Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 13:12:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
652
653
654
655
656
657
658
[
659
]
660
661
662
663
664
665
666
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10337802 alkalommal)
Alfa
és 22 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32900 Dátum:
2017.07.09 vasárnap, 17:26:13 »
Idézetet írta: sandoar - 2017.07.09 vasárnap, 16:02:53
Már megbocsáss, de a leírás szerint a szab.futó
leszereléséhez
kell az a bizonyos spec. szerszám. A felszerelése egyszerű felhajtás és a felhajtás irányába felszorul.
Beidézem: ".... Egészen egyszerűen fogjuk a szabadonfutó szíj tárcsát, és laza mozdulattal felhajtjuk a tengelyen lévő menetre. Nem szükséges erősebben meghúzni csak kézzel is elég, mert a hajtás során ráfele szorul a menet. A vízzáró kupakot ne felejtsük el felpattintani a szíjtárcsára (ez tartozéka az alkatrésznek)! (itt megjegyzem, hogy a szabadonfutó levételéhez egy speciális kulcs kell –8-10e ft-, amivel a benne lévő belső ricni segítsévével lazítható, de szerintem erre nincs szükség, ezen majd ráérünk gondolkodni, ha majd egyszer tönkremegy, és cserélni kell. De remélem ez nagyon soká’ jön majd el.) "
Tehát nekem most nem kell, igaz ??
Rendben, ha neked ez a mérvadó, akkor legyen így.
Ezeket a neten található leírásokat NEM szakemberek készítették. Persze, rászorul, amíg el nem kezdi forgatni a forgórészt és utána már együtt forognak. Na de mennyire szorul meg? Valamennyire....
Szép dolog a bizalom.
Én felrakni is a kulccsal és nyomatékra szoktam. Mert azt úgy kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32901 Dátum:
2017.07.09 vasárnap, 18:49:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.09 vasárnap, 17:26:13
Rendben, ha neked ez a mérvadó, akkor legyen így.
Ezeket a neten található leírásokat NEM szakemberek készítették. Persze, rászorul, amíg el nem kezdi forgatni a forgórészt és utána már együtt forognak. Na de mennyire szorul meg? Valamennyire....
Szép dolog a bizalom.
Én felrakni is a kulccsal és nyomatékra szoktam. Mert azt úgy kell.
Értem, igaz, köszönöm a hozzászólásod. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sierra1974
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32902 Dátum:
2017.07.09 vasárnap, 20:31:07 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.02 vasárnap, 10:00:08
F70-et nézd meg.
köszönöm ez volt a nyerő
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32903 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 11:14:37 »
Sziasztok!
Lehet különbség külső hőmérő ellenállás között, azaz létezik-e többféle külső hőmérő, amik egymással nem csereszabatosak?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.10 hétfő, 11:16:06 írta AndyA
»
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32904 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 12:32:24 »
Idézetet írta: Andi - 2017.07.10 hétfő, 11:14:37
Sziasztok!
Lehet különbség külső hőmérő ellenállás között, azaz létezik-e többféle külső hőmérő, amik egymással nem csereszabatosak?
MK3-ban egyféle van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32905 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 13:25:15 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 12:32:24
MK3-ban egyféle van.
Óriási, akkor vissza a feladónak mert rosszat küldött nekem...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32906 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 13:40:22 »
Idézetet írta: Lecsó - 2017.06.15 csütörtök, 10:22:55
Sziasztok!
Következő a problémám:
Az autó múlt pénteken kb 1 óra menet után lassú araszolás közben berángatott, kigyúladt az ESP és az ABS lámpa a műszerfalon, motor leállt. Próbáltam újraindítani, de csak az indító relé kattogott, a motor nem forgott át. mivel sz@r helyen állt meg, próbáltam még párszor indítani, ezzel le is merült az aksi. Bebikáztuk, pöccre indult, mentem vele 5 km-t, megint megállt ugyanúgy. Trélerrel hazahoztam, aksi töltőre, nem igazán vette a töltést, meg merült is szóval gyanús volt. Vettem egy másik aksit, az eladó rámért egy teszterrel a generátorra is, az töltött rendesen.
Aztán tegnap megint előadta a következőt: két lámpa kigyúladt, de az autó nem állt le. Tovább mentem vele, lámpák elaludtak, majd 10 perc múlva megálltam egy helyen, direkt nem állítottam le, minden fogyasztót lekapcsoltam, csak a motor ment alapjáraton. Kb 5 perc után kicsit megemelte a fordulatot, majd leállt. Újraindítottam, megint csak relé kattogás. Vártam 10-15 percet, megint indítottam, és pöccre indult, egy fél órás úton simán hazajött. Rámértem az aksira, 12,5V volt benne.
Szóval van valakinek valami tippje, hogy mi lehet ez? Tudom tudom, vigyem el szerelőhöz, csak épp most egy sem ér rá Gyömrőn és környékén. Nekem gyanús, hogy bemelegszik, és akkor csinál valami szart, esetleg valami kompjúter vagy valami test hiba lehet?
Előre is kösz.
Sziasztok!
Megnézték okával a generátort, és mégsem tölt rendesen.
Ha sok fogyasztót rákapcsol, leesik a töltőfeszültség, és utána nem is megy vissza, hiába kapcsolja le őket. Ezért állt meg álló helyzetben alapjáraton.
A szerelő szétszedi, megnézi, hogy javítható-e. Ha nem, akkor vennem kell egyet, viszont figyelmeztetett, hogy csak gyári jó, mert az "utángyártott kínait" nem fogadja el a komputer.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy melyik típusok jók, gondolom a Bosch meg a Delco az jó, de van tapasztatalatotok, hogy melyik jó még?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32907 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 13:56:46 »
Idézetet írta: Lecsó - 2017.07.10 hétfő, 13:40:22
Sziasztok!
Megnézték okával a generátort, és mégsem tölt rendesen.
Ha sok fogyasztót rákapcsol, leesik a töltőfeszültség, és utána nem is megy vissza, hiába kapcsolja le őket. Ezért állt meg álló helyzetben alapjáraton.
A szerelő szétszedi, megnézi, hogy javítható-e. Ha nem, akkor vennem kell egyet, viszont figyelmeztetett, hogy csak gyári jó, mert az "utángyártott kínait" nem fogadja el a komputer.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy melyik típusok jók, gondolom a Bosch meg a Delco az jó, de van tapasztatalatotok, hogy melyik jó még?
Előre is köszönöm!
Visteon. Lásd főoldali hír.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32908 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 17:09:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.10 hétfő, 13:56:46
Visteon. Lásd főoldali hír.
AndyA
Köszönöm!
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 990
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32909 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 17:20:24 »
Sziasztok!
Ma elvoltam Ford szervizbe és a 2 másik próbálkozás után itt tudták aktiválni a Tempomatomat végre.
Eddig 2 helyen is a FEPS hibát írt. Itt a modult újraprogramoztak és utána egyből be is volt kapcsolva. ÉS működik tökéletesen!
Volt egy kis vita itt, mert nekem a biztosíték táblán lévő csatlakozó máshogy volt bekábelezve(ha jól emlékszek a fehér kábel nem ott van hanem másik tűnél volt), mint a leírásban. És tényleg máshogy van a szín és ez így működik!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32910 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 17:45:54 »
Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32911 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 17:58:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.10 hétfő, 13:56:46
Visteon. Lásd főoldali hír.
AndyA
Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32912 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 18:30:55 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2017.07.10 hétfő, 17:45:54
Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi
Elég egy helyre beírni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32913 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 18:37:24 »
Idézetet írta: Lecsó - 2017.07.10 hétfő, 17:58:56
Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?
Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.
Reggel rájuk csörögsz, kb 10-11 fele mehetsz is érte.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32914 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 18:37:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.10 hétfő, 18:37:24
Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.
Felújított....... (De
szerencsére
nem ők újították fel.)
Cseredarabot le kell adni, nemde?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.10 hétfő, 18:39:32 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32915 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 18:39:54 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 18:37:56
Felújított.......
Nem. Új.
(Gergő ezt mondta.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32916 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 18:44:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.10 hétfő, 18:37:24
Kereken 59-ért kapsz teljesen új Visteon generátort tőlük.
Reggel rájuk csörögsz, kb 10-11 fele mehetsz is érte.
Így fogok cselekedni. Kösz.
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32917 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 19:20:38 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 18:37:56
Felújított....... (De
szerencsére
nem ők újították fel.)
Cseredarabot le kell adni, nemde?
Ha cserés akkor biztosan felújított. Különben minek kellene leadni a régit.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32918 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 19:46:44 »
Sziasztok!
Az a probléma, hogy nem megy a hűtőventilátor. A biztosíték jó, a relét kicseréltem a mellette lévővel de akkor sem indult. Mit tudok még ellenőrizni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32919 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 19:55:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.10 hétfő, 18:39:54
Nem. Új.
(Gergő ezt mondta.)
Új, persze..... gyári felújított!
Az ÚJ generátor, ami még sosem volt autóba szerelve az jóval drágább. (De szerintem már nem is gyártanak ilyet.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32920 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 19:57:02 »
Idézetet írta: spyware - 2017.07.10 hétfő, 19:46:44
Sziasztok!
Az a probléma, hogy nem megy a hűtőventilátor. A biztosíték jó, a relét kicseréltem a mellette lévővel de akkor sem indult. Mit tudok még ellenőrizni?
A relét felesleges cserélgetni, mert csak akkor indulna egyébként is, ha a motorvezérlő kivezérli a relét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32921 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 20:15:01 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 19:57:02
A relét felesleges cserélgetni, mert csak akkor indulna egyébként is, ha a motorvezérlő kivezérli a relét.
Értem, de a motorhőmérséklet már 100°C fölött volt, és a klíma bekapcsolásakor sem indult el. A klíma meg ki be kapcsolt amikor állt az autó. Menet közben hűtött a klíma.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32922 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 21:06:42 »
Idézetet írta: spyware - 2017.07.10 hétfő, 20:15:01
Értem, de a motorhőmérséklet már 100°C fölött volt, és a klíma bekapcsolásakor sem indult el. A klíma meg ki be kapcsolt amikor állt az autó. Menet közben hűtött a klíma.
Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32923 Dátum:
2017.07.10 hétfő, 21:08:51 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 21:06:42
Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.
Köszi! Ellenőrzöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32924 Dátum:
2017.07.11 kedd, 07:16:52 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 21:06:42
Neked 2006-osban már modulos a ventilátorod.
Ellenőrizd a modul csatlakozóját, tápellátását. Ha a vezérlőszálban van/lenne kommunikációs hiba, akkor menne folyamatosan.
Odáig jutottam, hogy a modulra menő vezetéket ellenőriztem. Járó motornál megjelenik 14,5V körüli érték, a harmadik szálon 2,45V-ot mértem.
Amikor bekacsoltam a klímát leeset 0,5V környékére, ha kikapcsoltam a klímát kb 10-20 másodpesc után vissza emelkedet 2,45V-ra.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32925 Dátum:
2017.07.11 kedd, 08:09:55 »
Idézetet írta: spyware - 2017.07.11 kedd, 07:16:52
Odáig jutottam, hogy a modulra menő vezetéket ellenőriztem. Járó motornál megjelenik 14,5V körüli érték, a harmadik szálon 2,45V-ot mértem.
Amikor bekacsoltam a klímát leeset 0,5V környékére, ha kikapcsoltam a klímát kb 10-20 másodpesc után vissza emelkedet 2,45V-ra.
Vagyis a modul megkapja a test és a + feszültségeket. (vastag vezetékek)
A vékony vezérlőszálon pedig a vezérlést is, bár nem történik semmi. Nem indul a ventilátor.
Ebből az derült ki, hogy bizony az a vezérlő modul hibás lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32926 Dátum:
2017.07.11 kedd, 08:25:36 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.10 hétfő, 19:55:53
Új, persze..... gyári felújított!
Az ÚJ generátor, ami még sosem volt autóba szerelve az jóval drágább. (De szerintem már nem is gyártanak ilyet.)
Le kell adni a régit.
Szerintem is felújított, de mindegy, mert legalább működik, meg elvileg garancia is van rá.
Én is úgy néztem, hogy pl egy új bosch generátor 120 körül van.
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32927 Dátum:
2017.07.11 kedd, 08:45:27 »
Idézetet írta: Lecsó - 2017.07.10 hétfő, 17:58:56
Mégegyszer kösz.
Sajnos a generátorom nem javítható, szóval kell egy új.
Pont 5 után pár perccel hívtam a Kertész utcát és már nem vették fel, de a hírben olvasottak alapján náluk kapok generátort valahol 59000 alatt?
Mi döglött el benne? Mert az, hogy a sarki Sufnituning Bt. szerelője nem tudja javítani, az nem jelenti azt, hogy a Kertész utca sem.
59 ezer szerintem egy 0 km-es generátorra elég normális ár. Nézd meg Unixban, ott lehet esetleg pár ezerrel olcsóbb, ha van kedvezményed.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32928 Dátum:
2017.07.11 kedd, 08:47:34 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.10 hétfő, 19:20:38
Ha cserés akkor biztosan felújított. Különben minek kellene leadni a régit.
Ford is visszakéri egy comó cuccát, és utána felújítja, eladja újnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32929 Dátum:
2017.07.11 kedd, 10:49:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.11 kedd, 08:47:34
Ford is visszakéri egy comó cuccát, és utána felújítja, eladja újnak.
AndyA
....eladja gyári felújított újnak, olcsóbban a gyári nem felújított újnál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32930 Dátum:
2017.07.11 kedd, 11:46:17 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.11 kedd, 10:49:19
....eladja gyári felújított újnak, olcsóbban a gyári nem felújított újnál.
Nagyjából. Lényeg, hogy gyári alkatrészként ugyanúgy kaphatsz felújítottat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32931 Dátum:
2017.07.11 kedd, 12:00:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.11 kedd, 11:46:17
Nagyjából. Lényeg, hogy gyári alkatrészként ugyanúgy kaphatsz felújítottat.
AndyA
Egész pontosan, nem csak nagyjából.
(nyilván akkor jó ez, ha statikus alkatrészt nézünk, mert ha egy hőterhelésnek vagy egyéb igénybevételnek kitett alkatrész anyagában "sérülhet", amitől még ha felújított is lesz belőle mégis hendikep-el indul)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32932 Dátum:
2017.07.11 kedd, 12:10:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.11 kedd, 08:45:27
Mi döglött el benne? Mert az, hogy a sarki Sufnituning Bt. szerelője nem tudja javítani, az nem jelenti azt, hogy a Kertész utca sem.
59 ezer szerintem egy 0 km-es generátorra elég normális ár. Nézd meg Unixban, ott lehet esetleg pár ezerrel olcsóbb, ha van kedvezményed.
AndyA
Állórész összeégett, zárlatos volt. A diódahidat említette még, meg még valamit, már nem emlékszem.
Amúgy az egyetlen szerelő a környéken, akire rá merem bízni az autót. Tőletek teljesen függetlenül ugyanazt mondta a szabályzókról, amit ti és ma reggel a Kertészben a srácok, szóval látszólag ért hozzá. Vagy olvassa a fórumot.
Nekem megér 59-et, hogy ma már autóm legyen, a rossz generátorral meg majd elbíbelődnek a hozzáértők.
Minden esetre kösz a infókat.
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32933 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:18:15 »
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról?
(Nem vélemény, hanem
tapasztalat!
)
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk......
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
simoncs2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32934 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:44:53 »
Sziasztok, úgy tűnik a feszültség szabályzóm nem müködik megfelelően. (Inditás után nincs töltés 10-20-40 stb. "randon" percig, majd visszatér) Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát. A kérdésem az lenne, hogy lehet e így járni vele -az akku túltöltésén kivül káros lehet e másra?
Csak jövő héten van időpont a szervizben...
(MK3 2004 2.0 Duratec)
Köszönöm szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32935 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:45:22 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2017.07.11 kedd, 20:18:15
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról?
(Nem vélemény, hanem
tapasztalat!
)
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk......
"ami nem kínai,az hamisítvány...."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32936 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:48:21 »
Idézetet írta: simoncs2005 - 2017.07.11 kedd, 20:44:53
Sziasztok, úgy tűnik a feszültség szabályzóm nem müködik megfelelően. (Inditás után nincs töltés 10-20-40 stb. "randon" percig, majd visszatér) Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát. A kérdésem az lenne, hogy lehet e így járni vele -az akku túltöltésén kivül káros lehet e másra?
Csak jövő héten van időpont a szervizben...
(MK3 2004 2.0 Duratec)
Köszönöm szépen!
a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
simoncs2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32937 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:52:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.11 kedd, 20:48:21
a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.
Úgy értettem hogy a fesszabályzót kiiktatva lehet e menni vele? Úgy tölti " rendesen"!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32938 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:55:21 »
Idézetet írta: simoncs2005 - 2017.07.11 kedd, 20:52:08
Úgy értettem hogy a fesszabályzót kiiktatva lehet e menni vele? Úgy tölti " rendesen"!
a fesszabályzónak az az egyik szerepe, hogy a feszültség ne tudjon 16V fölé emelkedni,ugyanis 18V feletti feszültség kárt okoz a motorvezérlőben-modulokban,stb.
Ha kiiktatod,épp csak a szerepét veszíti el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
simoncs2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32939 Dátum:
2017.07.11 kedd, 20:58:27 »
Köszönöm a választ, ilyesmire gondoltam...
A Kertészben javítják külön a szabályzót is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32940 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:00:14 »
Idézetet írta: simoncs2005 - 2017.07.11 kedd, 20:58:27
Köszönöm a választ, ilyesmire gondoltam...
A Kertészben javítják külön a szabályzót is?
nem.azt nem javítják,be van öntve műgyantával.cserélik.Igen,ott is,de legalább garival,mert gyakran van az újakkal probléma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32941 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:20:14 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2017.07.11 kedd, 20:18:15
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a kínai Powermax ganerátorról?
(Nem vélemény, hanem
tapasztalat!
)
Tegnap leégett a generátorom és gyorsban kellett pótolnom. Bárdinál vettem kedvezménnyel 40 eFt-ért. Nem tudom milyen lesz, azt tudom, hogy 48-ért javították volna a Fer-Vill-nél és várni kellett volna rá.
Majd meglátjuk......
Én tavaly vettem 43-ért szintén a bárdiban, ha még emlékszel beszéltünk is róla a kedvezmény miatt
Nálam majd egy éve teljesít tökéletesen az autóban, semmi bajom nem volt vele még eddig, igaz szabadonfutósítottam is azonnal
Egy télen már át ment és nem volt kímélve , mivel ment a kiegészítő fűtés is 3 gyertyával + első és hátsó szélvédő fűtés és tükör meg spriccelő fűtés és ez minden nap 2x , kibírta
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32942 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:33:34 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.07.11 kedd, 21:20:14
Én tavaly vettem 43-ért szintén a bárdiban, ha még emlékszel beszéltünk is róla a kedvezmény miatt
Nálam majd egy éve teljesít tökéletesen az autóban, semmi bajom nem volt vele még eddig, igaz szabadonfutósítottam is azonnal
Egy télen már át ment és nem volt kímélve , mivel ment a kiegészítő fűtés is 3 gyertyával + első és hátsó szélvédő fűtés és tükör meg spriccelő fűtés és ez minden nap 2x , kibírta
Igen, arra emlékszem, csak azt nem tudtam, hogy te is kínait vettél.
Szabadonfutót én is átszereltem a régiről. Sajnos a rest és a kétszer fáradás tipikus esete történt, ugyanis kb. 2000 kilométerrel ezelőtt cseréltem ékszíjat és görgőket valamint raktam szabadonfutót a generátorra. Ha akkor megnézetem, nem kellett volna kétszer szerelnem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32943 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:33:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.11 kedd, 20:48:21
a generátort egy fél nap alatt megjavítják,mondjuk a Kertész utcában.
Én nem nagyon javasolnám.Lámpát sem igen tudsz kapcsolni,levegőventit sem,semmit.És még egyszer majd indulni sem fog.
"Lehúzva a háromtűs csatlakozót a generártorról, mérhető a generátor töltése, persze jelzi a hibát."
Vagyis simán használható, ha a generátor tölt vészüzemben. Lámpát is kapcsolhat, ventilátort is és indulni is fog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32944 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:34:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.11 kedd, 20:55:21
a fesszabályzónak az az egyik szerepe, hogy a feszültség ne tudjon 16V fölé emelkedni,ugyanis 18V feletti feszültség kárt okoz a motorvezérlőben-modulokban,stb.
Ha kiiktatod,épp csak a szerepét veszíti el.
A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32945 Dátum:
2017.07.11 kedd, 21:45:01 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2017.07.11 kedd, 21:33:34
Igen, arra emlékszem, csak azt nem tudtam, hogy te is kínait vettél.
Szabadonfutót én is átszereltem a régiről. Sajnos a rest és a kétszer fáradás tipikus esete történt, ugyanis kb. 2000 kilométerrel ezelőtt cseréltem ékszíjat és görgőket valamint raktam szabadonfutót a generátorra. Ha akkor megnézetem, nem kellett volna kétszer szerelnem.
Ugyan ezeket cseréltem én is előtte + a nem indulás miatt még az önindítót is felújítottam, mire kiderült a generátor a hibás, mert megszorult
ja és a generátorban szénkefét cseréltem a szijcserénél
,szóval én is 2x ugrottam neki, de már gyorsabb volt a csere, mert tudtam mihez nyúljak
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32946 Dátum:
2017.07.11 kedd, 22:07:19 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.11 kedd, 21:34:38
A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.
abban az esetben, ha a fesz szab jo.hakivan iktatva vagy xar, akkor nincs vész üzem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sierra1974
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32947 Dátum:
2017.07.11 kedd, 22:47:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.02 vasárnap, 10:00:08
F70-et nézd meg.
Az F70 volt a hibás
köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32948 Dátum:
2017.07.11 kedd, 22:58:30 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.11 kedd, 22:07:19
abban az esetben, ha a fesz szab jo.hakivan iktatva vagy xar, akkor nincs vész üzem.
Az előzőekben írja és én is idéztem, miszerint van töltése az ECU szabályzás nélkül.
Vagyis tud menni a szabályzó vészüzemben.
Tehát tök felesleges volt ez a hsz-ed
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32949 Dátum:
2017.07.12 szerda, 07:19:41 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.11 kedd, 21:34:38
A vészüzemben kb. 13.5 V töltőfeszültség van.
Az akkunak éppen elég. Benzinesekben egyébként sincs lényegesen több.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
652
653
654
655
656
657
658
[
659
]
660
661
662
663
664
665
666
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ