mindkettőt.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75177 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 20:21:25 »
Akkor cseréljem ki mind a kettőt, és megoldódik a problémàm?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75178 Dátum:
2018.11.19 hétfő, 21:25:21 »
Idézetet írta: pamacs - 2018.11.19 hétfő, 20:21:25
Akkor cseréljem ki mind a kettőt, és megoldódik a problémàm?
ha kicseréled az egyiket úgyis kiderül, hogy a másik rossz...
Az olajköri helyett állítólag érdemes vw csőtermosztátot beszerelni, valamelyik topicban pont a napokban volt téma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75179 Dátum:
2018.11.20 kedd, 07:30:22 »
Idézetet írta: barnab - 2018.11.19 hétfő, 17:12:36
Köszi az infót.
Én már régóta tervezem a beépítést de a megfelelő cső miatt nem tudtam megcsinálni.
(ez hasonló mint a túrbó vákumcső kialakítása: a csövek 4mm belső átmérővel rendelkeznek, kivéve a tartályt és a vákumlabdát , mert az nálam 6mm. és ha ráerőltettem a csövet egy idő után szétrepedt
)
és nem akarok ígyjárni a termosztáthoz menő csővel.
GSR azt írta, hogy a gyári, 16 mm-es csövet vágta el, és némi szilikonspray segítségével rátolta a 20 mm-es csonkra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75180 Dátum:
2018.11.20 kedd, 07:32:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.19 hétfő, 21:25:21
ha kicseréled az egyiket úgyis kiderül, hogy a másik rossz...
Az olajköri helyett állítólag érdemes vw csőtermosztátot beszerelni, valamelyik topicban pont a napokban volt téma.
Éppen itt, kb. tíz hozzászólással feljebb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75181 Dátum:
2018.11.20 kedd, 07:58:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.20 kedd, 07:32:23
Éppen itt, kb. tíz hozzászólással feljebb.
AndyA
Na ja, aki nem olvas vissza
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75182 Dátum:
2018.11.20 kedd, 09:45:19 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.20 kedd, 07:58:28
Na ja, aki nem olvas
vissza
...csak ír.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75183 Dátum:
2018.11.20 kedd, 12:13:43 »
Tisztelt Fórumtársak!
Mivel kezdődik a fűtési szezon látom ismét aktualitást nyert az olaj és főköri termosztát problémájának kérdésköre. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy 16 havi teszt után a FAQ topikban leírt olajtermo alátétes és központosítós átalakítás külön-külön kiválóan működik, a mai napig is hibátlanul. Nem kívánom a saját lovam dicsérni, de bátran ajánlom mindenkinek akinek olajtermo gondja van előszór próbálja ki az alátétes megoldást, aminek a kivitelezése pofon egyszerű és az anyag költség nem éri el a 200 Ft. Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy neki szimpatikus. Ezzel a hozzászólásommal nem kívántam "AndyA fórumtárs" javallatát degradálni. Mindenkinek sok sikert kívánok a probléma leküzdéséhez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 12:16:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75184 Dátum:
2018.11.20 kedd, 13:41:55 »
Idézetet írta: László - 2018.11.20 kedd, 12:13:43
Tisztelt Fórumtársak!
Mivel kezdődik a fűtési szezon látom ismét aktualitást nyert az olaj és főköri termosztát problémájának kérdésköre. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy 16 havi teszt után a FAQ topikban leírt olajtermo alátétes és központosítós átalakítás külön-külön kiválóan működik, a mai napig is hibátlanul. Nem kívánom a saját lovam dicsérni, de bátran ajánlom mindenkinek akinek olajtermo gondja van előszór próbálja ki az alátétes megoldást, aminek a kivitelezése pofon egyszerű és az anyag költség nem éri el a 200 Ft. Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy neki szimpatikus. Ezzel a hozzászólásommal nem kívántam "AndyA fórumtárs" javallatát degradálni. Mindenkinek sok sikert kívánok a probléma leküzdéséhez.
Tisztelettel László!
Nem én voltam, hanem GSR...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75185 Dátum:
2018.11.21 szerda, 19:03:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.11.20 kedd, 13:41:55
Nem én voltam, hanem GSR...
AndyA
Sziasztok!
Gsr fórumtárs vállal még ilyet? Hol érhetem el?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75186 Dátum:
2018.11.21 szerda, 19:20:34 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.21 szerda, 19:03:52
Sziasztok!
Gsr fórumtárs vállal még ilyet? Hol érhetem el?
Köszi
https://www.faberteam.hu/
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75187 Dátum:
2018.11.21 szerda, 19:37:06 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.21 szerda, 19:20:34
https://www.faberteam.hu/
Koszi!
Itt dolgozik vagy tulaj?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75188 Dátum:
2018.11.21 szerda, 19:37:29 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.21 szerda, 19:37:06
Koszi!
Itt dolgozik vagy tulaj?
itt dolgozik. Tibi a neve
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75189 Dátum:
2018.11.21 szerda, 19:41:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.21 szerda, 19:37:29
itt dolgozik. Tibi a neve
Privátba is foglalkozik ilyen dolgokkal?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75190 Dátum:
2018.11.21 szerda, 20:19:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.21 szerda, 19:41:44
Privátba is foglalkozik ilyen dolgokkal?
nem
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75191 Dátum:
2018.11.21 szerda, 21:31:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.11.21 szerda, 20:19:47
nem
Köszönöm, akkor lehet elmegyek a linkelt vállalkozáshoz és keresem Tibit
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75192 Dátum:
2018.11.21 szerda, 22:18:08 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.11.21 szerda, 21:31:47
Köszönöm, akkor lehet elmegyek a linkelt vállalkozáshoz és keresem Tibit
Naplózva
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 144
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75193 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 13:38:16 »
Sziasztok,
sárga olaj van az autó alján. Úgy néz ki, hogy ereszt a klíma kompresszor. Létezik hozzá valamilyen tömítés garnitúra aminek cseréjével ez megszűntethető vagy komplett kompresszor csere?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75194 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 16:51:05 »
Idézetet írta: momcrew - 2018.11.22 csütörtök, 13:38:16
Sziasztok,
sárga olaj van az autó alján. Úgy néz ki, hogy ereszt a klíma kompresszor. Létezik hozzá valamilyen tömítés garnitúra aminek cseréjével ez megszűntethető vagy komplett kompresszor csere?
Vegyél egy bontottat
Naplózva
boczus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75195 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 16:48:16 »
Sziasztok!
Korábban már írtam, most megpróbálom még egyszer:
2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?
Köszönöm!
üdv, Boczus
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75196 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 18:18:04 »
Idézetet írta: boczus - 2018.11.25 vasárnap, 16:48:16
Sziasztok!
Korábban már írtam, most megpróbálom még egyszer:
2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?
Köszönöm!
üdv, Boczus
Mi a hibakód? Tempomat működik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
boczus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75197 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 18:35:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.11.25 vasárnap, 18:18:04
Mi a hibakód? Tempomat működik?
Hát ez az. Nincs benne tempomat...
A hibakódot szám szerint nem tudom sajnos.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75198 Dátum:
2018.11.25 vasárnap, 21:18:43 »
Sziasztok,
a klímakompresszor felől alapjáraton néha súrlódó zajt hallok. Ezzel egy időben, olyan mintha kicsit "vinné" is a külső részét(vagy minek nevezzem), lassan elkezd "forogni". Elállítódott a hézag? Vagy csapágy? Melyik a jobb, melyiket lehet javítani?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #75199 Dátum:
2018.11.26 hétfő, 14:08:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.11.25 vasárnap, 21:18:43
Sziasztok,
a klímakompresszor felől alapjáraton néha súrlódó zajt hallok. Ezzel egy időben, olyan mintha kicsit "vinné" is a külső részét(vagy minek nevezzem), lassan elkezd "forogni". Elállítódott a hézag? Vagy csapágy? Melyik a jobb, melyiket lehet javítani?
Ha biztosan kiszűrted,hogy a klímakomp-tól fémes "cicergő" szárazon futó csapágyhang,akkor lehet az.(nem föttögő stb,
) Első körben én a kuplung hézagot nézném meg,állítanám be,és utána-közben a csapágyra is ránéznék.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 14:09:39 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
1497
1498
1499
1500
1501
1502
1503
[
1504
]
1505
1506
1507
1508
1509
1510
1511
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ