Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 11:36:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219194 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:46:44 »

alpesit hanyadikától adnak?

A kornyekunkon gyakorlatilag egesz evben (XVII kerulet)
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:01:55 »

A kornyekunkon gyakorlatilag egesz evben (XVII kerulet)
Nem arra gondolsz, ami prémium név alatt fut?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:17:07 »

Nem arra gondolsz, ami prémium név alatt fut?

Nem arra ami alpesi disel nev alatt fut.
Es amit a sogorok kutjanal lehet tankolni.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2010.10.26 kedd, 07:46:41 »

Nem arra ami alpesi disel nev alatt fut.
Es amit a sogorok kutjanal lehet tankolni.
Basszus, néztem Miskolcon is, ott is normál diesel volt és a prémium változata (kb 30 ft különbséggel). Nem aggódom, hogy egy héten belül -5 C° alá menne a hőmérséklet, de már foglalkoztat a téma.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:24:30 »

Basszus, néztem Miskolcon is, ott is normál diesel volt és a prémium változata (kb 30 ft különbséggel). Nem aggódom, hogy egy héten belül -5 C° alá menne a hőmérséklet, de már foglalkoztat a téma.
Spurit kell a go-hoz önteni és minden ok a dermesztő mínuszokban is. Mi így csináltuk és sohasem volt gond eddig. Igaz csak egy teles tapasztalatom van. üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:33:02 »

KI fogom próbálni a 2 ütemű olaj "adalékot". Kíváncsi vagyok rá!
Csak egy mérnök akinek adok a véleményére a 2T-ről, de mindenki azt önt az autójába amit akar, olajat én biztos nem öntenék bele:

 Válasz: Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán

Kérdés: 1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2010.10.26 kedd, 15:50:22 »

Spurit kell a go-hoz önteni és minden ok a dermesztő mínuszokban is. Mi így csináltuk és sohasem volt gond eddig. Igaz csak egy teles tapasztalatom van. üdv, T.
Sima Spuri, vagy JG-2 kell téli adaléknak?
A FAQ részben megtalálva a választ: Jg-2 dermedésgátló hatása 30-40 %-al jobb, de lehet a sima spurit túladagolni, így jobb dermedésgátlást elérni.
Köszi magamnak, hogy válaszoltam a kérdésemre  taps
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.26 kedd, 15:58:12 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2010.10.26 kedd, 16:08:42 »

Sima Spuri, vagy JG-2 kell téli adaléknak?
A FAQ részben megtalálva a választ: Jg-2 dermedésgátló hatása 30-40 %-al jobb, de lehet a sima spurit túladagolni, így jobb dermedésgátlást elérni.
Köszi magamnak, hogy válaszoltam a kérdésemre  taps
Csak érdekesség: a kék spurival még nehezebben melegedett a gépem, mint a pirossal! Télen ezért is inkább a pirosat javaslom, ha már az ember melegedni is akar a kocsiban Smiley
Nyáron meg mehet a kék, ha van rá pénz  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2010.10.26 kedd, 16:50:45 »

Csak egy mérnök akinek adok a véleményére a 2T-ről, de mindenki azt önt az autójába amit akar, olajat én biztos nem öntenék bele:

 Válasz: Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán

Kérdés: 1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!


Erre azt tudom mondani hogy ha énis elakarok adni valamit mert ebből élek,olyan szép dolgokat tudok róla regélni énis hogy azt imába lehet foglalani.... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2010.10.26 kedd, 17:30:54 »

minek kell itt dermedésgátló és hasonló. nem szibériában élünk, amennyi kell, azt meg kötelesek a kúton hozzákeverni a normál gázolajhoz is.

motorolajból meg csakis 5w30-at nem pedig 5w40
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2010.10.26 kedd, 17:59:42 »

minek kell itt dermedésgátló és hasonló. nem szibériában élünk, amennyi kell, azt meg kötelesek a kúton hozzákeverni a normál gázolajhoz is.

motorolajból meg csakis 5w30-at nem pedig 5w40

Kötelesek?? Vizzel dúsítani az üzemanyagot meg nem kötelesek. Mégis vizes.  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2010.10.26 kedd, 18:08:29 »

Kötelesek?? Vizzel dúsítani az üzemanyagot meg nem kötelesek. Mégis vizes.  vigyor3
valahol olvastam, a vizezéssel az ellopott üanyagot pótolják levele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:03:24 »

minek kell itt dermedésgátló és hasonló. nem szibériában élünk, amennyi kell, azt meg kötelesek a kúton hozzákeverni a normál gázolajhoz is.

motorolajból meg csakis 5w30-at nem pedig 5w40
Akkor tájékoztatlak, hogy a múlt télen kényszerpihenőn volt a verdám reggelente negyed órán át, mert csak alapjáraton volt hajlandó ketyegni a -20 fokos reggeleken addig, míg (gondolom a résolaj csöveknek köszönhetően) kicsit kioldódott a szűrőmből a paraffin. A LUK-os tankolásokat azóta hanyagolom.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:08:44 »

Akkor tájékoztatlak, hogy a múlt télen kényszerpihenőn volt a verdám reggelente negyed órán át, mert csak alapjáraton volt hajlandó ketyegni a -20 fokos reggeleken addig, míg (gondolom a résolaj csöveknek köszönhetően) kicsit kioldódott a szűrőmből a paraffin. A LUK-os tankolásokat azóta hanyagolom.
jah kérem, kúton kell tankolni, nem kannából ...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:13:15 »

jah kérem, kúton kell tankolni, nem kannából ...
Rájöttem, hogy Luki nem lesz a kedvencem, de akkor melyiket javaslod? Most OMV-vel próbálkozom.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:21:59 »

Rájöttem, hogy Luki nem lesz a kedvencem, de akkor melyiket javaslod? Most OMV-vel próbálkozom.
megoszlanak a kollégák véleményei a dologról, de mindenképpen a 3 nagy közül valamelyik
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:23:12 »

Csak egy mérnök akinek adok a véleményére a 2T-ről, de mindenki azt önt az autójába amit akar, olajat én biztos nem öntenék bele:

 Válasz: Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán

Kérdés: 1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!


A mai korszerű 2 ütemű motorolajok a kétszer magasabb üzemi hőfokon működő 2 ütemű léghűtéses motorokban sem okoznak semilyen lerakódást, miről beszél az az ember... lama
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2010.10.26 kedd, 22:36:01 »

Rájöttem, hogy Luki nem lesz a kedvencem, de akkor melyiket javaslod? Most OMV-vel próbálkozom.

8 éve ugyanazon a shell kúton tankolok. Eddig bejött.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2010.10.27 szerda, 08:04:41 »

Rájöttem, hogy Luki nem lesz a kedvencem, de akkor melyiket javaslod? Most OMV-vel próbálkozom.

A Luk-ot nekem se szereti. Nekem a Mobil Petrol jött be!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2010.10.27 szerda, 08:53:36 »

A Luk-ot nekem se szereti. Nekem a Mobil Petrol jött be!

Az nem lukoil-os?
enyém szereti amugy...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2010.10.27 szerda, 09:03:40 »

Az nem lukoil-os?
enyém szereti amugy...

Passz, oda valami sárga tankerek hozzák, valami K betűs cég.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2010.10.27 szerda, 14:49:20 »

Az nem lukoil-os?
enyém szereti amugy...
Ez a lukoil nekem is bejött! Olcsóbb az anyag és egész jó a fogyasztásom is. Műszer 4.8L, a számolt 5.5L.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2010.10.27 szerda, 15:08:26 »

Ez a lukoil nekem is bejött! Olcsóbb az anyag és egész jó a fogyasztásom is. Műszer 4.8L, a számolt 5.5L.
Nyáron valszeg semmi gond nincs vele. Nekem is csak télen volt gondom.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:33:50 »

Akkor tájékoztatlak, hogy a múlt télen kényszerpihenőn volt a verdám reggelente negyed órán át, mert csak alapjáraton volt hajlandó ketyegni a -20 fokos reggeleken addig, míg (gondolom a résolaj csöveknek köszönhetően) kicsit kioldódott a szűrőmből a paraffin. A LUK-os tankolásokat azóta hanyagolom.
nekem nem dermedt meg, pedig kis kúton tankolok, átlagban a go 6-8 forinttal olcsóbb a moltól/omwtől
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2010.10.27 szerda, 17:53:27 »

A Luk-ot nekem se szereti. Nekem a Mobil Petrol jött be!
Nekem múlt héten került bele a Mobil Petroltól. Kerregős lett a hangja a gépnek utána, sokkal hangosabb lett! gun
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2010.10.27 szerda, 17:56:19 »

Van aki a spurira esküszik, én a Megaselre! ( metabond) 12-15 tankoláshoz elég, 6100 pénzért.
A Mobil Petrolnál kihagytam, lehet, hogy csak azt hiányolta.  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2010.10.27 szerda, 18:12:10 »

nekem nem dermedt meg, pedig kis kúton tankolok, átlagban a go 6-8 forinttal olcsóbb a moltól/omwtől
eszembe jutott totaline vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2010.11.17 szerda, 22:14:08 »

Van valakinek tapasztalata a gázolajhoz adott kétütemű motorolajról?

Én egy darabig használtam (minden tankolásnál töltöttem a tankba kb. 1 dl 2T olajat), aztán szüneteltettem, és most megint. Az a tapasztalatom, hogy egy kicsit simítja a motor járását.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2010.11.17 szerda, 22:52:06 »

Van valakinek tapasztalata a gázolajhoz adott kétütemű motorolajról?

Én egy darabig használtam (minden tankolásnál töltöttem a tankba kb. 1 dl 2T olajat), aztán szüneteltettem, és most megint. Az a tapasztalatom, hogy egy kicsit simítja a motor járását.

Es a katalizatorral mit csinal? Meg a reszecskeszurovel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2010.11.17 szerda, 23:03:54 »

Es a katalizatorral mit csinal? Meg a reszecskeszurovel?

AndyA

Részecskeszűrő nincs benne, de a katalizátort valószínűleg kormolja. Ezt csak abból gondolom, hogy egy kicsit "ifásabb" szaga van a kipufogógáznak.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 11:59:31 »

Van valakinek tapasztalata a gázolajhoz adott kétütemű motorolajról?

Én egy darabig használtam (minden tankolásnál töltöttem a tankba kb. 1 dl 2T olajat), aztán szüneteltettem, és most megint. Az a tapasztalatom, hogy egy kicsit simítja a motor járását.

Én szoktam bele tenni....katalizátorom már nincs ,nem volt rá szükségem és a kocsinak sem.... eplus2
Én is hallom mikor hozzáöntöm hogy lágyabb,szebb hangja lessz picit.....
mindenkinek más a véleménye,meg mondanak okosat, én meg leis sz+rom.. eplus2
De ezt sem kell túlzásba vinni mint a protec-et szerintem....de ezt is mindeni maga dönti el...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2010.11.23 kedd, 22:09:46 »

Ez a lukoil nekem is bejött! Olcsóbb az anyag és egész jó a fogyasztásom is. Műszer 4.8L, a számolt 5.5L.

Nekem az Agip a nyerő. Becsukott szemmel megmondom, ha az van a tankban, annyival jobban megy a gép. Szerencsére árban is az Agip a legjobb a "nagyok" közül.
Nálam ez a kutak "minőségi" sorrendje (Egerben). Elöl a jó, hátul a rossz.
1. Agip
2. OMV
3. MOL
4. Shell, és minden további

Ha jártok széltében-hosszában az országban, előtte itt érdemes megnézni, hol is tankolhattok jól:
http://www.holtankoljak.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.23 kedd, 22:11:35 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2010.11.24 szerda, 08:30:14 »

Nekem az Agip a nyerő. Becsukott szemmel megmondom, ha az van a tankban, annyival jobban megy a gép. Szerencsére árban is az Agip a legjobb a "nagyok" közül.
Nálam ez a kutak "minőségi" sorrendje (Egerben). Elöl a jó, hátul a rossz.
1. Agip
2. OMV
3. MOL
4. Shell, és minden további

Ha jártok széltében-hosszában az országban, előtte itt érdemes megnézni, hol is tankolhattok jól:
http://www.holtankoljak.hu/


Nalunk a XVII keruletben az az erdekes, hogy a Lukoil a legjobb.
Plussz pentek du -tol Vasarnap estig akcioznak. Ezert 10 Ft -al olcsobb -an lehet Naluk tankolni.

Akit esetleg erdekelne a dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 00:42:38 »

Eddig mindig lukoil, fogyasztás 5,8 egyszer raktam bele valami stp adalék cuccot, injektor tisztító vagy micsoda de többet nem fogok elég volt neki. Az én autóm egyhuzamban megy 300km-t. pályán szép 120-al mindenhoova odaérek ott meg zsír a fordulat szerintem nincs szükségem adalékokra. Vagy mégis? Cheesy Szokott olyanokat csinálni az autó mióta hideg van hogy első indításra meg se mozdul ha másodszor próbálom minden ok. Mikor kicsit hideg volt egyszer hallottam hogy nem teker olyan erősen mint szokott, csak nem szivat meg egy hideg reggelen Cheesy Szóval eddigi tapasztalatok szerint a lukoil a király, másik autó benzines ő is luk-ot kap, csak és csak 95 Cheesy szerettye  nyes Nekem az itteni AGIP(eni) MOL kutakról nem túl jók a tapasztalatok meg másoké sem az ismerősök közül. Családban mi csak lukoilnál tankolunk  taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 12:58:03 »

 Roll Eyes
http://www.origo.hu/auto/20101204-biouzemanyag-vasarnaptol-kotelezo.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 22:37:43 »


Jon az E10 is, a 10% etanol tartalmu benzin, illetve a 7% biodizal tartalmu gazolaj. Az mennyire fog artani a CR cuccoknak?

http://www.acea.be/images/uploads/files/20101123_E10_compatibility.pdf

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 22:46:14 »

Sziasztok.

Ma megviccelt a gepu. Délutánig minden OK, aztán 1-2 órás parkolás után kicsit érdekesen indulva ment kb. 1 km-t és leállt  duhos2, mint a nyáron amikor go szűrőt kellett cserélnem. Valami ötletetek lenne a hiba megoldására fűtött garázs nélkül  rinya

Előre is köszi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 23:10:00 »

Sziasztok.

Ma megviccelt a gepu. Délutánig minden OK, aztán 1-2 órás parkolás után kicsit érdekesen indulva ment kb. 1 km-t és leállt  duhos2, mint a nyáron amikor go szűrőt kellett cserélnem. Valami ötletetek lenne a hiba megoldására fűtött garázs nélkül  rinya

Előre is köszi.
üzemanyag pumpa?? menjünk át a tddi topicba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:56:44 »

Eddig mindig lukoil, fogyasztás 5,8 egyszer raktam bele valami stp adalék cuccot, injektor tisztító vagy micsoda de többet nem fogok elég volt neki. Az én autóm egyhuzamban megy 300km-t. pályán szép 120-al mindenhoova odaérek ott meg zsír a fordulat szerintem nincs szükségem adalékokra. Vagy mégis? Cheesy Szokott olyanokat csinálni az autó mióta hideg van hogy első indításra meg se mozdul ha másodszor próbálom minden ok. Mikor kicsit hideg volt egyszer hallottam hogy nem teker olyan erősen mint szokott, csak nem szivat meg egy hideg reggelen Cheesy Szóval eddigi tapasztalatok szerint a lukoil a király, másik autó benzines ő is luk-ot kap, csak és csak 95 Cheesy szerettye  nyes Nekem az itteni AGIP(eni) MOL kutakról nem túl jók a tapasztalatok meg másoké sem az ismerősök közül. Családban mi csak lukoilnál tankolunk  taps
már írtam korábban, hogy előző télen a miskolci luk becumiztatott. akkoriban mindig ott tankoltam és beköszöntött a -10 fok.. reggelente sokági kellett melegíteni, hogy el tudjak indulni vele. Mármint álló helyben alapjáraton lehetett csak járatni, mert ha elindultam, letiltott. azóta kerülöm a lukot..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:31:14 »

már írtam korábban, hogy előző télen a miskolci luk becumiztatott. akkoriban mindig ott tankoltam és beköszöntött a -10 fok.. reggelente sokági kellett melegíteni, hogy el tudjak indulni vele. Mármint álló helyben alapjáraton lehetett csak járatni, mert ha elindultam, letiltott. azóta kerülöm a lukot..
Én télen-nyáron a lukon, mármint a LUK-on  hehe, tankolok és minden okés.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:21:49 »

Én télen-nyáron a lukon, mármint a LUK-on  hehe, tankolok és minden okés.

Tobbet nem fogsz, ahogy hallom. Kivonulnak Magyarorszagrol az extra adok miatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:37:25 »

Tobbet nem fogsz, ahogy hallom. Kivonulnak Magyarorszagrol az extra adok miatt.

AndyA
isten á'gya őket! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:49:28 »

Tobbet nem fogsz, ahogy hallom. Kivonulnak Magyarorszagrol az extra adok miatt.

AndyA

Kutak maradnak, csak a nagyker tevékenység szűnik meg (egy időre?).
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:09:50 »

Akko most maradnak a kutak? meg az árak is?  vigyor3 vigyor3 vigyor3 hehe hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:19:22 »

BENZINKUTAK ELLENI KAMPÁNY
Január 17 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS kőolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. A következő a recept hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára:SENKI NE VEGYEN HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM JANUÁR 17 18 19-én. Járjunk buszokkal biciklivel, gyalog vagy az említett három nap előtt tankoljunk. KÜLDD TOVÁBB HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:30:09 »

BENZINKUTAK ELLENI KAMPÁNY
Január 17 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS kőolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. A következő a recept hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára:SENKI NE VEGYEN HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM JANUÁR 17 18 19-én. Járjunk buszokkal biciklivel, gyalog vagy az említett három nap előtt tankoljunk. KÜLDD TOVÁBB HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK
buszok ugyan úgy a kutakon tankolnak(legalábbis felénk)
napi 40km-en jól néznék ki gyalog idiot2 vagy biciklivel eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:32:26 »

buszok ugyan úgy a kutakon tankolnak(legalábbis felénk)
napi 40km-en jól néznék ki gyalog idiot2 vagy biciklivel eplus2

Biciklivel simán Tongue Am csak kiraktam,nekem is úgy küldték. Szerencsére nekem nem kell ingáznom egyetemre,csak hetente 1szer haza Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:32:39 »

BENZINKUTAK ELLENI KAMPÁNY
Január 17 18 és 19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS kőolaj-ipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. A következő a recept hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára:SENKI NE VEGYEN HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM JANUÁR 17 18 19-én. Járjunk buszokkal biciklivel, gyalog vagy az említett három nap előtt tankoljunk. KÜLDD TOVÁBB HOGY JUSSON EL AZ EGÉSZ ORSZÁGNAK

Lassan egy eve nem tankolok otthon, ha csak el tudom kerulni. Probalom mindig ugy alakitani a menetrendet, hogy tank kiurules elott visszajussak Ausztriaba es ott tudjak jo minosegu uzemanyagot tankolni olcsobban, mint odahaza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:36:22 »

Biciklivel simán Tongue Am csak kiraktam,nekem is úgy küldték. Szerencsére nekem nem kell ingáznom egyetemre,csak hetente 1szer haza Cheesy
nekem a busz maradt, a sulival szemben van a buszvég nyes, egész hónapra 1400ft a bérlet. azért néha kocsival megyek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:45:09 »

nekem a busz maradt, a sulival szemben van a buszvég nyes, egész hónapra 1400ft a bérlet. azért néha kocsival megyek

Nekem albitól 3 perc az egyetem Cheesy Így az üzemanyagköltségem 5-6 kávé per hét Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.