Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.10 péntek, 22:30:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
654
655
656
657
658
659
660
[
661
]
662
663
664
665
666
667
668
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10183980 alkalommal)
francoe
és 19 vendég van a témában
szallito84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33000 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:01:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 21:54:56
[img]http://kephost.com/images/2017/07/18/CJB_.jpg
Nagyon szépen köszönöm. Holnap neki is esek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:13:39 írta alf®
»
Naplózva
B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33001 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:02:50 »
Idézetet írta: szallito84 - 2017.07.18 kedd, 22:01:24
Nagyon szépen köszönöm. Holnap neki is esek.
Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.
(A fekete, szélső)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:07:10 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szallito84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33002 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:13:06 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 22:02:50
Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.
(A fekete, szélső)
Igen, arról van egy képm.
Naplózva
B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
szallito84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33003 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:58:21 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 22:02:50
Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.
(A fekete, szélső)
Nem adtam fel. Meg is csináltam.
Köszönöm,sikerült.
Naplózva
B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
ddmondeomk3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33004 Dátum:
2017.07.19 szerda, 21:45:33 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 19:36:33
Mielőtt kárt okoznál.....
Az inercia kapcsoló szivattyú felőli kivezetése be van kötve a motorvezérlőbe is!
Emiatt mérhetsz ezt-azt. Ez egy visszacsatolás a motorvezérlő felé, hogy tudja ellenőrizni az inercia kapcsoló állapotát.
Ezt
"problémát"
szerintem engedd el.
Azt még mindig nem írtad, hogy a szivattyú relé motorvezérlő által kapcsolt testet is megkapja-e!
Szerintem annyi lesz az egész, hogy azt nem kapja meg és emiatt nem húz be a relé, nem megy szivattyú. Ezt kell kideríteni, hogy miért!
Motorvezérlő ennek a vezetéknek a kivezetését ellenőrizni a test kivezérlését.... Ha ott meg van, de a relénél nincs, akkor a motorvezérlő és a relé között van a hiba.
A relét ugyanúgy csatlakoztattam a relé foglalatba sarus vezetékekkel ahogy a lábak eredetileg illeszkednek, kivéve a kapcsolt kimeneti lábat (ami az inercia felé megy), amit direktben hátravezettem a tank csatihoz. Az eredeti + kábel a csatinál elvág, a bypass kábel ráköt.
A testet megkapja a relé, kapcsol, gyújtásnál 1-2 másodpercig hallani ahogy a szivattyú felpörög, majd leáll ahogy kell, stb...
Hallani is, és kézzel is érezni ahogy gyújtás ráadásnál kattan a relé, majd 1-2 sec múlva lekapcsol... Ha az elején lett volna annyi eszem hogy megkérek valakit ugyan adja már rá a gyújtást
közben hadd lám mi történik, akkor talán megspóroltam volna 1 nap bénázást.
Szóval így megkerültem az inercia felé menő ágat.
Péntek óta így használom az autót. 20-30 indítás és több mint 300km után nincs panasz.
De ez csak átmeneti megoldás. Majd ha lesz pár napom fel akarom deríteni az igazi problémát.
Ha szakadás van, ott keletkezhet több is, ha meg más a baj akkor azt kéne megoldani.
Sajna nekem már 10. szint feltárni a hibát úgy, hogy a kábelek a relétől az inercián keresztül a tankig már fizikailag is nehezen hozzáférhetőek.
Naplózva
szallito84
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33005 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 10:09:33 »
Üdv.
Valaki csinált már MK3-as Mondeonál elektromos ablakot hátra a tekerős helyett? Ha igen,akkor megosztaná velem a részleteket? Esetleg hozzá valami kapcsolási rajz,hogy mit hova kell kötni. Kábeleket,kapcsolókat,motorokat már beszereztem.
Naplózva
B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33006 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 10:47:33 »
Idézetet írta: szallito84 - 2017.07.20 csütörtök, 10:09:33
Üdv.
Valaki csinált már MK3-as Mondeonál elektromos ablakot hátra a tekerős helyett? Ha igen,akkor megosztaná velem a részleteket? Esetleg hozzá valami kapcsolási rajz,hogy mit hova kell kötni. Kábeleket,kapcsolókat,motorokat már beszereztem.
Persze.
Kell a hátsó ajtókba és a bal elsőbe az elektromos ablakos kábelköteg és ha szerencséd van, akkor a B oszlopig ki van vezetékezve gyárilag.
Ha nincs szerencséd, akkor kell utastér kábelköteg is, ehhez teljesen ki kell pakolni az autó belsejét és úgy lehet kicserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Geri82
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33007 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 12:20:08 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.04.14 péntek, 13:54:10
Nem tudom mit lehet helyette, pláne, hogy nekem benne van az autóban.
Vannak androidos fejegységek, de ha jól tudom nem passzol MkIII-ba, mégha a kínai oldalakon azt is írják.
Én vmi sima fejegységet tennék bele, olyat ami tud Mp3-at.
A keretet külön nem tudom, talán bontósoknál, vagy ford szervízben, de ott qma drága lesz.
A bontósoknál meg ritka, mert kompletten árulják az egész motyót.
Szóval úgy érdemes venni neked is, ha mindenképpen akarsz venni, hogy komplettet veszel:
navit, keretet, hátulra a dvd-olvasó egységet (+cd tárat), az egészet összekötő kábelköteget, gps-es antennát, esetleg hozzá BT modult.
Viszont a BT modul csak a későbbi gyártásúakkal működik, talán 2003/4 től fölfelé
A sorozatszáma talán 5S el kezdődik, a 3s még a korai
Ha kimaradt valami majd még kiegészítik.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33008 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 15:03:33 »
Idézetet írta: Geri82 - 2017.07.20 csütörtök, 12:20:08
Üdv a klubban.
Ezzel az idézettel mit szeretnél? Ez egy áprilisi válasz volt.
[/quote]
után írjál,és látjuk mit akarsz.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33009 Dátum:
2017.07.21 péntek, 10:58:45 »
Sziasztok
Hmm,ez úgy tűnik a hülye kérdéseim napja... Hogy lehet kinyitni,egy központi zárral lezárt ajtót,ha az a többivel ellentétben zárva akart maradni?
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33010 Dátum:
2017.07.21 péntek, 11:03:15 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2017.07.21 péntek, 10:58:45
Sziasztok
Hmm,ez úgy tűnik a hülye kérdéseim napja... Hogy lehet kinyitni,egy központi zárral lezárt ajtót,ha az a többivel ellentétben zárva akart maradni?
Belülről, kilincscsel?
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33011 Dátum:
2017.07.21 péntek, 11:10:58 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.07.21 péntek, 11:03:15
Belülről, kilincscsel?
Abban az esetben, ha nem reteszelve maradt.
Ha reteszelve maradt, akkor próbálkozni kell hátha egyszer kinyílik (és utána nem kell bezárni reteszre, amíg a hiba -zár- nincs javítva) vagy ha végérvényesen halott, akkor roncsolás....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33012 Dátum:
2017.07.21 péntek, 12:29:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.21 péntek, 11:10:58
Abban az esetben, ha nem reteszelve maradt.
Ha reteszelve maradt, akkor próbálkozni kell hátha egyszer kinyílik (és utána nem kell bezárni reteszre, amíg a hiba -zár- nincs javítva) vagy ha végérvényesen halott, akkor roncsolás....
Szerintem reteszelve maradt. Ha roncsolás,akkor hogy lehet a legkisebb kár okozással?
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33013 Dátum:
2017.07.21 péntek, 18:51:53 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2017.07.21 péntek, 12:29:46
Szerintem reteszelve maradt. Ha roncsolás,akkor hogy lehet a legkisebb kár okozással?
Melyik ajtó nem nyílik?
Én azért próbálgatnám nem keveset...kissé talán lehet ütögetni is az ajtót a zárvonalában....hátha.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33014 Dátum:
2017.07.21 péntek, 19:28:48 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.21 péntek, 18:51:53
Melyik ajtó nem nyílik?
Én azért próbálgatnám nem keveset...kissé talán lehet ütögetni is az ajtót a zárvonalában....hátha.
Jobb hátsó.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33015 Dátum:
2017.07.21 péntek, 19:34:44 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2017.07.21 péntek, 19:28:48
Jobb hátsó.
Első lépésként a jobb első ajtót kinyitva a B oszlopnál a hátsó ajtó elektromos csatlakozását érdemes megmasszírozni kicsit, bár ritkán van itt a baj. Egy próbát megér.
Majd ha sokszori próbálkozás után sem akar kinyílni, akkor le kell szedni az ajtókárpitot, ami nem könnyű, de legalább nehéz. Ha tudod hol fogják a csavarok (megnézed a bal hátsónál), akkor szenvedve le lehet azért.
Majd a záró szigetelést is és kezdődhet a zárszerkezet trancsírozása. De még itt is érdemes a zárat kocogtatva nyitni próbálni elektromosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33016 Dátum:
2017.07.22 szombat, 08:31:45 »
Sziasztok!!!!!
Kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös Tdci mondeom van. Tegnap a helyzetjelzőm és az összes velejárója-műszerfal világítás,rendszámtábla, lámpa emelő... nem működik. A tompított ködlámpa viszont igen. Mi lehet a nyűgje. Kapcsoló vagy biztosíték?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33017 Dátum:
2017.07.22 szombat, 09:03:38 »
Idézetet írta: Mamy - 2017.07.22 szombat, 08:31:45
Sziasztok!!!!!
Kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös Tdci mondeom van. Tegnap a helyzetjelzőm és az összes velejárója-műszerfal világítás,rendszámtábla, lámpa emelő... nem működik. A tompított ködlámpa viszont igen. Mi lehet a nyűgje. Kapcsoló vagy biztosíték?
Előre is köszönöm a válaszokat.
biztosíték.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33018 Dátum:
2017.07.22 szombat, 12:05:55 »
Még egy kérdés.....melyik bizti?
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33019 Dátum:
2017.07.22 szombat, 12:18:26 »
Idézetet írta: Mamy - 2017.07.22 szombat, 12:05:55
Még egy kérdés.....melyik bizti?
Amelyik kiégett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33020 Dátum:
2017.07.22 szombat, 12:28:18 »
Idézetet írta: Mamy - 2017.07.22 szombat, 12:05:55
Még egy kérdés.....melyik bizti?
F21 (15A) vagy világításkapcsoló a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33021 Dátum:
2017.07.22 szombat, 14:17:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 12:28:18
F21 (15A) vagy világításkapcsoló a hiba.
Igen az volt köszönöm.
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33022 Dátum:
2017.07.22 szombat, 14:55:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.22 szombat, 12:18:26
Amelyik kiégett.
AndyA
Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33023 Dátum:
2017.07.22 szombat, 15:07:16 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 14:55:54
Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!
Most miért? Teljesen korrekt GSR-style válasz volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33024 Dátum:
2017.07.22 szombat, 15:07:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.22 szombat, 15:07:16
Most miért? Teljesen korrekt GSR-style válasz volt.
AndyA
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33025 Dátum:
2017.07.22 szombat, 15:08:20 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 14:55:54
Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!
Ja, persze, bocs, értem. Belső világítás híján nem tudta megnézni a biztosítékok piktogrammjait, hogy melyik hová tartozik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33026 Dátum:
2017.07.22 szombat, 15:09:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.22 szombat, 15:08:20
Ja, persze, bocs, értem. Belső világítás híján nem tudta megnézni a biztosítékok piktogrammjait, hogy melyik hová tartozik.
AndyA
A belső világítás más körön van és azzal nem is volt problem.
Ráadásul az F21 kint van a motortérben!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33027 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 10:14:34 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 15:09:30
A belső világítás más körön van és azzal nem is volt problem.
Ráadásul az F21 kint van a motortérben!
ott sokkal sötétebb van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33028 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 10:41:21 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.23 vasárnap, 10:14:34
ott sokkal sötétebb van....
Ha csukva van, este....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33029 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 23:40:17 »
Sziasztok. Tudna valaki segiteni? Eltunt a turbo vezerlese,nincs vakuum a turbonal. A vakuum rendszert ellenoriztek es jo. Allitolag elektromos hiba. Van a turbonak valami. Iztositeka? :falbav:o
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33030 Dátum:
2017.07.25 kedd, 00:28:38 »
Idézetet írta: soho001 - 2017.07.24 hétfő, 23:40:17
Sziasztok. Tudna valaki segiteni? Eltunt a turbo vezerlese,nincs vakuum a turbonal. A vakuum rendszert ellenoriztek es jo. Allitolag elektromos hiba. Van a turbonak valami. Iztositeka? :falbav:o
Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy
Iztositeka
!
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.
Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 00:31:18 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33031 Dátum:
2017.07.25 kedd, 00:39:12 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 00:28:38
Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy
Iztositeka
!
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.
Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.
soleniod hiányára hibakód és csökkentett teljesítmény is van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33032 Dátum:
2017.07.25 kedd, 06:39:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.25 kedd, 00:39:12
soleniod hiányára hibakód és csökkentett teljesítmény is van
Ez így van, de nem írt róla, hogy olvastak volna hibatárolót és van hibakód. Ami utalhat a hiba helyére....
Van is csökkentett teljesítmény, írja.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 06:41:24 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33033 Dátum:
2017.07.25 kedd, 09:54:08 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 06:39:51
Ez így van, de nem írt róla, hogy olvastak volna hibatárolót és van hibakód. Ami utalhat a hiba helyére....
Van is csökkentett teljesítmény, írja.
én meg azért írtam, mert rá kéne dugni a gépet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33034 Dátum:
2017.07.25 kedd, 15:13:23 »
Sziasztok,
akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33035 Dátum:
2017.07.25 kedd, 15:15:55 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.07.25 kedd, 15:13:23
Sziasztok,
akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm
Túl magas. Max 175mm magas lehet.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33036 Dátum:
2017.07.25 kedd, 15:21:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.07.25 kedd, 15:15:55
Túl magas. Max 175mm magas lehet.
Köszi!
Kapacitás, indítóáram van maximalizálva?
Max szélességet és mélységet megtudnád még mondani?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33037 Dátum:
2017.07.25 kedd, 15:36:31 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.07.25 kedd, 15:13:23
Sziasztok,
akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm
Kauffernél valami 3 rugóval drágább a 74 Ah-s Bosch S4.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33038 Dátum:
2017.07.25 kedd, 18:28:52 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.07.25 kedd, 15:21:25
Köszi!
Kapacitás, indítóáram van maximalizálva?
Max szélességet és mélységet megtudnád még mondani?
315x175x175 max.
Ebből legcombosabb amit kapsz az varta silver dynamic, vagy Bosch s5, vagy gyári Ford silver calcium.
De blue dynamic / s4 is teljesen megfelelő.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33039 Dátum:
2017.07.25 kedd, 19:50:13 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 00:28:38
Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy
Iztositeka
!
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.
Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.
Kedves Pali!
Gondolom te még sosem hagytál ki egy betűt véletlenül egy szövegből./Ehhez gratulálok is./
Az építő szándékú hozzászólást köszönöm a kioktatást viszont köszönöm nem kérem!
Vagy jó szándékból próbál segíteni valaki a fórumon ahogy az általában lenni is szokott vagy ha nincs kedve akkor nem kötelező hozzászólni. Ez ilyen.
Ha valaki segítséget kér akkor nem arra kíváncsi,hogy kioktassák mert kihagyott egy betűt és nem is arra,hogy cselekvésre szólítsák fel, hiszen ez nem segítség hanem öncélú magamutogatás,hogy te mennyire képbe vagy.
Nem kétlem,hogy te jobban értesz hozzá nálam de kérlek ne álcázd segítségnek a kötözködést.
Valamint a szövegnek ne csak az a része ragadjon meg a fejedben amibe bele lehet kötni.
Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni.
Így került képbe az elektromos hiba lehetősége,amihez is hozzáértők építő jellegű segítségét kértem.
Érted? Építő jellegű. Ezen van a hangsúly. Üdvözlettel: soho001
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 19:52:10 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33040 Dátum:
2017.07.25 kedd, 20:41:19 »
Idézetet írta: soho001 - 2017.07.25 kedd, 19:50:13
Kedves Pali!
Gondolom te még sosem hagytál ki egy betűt véletlenül egy szövegből./Ehhez gratulálok is./
Az építő szándékú hozzászólást köszönöm a kioktatást viszont köszönöm nem kérem!
Vagy jó szándékból próbál segíteni valaki a fórumon ahogy az általában lenni is szokott vagy ha nincs kedve akkor nem kötelező hozzászólni. Ez ilyen.
Ha valaki segítséget kér akkor nem arra kíváncsi,hogy kioktassák mert kihagyott egy betűt és nem is arra,hogy cselekvésre szólítsák fel, hiszen ez nem segítség hanem öncélú magamutogatás,hogy te mennyire képbe vagy.
Nem kétlem,hogy te jobban értesz hozzá nálam de kérlek ne álcázd segítségnek a kötözködést.
Valamint a szövegnek ne csak az a része ragadjon meg a fejedben amibe bele lehet kötni.
Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni.
Így került képbe az elektromos hiba lehetősége,amihez is hozzáértők építő jellegű segítségét kértem.
Érted? Építő jellegű. Ezen van a hangsúly. Üdvözlettel: soho001
Szerintem fékezzél, mert kisodródsz!
Erre a szövegelésedre igazán nincs szükség, nyugodtan megtarthatod a véleményed én nem tudok olyan magasra nézni....... (a többit már páran ismerik)
Te nem egy betűt hagytál ki okoska! Olvass már vissza.
Ha valahol segítséget kérek, akkor az a minimum tisztelet, hogy normálisan és helyesen teszem fel a kérdést! Igazából nem érdekel annyira, hogy ebbe belemenjek, de te kezdted!
Valamint kéne innod valami édeset, mert annyira savanyú lehetsz, hogy egy
szmájli jelet nem ismersz fel!
Tudod, az ilyen azt jelenti, hogy viccel valaki! Ja, te nem tudod mi az? Bocs...
Egyáltalán nem kötelező hozzászólni, valóban. De akkor úgy feltenni egy kérdést ahogy te tetted, hát úgy sem kötelező! 1:1
Az az általános helyzet, hogy ha valakit szembeállítanak saját magával, akkor sértődött lesz és zokon veszi! Ahogy most te is! Az ilyen hisztinél mindig azzal támadnak, hogy nem kell kioktatni...kötekedni....stb.
Gondold ahogy akarod, hidd el...engem nem érdekel és én nem is támadlak/támadtalak volna le...de te éreztél kényszert a sértettségedből kiindulva, hogy írásbeli szónoklatot tarts! Feleslegesen....
Visszatérve, hogy mi kötelező és mi nem egy fórumon. Te azt mondtad nem kötelező válaszolni (bár az írásomban megadtam minden segítséget...de ahelyett, hogy azzal foglalkoznál...hisztizel) én arra azt mondom, hogy nem kötelező kérdezni! Megint 1:1. vagyis 2:2
Ahogyan nem kötelező, de lehetőséged van feltenni kérdést, még úgy is ahogy sikerült....nekem pedig ha (szerinted) nem kötelező válaszolni, de megtehetem! Ez így van, fogadd el....mert változtatni úgysem tudsz rajta!
Akkor most beszéljünk a fogalmazásról is.
"Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni."
Ezt írtad, de aztán meg azt is, hogy a
"A vakuum rendszert ellenoriztek es jo."
Ez a kettő eléggé üti egymást okoska!
Ha a vákuum rendszert ellenőrizték és jó, akkor hogyhogy nincs vákuum a szelepnél?
Szóval mielőtt hisztizel, fogalmazz érthetően és írj helyesen. Hidd el, sokkal könnyebben lehet segíteni, ha nincsenek ellentmondások!
De persze én kötekedem......
Ha pedig a vákuum szivattyú előállítja a vákuumot és nem jut el a szelepig, akkor azért nem olyan nagy erőfeszítés rájönni, hogy az odavezető cső lehet a hibás! Még eldugva sincs.
Ahogyan korábban is írtam elektromos hiba akkor van (részleteztem, hogy mikor és hol kell keresni) ha a szelepnél ott a vákuum, de nem jut át a szelepen a turbóhoz.
Érted, fogalmazás és helyesírás! Érteeed?
A nem ellentmondásos probléma leíráson van a hangsúly!
Az első hozzászólásomban, ami után hisztizni kezdtél..... leírtam mindent, amit lehet és kell csinálni! Vagyis ráéreztem, hogy te csak beszélgetni akarsz....mert ha azt végig ellenőrzöd, akkor már kiderült volna a probléma!
A
pedig nyugodtan mehet a tükör előtt, amikor ott állsz! Ha sértegetsz, te még nem leszel tőle okosabb....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 20:44:22 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cuccolós
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33041 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 20:53:37 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.12 szerda, 20:29:07
Nem kell vezetéket mérned a vezérlőig. (Ott egyébként sem nyúkapiszka...)
A szenzor csatlakozónál van a környékén pusztul a vezeték és a csatlakozó érintkezői is el szoktak oxidálódni. Van olyan is, hogy "kirohad" a szenzorból a tüske...
Szenzoron nem tudsz ellenállást mérni, hiszen nem egy ellenállás.
Talált, süllyedt :-) egyik tüske kirohadt, cseréltem csatit és szenzort is. Viszont világítássalmég moindig kűzdök: a tomított hiányát egyik oldalon kontakt hiba a másik oldalon meg elhalálozott izzóokozta :-) . Most tompitoot és reflektor ok, de nincs helyzet jelző, most az izzóknál kezdtem, nincs kapcsolt +. A biztiket megnéztem találtam a fülkében és a motortérben is 1-1 biztosítékot amin elvileg helyzetjelző ikon van azok jók. A kapcsolóról tudnál esetleg lábkiosztást küldeni hogy leellenőrízzem? Gondolom az egyenesbe kapcsolja a helyzetjelzőket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33042 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:02:41 »
Idézetet írta: cuccolós - 2017.07.31 hétfő, 20:53:37
Talált, süllyedt :-) egyik tüske kirohadt, cseréltem csatit és szenzort is. Viszont világítássalmég moindig kűzdök: a tomított hiányát egyik oldalon kontakt hiba a másik oldalon meg elhalálozott izzóokozta :-) . Most tompitoot és reflektor ok, de nincs helyzet jelző, most az izzóknál kezdtem, nincs kapcsolt +. A biztiket megnéztem találtam a fülkében és a motortérben is 1-1 biztosítékot amin elvileg helyzetjelző ikon van azok jók. A kapcsolóról tudnál esetleg lábkiosztást küldeni hogy leellenőrízzem? Gondolom az egyenesbe kapcsolja a helyzetjelzőket.
Kellene, hogy milyen autód van.
Évjárat, karosszéria kivitel, xenon/halogén....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cuccolós
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33043 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:05:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.31 hétfő, 21:02:41
Kellene, hogy milyen autód van.
Évjárat, karosszéria kivitel, xenon/halogén....
2003, kombi, pr fl, sima izzós
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33044 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:07:18 »
Idézetet írta: cuccolós - 2017.07.31 hétfő, 21:05:11
2003, kombi, pr fl, sima izzós
Büdös vagy nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cuccolós
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33045 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:14:18 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.31 hétfő, 21:07:18
Büdös vagy nem?
Kinek mi büdös :-) , tudod, NE FÜRGYÉ LE
tdci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33046 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:17:12 »
Idézetet írta: cuccolós - 2017.07.31 hétfő, 21:05:11
2003, kombi, pr fl, sima izzós
Helyzetjelzők biztosítékai F63 (7.5A) és F64 (7.5A).
A biztosíték előtt közösen kapnak tápfeszültséget közvetlenül a világításkapcsolótól. A kapcsoló 13-as lábán jön ki a tápfeszültség piros/kék vezetéken.
A világításkapcsoló állandó bemeneti tápfeszültséget kap az F21 (15A) biztosítékon (11-es láb piros) és gyújtásra pedig az F88 (15A) ami a 8-as láb zöld/fekete és a 12-es lábra a gyújtáskapcsolótól piros/narancs.
Van egy olyan tippem, hogy kapcsoló hiba lesz az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cuccolós
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33047 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:29:22 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.31 hétfő, 21:17:12
Helyzetjelzők biztosítékai F63 (7.5A) és F64 (7.5A).
A biztosíték előtt közösen kapnak tápfeszültséget közvetlenül a világításkapcsolótól. A kapcsoló 13-as lábán jön ki a tápfeszültség piros/kék vezetéken.
A világításkapcsoló állandó bemeneti tápfeszültséget kap az F21 (15A) biztosítékon (11-es láb piros) és gyújtásra pedig az F88 (15A) ami a 8-as láb zöld/fekete és a 12-es lábra a gyújtáskapcsolótól piros/narancs.
Van egy olyan tippem, hogy kapcsoló hiba lesz az.
Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33048 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:32:15 »
Idézetet írta: cuccolós - 2017.07.31 hétfő, 21:29:22
Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..
Bontott nem drága.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
cuccolós
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33049 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 21:33:42 »
Idézetet írta: cuccolós - 2017.07.31 hétfő, 21:29:22
Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..
bár számokra nem emlékszem, csak az ikonokat néztem, de lehet hogy rossz biztiket ellenőríztem... mert nem egymás mellettiket ellenőríztem az biztos
Naplózva
Oldalak:
1
...
654
655
656
657
658
659
660
[
661
]
662
663
664
665
666
667
668
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ