Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 10:54:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3219118 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2012.07.21 szombat, 18:02:05 »

Prémiumot -20 fokban érdemes tankolni.

2010-es történet, akkor még Agip-nál tankoltam. De akkor is a sima go-t.
Kimentünk Bécsbe télen, olyan dec 25 körül 4 napra. Bécs legszélén laktunk, kb. mint Bp-en a XVI- kerület legszálső háza. Mellettünk a préri. Mielőtt mentünk, akkor jöttek be az iszonyat hidegek. Napközben -17 fok, este akár -25 is. Plusz fújt a szél, stb. Lényeg, hogy 4 napot állt a kocsi az átlag -19 fokban, közben fújta a szél, szakadt rá a hó, stb. Mikor indulni kellett haza, akkor lelöktem róla a havat, beültem, és első pöccre indult. A fed.comp -21 fokot mutatott akkor.
A vicc az, hogy hazafelé hív az egyik barátom, hogy itt Pesten nem indul a kocsija. Pedig itt akkor csak olyan -15 fok volt. És ő OMW Alpesi dízelt tankolt (akkor az volt a téli prémium üzemanyag neve). Kiderült, hogy belefagyott a tankba Smiley Ráadásul ő este letette a kocsit 9 felé, és másnap reggel akart indulni vele.

Tudom, ez kb. egyszeri példa, és nem ez az általános, de azért jót röhögtem. A sima Agip go -21 foknál hidegebben is vidáman ment, az OMV Alpesi dízel meg -15 fokban megfagyott. Smiley
Én télen se tankolok prémiumot. Aki hisz benne, és akinek van erre felesleges pénze, az tegye. De én biztos nem fogok.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:50:16 »

Én télen se tankolok prémiumot.
Én sem tankoltam télen prémiumot és -20 ban is pöccre indult.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:21:24 »

2010-es történet, akkor még Agip-nál tankoltam. De akkor is a sima go-t.
Kimentünk Bécsbe télen, olyan dec 25 körül 4 napra. Bécs legszélén laktunk, kb. mint Bp-en a XVI- kerület legszálső háza. Mellettünk a préri. Mielőtt mentünk, akkor jöttek be az iszonyat hidegek. Napközben -17 fok, este akár -25 is. Plusz fújt a szél, stb. Lényeg, hogy 4 napot állt a kocsi az átlag -19 fokban, közben fújta a szél, szakadt rá a hó, stb. Mikor indulni kellett haza, akkor lelöktem róla a havat, beültem, és első pöccre indult. A fed.comp -21 fokot mutatott akkor.
A vicc az, hogy hazafelé hív az egyik barátom, hogy itt Pesten nem indul a kocsija. Pedig itt akkor csak olyan -15 fok volt. És ő OMW Alpesi dízelt tankolt (akkor az volt a téli prémium üzemanyag neve). Kiderült, hogy belefagyott a tankba Smiley Ráadásul ő este letette a kocsit 9 felé, és másnap reggel akart indulni vele.

Tudom, ez kb. egyszeri példa, és nem ez az általános, de azért jót röhögtem. A sima Agip go -21 foknál hidegebben is vidáman ment, az OMV Alpesi dízel meg -15 fokban megfagyott. Smiley
Én télen se tankolok prémiumot. Aki hisz benne, és akinek van erre felesleges pénze, az tegye. De én biztos nem fogok.
valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:34:00 »

valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.
Persze. Azért mondtam, hogy ebből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, csak érdekességképp írtam.
Amúgy eddig én még nem tettem a kocsiba semmilyen adalékot (2T, dermedésgátló, denatruált szesz, STP, Spuri, akármi), és mégis mindig elsőre indult. De idén ezt a vízleeresztő csavaros dolgot (ha nem felejtem el), akkor megcsinálom. Megelőzve azt, hogy esetleg történjen valami.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:36:52 »

Persze. Azért mondtam, hogy ebből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, csak érdekességképp írtam.
Amúgy eddig én még nem tettem a kocsiba semmilyen adalékot (2T, dermedésgátló, denatruált szesz, STP, Spuri, akármi), és mégis mindig elsőre indult. De idén ezt a vízleeresztő csavaros dolgot (ha nem felejtem el), akkor megcsinálom. Megelőzve azt, hogy esetleg történjen valami.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:18:27 »

valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.

A tankban levő vizet benzineseknél némi E85 hozzátankolással 4-5 tank alatt szépen el lehet tüntetni, go-soknál nincs ötlet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 15:17:45 »

A tankban levő vizet benzineseknél némi E85 hozzátankolással 4-5 tank alatt szépen el lehet tüntetni, go-soknál nincs ötlet.
a dizilre érvényes amit írtam.1dl denszesz.elegyedik a vízzel,és igy az nem fagy meg olyan hamar.továbbá leül a szűrő aljába,ahonnét le lehet engedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:04:50 »

Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.  eljen Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:37:54 »

a dizilre érvényes amit írtam.1dl denszesz.elegyedik a vízzel,és igy az nem fagy meg olyan hamar.továbbá leül a szűrő aljába,ahonnét le lehet engedni.

Ez egy teljesen jó megoldás. A lentihez egy kiegészítés, ha nem gond.

valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!

A víz nehezebb, lemegy alulra, és nem keveredik a gázolajjal, egyik sem oldja a másikat. Persze ahogy a go lötykölődik, a végén a cső felkap 1-1 cseppet,
(valszeg erre gondoltál, mint go-ban uszkáló víz) ami szépen elindul a csövekben. Ha peches vagy, szépen megfagy a csőben, és ráragad a falra. A következő csepp ráfagy, és így tovább, és hamar el is dugul a cső. Ha nem fagy meg, akkor meg a jó öreg gravitációnak köszönhetően a szűrőben landol, és ez jól is van így, oda akár be is fagyhat.
Menet közben nem lesz gond, mert a motor felmelegíti, és szépen kiolvad. Míg az előző esetnél, a csőnél, ott viszont nagy baj van. Hiába melegszik be a motor, az a jégdugó már csak fűtött garázsban fog kiolvadni.
Viszont a szesz, az alkohol oldja a vizet. Így egyrészt nem tud megfagyni, másrészt akár a kipufogón is távozhat, nem lesz belőle gond.
Ha viszont cefet hideg van, és ledermedne a go, akkor meg petróleumot, vagy benzint lehet önteni (kb 1 liter 1 tankhoz).
Jóval nehezebben dermed meg, és könnyebben indul. Nyilván cr dízelnél ilyet nem csinálunk.
A jól ismert adalékok is nagyjából ezt csinálják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:45:05 »

http://www.origo.hu/auto/20120723-ismet-emelkedik-az-uzemanyagok-ara.html

Hurrá-hurrá, már nagyon hiányzott...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:52:37 »

Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.  eljen Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó! Smiley

Akkor *** a lambda szondám is ... remek Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:27:20 »

Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.  eljen Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó! Smiley

Mennyi? Nane...Cheesy Többet eszik az Off-om,mint a tied... falbav
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:34:15 »

Mennyi? Nane...Cheesy Többet eszik az Off-om,mint a tied... falbav
Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is  vigyor3 és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:37:19 »

Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is  vigyor3 és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is nyes

 beka3 beka3
Én is...És mindig 5ösben haladok... Mert 5ben is a 100 az már 3000ford/perc  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 14:43:27 írta Nika91127 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 16:26:12 »

beka3 beka3
Én is...És mindig 5ösben haladok... Mert 5ben is a 100 az már 3000ford/perc  szomoru1
Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 16:39:10 »

Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.

Akkor most azzal fogom telerakni Smiley Ez vmivel drágább?
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 16:54:14 »

Én is szombaton tankoltam be V-Power Disel Nirtóból, mostmár csak ez volt, nincs a sima V-Power disel, kiváncsi vagyok mennyit tudok majd elmenni vele.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:11:18 »

Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.  eljen Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó! Smiley
Mondtam hogy szuper kis benzin  smile előtte messziről kerültem őket  hehe De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet  szomoru1 Sajna ilyenre is van példa. 


Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.

Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával   smile Ami nagyon nem mindegy   smile
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma   gun akkor melyik is az olcsó üzemanyag?  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:29:34 »

Mondtam hogy szuper kis benzin  smile előtte messziről kerültem őket  hehe De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet  szomoru1 Sajna ilyenre is van példa. 


Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával   smile Ami nagyon nem mindegy   smile
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma   gun akkor melyik is az olcsó üzemanyag?  hehe
Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba  wow1 Azóta nem megyek arra a kútra.

Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:42:41 »

Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba  wow1 Azóta nem megyek arra a kútra.

Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.

Lukoillal egyelőre én is meg vagyok elégedve, mind ár és minőség tekintetében (Pilisvörösvár, illetve Bp, Kvassay út) és eddig nem pörgött túl a mutatójuk.
Auchannál már több alkalommal is többet tankoltam mint elméletileg belement volna a hátralevő km alapján.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:56:12 »

Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba  wow1 Azóta nem megyek arra a kútra.

Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.


Az én tapasztalatom az, dizeles autóknál nem vehető olyan szinten észre a különbség mint benzineseknél, Pláne tdci, már olyan magas nyomáson porlaszt be, hogy nem is igazán számít a go minősége annyira, és ha lenne is az is ilyen tizedekbe lehetne értékelni, nem úgy mint egy elavultabb típusnál. Én a transporteremmel szinte csak lukoilra jártam mert a cégnek oda volt csak tankolós kártyája. De ha magáncélra tankoltam akkor mindig omw-re jártam vele, és ha vágytam egy kis plusz teljesítményre akkor nyomtam bele prémiumot, érezhetően jobban ment vele. Azt viszont nem tudom hogy a fogyija jobb lett-e mert olyankor mindig tapostam neki nyes elég jól ment a kis busz  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:27:02 »

Én is kipróbáltam a prémium gázolajat,de semmivel sem fogyasztott kevesebbet az autóm,mint a hagyományossal.Viszont jóval drágábban mérik.Szóval többet nem érdemes tankolni a drágábból.Többen mondták,hogy jobban is megy az autó.de én ebből semmit sem vettem észre.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:35:57 »

Mondtam hogy szuper kis benzin  smile előtte messziről kerültem őket  hehe De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet  szomoru1 Sajna ilyenre is van példa. 


Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával   smile Ami nagyon nem mindegy   smile
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma   gun akkor melyik is az olcsó üzemanyag?  hehe

Nagyon dicséritek a shelles prémium benzineket, valószínű hogy ilyet fogok tankolni a fügelaci-bulira menet és meglátjuk mi lesz. Mennyivel drágább mint a sima 95? +40ft/liter?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:33:42 »

Nagyon dicséritek a shelles prémium benzineket, valószínű hogy ilyet fogok tankolni a fügelaci-bulira menet és meglátjuk mi lesz. Mennyivel drágább mint a sima 95? +40ft/liter?

Még nem minden kúton van nitro+95. 445ft volt 17-én akkor tankoltam utoljára. A sima meg 420 ha jól emlékszem........ 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:37:08 »

Én is kipróbáltam a prémium gázolajat,de semmivel sem fogyasztott kevesebbet az autóm,mint a hagyományossal.Viszont jóval drágábban mérik.Szóval többet nem érdemes tankolni a drágábból.Többen mondták,hogy jobban is megy az autó.de én ebből semmit sem vettem észre.
Az a baj,hogy csak egyszer az nem ér semmit.Amióta kilett cserélve a 4csúcs+szivattyú a kocsiban 14ekm-t mentem prémiummal.Aztán ebből az a tapasztalat jobb vele a kocsi csüökkent is a fogyi .Eddig OMV prémium volt tankolva,most kipróbálom a SHELL W-POWER NITRO DIESEL.De mondom neked nagyon tuti.Többet menj vele.De ha a motornak jobb is akkor már megéri.Azért nem véletlenül fejlesztik ezeket és ér is valamit.Én nem akarok győzködni senkit és nem is fogok csak amit érzek és tapasztalok keírom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:37:55 »

Még nem minden kúton van nitro+95. 445ft volt 17-én akkor tankoltam utoljára. A sima meg 420 ha jól emlékszem........ 

És holnaptól benzin 5ft gázolaj 8ft emelkedés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:15:39 »

Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is  vigyor3 és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is nyes

Ez szigorúan max. 3000 RPM pályán fixen, városba 2000-2500-nél elváltás. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:16:09 »

Akkor most azzal fogom telerakni Smiley Ez vmivel drágább?

+24Ft/L
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:32:35 »

Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.

Bakker... mondtam én, hogy nem az autóval van baj (magas fogyi). Sőt, szerintem nem is a kút számít, hanem te lettél ügyesebb, és azért eszik kevesebbet az autó.
Ha most próbából visszamennél, hasonló körülmények között azzal is le fogsz menni kb ugyanannyi kilométert.
Az óra a kúton csalhat, bár egy 5x liternél szerintem nem fog még 1 litert se eredményezni.
A tank amúgy 58,5 literes, viszont, ha teljesen üres a tank, és a dugóig töltöd, kb 61-62 liter belemegy. De amikor 0-át ír megtehetőként, még vagy 30-40 kilométert le tudsz menni, ami kb 2 liter. Nekem még soha nem fogyott ki annyira, hogy le is állt volna, akkor ez azt jelenti, hogy van még benne pár liter, szóval a 65-öt sem zárnám ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:34:17 »

+24Ft/L
És megéri ez a plusz pénz? Km-re vetítve olcsóbban jössz ki így? Vagy csak simán drágábban tankolsz, és többet mész le vele?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:40:12 »

Bakker... mondtam én, hogy nem az autóval van baj (magas fogyi). Sőt, szerintem nem is a kút számít, hanem te lettél ügyesebb, és azért eszik kevesebbet az autó.
Ha most próbából visszamennél, hasonló körülmények között azzal is le fogsz menni kb ugyanannyi kilométert.
Az óra a kúton csalhat, bár egy 5x liternél szerintem nem fog még 1 litert se eredményezni.
A tank amúgy 58,5 literes, viszont, ha teljesen üres a tank, és a dugóig töltöd, kb 61-62 liter belemegy. De amikor 0-át ír megtehetőként, még vagy 30-40 kilométert le tudsz menni, ami kb 2 liter. Nekem még soha nem fogyott ki annyira, hogy le is állt volna, akkor ez azt jelenti, hogy van még benne pár liter, szóval a 65-öt sem zárnám ki.
Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:50:49 »

Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.

A tempó is számít, meg a vezetési stílus is. Nyilván, ha pályán mész tempomattal, akkor ez mind1.
Számít még a szél, és a Stealt szerint kb fél litert emel az eső, a vizes út is.
A 18-as kerekeid miatt kb fél literrel többet eszik.
A klíma is rá tud dobni jócskán. A múltkor méricskéltem, kb fél-egy liter, akkor megvolt pontosan, de elfelejtettem felírni.
Érdekes, hogy a dombok kb semmit sem számítanak, amennyivel többet eszik fel, kb annyival kevesebbet le. Nyilván más, ha folyamatosan felfelé mész,
de ha a végén hazamész, ez sem számít, mert kiegyenlítik egymást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:00:02 »

A tempó is számít, meg a vezetési stílus is. Nyilván, ha pályán mész tempomattal, akkor ez mind1.
Számít még a szél, és a Stealt szerint kb fél litert emel az eső, a vizes út is.
A 18-as kerekeid miatt kb fél literrel többet eszik.
A klíma is rá tud dobni jócskán. A múltkor méricskéltem, kb fél-egy liter, akkor megvolt pontosan, de elfelejtettem felírni.
Érdekes, hogy a dombok kb semmit sem számítanak, amennyivel többet eszik fel, kb annyival kevesebbet le. Nyilván más, ha folyamatosan felfelé mész,
de ha a végén hazamész, ez sem számít, mert kiegyenlítik egymást.
Ez már inkább a fogyasztás topik témája, de majd valaki átdobja oda Smiley

Klímát évente kb. 3-4x használok. Nem a fogy. növelés miatt, hanem mert a szemem és a torkom nem bírja. A szemem kiszárad tőle, és fáj. A torkom szintén. Ha 35 fokban 26-28 fokra állítom, akkor is. Tehát ha használom, akkor nem jéghideget tolok be. De még így is. Így városban inkább kicsit lehúzott ablakkal, és sima "legyezővel" (ventillátor) megyek. Tehát a klíma nem dob semmit.
A 18" kerekek persze igen. A fél liter oké, de annál többet biztos nem.
A hegy-völgy kb. kiegyenlíti magát, de azért egy hosszabb hegymenet bele tud szólni. Ami érdekes az az, hogy az említett két Bécsi út közül az egyik szakadó esőben volt odafelé, kb. Parndorf-nál lett vége az esőbnek, és este hazafelé szintén ott kezdett el esni, és hazáig folyamatos ablaktörlővel mentem. (Mázi volt, hogy épp Bécsben, ahova mentünk, ott nem esett). A második út alatt egy csepp sem esett. A fogy mégis úgy alakult, hogy az első út 5,77l a második meg 5,73l. Tehát itt, és nálam nem jött be az eső miatti plusz fél-egy liter.
De mindegy is. Nekem jó így, most tetszik a fogyasztása (télen-nyáron ugyanennyi), városban meg mostanában ritkán járok vele. Ott továbbra is 7,3-7,7 között van a lassú haladás, sok lámpa, dugók, parkolóhely keresés, stb. miatt. Most augusztusban lesz egy kis Ausztria túra 3 személlyel. Megnézzük ott mit fog alakítani. Odafelé Lukoil gázolajjal megyünk. Kint meg majd megnézem mit érdemes tankolni. A számokat meg majd meglátjuk.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:05:26 »

És megéri ez a plusz pénz? Km-re vetítve olcsóbban jössz ki így? Vagy csak simán drágábban tankolsz, és többet mész le vele?

Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:06:58 »

Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.

Én is pályán 110-el szoktam menni, nekem így lett 6,8, tehát itt -1L/100km a különbség a TDCi javára.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:08:21 »

Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
Erre a számításra voltam kíváncsi. Ha megéri, akkor ok.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:42:51 »

Én is pályán 110-el szoktam menni, nekem így lett 6,8, tehát itt -1L/100km a különbség a TDCi javára.

Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:51:47 »

Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.

A Domiét vettem alapul.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:54:00 »

Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.
Nem, kevesebbet vigyor3  Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami  közel 600 km volt. Siófokig  100-110, pályán  120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:04:15 »

Nem, kevesebbet vigyor3  Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami  közel 600 km volt. Siófokig  100-110, pályán  120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.

Én viszont igen... amúgy a téli kerék is kb pont ugyanannyit, fél litert dob a fogyin. Amúgy meg a 6,8 vs 5,2 már 1,6 liter. Ha ugyanezt nyárival tetted volna, pont 2 lenne a difi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:04:45 »

Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
1 ismerősöm már sok éve csak prémiumot tankol. Igaz ő dízel és bmw a kocsi. A lényeg ugyanez lett, olcsóbbra jön neki ki a drága gázolajjal a fogyasztás, mert ő is többet megy el mint ahogy Te is. Ez már nem lényeg, de végre is többet megy neki kb20-al.  Viszont megvan az a pár (shell)kút az országban ahol tankol, máshol soha. És ami a legdurvább, h valami 250-300e alatt eccer sem cserélt go szűrőt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:06:17 »

Én viszont igen... amúgy a téli kerék is kb pont ugyanannyit, fél litert dob a fogyin. Amúgy meg a 6,8 vs 5,2 már 1,6 liter. Ha ugyanezt nyárival tetted volna, pont 2 lenne a difi.
A nyárival többet eszik mert nagyobb
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:08:01 »

1 ismerősöm már sok éve csak prémiumot tankol. Igaz ő dízel és bmw a kocsi. A lényeg ugyanez lett, olcsóbbra jön neki ki a drága gázolajjal a fogyasztás, mert ő is többet megy el mint ahogy Te is. Ez már nem lényeg, de végre is többet megy neki kb20-al.  Viszont megvan az a pár (shell)kút az országban ahol tankol, máshol soha. És ami a legdurvább, h valami 250-300e alatt eccer sem cserélt go szűrőt.

Hát... megnézném én azt élőben, ugyanolyan körülmények között... nekem mind a jelentősen alacsonyabb fogyi, mind a nagyobb végsebesség... szóval, nehezen hihető.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:08:46 »

A nyárival többet eszik mert nagyobb

Csávesz... ne almát körtével. Nekem mind a nyári, mind a téli 16-os. Össze tudom hasonlítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:10:00 »

Nem, kevesebbet vigyor3  Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami  közel 600 km volt. Siófokig  100-110, pályán  120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.
Nekem 18" nyárival lett az 5,44 eddigi legjobb átlagom. Bp-Miskolc-Bp útvonal. Amúgy átlagban 5,6-5,8 közé szokott kijönni. Nem tudom hogy egyszer - csak szórakozásból - hogy tudnám bevinni 5l alá. Az azért bravúros lenne Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:13:50 »

Nekem 18" nyárival lett az 5,44 eddigi legjobb átlagom. Bp-Miskolc-Bp útvonal. Amúgy átlagban 5,6-5,8 közé szokott kijönni. Nem tudom hogy egyszer - csak szórakozásból - hogy tudnám bevinni 5l alá. Az azért bravúros lenne Smiley

Kölcsönadom a 16-os kerekeket, az már fél liter, vagy inkább 10%. Valamint, mondjuk 80-nal mész, tempomattal. Még 4 alá is le tudod vinni. Ezt onnan gondolom, hogy nekem sikerült.
Közelebb volt a 3-hoz, mint a 4-hez...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:15:20 »

  Nekem mind a nyári, mind a téli 16-os. Össze tudom hasonlítani.

Nekem  meg nem, össze tudom hasonlítani.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:16:54 »

El kezdődött a ki kifogyaszt kevesebbet párbaj!

Megkezdem a felfele licitálást is 12 liter volt az eddigi csúcsom!  hehe



Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:17:05 »

Nekem  meg nem, össze tudom hasonlítani.

Nem értem, mit akarsz írni... ha a téli és nyárigumit akarod összehasonlítani, a többi feltételnek egyformának kell lennie (aszittem ez evidens).
Ugyanaz az autó, meg lehetőség szerint minden más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:24:54 »

El kezdődött a ki kifogyaszt kevesebbet párbaj!

Megkezdem a felfele licitálást is 12 liter volt az eddigi csúcsom!  hehe


mg húzz bele. MK3 1.8 első tank benyám vele, 13.8, Budapest, csak dugó légkondi, ismeretlen autó. Aztán, gyorsan összebarátkoztunk és utána már 8.4-8.7 között mentem vele városban.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.