Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 17:38:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1590787 alkalommal)
Petya
és 30 vendég van a témában
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2015.04.29 szerda, 21:42:46 »
Új élmények. A panoráma tető burkolata, vagy alatta valami nyöszörög. Úgy ahogyan a tesztekben írták. Kedden viszem a servicébe, megnézik mi lehet.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2015.04.29 szerda, 21:51:52 »
1.5 Ecoboost Gyorsulás:
https://www.youtube.com/watch?v=o35uQ-WkbCI
Nem is rossz ekkora motortól másfél tonnás kasztnival a hátán.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
deki
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:16:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.29 szerda, 21:51:52
1.5 Ecoboost Gyorsulás:
https://www.youtube.com/watch?v=o35uQ-WkbCI
Nem is rossz ekkora motortól másfél tonnás kasztnival a hátán.
jahh érzem is....
bár nálam a 70-es tábla nem villog
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.30 csütörtök, 21:19:05 írta deki
»
Naplózva
deki
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:18:11 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.04.29 szerda, 21:42:46
Új élmények. A panoráma tető burkolata, vagy alatta valami nyöszörög. Úgy ahogyan a tesztekben írták. Kedden viszem a servicébe, megnézik mi lehet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:57:15 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.29 szerda, 15:51:18
Nem annyira, simán meg lehet csinálni. Azért amiről itt szó van, az 180 paci, és nem 130, igaz a motor is más. Nekem a 163-al már jött ki 5,8-as számolt egy egész tankra, és csak kb a felénél mentem óvatosabban. Ha valaki nagypapásan vezet, nem jár sokat városban, azt is este amikor lehet haladni, akkor ki lehet hozni. Csak én ennyire nem vagyok türelmes. Az időm drágább mint a gázolaj.
Idézetet írta: D - 2015.04.29 szerda, 15:46:36
Ennek fényében érdekes, hogy vannak olyanok akik 5 literes fogyikról írnak mk3 2.0-ás dízellel
5 literes fogyit én nem egyszer csináltam, meg még jobbat is.
Amúgy meg nem sok köze van a motor csúcsteljesítményének a fogyasztáshoz.
A 180 lovas miért fogyasztana többet ugyanakkora terhelésnél, mint a 130-as?
Nem is fogyaszt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
deki
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2015.05.02 szombat, 18:13:17 »
Egy újabb teszt:
http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0
8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is
), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám
), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni.
A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 18:17:13 írta deki
»
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 08:13:16 »
Idézetet írta: deki - 2015.05.02 szombat, 18:13:17
Egy újabb teszt:
8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is
), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás
Szvsz: ez a megjegyzés nem kellett volna, én vasárnap délutánonként rendszeresen nézem ezt a műsort és az emberke eléggé objektíven szokta az autókat összehasonlítani. Standard program szerint.
De: nézzük a "negatív" tényeket:
1. nem bírt beparkolni
2. többet fogyaszt
3. gyenge minőségi munka hátul a csomagtartónál.
Pozitiv:
1. nagyobb csomitartó
2. 7T€ árelőny.
3. és az az én objektív véleményem hazulra: a passatot 20x "szívesebben" lopják el itthon, mint mondeot.
A vizsgált negatívumokról csak annyit, hogy b4k előtt golf6-om volt előtte fóka. Mindhárom vasban 2 lityi 140 ló diesel. Bizony a golf-al 900km/50 lityi volt a fogyi, míg a másik kettővel 800km/50 lityi. A hátsó rész kritizált kialakítása is jogos.
Ennek ellenére sem vennék passátot, mert a két pozitívum nálam többet jelent.
Annak viszont örülök, hogy ár-érték arányban az mk5 is verhetetlen maradt.
*ja. szerk: És egyet valóban elfelejtett a "Teszter" a kartondobozok pakolásánál: mint kombi gyarlatilag buktázott a passat, mert a hátsó üléseket lehajtva nincs egyenes rakodófelület, ergo aludni sem lehet benne. Passatkombi=műkedvelőkombi!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 10:59:33 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 11:14:31 »
Idézetet írta: deki - 2015.05.02 szombat, 18:13:17
Egy újabb teszt:
http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0
8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is
), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám
), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni.
A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.
Kb az összes összehasonlítós tesztben a passat nyer a mondi ellen.
Minőségibbnek lehet minőségibb a passat, de nekem küllemre jobban bejön a mondi.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
fügelaci
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 11:56:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.03 vasárnap, 11:14:31
Kb az összes összehasonlítós tesztben a passat nyer a mondi ellen.
Minőségibbnek lehet minőségibb a passat, de nekem küllemre jobban bejön a mondi.
Mondjuk, ha kivennék belőle azt a néhány százezer forintnyi pluszt, amivel drágább, nem tudom, nyerne-e?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 12:01:44 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.05.03 vasárnap, 11:56:48
Mondjuk, ha kivennék belőle azt a néhány százezer forintnyi pluszt, amivel drágább, nem tudom, nyerne-e?
szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 12:41:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.05.03 vasárnap, 12:01:44
szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Igen, de azok csak listaárak. Amúgy kb. megfelelően pofátlanul alkudozva egy-egy raktáron lévő azonos felszereltségű modellre, kb. 0,5-0,8M a különbség. Persze, mint írtam a passatkombi csak műkedvelőknek való!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 13:11:50 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.03 vasárnap, 12:41:13
Igen, de azok csak listaárak. Amúgy kb. megfelelően pofátlanul alkudozva egy-egy raktáron lévő azonos felszereltségű modellre, kb. 0,5-0,8M a különbség. Persze, mint írtam a passatkombi csak műkedvelőknek való!
A másik márkánál is ugyanúgy lehet alkudni.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 13:24:50 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.05.03 vasárnap, 12:01:44
szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Naigen. Nagyon régóta fordos vagyok és az is leszek sokáig, de ~15e km-t lehúztam egy 2000-es 328i-vel (150e km). Nem összehasonlítható.
Azon az úton, amin az összes Fordom (Escort, Focus 2, Focus 3 Titanium, most az MK4 Ghia Exec) zörgött, a BMW-ben meg sem nyikkan semmi. A beltér tetszőleges elemére rátámaszkodva sem nyiszorog semmi. A kormányoszlopba belekapaszkodva nem mozdul meg 1 mm-t sem, ellenben a többivel. Full hangerőn sem rezgett a belső tükör a basszusra. A kulcsban nincs elemcsere, mert az autó tölti. 6 liter az ablakmosó tartálya, így belefér az 5 literes kiszerelés. Szélvédőmosás után nem folyik fel az ablaktörlőlapátról a lé 130-nál sem, sőt az oldalablakra sem. Stb.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 14:27:15 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.05.03 vasárnap, 13:24:50
Naigen. Nagyon régóta fordos vagyok és az is leszek sokáig, de ~15e km-t lehúztam egy 2000-es 328i-vel (150e km). Nem összehasonlítható.
Azon az úton, amin az összes Fordom (Escort, Focus 2, Focus 3 Titanium, most az MK4 Ghia Exec) zörgött, a BMW-ben meg sem nyikkan semmi. A beltér tetszőleges elemére rátámaszkodva sem nyiszorog semmi. A kormányoszlopba belekapaszkodva nem mozdul meg 1 mm-t sem, ellenben a többivel. Full hangerőn sem rezgett a belső tükör a basszusra. A kulcsban nincs elemcsere, mert az autó tölti. 6 liter az ablakmosó tartálya, így belefér az 5 literes kiszerelés. Szélvédőmosás után nem folyik fel az ablaktörlőlapátról a lé 130-nál sem, sőt az oldalablakra sem. Stb.
Na ezért kezdődik ott a bmw ára, ahol a mondeo végződik. És kb ugyanazért a pénzért ugyanazt a felszereltséget kapja a vevő, csak kicsit minőségibb kivitelben. Ha új autóra vetemednék, ami mondjuk csak valami lottónyeremény esetén volna reális, nem a ford szalon felé venném az utam.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 15:18:11 »
Idézetet írta: deki - 2015.05.02 szombat, 18:13:17
Egy újabb teszt:
http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0
8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is
), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.
Sokszor megnéztem a parkolásos részt.Nem tudom mit higgyek el belőle.akárhányszor megnéztem mindig úgy tűnt mintha
a mondi 1/3al kisebb helyre próbálna beállni. (persze lehet csak úgy tűnt).Viszont sztem a senszorok elhelyezése lényegesen befolyásolhatta
qvázi beleszólhatott ebbe a sikertelen mutatványba.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 16:40:54 »
Idézetet írta: wofer - 2015.05.03 vasárnap, 15:18:11
Sokszor megnéztem a parkolásos részt.Nem tudom mit higgyek el belőle.akárhányszor megnéztem mindig úgy tűnt mintha
a mondi 1/3al kisebb helyre próbálna beállni. (persze lehet csak úgy tűnt).Viszont sztem a senszorok elhelyezése lényegesen befolyásolhatta
qvázi beleszólhatott ebbe a sikertelen mutatványba.
Nekem is kisebbnek tűnik, bár akkor meg sem kellene próbálnia. Lehet, hogy volt némi "rásegítés". Nekem a Focus 3 baromi jól parkolt.
Viszont nagyon nehéz szegény.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 19:55:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.05.03 vasárnap, 14:27:15
Na ezért kezdődik ott a bmw ára, ahol a mondeo végződik. És kb ugyanazért a pénzért ugyanazt a felszereltséget kapja a vevő, csak kicsit minőségibb kivitelben. Ha új autóra vetemednék, ami mondjuk csak valami lottónyeremény esetén volna reális, nem a ford szalon felé venném az utam.
Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
vzoli
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:00:57 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.03 vasárnap, 19:55:00
Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.
Ezt.mondom én is.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:18:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.03 vasárnap, 19:55:00
Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.
Igen,de akkor már majdnem BMW árban lesz...
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2015.05.05 kedd, 23:14:10 »
Idézetet írta: deki - 2015.05.02 szombat, 18:13:17
Egy újabb teszt:
http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0
8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is
), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám
), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni.
A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.
Én is olvastam a teszteket,de leaszarom már bocs.Annyira nem hoz lázba melyiken mit húznak le és mit dicsérnek.nekem ha a Mondeo kell és megtudom venni meg is veszem.Ha a másik kell szintén.Én így vagyok vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2015.05.06 szerda, 21:47:06 »
Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 09:30:01 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.05.06 szerda, 21:47:06
Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.
Ezt a tesztelőknek is megírhatnád
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Arabic
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2015.05.08 péntek, 00:43:09 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.05.06 szerda, 21:47:06
Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.
kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2015.05.08 péntek, 21:13:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.08 péntek, 00:43:09
kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.
Meg fogom kérdezni, de nem szilikon volt. Valami olajos zsíros trutymó, mert valamennyi kifolyt alóla
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2015.05.13 szerda, 20:19:11 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.08 péntek, 00:43:09
kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.
FL után javítják!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 22:42:47 »
Azt olvastam a legutolsó AutóMagazinban a 240LE-s újMondeo tesztjében, hogy amíg nem jön az ST, addig ez a legerősebb.
Ti tudtok vmit?
(ha szeptemberig lesz 3.5V6 Ecoboost 4WD, akkor elgondolkodom; musztángos2.3sornégy nálam kizárva!
)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.24 vasárnap, 22:46:13 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 08:55:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.05.24 vasárnap, 22:42:47
Azt olvastam a legutolsó AutóMagazinban a 240LE-s újMondeo tesztjében, hogy amíg nem jön az ST, addig ez a legerősebb.
Ti tudtok vmit?
(ha szeptemberig lesz 3.5V6 Ecoboost 4WD, akkor elgondolkodom; musztángos2.3sornégy nálam kizárva!
)
A német és az amerikai árlistán is a 2.0 4WD a legkomolyabb.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 10:20:24 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.05.25 hétfő, 08:55:38
A német és az amerikai árlistán is a 2.0 4WD a legkomolyabb.
A németek ennyit dobtak fel a témából:
http://www.autobild.de/artikel/ford-mondeo-st-2015-5370481.html
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:52:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.05.25 hétfő, 10:20:24
A németek ennyit dobtak fel a témából:
http://www.autobild.de/artikel/ford-mondeo-st-2015-5370481.html
azért a 310 ló is kellemes szám... nem?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:44:50 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 15:52:47
azért a 310 ló is kellemes szám... nem?
kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.
Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:49:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.06.01 hétfő, 16:44:50
kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.
Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
te csak ne sarkíts. jönnek a fix trafik aztán végünk...
szerény véleményem szerint 250 ló/1500kg felett már annyira mindegy mi van a számlálóban, persze látom hogy neked nem mindegy.
még mindig kell a 4 ajtó?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 20:42:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 16:49:58
te csak ne sarkíts. jönnek a fix trafik aztán végünk...
szerény véleményem szerint 250 ló/1500kg felett már annyira mindegy mi van a számlálóban, persze látom hogy neked nem mindegy.
még mindig kell a 4 ajtó?
Kell. Eldöntöttem. Sportszedán lesz a Mondeoutód. De EU. Itt nem offolok vele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 20:55:05 »
Túlléptem az 5000 km-t. Lecseréltettem az olajat és az olajszűrőt. A számlán pedig megjelent egy revízió tétel is. Ami már csak azért is érdekes mert semmi szükség rá, ráadásul nem is kértem, nem is írja elő semmi, és nem is csináltak semmit.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 23:24:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.06.01 hétfő, 16:44:50
kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.
Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
Szinte minden benzinesnek 5500-6500 között van a csúcsteljesítménye, legyen az szívó vagy feltöltött.
Nyilván sok kilóg felfelé meg néhány turbos lefelé (főleg az éppenturbos változatok). Ha legerősebb változat, akkor miért ne pörgetné az ember?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2015.06.02 kedd, 02:40:05 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.06.01 hétfő, 23:24:56
Szinte minden benzinesnek 5500-6500 között van a csúcsteljesítménye, legyen az szívó vagy feltöltött.
Nyilván sok kilóg felfelé meg néhány turbos lefelé (főleg az éppenturbos változatok). Ha legerősebb változat, akkor miért ne pörgetné az ember?
Én nem huzatom mindig. Az offal sokszor úgy közlekedek, hogy 1200nél már vált.
Egy fenterős meg ne legyen lent gyenge.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2015.06.03 szerda, 21:41:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.06.02 kedd, 02:40:05
Én nem huzatom mindig. Az offal sokszor úgy közlekedek, hogy 1200nél már vált.
Egy fenterős meg ne legyen lent gyenge.
A szívó mindig gyenge lesz (relatíve, 300 lovas csúcsteljesítményű lent sem "gyenge").
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2015.06.04 csütörtök, 21:03:05 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.06.03 szerda, 21:41:36
...
(relatíve, 300 lovas csúcsteljesítményű lent sem "gyenge").
igen.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 22:12:49 »
Ma volt kis időm, beültem egy MK5 Titaniumba, hogy legyen később mire nyálat csorgatni. Ilyenkor szinte mindent kipróbálok, megnyomkodom a gombokat stb. Nem volt kulcs, csak szalonban álló autó, így a beltérre figyeltem, műszeregység nélkül. A kiállított autóról írok, még mielőtt bárki magára venné a lentieket.
Aki hajlamos erre, ne olvassa tovább.
SZUBJEKTÍV ON
-A beltéri világításnak 5 gombja van a plafonon egy sorban. Ha megnyomtam a bal szélsőt, az összes kicsit feljebb ment, még a jobb szélső is. Eközben az egész egység ment felfelé a kárpitba. Az MK4-ben sincs bebetonozva, a Focusban viszont ilyennek nyoma sincs.
-Ahányféle gomb, annyi kapcsolási érzet, semmi egységesség.
-A kormányállító karját nem lehet akárhogy visszatolni a rögzítóhelyzetbe, csak kicsit balra tolva.
-A könyöklőben a tárolóhely gyakorlatilag megszűnt, legalábbis sokkal kisebb.
-Fura a középkonzolban a rádió alatt a mély lyuk, nincs oldalfala, így nagyobb dolgokat vagy többet egymásra kíváncsi vagyok, hogy lehet berakni anélkül, hogy kanyarban kiessenek.
-Már az ajtót is benőtte a zongoralakk, ujjlenyomatot gyűjteni.
-Kényelmesen beülve a tetőoszlopok között ív és a fejem között 1 ökölnyi hely van nekem. Az MK4-ben majdnem kettő. Nagyon szűknek érezni a fejteret.
-Ötajtósban ültem, jobbra hátra nem egy autónyi, hanem egy komplett furgonnyi a holttér. MK4-et nem tudom, nekem kombi van.
-A könyöklő nem előrehúzható, így nekem ez sem kényelmes (mondjuk az MK4-ben sem, de a Focus tudja).
-A tempomat gombjai úgy lötyögnek, mint Michael Jackson orra anno (mindjárt leesik). A 8 éves MK4-é nem lötyög így. Egyébként is fura a gombelrendezés, mert nem a kormánykarikához közelebb eső gombok a resume és a cancel, hanem annál bentebb van. Mondjuk, hogy ez vagy az MK4 a rosszabb, azt nem tudom eldönteni, ezt legalább lehet egy kézzel használni.
-A szellőzőket oldalra fordítással lehet zárni. Így nem lehet mondjuk mindkét középsőt jobbra fordítani, mert a bal oldali ezzel elzár (így szoktam, ha egyedül vagyok).
-Klímagombok elrendezése, egyszerűen jobb volt az MK4 fl és a pre-fl is.
+Gyorsan találtam benne kényelmes helyet, mondjuk nem alap, hanem villamosszék volt benne. Az MK4-ben azért szöszöltem vele jócskán.
+Végre van gumis szalag a csomagtér oldalában, palackot rögzíteni.
+Polc a kesztyűtartóban. Azt nem tudom, ki lehet-e venni.
+Végre nem széttépni kell a duplafedelű könyöklőt, van rá kultúrmegoldás. Más kérdés, hogy az első 5 próbára csak a felső fedelete tudtam kinyitni, egyébként is elég megviselt volt már, ahova beakadnak a fülek. Mi lesz 5 év múlva?
+...?
Összességében a korábban sem egetverő minőségérzet ezekkel elég sokat esett, hiába a csillivilli filcezés a csukható tárolórekeszekben meg a belülről is vagány motorháztető-domborítás. Olyan volt, mint egy előszériás autó, amit még rendbe kell rakni.
SZUBJEKTÍV OFF
Összességében 15 percet benn ülve nem keltett bennem egyáltalán birtoklási vágyat az MK4 után. A Focus MK3 anno igen, nagyon (Focus MK2-ből ültem át). Ha most vennék új nagyautót, a konkurencia igen jó eséllyel indulna, pedig családilag 20+ éve fordosok vagyunk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 22:47:34 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.13 csütörtök, 22:12:49
SZUBJEKTÍV OFF
Összességében 15 percet benn ülve nem keltett bennem egyáltalán birtoklási vágyat az MK4 után. A Focus MK3 anno igen, nagyon (Focus MK2-ből ültem át). Ha most vennék új nagyautót, a konkurencia igen jó eséllyel indulna, pedig családilag 20+ éve fordosok vagyunk...
nálam meg a focus mk3 ilyen, majdhogynem hányingerem van/volt tőle mk3 mondeo-ból átülve, pedig max 10szer vezettem
focus mk2-ben ültem vagy 2hónapja, egy olyat mondjuk el tudnék képzelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2015.08.14 péntek, 17:54:25 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.13 csütörtök, 22:12:49
Ma volt kis időm, beültem egy MK5 Titaniumba, hogy legyen később mire nyálat csorgatni. Ilyenkor szinte mindent kipróbálok, megnyomkodom a gombokat stb. Nem volt kulcs, csak szalonban álló autó, így a beltérre figyeltem, műszeregység nélkül. A kiállított autóról írok, még mielőtt bárki magára venné a lentieket.
Aki hajlamos erre, ne olvassa tovább.
Az összeszerelés minőségét tekintve több ponton egyetértek veled. Mondom ezt 13 000 km után.
DE
Több hasonló fórumot olvasva a BMW sem jobb, bár az meg nem érdekel. Ugyanakkor ha a kényelmet, vezethetőséget és ár érték arányt nézek, akkor a Mondeónak nem sok ellenfele van. A Passatot hozták ki ugyan győztesnek, de szerintem az egy otromba batár, ami nagypapiknak való.
Nekem az alábbi tapasztalataim vannak eddig:
- beltéri világítás kapcsolókat egyik autómban sem nyomkodtam, valahogy ez kimaradt az életemből, de ma megnézem az tuti
- tempomat gombok nem lötyögnek, de az elrendezésük valóban logikátlan
- a holttér manapság egy áramvonalas autó velejárója. Akinek nem tetszik, vegye meg a bumfordi Passatot
- középső kartámasz beakasztója nyikorgott, filcet kellett rá ragasztanom
- jobb hátsó ajtó rolója zörög. nem nagyon, de zörög
- első kárpitok bizonyos zenéknél zörögnek, ami szerintem ciki
- a váltója (powershift) eddig első osztályú, nagyon meg vagyok elégedve vele
- 180 lovas, jól húz, fogyasztása szerintem tökéletes egy ekkora autóhoz. (megvétel óta 7,9 l, városban klímával 6,5-6,8 l)
- úttartás lehetne jobb, de nincs rá panaszom
- led fényszóró. hááát lehetne sokkal jobb. Ami benne van, talán épp megüti a mércét a fényerőt tekintve
- végsebesség 230 km/h gps szerint, bár lehet, hogy még menne feljebb
- a sync 2 kicsit átgondolatlan, navigációs hangvezérlés használhatatlan, magyar nyelv hiánya vicc
Hát nagy vonalakban ennyi
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2015.08.14 péntek, 18:17:57 »
Idézetet írta: haniboy - 2015.08.14 péntek, 17:54:25
...Ugyanakkor ha a kényelmet, vezethetőséget és ár érték arányt nézek...
Ja, szerintem ezekkel még menthető, de a statikus próbán nálam sajnos nem ment át. Egyébként kár érte, mert kicsi hiányzik, ezekre kellene csak figyelni.
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2015.08.14 péntek, 18:20:48 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.14 péntek, 18:17:57
Ja, szerintem ezekkel még menthető, de a statikus próbán nálam sajnos nem ment át. Egyébként kár érte, mert kicsi hiányzik, ezekre kellene csak figyelni.
Pusztán egy szalonautóban ücsörgés alapján nem szabad véleményt alkotni. Én pld a Passatba bele sem ültem, mert kimondottan otrombának és rondának tartottam.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2015.08.14 péntek, 21:44:49 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.13 csütörtök, 22:12:49
Ma volt kis időm...
+Végre nem széttépni kell a duplafedelű könyöklőt, van rá kultúrmegoldás. Más kérdés, hogy az első 5 próbára csak a felső fedelete tudtam kinyitni...
mk4 fl esetén már megoldották. Alkalom adtán egy talin megnézheted blekinél...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 23:08:30 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.13 csütörtök, 22:12:49
...Olyan volt, mint egy előszériás autó, amit még rendbe kell rakni...
Hát, az összeszerelés minőségével még gondok vannak. Hallom, hogy több autót át sem vettek. Nem tett jót a gyártás áthelyezése.
Én még várnék egy kicsit... most még nem érdemes MK5-öt venni. Lesz ez még jobb is.
Én láttam korai S-maxot
hááát...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 07:18:32 »
Idézetet írta: Angel - 2015.08.16 vasárnap, 23:08:30
Hát, az összeszerelés minőségével még gondok vannak. Hallom, hogy több autót át sem vettek. Nem tett jót a gyártás áthelyezése.
Én még várnék egy kicsit... most még nem érdemes MK5-öt venni. Lesz ez még jobb is.
Én láttam korai S-maxot
hááát...
Na jó, de ezt 3 éve gyártják, csak nem Európának.
Naplózva
deki
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 19:50:18 »
UPDATE -> 27 000 km
Nincs bocsánat az inaktivitásomért.
Elégedetségi faktorom még mindig 10 ből 9.5
A legutóbbi tizenegynéhány ezer km tapasztalata:
- Fogyasztás lsd aláírás (Spritmonitor.de) Az utóbbi időben mindha kezdene beállni, s egy kicsit lejebb menni.
- Alapjárati zörgés meg van ,de mintha lágyult volna, vagy megszoktam
- Ablakmosó fúvóka --> megbékéltem vele.
- A legnagyobb problémám, hogy "eldobálja" a rögzített tempomat értéket, ami még mindig megvan. Szervíz tárt karok, nincs mit tenni, hiába adtam meg az általatok vázolt megoldást. Probléma megoldásból =0
- Volt egy durrdefektem a jelző rendszer cirka 3-4 mp múlva jelzett. Hál istenek 30-nál volt, de ha ez 130-nál történik akkor ennek az előrejelzésnek semmi de semmi értelme
- még mindig hulla kényelmes
- SYNC2 --> beszélem már az amerikai angolt. PL feleségem Zsuzsi-ként van rögzítve a telóba --> Szaszi-ra simmán hívja ect. szvl tanulni kell
- mp3 dolog nagyon fura azaz még mindig nem 100%, ha itt lenne ötetetek, megköszönném
- fékek továbbra is kitűnőek
- a kérdésem továbbra is maradt még, szerintetek lehetséges útolag a gyári navit beletetetni?? GPS van benne mert mutatja merre haladok Észak, Dél--> a szervíz mereven elzárkózott.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2015.08.18 kedd, 10:17:34 »
Ma elővettem egy MK5 árlistát, s megnéztem, hogy lényegi extrákkal mennyi lenne listaáron.
Viszont rögtön megakadtam: jól látom, hogy ülésklimatizálást nem lehet rendelni az MK5-be, csak a Vignale változatba?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2015.08.18 kedd, 10:20:27 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.08.18 kedd, 10:17:34
Ma elővettem egy MK5 árlistát, s megnéztem, hogy lényegi extrákkal mennyi lenne listaáron.
Viszont rögtön megakadtam: jól látom, hogy ülésklimatizálást nem lehet rendelni az MK5-be, csak a Vignale változatba?
Mk5-öt most nem veszünk, még csak árlistát sem nézegetünk. Év végén jön a facelift...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2015.08.18 kedd, 11:02:17 »
Idézetet írta: deki - 2015.08.17 hétfő, 19:50:18
UPDATE -> 27 000 km
Nincs bocsánat az inaktivitásomért.
Elégedetségi faktorom még mindig 10 ből 9.5
A legutóbbi tizenegynéhány ezer km tapasztalata:
- Fogyasztás lsd aláírás (Spritmonitor.de) Az utóbbi időben mindha kezdene beállni, s egy kicsit lejebb menni.
- Alapjárati zörgés meg van ,de mintha lágyult volna, vagy megszoktam
- Ablakmosó fúvóka --> megbékéltem vele.
- A legnagyobb problémám, hogy "eldobálja" a rögzített tempomat értéket, ami még mindig megvan. Szervíz tárt karok, nincs mit tenni, hiába adtam meg az általatok vázolt megoldást. Probléma megoldásból =0
- Volt egy durrdefektem a jelző rendszer cirka 3-4 mp múlva jelzett. Hál istenek 30-nál volt, de ha ez 130-nál történik akkor ennek az előrejelzésnek semmi de semmi értelme
- még mindig hulla kényelmes
- SYNC2 --> beszélem már az amerikai angolt. PL feleségem Zsuzsi-ként van rögzítve a telóba --> Szaszi-ra simmán hívja ect. szvl tanulni kell
- mp3 dolog nagyon fura azaz még mindig nem 100%, ha itt lenne ötetetek, megköszönném
- fékek továbbra is kitűnőek
- a kérdésem továbbra is maradt még, szerintetek lehetséges útolag a gyári navit beletetetni?? GPS van benne mert mutatja merre haladok Észak, Dél--> a szervíz mereven elzárkózott.
Durrdefekt, előjelző? Hm.... Ez komoly?
Ilyen nem létezik.
Nyomás veszteséget figyel a rendszer és ahhoz, hogy jelezzem előbb még kell történnie. Tehát ezért jelez utána.
Iránytű van az autóban. Az nem GPS.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2015.08.18 kedd, 11:31:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.18 kedd, 11:02:17
Durrdefekt, előjelző? Hm.... Ez komoly?
Előjelző nincs, utójelző viszont van, és elég gyors... A gyerekek egyből számon kérnek, hogy "Apaaaaaaaaaaaaaa, mi volt ez?"
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ