Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.20 hétfő, 17:30:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10966963 alkalommal)
Soprano
és 14 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 13:26:15 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.04 szombat, 23:29:10
Azért legyünk korrektek... van az a motor 218@500, 286@500-zal is... és a 6 henger azért csak 6 henger. Hiába lesz duplaturbó a 2,2-őn, mégis a 6 henger a jobb karakterisztikájú. Meg ki tudja, 2 év múlva mit hoz ki a bömös.
286LE az 580Nm
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 13:48:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.04 szombat, 22:13:17
News!
A németeknél már van Individual katalógus.
Itt lehet letölteni:
http://www.ford.de/ie/-/-/downkat36/-/popup
Ekkora felhajtást az egyedi bőr és egy új 5 küllős 18-as sci-fi felni miatt...
Az az individual biztosan fejlédni fog még. Lesz abban több dolog is. Végülis a mondeo a zászlóshajó, kell ide a sok cicoma.
Ja, Stealt írj, hogy a 2,2 biturbo gonosz jószág lesz. Az biztos. A legdurvább benne, a karakterisztikája. Szinte nincs turbólyuk. Majdnem az alapjárattól húz. Bárhol rálépsz a gázra, akkorát lép, hogy ihaj.
Amúgy én egyre inkább afelé hajlok, hogy most nem is ghia lenne, hanem megvárom az ST-t. Mivel a JB optikát, az erősebb motort, meg szinte mindent amúgy is megvennék, így elvileg nem kerülne többe, sőt, akár még így olcsóbb is lenne.
Nagyon kíváncsi vagyok, mikor jön már az ST. Meg hogy mi lesz benne. Jó, nyilván az erősebb (260-300 ló) 5 hengeres benzines, ez OK, de pl az állítható futómű vajon benne lesz-e? Meg a difizár - ha igaz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
iSO
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 14:02:32 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.05 vasárnap, 13:48:38
Ja, Stealt írj, hogy a 2,2 biturbo gonosz jószág lesz. Az biztos. A legdurvább benne, a karakterisztikája. Szinte nincs turbólyuk. Majdnem az alapjárattól húz. Bárhol rálépsz a gázra, akkorát lép, hogy ihaj.
Múlt héten vezettem egy Jaguar XF 4.2 kompresszoros vasat. Ott sem volt lyuk. Megvolt a lóerő és a nyomaték mindenhol!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 15:26:38 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.05 vasárnap, 13:26:15
286LE az 580Nm
jó jo de ez a 3,0sd
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 15:45:51 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.05 vasárnap, 15:26:38
jó jo de ez a 3,0sd
az csak az X3ban sd jó talán még a x5ben is. a 3, 5, 6, 7 ben 35d a jelölése ... azaz 335d, 535d, 635d, 735d. na ezekkel csak óvatosan, mee a végén kilépsz az autóból 200nál, h megálltál v mivan!?
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2008.10.05 vasárnap, 16:28:14 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.05 vasárnap, 15:45:51
az csak az X3ban sd jó talán még a x5ben is. a 3, 5, 6, 7 ben 35d a jelölése ... azaz 335d, 535d, 635d, 735d. na ezekkel csak óvatosan, mee a végén kilépsz az autóból 200nál, h megálltál v mivan!?
ne offoljunk
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2008.10.08 szerda, 10:36:51 »
Ennek már Individual ülése lenne?
http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=9&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=FORD&model0=Mondeo&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=2008-01&year_to=all&mileage_from=all&mileage_to=all&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=all&date_of_entry=3&usage_type=all&vid=80239746&source=MDE&record_index=179&total=180&tab=overview&called_from=list
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2008.10.08 szerda, 20:26:23 »
hy all! 235/40R18-as kerekeben mekkora az ideális keréknyomás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2008.10.08 szerda, 20:31:43 »
Idézetet írta: dave4 - 2008.10.08 szerda, 20:26:23
hy all! 235/40R18-as kerekeben mekkora az ideális keréknyomás?
Nem kerék-, hanem autófüggő. Olvasd el a kézikönyvben, vagy nézd meg az adattáblán. A 3-asban a tank ajtón van, belülről.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 19:16:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.08 szerda, 10:36:51
Ennek már Individual ülése lenne?
http://www.mobile24.hu/index.php?
hát oda van írva, h az van benne
de nekem a konyakos jobban teccik.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 12:29:45 »
"Narancssárga" belsős Individual:
http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=3&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=FORD&model0=Mondeo&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=2008-01&year_to=all&mileage_from=all&mileage_to=all&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=all&date_of_entry=3&usage_type=all&vid=80688442&source=MDE&record_index=56&total=67&tab=overview&called_from=list
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 18:20:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.13 hétfő, 12:29:45
"Narancssárga" belsős Individual:
A váltónál és a kéziféknél nem tetszik, de amúgy tetszik.
Hogy együtt élni milyen lenne vele, nemtudom.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 21:03:21 »
Idézetet írta: Domi - 2008.10.13 hétfő, 18:20:56
A váltónál és a kéziféknél nem tetszik, de amúgy tetszik.
Hogy együtt élni milyen lenne vele, nemtudom.
Én bevállalnám.
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2008.10.20 hétfő, 19:43:56 »
hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2008.10.21 kedd, 07:47:35 »
Idézetet írta: dave4 - 2008.10.20 hétfő, 19:43:56
hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?
Lehet, hogy a menüben kell aktivizálni ezt a funkciót.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2008.10.21 kedd, 08:48:41 »
Idézetet írta: dave4 - 2008.10.20 hétfő, 19:43:56
hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?
Gondolod, hogy egy hattervilagitason mulna a dolog ?
Naplózva
blah blah blah
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2008.10.21 kedd, 14:59:46 »
Idézetet írta: dave4 - 2008.10.20 hétfő, 19:43:56
hy all! titánium X-nél van ugye a HMI kijelző! ha csökken az akuu töltése, akkor leveszi a kilóméteróra meg a fordulatszám mérő fényerősségét? mer nekem ilyen van, de a nagykijelző fénye maradt az eredeti! a világítás erősségén nem állítottam! vkinek vmi ötlet?
Bocs, hogy okoskodok, de ha egy akkumulátor feszültsége (töltése) csökken , akkor az izzók látványosan veszítenek a fényerejükből, míg egy LCD panel háttérvilágítása (ami nem ízzós ugye) az kevésbé érzékeny a feszültség csökkenésre, így látszólag tartja a fényerejét.
Vagyis szerintem semmiféle automatika nincs, csak egyszerű fizika a dolog nyitja.
De azt azért nem értem, hogy honnan tudod, hogy csökken az akku töltése? Olyankor már a töltés hiányára figyelmeztető lámpa is világítana, ami baj...... Vagy most mi is van?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2008.10.21 kedd, 15:09:12 »
Idézetet írta: agize - 2008.10.21 kedd, 14:59:46
Bocs, hogy okoskodok, de ha egy akkumulátor feszültsége (töltése) csökken , akkor az izzók látványosan veszítenek a fényerejükből, míg egy LCD panel háttérvilágítása (ami nem ízzós ugye) az kevésbé érzékeny a feszültség csökkenésre, így látszólag tartja a fényerejét.
Vagyis szerintem semmiféle automatika nincs, csak egyszerű fizika a dolog nyitja.
De azt azért nem értem, hogy honnan tudod, hogy csökken az akku töltése? Olyankor már a töltés hiányára figyelmeztető lámpa is világítana, ami baj...... Vagy most mi is van?
Hat igen, valahogy erre akartam enis celozgatni
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2008.10.24 péntek, 16:48:19 »
A járgányom már látszik az etis-ben.
Érdekes, hogy ki van emelve a következő:
"Less Daytime Running Lamps"
tehát nappali fény nélkül.
Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2008.10.24 péntek, 20:18:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.24 péntek, 16:48:19
A járgányom már látszik az etis-ben.
Érdekes, hogy ki van emelve a következő:
"Less Daytime Running Lamps"
tehát nappali fény nélkül.
Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?
2012(?)-től kötelező lesz.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 08:51:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.24 péntek, 16:48:19
Ezek szerint lehet majd nappali fénnyel is kapni az autót? Sztetek?
Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény
635
6 000 Ft
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 17:24:09 »
Idézetet írta: englishman - 2008.10.26 vasárnap, 08:51:45
Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény
635
6 000 Ft
Háááát, az automatikus menetfény és a nappali fény az egészen más...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2008.10.26 vasárnap, 17:28:36 »
Idézetet írta: englishman - 2008.10.26 vasárnap, 08:51:45
Más most is lehet, fizetős extra...
Automatikus menetfény
635
6 000 Ft
Jé, az i-man... régen láttalak, komám.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 10:06:57 »
Találtam egy weboldalt.
Azért jó, mert az MK4-es Mondeo-t lehet rajta megnézni különböző színekben. Nem grafika, hanem feltöltött fotók között lehet mazsolázgatni. Mondeo vásárlóknak ideális.
http://www.brmproduksies.nl/mondeo/index_english.htm
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 10:28:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.30 csütörtök, 10:06:57
http://www.brmproduksies.nl/mondeo/index_english.htm
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 11:24:24 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.26 vasárnap, 17:28:36
Jé, az i-man... régen láttalak, komám.
Válasz
Hozzászólások: 1
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 13:02:03 »
Idézetet írta: englishman - 2008.10.30 csütörtök, 11:24:24
Itt ilyen kedvesen fogadják az új tagokat is!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.30 csütörtök, 15:18:21 írta SSanya
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 13:06:56 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.10.30 csütörtök, 10:28:07
Erre számítottam, hogy Te üdvözölni fogod. (kiszúrtam a hauto.hu-n a hirdetések között a hifi zsoel mappát mutató képét
)
Utód?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 15:13:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.10.30 csütörtök, 13:06:56
Erre számítottam, hogy Te üdvözölni fogod. (kiszúrtam a hauto.hu-n a hirdetések között a hifi zsoel mappát mutató képét
)
Utód?
Sokminden van mostanában változás alatt, majd meglátjuk mi lesz!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2008.10.30 csütörtök, 15:20:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.10.30 csütörtök, 15:13:18
Sokminden van mostanában változás alatt, majd meglátjuk mi lesz!
Szurkolok! Kollégám régen mindig ezt mondta ilyenkor: "Hajrá Szabónéni!"
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2008.10.31 péntek, 07:53:27 »
Kedves Klubtársak!
Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.
Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2008.10.31 péntek, 08:27:36 »
Idézetet írta: baloght - 2008.10.31 péntek, 07:53:27
Kedves Klubtársak!
Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.
Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.
Szerintem a motor ugyanaz, mint a 140 lovasé, csak vissza kellett fogni a váltó miatt. A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.
Vagy, még az is lehet, hogy az emisszió miatt kellett, hogy teljesíteni tudja az eu4-et (ez a valószínűbb).
Szerelik ezt a kéziváltóssal is?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2008.10.31 péntek, 08:30:23 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.31 péntek, 08:27:36
Szerintem a motor ugyanaz, mint a 140 lovasé, csak vissza kellett fogni a váltó miatt. A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.
Vagy, még az is lehet, hogy az emisszió miatt kellett, hogy teljesíteni tudja az eu4-et (ez a valószínűbb).
Szerelik ezt a kéziváltóssal is?
Német országba gyártottakba rakták és lehet hogy rakják is. Az autó amit kinéztem az Magyasrországi első forgalombahelyezésű, de német gyártási ciklusban készült...
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2008.10.31 péntek, 14:58:34 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.31 péntek, 08:27:36
A 3-asban is, az aftomat csak 310 Nm-ert tud.
Ezt honnan tudod? Hol van leírva, mert én ilyet még nem láttam...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2008.10.31 péntek, 18:43:14 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.10.31 péntek, 14:58:34
Ezt honnan tudod? Hol van leírva, mert én ilyet még nem láttam...
Nem emlékszem már, hol olvastam. De a váltó csak 310-et tud, ez benne is van a specifikációban. Ezért nem okos dolog az automatát chippelni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2008.10.31 péntek, 19:31:56 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.31 péntek, 18:43:14
Nem emlékszem már, hol olvastam. De a váltó csak 310-et tud, ez benne is van a specifikációban. Ezért nem okos dolog az automatát chippelni.
Szia!
Itt a bölcsesség!
(ide off, a cégnél nekiálltak erősebb motorokat rakni a dízelekbe. By Catepillar.
Azóta a hidraulikus hajtóművek egymás után helo, hullanak szét, amik eddig az arra méretezett motoroknál soha nem hibásodtak meg)
Üdv:)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 11:19:19 »
Srácok!
Hallottatok már a "modifikációs center"ről?
Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 11:24:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 11:19:19
Srácok!
Hallottatok már a "modifikációs center"ről?
Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...
Ez az optikai tuning részleg. szvsz
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 11:33:03 »
Idézetet írta: Angel - 2008.11.03 hétfő, 11:24:02
Ez az optikai tuning részleg. szvsz
Az lehet. Így megszenvedni azért a JB csomagért... ~3,5-4 hét csúszás...
Csak azt nem értem, hogy az etisben már úgy látszik, hogy 10.13.-án legyártva.
Nem baj, az vigasztal ma, hogy Junior Member lettem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
MondeoM
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 12:48:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 11:19:19
Hallottatok már a "modifikációs center"ről?
Mert állítólag a rendelés alatt lévő autóm ott kötött ki.
Mi lehet ez? A túl sok extrát máshol (a modifikációs centerben) szerelik be? Vagy mi lehet ez? Hm...
Bizonyos extrákat (tudtommal nem csak külső hanem belső is) nem a szerelőszalagon, hanem a Mods Centerben szerelnek be. A nem szériafelszereltségű autók eltöltenek ott 1-2 munkanapot.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 12:55:53 »
Ismét egy kérdés:
Nézegetem a IV-es mondikat. Az egyiken (alapból) 205/55 16-os a gumi, a másikon 215/55/16. A 17-es kerékre pedig 235/45/17 gumi kerül. Hát eszem *** eláll, hogy most mi a jó és mi az ideális...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.03 hétfő, 14:09:26 írta Scratch
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 13:26:47 »
Idézetet írta: baloght - 2008.11.03 hétfő, 12:55:53
Ismét egy kérdés:
Nézegetem a IV-es mondikat. Az egyiken (alapból) 205/55 16-os a gumi, a másikon 215/55/16. A 17-es kerékre pedig 235/45/17 gumi kerül. Hát eszem *** eláll, hogy most mi a jó és mi az ideális...
Nyisd ki a gépkönyvet. A ~240. oldal körül van a big-big táblázat, hogy adott gumi és motor mellett milyen nyomásra kell fújni a kerekeket.
205-ös gumit csak az alap 1.6 benzinhez és 1.8 Tdci--hez látok.
Ja, kimaradt pár méret: 235/40 R18. S a T125/90 R16 is, bár 4 ilyennel hülyén nézne ki az autó.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.11.03 hétfő, 14:09:47 írta Scratch
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 13:28:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 13:26:47
Nyisd ki a gépkönyvet. A ~240. oldal körül van a big-big táblázat, hogy adott gumi és motor mellett milyen nyomásra kell fújni a kerekeket.
205-ös gumit csak az alap 1.6 benzinhez és 1.8 Tdci--hez látok.
De mondjuk téligumiban jó lehet ez a méret... Nem??
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 13:39:47 »
Idézetet írta: baloght - 2008.11.03 hétfő, 13:28:03
De mondjuk téligumiban jó lehet ez a méret... Nem??
A gumisok szerelt felnire mondanak 205-t és 215-t is.
Ha nagy hó lesz, akkor 205, ha meg nem lesz, akkor a jobb tapadás miatt 215.
Én valószínűleg 215-t vennék, ha lemezfelniznék, s nem lenne TPMS az autóban.
(Kérdés, hogy kerületben mi a különbség a gyárilag adott nyári gumihoz képest, mert ha nagy, akkor csalhat a kmóra)
Én bízom benne, hogy nem lesz hó, így 235/45R17 lesz a téli is. A 175 pacit valahogy az úton kell majd tartani télen is.
(Meg a 400Nm-t
) Így mukodik majd a guminyomás ellenőrző rendszer (TPMS) is.
Az a baj, hogy az MK4 mondik már akkorák, hogy majdnem a 17-es kerék is pitének tűnik az autó alatt...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 15:59:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 13:39:47
...
Én valószínűleg 215-t vennék, ha lemezfelniznék, s nem lenne TPMS az autóban.
...
Nem szörnyen drága a plusz jeladó a tpms-hez, megfontolandó a külön téli felni+jeladó garnitúra.
És akkor nem kell szétizélni a felniket évente 2x...
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 18:51:29 »
Idézetet írta: englishman - 2008.11.03 hétfő, 15:59:32
Nem szörnyen drága a plusz jeladó a tpms-hez, megfontolandó a külön téli felni+jeladó garnitúra.
És akkor nem kell szétizélni a felniket évente 2x...
A gumis azt mondta, hogy ezeket a jeladókat az alufelnikbe lehet csak berakni, a sima lemezfelnibe nem.
+4 alufelni pedig drága lenne...
Hogyan lehet ezeket a jeladókat tanítani az autóhoz?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gyuri 700
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 19:11:54 »
Idézetet írta: baloght - 2008.10.31 péntek, 07:53:27
Kedves Klubtársak!
Úgy néz ki, hogy a sokat érő popómat átrakom egy 4-es mondiba. Nem újba, hanem egy 1 évesbe. Az autó tipp-topp, de amire figyelmes lettem az a következő. Nem 141le a motorja hanem 130le. Megnéztem a katalógusokat, és elvileg ezekete a motorokat szállítják az autómatához.
Mi lehet a különbség? Vagy az egy elavultabb motor? Első ránézésre nekem az a különbség, hogy ebben nincs overboost. De lehet, hogy hülyeség amit mondok.
Nekem is feltűnt, hogy van 130Le és 141Le .A márkakereskedésben azt mondták, hogy pár száz db 130 lóerős érkezett magyar országra az első időben, a szerelő szerint pedig a 130Le a régi motor, a 141Le pedig vadi új.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2008.11.03 hétfő, 19:17:50 »
Idézetet írta: gyuri 700 - 2008.11.03 hétfő, 19:11:54
Nekem is feltűnt, hogy van 130Le és 141Le .A márkakereskedésben azt mondták, hogy pár száz db 130 lóerős érkezett magyar országra az első időben, a szerelő szerint pedig a 130Le a régi motor, a 141Le pedig vadi új.
Ez nem gy van. Mindkét motor a négyesben (130, 140) 1997 köbcentis, a régi (hérmasban) meg 1998.
Az új a psa-féle, és 140 lovas (nem 141, nem 143).
Szerintem csak automatákhoz adják a 130-ast. A kisebb motor, az 1,8-as, az a 125 lovas, így nem is lenne értelme annyi fajta motort tartani. Ja, az még mindig 8 szelepes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2008.11.04 kedd, 08:55:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 18:51:29
A gumis azt mondta, hogy ezeket a jeladókat az alufelnikbe lehet csak berakni, a sima lemezfelnibe nem.
+4 alufelni pedig drága lenne...
Vitatom.... egy acélfelni ~10k, egy alut kapsz ~15k körül.
Szebb, tartósabbb, stb. de ez már egy másik topic...
Idézetet írta: SzJani - 2008.11.03 hétfő, 18:51:29
Hogyan lehet ezeket a jeladókat tanítani az autóhoz?
Sztem nem kell tanítani, de majd kiderül februárban.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2008.11.04 kedd, 09:01:55 »
Idézetet írta: englishman - 2008.11.04 kedd, 08:55:16
Vitatom.... egy acélfelni ~10k, egy alut kapsz ~15k körül.
Szebb, tartósabbb, stb. de ez már egy másik topic...
Sztem nem kell tanítani, de majd kiderül februárban.
Én azért erre a tartósabb dologra nem vennék mérget.
Szép az biztos, de az acél jobban bírja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ