Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:41:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 368 369 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 381 382 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19807316 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18700 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:35:15 »

Nehéz ki cserélni ezt a gumibigyót az ablaknál??Mi az ára??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18701 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:37:16 »

Nehéz ki cserélni ezt a gumibigyót az ablaknál??Mi az ára??

Tekerd le az ablaxott es ecceruen egy hatarozott mozdulattal kihuzod a helyerol. Semmi nem fogja...nemtom mennyi az ara. Occobb mint egy zar az tuti  vigyor3 Talan 4k ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18702 Dátum: 2009.09.04 péntek, 10:38:12 »

Nehéz ki cserélni ezt a gumibigyót az ablaknál??Mi az ára??
Felfelé jól meghúzod,az újat meg fordított sorrendben! nyes
Az árat kérdezd a nagyautó topicban-vagy a keres kínálban,vagy Wyctor-tól. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanya
Vendég
« Új hozzászólás #18703 Dátum: 2009.09.04 péntek, 11:44:30 »

hali!
 help
A minap az M0-án gurultam hazafelé, tmat bekapcsva, zene, majd egy koppanással kikapcsol a tempmat és viláítni kezd a menet stabi lámpája. A tempmatot vissza tudtam kapcsolni, de a sárga kisautó vílágított, hiába nyomkodtam a gombját.Gondoltam maj ujraindítom az autót, de már csak otthon.A kisautó ugyan nem világtott, de most meg a rádió ad ta fel,és kérte a kódot, mint áramszünet után.     Van itt összefüggés, vagy csak véletlen egybeesések ? nemtudom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18704 Dátum: 2009.09.04 péntek, 11:46:47 »

hali!
 help
A minap az M0-án gurultam hazafelé, tmat bekapcsva, zene, majd egy koppanással kikapcsol a tempmat és viláítni kezd a menet stabi lámpája. A tempmatot vissza tudtam kapcsolni, de a sárga kisautó vílágított, hiába nyomkodtam a gombját.Gondoltam maj ujraindítom az autót, de már csak otthon.A kisautó ugyan nem világtott, de most meg a rádió ad ta fel,és kérte a kódot, mint áramszünet után.     Van itt összefüggés, vagy csak véletlen egybeesések ? nemtudom
Csekkold az akkut,és a negatív sarukat-testeléseket! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18705 Dátum: 2009.09.04 péntek, 11:48:27 »

hali!
 help
A minap az M0-án gurultam hazafelé, tmat bekapcsva, zene, majd egy koppanással kikapcsol a tempmat és viláítni kezd a menet stabi lámpája. A tempmatot vissza tudtam kapcsolni, de a sárga kisautó vílágított, hiába nyomkodtam a gombját.Gondoltam maj ujraindítom az autót, de már csak otthon.A kisautó ugyan nem világtott, de most meg a rádió ad ta fel,és kérte a kódot, mint áramszünet után.     Van itt összefüggés, vagy csak véletlen egybeesések ? nemtudom

Én inkább kerékcsapágyra tippelnék, illetve az ott elhelyezkedő jeladóra.

Nincs morgó hang a keréktől?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18706 Dátum: 2009.09.04 péntek, 11:51:05 »

Én inkább kerékcsapágyra tippelnék, illetve az ott elhelyezkedő jeladóra.

Nincs morgó hang a keréktől?
Jó gondolat!Csapágyasra futott a magnó is! hehe
Persze a jeladó is meghibásodhatott...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18707 Dátum: 2009.09.04 péntek, 11:53:15 »

Jó gondolat!Csapágyasra futott a magnó is! hehe
Persze a jeladó is meghibásodhatott...... vigyor3

a kattanó hangtól meg kikapcsolt a rádió...  beka3 duhos2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18708 Dátum: 2009.09.04 péntek, 16:35:21 »

Nehéz ki cserélni ezt a gumibigyót az ablaknál??Mi az ára??

Kb 2 hónapja kérdeztem Wyctoréknál. (Nagy Autó)
14.xxx.- Ft volt a 4 db.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18709 Dátum: 2009.09.05 szombat, 08:44:39 »

Felesleg ment a Chatbe, a mai talira való felhívás a minitalis topicba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #18710 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:07:26 »

Nem ez a baj. Ha jól lenne az ajtó belseje megtervezve, akkor vízelvezető gumi nélkül sem szabadna beáznia. Az a baj, hogy a vizet a belső szerkezet a kárpit mögé vezeti, és a szigetelés legkisebb hiányosságán keresztül az utastérbe folyik a víz. A "beázás, vizes kárpit" topicban tettem fel képeket a probléma okáról és az elhárításról.

alaposan vegigjartatok a temat!Koszi az infot, vegigolvastam a topicot, valamikor megprobalom en is amit te csinaltal az ajtoval.Udv!
Naplózva
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #18711 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 12:38:04 »

Sziasztok!

Korábban írtam a jelenségről, és a tanácsokat megfogadva kicseréltem mind a négy izzítót.

Sajnos ez nem oldotta meg a problémát és a jelenség még mindig megvan. Megpróbálom részletesebben leírni hátha valaki tud segíteni:

-csak hideg motornál
-fehér füst, óvatos gázadásnál rángatás mellett "kiköhögi" a füstöt
-rángat míg nem melegszík meg a motor
-érezhetően 1300-1500 fordulat között megszűnik a rángatás hidegen is (sztem itt indul be az összes henger). Ha vissza esik a fordulat megint rángat...

-cseréltem az összes izzítót tehát azokkal baj nem lehet, (és működnek is...)
-rá lett dugva a számítógépre és az hibaüzenetet nem adott (a Ford szervízben azt mondták ha a porlasztócsúcs rossz akkor azt kiírja)
-amikor az izzítókat cseréltem, 1 percre (füstölve) beindítottam a motort, és amikor kivettem az izzítókat 3 db kormos volt és 1-ről folyt az üzemenyag=nem égett el...(ha az autóval szemben állok akkor a jobb oldalon az első volt tiszta üzemanyag<azt hiszem ez a 4. számú henger>)

Szóval, van erre okos megoldás? A kérdes az hogy a számítógép valóban írja a porlasztócsúcs hibáját? Mert ha nem akkor mégis ott lesz a baj...

Néztem a Cromaxon a csúcsokat és pont 2005-ben jeleznek váltást...az ár a kettő között a dupplája...szóval azt sem tudom melyiket kellene rendelnem. Létezik olyan olyan info hogy alváz/motor szám szerint mikori az autó?

Üdv mindenkinek és köszönöm a válaszokat,

Zsolt

ui: valaki tud egy profi dízel szervízt ahol tényleg értik a dolgukat?
(Mondeo Turnier 2.2TDCI 2005)
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #18712 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 18:12:06 »

Jelentem hátsó kerékcsapágy átadva Alf mesternek...
Amint ideje engedi, szét is kapja és megossza a nagyérdeművel a fényképeket/tapasztalatokat/következtetéseket...  nezze
Zacci továbbra is (legalább is, míg Alf nem végez...) agyatlan marad  eplus2 eplus2 eplus2
 worship Wink
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18713 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 19:05:09 »

Talán már volt téma a fórumon, csak sajna nem találom...
http://images.netbag.hu/20090906/19033943265.jpg
Erre a hézagra mi a megoldás, hogy lehetne a lökhárítót rendesen beállítani?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18714 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:07:22 »

Sziasztok!

Korábban írtam a jelenségről, és a tanácsokat megfogadva kicseréltem mind a négy izzítót.

Sajnos ez nem oldotta meg a problémát és a jelenség még mindig megvan. Megpróbálom részletesebben leírni hátha valaki tud segíteni:

-csak hideg motornál
-fehér füst, óvatos gázadásnál rángatás mellett "kiköhögi" a füstöt
-rángat míg nem melegszík meg a motor
-érezhetően 1300-1500 fordulat között megszűnik a rángatás hidegen is (sztem itt indul be az összes henger). Ha vissza esik a fordulat megint rángat...

-cseréltem az összes izzítót tehát azokkal baj nem lehet, (és működnek is...)
-rá lett dugva a számítógépre és az hibaüzenetet nem adott (a Ford szervízben azt mondták ha a porlasztócsúcs rossz akkor azt kiírja)
-amikor az izzítókat cseréltem, 1 percre (füstölve) beindítottam a motort, és amikor kivettem az izzítókat 3 db kormos volt és 1-ről folyt az üzemenyag=nem égett el...(ha az autóval szemben állok akkor a jobb oldalon az első volt tiszta üzemanyag<azt hiszem ez a 4. számú henger>)

Szóval, van erre okos megoldás? A kérdes az hogy a számítógép valóban írja a porlasztócsúcs hibáját? Mert ha nem akkor mégis ott lesz a baj...

Néztem a Cromaxon a csúcsokat és pont 2005-ben jeleznek váltást...az ár a kettő között a dupplája...szóval azt sem tudom melyiket kellene rendelnem. Létezik olyan olyan info hogy alváz/motor szám szerint mikori az autó?

Üdv mindenkinek és köszönöm a válaszokat,

Zsolt

ui: valaki tud egy profi dízel szervízt ahol tényleg értik a dolgukat?
(Mondeo Turnier 2.2TDCI 2005)


Meress kompressziot !
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18715 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:29:50 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18716 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:38:15 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help

Első függőleges stabilizátor pálca?
Nálam az csinálja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18717 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:42:35 »

Sziasztok!

Korábban írtam a jelenségről, és a tanácsokat megfogadva kicseréltem mind a négy izzítót.

Sajnos ez nem oldotta meg a problémát és a jelenség még mindig megvan. Megpróbálom részletesebben leírni hátha valaki tud segíteni:

-csak hideg motornál
-fehér füst, óvatos gázadásnál rángatás mellett "kiköhögi" a füstöt
-rángat míg nem melegszík meg a motor
-érezhetően 1300-1500 fordulat között megszűnik a rángatás hidegen is (sztem itt indul be az összes henger). Ha vissza esik a fordulat megint rángat...

-cseréltem az összes izzítót tehát azokkal baj nem lehet, (és működnek is...)
-rá lett dugva a számítógépre és az hibaüzenetet nem adott (a Ford szervízben azt mondták ha a porlasztócsúcs rossz akkor azt kiírja)
-amikor az izzítókat cseréltem, 1 percre (füstölve) beindítottam a motort, és amikor kivettem az izzítókat 3 db kormos volt és 1-ről folyt az üzemenyag=nem égett el...(ha az autóval szemben állok akkor a jobb oldalon az első volt tiszta üzemanyag<azt hiszem ez a 4. számú henger>)

Szóval, van erre okos megoldás? A kérdes az hogy a számítógép valóban írja a porlasztócsúcs hibáját? Mert ha nem akkor mégis ott lesz a baj...

Néztem a Cromaxon a csúcsokat és pont 2005-ben jeleznek váltást...az ár a kettő között a dupplája...szóval azt sem tudom melyiket kellene rendelnem. Létezik olyan olyan info hogy alváz/motor szám szerint mikori az autó?

Üdv mindenkinek és köszönöm a válaszokat,

Zsolt

ui: valaki tud egy profi dízel szervízt ahol tényleg értik a dolgukat?
(Mondeo Turnier 2.2TDCI 2005)

Profi dizeles: http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat

2 fő oka lehet az elégetlen go-nak a hengerben.
1.mert túl sok go.-t fecskendez a porlasztó
2.nincs kompresszió a hengerben

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18718 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 20:44:30 »

Első függőleges stabilizátor pálca?
Nálam az csinálja.
erről lehet valakitől (robbantott) ábrát szerezni?? :help:ez a klasszikus "kutyacsont"-ok egyike Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.06 vasárnap, 23:52:11 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18719 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 21:37:20 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help
Esetleg a motorháztető nem "lebeg" a zsanéroknál?
Kolléga is lebontotta a fél autót mire kiderült nyes
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #18720 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:02:38 »

Talán már volt téma a fórumon, csak sajna nem találom...
http://images.netbag.hu/20090906/19033943265.jpg
Erre a hézagra mi a megoldás, hogy lehetne a lökhárítót rendesen beállítani?
Nekem ugyanilyen, 2006-os évjárat, 5 ajtós. Egy barátom ugyanilyen évjáratút vett ugyanabból a flottából, neki ugyancsak ilyen. Törve egyik se volt. Az enyém kicsit jobban el volt nyílva mint a Tiéd.
Ford márkaszervizben hozattak hozzá "vészhárító rögzítő készletet", kb 3500-ért, karosszériások molyoltak vele egy darabig majd visszaadták úgy, hogy most a Tiéden látszik. Javult, de ennél jobbra nem tudták megcsinálni mert ha jól megnézed látszik is, hogy a bolha körüli furat a lökin annyira kitágul, hogy a bolha feje nem tart. Szakszeríz szerint új lökhárítóval lehetne 100%-osra megcsinálni. Hegeszteni szerintük nem lehet. Szerintem ez nem igaz, csak éppen olyan piti, molyolós meló lenne, amit egy márkaszerviz sose fog vállalni. Ennyivel én meg már simán kiegyeztem, Te is tedd ezt szerintem ha csak valaki nem tud tuti módszert csere nélkül.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18721 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 23:53:06 »

Esetleg a motorháztető nem "lebeg" a zsanéroknál?
Kolléga is lebontotta a fél autót mire kiderült nyes
azt is megnézem...de nem lennék a kollégád helyében... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18722 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 07:51:08 »

azt is megnézem...de nem lennék a kollégád helyében... szomoru1
Hát igen, amikor a szerelő húzott egyett a csavaron, meg odaragasztott egy kis szivacsos szalagot egy pár színárnyalat átfutott az arcán
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18723 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 08:48:38 »

erről lehet valakitől (robbantott) ábrát szerezni?? :help:ez a klasszikus "kutyacsont"-ok egyike Roll Eyes

ezekről van szó:
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=21&balkatm=Fut%F3m%FB-korm%E1nym%FB
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.07 hétfő, 11:07:22 írta BTomi » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18724 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 09:04:20 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help

kutyacsont, vagy kormany osszekoto gombfej. Esetleg lengokar gombfej. Futomuves ki tuggya deriteni. jaro motor mellett rangasd meg picit ide-oda a kormanyt. Ilyenkor hallasz valami halk kopogo hangot ? Ha igen, akkor valceg kormanyosszekoto gombfej. wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18725 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 09:07:54 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help

A motorháztető zsanérja is csinál ilyet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18726 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 10:15:07 »

A motorháztető zsanérja is csinál ilyet.
na akkor végig nézem/nézetem ezeket (is).... worship szomoru1 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #18727 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 15:47:47 »

A lökhárítóban lévő műanyag díszléceket hogy szedjem ki? Mi a legbiztosabb eljárás, mert félek hogy eltörök valami fület vay patentot...
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18728 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 20:36:30 »

Nekem ugyanilyen, 2006-os évjárat, 5 ajtós. Egy barátom ugyanilyen évjáratút vett ugyanabból a flottából, neki ugyancsak ilyen. Törve egyik se volt. Az enyém kicsit jobban el volt nyílva mint a Tiéd.
Ford márkaszervizben hozattak hozzá "vészhárító rögzítő készletet", kb 3500-ért, karosszériások molyoltak vele egy darabig majd visszaadták úgy, hogy most a Tiéden látszik. Javult, de ennél jobbra nem tudták megcsinálni mert ha jól megnézed látszik is, hogy a bolha körüli furat a lökin annyira kitágul, hogy a bolha feje nem tart. Szakszeríz szerint új lökhárítóval lehetne 100%-osra megcsinálni. Hegeszteni szerintük nem lehet. Szerintem ez nem igaz, csak éppen olyan piti, molyolós meló lenne, amit egy márkaszerviz sose fog vállalni. Ennyivel én meg már simán kiegyeztem, Te is tedd ezt szerintem ha csak valaki nem tud tuti módszert csere nélkül.
Ezt a linket találtam:
http://fordwiki.co.uk/index.php/Dropping_Rear_Bumper_Fix
Csak nemttudom, hogy mi lehet az a szalámi  vigyor3
esetleg valami PU hab féle...
Naplózva
APityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77

abrahamistvan@chello.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18729 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 21:58:59 »

Ezt a linket találtam:
http://fordwiki.co.uk/index.php/Dropping_Rear_Bumper_Fix
Csak nemttudom, hogy mi lehet az a szalámi  vigyor3
esetleg valami PU hab féle...

Az a szalámi a ragasztó. Autóüvegesek használnak ilyet leginkább.
Naplózva

2004 MKIII Mondeo kombi 2.0 TDCI Ghia Aut.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18730 Dátum: 2009.09.08 kedd, 00:00:38 »

A motorháztető zsanérja is csinál ilyet.
na végignéztem a motorház tető zsanérokat....semmi kivetni valót nem találtam....
Tehát....
volna valakinek valami robbantott ábrája vagy fényképe, hogy a függőleges stabilizáló pálca hogy is néz ki beépítve? Hol is keressem és mit is kell végig nézni??....
 help email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18731 Dátum: 2009.09.08 kedd, 01:38:40 »

Az a szalámi a ragasztó. Autóüvegesek használnak ilyet leginkább.
De ebből készítik azt a szivacsszerű izét ami a képen van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18732 Dátum: 2009.09.08 kedd, 05:15:51 »

na végignéztem a motorház tető zsanérokat....semmi kivetni valót nem találtam....
Tehát....
volna valakinek valami robbantott ábrája vagy fényképe, hogy a függőleges stabilizáló pálca hogy is néz ki beépítve? Hol is keressem és mit is kell végig nézni??....
 help email
http://invitelweb.hu/tamas.simon/x.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18733 Dátum: 2009.09.08 kedd, 06:14:58 »

volna valakinek valami robbantott ábrája vagy fényképe, hogy a függőleges stabilizáló pálca hogy is néz ki beépítve? Hol is keressem és mit is kell végig nézni??....

Az Alf által belinkelt képen a 4-es számú alkatrészt keresd.
Amit én linkeltem be, azon találsz fényképet róla.
Asszem ha kitekered a kormányt, akkor már láthatóvá válik, de ha nem, akkor lekapod a kereket és máris megtaláltad, nem kell nagyon keresni!
Két féle létezik: egy vastagabb müanyag és egy vékony fémpálca kivitelű. Mindkettő végén van egy gömbcsukló féleség. Na annak a szilentje adta meg magát nálam.

http://www.max-car.hu/kepek/big/31656527.jpg
http://www.max-car.hu/kepek/big/868179450.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 06:17:28 írta BTomi » Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18734 Dátum: 2009.09.08 kedd, 10:55:04 »

Az Alf által belinkelt képen a 4-es számú alkatrészt keresd.
Amit én linkeltem be, azon találsz fényképet róla.
Asszem ha kitekered a kormányt, akkor már láthatóvá válik, de ha nem, akkor lekapod a kereket és máris megtaláltad, nem kell nagyon keresni!
Két féle létezik: egy vastagabb müanyag és egy vékony fémpálca kivitelű. Mindkettő végén van egy gömbcsukló féleség. Na annak a szilentje adta meg magát nálam.

http://www.max-car.hu/kepek/big/31656527.jpg
http://www.max-car.hu/kepek/big/868179450.jpg
ALF + BTomi.......  NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!!!!!   worship worship worship worship worship wave vigyor3
Hétvégén neki esem..... fejvakaras
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #18735 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:03:22 »

na végignéztem a motorház tető zsanérokat....semmi kivetni valót nem találtam....
Tehát....
volna valakinek valami robbantott ábrája vagy fényképe, hogy a függőleges stabilizáló pálca hogy is néz ki beépítve? Hol is keressem és mit is kell végig nézni??....
 help email

azon nem sokat latsz! wow1
viszont ha jobban megnezed akkor az egyik oldala kivan fenyesedve es pont hozzaer az alatta levo csavarhoz.
a csavar oldala szinten fenyes ahol ossze ernek! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #18736 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:19:48 »

De ebből készítik azt a szivacsszerű izét ami a képen van?
A ragasztó az ragasztó -PU adhesive néven angolul- és itt arra való, hogy az előre gyártott fomrázott hab darabokat odaragszd vele az autóhoz. A megadott cikkszámok a jobb és bal oldalhoz vannak külön, kb 40 fontért darabonként!!! Ragasztó még ezen felül kell. Nem olcsó a hézag eltüntetés... emellett nekünk azzal a kis bolhával is kellene foglalkoznunk, ami a cikkben a 3. képen látható, a sárvédő ívből kikandikálva. erre valahol azt olvastam, hogy a jó megoldás a csavar+anya (csak azt nem tudom, hogy lehet odaférni kulccsal, csavarhúzóval, plusz gondolni kell a lemez megóvására a nem látható helyeken is, mert ott kikezdi a rozsda ha a csavarfej lekarcintja a gyári fényt stb-t)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18737 Dátum: 2009.09.08 kedd, 13:59:53 »

azon nem sokat latsz! wow1
viszont ha jobban megnezed akkor az egyik oldala kivan fenyesedve es pont hozzaer az alatta levo csavarhoz.
a csavar oldala szinten fenyes ahol ossze ernek! wave
worship worship akkor még egyszer megnézem..... worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #18738 Dátum: 2009.09.08 kedd, 14:48:41 »

Srácok a tempomat kapcsolóinak a kormányon van gyárilag világítása?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18739 Dátum: 2009.09.08 kedd, 14:49:05 »

Srácok a tempomat kapcsolóinak a kormányon van gyárilag világítása?

termeszetesen nincs  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #18740 Dátum: 2009.09.08 kedd, 14:52:26 »

termeszetesen nincs  vigyor3

...de igény az volna rá ...  nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18741 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:04:20 »

...de igény az volna rá ...  nyes

hat jah  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #18742 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:06:39 »

Az Alf által belinkelt képen a 4-es számú alkatrészt keresd.
Amit én linkeltem be, azon találsz fényképet róla.
Asszem ha kitekered a kormányt, akkor már láthatóvá válik, de ha nem, akkor lekapod a kereket és máris megtaláltad, nem kell nagyon keresni!
Két féle létezik: egy vastagabb müanyag és egy vékony fémpálca kivitelű. Mindkettő végén van egy gömbcsukló féleség. Na annak a szilentje adta meg magát nálam.

http://www.max-car.hu/kepek/big/31656527.jpg
http://www.max-car.hu/kepek/big/868179450.jpg
A 4 es alkatrész becsületes neve: rúd-rögzítőpánt    az ára 66 ojró! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18743 Dátum: 2009.09.08 kedd, 17:01:34 »

A 4 es alkatrész becsületes neve: rúd-rögzítőpánt    az ára 66 ojró! Wink wave
worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18744 Dátum: 2009.09.08 kedd, 18:06:25 »

azon nem sokat latsz! wow1
viszont ha jobban megnezed akkor az egyik oldala kivan fenyesedve es pont hozzaer az alatta levo csavarhoz.
a csavar oldala szinten fenyes ahol ossze ernek! wave
végig néztem a motorház tetőnek a zsanérjait... se fényesre kopott felület, se csavar fej kopás... megtaláltam a függőleges "kutyacsontokat" is.. Nem igen éreztem rajtuk lötyögésre utaló jeleket.... mit nézzek még rajtuk...
- Nem is fogok rajtuk látni semmit...  Roll Eyes ha ilyen kotyogás érződik akkor vakon cseréledőek vagy lógnia kell belőle a gumi "tömítésnek" ...??
 vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #18745 Dátum: 2009.09.08 kedd, 21:35:02 »

végig néztem a motorház tetőnek a zsanérjait... se fényesre kopott felület, se csavar fej kopás... megtaláltam a függőleges "kutyacsontokat" is.. Nem igen éreztem rajtuk lötyögésre utaló jeleket.... mit nézzek még rajtuk...
- Nem is fogok rajtuk látni semmit...  Roll Eyes ha ilyen kotyogás érződik akkor vakon cseréledőek vagy lógnia kell belőle a gumi "tömítésnek" ...??
 vigyor3

no majd az oktoberi minitalin megnezem.  wow1
ha addig meg nem talalod a zaj forrasat egydul! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18746 Dátum: 2009.09.08 kedd, 21:37:08 »

no majd az oktoberi minitalin megnezem.  wow1
ha addig meg nem talalod a zaj forrasat egydul! wave
worship köszönöm a felajánlást.... élni fogok vele.... worship worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18747 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:01:52 »

Kérdés, Hölgyeim és Uraim! help szomoru1
2001 MkIII -nál a motor térből (futómű művel lehet összefüggésben) halk tompa kotyogás hallatszik, pláne, ha egyenletlen az út... Korábban volt MkI -nél egyértelműen szilent cserés volt....állítólag az MkIII ilyen "nincs".... mi okozhatja ezt a kotyogást, egyenletlen útviszonyoknál??? help help
kíváncsi vagyok milyen ez a hang. Az enyémben is van valami tompa kotyogós-lötyögős hang, ami csak a kisebb útegyenetlenségeken hallatszik. Idegesítő, olyan mintha a futómű zörögne, de nem mindíg van. Egy ideig azt hittem, a klímával van összefüggésben, de mintha mégsem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18748 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:27:20 »

...... Idegesítő, olyan mintha a futómű zörögne, de nem mindíg van. ......
..na ez az.... falbav szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18749 Dátum: 2009.09.08 kedd, 22:31:03 »

kíváncsi vagyok milyen ez a hang. Az enyémben is van valami tompa kotyogós-lötyögős hang, ami csak a kisebb útegyenetlenségeken hallatszik. Idegesítő, olyan mintha a futómű zörögne, de nem mindíg van. Egy ideig azt hittem, a klímával van összefüggésben, de mintha mégsem.

kormanyosszekoto gombfejek ? Mociteto zsaner ? Kutyacsont ? Hatso kezifek kotel rogzites ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 368 369 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 381 382 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.