Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 22:13:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219945 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:38:30 »

Mi a véleményetek a 2T olajról a GO-ba?Huh?
Üdv
Placebo. Én ki szoktam hagyni , (az ilyenekből szoktam összespórolni az új TDCi-m árát).
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:32:21 »

Placebo. Én ki szoktam hagyni , (az ilyenekből szoktam összespórolni az új TDCi-m árát).

Vki azt mondja, nem ér semmit, vki meg pont az ellenkezőjét.
Ártani nem ártasz vele, az biztos.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:33:12 »

Már vagyok!!!!!
1.25 deci?Huh?


Igen. A deci lemaradt, bocsi.
dentcraft már javított. worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:11:09 »


Ártani nem ártasz vele, az biztos.
nem biztos
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:15:54 »

nem biztos

miért is?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:30:47 »

miért is?

Ha olyat töltesz bele, ami keveredik a GO-val, az kevéssé árthat, pl. egy másik, ásványi olaj alapú kenőanyag, amit eleve arra szántak, hogy elégjen az égéstérben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:35:53 »

miért is?
hát így elsőre kb ugyanannyi érvem lenne tudatlanul is, mint neked arra, hogy nem lesz baja nem? mért te honna tudod, hogy nem lesz baja?  nyes

pl a 2t olajat benzinhez találták ki, nem gázolajhoz, nem tudjuk milyen kölcsönhatást váltanak ki egymásból, mi lesz hosszútávon az égéstermékkel, pl a katalizátort mennyire vágja haza, ugye nem olyan sűrű, mint a gázolaj, tehát lehet nem azokhoz az illesztésekhez való, nem biztos, hogy egy nagyon precíz tűréssel összerakott porlasztó jól viseli. motorolaj is ken, mégsem öntjük bele. szedtem már szét motorolajjal használt adagolót, ami elég hamar szarrá kopott pl

mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:42:39 »

Ha olyat töltesz bele, ami keveredik a GO-val, az kevéssé árthat, pl. egy másik, ásványi olaj alapú kenőanyag, amit eleve arra szántak, hogy elégjen az égéstérben.

AndyA
ezért füstöl pl a jó öreg 100-as skoda,kever az égéstérbe egy kis motor olajat  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:46:19 »

mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés

Az már bőven elég. Pont olyan kérdés ez, mint az összes többi adagolósdi. Van, aki szentül hisz benne, van aki nem. Összehasonlító teszt meg nincs.

Ha akkora királyság lenne, akkor benne lenne az üzemanyagban, nem? laugh
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2012.05.09 szerda, 19:51:16 »

Az már bőven elég. Pont olyan kérdés ez, mint az összes többi adagolósdi. Van, aki szentül hisz benne, van aki nem. Összehasonlító teszt meg nincs.

Ha akkora királyság lenne, akkor benne lenne az üzemanyagban, nem? laugh
én minden csodaszerrel kb így vagyok. az üzemanyag gyártók, és a motorolaj gyártók, a motorfejlesztők kb milliárdokat elköltenek fejlesztésekre(nem ft-ot) hiper szuper tanult emberek vannak ott, de minek? hiszen a vaterán 1000-ért lehet kapni mágneses gyűrűt amitől 20%-al csökken a fogyi, és csak rá kell akasztani az üzemanyag csőre. na kb ez a 2t is ez a kategória
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:43:32 »

hát így elsőre kb ugyanannyi érvem lenne tudatlanul is, mint neked arra, hogy nem lesz baja nem? mért te honna tudod, hogy nem lesz baja?  nyes

pl a 2t olajat benzinhez találták ki, nem gázolajhoz, nem tudjuk milyen kölcsönhatást váltanak ki egymásból, mi lesz hosszútávon az égéstermékkel, pl a katalizátort mennyire vágja haza, ugye nem olyan sűrű, mint a gázolaj, tehát lehet nem azokhoz az illesztésekhez való, nem biztos, hogy egy nagyon precíz tűréssel összerakott porlasztó jól viseli. motorolaj is ken, mégsem öntjük bele. szedtem már szét motorolajjal használt adagolót, ami elég hamar szarrá kopott pl

mi is szól mellette? kb annyi, hogy azt hisszük(vagyis hiszitek) jobb lesz a kenés

Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van  470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:46:56 »

Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van  470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...  eplus2

aztán pl a kannához mi köze a 2t-nek?
amúgy ez is olyan, mint a vadriasztó, akinek van, azt hiszi, hogy azér nem ütött el semmit még, akinek nincs, az meg tudja, hogy a 21. kerületben nem ugrálnak a szarvasok. különben is általában 1-2 km-re felfelé mutatja a tábla, ott meg engem nem zavarnak  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:50:29 »

Vki azt mondja, nem ér semmit, vki meg pont az ellenkezőjét.
Ártani nem ártasz vele, az biztos.
biztos vagy nem biztos? Ugyan én laikusként nem akarok ebbe a hitvitába beleszólni. Engem csak néhány ostoba szám visz el valószínüleg elítélendő irányba.
A gázolaj kinematikai viszkozitása (ez van összefüggésben a szivattyúzhatósággal) a szabvány szerint  2-4,5mm2/s között lehet mind 40 és 100 Celsius fokon, általában a mért érték ásványi eredetű gázolajnál kb. 3,78mm2/s. A 2T-nek 40 fokon 60mm2/s míg 100 celsiuson 8,3 mm2/s körül van. Ugye beleöntesz egy 58,5 literes tankhoz 1,5 deci 2T-t ? Mi történik ilyenkor ha csak a viszkozítást nézzük (azzal ne foglalkozzunk hogy benyomsz egy kis  katalizátor mérget is vele, mert a katalizátorra amúgy is felesleges szerintetek, persze addig amíg nem költöztök valami forgalmas út mellé). Ha csak 40 fok lenne szivattyú vagy a csúcsok körül (mint ahogy melegen már nem annyi) Akkor valóban egy "fantasztikus" javulás lenne feltételezhető 3,78-ról "feljavulna" a viszkozítás kb 3,92mm2/s-re. Persze sok millió km alatt már a pár tized is számít. Csak egy baj van ezzel az egésszel. Az ásványi eredetű gázolaj kinematika viszkozítása 3,74mm2/s a növényi eredetűnek meg majd a duplája (5,17mm2/s). Jelenleg itthon már csak növényi komponenst is tartalmazó gázolajat lehet kapni. Tehát az amit ti annyira kerestek mint viszkozitás javító az benne van eleve a biokomponens miatt. Persze ennek ára van, a biokomponensnek kb 90%-a fűtőértéke mint az ásványi eredetű gázolajnak, meg kell hozzá csírátlanító adalék is mert amúgy megrohadna mint minden élelmiszer. Ha azt nézem hogy a 2T-vel 1 max 2 tizedet tudtok javítani 40 fok körül (melegen kb semmit) ehhez képest a gyártási bizonytalanság minimum 10x viszkozitás eltérést okozhat. Szóval akkor minek is bele az a 2T? Nagy hidegbe feleslegesen terhelni a szivattyút? vagy csak segíteni megdögleni  katalizátornak vagy gyakrabban regeneráltatni a dpf-et?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:52:14 »

Szerintem ez a téma már lerágott csont. Vki szentül hisz benne, Te azon csoportot erősíted, aki nem.Ennyi.
(munkatársam 97ben vásárolt egy 2.5 TD Omega B-t, azóta nála van  470e km-rel a háta mögött, minden alkalommal nyomta a kannába, mert kannázott, a 2T-t. Az autójának a kopó alkatrészek cseréjén kívűl még nem volt problémája. Akkor annyira mégsem árthat. De szerintem Ervinnek, Bunyeknek és még sokan másoknak is megvan a 2T-ről a véleménye.De valószínű, hogy sokan, mint pl Te is, ellenzik. Ez van. Nem veszekedés gyanánt írtam a kommentet.)
Az én katalizátorom tuti nem vágja tönkre...  eplus2

de akkor próbáljatok a hiten kívül érveket is felhozni, én pl azt próbáltam az előbb, de mégis ellene csak annyi van, hogy márpedig ti hisztek benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:57:56 »

aztán pl a kannához mi köze a 2t-nek?
amúgy ez is olyan, mint a vadriasztó, akinek van, azt hiszi, hogy azér nem ütött el semmit még, akinek nincs, az meg tudja, hogy a 21. kerületben nem ugrálnak a szarvasok. különben is általában 1-2 km-re felfelé mutatja a tábla, ott meg engem nem zavarnak  nyes

És ha nem a 21. ker-be vezetnek? Ott is tudják, h nincsenek szarvasok? nyes
Ha már a szarvasok és a 21 ker-nél tartunk, volt egy csapattársam, aki Miskolcon is játszott 1 évet. Mesélte, h az Avason volt az albérlete, és az első naptól folyamatosan disznó röfögést és visítást hallott. Azt hitte, valahol a közelben vaddisznó csorda tanyázik. Egyik nap ment haza edzésről, akkor látta, h az egyik 10emeletes legfelső erkélyéről vmilyen barna trutyi folyt végig az erkélyek falán az 6ik emeletig. Akkor nézi jobban, a 10iken kint az erkélyen egy baxott nagy disznó.  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:59:09 »

És ha nem a 21. ker-be vezetnek? Ott is tudják, h nincsenek szarvasok? nyes
Ha már a szarvasok és a 21 ker-nél tartunk, volt egy csapattársam, aki Miskolcon is játszott 1 évet. Mesélte, h az Avason volt az albérlete, és az első naptól folyamatosan disznó röfögést és visítást hallott. Azt hitte, valahol a közelben vaddisznó csorda tanyázik. Egyik nap ment haza edzésről, akkor látta, h az egyik 10emeletes legfelső erkélyéről vmilyen barna trutyi folyt végig az erkélyek falán az 6ik emeletig. Akkor nézi jobban, a 10iken kint az erkélyen egy baxott nagy disznó.  eplus2
erre mondják, hogy szhar ügy?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:00:33 »

erre mondják, hogy szhar ügy?

Szó szerint!  nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:12:56 »

biztos vagy nem biztos? Ugyan én laikusként nem akarok ebbe a hitvitába beleszólni. Engem csak néhány ostoba szám visz el valószínüleg elítélendő irányba.
A gázolaj kinematikai viszkozitása (ez van összefüggésben a szivattyúzhatósággal) a szabvány szerint  2-4,5mm2/s között lehet mind 40 és 100 Celsius fokon, általában a mért érték ásványi eredetű gázolajnál kb. 3,78mm2/s. A 2T-nek 40 fokon 60mm2/s míg 100 celsiuson 8,3 mm2/s körül van. Ugye beleöntesz egy 58,5 literes tankhoz 1,5 deci 2T-t ? Mi történik ilyenkor ha csak a viszkozítást nézzük (azzal ne foglalkozzunk hogy benyomsz egy kis  katalizátor mérget is vele, mert a katalizátorra amúgy is felesleges szerintetek, persze addig amíg nem költöztök valami forgalmas út mellé). Ha csak 40 fok lenne szivattyú vagy a csúcsok körül (mint ahogy melegen már nem annyi) Akkor valóban egy "fantasztikus" javulás lenne feltételezhető 3,78-ról "feljavulna" a viszkozítás kb 3,92mm2/s-re. Persze sok millió km alatt már a pár tized is számít. Csak egy baj van ezzel az egésszel. Az ásványi eredetű gázolaj kinematika viszkozítása 3,74mm2/s a növényi eredetűnek meg majd a duplája (5,17mm2/s). Jelenleg itthon már csak növényi komponenst is tartalmazó gázolajat lehet kapni. Tehát az amit ti annyira kerestek mint viszkozitás javító az benne van eleve a biokomponens miatt. Persze ennek ára van, a biokomponensnek kb 90%-a fűtőértéke mint az ásványi eredetű gázolajnak, meg kell hozzá csírátlanító adalék is mert amúgy megrohadna mint minden élelmiszer. Ha azt nézem hogy a 2T-vel 1 max 2 tizedet tudtok javítani 40 fok körül (melegen kb semmit) ehhez képest a gyártási bizonytalanság minimum 10x viszkozitás eltérést okozhat. Szóval akkor minek is bele az a 2T? Nagy hidegbe feleslegesen terhelni a szivattyút? vagy csak segíteni megdögleni  katalizátornak vagy gyakrabban regeneráltatni a dpf-et?

Szerintem aki így levezet vmit, az annyira nem laikus. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:16:34 »

Szerintem aki így levezet vmit, az annyira nem laikus. vigyor3
Biztos lehetsz benne, hogy nem az  nyes  Viszont rettentő szerény  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:18:55 »

Biztos lehetsz benne, hogy nem az  nyes  Viszont rettentő szerény  vigyor3

 worship
Hamar kiderült a hozzászólásából.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:11:49 »

Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO     413,9Ft

Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták  vigyor3
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt   wow1   Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
 -egy csepp semennyibe
 -akkor csepegtesse tele kérem!"
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:36:05 »

Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO     413,9Ft

Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták  vigyor3
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt   wow1   Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
 -egy csepp semennyibe
 -akkor csepegtesse tele kérem!"
Vagy sz@r volt a pisztoly. Én is jártam már úgy, hogy ha beakasztottam a kis pöcköt, akkot jött kb. 3dl, és kialadt. Ezt ismételgethettem. És a pöcök se tartotta meg, de ha nem tettem oda a kis pöcköt csak kézzel tartottam, akkor is kidobálta. Akkor én is vagy negyed óráig tankoltam. Jó móka volt 60l-t kb. 3decinként teletölteni...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2012.05.11 péntek, 15:26:01 »

Ma tankoltam a Lukoilnál, kihasználtam a csütörtöki kedvezményt ( úgyis arra jöttem haza )
95-ös 415,9Ft
GO     413,9Ft

Most 10Ft-al csökkentettek.Sokan kannákba is nyomták  vigyor3
Volt az egyik oszlopnál egy öregúr egy 3-as bömössel.Amíg vártam a soromra a másik oszlopon, ő már javában tankolt.Pár perc, mire sorra kerültem, ő még mindig nyomatja.Elkezdem tankolni a sajátomat, belement 65L, de ő még mindig nyomatja.Bementem fizetni, jövök ki, akkor akasztja vissza a pisztolyt   wow1   Lehet a régi viccet játszotta el:
"-mennyibe kerül egy csepp benzin?
 -egy csepp semennyibe
 -akkor csepegtesse tele kérem!"
nem rossz ár Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:21:01 »

de akkor próbáljatok a hiten kívül érveket is felhozni, én pl azt próbáltam az előbb, de mégis ellene csak annyi van, hogy márpedig ti hisztek benne

 Sokkal csendesebb, finomabb járás? Nem csak én tapasztalom.  Ervin?  Sok éve teszi bele.  Roll Eyes   De mindenki ahogy jónak látja.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 21:25:46 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:33:03 »

Sokkal csendesebb, finomabb járás? Nem csak én tapasztalom.  Ervin?  Sok éve teszi bele.  Roll Eyes   De mindenki ahogy jónak látja.
A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:39:48 »

A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:46:52 »

A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...

Nekem semmit, legközelebb fél litert teszek bele és lopakodó lesz smile        Mer az nem kinematikai eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 21:48:30 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:48:06 »

motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
Nem, a 2T azt jelenti kettőt bele nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:48:43 »

! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
ha ez ilyen egyszerű lenne..
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:56:43 »

Sokkal csendesebb, finomabb járás?
Ezt el lehet érni étolajjal is. egyből picit hátrébb kerül az előtöltésed, és már nem is olyan kopogós a dízel  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:57:09 »

motorolaj is kenőanyag, mégsem öntöd bele nem? attól is hamar tönkremegy az üzemanyag ellátó rendszer. ráadásul a 2t kimondottan benzinbe való, kimondottan 2 ütemű motorhoz
És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze... hehe mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:58:53 »

És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze... hehe mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?  vigyor3
Nemérted, h nem jó! eplus2 wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:00:16 »

És a 2 ütemű benzinmotorban keni az egymáson mozgó alkatrészeket ugyanúgy mint a mi adagolónkban és nagynyomásunkban...ja és nem keveredik össze... hehe mikor fél liter gázolajhoz hozzátöltöm az 1,25 dl-t össze sem kell ráznom, mert mindenféle exta rázás nélkül már a fél literben teljesen homogénen elvegyül, az alján nincs semmi...akkor miért nem keveredik el? Ha valaki próbálta volna az nem írna ilyet. Ha meg nem, akkor minek?  vigyor3
ha egy 2 ütemű benzinmotort, egy mikronos illesztésű adagolóhoz viszonyítasz, akkor elég megkérdőjelezhető az egész elmélet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:00:54 »

egyből picit hátrébb kerül az előtöltésed, és már nem is olyan kopogós a dízel  Wink
Olyan még van? Azt tudom, h a régiken lehetett állítani.Ezeken nem hiszem, h van ilyen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:01:09 »

Nemérted, h nem jó! eplus2 wave
nem hát, de attól borogassátok csak bele nyugodtan nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:02:37 »

Olyan még van? Azt tudom, h a régiken lehetett állítani.Ezeken nem hiszem, h van ilyen
mért ne lenne? ne viccelj már, csak kéne tudnia bizonyos szinten belül állítania automatikusan. (csakhát azt a gázolajhoz programozták)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:04:53 »

nem hát, de attól borogassátok csak bele nyugodtan nyes
Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:07:13 »

Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút nyes
majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:08:25 »

Ok, Ti meg ne, és cseréljetek pcs-t meg nagynyomásút nyes
én rendes gázolajat  használok, nekem tökéletes minden tőle
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:10:58 »

én rendes gázolajat  használok, nekem tökéletes minden tőle

Én is. Csak normális kúton tankolok, 90%-ban ugyanott. Kiváló minőségű magyar go-t  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:12:21 »

Nemérted, h nem jó! eplus2 wave
Tudom, hogy nem jó, azért teszem bele...szanaszét is van kopva az adagolóm a porlasztóim meg a motorom is, pedig alig futott verdáról van szó, meg zabál is mint az állat mert tönkre tette a 2t. Ja és sokszor hibásodott már meg az adagolóm is és a porlasztóim is.
Ezzel meg is bukott az elmélet! hehe Meggyőztek soha többet nem rakok bele.. ennyi rossz után.  rinya
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:12:33 »

A gázolaj elsősorban hajtóanyag, és még tud kenni is...a 2t kimondottan kenőanyag! Mit kell azon bizonyítani, hogy ha plussz kenést adsz az később kopik el?
Aki érti annak nem kell bizonygatni, aki nem az meg nem is fogja...
Nem csak a viszkozitás határozza meg a kenést, mert az akácméznek is van viszkozitása, mégis 3 fordulat után beállna tőle a motor...

Megjött a felmentősereg!  worship  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:12:53 »

majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen
Megélik ezek is azt a kort csak sokkal költségesebben
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:14:10 »

Tudom, hogy nem jó, azért teszem bele...szanaszét is van kopva az adagolóm a porlasztóim meg a motorom is, pedig alig futott verdáról van szó, meg zabál is mint az állat mert tönkre tette a 2t. Ja és sokszor hibásodott már meg az adagolóm is és a porlasztóim is.
Ezzel meg is bukott az elmélet! hehe Meggyőztek soha többet nem rakok bele.. ennyi rossz után.  rinya

Azt elfelejtetted, h szarul is megy tőle, meg füstöl hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:15:19 »

Kiváló minőségű magyar go-t  hehe

 taps eplus2
extra kiváló, a világon a legjobb.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:16:02 »

Megélik ezek is azt a kort csak sokkal költségesebben
A motor az lehet, de az üa rendszer sajnos nem szokott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:16:42 »

majd meglátjuk hol lesztek 17 évesen

Akkor a munkatársam 97es Omegájának még van 2 éve tönkremenni! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:17:51 »

Akkor a munkatársam 97es Omegájának még van 2 éve tönkremenni! eplus2
igen  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:20:10 »

A motor az lehet, de az üa rendszer sajnos nem szokott
Azért költségesebb smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2012.05.11 péntek, 22:21:17 »

taps eplus2
extra kiváló, a világon a legjobb.
De a "prémium" az elvileg kinti nem?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.