Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 10:05:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219028 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2007.11.28 szerda, 19:45:04 »

Olvason itt a fogyasztásokat, de nekem most full pesti fogyim sok megállással egy oda-vissza vác-al 7,6l/100km  szomoru1
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2007.11.28 szerda, 20:17:56 »

Azzal a tempoval amivel én járok?  nyes Ha úgy közlekednek mint te akkor 3,6 l lenne 100-on  eplus2

100-ról volt szó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2007.11.28 szerda, 20:24:12 »

Olvason itt a fogyasztásokat, de nekem most full pesti fogyim sok megállással egy oda-vissza vác-al 7,6l/100km  szomoru1
Scratch képes 90-el tempozni autopályán saját bevallása szerint  eplus2
Pesten meg igenis lehet normálisan közlekedni! Én a 6-os felöl érkezve kevesebb mint 20 perc alatt átérek az M3-ra. Nincs benne semmi trükk csak annyi hogy kb 1 óra mulva fogok indulni  eplus2 22:00 és 04:00 között relative kényelmesen és gyorsan lehet egyenletes tempoban átkelni büdipesten eplus2

Most világosságot gyujtottál a fejemben. majd szólók az ügyfeleknek, hogy tegyék át a munkaidejüket este 10 és hajnali 4 között, mert sok a városi fogysztásom és nem ezért vettem diesel gépet!  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:01:10 »

Dögöljön meg a szomszéd tehene?

Nem! Smiley De egy évbe pár napot jó ilyet látni, a többi nap 90%-ba úgyis a dízel olcsóbb. Smiley
Szerintem ezt soha nem jó látni ,se dizl ,se benya.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:07:31 »

de nyáron meg arra hivatkoztak, hogy azért drágább a gázolaj, mert betakarítás van

 a jó k* anyjukat, mindig magyarázniuk kell, legalább ne magyaráznának, csak csinálják
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:11:01 »

Engem személy szerint az sem hozna tűzbe, ha 150ért árulnák azt a löttyöt, én akkor is inkább benzint tankolnék.
Lehet kicsit hülye, és fafej vagyok.  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:43:06 »

Dögöljön meg a szomszéd tehene?

Nem! Smiley De egy évbe pár napot jó ilyet látni, a többi nap 90%-ba úgyis a dízel olcsóbb. Smiley
Hát ja. Ma tankoltam benzint, 285. Nem kevés... a go-at, elfelejtettem megnézni. De mire újra megyek, megen drágább lesz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:55:12 »

Scratch képes 90-el tempozni autopályán saját bevallása szerint  eplus2

Volt az már 80 is végig az M3-on! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2007.11.28 szerda, 21:56:41 »

100-ról volt szó! Smiley
Igaz igaz   worship ott valóban már 4,1  eplus2

Jól van, én használtam TDCi-t, vegyesbe 5.5. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:12:40 »

de nyáron meg arra hivatkoztak, hogy azért drágább a gázolaj, mert betakarítás van

 a jó k* anyjukat, mindig magyarázniuk kell, legalább ne magyaráznának, csak csinálják
Inzultálni kéne őket ,mint szikvíz menedzser a paripályát.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2007.11.28 szerda, 22:52:09 »

100-ról volt szó! Smiley
Igaz igaz   worship ott valóban már 4,1  eplus2

Jól van, én használtam TDCi-t, vegyesbe 5.5. Smiley

Miért fogyasztott olyan sokat?  nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 01:59:57 »

Scratch képes 90-el tempozni autopályán saját bevallása szerint  eplus2

Volt az már 80 is végig az M3-on! Smiley

Remélem nem a belső sávban, mert akkor még a kamionok se tudtak szabályosan megelőzni.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 02:30:45 »

Biobarkács brazil módra: http://totalcar.hu/magazin/technika/hunflex/
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 07:57:36 »


Megint egy csodacucc!  wow1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 08:39:08 »

Miért fogyasztott olyan sokat?  nyes

 beka3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 08:44:53 »


Legalabb most mar tudjuk, hogy tenyleg mukodik.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 08:47:24 »

E85,

Van ebbol a cuccbol olyan valtozat, ahol a vezetekeket nem kell vagdosni ? Honnan lehetne szerezni injektorhoz papa-mama csatit ?
Es mi lesz a kov. fejlesztes ? Meselj mar rola picit. Es kb. mennyibe fog kerulni ?
Hogyan ooldjatok meg, hogy nem kell atkapcsolni a 2 uzem kozt ? Es mit jelent az allithato cucc ?

thx!
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.29 csütörtök, 08:52:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 09:02:02 »

E85,

Van ebbol a cuccbol olyan valtozat, ahol a vezetekeket nem kell vagdosni ? Honnan lehetne szerezni injektorhoz papa-mama csatit ?
Es mi lesz a kov. fejlesztes ? Meselj mar rola picit. Es kb. mennyibe fog kerulni ?
Hogyan ooldjatok meg, hogy nem kell atkapcsolni a 2 uzem kozt ? Es mit jelent az allithato cucc ?

thx!
A muki azóta nem járt erre...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 15:45:03 »

Érdekes, hogy itt kérésre sem akart a titokdoboz belsőjéről képet felrakni, Totalcar meg fogta s kinyitotta publikálta.  taps
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 15:47:39 »

Érdekes, hogy itt kérésre sem akart a titokdoboz belsőjéről képet felrakni, Totalcar meg fogta s kinyitotta publikálta.  taps

Nem ugyanaz a súlya a két szereplőnek. Mi egy kis klub vagyunk, a totalcar meg jóval több embert elér. Na és a reklámérték is más....  szomoru1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 16:24:48 »

Érdekes, hogy itt kérésre sem akart a titokdoboz belsőjéről képet felrakni, Totalcar meg fogta s kinyitotta publikálta.  taps

Azert ez ebben a formaban nem igaz. Probalt feltenni kepet, de nem sikerult, igy elkuldte nekem es en raktam fel.
Szerintem alapvetoen korrekt volt, de nem csodalkozom, hogy mar nem ir ide. Kicsit el lett hajtva a picsbe az ertelmetlen baxogatassal.  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.29 csütörtök, 16:26:22 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 20:45:28 »

Érdekes, hogy itt kérésre sem akart a titokdoboz belsőjéről képet felrakni, Totalcar meg fogta s kinyitotta publikálta.  taps

Azert ez ebben a formaban nem igaz. Probalt feltenni kepet, de nem sikerult, igy elkuldte nekem es en raktam fel.
Szerintem alapvetoen korrekt volt, de nem csodalkozom, hogy mar nem ir ide. Kicsit el lett hajtva a picsbe az ertelmetlen baxogatassal.  szomoru1

Most már emlékszem. Igazad van Zacci! & Mr.E85  worship
Én kérek elnézést.
(kicsit azért kérette magát, de ez mellékes)

Zacci te hol tartasz a próbaüzemmel?
Gumicsöveket is cserélsz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2007.11.30 péntek, 15:53:45 »

E85,

Van ebbol a cuccbol olyan valtozat, ahol a vezetekeket nem kell vagdosni ? Honnan lehetne szerezni injektorhoz papa-mama csatit ?
Es mi lesz a kov. fejlesztes ? Meselj mar rola picit. Es kb. mennyibe fog kerulni ?
Hogyan ooldjatok meg, hogy nem kell atkapcsolni a 2 uzem kozt ? Es mit jelent az allithato cucc ?

thx!

A cikkből és a honlapból nekem az jön le, hogy az eredeti brazil cucc dugdosós, a hunflex meg az olcsó magyar utánépítés. Nem is lenne ezzel semmi gond, ha mondjuk egy tizesért adná, és nem 40-ért.
Egyébként ha bejön ez az E85 dolog, bírja az autók üzemanyag rendszere, és tömegigény jelentkezik, akkor gyártani fogja más is, és beáll reális árra.
Az állítható cuccon a bumszli kapcsoló helyett gondolom lesz egy bumszli poti, amivel az E85-benya kb keverékét beállíthatod, és a tankban lévő keverékhez beállíthatod az optimális befecskendezési mennyiséget.
A legjobb az automata lehet, de azt valszeg' be kell kötni a lamdba vezetékébe is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2007.12.01 szombat, 18:57:16 »

Én már a második tank E85-öt használom és még nem történt semmi különleges a kocsival. Nem veszek észre semmit. Na jó, ha akarnám be tudnám magamnak beszélni, hogy alul picit erősebb. De a fogyasztás változatlan (0.1 litert nőtt) a végsebesség változatlan, a menetteljesítmények változatlanok.
Vártam, hogy kigyulladjon valami "check engine" lámpa, de az sem világit. Szóval az égvilágon semmi változást nem tapasztalok. Viszont csak 215 forint egy liter.

Ja, a kocsi teljesen gyári. Nincs benne még a Totalcaron emlegetett kis dobozka sem.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.01 szombat, 18:59:06 írta KIZS » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2007.12.01 szombat, 19:13:46 »

Én már a második tank E85-öt használom és még nem történt semmi különleges a kocsival. Nem veszek észre semmit. Na jó, ha akarnám be tudnám magamnak beszélni, hogy alul picit erősebb. De a fogyasztás változatlan (0.1 litert nőtt) a végsebesség változatlan, a menetteljesítmények változatlanok.
Vártam, hogy kigyulladjon valami "check engine" lámpa, de az sem világit. Szóval az égvilágon semmi változást nem tapasztalok. Viszont csak 215 forint egy liter.

Ja, a kocsi teljesen gyári. Nincs benne még a Totalcaron emlegetett kis dobozka sem.
mien otó?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2007.12.01 szombat, 19:15:49 »

Én már a második tank E85-öt használom és még nem történt semmi különleges a kocsival. Nem veszek észre semmit. Na jó, ha akarnám be tudnám magamnak beszélni, hogy alul picit erősebb. De a fogyasztás változatlan (0.1 litert nőtt) a végsebesség változatlan, a menetteljesítmények változatlanok.
Vártam, hogy kigyulladjon valami "check engine" lámpa, de az sem világit. Szóval az égvilágon semmi változást nem tapasztalok. Viszont csak 215 forint egy liter.

Ja, a kocsi teljesen gyári. Nincs benne még a Totalcaron emlegetett kis dobozka sem.

Csöveket sem cseréltél? Vagy azt igen? (én azt hittem a gumicsöveket megeszi a bioetanol. Ez nem így van?)
Hol van jelenleg ilyen üzemanyagot forgalmazó kút? Kipróbálnám és is, na de nem a Mondiban, hanem a családi Off Skodriban hehe
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2007.12.01 szombat, 19:49:09 »



Csöveket sem cseréltél? Vagy azt igen? (én azt hittem a gumicsöveket megeszi a bioetanol. Ez nem így van?)
Hol van jelenleg ilyen üzemanyagot forgalmazó kút? Kipróbálnám és is, na de nem a Mondiban, hanem a családi Off Skodriban hehe

Megeszi, de nem 2 tankolás alatt. Jól is néznénk ki! Lehet, hogy ezer tankolás kell neki, vagy kitudja mennyi.

Bábolna
Győr
Kecskemét
Pesterzsébet
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2007.12.01 szombat, 20:55:33 »

Kecskeméten hol lehet bionaftát tankúni help
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 09:33:13 »

Kecskeméten hol lehet bionaftát tankúni help

OIL kút: Kecskemét, Jókai utca 44.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 09:51:44 »

takee

Székesfehárvár kimaradt.
OIL kút: Zámolyi út (Metro mellett)
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 12:45:42 »

Hozzá se nyúltam a kocsihoz csak egyszerűen elhatároztam, hogy kipróbálom az E85-öt így odagurultam és tankoltam. (Az erzsébeti Tesco-nál.)
2 lityis benzines, 2003-as Mondeo

Egyszer valami okos ember azt mondta, hogy a benzin sokkal durvább anyag, mint az alkohol és ami bírja a benzint az nagy valószínűséggel bírja az alkoholt is.
De mivel gyakorlatilag nincs E85 kút az országban én meg nem a Tesconál szoktam tankolni, így valószínűleg a kíváncsiság elmúlásával szépen visszatérek a benzinre. Pedig kiszámoltam, hogy éves szinten több mint 100 rongyot takarítanék meg ha csak E85-öt tankolnék. Aztán persze lehet ez mind elmenne motor javíttatásra, de ezt nem hiszem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:02:04 »

Ma be-SPURI-ztam, mind benzines, mind dízel fronton, hát kíváncsi leszek? fejvakaras
Ha valamit észreveszek megírom. email
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:45:29 »

Vagy 3-4 éve egy ismerősöm rámsózott valami 2 fél mágnesből álló valami üzemanyagcsőre rárakható bizgentyüt.
akkor felraktaktam az 1,8 tádéra és évekig rajta volt akkor ugy hallottam mintha csendesebben járna. amikor eladtam leszedtem róla, vagy3 hete a kezem ügyébe került és felraktam a főszürőből elmenő csőre. nekem úgy tünik mintha csendesebben menne a traktor. lehet hogy csak érzéki csalódás de nekem úgy tünik.
Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 19:49:57 »

Kecskeméten hol lehet bionaftát tankúni help

OIL kút: Kecskemét, Jókai utca 44.
worship worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 02:10:25 »

Én most MOL super benzinével járok (nevét se tudom), de nem ájultam el tőle, csak amikor fizettem (+25Ft/l).
98-al mintha jobb lett volna a kombicsoda!?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 07:39:35 »

Én most MOL super benzinével járok (nevét se tudom), de nem ájultam el tőle, csak amikor fizettem (+25Ft/l).
98-al mintha jobb lett volna a kombicsoda!?
Szia!
Én a kagylós F1-es üzemanyagát teszteltem 60HUF-os felárért.
Ahogy utánajártam a dolgainak, sűrűbb az üzemanyag. Annyit tapasztaltam, hogy az erő "visszább" költözött a motorba, azaz kissebb fordulatnál már jelentkezett a nagyobb fordulatszámhoz tartozó erő/nyomaték. Viszont tovább növelve a fordulatszámot, már nem esküdnék arra, hogy jobb lett volna tőle a moci.
Használd azt az üzemanyagot, ami elő van írva. ( gondolom Neked is a 95. )
Azt hogy melyik színezetű kútnál, ebből a szempontból mindegy. A hely, hogy hol, na az sokat számít.
Érdekes álmom volt a minap...Több, mind más-más logo-s tanker állt egy nagy tartály alatt, és ugyanabból töltötték az üzemanyagot valamennyien a tartályaikba. Lehet sokat vacsiztam.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 08:19:53 »

Én már a második tank E85-öt használom és még nem történt semmi különleges a kocsival. Nem veszek észre semmit. Na jó, ha akarnám be tudnám magamnak beszélni, hogy alul picit erősebb. De a fogyasztás változatlan (0.1 litert nőtt) a végsebesség változatlan, a menetteljesítmények változatlanok.
Vártam, hogy kigyulladjon valami "check engine" lámpa, de az sem világit. Szóval az égvilágon semmi változást nem tapasztalok. Viszont csak 215 forint egy liter.

Ja, a kocsi teljesen gyári. Nincs benne még a Totalcaron emlegetett kis dobozka sem.

Hmmm ez roppant erdekes  fejvakaras
Akkor most mar tuti, hogy nalam van valami keverekkepzesi problema, mert az elso komolyabb E85 tankolast kovetoen elkezdett vilagitani a check engine.
Motor hangjan ereztel valami kulonbseget ? Nekem erezhetoen halkabb lett. Full E85ot tankoltal, vagy csak radobtal nehany litert a benyara ?
Reggel hogy indul a gep ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 08:20:50 »

Hozzaertok !

Mi okozhatja azt, hogy a moci szegenykeverekkel uzemel ?
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 08:26:12 »

Hozzaertok !

Mi okozhatja azt, hogy a moci szegenykeverekkel uzemel ?
Mármint az esetedben E85-tel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 08:38:21 »

Hozzaertok !

Mi okozhatja azt, hogy a moci szegenykeverekkel uzemel ?
Mármint az esetedben E85-tel?

Nem, ugy alapvetoen benyaval. Mert ha nem lenne alapbol is szegenyke a keverek, akkor E85 hasznalata mellett nem kene egnie a check engine lampacskamnak es dobni egy "szegeny keverek az 1-es hengerben" ajandek hibakodot. Raadasul talan vegre elmulna az indulaskor vilagvegemindmeghalunk hozzaallas a moci reszerol.
Az uzemanyagszuron keresztul be tud kerulni az injektor eloszto csobe szennyezoanyag, ami miatt a porlasztok egysegnyi ido alatt a normalisnal kevesebb uzemanyagot tolnak a hengerbe ?
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.03 hétfő, 08:41:53 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:19:36 »

Nem, ugy alapvetoen benyaval. Mert ha nem lenne alapbol is szegenyke a keverek, akkor E85 hasznalata mellett nem kene egnie a check engine lampacskamnak es dobni egy "szegeny keverek az 1-es hengerben" ajandek hibakodot. Raadasul talan vegre elmulna az indulaskor vilagvegemindmeghalunk hozzaallas a moci reszerol.
Az uzemanyagszuron keresztul be tud kerulni az injektor eloszto csobe szennyezoanyag, ami miatt a porlasztok egysegnyi ido alatt a normalisnal kevesebb uzemanyagot tolnak a hengerbe ?
Azt kellene megnézni, hogy az injektorban van-e még egy szivattú, ami nyomja az üzemanyagot. Ha igen, ennek kéne megnézni a nyomását.
A szennyeződés amúgy bárhol lerakodhat, akár a csövekben. Ha ezeket leoldja az alkesz, simán eldugíthatja a bef. szelepet. Sőt, ha egy lebegő szennyeződés van, akár az is előfordulhat, hol ilyen, hol olyan a motor.
Én még azt is megnézném, hány fokosnak látja a motor hőfokát (mondjuk aszt hiszi, már meleg, pedig dehogy).
Ha jól emlékszem, te cseréltél lambda szondát, univerzálisra. Lehet, hogy azzal van a baj?
nyes nyes Vagy, az összes műanyag alkatrész oltári nagyra dagadt, és nem fér el mellette a benya!  eplus2 eplus2
Az Andrásnál jártál? Hátha ő tudna valami okosat mondani... vagy az ügyvéd?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:27:38 »

Hmmm ez roppant erdekes  fejvakaras
Akkor most mar tuti, hogy nalam van valami keverekkepzesi problema, mert az elso komolyabb E85 tankolast kovetoen elkezdett vilagitani a check engine.
Motor hangjan ereztel valami kulonbseget ? Nekem erezhetoen halkabb lett. Full E85ot tankoltal, vagy csak radobtal nehany litert a benyara ?
Reggel hogy indul a gep ?

Igen, halkabb lett.
Reggel szépn indul, semmi gond.
Viszont most reggel fél órás dugóban araszolás (alapjáraton kúszás 30 percen át) után felgyulladt nekem is a "check engine" lámpa. A menetteljesítményeken továbbra sem veszek észre semmi különöset, de az alapjárat lentebb esett és látom, hogy azzal játszania kell a vezérlésnek.
Ez a lámpa adott esetben majd elalszik magától vagy ki kell üttetni egy computeressel?

Az első tankolásom 1/3(benzin)-2/3(E85) arányban volt a mostani tiszta E85. Járok még vele, hogy fogyjon aztán öntök rá egy kis benzint.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.03 hétfő, 10:30:10 írta KIZS » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:33:01 »

Nem, ugy alapvetoen benyaval. Mert ha nem lenne alapbol is szegenyke a keverek, akkor E85 hasznalata mellett nem kene egnie a check engine lampacskamnak es dobni egy "szegeny keverek az 1-es hengerben" ajandek hibakodot. Raadasul talan vegre elmulna az indulaskor vilagvegemindmeghalunk hozzaallas a moci reszerol.
Az uzemanyagszuron keresztul be tud kerulni az injektor eloszto csobe szennyezoanyag, ami miatt a porlasztok egysegnyi ido alatt a normalisnal kevesebb uzemanyagot tolnak a hengerbe ?
Azt kellene megnézni, hogy az injektorban van-e még egy szivattú, ami nyomja az üzemanyagot. Ha igen, ennek kéne megnézni a nyomását.
A szennyeződés amúgy bárhol lerakodhat, akár a csövekben. Ha ezeket leoldja az alkesz, simán eldugíthatja a bef. szelepet. Sőt, ha egy lebegő szennyeződés van, akár az is előfordulhat, hol ilyen, hol olyan a motor.
Én még azt is megnézném, hány fokosnak látja a motor hőfokát (mondjuk aszt hiszi, már meleg, pedig dehogy).
Ha jól emlékszem, te cseréltél lambda szondát, univerzálisra. Lehet, hogy azzal van a baj?
nyes nyes Vagy, az összes műanyag alkatrész oltári nagyra dagadt, és nem fér el mellette a benya!  eplus2 eplus2
Az Andrásnál jártál? Hátha ő tudna valami okosat mondani... vagy az ügyvéd?

Meg egy szivattyu ?  wow1 Nah olyan itt tuti nincs. Es mint mar mondottam, ennek semmi koze az E85hoz, mert eza problema mar regota jelen van. Az E85 taknyolas ota gyakorlatilag nem valtozott a helyzet. Se nem romlott, se nem javult. Eddig is picit kinlodas volt vele elindulni, es most is az...benyaval...Meg nem jartam Andrasnal...De beszeltem egy itteni sraccal aki autoszerelo es o mondta, hogy az injektorban altalaban van meg egy pici szuro szeruseg. Lehet oda rakodott le valami meg anno es azota is ott van.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:41:42 »

Meg egy szivattyu ?  wow1 Nah olyan itt tuti nincs. Es mint mar mondottam, ennek semmi koze az E85hoz, mert eza problema mar regota jelen van. Az E85 taknyolas ota gyakorlatilag nem valtozott a helyzet. Se nem romlott, se nem javult. Eddig is picit kinlodas volt vele elindulni, es most is az...benyaval...Meg nem jartam Andrasnal...De beszeltem egy itteni sraccal aki autoszerelo es o mondta, hogy az injektorban altalaban van meg egy pici szuro szeruseg. Lehet oda rakodott le valami meg anno es azota is ott van.
Én sem gondolom, hogy az alkesz lenne a közvetlen okozó, csak ha mondjuk fellazítja a szennyeződést, akár el is dugulhat a szűrő, és a hiba erősebb lesz. Viszont, a további alkesz ezen segíthetne. Nézd meg az Andrást, hogy mit mond. Tőle általában úgy jönnek el az emberek, hogy voltunk már rengeteg "szerelőnél", de nem jöttek rá a hiba okára... az András meg szépen megtalálta. Láttam már komolyabb verdákat is nála (pl Maserati).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:45:24 »

Hmmm ez roppant erdekes  fejvakaras
Akkor most mar tuti, hogy nalam van valami keverekkepzesi problema, mert az elso komolyabb E85 tankolast kovetoen elkezdett vilagitani a check engine.
Motor hangjan ereztel valami kulonbseget ? Nekem erezhetoen halkabb lett. Full E85ot tankoltal, vagy csak radobtal nehany litert a benyara ?
Reggel hogy indul a gep ?

Igen, halkabb lett.
Reggel szépn indul, semmi gond.
Viszont most reggel fél órás dugóban araszolás (alapjáraton kúszás 30 percen át) után felgyulladt nekem is a "check engine" lámpa. A menetteljesítményeken továbbra sem veszek észre semmi különöset, de az alapjárat lentebb esett és látom, hogy azzal játszania kell a vezérlésnek.
Ez a lámpa adott esetben majd elalszik magától vagy ki kell üttetni egy computeressel?

Az első tankolásom 1/3(benzin)-2/3(E85) arányban volt a mostani tiszta E85. Járok még vele, hogy fogyjon aztán öntök rá egy kis benzint.

A lampa nem alszik el magatol. De majdnem 100% hogy a szegenyes keverek miatt pampog. Motor vezerlo biztositekot kiveszed majd vissza es torlodik a hiba, majd a compu ujra betanul. Addig ne reseteld a comput, mig 100% etanol van a tankban, mert akkor ujra be fog jelezni.
Naplózva

blah blah blah
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 11:03:49 »

A lampa nem alszik el magatol. De majdnem 100% hogy a szegenyes keverek miatt pampog. Motor vezerlo biztositekot kiveszed majd vissza es torlodik a hiba, majd a compu ujra betanul. Addig ne reseteld a comput, mig 100% etanol van a tankban, mert akkor ujra be fog jelezni.

köszi!
hol ez a biztosíték?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 11:33:58 »

A lampa nem alszik el magatol. De majdnem 100% hogy a szegenyes keverek miatt pampog. Motor vezerlo biztositekot kiveszed majd vissza es torlodik a hiba, majd a compu ujra betanul. Addig ne reseteld a comput, mig 100% etanol van a tankban, mert akkor ujra be fog jelezni.

köszi!
hol ez a biztosíték?

Motorterben. Egy motor szimbolum jelzi. Erdemes megnezni a gepkonyvet, mert benne vavvan a szimbolumok es azok jelentesei. en pont tegnap reseteltem a cuccot. Nem akartam aksi saruval meg radio koddal, ablax programozassal kinlodni, igy csak a moci vezerlo elektronyikajat utottem ki.
Naplózva

blah blah blah
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 12:01:25 »

Jól értem? Az lenne a legjobb megoldás, ha pl 10 lityi benyához rakok 50 lityi E85-öt? Tisztán ne tankoljam? Ha jól tudom MK I-en nincs check engine lámpa. Vagyis nem gyulladhat ki semmi. Ezt jól tudom?

Köszi a Fehérvári tippet. wave Karácsony előtt lecsekkolom.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 12:06:23 »

Motorterben. Egy motor szimbolum jelzi. Erdemes megnezni a gepkonyvet, mert benne vavvan a szimbolumok es azok jelentesei. en pont tegnap reseteltem a cuccot. Nem akartam aksi saruval meg radio koddal, ablax programozassal kinlodni, igy csak a moci vezerlo elektronyikajat utottem ki.

Köszi!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 12:09:46 »

Jól értem? Az lenne a legjobb megoldás, ha pl 10 lityi benyához rakok 50 lityi E85-öt? Tisztán ne tankoljam? Ha jól tudom MK I-en nincs check engine lámpa. Vagyis nem gyulladhat ki semmi. Ezt jól tudom?

Köszi a Fehérvári tippet. wave Karácsony előtt lecsekkolom.

Nem. Inkabb olyan 50-50. Azzal nekem semi bajom nem volt. Az ECU meg tudott akkorat raszabalyozni, hogy ne rinyaljon. Ha tisztan akarod tolni az E85ot akkor kell aza hulye kis doboz 40ropiert 8(
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.