Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 06:17:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
672
673
674
675
676
677
678
[
679
]
680
681
682
683
684
685
686
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10340277 alkalommal)
Alfa
és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33900 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 14:33:22 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.04 csütörtök, 20:56:38
jhakéremszépen,ha eu3-as vákumos turbót tettél az eu4es elektromos tdci-be,akkor semmi csodálkozni való nincs.erről eddig nem szólt a fáma.
őszintén mondom,én sem tudtam, hogy ez a tényállás(2mm ide vagy oda),de soha nem gondolkodtam volna a két rendszer összekeverésén.
Gondolom semmi állítási lehetőség nincs az elektromos karján.Úgy emlékszem az egy préselt lemez,míg az eu3 vákumosé csavarral állítható.
Idézetet írta: Edy Nr1 Car - 2018.01.07 vasárnap, 12:58:28
A turbó eleje (alu rész, lapátokkal) lett cserélve 2. lehetőségképp, hogy miért más, rövidebb a kar út nem jöttem rá, természetesen az elektromos vezérlőkarral raktam össze, minden egyezik ránézésre, de mégsem nyitott eleget.
Azóta felkerült 1 komplett turbó elektronikával együtt, ami tökéletes, de nem indult mégsem az elektronika
Mégis volt a kötegben valahol szakadás, kimérés ide vagy oda, a csatlakozó végén csipogott 4 érintkező, de a köteg megbontása után szembesültem vele, hogy az elektronika 4 vezetékéből 6 vezeték megy a tűzfalon lévő csatihoz, 2 vezeték ugyanis duplikálódik és 2-2 lábra komunikál, a kábelcsere megoldotta a problémát.
nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Edy Nr1 Car
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33901 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 14:57:11 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.07 vasárnap, 14:33:22
nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
Naplózva
Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33902 Dátum:
2018.01.07 vasárnap, 15:18:56 »
Idézetet írta: Edy Nr1 Car - 2018.01.07 vasárnap, 14:57:11
Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
értem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33903 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 19:41:48 »
Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.
Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33904 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 21:08:39 »
Idézetet írta: forest - 2018.01.11 csütörtök, 19:41:48
Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.
Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
a bajuszkapcsoló hibája lehet
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
thomas791
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33905 Dátum:
2018.01.13 szombat, 18:13:20 »
Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!
Naplózva
Mondeo kombi 2009 MK IV 2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII 1.8 benzin 110LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33906 Dátum:
2018.01.13 szombat, 18:36:35 »
Idézetet írta: thomas791 - 2018.01.13 szombat, 18:13:20
Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!
Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Naplózva
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33907 Dátum:
2018.01.13 szombat, 22:15:07 »
Üdv Mindenkit,
Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?
Kösz, előre is...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.13 szombat, 22:23:08 írta LiZo
»
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
thomas791
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33908 Dátum:
2018.01.13 szombat, 22:44:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.13 szombat, 18:36:35
Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Köszönöm a választ!
Naplózva
Mondeo kombi 2009 MK IV 2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII 1.8 benzin 110LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33909 Dátum:
2018.01.14 vasárnap, 15:54:33 »
Idézetet írta: LiZo - 2018.01.13 szombat, 22:15:07
Üdv Mindenkit,
Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?
Kösz, előre is...
Onnan.
Naplózva
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33910 Dátum:
2018.01.14 vasárnap, 23:28:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.14 vasárnap, 15:54:33
Onnan.
Thx...!
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
SMartin-HU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33911 Dátum:
2018.01.17 szerda, 07:53:57 »
Sziasztok!
Ford Mondeo 2.0 Ghia
Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.
Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.
A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?
A válaszokat előre köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33912 Dátum:
2018.01.17 szerda, 08:44:20 »
Idézetet írta: SMartin-HU - 2018.01.17 szerda, 07:53:57
Sziasztok!
Ford Mondeo 2.0 Ghia
Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.
Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.
A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?
A válaszokat előre köszönöm!
A szélvédőben "magától" is szakadnak a szálak. Csak a csere segít.
Az ülésfűtésnél jellemzően ott szakad a drót, ahol befordul az ülőlapba az ülés alján.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33913 Dátum:
2018.01.17 szerda, 16:51:54 »
Sziasztok,
Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33914 Dátum:
2018.01.17 szerda, 17:11:02 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.01.17 szerda, 16:51:54
Sziasztok,
Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?
Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.
Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33915 Dátum:
2018.01.17 szerda, 18:25:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.17 szerda, 17:11:02
Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.
Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.
AndyA
Szíj rendben, feszültség oké, mentem egy kört, most nem világít. Érdekes...
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: önindító kihagy
«
Új hozzászólás #33916 Dátum:
2018.01.18 csütörtök, 13:23:08 »
kiderült mi volt az oka :
A testkábel volt eloxidálódva.
Üdv.
Idézetet írta: wmatyas - 2017.12.29 péntek, 14:20:26
ma nem volt kihagyás de döcögősen indított,olyan vontatottan.régen akkor volt ilyen amikor meghalt az aksi de ez uj nincs 1 éves exide.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Northdog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33917 Dátum:
2018.01.18 csütörtök, 22:19:37 »
Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.
Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33918 Dátum:
2018.01.19 péntek, 07:06:30 »
Idézetet írta: Northdog - 2018.01.18 csütörtök, 22:19:37
Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.
Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
Pedig jó eséllyel azzal van gond. Esetleg kontakthiba.
Van pár relé az akksi mellett, a biztosítéktáblában, meg a bal térdnél az ajtócska mögött is. Azok között van olyan, ami gyújtásra kapcsol be egy csomó fogyasztónak áramot, de fejből nem mondom meg, melyik táblában van, és persze az önindítónak is kell adni áramot. Szóval egy kis kattogás itt-ott belefér.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33919 Dátum:
2018.01.19 péntek, 08:39:12 »
Idézetet írta: Northdog - 2018.01.18 csütörtök, 22:19:37
Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.
Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
Szerintem kinéz neked egy önindító felújítás. (A kattanás valóban egy relé behúzása lehet, nem hiba.)
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Hátsó ablaktörlő
«
Új hozzászólás #33920 Dátum:
2018.01.19 péntek, 13:13:46 »
Sziasztok,
a hátsó ablaktörlő kikapcsolás után is megy folyamatosan. Szerintetek mi lehet a baja? Mit ellenőrizzek? Ez kapcsoló hiba vagy hátul vmi kontaktos?
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Hátsó ablaktörlő
«
Új hozzászólás #33921 Dátum:
2018.01.19 péntek, 13:24:15 »
Idézetet írta: Préti - 2018.01.19 péntek, 13:13:46
Sziasztok,
a hátsó ablaktörlő kikapcsolás után is megy folyamatosan. Szerintetek mi lehet a baja? Mit ellenőrizzek? Ez kapcsoló hiba vagy hátul vmi kontaktos?
Köszi,
PZs
Relé beragadás is lehet a gondod. Nem tudom melyik az kocogtasd végig őket hátha elengedi.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33922 Dátum:
2018.01.19 péntek, 18:50:22 »
Idézetet írta: Northdog - 2018.01.18 csütörtök, 22:19:37
Ötleteket gyűjtök. Reggel -2fok, tddi vas pöccre indul. Elmegyek vele kb 1km-et megállok a pékségnél. Friss pogival visszülök, izzít, kulcs elfordít, egy halk kattanás a motortér felől, de semmi. Sok próbàlkozás után sem.
Fények nem alszanak el. X próbálkozás utàn egyszercsak autó beindul. Hazamegyek, leàllítom, akkucsere.
Helyzet vàltozatlan, egy kattanás és nem indul. Motor mellett állva úgy hogy más fordítja a kulcsot a kattanás a motor tűzfal felőli oldala felől hallatszik nem az önindítóból. Az önindító kussban.
Néha egyszercsak teljesen kiszámithatatlanul pöccre elindul.
Hibát nem ír ki. Valakinek valamin ötlete mi a rák lehet ez?
soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33923 Dátum:
2018.01.19 péntek, 21:14:31 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.19 péntek, 18:50:22
soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.
Ön marha! (C) Trau
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Northdog
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33924 Dátum:
2018.01.20 szombat, 12:14:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.19 péntek, 18:50:22
soha.SOHA ne állj meg annál a pékségnél.
Ez lehett a gond, egy életre megjegyzem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48459
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33925 Dátum:
2018.01.20 szombat, 12:33:53 »
Idézetet írta: Northdog - 2018.01.20 szombat, 12:14:17
Ez lehett a gond, egy életre megjegyzem
dehogy...
önindító,és vagy relé, talán gyujtáskapcsoló hiba. ellenőriztesd őket autóvillamossági szerelővel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33926 Dátum:
2018.01.22 hétfő, 21:22:48 »
Sziasztok ,
Egy olyan problémával szembesültem reggel ,hogy gyujtás után halk kattanás , ésutánna nem indul az autó . tekerni teker ,akksi feltöltve . 1.8 benzin .
semmi hibát nem ir ki .
valakinek valami ötlet ? valaki járt már így ?
köszi az infókat
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33927 Dátum:
2018.01.22 hétfő, 21:33:09 »
Idézetet írta: korikn - 2018.01.22 hétfő, 21:22:48
Sziasztok ,
Egy olyan problémával szembesültem reggel ,hogy gyujtás után halk kattanás , ésutánna nem indul az autó . tekerni teker ,akksi feltöltve . 1.8 benzin .
semmi hibát nem ir ki .
valakinek valami ötlet ? valaki járt már így ?
köszi az infókat
Hallani az AC pumpa motorját gyújtáskor? Vagy éppen pont az az ami csak kattan? Akkor megvan a gond.
Ha nem hallod rendesen, fektess valakit a hátsó ülésre.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33928 Dátum:
2018.01.23 kedd, 14:57:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2018.01.22 hétfő, 21:33:09
Hallani az AC pumpa motorját gyújtáskor? Vagy éppen pont az az ami csak kattan? Akkor megvan a gond.
Ha nem hallod rendesen, fektess valakit a hátsó ülésre.
folyamatban a hiba keresés, de az üzemanyag rendszerben van nyomás az tuti
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33929 Dátum:
2018.01.24 szerda, 07:58:11 »
Idézetet írta: korikn - 2018.01.23 kedd, 14:57:23
folyamatban a hiba keresés, de az üzemanyag rendszerben van nyomás az tuti
Miből áll a tuti?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33930 Dátum:
2018.01.24 szerda, 08:09:32 »
Idézetet írta: brughom - 2018.01.24 szerda, 07:58:11
Miből áll a tuti?
Vízszintesen négy betű...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33931 Dátum:
2018.01.24 szerda, 08:14:40 »
Sziasztok!
Az normális ha a szélvédőfűtés, és/vagy klíma bekapcsnál jelentősen tompul a fényszóró erőssége? ilyenkor leesik a feszültség, majd ha 1600 körüli fordulat van akkor megy felfelé.
Köszi!
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33932 Dátum:
2018.01.24 szerda, 08:21:29 »
Idézetet írta: mkawter - 2018.01.24 szerda, 08:14:40
Sziasztok!
Az normális ha a szélvédőfűtés, és/vagy klíma bekapcsnál jelentősen tompul a fényszóró erőssége? ilyenkor leesik a feszültség, majd ha 1600 körüli fordulat van akkor megy felfelé.
Köszi!
Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.
Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33933 Dátum:
2018.01.24 szerda, 09:42:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 08:21:29
Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.
Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.
AndyA
Az ülésfűtésnek mennyi a teljesítménye?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33934 Dátum:
2018.01.24 szerda, 09:49:47 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.24 szerda, 09:42:46
Az ülésfűtésnek mennyi a teljesítménye?
Nem sok, pár Amper. Összesen van a kettőre valami 15A-es bizti, ha szellőzős az ülés, és 7,5A, ha csak fűtős, vagy valami ilyesmi. A szellőzőmotor felpörgése sok villanyt kér egy rövid ideig, oda azért kell több.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33935 Dátum:
2018.01.24 szerda, 10:37:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 09:49:47
Nem sok, pár Amper. Összesen van a kettőre valami 15A-es bizti, ha szellőzős az ülés, és 7,5A, ha csak fűtős, vagy valami ilyesmi. A szellőzőmotor felpörgése sok villanyt kér egy rövid ideig, oda azért kell több.
AndyA
OK, köszönöm!
Ezek alapján jól gondolom, hogy a nem felturbózott generátor elbírja?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33936 Dátum:
2018.01.24 szerda, 10:39:21 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.24 szerda, 10:37:14
OK, köszönöm!
Ezek alapján jól gondolom, hogy a nem felturbózott generátor elbírja?
El kell annak is bírnia, de az egyáltalán nem csoda, ha alapjáraton nem hozza a 14,4V-ot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33937 Dátum:
2018.01.24 szerda, 10:58:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 10:39:21
El kell annak is bírnia, de az egyáltalán nem csoda, ha alapjáraton nem hozza a 14,4V-ot.
AndyA
Még csak terv e beépítés, és lesem a hirdetéseket, csak a megelőző hozzászólások alapján bevillant, hogy ha a generátort is kell erősíteni, akkor nem cserélek ülést.
Amúgy ha lesz egy alkalmas pillanat, akkor megmérem a feszültséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33938 Dátum:
2018.01.24 szerda, 11:38:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.24 szerda, 10:58:20
Még csak terv e beépítés, és lesem a hirdetéseket, csak a megelőző hozzászólások alapján bevillant, hogy ha a generátort is kell erősíteni, akkor nem cserélek ülést.
Amúgy ha lesz egy alkalmas pillanat, akkor megmérem a feszültséget.
A gyári 90A-es generátorral papírforma szerint kicsit karcos a dolog:
3 x 25A kieg. fűtés
7-8A motorvezérlés és társai
2 x 55W = ~10A tompított + egyéb fények
5-6A ülésfűtés
Ha nincs kieg.fűtésed, csak szélvédő, akkor sima ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33939 Dátum:
2018.01.24 szerda, 13:17:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 11:38:39
A gyári 90A-es generátorral papírforma szerint kicsit karcos a dolog:
3 x 25A kieg. fűtés
7-8A motorvezérlés és társai
2 x 55W = ~10A tompított + egyéb fények
5-6A ülésfűtés
Ha nincs kieg.fűtésed, csak szélvédő, akkor sima ügy.
AndyA
Szélvédő fűtés és kiegészítő fűtés sincs és nem is tervezem, csak az ülésfűtés kerül be.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33940 Dátum:
2018.01.24 szerda, 13:23:23 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.24 szerda, 13:17:58
Szélvédő fűtés és kiegészítő fűtés sincs és nem is tervezem, csak az ülésfűtés kerül be.
Azt simán, bármikor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33941 Dátum:
2018.01.24 szerda, 13:39:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 08:21:29
Igen. A szélvédőfűtés kapásból 50A-t akaszt le a generátorról, amit alapjáraton nem tud feszültségesés nélkül kiadni magából. Klíma is elég rendesen megrántja.
Nekem a 115A-re felhergelt generátor van az autóban. Ezzel ha csak a kieg.fűtést járatom (75A), akkor még megvan a névleges 14,4V töltőfesz a két xenon mellett. De ha csak a hátsó ablak fűtését ráteszem (+7-8A), már leesik 13,7 körülre, és 1500-as fordulat fölött tér csak magához a generátor.
AndyA
Köszi szépen, akkor meg vagyok nyugodva.
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33942 Dátum:
2018.01.24 szerda, 13:52:41 »
Idézetet írta: mkawter - 2018.01.24 szerda, 13:39:59
Köszi szépen, akkor meg vagyok nyugodva.
A macska meg fel van mászva a fára...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33943 Dátum:
2018.01.24 szerda, 19:53:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 13:52:41
A macska meg fel van mászva a fára...
AndyA
És el van nyávogva magát.
Naplózva
korikn
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33944 Dátum:
2018.01.24 szerda, 22:27:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 08:09:32
Vízszintesen négy betű...?
AndyA
4 gyertya csere,és indul ..... lehetséges ?
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33945 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 14:19:07 »
Üdv mindenkinek.
Tolatókamera ügyben szeretnék egy pici segítséget kérni, viszont nem Ford, hanem egy VW Caddy amiről szó lenne.
Tolatólámpa adja a kamerának az áramot, ami rendben is van- működik is- addig amíg be nem indítom az autót. Akkor eltűnik a kép kb 2 mp múlva.
Viszont ha külső forrásról kap áramot a kamera, akkor szuper....
Arra gondoltam, h vinnék hátra +12 V-ot és egy relével kapcsolnám, a tolatólámpával.
Az lenne a kérdésem, h milyen relé kellene oda? Illetve mi kell még oda (dióda?)
Köszi a segítséget.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33946 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 14:19:45 »
Üdv Mindenkinek!
Úgy néz ki, bár nem teljesen vagyok benne biztos, mivel még új számomra az MK3, hogy kinyiffant az aksim. Csak villognak a műszerfalon a fények, meg kattog erősen. Kérdésem az volna, hogy próbából, vagy pár napi használatra tehető-e bele nem kalciumos akku? Átpattintanám a Sierrából, míg meg nem jön egy Mococraft bele. A gép egy 2005-ös, 2.0 benyás.
Köszönöm!
Ja, és hány amperórásat ajánlanátok? Van szélvédő fűtés, GPS, minden földi jó....
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33947 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 14:23:41 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2018.01.25 csütörtök, 14:19:45
Üdv Mindenkinek!
Úgy néz ki, bár nem teljesen vagyok benne biztos, mivel még új számomra az MK3, hogy kinyiffant az aksim. Csak villognak a műszerfalon a fények, meg kattog erősen. Kérdésem az volna, hogy próbából, vagy pár napi használatra tehető-e bele nem kalciumos akku? Átpattintanám a Sierrából, míg meg nem jön egy Mococraft bele. A gép egy 2005-ös, 2.0 benyás.
Köszönöm!
Ja, és hány amperórásat ajánlanátok? Van szélvédő fűtés, GPS, minden földi jó....
Pár napra nyugodtan beleteheted, 60Ah feletti legyen, a méretre figyelj.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33948 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 15:31:43 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.01.25 csütörtök, 14:19:07
Üdv mindenkinek.
Tolatókamera ügyben szeretnék egy pici segítséget kérni, viszont nem Ford, hanem egy VW Caddy amiről szó lenne.
Tolatólámpa adja a kamerának az áramot, ami rendben is van- működik is- addig amíg be nem indítom az autót. Akkor eltűnik a kép kb 2 mp múlva.
Viszont ha külső forrásról kap áramot a kamera, akkor szuper....
Arra gondoltam, h vinnék hátra +12 V-ot és egy relével kapcsolnám, a tolatólámpával.
Az lenne a kérdésem, h milyen relé kellene oda? Illetve mi kell még oda (dióda?)
Köszi a segítséget.
A tolatólámpa működik mikor beindítod a motort? Leforrasztottad a vezetékeket? Testelés tuti? Mert az még tud csodákat művelni. A kamera kevés áramot fogyaszt oda nem igazán kellene relé. Egyébként a legolcsóbb 4 lábú 12 voltos relé több mint elég. + biztosíték. Kocsiban egyenáram van nem kell dióda, ha a kamerának sok a ~14,5 volt akkor esetleg egy stabkocka.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33949 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 22:08:28 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.25 csütörtök, 15:31:43
A tolatólámpa működik mikor beindítod a motort? Leforrasztottad a vezetékeket? Testelés tuti? Mert az még tud csodákat művelni. A kamera kevés áramot fogyaszt oda nem igazán kellene relé. Egyébként a legolcsóbb 4 lábú 12 voltos relé több mint elég. + biztosíték. Kocsiban egyenáram van nem kell dióda, ha a kamerának sok a ~14,5 volt akkor esetleg egy stabkocka.
Igen, működik a lámpa. Most este néztem.
Először le voltak forrasztva, (de miután ujra leszedtem a kárpitokat akkor nem)
Stabilizátor kipróbálom, lehet az a baj, h sok neki a 14.5
Köszi a tippeket!!!
Üdv.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Oldalak:
1
...
672
673
674
675
676
677
678
[
679
]
680
681
682
683
684
685
686
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ