Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 16:56:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219547 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:09:11 »

Te is tudod ,a vita nem onnan indul,ki mennyit számolgat.Vagy mégis?Teljesen mindegy.Tudod,hogy mi a bajom.Pont az gerjeszt vitát ,aki fennhangon jelenti ki,hogy nem kell vita.És ebben még Angeltől is támogatást kapsz. levele Úgymondjam következetlenek vagytok.Még a gyereknevelésben is fontos a következetesség.Egyszer azt mondod nem szabad a kézmosóba pisilni,másnap meg belebrunyálsz?Kapíset? eplus2

Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 10:11:43 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:09:47 »

dehonnem! csak ez a tdci alázó elég rossz vicc volt.

Jó, azt nem kellett volna.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:10:03 »

kezdődik! kezdődik!  taps taps taps
nevörendingsztori vigyor2
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:12:06 »

kezdődik! kezdődik!  taps taps taps

ha ugyanannyi go kellene, de nem annyi kell ... ez az alapvető hiba a számolásodban!
Folytadódik!......? help
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:16:58 »

Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.
Bla,bla,bla,bla........... nemtudom
Tudod,hogy miről beszélek! Vagy nem? fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:17:52 »

nevörendingsztori vigyor2

mindig az van, h nem kell a benzin-dizli vita. szerintem meg kell! az egész 1 nagy vicc. rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a benzines autó a dizlitől, de ugyanez igaz visszafelé is ... rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a dizli a benzinestől. ezek így kb egyensúlyban vannak. na ezért vicc az egész. én jókat szoktam röhögni itt a székemben ... kiló aranyéé se fosztanám meg magam ettől. a baj mindig ott kezdődik amikor valaki ezt véresen komolyan veszi (mármint a vitát) ... de az meg is érdemli.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:20:40 »

Kéne nyitni egy üzemanyagok-dizil és egy üzemanyagok-benya topikot, és akkor a fogyasztási adatok nem hergelnének senkit. Illetve akit igen, az már direkt szítaná a dolgot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:27:47 »

mindig az van, h nem kell a benzin-dizli vita. szerintem meg kell! az egész 1 nagy vicc. rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a benzines autó a dizlitől, de ugyanez igaz visszafelé is ... rengeteg okot lehet felsorolni, h miért jobb a dizli a benzinestől. ezek így kb egyensúlyban vannak. na ezért vicc az egész. én jókat szoktam röhögni itt a székemben ... kiló aranyéé se fosztanám meg magam ettől. a baj mindig ott kezdődik amikor valaki ezt véresen komolyan veszi (mármint a vitát) ... de az meg is érdemli.
Én nem a G és B vitával foglalkozom.Ahhoz én is hozzátudnék tenni ezt azt.És úgy ahogy mondod jókat röhögnék rajta.
A fenemód fegyelmezéssel van gond,ha pont az nem fegyelmezi magát aki a többit akarja fegyelmezni!Ezt megpróbáltam fegyelmezettül leírni. nyes
Ezért nem vesznek komolyan emberek embereket!!!!!!
Részemről a vitát befejeztem.Pont. integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:30:21 »

Domi, jössz?  eplus2
Apa kezdődik....!  vigyor3 szomoru1
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi? Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:37:27 »

Apa kezdődik....!  vigyor3 szomoru1
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi? Undecided
Ezt nem értem. Az első felével jóval többet lehet megtenni, mint az utolsó felével... fejvakaras
Őszinte részvényem...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:44:41 »

Ezt nem értem. Az első felével jóval többet lehet megtenni, mint az utolsó felével... fejvakaras
Őszinte részvényem...
Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén. Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története" Cheesy Abból aztán sokan okulhatnak.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:47:36 »

Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén. Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története" Cheesy Abból aztán sokan okulhatnak.
És az anyagiak is megtérülnek! nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:47:53 »

Háát igen!
Scratch megcsinálja a tüzet,Angel meg eloltja!

Inkabb ont egy vodor olajat a tuzre
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2008.11.12 szerda, 10:51:19 »

Igazad van. Az a legfontosabb, hogy mindenki elégedett legyen, akár azon az áron is, hogy nem a realitás talaján áll...
Az emberek nem szeretik beismerni, hogy rossz döntést hoztak, mindenképpen igazolni szeretnék, hogy miért volt ez jó nekik. Volt egy kollégám, akinek 15 éves pug205-je volt. Amíg nem volt pénze lecserélni, folyamatosan azt mondta, hogy az mennyire szuper autó, könnyű parkolni, alig fogyaszt, megbízható, szinte nem is költött rá, stb, stb. Ha az ember őt hallgatta, azt hitte nincs is ennél jobb autó. Azután amikor kicsit jobban ment neki, azonnal vett egy új autót...

 eljen
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:04:46 »

Bla,bla,bla,bla........... nemtudom
Tudod,hogy miről beszélek! Vagy nem? fejvakaras

Csak hozza fel valaki, a dízel topic-ba a fogyasztását, megyek háborogni!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 11:08:09 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:05:32 »

Ez már nem ennek a topiknak a témája, így csak röviden:
Vik-el már erőteljesen rajta vagyunk a témán, és konkrétan keressük a megoldást, nem csak úgy filozofálgatások szintjén. Ha meglesz, akkor írok egy könyvet kb, hogy "Mondeo-m története" Cheesy Abból aztán sokan okulhatnak.
a megtehetőt elviekben az utolsó X kilométer átlaga alapján számolja
a mutató meg gond mutathat rosszat, nem patikamérleg Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:07:03 »

Apa kezdődik....!  vigyor3 szomoru1
198 km-nél vagyok, és a mutató szerint majdnem fél tank üres. A még megtehetőt 403-ra teszi. Fincsi, mi? Undecided

3/4-nél vagyok, és 650 van hátra. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:08:21 »

Csak hozz fel valaki, a dízel topic-ba a fogyasztását, megyek háborogni!  eplus2
Renden Scratch,te győztél,te vagy a kilyáj!Én mondtam,részemről befejeztem.Kár ,hogy nem fogtad fel. szomoru1 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:09:19 »

Egyebkent nem ertem Scratch hozzaszolasa miert volt gaz. Irhatta volna aztis , hogy dizel alazo, de akko meg az lesz a baj, hogy offol. Tipikus van rajta sapka nincs rajta sapka  nyes
De ha eccer ennyire kezd tavolodni egymastol a 2 fele uzemanyag ar, akkor elobb-utobb tenyleg bekovetkezik az, hogy a benyast olcsobb lesz tankolni.
Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:10:22 »

3/4-nél vagyok, és 650 van hátra. Smiley
Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:12:31 »

Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
worship te legalább tovább látsz az orrodnál  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:12:57 »


Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit  vigyor3
Nincs ideológia váltás, eddig is ezt mondta minden dízeles, és az összes ilyet(dízelest) eléggé érdekli...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:25:37 »

3/4-nél vagyok, és 650 van hátra. Smiley
Nem szoktad nullázni?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:28:34 »

Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...
Azt sajna amúgyis tudjátok, hogy nem rózsás a helyztetem. De higgyétek el, azt is tudni fogjátok, ha minden megjavul. És azt is, hogy mitől javult meg.  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2008.11.12 szerda, 11:44:29 »

Egyebkent nem ertem Scratch hozzaszolasa miert volt gaz. Irhatta volna aztis , hogy dizel alazo, de akko meg az lesz a baj, hogy offol. Tipikus van rajta sapka nincs rajta sapka  nyes

pont így történt. olvass!

De ha eccer ennyire kezd tavolodni egymastol a 2 fele uzemanyag ar, akkor elobb-utobb tenyleg bekovetkezik az, hogy a benyast olcsobb lesz tankolni.
Tudom akkor jon az ideologia valtas, miszerint a dizlibe akkoris kevesebb uzimanyag kell. Csak eppen ez senkit sem erdekel, mint ahogy eddig sem erdekelt senkit  vigyor3

most is olcsóbb teletankolni, merth a tank 1forma és a benzin olcsóbb. de számold ki a Ft/km-t ... és csak az üzemanyagot, mert ez itt az Üzemanyagok topic!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:03:31 »

Renden Scratch,te győztél,te vagy a kilyáj!Én mondtam,részemről befejeztem.Kár ,hogy nem fogtad fel. szomoru1 wave

Én is befejeztem, term. utóbbi vicc volt (Ci topic).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:05:01 »

Scratch,
Mindenkié jobb, mint Domié, ezt nem kell bizonygatni, nem ezért írta, hogy übereljük, hanem hogy lássuk milyen gondban van...

Én ezt tudom jól, próbáltam is neki segíteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:06:11 »

Nem szoktad nullázni?  eplus2

 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:07:21 »

pont így történt. olvass!

most is olcsóbb teletankolni, merth a tank 1forma és a benzin olcsóbb. de számold ki a Ft/km-t ... és csak az üzemanyagot, mert ez itt az Üzemanyagok topic!

"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ? Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:10:17 »

"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ? Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.
Új hozzászólás #3432 Dátum: Tegnap - 17:11:47 »
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:13:09 »

"Közeleg az idő, hogy lassan olcsóbb benzinessel járni." nemtom ezt a mondatot miert nem lehet ertelmezni ? Semmi masrol nem beszelt, csak arrol, hogy ha ez igy folytatodik olcsobb lesz benyassal jarni. Es igaza van.

azéé egyenlőre az még távoli álom. én gondolkodás nélkül ülnék be 1 200lovas benyásba, mert a benzines mindig a szívem csücske volt. most imádom a dizli mondeomat ... keveset fogyaszt, baj nincs vele, haladós ha kell. szóval még 1 ideig ez az olcsóbb, cserébe megbízható is (sajátomról van szó!!!)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:16:40 »

Ez olyan, mintha én beírnék a TDCi topic-ba, ha látom, hogy valaki 3-4L-t fogyaszt, hogy ne hergelje a benzineseket, de attól még ő 3-4L-t fogyaszt.

Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d  fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:22:20 »

Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.

Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.


 worship wave integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:24:17 »

Gyerekek mától olcsóbbak az anyagok ismét!
Ki ,hol ,mennyiért látott?
Jet sz.sz.mikin a Go 271.Asszem,de lehet rosszul emlékszem 281?
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 12:34:12 írta simitomi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:26:03 »

Gyerekek mától olcsóbbak az anyagok ismét!
Ki ,hol ,mennyiért látott?
Jet sz.sz.mikin a Go 271.

Neked jó a jet? Én nem merek ott tankolni, nekem a benyás scorpiom úgy rángatott tőle, mint állat...
(Azóta Lukoil lett... az oroszok már spájzban vannak...)
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:27:27 »

Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d  fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.
azt a q....!Ez nagyon szép volt! rinya
Az elmult 5-6 év összefoglalva 1 hozzászolásba. taps
És szóról szóra igaz!
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 12:31:06 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:51:41 »

Neked jó a jet? Én nem merek ott tankolni, nekem a benyás scorpiom úgy rángatott tőle, mint állat...
(Azóta Lukoil lett... az oroszok már spájzban vannak...)
Orosz üzemanyag.
Nincs se rossz se jó tapasztalatom ezzel kapcsolatban.A fogyim átlagos eplus2 autó megy vele.
Pontosabban,használtam már sokkal rosszabbat is.
Igazából én csak a pici kutakat kerülöm, bár lehet,hogy ennek sincs sokértelme.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2008.11.12 szerda, 12:56:59 »

Orosz üzemanyag.
Nincs se rossz se jó tapasztalatom ezzel kapcsolatban.A fogyim átlagos eplus2 autó megy vele.
Pontosabban,használtam már sokkal rosszabbat is.
Igazából én csak a pici kutakat kerülöm, bár lehet,hogy ennek sincs sokértelme.
Az üzemanyaghoz. Még azt nem értem, hogy miért csak nálunk drágább a GO, mint a benzin. Ausztriában, Németo.-ban járok elég sokat és ott pont fordítva van.Huh???
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2008.11.12 szerda, 13:32:42 »

Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.

 eljen worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2008.11.12 szerda, 13:33:23 »

Akkor inkább ne írj be a tdci topickba. Oda a benzinesek úgysem mennek, és jól is van ez így.
Amennyire reális a te 7 litered, annyira reális az én 3-4 literem. Meg tudom bármikor mutatni, de pont annyira (nem) életszerű, mint a másik.
Tényleg jobb lenne, ha nem te indítanád a vitát, hanem inkább lehűtenéd. Keress vissza, az elmúlt 2 hónapban legalább 10 olyan alkalmat tudok mondani, amikor tőled indult. Meg a tddi adagoló... én azt sem bántanám már.
Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami.
Az üzemanyagárakról meg annyit, hogy nem féltétlenül vannak ezeka dolgok bebetonozva. A mostani 250 alatti benzin mennyire lesz hosszútávú? Mi van, ha 500 lesz? És ha a fizud nem viszik utána? És ha a go meg 550 lesz, de havonta csak 20e forintot tudsz az üzemanyagra szánni? és a benzinesnél a végén már csak gyalogolsz, mert számolás ide, számolás oda, egyszer csak elfogyott a pénzed? A dizillel meg gurulhatnál?
Több okból ellenzem a d-b vitát. Az egyik az, mint a politika. Nem lehet jól kezelni a kérdést (ezért zártuk ki).
És a b-d  fronton is ugyanez a helyzet. De mást mondok. Ha veszel egy 7 milliós autót, annak az elején 100e ft lesz a havi értékcsökkenése. De amikor 3,5-öt ér, akkor is kb havi 50. Ez jóval több, mint amit üzemanyagon meg tudsz spórolni (még ha ingyé van is). Tehát ha azt teszed, hogy az új helyett veszel egy 1 évest, a 7 milla helyett 6-ért, akkor a havi 100e helyett havi 85 ezret fogsz bukni, megspórolsz 15 ezret, és máris vehetsz akár V6-ot a dizil helyett. Jó, az eleve egy kicsit drágább, meg minden, de legyen akkor egy 2,0i. Lehet úgy is spórolni, ahogy te teszed, hogy lasabban mész. Én abban sem látok semmi problémát, ez is egy megoldás lehet.
Sokszor felmerül a dízelt drágább fenntartani. Ez is csak felületesen igaz. Maga az autó kb ugyanannyiba kerül újonnan. Ha egy 200e kilométeres futamot nézel, lendkereket, kuplungot mondjuk mindkettőben lehet cserélni.
A benzinesben jön a szívósor (hogy ne szívj egy sort), meg gyertya, kábelcsere, a dizilnél meg kicseréled a 4 csúcsot meg a cmp-t. Durván ugyanott vagy, max a dizil egy százassal több, de az értékeét legalább ennyivel jobban tartja. Aztán mondjhatjuk, hogy menetdinamikában a 130-as tdci inkább a v6 kategóriája (rugalmasságban jobb is, az átlaguser úgyis az előzéses szitut veszi alapul). És ahhoz kellene hasonlítgatni. Merthogy monjuk nekem már kevés a 2,0i közel 200 nm-e. Na ez is egy kicsit meredek, de mindegy, mondhatjuk.
Ja, csak kifelejtettem a go szűrőt, ami kb 10e, és legalább minden második alkalommal ki kell cserélni, tehát a 200e alatt 5x, az 50e. A benzinesben meg lehet, hogy alapjáratit, lambdát kell cserélni. És mindig vannak példák. Ha a te papád tdci-jét nézzük, ami 230e alatt egyiket sem produkálta, vagy a Domiét, ami meg több mindent is.
Vagy a Zacci benzinese, amivel mindig gond van (legalábbis a Zacci szerint).
Az mindenképpen iga, ha megveszed a használt dízelt, jó eséllyel komoly visszatekerés volt, meg a csúcsok újra vannak progizva - hamarosan jön a csúccsere. Hát ez egy kicsit felborítja a matematikát. Vagy a te tddi-d, amit a cukrászok nem a legjobban a leghatékonyabban javítottak. Meg ugye azt is jó tudni, akinek semmi baja nincs az autóval, az nem jön ide. Nyilván, hogy dízelből van a legtöbb III-as, nyilván ebből következik, hogy problémából is.
Számolgatás. Mert mi van, ha vesz az ember a 7 milliós dizil helyett egy 4 milliós V6-ot (vagy akár ST-t), és a miskolc-mittudoménmilyen távot fél tank benzinnel teszi meg... ki lehet számolni, hogy ő fizikailag kevesebbet költött, mint aki vett egy új dizilt.
Mások az igények. Van, aki megveszi az új 4-est, full fapadon, vagy vesz egy használt, keveset futott, full extrás ST TDCi-t (III). Melyik a jobb? Kinek a papné... mindkét döntésben van logika.
Tehát ezekért gondolom, hogy nem kell a dízel-benzin vita. Nem kell hergelni egymást. Fogadjuk el egymás döntését.

Igen, errol a joo hosszu hozzaszolasrol ezt jutott az eszembe "Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami."  Wink
Es mar megen sok a HA...haha  nyes Es meg te beszelsz eletszerusegrol...ez olyan aranyos  nyes
Egyebkent tok jo, hogy arrol irsz, nem kell a bd vita, es az irasod 75%-a gyakorlatilag arrol szol, hogy bizonygatod menyivel jobb a dizli a benyasnal. Ez megen nem mas mint olaj a tuzre.
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.12 szerda, 13:35:25 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2008.11.12 szerda, 13:41:10 »

szerintem maradjunk annyiban, hogy mindenki azt vesz, amit akar
ha pedig ráfaragott vele, akkor vagy mesélje el vagy ne fényezze a hiba ellenére az adott típust
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2008.11.12 szerda, 13:56:44 »

Én olyan jókat tudok mosolyogni ezen a benzin-dízel vitán.  hehe
Az enyém sokat tud enni, viszont aránylag keveset is a motorhoz képest, ha nem nyomom neki, szabályokat betartva közlekedek.
Hiába szeretem ezt a V6-ot, mert csodálatos egy motor, de csak kacsingatom a TDCi-ket.
Mert igen, 2x annyi km-t tudnék elmenni egy tankkal.
De ugyanakkor félek is tőlük, annyi hülyeséget, bajt hallok itt, hogy nem merek belevágni.
Meg nem megyek évi 100.000km-t, így nem is lenne nekem kifizetődő még egy nagykalap pénzt beletolni egy úgymond ugyan ilyen autóba.
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2008.11.12 szerda, 17:33:15 »

Azt sajna amúgyis tudjátok, hogy nem rózsás a helyztetem. De higgyétek el, azt is tudni fogjátok, ha minden megjavul. És azt is, hogy mitől javult meg.  eljen
A javulás érdekel legjobban , csak meglenne végre a hiba  szomoru1
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2008.11.12 szerda, 18:01:01 »

Igen, errol a joo hosszu hozzaszolasrol ezt jutott az eszembe "Én amúgy azt gondolom, ha valamit annyira kell bizonygatni, ott a háttérban mindig van valami."  Wink
Igen, van a háttérben valami. Az, hogy tényleg abba kellene hagyni a b-d vitát.
Válasz
Es mar megen sok a HA...haha  nyes Es meg te beszelsz eletszerusegrol...ez olyan aranyos  nyes
Egy kicsit meglepő, hogy te beszélsz életszerűségről. neked minden szfh, azaz, egy álomvilágban élsz.
Pedig az élet ilyen. Több szemszögből is lehet nézni. Ki így számolgat, ki úgy.
Válasz
Egyebkent tok jo, hogy arrol irsz, nem kell a bd vita, es az irasod 75%-a gyakorlatilag arrol szol, hogy bizonygatod menyivel jobb a dizli a benyasnal. Ez megen nem mas mint olaj a tuzre.

Ez egész egyszerűen nem így van. Nem felel meg a valóságnak.
Attól, hogy valamit sokszor elmondasz, még nem lesz igaz. Ne köss belém, ne provokálj, semmi okod sincs rá.
Mostanában megint sokszor mondogatom embereknek, hogy a Zacci jó srác. Túl sokszor. Egyre kevésvé hiszem.
Szerintem szimplán hagyd abba, és fórumozz normálisan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2008.11.12 szerda, 20:00:57 »

Szerintem nyissatok hármatoknak (Scratch&Zacci&Angel) 1 "d-b vita topicot" én megigérem nem fogom olvasni, neketek meg jó szórakozást.  eplus2 eplus2  integet2 wave integet2

(Angel te kb annyira nem fogod elhinni soha, hogy a benzines jobb, mint ahogy Zacci te meg azt, hogy a dízel jobb.
Akkor fogjátok elhinni, amikor Stealt, hogy a Passat jobb. Scratchnek neked meg az a jobb ami éppen van.   eplus2 eplus2 eplus2  integet2 integet2  ) 
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2008.11.12 szerda, 20:02:30 »

A javulás érdekel legjobban , csak meglenne végre a hiba  szomoru1

Mi a gond a Domi autójával (üzemanyag topic szempontból) ?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2008.11.12 szerda, 20:11:15 »

Mi a gond a Domi autójával (üzemanyag topic szempontból) ?

Sokat eszik ebből a topikból.  nyes De már vissza is vontam, nincs rajta semmi vicces.  rinya
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2008.11.12 szerda, 20:28:37 »

Sokat eszik ebből a topikból.  nyes De már vissza is vontam, nincs rajta semmi vicces.  rinya

Még mindíg nagy a fogyija? (Nem lehet, hogy benzin motor van benne, dízel hanggenerátorral?  eplus2 )

Domi!
Csak azé viccőgetünk, hogy ne legyé tejjesen ekenődve.  integet2 wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2008.11.12 szerda, 22:14:13 »

Scratchnek neked meg az a jobb ami éppen van.   eplus2 eplus2 eplus2  integet2 integet2  ) 

 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2008.11.12 szerda, 22:43:06 »

Még mindíg nagy a fogyija? (Nem lehet, hogy benzin motor van benne, dízel hanggenerátorral?  eplus2 )

Domi!
Csak azé viccőgetünk, hogy ne legyé tejjesen ekenődve.  integet2 wave integet2
Nemgáz. Értem én a viccet, csak nem szeretem  eplus2 (Éééérted. Nincs harag ám!  Wink )

Üzemanyag topik szempontjából annyi van csak, hogy olyan a kocsim, mint én: állandóan éhes Cheesy Most Vik-el épp gyomorszűkítő műtétet készülünk végrehajtani, csak még keressük a lényeges beépítendő elemeket. Ha majd kisebb lesz az étvágya, akkor több pénzem marad kajára. Végén még hátha hízom is egy kicsit  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.