Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 11:18:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219161 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2007.12.29 szombat, 19:56:22 »



Ma elküldtem öcsémet h tankolja meg a kocsit (én közben kocsonyát főztem, mert rendelésre kértek). Elment a XVIII. kerületi Méta utcai kagylóshoz (az a legolcsóbb a környéken - 284,9 Ft.). Amikor haza jött nézem a számlát hát 98ast tett bele. Azt hittem lepofozom  gun de miután elmondta, h bement a shopba vmi ismerőséhez, megkérte a kutast h tegye tele. Az meg csak tele tette! Lehet vmi baja a kocsinak? Elvileg nem szabadna?!

Tanulság: 1. ne add oda senkinek a kocsidat még tankolára sem!
              2. csak Te tankold, ne a kutas! 
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2007.12.29 szombat, 20:01:55 »



Ma elküldtem öcsémet h tankolja meg a kocsit (én közben kocsonyát főztem, mert rendelésre kértek). Elment a XVIII. kerületi Méta utcai kagylóshoz (az a legolcsóbb a környéken - 284,9 Ft.). Amikor haza jött nézem a számlát hát 98ast tett bele. Azt hittem lepofozom  gun de miután elmondta, h bement a shopba vmi ismerőséhez, megkérte a kutast h tegye tele. Az meg csak tele tette! Lehet vmi baja a kocsinak? Elvileg nem szabadna?!

Tanulság: 1. ne add oda senkinek a kocsidat még tankolára sem!
              2. csak Te tankold, ne a kutas! 

Nem lesz semmi baja.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2007.12.29 szombat, 20:42:05 »

Tanulság: 1. ne add oda senkinek a kocsidat még tankolára sem!
              2. csak Te tankold, ne a kutas! 
Az elsővel nem értek egyet, nekem van néhány barátom, akinek godolkodás nélkül odaadnám az autómat, és nem csak tankolásra. worship worship worship
A másodikkal viszont TELJESEN egyetértek, az én autómhoz kutas ne nyúljon! levele gun
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2007.12.29 szombat, 22:00:23 »

Ma elküldtem öcsémet h tankolja meg a kocsit (én közben kocsonyát főztem, mert rendelésre kértek). Elment a XVIII. kerületi Méta utcai kagylóshoz (az a legolcsóbb a környéken - 284,9 Ft.). Amikor haza jött nézem a számlát hát 98ast ...

Tegnap tankoltam az Auchan-nál (ugyanott) és ott 276.5 volt a 95.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 01:01:01 »

Tanulság: 1. ne add oda senkinek a kocsidat még tankolára sem!
              2. csak Te tankold, ne a kutas! 
Az elsővel nem értek egyet, nekem van néhány barátom, akinek godolkodás nélkül odaadnám az autómat, és nem csak tankolásra. worship worship worship
A másodikkal viszont TELJESEN egyetértek, az én autómhoz kutas ne nyúljon! levele gun

 eljen -et értek Tomival!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 01:18:59 »



Ma elküldtem öcsémet h tankolja meg a kocsit .........98ast tett bele. ....... Lehet vmi baja a kocsinak? Elvileg nem szabadna?!


Pár hónapja figyelmetlenségből én is 98-ast tankoltam. Kicsit megijedtem, de hazaérve fellapoztam a kézikönyvet ami azt írja: "Ólommentes Szuper Plus 98 oktános benzin is használható."  eljen
Megnyugodtam, és azóta már tankoltam bele máskor is 98-ast.
Nekem leginkább a Tesco-nál kaphat 98-as jött be, attól mozog a legjobban a kombimondi!  eljen taps Tegnap is azt kapta.
Egyéb  gun SHELL+MOL veresnyautó, Ferrari, stb. marketingdumás drágább üzemanyagokkal nem megy úgy a gép, mint a túskó98al.  integet2

Nyugottan küldjed az öcsédet máskor is tankolni, főleg ha Ő fizeti  nyes, csak a kutas ne nyúljon a piszolyhoz + az autódhoz!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 08:28:13 »

Ma elküldtem öcsémet h tankolja meg a kocsit  Amikor haza jött nézem a számlát hát 98ast tett bele.Lehet vmi baja a kocsinak? Elvileg nem szabadna?!

ha dieseled van akkor lehet baja....  eplus2 police
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 08:35:33 »

Nekem leginkább a Tesco-nál kaphat 98-as jött be, attól mozog a legjobban a kombimondi!  eljen taps Tegnap is azt kapta.

Én már egyszer megszxptam a Tesco kútnál. Azóta nem tankolok csak Shell vagy MOL kúton.

Amúgy a Spuri cuccot hol lehet a 18. kerületben vagy annak környékén megvenni. Mert voltam az Üllőin 2 autófelszereléses boltban (a Homasitáig még nem jutottam el hehe ) de ők nem árulnak.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 09:24:10 »

Nem értem hol a gond? Ha 98-as lenne előírva és 95-öt rakott volna bele akkor lett volna egy kis kopogásod így semmi. Magasabb oktánszámút nyugodtan rakhatsz bele csak nem fogod észrevenni a hatását max a pénztárcádon.

érezni a menetén is. az offom jobban szeretett menni 98al pedig abba is 95való. a sierra + kifejezetten gyűlölte a 95 benyát. 1X került monnyuk csak bele, 1 ismerős "jóvoltából" ... kölcsönkérte és megtankolva adta vissza ahogy illik. monnyuk én is hibás voltam, h nem szóltam mit rakjon bele. viszont annyi szerencsém  volt, h 20l környékén adtam oda az autót, és ezt a mennyiséget pótolta. mondta is, ha valami baj van akkor ő a ludas, de tankolás óta rángat az autó, ekkor jött a kérdés, h mit tett bele ... 95. ahham, akkor guri televágni 98al és így gyógyult fel.
az audit viszont időnként kifejezetten élveztem odaadni kutasnak tankolni. 80 litert lehetett beletolni ha nagyon kihegyezve mentem tankolni. kutas serteperte remélve a jattot ott ugrált körülöttem, üvegmosás? tankolás? ... najóvan nem bánom told tele 95 benyával, és ott hagytam. bementem a shopba, és haverokkal az üvegen keresztül figyeltünk kifelé. kb 50 litertől rajtállásba volt a pali, mert várta mikor csap ki a jó anyag. időnként az volt a legröhejesebb, h a pisztoly lezárócuccában sem bíztak nyes vecsésen a kutas paliról szó szerint folyt a víz az idegtől mire a hátralévő kb 30 liter becsorgott, és a pisztoly levált eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 09:32:55 »

80 litert lehetett beletolni ha nagyon kihegyezve mentem tankolni.

80 literes tank? Húazannnnyát! Azzal lehetne menni jó sokáig!

Apropó, tegnap tankoltam, és egy felerészt városban, rövid távokon, felerészt autópályán tempós (130-160 km/ó) menetekkel a fogyasztásom felment 7.1 literre. rinya nyes rinya nyes A 6.3-ról. Na ennyit a "torkos" dízel motorokról. taps worship worship
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 09:37:27 »


80 literes tank? Húazannnnyát! Azzal lehetne menni jó sokáig!

Apropó, tegnap tankoltam, és egy felerészt városban, rövid távokon, felerészt autópályán tempós (130-160 km/ó) menetekkel a fogyasztásom felment 7.1 literre. rinya nyes rinya nyes A 6.3-ról. Na ennyit a "torkos" dízel motorokról. taps worship worship

Mikor a merciszervízben dolgoztam, ott volt egy 600-as cupé 120 lityis tankkal, igaz alapjáraton evett 15 litert  eplus2 Ott egy tankolás egy havi fiztés  wow1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 09:55:27 »

80 literes tank? Húazannnnyát! Azzal lehetne menni jó sokáig!

lehetne ha valami jóó takarékos dizliben lenne Smiley de eredeti helyén pont 800km-re volt elég. persze csak ha nem toltam neki nagyon.
miskolciak már unják, mert párszor már elmondtam nekik de volt alkalom amikor miskolc-pécs-miskolc távon elég volt 1 tank benya, de volt olyan is amikor ugyanezen az útvonalon közlekedtem, viszont pécsről miskolc felé már vlhol dunaújváros környékén tankolni kellett mert pirosba állt.
miskolcról mindig telivel indulva. pécsről a 6oson pest + pestről M3 miskolc = ~400km ez ugye oda vissza nem tolva pont 1 tank. de monnyuk amikor ezt a távot 3,5 óra alatt tettem meg akkor tuti volt 18 is a fogyi  nyes ... mámint az 1X 400km-t.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 10:00:02 »

Mikor a merciszervízben dolgoztam, ott volt egy 600-as cupé 120 lityis tankkal, igaz alapjáraton evett 15 litert  eplus2 Ott egy tankolás egy havi fiztés  wow1

no igen ott a V12 alá kell tartály méret  Grin
a '94 - '97 között gyártott passatokba is van 90 literes tank, és abból van dizli is ami 6,0 átlagot fogyaszt 100on. na az aztán ritka madár a kutakon nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 15:48:47 »

80 litert lehetett beletolni ha nagyon kihegyezve mentem tankolni.

80 literes tank? Húazannnnyát! Azzal lehetne menni jó sokáig!

Apropó, tegnap tankoltam, és egy felerészt városban, rövid távokon, felerészt autópályán tempós (130-160 km/ó) menetekkel a fogyasztásom felment 7.1 literre. rinya nyes rinya nyes A 6.3-ról. Na ennyit a "torkos" dízel motorokról. taps worship worship
Ha rendben lesz az EGR és a szívóoldal le kell, hogy menjen 6 alá! Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 16:13:02 »

Ha rendben lesz az EGR és a szívóoldal le kell, hogy menjen 6 alá! Wink

A Próféta szóljon belőled... worship worship worship
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 16:14:55 »

a fogyasztásom felment 7.1 literre.
Ha rendben lesz az EGR és a szívóoldal le kell, hogy menjen 6 alá! Wink
Szerintem meg üres tankkal gyere EGRt dugózni, hogy hazáig ne kelljen leengedni, amit visszatermel az autó...  Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 16:17:54 »

Ha rendben lesz az EGR és a szívóoldal le kell, hogy menjen 6 alá! Wink

A Próféta szóljon belőled... worship worship worship
Majd meglátod! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 16:18:24 »

a fogyasztásom felment 7.1 literre.
Ha rendben lesz az EGR és a szívóoldal le kell, hogy menjen 6 alá! Wink
Szerintem meg üres tankkal gyere EGRt dugózni, hogy hazáig ne kelljen leengedni, amit visszatermel az autó...  Wink
eplus2 eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 16:21:42 »

Szerintem meg üres tankkal gyere EGRt dugózni, hogy hazáig ne kelljen leengedni, amit visszatermel az autó...  Wink

Egyre inkább sajnálom, hogy nem csináltuk ma meg. szomoru1 hehe Talán már éppen kezdenénk nekiállni, hiszen SÖTÉTEDIK, nyes nyes nyes és TáDé ekkor kezd az elemében lenni, addig csak dolgozgat.  worship 

Most már alig várom, hogy összejöjjön a party. taps nyes
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 19:17:24 »

...Amúgy a Spuri cuccot hol lehet a 18. kerületben vagy annak környékén megvenni...
Nos nem a XVIII-ik, csak a XIV-ik, de ha ez is megfelel, akkor pl. itt: http://www.baro-ker.hu
2000 pénz a piros Spuri.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 17:15:14 »

Ezt olvastátok már?
http://www.biodizel.info/bioalkohol.htm
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 14:07:16 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.
Naplózva

Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 16:25:21 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.
Most, hogy hidegebb van így állok:http://kepfeltoltes.hu/080106/000_1387_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 18:19:25 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.
Most, hogy hidegebb van így állok:http://kepfeltoltes.hu/080106/000_1387_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.
Ervin neked marhajó a fogyid mert ahogy nézem még van benn 8 L. kb.
A TDI s megánom is hasonló volt azért vagyok elkeseredve.
Megkelleném mérni a résolajat hátha valamejik porlasztó bepisil.
Gratula a gépedhez és köcce a segítséget már az enyém is így néz ki./majdnem/
Naplózva

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 18:24:22 »

Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.

Mennyivel szoktál menni? És hol? pálya/2 sávos? Mennyi ebből város?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 18:44:05 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.
Most, hogy hidegebb van így állok:http://kepfeltoltes.hu/080106/000_1387_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.
Ervin neked marhajó a fogyid mert ahogy nézem még van benn 8 L. kb.
A TDI s megánom is hasonló volt azért vagyok elkeseredve.
Megkelleném mérni a résolajat hátha valamejik porlasztó bepisil.
Gratula a gépedhez és köcce a segítséget már az enyém is így néz ki./majdnem/
Szívesen! Igen emlékszem, mikor e-mail-ezgettünk f2-esítésről
Tényleg szép lett a géped, láttam a képeket.
Az eleje maradt a régi?
Egyébként az a 8l tényleg sok, még akkor is ha küldöd neki, mondjuk a rövidtávú használat az egyértelműen betesz a fogyasztásnak.
Én a lényeget a (a sofőrön kívül mert abban 0-3 literig is lehet különbség szerintem) megfelelő guminyomásban, vékony olaj használatban (váltó is) nem berohadt fékekben és jó és tiszta (EGR dugó, szívósor tiszta) motorban látom.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 18:53:48 »

Válasz
Az eleje maradt a régi?
Egyébként az a 8l tényleg sok, még akkor is ha küldöd neki, mondjuk a rövidtávú használat az egyértelműen betesz a fogyasztásnak.
Én a lényeget a (a sofőrön kívül mert abban 0-3 literig is lehet különbség szerintem) megfelelő guminyomásban, vékony olaj használatban (váltó is) nem berohadt fékekben és jó és tiszta (EGR dugó, szívósor tiszta) motorban látom.
Az elejét majd ha jó idő lessz mert rácsozni akarom.
A fogyit meg nem értem mert épp hogy nem nyomom neki de minnél hidegebb annál nagyobb.
Az EGR t én is dugózom csak hideg van a garázsban Wink telán befolyásol valamit mert az szerintem nem volt még megnézve pedig a km. annyi mint neked 127e.
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 18:56:45 »

Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.

Mennyivel szoktál menni? És hol? pálya/2 sávos? Mennyi ebből város?
Angel a tiéd TDCi mennyit eszik?
Csak szeretnék összehasonlíttási alapot.
Naplózva

Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 19:01:06 »

Nyáron 1050-1100km után szokott itt állni a mutató.
Igaz ez TDDI, és nem igen használom rövid távokon, csak ritkán.

Mennyivel szoktál menni? És hol? pálya/2 sávos? Mennyi ebből város?
100-120 nagyrészt, pályán ritkán, de ott 140-160-nál szinte soha nem megyek többel.
Jobbára főúton (81-es), de ott se vadulok. Városban általában csak amíg átmegyek rajt, vagy nagyobb bevásárlások alkalmával.
Nemrég mondjuk volt egy kis vadulásom egy lexus-al, írtam is valamelyik topikban, de az csak talán 10km-ig tartott, úgyhogy nem sokat zavart be a fogyiban. Legalábbis így, hogy tél van, még így is 1100 körül kell tankolnom. Nagyon jó autó a mondeo. nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:04:07 »

Válasz
Az eleje maradt a régi?
Egyébként az a 8l tényleg sok, még akkor is ha küldöd neki, mondjuk a rövidtávú használat az egyértelműen betesz a fogyasztásnak.
Én a lényeget a (a sofőrön kívül mert abban 0-3 literig is lehet különbség szerintem) megfelelő guminyomásban, vékony olaj használatban (váltó is) nem berohadt fékekben és jó és tiszta (EGR dugó, szívósor tiszta) motorban látom.
Az elejét majd ha jó idő lessz mert rácsozni akarom.
A fogyit meg nem értem mert épp hogy nem nyomom neki de minnél hidegebb annál nagyobb.
Az EGR t én is dugózom csak hideg van a garázsban Wink telán befolyásol valamit mert az szerintem nem volt még megnézve pedig a km. annyi mint neked 127e.
Az EGR dugózás és főleg a szívósor takarítás sokat fog segíteni.
Előbb elfelejtettem írni, hogy chiptuningos az autó, egy kicsit az is visszavesz a fogyin, és sokkal jobban megy (ha kell).
Itt valami tavaszi képen ekkor gyulladt ki a tankjelző lámpa, ez sem volt rossz:http://kepfeltoltes.hu/080106/000_1113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
MOL-os normál gázolajjal.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.06 vasárnap, 20:06:54 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:15:05 »

Angel a tiéd TDCi mennyit eszik?
Csak szeretnék összehasonlíttási alapot.
Hát, változó. Kb 53 litert szoktam tankolni, és olyan 850-950 körül szoktam menni.
De ennek 10-50%-a város, és a többség meg autópálya 150 tempomattal.
Ha vigyázok, jóval többet is le lehetne menni, de valahogy az nem jön össze.
Viszont, az erviné tddi, az élből kb fél literrel rosszabb lenne.
De az enyém szerintem így is jó. Óra szerint áltaában 6 alatt vagyok, és nagyjából ez jön ki a számolással is.
Ha csak országúton megyek, ott lehetőség szerint nem megyek gyorsan, na ott majd 1 literrel jobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:31:10 »

Angel a tiéd TDCi mennyit eszik?
Csak szeretnék összehasonlíttási alapot.
Hát, változó. Kb 53 litert szoktam tankolni, és olyan 850-950 körül szoktam menni.
De ennek 10-50%-a város, és a többség meg autópálya 150 tempomattal.
Ha vigyázok, jóval többet is le lehetne menni, de valahogy az nem jön össze.
Viszont, az erviné tddi, az élből kb fél literrel rosszabb lenne.
De az enyém szerintem így is jó. Óra szerint áltaában 6 alatt vagyok, és nagyjából ez jön ki a számolással is.
Ha csak országúton megyek, ott lehetőség szerint nem megyek gyorsan, na ott majd 1 literrel jobb.
Most tele a tank kb 20km hiányzik belőle jövő héten ledugózok és pucolok.
Ja azt meg nem is irtam hogy az ezelötti tankoláskor beletettem a spurit de nem hogy jobb hanem rosszabb lett a fogyim.
És eléggé fehéres füstje van hidegen szinte sűrü.
Naplózva

Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:33:32 »

Viszont, az erviné tddi, az élből kb fél literrel rosszabb lenne.

Tudod, ne mondja azt nekem senki, ha TDCi-m lenne akkor 4,5-4,7-el járnék. Mert ezt még magamnak sem tudnám bemesélni. Erről a mínusz fél literről csak ennyit.    Azért csak másfél tonnáról van szó.
Az viszont igaz, ha valaki 160 fölött használja, ott már nyer pár decit a 6. fokozattal. Ez nem vitás.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:35:44 »

Tudod, ne mondja azt nekem senki, ha TDCi-m lenne akkor 4,5-4,7-el járnék. Mert ezt még magamnak sem tudnám bemesélni. Erről a mínusz fél literről csak ennyit.    Azért csak másfél tonnáról van szó.
Az viszont igaz, ha valaki 160 fölött használja, ott már nyer pár decit a 6. fokozattal. Ez nem vitás.
Azt nem tudom, hogy mennyivel, de kevesebb lenne. A 6. sebesség, és más motor miatt is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:39:51 »

Tudod, ne mondja azt nekem senki, ha TDCi-m lenne akkor 4,5-4,7-el járnék. Mert ezt még magamnak sem tudnám bemesélni. Erről a mínusz fél literről csak ennyit.    Azért csak másfél tonnáról van szó.
Az viszont igaz, ha valaki 160 fölött használja, ott már nyer pár decit a 6. fokozattal. Ez nem vitás.
Azt nem tudom, hogy mennyivel, de kevesebb lenne. A 6. sebesség, és más motor miatt is.
A motor ugyanaz, a befecskendezés más,(nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, de az élet már megválaszolta)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 20:43:37 »

Angel a tiéd TDCi mennyit eszik?
Csak szeretnék összehasonlíttási alapot.
Hát, változó. Kb 53 litert szoktam tankolni, és olyan 850-950 körül szoktam menni.
De ennek 10-50%-a város, és a többség meg autópálya 150 tempomattal.
Ha vigyázok, jóval többet is le lehetne menni, de valahogy az nem jön össze.
Viszont, az erviné tddi, az élből kb fél literrel rosszabb lenne.
De az enyém szerintem így is jó. Óra szerint áltaában 6 alatt vagyok, és nagyjából ez jön ki a számolással is.
Ha csak országúton megyek, ott lehetőség szerint nem megyek gyorsan, na ott majd 1 literrel jobb.
Most tele a tank kb 20km hiányzik belőle jövő héten ledugózok és pucolok.
Ja azt meg nem is irtam hogy az ezelötti tankoláskor beletettem a spurit de nem hogy jobb hanem rosszabb lett a fogyim.
És eléggé fehéres füstje van hidegen szinte sűrü.
Én is használok most piros spurit, de én csak a tisztító és dermedésgátló funkciója miatt tettem bele.
Lehet, hogy gőz lesz az a fehéres füst. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 21:03:16 »

Én is használok most piros spurit, de én csak a tisztító és dermedésgátló funkciója miatt tettem bele.
Lehet, hogy gőz lesz az a fehéres füst. Wink

A fehér, sűrű füst nekem is jelentkezett, de csak az első hidegindítás alkalmával. Azóta a Spuri szépen kipucolta a rendszert és már nincs fehér füst, meg kosz sem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 21:12:37 »

A motor ugyanaz, a befecskendezés más, (nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, de az élet már megválaszolta)

A lényeg a részletekben van... a befecskendezésen sok múlik. Az 1753 ccm-s motort már vagy 20 éve gyártják.
Hogy melyik a jobb? Nyilván a tdci. Gondolom, ez nem kérdés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 22:00:31 »

A motor ugyanaz, a befecskendezés más, (nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, de az élet már megválaszolta)

A lényeg a részletekben van... a befecskendezésen sok múlik. Az 1753 ccm-s motort már vagy 20 éve gyártják.
Hogy melyik a jobb? Nyilván a tdci. Gondolom, ez nem kérdés.
De én nem a 20 éve fejlesztettet( előkamrás) hasonlítottam a maihoz! Nem kell félre terelni. Na de mindegy.....ilyenen már ne vitázzunk.
Tudom, hogy a TDDi csak egy ütemben fecskendez és azt is "csak" max 1050- barral de ezt tudja 200ezer km után is. Mérj le egy CR-t 100ezer után és már nem tud ennyit sem. Akkor mire fel ezek a katalógus adatok. Szédíteni a népet?
A jövő persze a minél jobb befecskendezés (CR) De szerintem először megbízhatóvá kell fejleszteni (min 300-400 ezer km hiba nélkül) és utána piacra dobni, nem pedig piacra dobni és a vásárlók kárán megtanulni CR-t gyártani. Mert ez igy elég vicces (sokaknak nem) szóval az hogy valami jobb vagy rosszabb, elég relatív. Azért jó mert a könyvében 1600 barról mesélnek,meg 3 hétig tudja is azt,  de a mindennapi használatban ebből szinte semmi nem jön le, csak a megbízhatóság beli óriási különbség a TDDi javára, ez elég gáz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2008.01.06 vasárnap, 23:51:41 »

De én nem a 20 éve fejlesztettet( előkamrás) hasonlítottam a maihoz! Nem kell félre terelni. Na de mindegy.....ilyenen már ne vitázzunk.
Tudom, hogy a TDDi csak egy ütemben fecskendez és azt is "csak" max 1050- barral de ezt tudja 200ezer km után is. Mérj le egy CR-t 100ezer után és már nem tud ennyit sem. Akkor mire fel ezek a katalógus adatok. Szédíteni a népet?
A jövő persze a minél jobb befecskendezés (CR) De szerintem először megbízhatóvá kell fejleszteni (min 300-400 ezer km hiba nélkül) és utána piacra dobni, nem pedig piacra dobni és a vásárlók kárán megtanulni CR-t gyártani. Mert ez igy elég vicces (sokaknak nem) szóval az hogy valami jobb vagy rosszabb, elég relatív. Azért jó mert a könyvében 1600 barról mesélnek,meg 3 hétig tudja is azt,  de a mindennapi használatban ebből szinte semmi nem jön le, csak a megbízhatóság beli óriási különbség a TDDi javára, ez elég gáz.
Nem terelek. Csak annyit mondtam, az a motor mekkor evolúción ment át: 62 lovas szívódízelből 125 lovas CR-ré.
A blokk ua, maga a motor meg mégsem.
Hogy a tddi tudja 200e km után az 1050 bart? Ebben én azért nem lennék biztos. Hogy a CR 100e után ne tudná? Ebben viszont biztos vagyok, hogy tudja.
Hogy tudja-e az 1600-at? Nem tudom. Viszont a 200e km alatt az a fél literes fogyi hoz egy negyedmillát. Legalább.
A tddi kb 2-300e-et tud lemenni 1 adagolóval. Addigra 1x cserélsz csúcsot, és maga az adagoló benne lesz vagy 200-ban.
A tddi csúcs is 30-40e. Ha ezeket összeadod, ennyiből simán 2x ki tudod cserélni mind a négy csúcsot a tdci-ben. Durván ugyanott vagy. Megbízhatóság. Azért a tddi sem megy el 3-400e kilométert hiba nélkül, mert addigra biztosan tönkremegy az izzítógyertya, és a pcsúcsok. Ami ugyan olcsóbb a tddi-hez, de azért még pénzbe kerül.
Lényeg a lényeg. A tddi a múlt, a tdci a jelen. A tdci-ben sokkal nagyobb tartalék van, nyilván kell még fejlődnie. A tddi szerű rendszer a technológiai határon van, azt már tovább nem nagyon lehet fejleszteni.
Mondjuk ha vki 2002-est vesz, elgondolkodhat, hogy egy tddi vagy tdci legyen. Ha 2003-ast, ez a kérdés költői, mert 2003-ben már ritka volt a tddi (hivatalosan asszem 2006-ig gyártották a tddi-t). A tddi és tdci között ha hatalmas difi nincs is, de azért csak más a két rendszer. És nyilván nem mindig az újabb a jobb. Azaz, attól, hogy kihoznak egy újat, még nem biztos hogy a régi rossz.

csak a megbízhatóság beli óriási különbség a TDDi javára, ez elég gáz.
Szerintem semmiképp se ócsároljuk a másikét. Korrekten is meg lehet beszélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 00:16:33 »

Szerintem semmiképp se ócsároljuk a másikét. Korrekten is meg lehet beszélni.

Én nem szídom a dízeleket, csak dícsérem a benzineseket.  eljen  taps  eplus2
Jó a dízli is  wave, inkább kinek mire kell, másrészt kinek mi való!  worship
Nekem pld nem való dízel.   integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 08:49:54 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.

Klikkelj az aláírásomban látható fogyasztás adatra! Ott láthatod hogyan alakul a fogyasztásom. Én jellemzően napi 2x10km-t megyek, és van benne egy-két 30-40km-es út. Most télen felment 7 körülire a fogyasztás.
Indítás után 1-2 perccel az enyém is elkezdi nyomni a fehér füstöt. Remélem csak pára, habár az asszony benzineséből hasonló körülmények között semmi látható dolog nem jön.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 08:53:25 »

Azért jó mert a könyvében 1600 barról mesélnek,meg 3 hétig tudja is azt,  de a mindennapi használatban ebből szinte semmi nem jön le, csak a megbízhatóság beli óriási különbség a TDDi javára, ez elég gáz.
Nem terelek. Csak annyit mondtam, az a motor mekkor evolúción ment át: 62 lovas szívódízelből 125 lovas CR-ré.
Nagy resze a turbonak koszonheto.
Válasz
Hogy a tddi tudja 200e km után az 1050 bart? Ebben én azért nem lennék biztos. Hogy a CR 100e után ne tudná? Ebben viszont biztos vagyok, hogy tudja.
Tehat azt mondod, hogy 100e-ig mind2 tipus tudja az eloirt nyomast. Elmeleteket mindenrol lehet gyartani ilyen olyan tipus javara. Foleg ha az egyik tipussal rendelkezunk is  eplus2 De valahogy ereztem hogy az lesz a lenyeg, hogy a TDDI biztosan nem tudja 200e alatt az 1050es nyomast, de a CR igen. Mondjuk eleve nem korrekt az osszehasonlitas. 100 vs. 200e km.  taps
Válasz
Hogy a CR 100e után ne tudná? Ebben viszont biztos vagyok, hogy tudja.
Hogy tudja-e az 1600-at? Nem tudom.
Most akkor tudja vagy nem ?  fejvakaras
Válasz
Viszont a 200e km alatt az a fél literes fogyi hoz egy negyedmillát. Legalább.
A tddi kb 2-300e-et tud lemenni 1 adagolóval. Addigra 1x cserélsz csúcsot, és maga az adagoló benne lesz vagy 200-ban.
A tddi csúcs is 30-40e. Ha ezeket összeadod, ennyiből simán 2x ki tudod cserélni mind a négy csúcsot a tdci-ben. Durván ugyanott vagy.
Azert a magasnyomasurol szepen megfeledkeztel, hamar az adagolot szoba hoztad. Tudom, ez igy korrekt. Pcsucs...8x70-100 az 560-800e. Ez azert picit tobb mint negyed millacska. Inkabb legyen haromnegyed ismet csak a korrektseg kedveert. 200e km alatt TDDIben max. 1x cserelsz csucsot, mig TDCIben siman belefutsz a 2x-es cserebe. Volt mar ra nem 1 pelda.
Es ennek semmi koze a nagyszamok torvenyehez.
Válasz
Megbízhatóság. Azért a tddi sem megy el 3-400e kilométert hiba nélkül, mert addigra biztosan tönkremegy az izzítógyertya, és a pcsúcsok. Ami ugyan olcsóbb a tddi-hez, de azért még pénzbe kerül.
Pedig joval megbizhatobb. Ha csak azt nezzuk, hogy az elmult 1 ev alatt hany dizlis tulaj panaszkodott es ebbol mennyi volt a TDCI, TDDI...
Válasz
Lényeg a lényeg. A tddi a múlt, a tdci a jelen. A tdci-ben sokkal nagyobb tartalék van, nyilván kell még fejlődnie. A tddi szerű rendszer a technológiai határon van, azt már tovább nem nagyon lehet fejleszteni.
En inkabb azt mondanam, hogy magat a dizelt nem lehet mar hova fejleszteni, vagyis inkabb rossz az irany, mert mar most ott tartunk, hogy nem lehet hozza kapni olyan minosegu uzemanyagot, amit eza technologia megkivan. Es ha azt akarod, hogy zaros hataridon belul ne kapjon pcsucs gorcsot a gep, akkor jobb ha az uber premium gazoilt tolod a gepbe, de meg akkor sem lehetsz biztos semmiben. Csak ugye a premium nafta meg joval dragabb mint a sima. Vam meg a rev esete.
Az hogy mellik a mult es mellik a jovo, nos ezt a marketingesek dontik el es nem a technologia. Egy jol bevalt, megbizhato technologiat szepen tonkre vagtak azert a par Nm-ert. Aztan persze az egeszet rafogtak a benyakutakra, csodalatos  eljen
Jah, tartalek az van a TDCIben. Hogyne persze. Erdekes, hogy eddig meg arrol volt szo, hogy annyira ki van hegyezve a moci, meg 1600bar es hogy e miatt nem birjak a pcsucsok es kulonbenis annyira preciz, hogy ennel tobbet buntetenul mar nem lehet belole kihozni.. Hol van itt a tartalek ? Az alkatresz polcon ?
Válasz
Mondjuk ha vki 2002-est vesz, elgondolkodhat, hogy egy tddi vagy tdci legyen. Ha 2003-ast, ez a kérdés költői, mert 2003-ben már ritka volt a tddi (hivatalosan asszem 2006-ig gyártották a tddi-t). A tddi és tdci között ha hatalmas difi nincs is, de azért csak más a két rendszer. És nyilván nem mindig az újabb a jobb. Azaz, attól, hogy kihoznak egy újat, még nem biztos hogy a régi rossz.

Pedig egesz szepen leirtad a TDDI-t ezzel a TDDI szeru meg biztosan nem tudja a gyari nyomast dologgal.
Válasz
csak a megbízhatóság beli óriási különbség a TDDi javára, ez elég gáz.
Szerintem semmiképp se ócsároljuk a másikét. Korrekten is meg lehet beszélni.
Pedig nemis volt semmifele ocsarolas. Ezek a tenyek. Semmi sincs ingyen. Mindennek ara van. Meg a +fel littyo megtakaritasnak is.
Nezzuk a tenyeket. Tegye fel a kezet aza tulaj, akinek TDCIje van es mar cserelt pcsucsot. Es most tegye fel a kezet aza TDDI tulaj, akinek szinten kellett mar pcsucsot cserelni ? Persze km adatokkal 1ut. Tiszta ecceru kerdes, mellozve mindenfele technologiai blablat es pr dumat. Ennel korekktebb mar nemis lehetne.
Naplózva

blah blah blah
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 08:59:30 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.

Klikkelj az aláírásomban látható fogyasztás adatra! Ott láthatod hogyan alakul a fogyasztásom. Én jellemzően napi 2x10km-t megyek, és van benne egy-két 30-40km-es út. Most télen felment 7 körülire a fogyasztás.
Indítás után 1-2 perccel az enyém is elkezdi nyomni a fehér füstöt. Remélem csak pára, habár az asszony benzineséből hasonló körülmények között semmi látható dolog nem jön.
Az adataid szerint akkor te sem büszkélkedhetsz alcsony fogyasztással.
A novemberi nekem is 7 volt még és a decemberi nálad is fölötte van.
Az EGR dugózva van nálad?
Naplózva

nc
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 09:07:09 »

sziasztok
Lenne 1 kérésem a fogyasztásotok rövídtávon mennyi?         irjatok
Az enyém 8 liter mostanság mivel sok rövídtávot és hidegen megyek.
nincs ideje bemelegedni jóformán.

Klikkelj az aláírásomban látható fogyasztás adatra! Ott láthatod hogyan alakul a fogyasztásom. Én jellemzően napi 2x10km-t megyek, és van benne egy-két 30-40km-es út. Most télen felment 7 körülire a fogyasztás.
Indítás után 1-2 perccel az enyém is elkezdi nyomni a fehér füstöt. Remélem csak pára, habár az asszony benzineséből hasonló körülmények között semmi látható dolog nem jön.
Az adataid szerint akkor te sem büszkélkedhetsz alcsony fogyasztással.
A novemberi nekem is 7 volt még és a decemberi nálad is fölötte van.
Az EGR dugózva van nálad?

15 Liter körüli. Smiley Nyertem? Tongue
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 09:56:29 »

Az adataid szerint akkor te sem büszkélkedhetsz alcsony fogyasztással.
A novemberi nekem is 7 volt még és a decemberi nálad is fölötte van.
Az EGR dugózva van nálad?
A körülményekhez képes szerintem reális. Csak azért tettem be, mert az a Tiédhez hasonló használat, és látható a tendencia is, nem csak egy-egy kiragadott (és vélhetően inkább kedvező eredményt mutató) adat.
Ha ugyanitt megnézed a hasonló Mondik fogyasztását, kiderül, hogy ez az érték nem is olyan rossz! Csak a Comparison gombot kell megnyomni.
A következő fogyim a kompjúter szerint alacsonyabb lesz, köszönhetően az évvégi családlátogatásoknak.
Tudomásom szerint az EGR nincs dugózva.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 09:59:24 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 10:11:56 »

Az adataid szerint akkor te sem büszkélkedhetsz alcsony fogyasztással.
A novemberi nekem is 7 volt még és a decemberi nálad is fölötte van.
Az EGR dugózva van nálad?
A körülményekhez képes szerintem reális. Csak azért tettem be, mert az a Tiédhez hasonló használat, és látható a tendencia is, nem csak egy-egy kiragadott (és vélhetően inkább kedvező eredményt mutató) adat.
Ha ugyanitt megnézed a hasonló Mondik fogyasztását, kiderül, hogy ez az érték nem is olyan rossz! Csak a Comparison gombot kell megnyomni.
A következő fogyim a kompjúter szerint alacsonyabb lesz, köszönhetően az évvégi családlátogatásoknak.
Tudomásom szerint az EGR nincs dugózva.
Hát én eléggé megnéztem őket és örülnék annak az 1 liternek vagy másfélnek ha annyival kevesebb lenne mert ott a legtöbb 6-7 között mozog és nem 8 sajna.
Most megyek és veszek féktisztíttó sparyt oszt meglátom mit hoz a pár nap. rinya
Naplózva

Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 10:22:26 »

Az adataid szerint akkor te sem büszkélkedhetsz alcsony fogyasztással.
A novemberi nekem is 7 volt még és a decemberi nálad is fölötte van.
Az EGR dugózva van nálad?
A körülményekhez képes szerintem reális. Csak azért tettem be, mert az a Tiédhez hasonló használat, és látható a tendencia is, nem csak egy-egy kiragadott (és vélhetően inkább kedvező eredményt mutató) adat.
Ha ugyanitt megnézed a hasonló Mondik fogyasztását, kiderül, hogy ez az érték nem is olyan rossz! Csak a Comparison gombot kell megnyomni.
A következő fogyim a kompjúter szerint alacsonyabb lesz, köszönhetően az évvégi családlátogatásoknak.
Tudomásom szerint az EGR nincs dugózva.
Hát én eléggé megnéztem őket és örülnék annak az 1 liternek vagy másfélnek ha annyival kevesebb lenne mert ott a legtöbb 6-7 között mozog és nem 8 sajna.
Most megyek és veszek féktisztíttó sparyt oszt meglátom mit hoz a pár nap. rinya
Egyébként nekem akkor volt 8l fogyim mikor két csucs rosz volt,persze neked nem bizos hogy azért kajál enyit.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:12:48 »

Az 1753 ccm-s motort már vagy 20 éve gyártják.
Hogy melyik a jobb? Nyilván a tdci. Gondolom, ez nem kérdés.
ejnye1 hehe
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:15:04 »

Meg a befecskendezésnek. De a lényeg: a blokk ua, a rárakott cucc változott.
Hogy a tddi tudja 200e km után az 1050 bart? Ebben én azért nem lennék biztos.

vágom, h befejezted de azéé engem érdekelne, h nézeted szerint ez az állítás mitől állná meg a helyét?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.