Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 09:32:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3218977 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:17:04 »

Meg a befecskendezésnek. De a lényeg: a blokk ua, a rárakott cucc változott.
Hogy a tddi tudja 200e km után az 1050 bart? Ebben én azért nem lennék biztos.
vágom, h befejezted de azéé engem érdekelne, h nézeted szerint ez az állítás mitől állná meg a helyét?
Azért csak van kopás Mindkét esetben. Nem hiszem, hogy 200e után tudná a csúcsnyomást. Egyik sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:18:03 »

Olyan értelmetlen dolgokon tudok vitatkozni hogy csak nézek ki a fejemből csodalk
Csináljatok egy statisztikát és akkor kiderül melyik a job,mintha lenne értelme.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:30:47 »

Azért csak van kopás Mindkét esetben. Nem hiszem, hogy 200e után tudná a csúcsnyomást. Egyik sem.

pont ezaz. ezért felesleges a 2 motor ilyen összehasonlítása. van 4 porlasztó, 4 magasnyomású cső, és 1 adagoló (CR esetében szivattyú) amik felelősek a nyomás előállításáért. ha ezek rendben vannak akkor mind2 motor akár 500E km-nél járva is képesek leadni a csúcsnyomást.
a CR ellátórendszere lényegesen pontosabban illesztett cuccokból tevődik össze, ezért sajna érzékenyebb a kopásra. de sztem a megfelelő összehasonlítás illesztés/km arányában lenne hiteles ... na azt számolja ki vlki  eplus2 ha csak a km-t vesszük alapul akkor a Di a tűrések miatt kopásállóbb, és tovább tudja biztosítani a nyomást. viszont a másik oldal pedig az, h a Ci porlasztója azonos fordulatszám alatt 3X annyit dolgozik, szal akkor + az a kopásállóbb fejvakaras de a megtett km + számít, mert az a tényező landol a zsebünkön akkor meg Di ... akkor izéééé.
szal ezért nem lehet a 2őt így hasonlítgatni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:32:43 »

pont ezaz. ezért felesleges a 2 motor ilyen összehasonlítása. van 4 porlasztó, 4 magasnyomású cső, és 1 adagoló (CR esetében szivattyú) amik felelősek a nyomás előállításáért. ha ezek rendben vannak akkor mind2 motor akár 500E km-nél járva is képesek leadni a csúcsnyomást.
a CR ellátórendszere lényegesen pontosabban illesztett cuccokból tevődik össze, ezért sajna érzékenyebb a kopásra. de sztem a megfelelő összehasonlítás illesztés/km arányában lenne hiteles ... na azt számolja ki vlki  eplus2 ha csak a km-t vesszük alapul akkor a Di a tűrések miatt kopásállóbb, és tovább tudja biztosítani a nyomást. viszont a másik oldal pedig az, h a Ci porlasztója azonos fordulatszám/km alatt 3X annyit dolgozik, szal akkor + az a kopásállóbb fejvakaras de a megtett km + számít, mert az a tényező landol a zsebünkön akkor meg Di ... akkor izéééé.
szal ezért nem lehet a 2őt így hasonlítgatni.
Ahogy mondod. És ezzel nem lehetne pontot tenni a végére?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 11:35:35 »

Ahogy mondod. És ezzel nem lehetne pontot tenni a végére?

tőlem lehet, én ebbe eddig se szóltam bele, csak már 2 nap alatt besokalltam ... ezéé írtam amit.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 13:41:19 »

Zacci, ahogy mondtam: ezt lezártuk. Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 13:49:23 »

Hát én eléggé megnéztem őket és örülnék annak az 1 liternek vagy másfélnek ha annyival kevesebb lenne mert ott a legtöbb 6-7 között mozog és nem 8 sajna.
Most megyek és veszek féktisztíttó sparyt oszt meglátom mit hoz a pár nap. rinya
Először is ne az átlagokat hasonlítsd a mostani fogyasztásodhoz. Nekem is egy literrel kevesebb az átlag, mint a legutolsó érték.
Másrészt ilyen hidegben fokozott a különbség a hideg motorral megtett rövid városi dugózás és a hosszú, autópályás menetek fogyasztása között.
Ha bizonytalan vagy, csinálj egy túrázásos hétvégét. Menj el a családdal valahova messzebb. Ha a párszáz km-es úton sem lesz lényegesen alacsonyabb a fogyi, akkor nekiállhatsz aggódni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 13:51:24 »

Zacci, ahogy mondtam: ezt lezártuk. Ennyi.

Szerintem a lentebb irt hozzaszolasodat vagy torold ki, vagy javitsd, mert tele van csusztatassal. Ha mar a korrektsegnel tartunk.  wave worship
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 13:52:56 »

Hát én eléggé megnéztem őket és örülnék annak az 1 liternek vagy másfélnek ha annyival kevesebb lenne mert ott a legtöbb 6-7 között mozog és nem 8 sajna.
Most megyek és veszek féktisztíttó sparyt oszt meglátom mit hoz a pár nap. rinya
Először is ne az átlagokat hasonlítsd a mostani fogyasztásodhoz. Nekem is egy literrel kevesebb az átlag, mint a legutolsó érték.
Másrészt ilyen hidegben fokozott a különbség a hideg motorral megtett rövid városi dugózás és a hosszú, autópályás menetek fogyasztása között.
Ha bizonytalan vagy, csinálj egy túrázásos hétvégét. Menj el a családdal valahova messzebb. Ha a párszáz km-es úton sem lesz lényegesen alacsonyabb a fogyi, akkor nekiállhatsz aggódni.


jaja millio fele dologtol fugg, hogy mitol valtozik a fogyi. Lehet akar egy kipuf repedesed vagy barmi mas tenyezo. Ha nagyon drasztikus a fogyi akkor diagra vele. Abbol jo esellyel kiderul, ha van vele valami gond.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 13:53:08 »

Zacci, ahogy mondtam: ezt lezártuk. Ennyi.

Szerintem a lentebb irt hozzaszolasodat vagy torold ki, vagy javitsd, mert tele van csusztatassal. Ha mar a korrektsegnel tartunk.  wave worship

OK. Küldd el priviben, melyik résszel nem értesz egyet, és megteszem. Vagy kihúzom, vagy finomítom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 14:44:00 »

Ha már így témánál vagyunk: Évi 35-40e km-et autózok, 50% város 50% országút és pálya. Fogyim 10l. Azt ki tudom számolni, hogy pl. egy év alatt mennyit spórolnék, ha dízlim lenne, de azt nem tudom, hogy a dízelek karbantartása mennyi költséget termel évente. Arra keresem a választ, hogy a fogyasztás adta előnyt nem torzítja-e túlságosan pl. a pcsúcs csere, az említett prémium üa, meg a szerkezet precíziós voltából adódó egyéb költségek.

Azért érdekelne, mert nyárra esedékes egy új családi verda és mindenképpen a 2.0 dízli áll közel a család szükségleteihez (nem az enyémhez smile). A mondeo-t viszont csak én forszírozom, a többi családtag off skodrit on akar. 
De persze Moby Dick marad!

Erre van javaslat? Beszéljem rá őket inkább egy 1.8 benya gépre? Vagy számottevően kevesebb az üzemeltetése egy 2.0 dízlinek? (mindent beleértve, ami a dízel voltából ered)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 14:46:42 »

Most csak egy dolgot mondanék: nem kell prémium üzemanyagot venni.
A többiről meg annyit, olvass vissza, szinte mindegyik topicban kitárgyaltuk már.
Nem kell dízel-benzin vita.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 14:49:21 »

Használtan egy ilyen nagyobb méretű autót mint a mondeó szerintem jobban, gyorsabban, drágábban el lehet adni, ha dízel!

Szerdától + 5 Ft minden kutas-cucc.
Naplózva
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:05:57 »

Ahogy nézem jubileumi 258-adszor lángol fel a benzin-dizel-bioetanol vita. Van még egy alternatíva amiről senki nem beszélt. Én elgázosítottam a családi mondeot (mk1 2.0). Az elmúlt egy hónapban megtett 3000 km után az a következő megállapításra jutottam:
1. Az autó teljesítménye nem változott. Nekem a 2.0 benzin teljesítménye elég. Nem kell mindíg mindenkit oktatni
2. Gázos üzemnél az autó 9 litert fogyaszt. Ez a 170ft/l árnál  kb ugyanannyi mint amennyiért a dizeles kollégák megteszik ezt a távot.
3. Amikor bejelentik, hogy valamelyik texasi olajfinomitóban történt sztrájk miatt 5 ft-tal emelik a benzin és a gázolaj árát, mindig mosolygok, mondván ez engem ballisztikus ívben vastagon nem érdekel.
4. A dizelekt fenyegető "szárazagázolajnincskenésetönkremegyabefecsirendszer" illetve a "betankoltamtrutyittönkremegyabefecsirendszer" veszély nagy ívben elkerül.
5. Szerintem aki benzinessel sokat megy és spórolni akar nem biztos, hogy a 30% bioetanol bekeveréssel fogja  a családi kasszát felvirágoztatni :-)

Negatívum, hogy a beszerelés egy viszonylag nagy beruházás (nekem260 eFt volt). Viszont ez kb 25-30ekm alatt visszajön. Én 20-22 eKm-t megyek egy évben. Az autó még 3-4 évig gurul nálunk. Ha utána az autót ünnepélyes körülmények között betolom a bontóba, akkor is bőven visszahozta a gázszett és az autó árát.



 
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:15:23 »


 olvass vissza, szinte mindegyik topicban kitárgyaltuk már.


Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 18:25:12 írta takee » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:21:24 »

Ahogy nézem jubileumi 258-adszor lángol fel a benzin-dizel-bioetanol vita. Van még egy alternatíva amiről senki nem beszélt. Én elgázosítottam a családi mondeot (mk1 2.0). Az elmúlt egy hónapban megtett 3000 km után az a következő megállapításra jutottam:
1. Az autó teljesítménye nem változott. Nekem a 2.0 benzin teljesítménye elég. Nem kell mindíg mindenkit oktatni
2. Gázos üzemnél az autó 9 litert fogyaszt. Ez a 170ft/l árnál  kb ugyanannyi mint amennyiért a dizeles kollégák megteszik ezt a távot.
3. Amikor bejelentik, hogy valamelyik texasi olajfinomitóban történt sztrájk miatt 5 ft-tal emelik a benzin és a gázolaj árát, mindig mosolygok, mondván ez engem ballisztikus ívben vastagon nem érdekel.
4. A dizelekt fenyegető "szárazagázolajnincskenésetönkremegyabefecsirendszer" illetve a "betankoltamtrutyittönkremegyabefecsirendszer" veszély nagy ívben elkerül.
5. Szerintem aki benzinessel sokat megy és spórolni akar nem biztos, hogy a 30% bioetanol bekeveréssel fogja  a családi kasszát felvirágoztatni :-)

Negatívum, hogy a beszerelés egy viszonylag nagy beruházás (nekem260 eFt volt). Viszont ez kb 25-30ekm alatt visszajön. Én 20-22 eKm-t megyek egy évben. Az autó még 3-4 évig gurul nálunk. Ha utána az autót ünnepélyes körülmények között betolom a bontóba, akkor is bőven visszahozta a gázszett és az autó árát.


Érdekes amit mondasz. Pont az a dilemma nálam is, hogy mindenképp alacsony fogyasztású és fenntartású autó kell a családnak, de a mostani zabál, mint állat (de én szeretem) dízlim hosszútávon meg még nem volt, csak eseti jelleggel, így nem merek vakon beleugrani.
Mellékhatásai nincsenek a gázosításnak? (gondolok itt gyorsabb motorkopásra, teljesítménycsökkenésre, stb.).

A bioethanol amúgy jó, rövidtávon (természetesen) nem okozott semmi kárt, de az állanó rátankolgatás és kevergetés miatt mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:21:33 »

Hát köszi szépen a segítséget.

Nem neked szólt, hogy nem kell dízel vita, csak megindokoltam, hogy miért nem célszerű most ezt hosszabban kitárgyalni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:25:51 »

Hát köszi szépen a segítséget.

Nem neked szólt, hogy nem kell dízel vita, csak megindokoltam, hogy miért nem célszerű most ezt hosszabban kitárgyalni.

Akkor elnézést kérek, félreértettem. Töröltem a hozzászólást. wave
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:29:28 »

Hát köszi szépen a segítséget.

Nem neked szólt, hogy nem kell dízel vita, csak megindokoltam, hogy miért nem célszerű most ezt hosszabban kitárgyalni.
nyes nyes nyes falbav taps worship worship worship worship
Naplózva

csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:30:06 »

Gyerekek na !!! law Egyébként vegyünk egy nem tul jó helyzetet 150-200.000 km-ként csúcsok 250.000 ft-ért cserében elég jó fogyasztás + dizl nyomaték , már aki szereti. Nekem eddig a mondi elött csak benyás verdáim voltak. Volt -van 1.8 gdi micu 123le 7000-nél tilt az is egy fajta érzés.De megmondom őszintén a normál használatban az 1800-tól 320 nm jobb érzés nekem,persze nincs olyan szépen pörgő motor hang , de átlag használatban szerintem ugysem forgat az ember egy autót 5-6000-ig.Egy szóval nekem tetszik a dizl. Remélem a magam módján segítettem.Egyébként angel nem olyan rossz fickó mint amilyennek néha látszik.  Wink integet2
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 18:32:21 írta Angel » Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:30:40 »

Ha már így témánál vagyunk: Évi 35-40e km-et autózok, 50% város 50% országút és pálya. Fogyim 10l. Azt ki tudom számolni, hogy pl. egy év alatt mennyit spórolnék, ha dízlim lenne, de azt nem tudom, hogy a dízelek karbantartása mennyi költséget termel évente. Arra keresem a választ, hogy a fogyasztás adta előnyt nem torzítja-e túlságosan pl. a pcsúcs csere, az említett prémium üa, meg a szerkezet precíziós voltából adódó egyéb költségek.

Azért érdekelne, mert nyárra esedékes egy új családi verda és mindenképpen a 2.0 dízli áll közel a család szükségleteihez (nem az enyémhez smile). A mondeo-t viszont csak én forszírozom, a többi családtag off skodrit on akar. 
De persze Moby Dick marad!

Erre van javaslat? Beszéljem rá őket inkább egy 1.8 benya gépre? Vagy számottevően kevesebb az üzemeltetése egy 2.0 dízlinek? (mindent beleértve, ami a dízel voltából ered)

150-200e km-re be lehet kalkulálni egy lendkerék és csúcscserét. A turbo lutri. Ez durván 500kFt, de faragható. Benzinesnél ott az örvénylapát (+lendkerék, Zacci?) Gázosnál pedig a szett. A többi karbantartási költség hasonló.
Ha csak a gazdaságosság számít, akkor valószínűleg a gáz a legjobb. Figyelembe véve a gázzal járó kényelmetlenségeket is, ilyen futásteljesítményre szerintem mégis a dízel a legjobb választás. A szívem viszont a benzineshez húz. Szerintem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:32:45 »

Bocsi látom közben tisztáztátok wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:37:25 »

Azért érdekes nekem ez a kérdés, mert mindenképpen Mondi lesz a második autó is. Ami kifejezetten mozgatja a fantáziám, az az, hogy sokat olvastam itt drága karbantartásról és típushibákról, meg kihegyezett motorról, bla-bla-bla, de én ilyent a közvetlen környezetemben soha nem tapasztaltam. Pedig van 1.8 Td, 2.0 Tdci is az ismerősöknek. Akárhányszor kérdezem őket, nekik nem volt gond se pcsúccsal, se üzemanyaggal. Ők azt mondják, rendszeres és minőségi (ezt az alkatrészre értem) karbantartással ezek elkerülhetőek. Szívem szerint nekik hinnék és családtaggá fogadnék egy 6-7 litykós Mondit, de nem tudom, hogy mi a valóság. Most ezek csak elszigetelt esetek, vagy bele kell kalkulálni?
Eleve alkudjak a vételárból erre hivatkozva? Vagy ez nem jellemző, csak néha fordul elő? (semmi sem tökéletes, ugye).
Hjaj, és még az off skodrival on is rágják a fülemet falbav

Na mindegy. A Mondeoból nem engedek! Akkó is az lesz!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:41:27 »

A gázra visszatérve: nekem azért nem szimpi, mert sokat elvenne a csomagtartóból. Vagy pótkerék nem lenne. Én meg mindegyiket gyakorta használom. (mostanában sajnos a pótkereket is rinya) De köszi a tippet. integet2
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:44:12 »

Persze, hogy itt olvasol ezekröl a hibákról , hiszen sok topic ezért van. Na meg azért , hogy jól érezzük magunkat.(lásd miskolciak ) integet2 taps
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:51:11 »

A gázra visszatérve: nekem azért nem szimpi, mert sokat elvenne a csomagtartóból. Vagy pótkerék nem lenne. Én meg mindegyiket gyakorta használom. (mostanában sajnos a pótkereket is rinya) De köszi a tippet. integet2
Nekem pótkerék tartályom van. Kicsit zavart engem is, hogy nincs pótkerék, de összeszámoltam, hogy 13 éve vezetek és eddig 2 db defektem volt :-)
Biztonság kedvéért bent van 2 db defekt jav. spray. A csomitartó meg teljes egészében megmaradt :-)))))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:55:29 »


Mellékhatásai nincsenek a gázosításnak?
De. Ha babot eszel, akkor rettento budi lehet  vigyor3
Válasz
A bioethanol amúgy jó, rövidtávon (természetesen) nem okozott semmi kárt, de az állanó rátankolgatás és kevergetés miatt mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket......

Bijoetanol csak akkor jo moka, ha kenyelmesen megtod oldani a tankolast. En pl. hazafele menet csak elforditom jobbra a kormanyt es mar ott is vagyok a tecsos E85 fecskendonel.  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:57:40 »

Fiuk! a neten láttam egy Euró-Elecrtic nevü cég 5e+fa ért felújit cr csúcsokat.Tud róluk valaki-valamit-tapasztalat?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 18:58:22 »

A gázra visszatérve: nekem azért nem szimpi, mert sokat elvenne a csomagtartóból. Vagy pótkerék nem lenne. Én meg mindegyiket gyakorta használom. (mostanában sajnos a pótkereket is rinya) De köszi a tippet. integet2
Nekem pótkerék tartályom van. Kicsit zavart engem is, hogy nincs pótkerék, de összeszámoltam, hogy 13 éve vezetek és eddig 2 db defektem volt :-)
Biztonság kedvéért bent van 2 db defekt jav. spray. A csomitartó meg teljes egészében megmaradt :-)))))


Ne is mondd a defektjavítót. Legutóbb Bordeaux-ba menet kaptam defektet, és a pótkerék helye is tele volt pakolva cuccal. Na gondolhatod, hogy pont olyan durrdefektet kaptam, amit nem lehetett defektjavítózni. Hogy .....ná meg.  falbav Azóta el nem indulok ellenőrzött állapotú pótkerék nélkül
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:00:26 »


Mellékhatásai nincsenek a gázosításnak?
De. Ha babot eszel, akkor rettento budi lehet  vigyor3
Válasz
A bioethanol amúgy jó, rövidtávon (természetesen) nem okozott semmi kárt, de az állanó rátankolgatás és kevergetés miatt mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket......

Bijoetanol csak akkor jo moka, ha kenyelmesen megtod oldani a tankolast. En pl. hazafele menet csak elforditom jobbra a kormanyt es mar ott is vagyok a tecsos E85 fecskendonel.  vigyor3

Na az kéne még, az utastérben gázosítani laugh

Engem is ez bosszant a biocuccban. Nincs minden kúton, másrészt meg nem tudok belőle teli tankot nyomni. Azt pedig nem szeretem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:06:19 »

Azért érdekes nekem ez a kérdés, mert mindenképpen Mondi lesz a második autó is. Ami kifejezetten mozgatja a fantáziám, az az, hogy sokat olvastam itt drága karbantartásról és típushibákról, meg kihegyezett motorról, bla-bla-bla, de én ilyent a közvetlen környezetemben soha nem tapasztaltam. Pedig van 1.8 Td, 2.0 Tdci is az ismerősöknek. Akárhányszor kérdezem őket, nekik nem volt gond se pcsúccsal, se üzemanyaggal. Ők azt mondják, rendszeres és minőségi (ezt az alkatrészre értem) karbantartással ezek elkerülhetőek. Szívem szerint nekik hinnék és családtaggá fogadnék egy 6-7 litykós Mondit, de nem tudom, hogy mi a valóság. Most ezek csak elszigetelt esetek, vagy bele kell kalkulálni?
Eleve alkudjak a vételárból erre hivatkozva? Vagy ez nem jellemző, csak néha fordul elő? (semmi sem tökéletes, ugye).
Hjaj, és még az off skodrival on is rágják a fülemet falbav

Na mindegy. A Mondeoból nem engedek! Akkó is az lesz!

Nah pill. Te msot uj, vagy hasznalt autot akarsz ? Ha ujat, akkor vegyel dizlit, orulj, es add el 4evesen vagy 150e km mulva.
Hasznalt ? Nah akkor mind1, hogy TE mennyire vigyazol ra uj gazdikent, ha az elozo tulaj nem igy tett. Bar azt nem ertem mit jelent a rendszeres es minosegi karbantartas ? Rendszeresen 20e km-kent kell szervizelni es gyari olajat neki. Ennel tobbet nemigen tehetsz. Es sajna nem elszigetelt esetekrol van szo. Benyasban is eleg gyakori a szivosor hiba. Neha nem szokott elofodulni,hogy elkopik egy alkatresz.Az vagy elkopott vagy nem. Olyan nincs hogy csak neha. Foleg hasznaltnal ezt bele kell kalkulalni.
Naplózva

blah blah blah
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:15:59 »


Nah pill. Te msot uj, vagy hasznalt autot akarsz ? Ha ujat, akkor vegyel dizlit, orulj, es add el 4evesen vagy 150e km mulva.
Hasznalt ? Nah akkor mind1, hogy TE mennyire vigyazol ra uj gazdikent, ha az elozo tulaj nem igy tett. Bar azt nem ertem mit jelent a rendszeres es minosegi karbantartas ? Rendszeresen 20e km-kent kell szervizelni es gyari olajat neki. Ennel tobbet nemigen tehetsz. Es sajna nem elszigetelt esetekrol van szo. Benyasban is eleg gyakori a szivosor hiba. Neha nem szokott elofodulni,hogy elkopik egy alkatresz.Az vagy elkopott vagy nem. Olyan nincs hogy csak neha. Foleg hasznaltnal ezt bele kell kalkulalni.

Majdnem újra fáj a fogam. 2006-2007 közötti jöhet szóba, max 30-40e km-mel. De ez már egy másik topic. Minőségi alatt azt értem, hogy nem az ár alapján, hanem minőség alapján választasz szervízt és alkatrészt. (persze nem a legdrágább a legjobb, dehogy! Ár-érték+minőség arányt értek alatta)
Köszi a segítséget worship
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 19:28:25 »



Mondeo
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 19:30:09 írta Bigzotya » Naplózva

Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 20:06:59 »

Nah pill. Te msot uj, vagy hasznalt autot akarsz ? Ha ujat, akkor vegyel dizlit, orulj, es add el 4evesen vagy 150e km mulva.
Hasznalt ? Nah akkor mind1, hogy TE mennyire vigyazol ra uj gazdikent, ha az elozo tulaj nem igy tett.

használtba is lehet jó választás a dizli, csak ugye számolós a dolog nagyon használt esetén. nyilván nem éri meg esetleg 2 hét után porlasztózni az autót, ha vlki 10E km/év-re veszi ... ebben az esetben a kis fogyasztást gyorsan fogja feledni szomoru1 40E/év-nél viszont lehet jó választás szintén belekalkulálva a lehető legrosszabbat, a majnem azonnali p. cserét. érdemes azt is kiszámolni, v tervezni, h kb hány évre érkezik az autó a családba. 40E/év ; 3évre megtérülős ... de sajna a benzingőz felejtős. én is hasonlóképpen számolgattam amikor válogattam. ha 20E megtett km lenne nekem évente akkor most is benzinesbe ülnék. naon szeretem a benzintemetőket, de én számolásos alapon most vagyok jól ... mindennel 1ütt.
nem kell dizli - benzin vita, csak leírtam, h nálam mi volt a választásban a döntő és hasonló javaslatom van takee-nak is. neki kell döntenie, h tud e kompromisszumot kötni a büdös gázolajjal a benzingőzzel szemben, v nem ... illetve h az előrelátható km-ek száma kér e 1általán ebből.
mellesleg én teljesen elégedett vagyok ezzel a dizlivel, de ha valami nem ok 1 pillanatra akkor már barnamaci kukucskál, én meg szugerálom a műszert, h ne világíjjon az izzító  nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 22:13:34 »

Meg a befecskendezésnek. De a lényeg: a blokk ua, a rárakott cucc változott.
Hogy a tddi tudja 200e km után az 1050 bart? Ebben én azért nem lennék biztos.
vágom, h befejezted de azéé engem érdekelne, h nézeted szerint ez az állítás mitől állná meg a helyét?
Azért csak van kopás Mindkét esetben. Nem hiszem, hogy 200e után tudná a csúcsnyomást. Egyik sem.
Ezt most már csak úgy írom, mint érdekesség: A mechanikus elven működő porlasztóknak(TDDi), van egy olyan tulajdonsága, hogy ha nem érkezik megfelelő nyomással bele a gázolaj, egyszerűen nem porlaszt el, nem csinál semmit., az autó nem indul.  A porlasztó teljes élettartama alatt szüksége van a csúcsnyomásra, különben nem működik. Ez van, ez ilyen.
A mágnesszeleppel működő(CR) az meg, ha rákötöd az otthoni házi vízműdet max 4 barral az akkor is menni fog,(a porlasztó) ha megkapja a jelet, nem számít milyen nyomással érkezik hozzá az anyag.
Maga a CR mint elmélet, nagyon jó és egyszerű és a  nagyon drága autókban ahol már belefér az igazán megfelelő anyagok használata és a megfelelő technológia alkalmazása, biztos megbízható is. Az idő múlásával ez majd átterjed a tömegeknek gyártott autókra is.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.07 hétfő, 22:21:57 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:10:38 »

Ezt most már csak úgy írom, mint érdekesség: A mechanikus elven működő porlasztóknak(TDDi), van egy olyan tulajdonsága, hogy ha nem érkezik megfelelő nyomással bele a gázolaj, egyszerűen nem porlaszt el, nem csinál semmit.

Hát azért a az egészben mindenképpen kell lennie egy kis tűrésnek. Ha pont 1050 a csúcsnyomás, azt nem lehet garantálni, hogy egy idő után sem esik le 1049-re, főként, hogy két adagolót nem találsz, ami pont ugyanakkora nyomást tud.
A mechanikus sokkal pontatlanabb.
Hogy működik a cr? a pumpa mondjuk tud 2000 bart, de 1600 felett elengedi a nyomást. Amikor a szivattyú már kopottabb, akkor csak szimplán többet kell dolgoznia (persze ha csak 1550-et tud előállítani, az már baj).
Hogy pontosan mennyi a többletnyomás, amit tudna, nem tudom, de padlógáznál 1800-ra emeli fel a nyomást.
A chiptuningok is szoktak ezzel játszani, hogy megemelik az üa nyomását.
De szerintem az 1050 bart hasonlóan állítja elő az adagoló is, szóval többet tud, csak a felesleget elengedi.
A CR-nél a védelem a számítógépé. Méri, hogy mennyi a CR nyomás. Ha egy adott szint alá esik, jön a hiba (meg a villogás).
Tehát ebből a szempontból hasonló a di és a ci, csak a ci annyiból jobb, hogy pontosabban be lehet lőni mind az üzemanyag mennyiségét, mind a nyomását, sőt, a védelmet is. A csúcs nyitási sebessége is sokkal jobb, ez azért fontos, mert az elején és végén ami kijön üzemanyag, az nem porlad el. (monnyuk 1 csepp).
Mivel a di és ci szűrője ugyanolyan finom, nyilván a di relatíve szűrtebb anyagot kap.
A CR szippancsnál is lehet mindenféle trükköt alkalmazni az üzemanyag tisztaságára. De én a csúcsokban látom a gyenge lácszemet. A mi csúcsunk elektromechanikus, azaz elektromágnes rángat egy tűt. Az újabbakban piezoelektromos. Azt nem tudom ott is tűt mozgat, vagy maga a piezo zárja el a nyílást. Mindenképpen kritikus dolog ez, mert a piezónak kellene ellenállni a kopásnak. Na én ebben látom a tartalékot. Itt lehetne a csúcsokon javítani.
Vagy - ez sem rossz ötlet - simán csükkenteni az árát. Ha csak 10e lenne darabja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:45:43 »

A gázra visszatérve: nekem azért nem szimpi, mert sokat elvenne a csomagtartóból. Vagy pótkerék nem lenne. Én meg mindegyiket gyakorta használom. (mostanában sajnos a pótkereket is rinya) De köszi a tippet. integet2
Nekem pótkerék tartályom van. Kicsit zavart engem is, hogy nincs pótkerék, de összeszámoltam, hogy 13 éve vezetek és eddig 2 db defektem volt :-)
Biztonság kedvéért bent van 2 db defekt jav. spray. A csomitartó meg teljes egészében megmaradt :-)))))


Pótkerék tartály, hány literes? Mennyit mész el vele? Hol csináltattad? Hol tankolsz?
Csak hogy átfogóbb képet kapjunk gáz témában is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2008.01.08 kedd, 00:12:37 »

Vagy - ez sem rossz ötlet - simán csükkenteni az árát. Ha csak 10e lenne darabja...

na ez lenne a legjobb Smiley csak az a baj, h amíg markostól tudják eladni, addig az extraprofit csábítani fogja a gyártókat. majd amikor kiküszöbölik az egyéb tényezőket, és 1 motorban maximum 1X kell kicserélni, aztán meg már a motor is kukaérett ... na akkor lesz majd nem 10, de 5E Ft/porlasztó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2008.01.08 kedd, 08:29:01 »

Vagy - ez sem rossz ötlet - simán csükkenteni az árát. Ha csak 10e lenne darabja...

na ez lenne a legjobb Smiley csak az a baj, h amíg markostól tudják eladni, addig az extraprofit csábítani fogja a gyártókat. majd amikor kiküszöbölik az egyéb tényezőket, és 1 motorban maximum 1X kell kicserélni, aztán meg már a motor is kukaérett ... na akkor lesz majd nem 10, de 5E Ft/porlasztó.

Az alacsony fogyinak ara van. Azzal tisztaban van a gyarto is, hogy az alacsony fogyi miatt sok mindenre kepes az ember. Meg akar 100e/db aron csereltetni a pcsucsokat. Ez eddig is igy volt, es ezek utan is igy lesz. Elvegre fogyasztoi tarsadalomban elunk. Tehat a sporolos reszben csak latszolagos. A baj ott kezdodik, mikor tulzasba viszik a xopatast gun Persze azis konnyen elofordulhat, hogy gondolnak 1et es csak azert hogy a nepet tovabb hulyitsek kijavitanak egy hibat. Vagyis valojaban nem kijavitjak hanem egyszeruen csak normalis anyagokbol csinaljak meg mondjuk a pcsucsot. Nade a gyarto moho, es kell neki aza penz amit az uzemanyagon megsporolsz, ergo csinalnak valami masik baromsagot, amivel jol lehuzhatjak a usert. pl. Eddig soha semmi gond nem volt a pcsucsokkal , vagy a szivosorral. Erre most kitalaltak, hogy egy darabig ez legyen a tipushiba, mert ebbol lehet majd nagyot kaszalni. Ideologia is van ra. A tobbi markanal is eza helyzet. Bahh, szanalom. A lendkerek mar csak hab a tortan. Persze nem azt mondom, hogy mindenkeppen ez volt a szandekuk, de az sem, hogy normalisan megcsinaljanak valamit. Egyszeruen ma mar nem eri meg az autogyatoknak jot csinalni. A japcsiknak sem eri meg, de az elveik nem engedik meg az ilyesmit. Persze ezis csak ido kerdese.
Naplózva

blah blah blah
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2008.01.08 kedd, 09:32:01 »

Pótkerék tartály, hány literes? Mennyit mész el vele? Hol csináltattad? Hol tankolsz?
Csak hogy átfogóbb képet kapjunk gáz témában is.
[/quote]
Szóval 47 literes a tartáy kb 44-45 liter gáz fér bele ezzel kb. 500 km megtehető. ( ez lábtól, forgalomtól és időjárástól függ). Érdekes módon nekem benzinből is megette a 9 litert.
A gázszett olasz gyártmány ( mi más lenne. Csak a digók gyártják ha jól tudom).  Hengerenkénti injektoros rendszer, indítás automatikusan benzinről történik és ha elértük a megfelelő hőmérsékletet átáll gázra. Most a minusz 3-4 fokokban kb 1 km után kapcsol át. Ha elfogy a gáz, hangjelzét ad és szintén automatikusan visszaáll benzinre. Szóval totál bolondbiztos. Ürömön szerelték be, munkadijjal együtt 260 eFt volt.
Mivel a határ mellett lakom ezért kint tankolok Szlovákiában, ott kb 170 Ft/l a gáz.
Annyiból macerás a dolog, ha hosszabb útra indulok előtte ki kell legózni, hogy hol van LPG kút. A fene sem akar drága benzinnel autózni, ha van gáz is :-)
Hogy hosszú távon lesz-e befolyással a motor élettertemára ( pl.:szelepszárszimmering) fogalmam sincs. A neten annyit olvastam róla, hogy mivel a gáz tisztábban ég nem terheli annyira az olajat égéstermékekkel ezért az olajcsere periódus megnyújtható. ( Én azért csak lecserélem 10 ezrenként). Illetve mivel gáz halmazállapotú így a hengerfalról sem tudja lemosni az olajfilmet tehát élettertam növelő ( Na ez már túl tudományos, meg szerintem baromira nem kimutatható. Max hidegindításnál lenne előnyös, ott meg úgyis benzinnel indul a motor)
A kocsiban most van 217 e km. Ahogy a dolgokat látom még 2-3-4 évig megmarad a kocsi. Ennyi idő alatt visszajön a kocsi meg a gázszett ára. Jóval látványosabb spórolásnak látom mint a bioetanol koktélt.
Ami még nagyon szimpatikus, hogy egy telitankolás 7500 ft-ba kerül. Mikor tankoltatotk ennyiért tele egy mondeót? :-)
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2008.01.08 kedd, 09:43:26 »

Bp-en érdemes megnézni a gázautó centrumot (www. gazautocentrum.hu) öket ismerem ha e mellet döntessz szolj. A honlapjukon tudsz informálódni és árajánlatot kérni. wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2008.01.08 kedd, 10:06:28 »

Hihetelten mennyire nagykepuek ezek az olajos ceges, es hogy mennyire hulyenek nezik az embert.
Iszonyatos kampo marketing duma:

http://totalcar.hu/magazin/technika/levelek2007!2

 gun gun gun
Naplózva

blah blah blah
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:28:25 »

Mivel a határ mellett lakom ezért kint tankolok Szlovákiában, ott kb 170 Ft/l a gáz.

Teljesebb legyen a kép. Itthon mennyi Ft/l a gáz?
Régebben én is gondolkodtam a gáz beszerelésén. Csak azt felejtik el leírni, hogy gázból többet 10-15% -kal fogyaszt, és nem megy úgy. A volt kolégámnak volt gáz beszerelve, nem győzött meg.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:32:41 »

Régebben én is gondolkodtam a gáz beszerelésén. Csak azt felejtik el leírni, hogy gázból többet 10-15% -kal fogyaszt, és nem megy úgy. A volt kolégámnak volt gáz beszerelve, nem győzött meg.

Én annak idején gázos szamarán tanultam vezetni. 80 fölé egyik fokozatban sem volt hajlanó gyorsulni.
Apum is nagyon szidja az utólagos gáz beszereléseket, nem szeretni javítani azokat, nagyon nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:38:23 »

Régebben én is gondolkodtam a gáz beszerelésén. Csak azt felejtik el leírni, hogy gázból többet 10-15% -kal fogyaszt, és nem megy úgy. A volt kolégámnak volt gáz beszerelve, nem győzött meg.
Többet fogyaszt, az igaz, de be lehet lőni, hogy ugyanúgy menjen. Nekem amúgy szimpatikus, meg minden, 1 dolog zavar: maga a gáz. Persze tudom, hogy védelem, meg minden, de akkor is. Meg a pincegarázsba nem is engednek be.
Valahogy nem terjedt el igazán a gáz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:44:45 »

Régebben én is gondolkodtam a gáz beszerelésén. Csak azt felejtik el leírni, hogy gázból többet 10-15% -kal fogyaszt, és nem megy úgy. A volt kolégámnak volt gáz beszerelve, nem győzött meg.
Többet fogyaszt, az igaz, de be lehet lőni, hogy ugyanúgy menjen. Nekem amúgy szimpatikus, meg minden, 1 dolog zavar: maga a gáz. Persze tudom, hogy védelem, meg minden, de akkor is. Meg a pincegarázsba nem is engednek be.
Valahogy nem terjedt el igazán a gáz.
Hát én még nem találkoztam olyan géppel ami teljesítményben nem csökkent.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:48:07 »

Hát én még nem találkoztam olyan géppel ami teljesítményben nem csökkent.

Hááát... ami nekünk volt, az sokkkkkal gyengébb volt gázzal. De ez még nem zavarna, mert vissza lehet kapcsolni benzinre.
Meg most egy 145 lovas mennyi lesz? 139? És akkor mi van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2008.01.08 kedd, 15:51:15 »

Hát én még nem találkoztam olyan géppel ami teljesítményben nem csökkent.

Hááát... ami nekünk volt, az sokkkkkal gyengébb volt gázzal. De ez még nem zavarna, mert vissza lehet kapcsolni benzinre.
Meg most egy 145 lovas mennyi lesz? 139? És akkor mi van?
Mivan, mivan. Vissza kell kérni 6 lóerő árát. Az van.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2008.01.08 kedd, 16:55:14 »

Mivan, mivan. Vissza kell kérni 6 lóerő árát. Az van.

 hehe zavart2
Persze, ha meg egy előzést nem tudsz befejezni a 6 ló hiánya miatt, akkor kártérítési pert indítasz a beszerelő műhely ellen? Nanemá!
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.08 kedd, 17:03:07 írta takee » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2008.01.08 kedd, 20:19:28 »

Újra, nem megint, hanem még mindíg!

Mivel a határ mellett lakom ezért kint tankolok Szlovákiában, ott kb 170 Ft/l a gáz.

Teljesebb legyen a kép. Itthon mennyi Ft/l a gáz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.