Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 18:43:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219603 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:46:21 »

Nekem érzésre tényleg jobb volt a V-Power Racing, és tényszerűen többet is ment le vele az autó! Viszont közel 400Ft/L, hiába megy le többet, de azért annyival nem... Én részemről maradok a sima 95-ösnél, abból is inkább az olcsóbb kutak anyagánál.

Nem azt kérdőjeleztem meg, hogy nem jobb mint a többi, hanem, hogy az F1-es kocsikban is teljesen ugyanazt használják.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2008.07.11 péntek, 00:51:11 »

Nem azt kérdőjeleztem meg, hogy nem jobb mint a többi, hanem, hogy az F1-es kocsikban is teljesen ugyanazt használják.

Látod, csak 99%-ban!  nyes
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2008.07.11 péntek, 01:06:47 »

Látod, csak 99%-ban!  nyes
Hát, igen, az a fránya 1%!! Vajon mi lehet az, amit mi nem kapunk meg?Vagy inkább úgy teszem fel a kérdést: vajon mi lehet az, amit az F1 autók nem kapnak meg, de mi, akik a kutakon tankolunk megkapjuk azt az "adalékot". Volt szerencsém  megtapasztalni a különbséget a kutas ill a kutat nem látott üzemeanyag között.Érezhetőbb a különbség...és nem a kutas nyert  levele
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
X3D
Vendég
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2008.07.11 péntek, 01:09:15 »

Jeahhh!!!! worship

Ti aztán tudtok mindent a "petrolokról"! Ezért az volna a tiszteletteljes kérdésem, hogy mit tankoljak az X3D-be, mit ne tankoljak, miért tankoljak kénmentest, melyik társaságtól tankoljak, melyiktől ne tankoljak, melyek a feketelistás kutak? (csak így röviden)

Kérlek, ne vegyétek tolakodásnak, hogy egy bmw-s bepofátlankodik, de ezt a fórumot találtam a legnormálisabbnak!

Üdv: Lendvai Misi - Cegléd /  gun police /
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2008.07.11 péntek, 07:31:13 »

Jeahhh!!!! worship

Ti aztán tudtok mindent a "petrolokról"! Ezért az volna a tiszteletteljes kérdésem, hogy mit tankoljak az X3D-be, mit ne tankoljak, miért tankoljak kénmentest, melyik társaságtól tankoljak, melyiktől ne tankoljak, melyek a feketelistás kutak? (csak így röviden)

Kérlek, ne vegyétek tolakodásnak, hogy egy bmw-s bepofátlankodik, de ezt a fórumot találtam a legnormálisabbnak!

Üdv: Lendvai Misi - Cegléd /  gun police /
Üdv minálunk!
Lehetőség szerint törekedj arra, hogy csak gázolaj kerüljön bele  nyes abból baj nem lehet.A kutakról mindenkinek más a véleménye.Nincs olyan társaság, amelyiket lehet ajánlani kizárólagosan.Elfogadott vélemény, hogy csak nagyforgalmú kutaknál illik tankolni ilyen technikát,mert ott több a minőségellenőrzés esélye.Szerintem mindenhol higítanak mindent...szerintem.Stealt kolléga a nagy üzemanyag szakértő, majd ő megmondja.Nekem ennyi tellett  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2008.07.11 péntek, 08:46:02 »

......Ennek ellenére be becsúszik néhány vasúti szerelvény vagy egy két uszály az országba más forrásból is de én azt kerülném a helyedben, mint ahogy az un gazdaságos kutakat is pl Tesco stb.......

Stealt!

Mit tudsz a Tesco-s kutakról? Miért rossz?
(Nekem 95-össel semmi bajom velük.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2008.07.11 péntek, 08:47:03 »

Kérlek, ne vegyétek tolakodásnak, hogy egy bmw-s bepofátlankodik, de ezt a fórumot találtam a legnormálisabbnak!

 worship worship Huhúúú, ezt naggyon köszönjük!  wow1 worship
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2008.07.11 péntek, 12:24:17 »

Üdv mindenki. Szeretnék egy kicsit kísérletezni E85-tel. Eddig 40 l benyához tettem 21 l E85-öt 3 alkalommal fél év alatt. Eddig semmi baja nem lett tőle. Most szeretnék arányt váltani (20l benya 41l E85). Valaki próbált már ilyet?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2008.07.11 péntek, 12:34:59 »

Üdv mindenki. Szeretnék egy kicsit kísérletezni E85-tel. Eddig 40 l benyához tettem 21 l E85-öt 3 alkalommal fél év alatt. Eddig semmi baja nem lett tőle. Most szeretnék arányt váltani (20l benya 41l E85). Valaki próbált már ilyet?
És eddig mi volt az eredmény (2/3 benya 1/3 E85)? Hogy viselkedik vele az autó?
Zacci járt vele felesbe (50% benya 50% E85), neki úgy még elment.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2008.07.11 péntek, 15:29:13 »

Üdv mindenki. Szeretnék egy kicsit kísérletezni E85-tel. Eddig 40 l benyához tettem 21 l E85-öt 3 alkalommal fél év alatt. Eddig semmi baja nem lett tőle. Most szeretnék arányt váltani (20l benya 41l E85). Valaki próbált már ilyet?
Én próbáltam. 50%-ig nem volt vele gond. Egyszer próbáltam 2/3 E85-el, reggel nehezebben indult és nagyobb fordulaton erőtlenebb volt kicsit. Más különbséget nem tapasztaltam. Az 50-50 az tuti, jobban húz alacsony fordulatról. A fogyasztás nem igen változott, de persze nem ugyanazon az úton, nem olyan körülmények között stb... Ha lenne közelebb ilyen kút, tankolnák bele sűrűbben, de felénk nincs  szomoru1
Naplózva
X3D
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2008.07.12 szombat, 22:18:43 »

 integet2 Köszönet a tanácsért!

Egy kis tapasztalat : Az elmúlt két hét alatt - amióta nálam van a masina - ma tankoltam a 4. tank dízelt. Először OMV prémiumot, azután MOL Evo-t, azután ismét OMV prémiumot, most meg SHELL V-Powert. (25.000-/tank...) Érdekes, hogy az OMV-vel mintha hangosabb lenne, és az alapjárat is ingadozik egy picit klímázás közben - nem igazán tetszik! A V-Power sem muzsikál meggyőzően, de mintha egy picit kevesebbet fogyasztana. Meglepő módon az EvoNeo-val a leghalkabb! Teljesítményben nem érzek különbséget - megy mindegyikkel, ha lepadlózom.

Most kipróbálom a "mezítlábas" benyát' a tanácsnak megfelelően, és kérek számlát is. Ha véletlen elpukkan a motor, akkor több millás lehet a mutatvány! Valószínűleg a MOL-t fogom előnyben részesíteni, mert ha jól értesültem mindenkinek ő szállítja az alap dízelt, akkor meg úgyis mindegy lenne, hogy hol tankolok.

Az X3-ről röviden - ha megengeditek - : Nehezen barátkozom vele a BMW-hez kapcsolódó előítéletek miatt /*** nagyarcú, feltűnési mániás, maffiózó, rohadék milliomos, stb/ Egyenlőre még feszéjez az a néhány méregető tekintet az utcán - pedig ez nem is X5, kisebb is, csúnyább is. A 3.0 dízel motor szépen muzsikál, de az a 218 ló egyáltalán nem nagy esemény, főleg autómatával! Persze megyeget, jobban mint eddig bármi más, de .... vagy csak én vagyok telhetetlen?!

Az új Mondeóról : Állatul néz ki! Mindig érdeklődéssel figyelgetem. Kellene egy CX (Country Cross) változat : kombi, emelt hasmagassággal, légrugóval, nagy kerekekkel, erősített futóművel, összkerékhajtással, 3literes dízel motorral/250lóval  eplus2, full igényes exclusiv belsővel.... szerintem lenne varázsa!

Köszönettel és üdvözlettel : Lendvai Misi - JZR-206

ui.: ha megláttok az autópályán, csak villancsatok a vészvillogóval és tudni fogom, hogy barátok vagyunk!  worship
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2008.07.12 szombat, 22:34:23 »

Stealt!

Mit tudsz a Tesco-s kutakról? Miért rossz?
(Nekem 95-össel semmi bajom velük.)
Én az OFF Scorpio-ba ON sokáig tankoltam Tecso benzint. Majd betévedtem egy Esso kútra, és azt hittem más autóba ültem, eszméletlen volt a külömbség a két benya között
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 22:38:18 írta deis » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 10:51:17 »

Az új Mondeóról : Állatul néz ki! Mindig érdeklődéssel figyelgetem. Kellene egy CX (Country Cross) változat : kombi, emelt hasmagassággal, légrugóval, nagy kerekekkel, erősített futóművel, összkerékhajtással, 3literes dízel motorral/250lóval  eplus2, full igényes exclusiv belsővel.... szerintem lenne varázsa!

Köszönettel és üdvözlettel : Lendvai Misi - JZR-206

ui.: ha megláttok az autópályán, csak villancsatok a vészvillogóval és tudni fogom, hogy barátok vagyunk!  worship


Ez valóban nem lenne rossz! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 10:53:29 »

Én az OFF Scorpio-ba ON sokáig tankoltam Tecso benzint. Majd betévedtem egy Esso kútra, és azt hittem más autóba ültem, eszméletlen volt a külömbség a két benya között

Az Esso nekem is bejött, csak Gyöngyösön nincs Esso kút, de Bp-en mindig Esso-nál tankolok! Tényleg jobban szereti az autó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 11:02:00 »

Az Esso nekem is bejött, csak Gyöngyösön nincs Esso kút, de Bp-en mindig Esso-nál tankolok! Tényleg jobban szereti az autó.
Az Essot az Agip vette meg több mint egy éve, A JET-et meg a Lukoil. Csak a cégér a régi.
Marketingesek kedves témája: hogyan lehet ugyanazt a terméket különféle csomagolásban eladni (Tesco pizsamás benzin vs vpúder)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 11:39:50 »

Az Essot az Agip vette meg több mint egy éve, A JET-et meg a Lukoil. Csak a cégér a régi.
Marketingesek kedves témája: hogyan lehet ugyanazt a terméket különféle csomagolásban eladni (Tesco pizsamás benzin vs vpúder)
Nem üzemanyag téma, csak a hozzászólásodhoz kapcsolódik:
A MediaMarkt, és a Saturn, egy és ugyanaz a cég. Az egyik piros, a másik kék. Egyik termék itt akciós, a másik ott. A MediaMarkt-os e-mail címek úgy néznek ki, hogy xxxxx@media-saturn.hu
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 20:01:49 »

Próbáltam máshol tankolt benyákat is, de a legjobban a tescos 98-assal ment a gép.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 21:41:39 »

Próbáltam máshol tankolt benyákat is, de a legjobban a tescos 98-assal ment a gép.  vigyor3

Neked a legkisebb is számít  eplus2 !
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 23:06:14 »

Tankolhatok tddi-be bio dieselt?Használ valaki ilyet huzamosabb ideje?Csak csurgatom a nyálam a habsburg tankstel-én,de nem merem betankolni!Pedig 20cent,az 20 cent/lityi.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 18:28:47 »

Tankolhatok tddi-be bio dieselt?Használ valaki ilyet huzamosabb ideje?Csak csurgatom a nyálam a habsburg tankstel-én,de nem merem betankolni!Pedig 20cent,az 20 cent/lityi.
  felkialtas :felkialtas:A BIODIZEL TÖNKRE TESZI A GUMI ALKATRÉSZEKET CSAK OLYAN AUTÓBA SZABAD HASZNÁLNI AMELYIKBE A GUMI ALKATRÉSZEK MÜANYAGRA KI VANNAK CSERÉLVE  felkialtas felkialtas
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 18:43:24 »

  felkialtas :felkialtas:A BIODIZEL TÖNKRE TESZI A GUMI ALKATRÉSZEKET CSAK OLYAN AUTÓBA SZABAD HASZNÁLNI AMELYIKBE A GUMI ALKATRÉSZEK MÜANYAGRA KI VANNAK CSERÉLVE  felkialtas felkialtas

Beragadt a caps lock?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 18:58:02 »

  felkialtas :felkialtas:A BIODIZEL TÖNKRE TESZI A GUMI ALKATRÉSZEKET CSAK OLYAN AUTÓBA SZABAD HASZNÁLNI AMELYIKBE A GUMI ALKATRÉSZEK MÜANYAGRA KI VANNAK CSERÉLVE  felkialtas felkialtas

Én úgy gondolom ennél azért árnyaltabb a válasz. Abba az autóba lehet biodizelt tankolni aminek a gyár megadja ezt opcióban, mert akkor a beépitett alkatrészek biodiesel üzára is alkalmasak, hogy a TDDI alkalmas e rá nem tudom.
Régi történet, hasonló. Szintetikus motorolaj, mibe önthető mibe nem? 1989-90-ig a gumiárukkal szemben nem volt általános elvárás, hogy a szintetikus motorolajjal szemben ellenállóak legyenek, mert nem volt általánosan elterjedt ez a kenőanyag fajta. Sok autó motorikus gumialkatrésze a szintetikus olajtól folyni kezdett.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 22:10:52 »

Tankolhatok tddi-be bio dieselt?Használ valaki ilyet huzamosabb ideje?Csak csurgatom a nyálam a habsburg tankstel-én,de nem merem betankolni!Pedig 20cent,az 20 cent/lityi.
Most tankoltam a JET-nél normál dízelt. A blokkra rá van írva, hogy legalább 4,4% a biokomponens tartalom.
Tehát keverni biztosan lehet. Már csak a biztonságos arány a kérdés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
takee
Vendég
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 22:38:26 »

Beragadt a caps lock?

 Cheesy laugh laugh wow1 hehe eljen eljen
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2008.07.15 kedd, 10:01:13 »

  felkialtas :felkialtas:A BIODIZEL TÖNKRE TESZI A GUMI ALKATRÉSZEKET CSAK OLYAN AUTÓBA SZABAD HASZNÁLNI AMELYIKBE A GUMI ALKATRÉSZEK MÜANYAGRA KI VANNAK CSERÉLVE  felkialtas felkialtas
Aha értem!Pár éve még azt hangoztatták hogy a régi dieselekbe nyugodtan lehet még háztartási olajat is önteni,persze egy megszálott kettesgolfos nem szivesen számolna be egy eféle kudarcról!A neten sehol nem találtam cikket erröl a témárol.Csak a totalcar doki irta hogy szerinte lehet ilyet tankolni.Mások meg azt mondták hogy csak minden negyedik tank lehet bio.Nekem az a furi hogy a nagyon preciz osztrákok semilyen figyelmeztetést nem irnak ki a kútfejre,pl:csak traktorba,vagy fűtésre.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2008.07.15 kedd, 19:30:49 »

Aha értem!Pár éve még azt hangoztatták hogy a régi dieselekbe nyugodtan lehet még háztartási olajat is önteni,persze egy megszálott kettesgolfos nem szivesen számolna be egy eféle kudarcról!A neten sehol nem találtam cikket erröl a témárol.Csak a totalcar doki irta hogy szerinte lehet ilyet tankolni.Mások meg azt mondták hogy csak minden negyedik tank lehet bio.Nekem az a furi hogy a nagyon preciz osztrákok semilyen figyelmeztetést nem irnak ki a kútfejre,pl:csak traktorba,vagy fűtésre.
A hiba lassan de láthatatlanul teljesül ki.A motort mechanikusan nem teszi tönkre.Csak az üzemanyagcsövet és ennek a hibájából keletkeznek a hibák.Egy láncreakció indul el.Hiba hiba után.Kérdés én honnan tudom?Az ausztriai Swarc ford szalonba beszéltem egy szervizessel ő mondta.És egyébként ha kint jársz nézd meg hány személyautó tankol biodizelt.Én speciel egyetse láttam a kuton.pedig lehett kapni biodizelt.Ha nem tudsz jól németül az Oberwarti Swarc ford szalonban dolgozik egy magyar nő az autókozmetikai részen ő majd segít forditani.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2008.07.15 kedd, 19:58:59 »

Aha értem!Pár éve még azt hangoztatták hogy a régi dieselekbe nyugodtan lehet még háztartási olajat is önteni,persze egy megszálott kettesgolfos nem szivesen számolna be egy eféle kudarcról!A neten sehol nem találtam cikket erröl a témárol.Csak a totalcar doki irta hogy szerinte lehet ilyet tankolni.Mások meg azt mondták hogy csak minden negyedik tank lehet bio.Nekem az a furi hogy a nagyon preciz osztrákok semilyen figyelmeztetést nem irnak ki a kútfejre,pl:csak traktorba,vagy fűtésre.
az étolaj és a biodízel nem egyezik meg. a biodízel gyártásakor sok egyébb mellett lúgozzák is és ez teszi tönkre a gumialkatrészeket. ha jól tudom árulnak is átalakítószetteket bizonyos típusokhoz. ha étolajat öntesz a kocsiba nincs ilyen probléma. tégy egy darab gumit egy pohár étolajba és várj egy darabig, nem fog történni semmi.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2008.07.15 kedd, 20:10:24 »

az étolaj és a biodízel nem egyezik meg. a biodízel gyártásakor sok egyébb mellett lúgozzák is és ez teszi tönkre a gumialkatrészeket. ha jól tudom árulnak is átalakítószetteket bizonyos típusokhoz. ha étolajat öntesz a kocsiba nincs ilyen probléma. tégy egy darab gumit egy pohár étolajba és várj egy darabig, nem fog történni semmi.
Étolaj a téli hideginditásnál gondot okozhat.(mellesleg az étolaj drágább az összes létező dizelnél)
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2008.07.15 kedd, 20:18:45 »

(mellesleg az étolaj drágább az összes létező dizelnél)
A használt ingyen van  vigyor3 Az osztrákok veszik meg tőlünk is, abból csinálják a biodízeljüket  vigyor3
Naplózva
Szmety
Vendég
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2008.07.15 kedd, 20:27:37 »

Sziasztok!
Elég gáz, de nekem a kis td-m az ESSO kutas dízellel 5.3-at hozott ki vegyesbe, a MOL-lal 7 körül és az AVIA-val (exCastrol) meg majdnem 8, azt hittem bekrepált a számológépem...

Étolaj dologhoz annyit udok hozzáfűzni, hogy a OFF 190D Mercimmel ON 100%-os étolajjal jártam gond nélkül, leszámítva a szagot és csak azért álltam le róla, mert napont kétszer kellett elautóznom a VPOP előtt és ciki volt, hogy mindenki RR-es volt, csak én nem... Az a gáz, hogy nagyon könnyen dermed már ősszel is és akkor nem folyik a nafta, hanem lapátolni kell, valamint a OFF Merciben ON az adagolót nem a gázolaj, hanem a motorolaj keni, így gyakorlatilag szerintem  csapvízzel is eljárna, akkor sem lenne baja.. A Mondeoba nem mertem még bekeverni se.. : Undecided

Az E85-tel meg a OFF w123 230E-vel ON jártam vagy 20000 km-t és 15% benya, 75% E85 és semmi gond nem volt vele, csak többet evett 2 literrel és bitang nehezen indult reggelente... De ennyi... Ha benzines Mondeot vettem volna, akkor E85+LPG let volna a terv.. Sztem ez a páros manapság ver mindent...

Bocs, ha hosszú voltam...

OFF
X3: lehet, hogy még összefutunk a pályán! Rám lősz!!  hehe
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2008.07.15 kedd, 20:53:42 »

A használt ingyen van  vigyor3 Az osztrákok veszik meg tőlünk is, abból csinálják a biodízeljüket  vigyor3

Azt mondták hogy repcéből készül.Mármint az AWI-benzinkuton kapható.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2008.07.15 kedd, 20:59:33 »

Azt mondták hogy repcéből készül.Mármint az AWI-benzinkuton kapható.
Ja, abból. Csak már kisült benne pár bécsi szelet  eplus2
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2008.07.15 kedd, 21:04:54 »

Ja, abból. Csak már kisült benne pár bécsi szelet  eplus2
Egyenesen a mekiböl  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2008.07.15 kedd, 21:06:28 »

Egyenesen a mekiböl  eplus2
Csak kivonják belőle a glicerint, meg adnak hozzá ezt-azt-amazt... Ha jól informáltak Smiley
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2008.07.15 kedd, 21:09:24 »

Csak kivonják belőle a glicerint, meg adnak hozzá ezt-azt-amazt... Ha jól informáltak Smiley
Van egy ismerősöm az a céges tgkba beönti simán azt elpöfögteti  nyes
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2008.07.16 szerda, 10:32:15 »

A hiba lassan de láthatatlanul teljesül ki.A motort mechanikusan nem teszi tönkre.Csak az üzemanyagcsövet és ennek a hibájából keletkeznek a hibák.Egy láncreakció indul el.Hiba hiba után.Kérdés én honnan tudom?Az ausztriai Swarc ford szalonba beszéltem egy szervizessel ő mondta.És egyébként ha kint jársz nézd meg hány személyautó tankol biodizelt.Én speciel egyetse láttam a kuton.pedig lehett kapni biodizelt.Ha nem tudsz jól németül az Oberwarti Swarc ford szalonban dolgozik egy magyar nő az autókozmetikai részen ő majd segít forditani.
Hmm.Ez kielégitő válasz volt!Én se látam még senkit se bio-t tankolni!Pedig egy Bp-róma úton megsporoltam volna vagy 10 pénzt.Na mind1,ezek után keverni meg már végkép nem merem.Persze ha csak az üzemanyag csötömitések mennének szét az még nem annyira költséges,de emlékeim szerint az adagolóban is vannak gumi alkatrészek.
Fütő olajat már nem merek tankolni,pedig hasonló árban van az osztrákoknál a bioval,de ha elkapnak az 2200eu bünti.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2008.07.16 szerda, 10:56:36 »

Ha benzines Mondeot vettem volna, akkor E85+LPG let volna a terv.. Sztem ez a páros manapság ver mindent...

Ravasz ötlet...  wow1 eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2008.07.16 szerda, 11:03:43 »

Hi !

Üdv mindenki. Szeretnék egy kicsit kísérletezni E85-tel. Eddig 40 l benyához tettem 21 l E85-öt 3 alkalommal fél év alatt. Eddig semmi baja nem lett tőle. Most szeretnék arányt váltani (20l benya 41l E85). Valaki próbált már ilyet?

Nos en probaltam 100% E85el is. Megy, de a compu dob egy hiba uzit, hogy szegeny a keverek. Mivel az E85bol tobbet kell adagolni, mint a benyabol, azt a rendszer mar nem tudja kompenzalni. Nyilvan sw fuggo a dolog. Hatererteken kivulre esik a szabalyzas es ilyenkor dob egy hatast. Termeszetesen a check engine lampa begyujtasan kivul mas egyeb rendellenesseg nem tortent. Viszont a nem elegseges uzemanyeg adagolas miatt erotlenne valik a gep magasabb fordulatszamon. Erre van aza kis dobozka amit be kell kotni az injektorok ele. Bizonyos uzemi korulmenyek kozott lenyegeben ad nemi pluszt az injektor nyitvatartasi idejehez, amitol ugye tobb uzi jut a hengerbe, nincs hiba kod es jobban megy a gep. Meg tobbet zabal. Nade 250 vs 320...Ennyivel nem eszik tobbet.
50-50%-os keveresi arannyal meg el lehet zotyogni ugy, hogy ne dobjon a rendszer hibakodot. Bar azt is erdemes figyelembe venni, hogy a benyaban is van nemi etanol. Asszem 5%
Szal nyugodtan probald ki, es nem kell megijedni ha eccercsak vilagitani kezd a check engine lampa. Tudni fogod mitol van. Ha zavar tolsz bele benyat, es aksi le-fel, oszt jovan.
Nalam spec meg mindig valami gebasz van ezzel az ipari hulladekkal, igy picit elobb jelez be keverek problemara, mint altalaban.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2008.07.16 szerda, 11:08:49 »

Tudom nem pont ide illo akerdes, de kapcsolatos az uzemanyaggal...

Nos, ha a rendszer azt erzekeli, hogy a motor elerte az uzemi hofokot, sot mitobb kezd melegedni, akkor a vezerles hogy alakitja a keverekkepzest ? Meg mielott beindulna a hutoventi.
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2008.07.16 szerda, 11:47:36 »

Tudom nem pont ide illo akerdes, de kapcsolatos az uzemanyaggal...

Nos, ha a rendszer azt erzekeli, hogy a motor elerte az uzemi hofokot, sot mitobb kezd melegedni, akkor a vezerles hogy alakitja a keverekkepzest ? Meg mielott beindulna a hutoventi.

Hidegen dúsabb a keverék. Hidegen talán a lambdaszonda jelét sem nézi, hanem valami fix dúsító program alapján adagol. Üzemi hőfokon már biztos, hogy lambdára gyúr.
A ventilátor kapcsolásának nincs köze a keverékképzéshez. Jó persze az is hőfok alapján megy, de független rendszer.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2008.07.16 szerda, 11:50:54 »

Hidegen dúsabb a keverék. Hidegen talán a lambdaszonda jelét sem nézi, hanem valami fix dúsító program alapján adagol. Üzemi hőfokon már biztos, hogy lambdára gyúr.
A ventilátor kapcsolásának nincs köze a keverékképzéshez. Jó persze az is hőfok alapján megy, de független rendszer.

Ok, a lambda szondam tokeletesen uzemel. Raadasul vadi uj. Olvastam arrol, hogy az uzemanyag keverek modositasaval lehetseges huteni a hengereket. Namost ha nem indul be az elso fokozat, ami kizart dolog mer nemtom, akkor lehetseges, hogy e miatt belustuljon a gep ? Mondjuk szegenyiti a kevereket, hogy igy kevesebb legyen a hoterheles. Passz nemtom, de az tuti, hogy belustul a gep ha bemelegedett. Nem kicsit  rinya Es ezt szep fokozatosan csinalja...
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:06:51 »

Olvastam arrol, hogy az uzemanyag keverek modositasaval lehetseges huteni a hengereket. Namost ha nem indul be az elso fokozat, ami kizart dolog mer nemtom, akkor lehetseges, hogy e miatt belustuljon a gep ?
Az az F1 ahol üzemanyaggal hűtik a technikát.
Egyéb okból lusta a géped. De este megnézem Neked a hűtőventilátor bekötést az ellenőrzéshez.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:21:46 »

Az az F1 ahol üzemanyaggal hűtik a technikát.
Egyéb okból lusta a géped. De este megnézem Neked a hűtőventilátor bekötést az ellenőrzéshez.

THX !
Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:32:40 »

Ok, a lambda szondam tokeletesen uzemel. Raadasul vadi uj.
Szia zacci!
Kiméretted a lambda szondát?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:50:17 »

Szia zacci!
Kiméretted a lambda szondát?

Igen. Az elozo lambda alapjarat kornyeken lassu volt vagy nem adott jelet. Azt hittem ez a baja a gepnek. Aztan kicsereltem gyari ujra. Most az tokeletes, de a gep innetol kezdve konstans szfh. Valamiert az ECU a lambda alapjan nagy mertekben legyengiti a gepet. Hogy miert az kizart dolog mer nemtom. Meresek alapjan tokeletes a verda. Erzekelok elvileg rendben. Lehet, hogy tul sok zoxigent mer a lambda ? Nade miert ? Vagy a melegedes miatt veszi vissza a dusitast az ECU. Passz, de baromira idegesito a jelenseg  szomoru1
Gondolom az ECU torekxik az altala megfelelonek itelt parameterek betartasara. Csak ez eppen a teljesitmeny rovasara megy. Igy nem csoda, hogyha a mert ertekek jok.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.16 szerda, 12:51:53 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:57:06 »

Igen. Az elozo lambda alapjarat kornyeken lassu volt vagy nem adott jelet. Azt hittem ez a baja a gepnek. Aztan kicsereltem gyari ujra. Most az tokeletes, de a gep innetol kezdve konstans szfh. Valamiert az ECU a lambda alapjan nagy mertekben legyengiti a gepet. Hogy miert az kizart dolog mer nemtom. Meresek alapjan tokeletes a verda. Erzekelok elvileg rendben. Lehet, hogy tul sok zoxigent mer a lambda ? Nade miert ? Vagy a melegedes miatt veszi vissza a dusitast az ECU. Passz, de baromira idegesito a jelenseg  szomoru1
Akkor lehet a computer a sz@r. Nem winfos fut rajta?  vigyor3
Egy barátomnak az off seatján olyanokat csinált, hogy magától elindult mint az állat, mikor nyomtad neki, akkor meg nem ment. Szétkaptuk a computerét és egy csomó törött forrasztás volt benne. Ezeket átforrasztva jó lett. Nem mondom, hogy nálad is ez a gond, de mivel már a fél autót lecserélted  szomoru1, érdemes lenne megnézni esetleg ezt is.  integet2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:58:57 »

Akkor lehet a computer a sz@r. Nem winfos fut rajta?  vigyor3
Egy barátomnak az off seatján olyanokat csinált, hogy magától elindult mint az állat, mikor nyomtad neki, akkor meg nem ment. Szétkaptuk a computerét és egy csomó törött forrasztás volt benne. Ezeket átforrasztva jó lett. Nem mondom, hogy nálad is ez a gond, de mivel már a fél autót lecserélted  szomoru1, érdemes lenne megnézni esetleg ezt is.  integet2

Bar szutyok intel proci van benne, de ketlem, hogy a compuval barmifele problema van.
Naplózva

blah blah blah
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2008.07.16 szerda, 12:59:32 »

Igen. Az elozo lambda alapjarat kornyeken lassu volt vagy nem adott jelet. Azt hittem ez a baja a gepnek. Aztan kicsereltem gyari ujra. Most az tokeletes, de a gep innetol kezdve konstans szfh. Valamiert az ECU a lambda alapjan nagy mertekben legyengiti a gepet. Hogy miert az kizart dolog mer nemtom. Meresek alapjan tokeletes a verda. Erzekelok elvileg rendben. Lehet, hogy tul sok zoxigent mer a lambda ? Nade miert ? Vagy a melegedes miatt veszi vissza a dusitast az ECU. Passz, de baromira idegesito a jelenseg  szomoru1
Gondolom az ECU torekxik az altala megfelelonek itelt parameterek betartasara. Csak ez eppen a teljesitmeny rovasara megy. Igy nem csoda, hogyha a mert ertekek jok.

Meledésre biztosan nem szegényít az ECU, mert a szegényebb keverék csak még jobban melegítené.
Dúsabb keverékkel lehet(ne) hűteni, de szívó motoroknál ez igazából nem jelentős. A nem szakszerűen turbósítottak szeretnek elolvadni túl szegény keverék esetén.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2008.07.16 szerda, 13:15:36 »

Meledésre biztosan nem szegényít az ECU, mert a szegényebb keverék csak még jobban melegítené.
Dúsabb keverékkel lehet(ne) hűteni, de szívó motoroknál ez igazából nem jelentős. A nem szakszerűen turbósítottak szeretnek elolvadni túl szegény keverék esetén.

Ok, akkor valahonnan fals levegot kap a lambda ? Kerdes az, hogy a mocibol, vagy a leomlobol ?
Naplózva

blah blah blah
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2008.07.16 szerda, 13:17:24 »

Ok, akkor valahonnan fals levegot kap a lambda ? Kerdes az, hogy a mocibol, vagy a leomlobol ?
Kérdés, hogy biztos-e az hogy a lambda miatt nem megy? Biztos, hogy szegény a keverék?
Ha falsot szív a lambda, akkor szerintem szegényebbnek érezné a keveréket a valósnál, ezért az ECU pont hogy rádúsítana.
Nem lehet, hogy valami egyéb hiba miatt pl. a gyújtából vesz vissza?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.