Hidegen "üget" 2000-es fordulat alatt. Melegen is enyhén érezni. Gyorsítás rendben van, egyenletesen húz. Melyik élőadatot lenne célszerű monitorozni? Esetleg valakinek jelentkezett már ilyen probléma?
Csak cserélve, vagy átmosva is volt a rendszer? Nekem is volt gondom vele, átmosás (3x), utána feltöltés, én még Xado regenerálót is tettem bele, utána jó lett.
Csak cserélve volt, nem is tudtam hogy át szokták mosni. Lehet akkor az lesz a baj! Köszi a tippet.
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Csak cserélve, vagy átmosva is volt a rendszer? Nekem is volt gondom vele, átmosás (3x), utána feltöltés, én még Xado regenerálót is tettem bele, utána jó lett.
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Köszi!
Sztm megbízható és nagyon tartós motor (Svédországban nagyon sokszor hirdetnek 400e km fölött futott darabokat), de természetesen bármikor kinyírhatja a hajtókarcsapágyakat, ha 2000 alatt jársz vele ahogy ezt kicsit visszaolvasva láthatod Nekem olajat egyáltalán nem eszik, de csak 94e és 130e km van az autóinkban. Bp-i fogyasztás 12-13 liter lehet, persze csak tippelek, mert nem nagyon járok arra ezekkel. Én nagyon szeretem az 5 hengeres motor hangját és a teljesítményét is. Persze nem árt picit módosítani rajta .
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Az MK5-ön kb. egy ujjal lehet tekerni a kormányt, ahhoz képest az MK3 határozottan "nehéz", annak ellenére, hogy az enyémben egy felújított van, ami kb. 100 ezerrel ezelőtt került bele.
Szemezek egy ideje egy ilyen motoros MK4-gyel, az lenne a kérdésem, hogy összességében "mennyire megbízható" motor, hajlamos-e olajfogyasztásra, mennyire költséges a javíttatása a turbó miatt. Illetve használ-e valaki ilyet városban (pl Budapesti közlekedésre), és úgy hogy alakul a fogyasztása? Élményben milyen, azért az a 220 lóerő jól hangzik, ahogy nézegettem elég nyomatékos is. Szóval szívesen olvasnék rövidebb összefoglalót róla, akinek van tapasztalata vele.
Sziasztok! Más MK3 tulajnak is az átlagnál nehezebben tekerhető a kormánya? Mostanában sok más autót vezetek és azokat olyan könnyedén lehet tekerni. Régen is feltűnt, hogy szervóhoz képest nehéz tekerni, de mostanában nagyon feltűnő mennyire nehéz. Mi lehet az oka? Egyszer már volt szervóolaj cserélve, nagyjából 50 ezer km-rel ezelőtt. Mi lehet ennek az oka? Szerelőm már mondta, hogy kicsit lóg a kormánymű, ha újat rakatnék bele, vajon könnyebb lenne tekerni, vagy semmi köze hozzá?
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ