Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 15:28:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219496 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:13:00 »

Szia,
 
kiszámoltam a fogyasztást. Beszéltem egyik cimborámmal, ő azt mondta, hogy kattanásig tankoljam mindig, mert utána még belemegy 2-3 liter, ami csalhat a számításnál. Legfeljebb most kiürítem a tankot, s akkor kiszámolom újra.
 
Amúgy nagy különbség van fogyasztásban a TDCI és a TDDI között
1-1,2 liter a különbség a tdci javára.
 
Nekem volt tddi-m is,6.8-7.2 között jártam vele.
Ugyanez a tdci-nél 5.5-5.8!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:15:00 »

1-1,2 liter a különbség a tdci javára.
 
Nekem volt tddi-m is,6.8-7.2 között jártam vele.
Ugyanez a tdci-nél 5.5-5.8!
Látom megy a számháború!
Nekem 7 liter alá nem szokott menni, pedig 3000 fölé sosem engedem a fordulatszámot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:21:00 »

Látom megy a számháború!
Nekem 7 liter alá nem szokott menni, pedig 3000 fölé sosem engedem a fordulatszámot.
Az sem az igazi, ha 2900-3000 között tartod
Próbáld meg kicsit nagypapásan!!!
Nyugodtan lehet 2200körűl váltani, ha nem nyomod neki nagyon.Ezt lelehet tornázni, de minden csak láb függő!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 19:03:00 »

Látom megy a számháború!
Nekem 7 liter alá nem szokott menni, pedig 3000 fölé sosem engedem a fordulatszámot.
Mert a tiég még bejáratós!-:)
 
Vagy lehet,hogy 3000 fölé kellene nyomni!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 21:04:00 »

Sziasztok,
 
most vettem egy ford mondeo TDDI kombit, 115 lovas 147000 kilométerrel. A fogyasztásom 350 kilométerre vetítve 7.6 literre jött ki. Ezen kicsit csodálkoztam, mert kevesebbre számítottam. Bár volt ebben autópálya 160-nal, négy városi bevásárlás, autóval ki-be állás, de akkor is sokalltam. Utána Kecskemét előtt tankoltam, az M5-ösön jöttem 125 kilométert úgy, hogy 90 alatt nem, 120 felett sem. Ekkor a fogyasztásom 6.8 literre jött ki. Ezt viszont nagyon sokallom, mert a könyv 4.9-et emlit országútra, bár gondolom ez kilencvenes tempóval. Szerintetek ez a fogyasztás sok, vagy elfogadható. Esetleg van valami "szervi baja" a sárkánynak? Levegőszűrő, gázolajszűrő, olaj pollenszűrő még nem volt cserélve, mert nem ért rá a szerelő, de már megvan a cucc.  
 
6 liter olajat vettem, valvoline W5-30-ast, de állítólag gépkönyv szerint 6.5 liter kell, szűrőcserével. De nem akarok többet sem beletölteni, mert az egyik szerelő írta a fórumban, hogy kinyomja a szimmeringen keresztül.
 
Lehet, hogy Nektek ezek triviális dolgok, de nekem újdonság. Tapasztalatlanságom tudjátok be azzal, hogy ez az első autóm, előtte anyukám warbeszével küzdöttem.
 
Előre is köszönöm a segítséget.
 
MKIII 2.0 TDDI kombi 147.000 km.
A TDDI fogyihoz nem tudok hozzászólni, de a szűrőket mielőbb cseréld le. A 6 liter olaj tényleg elég, a több bajt okozhat.
többször ugyanazon kút, ugyanazon oszlopánál tankolj kattanásig. Így valósabbat tudsz számolni
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 21:29:00 »

1-1,2 liter a különbség a tdci javára.
 
Nekem volt tddi-m is,6.8-7.2 között jártam vele.
Ugyanez a tdci-nél 5.5-5.8!
Talán emlékeztek, kb 1 hete írtam az élmények topikban, hogy 1087km-nél még nem világított a tankolás jelző. Na a végén 4,96 ra jött ki.Nem hajtottam és főként hosszú távon használtam, de akkor sem rossz egy tddi-től.(5ajtós)
Érdekes, hogy a könyvben decire azonos fogyasztást hoznak ki a tdci-re és a tddi-re. (5sebességesek)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 22:08:00 »

Sziasztok,
 
most vettem egy ford mondeo TDDI kombit, 115 lovas 147000 kilométerrel. A fogyasztásom 350 kilométerre vetítve 7.6 literre jött ki. Ezen kicsit csodálkoztam, mert kevesebbre számítottam. Bár volt ebben autópálya 160-nal, négy városi bevásárlás, autóval ki-be állás, de akkor is sokalltam. Utána Kecskemét előtt tankoltam, az M5-ösön jöttem 125 kilométert úgy, hogy 90 alatt nem, 120 felett sem. Ekkor a fogyasztásom 6.8 literre jött ki. Ezt viszont nagyon sokallom, mert a könyv 4.9-et emlit országútra, bár gondolom ez kilencvenes tempóval. Szerintetek ez a fogyasztás sok, vagy elfogadható. Esetleg van valami "szervi baja" a sárkánynak? Levegőszűrő, gázolajszűrő, olaj pollenszűrő még nem volt cserélve, mert nem ért rá a szerelő, de már megvan a cucc.  
 
6 liter olajat vettem, valvoline W5-30-ast, de állítólag gépkönyv szerint 6.5 liter kell, szűrőcserével. De nem akarok többet sem beletölteni, mert az egyik szerelő írta a fórumban, hogy kinyomja a szimmeringen keresztül.
 
Lehet, hogy Nektek ezek triviális dolgok, de nekem újdonság. Tapasztalatlanságom tudjátok be azzal, hogy ez az első autóm, előtte anyukám warbeszével küzdöttem.
 
Előre is köszönöm a segítséget.
 
MKIII 2.0 TDDI kombi 147.000 km.
Greko,
 
Én most értem el a 6 literes átlagot tartós Tatabánya-Budapest háztól-házig, 110 tempomattal. Ebben van kis Budapest, van hideg reggel és hát az M1 eléggé hullámos, vannak azért kemény emelkedők. És ezeken időnként 190-ig felfele, mert megérdemlem!!! Szóval nyugodt tempóban 6.2-6.5 között kellene fogyasztanod. De biztosan így lesz friss olajjal, szűrőkkel, és nagy összeget mernék rátenni, hogy egy MAF szenzor tisztítás is ráférne a gépedre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 22:09:00 »

Greko,
 
Én most értem el a 6 literes átlagot tartós Tatabánya-Budapest háztól-házig, 110 tempomattal. Ebben van kis Budapest, van hideg reggel és hát az M1 eléggé hullámos, vannak azért kemény emelkedők. És ezeken időnként 190-ig felfele, mert megérdemlem!!! Szóval nyugodt tempóban 6.2-6.5 között kellene fogyasztanod. De biztosan így lesz friss olajjal, szűrőkkel, és nagy összeget mernék rátenni, hogy egy MAF szenzor tisztítás is ráférne a gépedre.
Ja, persze egy egész tank így fogyott el, gyakorlatilag ebben a viszonylatban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 23:40:00 »

szerdától 6Ft-tal több a benya...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2007.03.06 kedd, 07:24:00 »

Greko,
 
Én most értem el a 6 literes átlagot tartós Tatabánya-Budapest háztól-házig, 110 tempomattal. Ebben van kis Budapest, van hideg reggel és hát az M1 eléggé hullámos, vannak azért kemény emelkedők. És ezeken időnként 190-ig felfele, mert megérdemlem!!! Szóval nyugodt tempóban 6.2-6.5 között kellene fogyasztanod. De biztosan így lesz friss olajjal, szűrőkkel, és nagy összeget mernék rátenni, hogy egy MAF szenzor tisztítás is ráférne a gépedre.
Szia!
Félig off a téma, de nem Te törölgetted a Mondeód vasárnap 11h-körül a Tatabányai AGIP kútnál, feltehetőleg egy kis kozmetika kapcsán?  
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2007.03.06 kedd, 09:08:00 »

Talán emlékeztek, kb 1 hete írtam az élmények topikban, hogy 1087km-nél még nem világított a tankolás jelző. Na a végén 4,96 ra jött ki.Nem hajtottam és főként hosszú távon használtam, de akkor sem rossz egy tddi-től.(5ajtós)
Érdekes, hogy a könyvben decire azonos fogyasztást hoznak ki a tdci-re és a tddi-re. (5sebességesek)
Tomi,
 
hol van pontosan ez a MAF szenzor? Valahol a kipufogó rendszerben? Remélem, hogy 15.-e után rá fog érni a szerelő lecserélni az olajat és s szűrőket. Valamilyen ok miatt a gázolajszűrőm tiszta olajsaras, de lehet hogy valami bilincs nem lett meghúzva. Meg jobboldalt a motor váltó között láttam még olajat. Ott egy kicsit olajos az aluöntvény. De majd a szerelő mondja, hogy mi merre hány méter.
 
Szerinted a szűrő és az olajcsere fog segíteni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2007.03.06 kedd, 10:07:00 »

Tomi,
 
hol van pontosan ez a MAF szenzor? Valahol a kipufogó rendszerben? Remélem, hogy 15.-e után rá fog érni a szerelő lecserélni az olajat és s szűrőket. Valamilyen ok miatt a gázolajszűrőm tiszta olajsaras, de lehet hogy valami bilincs nem lett meghúzva. Meg jobboldalt a motor váltó között láttam még olajat. Ott egy kicsit olajos az aluöntvény. De majd a szerelő mondja, hogy mi merre hány méter.
 
Szerinted a szűrő és az olajcsere fog segíteni?
A maf a légszűrő után van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2007.03.06 kedd, 21:49:00 »

Szia!
Félig off a téma, de nem Te törölgetted a Mondeód vasárnap 11h-körül a Tatabányai AGIP kútnál, feltehetőleg egy kis kozmetika kapcsán?  
Üdv:)
MondESU,
 
Én voltam, de nem törölgettem, hanem izót cseréltem, vettem Osram SILVERSTAR izzókat, azt tettem bele. Délután mostam autót, és akkor le is törölgettem. A vasútról láttál? Döbbenet, milyen jó szemed van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2007.03.07 szerda, 06:30:00 »

MondESU,
 
Én voltam, de nem törölgettem, hanem izót cseréltem, vettem Osram SILVERSTAR izzókat, azt tettem bele. Délután mostam autót, és akkor le is törölgettem. A vasútról láttál? Döbbenet, milyen jó szemed van!
Szia!
Még dudáltam is neked ( akkor csak gondoltam, hátha Te vagy ), említettem Wyctornak, Ő is ott volt velem... Mentünk Sopronba.
Az a platínum szín gondolom Tatabányán sem túl gyakori. Nem volt nehéz meglátni, egy Mondeo mindig kiemelkedik a tömegből!
Meg említetted, hogy AGIP-hoz ( is ) jársz...
Üdv:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2007.03.07 szerda, 08:39:00 »

Nah, eza valami, mikor a vonat koszon a Mondeonak ! Barcsak nekem is dudalna eccer egy vonat. Nah, persze nem azert, hogy huzzak mar le a sinekrol
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2007.03.07 szerda, 08:55:00 »

A maf a légszűrő után van.
A MAF-ot mivel szoktátok tisztítani? (Gondolom a kis rugócskát kell befújni vmivel, nemde?)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:06:00 »

A MAF-ot mivel szoktátok tisztítani? (Gondolom a kis rugócskát kell befújni vmivel, nemde?)
Carrb-cleannal, vagy féktisztító.
 
Lehetne birkavesével is, de én nem javaslom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:21:00 »

naja, a birkavese inkabb foldrenges megelozesre jo.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:22:00 »

SSanya,
 
En pl. patikabol nyult alkohollal tisztogattam. Es az nem rugo ! Szal nem kene rugoztatni meg hasonlok, mert eltorik a picsbe
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:56:00 »

SSanya,
 
En pl. patikabol nyult alkohollal tisztogattam. Es az nem rugo ! Szal nem kene rugoztatni meg hasonlok, mert eltorik a picsbe
Nem akartam én rugóztatni, Isten őrizz! Csak úgy néz ki... Egyébként köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:57:00 »

Carrb-cleannal, vagy féktisztító.
 
Lehetne birkavesével is, de én nem javaslom.
Köszönöm!
A marhagyomor sem jó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2007.03.07 szerda, 10:47:00 »

A MAF-ot mivel szoktátok tisztítani? (Gondolom a kis rugócskát kell befújni vmivel, nemde?)
befújod a kis "rugócskát", de nem szabad hozzáérni semmivel, én a szájammal fújom le róla az oldószert
 
amúgy egy kis fűtött szálacska, amelynek a hőmérsékletét megpróbálja azonos szinten tartani a szenzor, és a fűtőáram mennyiségéből következtet a levegőáramlásra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2007.03.07 szerda, 10:51:00 »

befújod a kis "rugócskát", de nem szabad hozzáérni semmivel, én a szájammal fújom le róla az oldószert
 
amúgy egy kis fűtött szálacska, amelynek a hőmérsékletét megpróbálja azonos szinten tartani a szenzor, és a fűtőáram mennyiségéből következtet a levegőáramlásra
Ez olyan, mintha végignyalnád... szerintem jobb a cataclean, mint az alkohol vagy a fujkálás.
 
Báááár. Ha a kettőt ötvözzük... pl megiszod a páleszt, vársz pár órát, majd elkezded fújkálni, a lehelletedben van alkesz, ezen az elven műxik a szonda, szóval az alkoholtartalom szépen lemossa... meglepő és újszerű?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2007.03.07 szerda, 10:52:00 »

Ja, az alkohol nem oldja jól a ráégett koszt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2007.03.07 szerda, 11:06:00 »

Ja, az alkohol nem oldja jól a ráégett koszt.
Én monitortisztítóval szoktam és műxik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2007.03.07 szerda, 11:22:00 »

Ez olyan, mintha végignyalnád... szerintem jobb a cataclean, mint az alkohol vagy a fujkálás.
 
Báááár. Ha a kettőt ötvözzük... pl megiszod a páleszt, vársz pár órát, majd elkezded fújkálni, a lehelletedben van alkesz, ezen az elven műxik a szonda, szóval az alkoholtartalom szépen lemossa... meglepő és újszerű?
ááá, a Carbcleanert fújom le róla
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2007.03.07 szerda, 11:39:00 »

MondESU,
 
Én voltam, de nem törölgettem, hanem izót cseréltem, vettem Osram SILVERSTAR izzókat, azt tettem bele. Délután mostam autót, és akkor le is törölgettem. A vasútról láttál? Döbbenet, milyen jó szemed van!
Nagyon helyes, az Osram SVS a legkirályabb a szabványos (nem "tuning", tehát pl. 80W-os) kategóriában
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2007.03.07 szerda, 11:46:00 »

Az alcohol oldja a koszt. Es nem mellesleg erositi  az immunrendszert Cool Az alkohol olyan nekunk, mint a WD40 a verdanak. Mindenre jooo
Egyebkent en ugy szoktam tisztitani, hogy alcoholba martom a fultisztito palcikat es azzal lemosom. Tokeletesen tiszta lesz tole.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:02:00 »

Köszönöm!
A marhagyomor sem jó?
Pontosan hol van a MAF szenzor? A turbo előtt vagy a turbo után? Nekem a turbo előtti kis műanyag csövecske kicsit olajos, de kollégák szerint a szervotól olajos egy kicsit. Gőzborotvával szabad mosni a motorteret?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:14:00 »

Az alcohol oldja a koszt. Es nem mellesleg erositi  az immunrendszert Cool Az alkohol olyan nekunk, mint a WD40 a verdanak. Mindenre jooo
Egyebkent en ugy szoktam tisztitani, hogy alcoholba martom a fultisztito palcikat es azzal lemosom. Tokeletesen tiszta lesz tole.
... gondolom mindezt a kádban ülve, csak vigyázz hogy a macska le ne lökje a hajszállítót
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:24:00 »

Az alcohol oldja a koszt. Es nem mellesleg erositi  az immunrendszert Cool Az alkohol olyan nekunk, mint a WD40 a verdanak. Mindenre jooo
Egyebkent en ugy szoktam tisztitani, hogy alcoholba martom a fultisztito palcikat es azzal lemosom. Tokeletesen tiszta lesz tole.
A sima koszt a víz is oldja. A ráégettet meg az alkohol sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:32:00 »

A sima koszt a víz is oldja. A ráégettet meg az alkohol sem.
Szerintem nem ég az rá, nekem simán legyön
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:35:00 »

Angel,
 
Annyira azert nem eg ra. Sooot, en azt tapasztaltam, hogy csak siman dzsuvas. Az alcohol meg leszedi gyonyoruen.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2007.03.07 szerda, 18:46:00 »

Pontosan hol van a MAF szenzor? A turbo előtt vagy a turbo után? Nekem a turbo előtti kis műanyag csövecske kicsit olajos, de kollégák szerint a szervotól olajos egy kicsit. Gőzborotvával szabad mosni a motorteret?
Keress az oldal keresővel a MAF szóra, találsz videót!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:56:00 »

Milyen fogyasztásokról tudtok ti beszélni(4,5-5,5)Én mindig megpróbálom hogy lassan vezessek de 5perc után 170km/h-nál kötök ki, nem megy másképpen. Most voltam Stutgart oda-vissza tempomatt 170km/h, erre a fogyim 6,3 volt. Az út 2000km autópály. Átlag sebesség 155km/h, ebben volt 80-230km/h közötti autózás. Természetesen a kinti tankolás (Dizel-V-Power) után 7.1-ről esett 6,3-ra. Minden órát nulláztam induláskor. Ennyit a magyar üzemanyagokról
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:58:00 »

Milyen fogyasztásokról tudtok ti beszélni(4,5-5,5)Én mindig megpróbálom hogy lassan vezessek de 5perc után 170km/h-nál kötök ki, nem megy másképpen. Most voltam Stutgart oda-vissza tempomatt 170km/h, erre a fogyim 6,3 volt. Az út 2000km autópály. Átlag sebesség 155km/h, ebben volt 80-230km/h közötti autózás. Természetesen a kinti tankolás (Dizel-V-Power) után 7.1-ről esett 6,3-ra. Minden órát nulláztam induláskor. Ennyit a magyar üzemanyagokról
155 átlagba az elég szép
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:01:00 »

Milyen fogyasztásokról tudtok ti beszélni(4,5-5,5)Én mindig megpróbálom hogy lassan vezessek de 5perc után 170km/h-nál kötök ki, nem megy másképpen. Most voltam Stutgart oda-vissza tempomatt 170km/h, erre a fogyim 6,3 volt. Az út 2000km autópály. Átlag sebesség 155km/h, ebben volt 80-230km/h közötti autózás. Természetesen a kinti tankolás (Dizel-V-Power) után 7.1-ről esett 6,3-ra. Minden órát nulláztam induláskor. Ennyit a magyar üzemanyagokról
Tedd a tempomatot 90-re!-:)
 
Tuti 5 alatt leszel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:06:00 »

Tedd a tempomatot 90-re!-:)
 
Tuti 5 alatt leszel.
Egyszer megpróbálom. Veszek be szanaxot+tégla a gázpedál alá és akkor lehet.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:16:00 »

Tedd a tempomatot 90-re!-:)
 
Tuti 5 alatt leszel.
Erre mondaná mACSman barátunk, hogy akkor vegyél rollert.  
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:21:00 »

Egyszer megpróbálom. Veszek be szanaxot+tégla a gázpedál alá és akkor lehet.
Hallgass közben Mozartot!
Talán megnyugtat!
Ekkora tempónál minden lehetséges!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2007.03.07 szerda, 22:22:00 »

Erre mondaná mACSman barátunk, hogy akkor vegyél rollert.  
Az a baj,hogy nem lehet rendelni nagynavival!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 08:20:00 »

Milyen fogyasztásokról tudtok ti beszélni(4,5-5,5)Én mindig megpróbálom hogy lassan vezessek de 5perc után 170km/h-nál kötök ki, nem megy másképpen. Most voltam Stutgart oda-vissza tempomatt 170km/h, erre a fogyim 6,3 volt. Az út 2000km autópály. Átlag sebesség 155km/h, ebben volt 80-230km/h közötti autózás. Természetesen a kinti tankolás (Dizel-V-Power) után 7.1-ről esett 6,3-ra. Minden órát nulláztam induláskor. Ennyit a magyar üzemanyagokról
és ráadásul még enyhébb hegyek is vannak közben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:38:00 »

Stealt!
Most akkor jobb vagy nem jobb a motornak, kell a plusz kenés vagy elég a normál? A havi 6000.- többlet nem érdekel ha jót teszek vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:50:00 »

Stealt!
Most akkor jobb vagy nem jobb a motornak, kell a plusz kenés vagy elég a normál? A havi 6000.- többlet nem érdekel ha jót teszek vele.
Szerintem rakd el a plusz 6 ezreket, és ha kell, előveszed.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2007.03.10 szombat, 23:54:00 »

Szerintem rakd el a plusz 6 ezreket, és ha kell, előveszed.
Jó lesz neki alkatrészre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 06:11:00 »

Halee! ( by facelift topik )
Nekem, és csak ismétlem magam az a tapasztalatom, hogy 95-ös adalékos cucc nem hoz érezhető változást, csak többe kerül.
Amit viszont pozitívan többször tapasztaltam, az a V100-as üzemanyag. Én mindig a Shellnél tankolok, ha hosszabb útra megyünk, akkor ezt a V-Power 100-at teszem bele. Hegymenetben érezhetőbb a különbség, nem kell visszaváltani, a 95-öshöz képest, vagy autópályán kissebb a fogyi, csendesebb, harapósabb a moci.  
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 07:31:00 »

Halee! ( by facelift topik )
Nekem, és csak ismétlem magam az a tapasztalatom, hogy 95-ös adalékos cucc nem hoz érezhető változást, csak többe kerül.
Amit viszont pozitívan többször tapasztaltam, az a V100-as üzemanyag. Én mindig a Shellnél tankolok, ha hosszabb útra megyünk, akkor ezt a V-Power 100-at teszem bele. Hegymenetben érezhetőbb a különbség, nem kell visszaváltani, a 95-öshöz képest, vagy autópályán kissebb a fogyi, csendesebb, harapósabb a moci.  
Üdv:)
Szia MondESU,
tegnap tankoltam a PUG-ba ÖMV 95-ös Carrera-t, az árkülönbség a sima 95-öshöz képest csak 6 Ft az áremelés után, a kocsi tényleg jobban megy tőle, de a fék ugyanolyan xar maradt, és a jó benzinnek köszönhetően sikerült a fékutat jól elmérni, de nem lett semmi baj
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 07:43:00 »

Angel,
 
Annyira azert nem eg ra. Sooot, en azt tapasztaltam, hogy csak siman dzsuvas. Az alcohol meg leszedi gyonyoruen.
Tegnap megnéztem a videót és utána a kocsit. Nekem a levegőszűrő ház és a turbo között nem volt semmi ilyesmi szenzor, s elektromos kábel sem csatlakozik a levegőcsatornához. Csak a kartelcső. Egyáltalán kell mérni a levegőmennyiséget a dízelmotornál? Mert ott állandó levegőmennyiséget szív és a gázolaj mennyiségét szabályozza az adagoló
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2007.03.12 hétfő, 09:03:00 »

Tegnap megnéztem a videót és utána a kocsit. Nekem a levegőszűrő ház és a turbo között nem volt semmi ilyesmi szenzor, s elektromos kábel sem csatlakozik a levegőcsatornához. Csak a kartelcső. Egyáltalán kell mérni a levegőmennyiséget a dízelmotornál? Mert ott állandó levegőmennyiséget szív és a gázolaj mennyiségét szabályozza az adagoló
karter, mondaná Angel barátunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2007.03.13 kedd, 22:08:00 »

befújod a kis "rugócskát", de nem szabad hozzáérni semmivel, én a szájammal fújom le róla az oldószert
 
amúgy egy kis fűtött szálacska, amelynek a hőmérsékletét megpróbálja azonos szinten tartani a szenzor, és a fűtőáram mennyiségéből következtet a levegőáramlásra
Igen.Így csinálja egy "öreg motoros".
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.