Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 19:08:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 25   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 506201 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:33:23 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdés. hogy a homlokfalat miképpen lehet kicserélni? Lakatos kell hozzá, vagy csak csavarozva van. Nemrég sikerült egy vaddisznót letessékelnem az útról, és a bal eleje kicsit átakult az autónak? Néztem neten és a cromaxnál, de abból ez nem derül ki!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:12:38 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdés. hogy a homlokfalat miképpen lehet kicserélni? Lakatos kell hozzá, vagy csak csavarozva van. Nemrég sikerült egy vaddisznót letessékelnem az útról, és a bal eleje kicsit átakult az autónak? Néztem neten és a cromaxnál, de abból ez nem derül ki!
Lakatos. Ponthegesztéssel van összerakva.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:41:26 »

Lakatos. Ponthegesztéssel van összerakva.

 szomoru1 lelomboztál! azt hittem megúszom!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
drof
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:12:25 »

szomoru1 lelomboztál! azt hittem megúszom!

Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:17:52 »

Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.

 taps  wow1 fúró van, türelemből sincs hiány, és minden megoldás érdekel, ami nem kerül pénzbe, és bővíti mondeomba vetett tudásomat!!!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2012.11.06 kedd, 13:43:29 »

Ha van egy jó fúród és türelmed, akkor lefúrhatod a ponthegesztéseket. Vissza meg kitalálsz valamit, mondjuk sima hegesztést.
Az első felét már csináltam Smiley.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2012.11.06 kedd, 14:01:30 »

Az első felét már csináltam Smiley.

 taps ügyes, az enyém kicsit más alakú. apropó, nem eladó?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2012.11.06 kedd, 15:24:49 »

taps ügyes, az enyém kicsit más alakú.
apropó, nem eladó?
Hogyhogy más alakú? Mitől lenne az? Mk2-nél változott egy picit, de tudtommal mindegyik Mk1-en ugyanolyan a homlokfal.
Volt, vevő elvitte. Már csak ennyi van az elejéből karosszéria (motor sincs már).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2012.11.06 kedd, 16:04:44 »

Hogyhogy más alakú? Mitől lenne az?
gondolom az említett vaddisznótól hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2012.11.06 kedd, 17:08:23 »

gondolom az említett vaddisznótól hehe
valahogy úgy hehe de a helyzethez képest saját lábán, mármint kerekén közlekedik a gép! azért a közel másfél tonna nem hazudik! ha ez egy kicsi vágottszemű japán lett volna, ala suzuki, talán még a trélerért is kár lett volna!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:03:13 »

valahogy úgy hehe de a helyzethez képest saját lábán, mármint kerekén közlekedik a gép! azért a közel másfél tonna nem hazudik! ha ez egy kicsi vágottszemű japán lett volna, ala suzuki, talán még a trélerért is kár lett volna!
neked igen Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2012.11.14 szerda, 21:11:14 »

Hali.

Én úgy csináltam hogy kiszedtem az első lámpákat, hűtőmaszkot és utána szabadon hozzáférsz a négy csavarhoz kb a rendszámtáblától 10-10 cm jobbra és balra.

Hát ha te így csináltad, akkor a tiedet már barmolták. Ugyanis előbb a lökös le, majd aztán a lámpák.
Amúgy, szerintem. A bal oldalt alulról, mindkét anyát a kocsi alá fekve tudod leszedni, méghozzá kis racsnival (1/4), és a hozzávaló hosszított 13-as fejjel.
A jobb felső anyát felülről, az alsót meg alulról, mindenféle hosszító és csukló szár és világítás segítségével - klímás autó esetén.
Ja, készíts ragtapaszokat is smile.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.


Nekem sajnos most aktuális  rinya , az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?

Feri

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.14 szerda, 21:13:45 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 13:22:35 »

Nekem sajnos most aktuális  rinya , az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?

Feri
Üdv!
Hivatalosan nem kell kiszedni a lámpát, az a lökös levétele után jön le.
Ha még esetleg gyári a szerkezet, akkor az index alatt is fogja egy fül a lámpatestet, amihez a mosótartály miatt nem lehet alulról hozzáférni, tehát ha a többi csavar kint is van, akkor is törés lesz ott belőle. De ha már valaki elvégezte ezt helyetted, akkor nincs gond, próbáld ki. Az index mögötti és a rács mögötti csavari ki, aztán próba.
Ha a bal felsőt ki tudtad csavarni, akkor tükrözd le, és jobb oldalt is ott lesz. A kábelkorbács vezető burkolata alatt és fölött a hossznyúlvány mellett van a két anya. Nagyon nem egyszerű a jobb oldali anyákat leszedni a klíma csövek miatt.
Itt a képen még lehet látni a kábelkorbácsot, amint elmegy a hossznyúlvány mögé, és két lukat (alatta-felette). Csillagvillás, esetleg racsnis csillagvillás, kisracsni vagy hasonló szerszámmal próbáld.
Meg lesz az.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 17:15:40 »

Nekem sajnos most aktuális  rinya , az első lökhárító levétel javításhoz. Azt a jobb felső csavart nem találom. Lehet, hogy mégis ki kell szedni hozzá a jobb első lámpát, hogy hozzá férjek?

Feri



A jobb felső csavar bizony "ott" van. Ahova jóformán nem is látsz és nem is gondolnád, hogy az az. Sad Közvetlen a jobb alsóval egyvonalban felfelé, igen át a puklin, onnan még kb. 5cm felfelé. Autó alá fekve gyilkos egy meló, hosszított 13-as fej és hosszító is elfér a "kicsi" crova kulcson. Nagyon beteg találmány... Egy aknában vagy csáposon flexibilis kulccsal szinte álom. Cheesy A kezedre vigyázz. Kesztyűben (számomra) lehetetlen szerelni, mert nem "érzem", kesztyű nélkül meg "érzem", de nem csak azt, hanem a fájdalmat is... Grin
Sok sikert hozzá !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2012.11.17 szombat, 08:20:38 »

A jobb felső csavar bizony "ott" van. ... A kezedre vigyázz. Kesztyűben (számomra) lehetetlen szerelni, mert nem "érzem", kesztyű nélkül meg "érzem", de nem csak azt, hanem a fájdalmat is... Grin
Sok sikert hozzá !  integet2
...Ja, készíts ragtapaszokat is smile.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze  nyes
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt   wave

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 08:22:20 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2012.11.17 szombat, 21:22:24 »

Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze  nyes
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt   wave

Feri
annyira nem vészes, ne ijedj meg töle
akna nélkül is könnyedén megoldható, még klímás autónál is
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 08:54:47 »

annyira nem vészes, ne ijedj meg töle
akna nélkül is könnyedén megoldható, még klímás autónál is
Kösz a segítséget!
Ja, eltörött a (MK I.) jobb első ködlámpám is, ha van valakinek, vevő lennék, csak olcsó legyen, nagyon rosszkor jött ez a reccs anyagilag. Csak a búra része a lényeg. Bp. XVI. ker környéke átvételi lehetőség lenne az ideális.  wave
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 09:03:00 »

Kösz a segítséget!
Ja, eltörött a (MK I.) jobb első ködlámpám is, ha van valakinek, vevő lennék, csak olcsó legyen, nagyon rosszkor jött ez a reccs anyagilag. Csak a búra része a lényeg. Bp. XVI. ker környéke átvételi lehetőség lenne az ideális.  wave
ha megtalálom, akkor nekem van, de 16.-ba nem nagyon tudom kivinni neked, xiv egressy úton dolgozom, oda be tudsz jönni érte
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 09:28:26 »

Jó előjelek egy műszerésznek, akinek a keze a fő munkaeszköze  nyes
Köszönöm mindkettőtöknek a (szakmai és a munkavédelmi) segítséget, majd leírom a végeredményt   wave

Feri

Igazán nincs mit, csak elsőre "érdekes" leszedni. Smiley Mivel műszerész vagy, nyílván ügyességed az van, ergo probléma nem lesz. Wink
(a kritikusabb harci sebesülések inkább a kézfejen jelentkezhetnek (max. horzsolás, karcolás), tehát az ujjak és a tenyér nincs veszélyben Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:43:48 »

ha megtalálom, akkor nekem van, de 16.-ba nem nagyon tudom kivinni neked, xiv egressy úton dolgozom, oda be tudsz jönni érte

Szerintem mi üzleteltünk is már ott, bár akkor azt a cuccot Te csak továbbítottad -ha jól emlékszem. Az a helyszín nagyon jó lenne most is. Várom a válaszodat, lehet privátban is  wave

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 17:46:44 »

neked igen Wink

azóta felkerült egy bontott komplett első lámpa, de a lököst még törötten is művészet volt lebontani, pláne a jobb oldalon. a homlok fal ki lett húzva, egy darabig még jó lesz.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2012.11.28 szerda, 05:12:27 »

Kérdés: a motorháztető tartó pálcát tartó kis csipeszem eltört vettem újat,hogy az istenbe kell berakni?A tüske ami szétnyomná a hátulját fixen van és csak úgy benyomni nem tudom.Biztos van valami trükkje csak én nem látom át:)
Tehát ha valaki segítene nagyon megköszönném....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2012.11.28 szerda, 09:25:33 »

Kérdés: a motorháztető tartó pálcát tartó kis csipeszem eltört vettem újat,hogy az istenbe kell berakni?A tüske ami szétnyomná a hátulját fixen van és csak úgy benyomni nem tudom.Biztos van valami trükkje csak én nem látom át:)
Tehát ha valaki segítene nagyon megköszönném....
Ezt vetted?
Ha igen, akkor szerintem bebújtatós, ha jól veszem ki a kép alapján.
Ha megfigyelem a képet, akkor a kütyü bal oldalába akaszkodik be a kitámasztó pálca, a jobb oldali ívelt része megy be a lemezbe. Az ívelt rész felső végét (kép alapján) beakasztod, majd az alját is nyomod befele a lemezbe, ami a teljes beilleszkedés esetekor kattanni fog egyet, ezzel jelezvén, hogy az alsó kitámasztó fül a helyére került.
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2012.11.28 szerda, 10:57:26 »

Ezt vetted?
Ha igen, akkor szerintem bebújtatós, ha jól veszem ki a kép alapján.
Ha megfigyelem a képet, akkor a kütyü bal oldalába akaszkodik be a kitámasztó pálca, a jobb oldali ívelt része megy be a lemezbe. Az ívelt rész felső végét (kép alapján) beakasztod, majd az alját is nyomod befele a lemezbe, ami a teljes beilleszkedés esetekor kattanni fog egyet, ezzel jelezvén, hogy az alsó kitámasztó fül a helyére került.


Nem ezt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2012.11.28 szerda, 11:11:09 »

A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
ha egy kicsit logikusan átgondolok, akkor rájössz magadtól is  Wink
de azért segítek
mivel szétfeszíti a tüske, ezért értelemszerűen a tüskét ki kell szedni belőle, az anyadarabot berakod a lukba, és utána rakod a tüskét
a tüske nem lehet fixen, hiszen akkor a pálca nem megy a helyére
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2012.11.28 szerda, 15:44:00 »

ha egy kicsit logikusan átgondolok, akkor rájössz magadtól is  Wink
de azért segítek
mivel szétfeszíti a tüske, ezért értelemszerűen a tüskét ki kell szedni belőle, az anyadarabot berakod a lukba, és utána rakod a tüskét
a tüske nem lehet fixen, hiszen akkor a pálca nem megy a helyére
Nem gondoltam én sem másként:)Mivel  a tüske meg sem mozdult ezért kérdeztem rá...Eredmény:tüskét kitörtem,nagyon nehezen rövidebb is lett kb 3 mm-el.De nem lehet még így sem átütni  a lyukon.A zárhíd felől ugye meg végképp nem férek hozzá.
Mivel 150 Ft volt db-ja vettem mindjárt 3-at vagyis kellene akkor valami konkrétabb ötlet:D
Nem lehet mondani,hogy nincs ügyes kezem az ilyen dolgokhoz,de komolyan kezdek idegbeteg lenni:D
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2012.11.28 szerda, 18:29:31 »


Nem ezt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A baloldala megy a zárhídba és jobb oldalt a tüske.A tüske fixen van ezért nem értem(szerintem ez feszítené szét a baloldalt)...Lehet csak be kellene ütni?
Mivel még élőben nem láttam, így én is csak azt tudom mondni eme kép alapján, amit már próbáltál: bal oldala bele lemezbe, a jobb oldalán kiálló részt beleüt a lemezben levő részbe teljesen, úgy, hogy a pálca befogadó tészében se legyen belőle semmi.
Az a tüske, ami nem mozog semennyit?
Bal oldaláról kép? Üreges-e az a rész?
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 07:58:45 »

Mivel még élőben nem láttam, így én is csak azt tudom mondni eme kép alapján, amit már próbáltál: bal oldala bele lemezbe, a jobb oldalán kiálló részt beleüt a lemezben levő részbe teljesen, úgy, hogy a pálca befogadó tészében se legyen belőle semmi.
Az a tüske, ami nem mozog semennyit?
Bal oldaláról kép? Üreges-e az a rész?
Be van nútolva 4 felé a baloldal,tehát ennek kellene szétnyílnia a tüskétől.Láttam már pár ilyet,de a tüske ennyire fixen lenne olyat még nem.Ma megpróbálom csak simán kalapáccsal beütni hátha az a megoldás.Csak a mai világban pont az erő és nem az és lenne a nyerő? Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 10:09:33 »

Be van nútolva 4 felé a baloldal,tehát ennek kellene szétnyílnia a tüskétől.Láttam már pár ilyet,de a tüske ennyire fixen lenne olyat még nem.Ma megpróbálom csak simán kalapáccsal beütni hátha az a megoldás.Csak a mai világban pont az erő és nem az és lenne a nyerő? Smiley
Szerintem ez olyan lehet, mint pl a processzor hűtőjének a befogó keretét az alaplaphoz rögzítő kis pöcök. Ilyesmi.
Valószínűsítem, azért mozgatható nehezen, hogy 1, ki ne essen a helyéből szállítás közben; 2, nút is van a pöcök körül, hogy beütés után se nagyon mozogjon.
Szóval az én javaslatom az, hogy berakod a helyére, keresel egy nem vastagabb rövid rudat (pl kis csillagcsavarhúzó), majd kicsi kalapáccsal óvatosan beütögeted a helyére a pöcköt, ami kiáll - a kép szerint - jobb oldalt.
Ez az ötletem így a távolból látatlanul.
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 10:38:05 »

Szerintem ez olyan lehet, mint pl a processzor hűtőjének a befogó keretét az alaplaphoz rögzítő kis pöcök. Ilyesmi.
Valószínűsítem, azért mozgatható nehezen, hogy 1, ki ne essen a helyéből szállítás közben; 2, nút is van a pöcök körül, hogy beütés után se nagyon mozogjon.
Szóval az én javaslatom az, hogy berakod a helyére, keresel egy nem vastagabb rövid rudat (pl kis csillagcsavarhúzó), majd kicsi kalapáccsal óvatosan beütögeted a helyére a pöcköt, ami kiáll - a kép szerint - jobb oldalt.
Ez az ötletem így a távolból látatlanul.
Hát köszönöm mindenkinek.Sikerült végre jó nagy ütés a tüskére megoldotta:)Tényleg nem gondoltam volna,hogy ennyire egyszerű...
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:01:47 »

Sziasztok! 1996 5 ajtós első lökhárítójának rögzítése hogy néz ki? Nekem mkII van, de haveromnak mkI és valaki leszakította éjjel az első lökösét...  Angry és most azon tanakodunk, hogy lehetne visszavarázsolni. A hab tört szét és így most lóg az egyik oldala. Létezik, hogy gyárilag  a hab bele van ragasztva a héjba, és így rögzül a kasznihoz? Ha esetleg lenne valakinek bontott darab (olivazöld, vagy fekete) azt is megköszönném!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2012.12.01 szombat, 21:29:50 »

Sziasztok! 1996 5 ajtós első lökhárítójának rögzítése hogy néz ki? Nekem mkII van, de haveromnak mkI és valaki leszakította éjjel az első lökösét...  Angry és most azon tanakodunk, hogy lehetne visszavarázsolni. A hab tört szét és így most lóg az egyik oldala. Létezik, hogy gyárilag  a hab bele van ragasztva a héjba, és így rögzül a kasznihoz? Ha esetleg lenne valakinek bontott darab (olivazöld, vagy fekete) azt is megköszönném!
nem. a hab fogja össze a műanyag héjat és a fém konzolt amiben a tőcsavarok vannak. a konzollal van felfogatva a kasztnira a lökös + két oldalt csúszka. ha nem sérült a műanyag, akkor érdemes kipróbálni azt a módszert, hogy kapartok ki a habból és telibe toljátok púrral. ebben az esetben észnél kell lenni a púr mennyiségét illetően és combosan meg kell támogatni a pontosan beállított lököst.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 17:07:45 »

nem. a hab fogja össze a műanyag héjat és a fém konzolt amiben a tőcsavarok vannak. a konzollal van felfogatva a kasztnira a lökös + két oldalt csúszka. ha nem sérült a műanyag, akkor érdemes kipróbálni azt a módszert, hogy kapartok ki a habból és telibe toljátok púrral. ebben az esetben észnél kell lenni a púr mennyiségét illetően és combosan meg kell támogatni a pontosan beállított lököst.

Köszi. A héjon csak egy 10 cm-es repedés lett. Szerintem megpróbálkozunk a púrhabos megoldással.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2012.12.08 szombat, 16:44:07 »

Köszi. A héjon csak egy 10 cm-es repedés lett. Szerintem megpróbálkozunk a púrhabos megoldással.

Első lökhárító csere lenne a vége (már megvettük az újat) csak nem férünk hozzá a tartó anyákhoz  falbav már leszedtük az alsó műanyag burkolatot, de nekem úgy tűnik a jobb oldalhoz nem férünk hozzá. Szét kellene szedni az egész elejét? Ha jól tudom a lámpa kiszedése nem megoldás...
Naplózva
sega86
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:01:53 »

Sziasztok mindenkinek, Keresnék egy 1994-es ferdehátúhoz hátsó lökhárítót ( viharkék) de bármilyen szin is jó, már mindenhol keresek, aki tud kérem irjon. Hogy mennyi hogyan.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:09:03 »

Első lökhárító csere lenne a vége (már megvettük az újat) csak nem férünk hozzá a tartó anyákhoz  falbav már leszedtük az alsó műanyag burkolatot, de nekem úgy tűnik a jobb oldalhoz nem férünk hozzá. Szét kellene szedni az egész elejét? Ha jól tudom a lámpa kiszedése nem megoldás...
Vedd ki a lámpatestet, vágd ki a lemezt és hozzáférsz a csavarokhoz. Bővebben a másik oldalon
Roncsolás nélkül is ki lehet szedni, ha vékony, erős és hajlékony kezed van :-). A hűtő előtt van egy műanyag védő, azt levéve be lehet nyúlni, de én nem szenvedtem, kivágtam.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2012.12.08 szombat, 17:12:02 »

Sziasztok mindenkinek, Keresnék egy 1994-es ferdehátúhoz hátsó lökhárítót ( viharkék) de bármilyen szin is jó, már mindenhol keresek, aki tud kérem irjon. Hogy mennyi hogyan.
A keres-kínál: http://mondeo.hu/index.php?board=12.0 hasznosabb!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 07:54:35 »

Vedd ki a lámpatestet, vágd ki a lemezt és hozzáférsz a csavarokhoz. Bővebben a másik oldalon
Roncsolás nélkül is ki lehet szedni, ha vékony, erős és hajlékony kezed van :-). A hűtő előtt van egy műanyag védő, azt levéve be lehet nyúlni, de én nem szenvedtem, kivágtam.
a lámpatest kiszedéséhez le kell venni a lököst ... Cheesy

szepi
hátulról hozzá lehet férni, még klímás autónál is megoldható a dolog, pedig ott sokkal kevesebb hely van
elég az 1/4-es crova, egy rövid toldó
ellenben ez nem az az időjárás, amikor én szívesen aláfeküdnék a kocsinak
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 11:46:24 »

a lámpatest kiszedéséhez le kell venni a lököst ... Cheesy

szepi
hátulról hozzá lehet férni, még klímás autónál is megoldható a dolog, pedig ott sokkal kevesebb hely van
elég az 1/4-es crova, egy rövid toldó
ellenben ez nem az az időjárás, amikor én szívesen aláfeküdnék a kocsinak
mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 11:55:44 »

mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
erről beszélek nyuszómuszó  nyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 12:00:16 »

mé kéne? ha egyben van a lámpahíd, akkor középen el kell vágni egy fűrészlappal, oszt ki lehet forgatni. az egyetlen problémás csavar az index alatt.
bár az is igaz, hogy a lökös leszedését ez nagyon nem könnyíti meg...
És az index alatti rögzítést hogyan oldod? Pláne a jobb oldalon, ahol tudtommal a tartály igencsak nem könnyíti meg a hozzáférést. Grin

szepi2001! Itt már kicsit értekeztem a műveletről.
Ha bővebb infó kell, kiálts! Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2012.12.10 hétfő, 12:21:28 »

És az index alatti rögzítést hogyan oldod? Pláne a jobb oldalon, ahol tudtommal a tartály igencsak nem könnyíti meg a hozzáférést. Grin

szepi2001! Itt már kicsit értekeztem a műveletről.
Ha bővebb infó kell, kiálts! Smiley
nekem ez eddig nem okozott gondot....
yooccoo is látta, mikor itt az udvarban sándornak cseréltem lámpahidat. a tartály nem lóg be a csavar elé...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2012.12.12 szerda, 17:17:14 »

nekem ez eddig nem okozott gondot....
yooccoo is látta, mikor itt az udvarban sándornak cseréltem lámpahidat. a tartály nem lóg be a csavar elé...

Hát 4 órás kültéri  szomoru1 bontás-összerakás után feladtuk, és elvittük egy lakatoshoz, aki félnapos szívás után lecserélte. Amúgy én is úgy vettem észre, hogy a kocsi alól való műtét lenne csak a megoldás...aknánk pedig nincs... Undecided
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:12:10 »

Hát 4 órás kültéri  szomoru1 bontás-összerakás után feladtuk, és elvittük egy lakatoshoz, aki félnapos szívás után lecserélte. Amúgy én is úgy vettem észre, hogy a kocsi alól való műtét lenne csak a megoldás...aknánk pedig nincs... Undecided
megemeled és aláfekszel
én így cseréltem már kipufogót és komplett hátsó hidat is
Naplózva
sega86
Vendég
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:58:48 »

Valakinek esetleg 4 ajtós hátsó lökőshöz alsó szoknya?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #795 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 17:20:54 »

Én nem értem ezt a sok rugózást a lámpa, vagy lökös leszedés miatt.
A lököst tartja összesen 4 csavar, amiből egy db egy picit nehéz helyen van, de semmi extra. Szerszám kel hozzá. Akinek csak egy tesco-s villáskulcs készlete van, az tényleg hozzá se kezdjen!
max egy óra leszedni még a klímás autóról is a lökhárítót. utána ha kell a lámpa is könnyen kijön, bár a fonalat elvesztettem, mogy mit is kellett eredetileg cserélni  Wink
Nem kell semmit vágni, fúrni, faragni, tudni kell, hogy mit akarunk csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:11:04 »

Én nem értem ezt a sok rugózást a lámpa, vagy lökös leszedés miatt.
A lököst tartja összesen 4 csavar, amiből egy db egy picit nehéz helyen van, de semmi extra. Szerszám kel hozzá. Akinek csak egy tesco-s villáskulcs készlete van, az tényleg hozzá se kezdjen!
max egy óra leszedni még a klímás autóról is a lökhárítót. utána ha kell a lámpa is könnyen kijön, bár a fonalat elvesztettem, mogy mit is kellett eredetileg cserélni  Wink
Nem kell semmit vágni, fúrni, faragni, tudni kell, hogy mit akarunk csinálni
eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2013.01.18 péntek, 13:49:26 »

Sziasztok. Mi okozhatja a következő jelenséget: jobb első ajtó nyitás után nem akar becsukódni. A zárszerkezetben a kívülről látható alkatrészek rendesen mozognak-WD40 gyógyfürdő elvégezve-, de ha be akarom csukni az ajtót, mintha falnak vágnám, semmi nem akad be sehova, az ajtó pedig kinyílik. Maga az ajtó sem lóg, hogy ne lehessen becsukni. Köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2013.01.18 péntek, 13:51:57 »

Sziasztok. Mi okozhatja a következő jelenséget: jobb első ajtó nyitás után nem akar becsukódni. A zárszerkezetben a kívülről látható alkatrészek rendesen mozognak-WD40 gyógyfürdő elvégezve-, de ha be akarom csukni az ajtót, mintha falnak vágnám, semmi nem akad be sehova, az ajtó pedig kinyílik. Maga az ajtó sem lóg, hogy ne lehessen becsukni. Köszönöm.
a kilincsed nem szorul?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2013.01.18 péntek, 13:55:11 »

a kilincsed nem szorul?
Nem szorul semmi. A zárszerkezetet is működteti a külső és a belső kilincs is.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 25   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.