Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 12:30:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1483
1484
1485
1486
1487
1488
1489
[
1490
]
1491
1492
1493
1494
1495
1496
1497
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19892426 alkalommal)
Koniman
és 50 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74450 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 11:55:33 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.05.20 vasárnap, 11:37:13
Nekem nem remeg, hanem rezeg. Ha állítok rajta megszűnik
en ha kezzel megmozgatom, akkor erezni, hogy kotyog
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74451 Dátum:
2018.05.20 vasárnap, 12:08:53 »
Idézetet írta: zacci - 2018.05.20 vasárnap, 11:55:33
en ha kezzel megmozgatom, akkor erezni, hogy kotyog
Így van ez, ha valami kitágult.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74452 Dátum:
2018.05.21 hétfő, 20:58:53 »
Sziasztok!
Az a probléma állt elő, hogy egyik napról a másikra nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Se kulcsra, se távirányítóra se semmire. Próbáltam a retesz bütyköt visszafeszíteni, hallatszik is, hogy mozdul, kattan valami, de nem lehet nyitni. Milyen ötletetek van erre, mit lehetne vele kezdeni?
Köszi előre is.
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74453 Dátum:
2018.05.21 hétfő, 21:13:53 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.05.21 hétfő, 20:58:53
Sziasztok!
Az a probléma állt elő, hogy egyik napról a másikra nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Se kulcsra, se távirányítóra se semmire. Próbáltam a retesz bütyköt visszafeszíteni, hallatszik is, hogy mozdul, kattan valami, de nem lehet nyitni. Milyen ötletetek van erre, mit lehetne vele kezdeni?
Köszi előre is.
Próbálgatni és reménykedni, hogy egyszer még véletlenül kinyit a (retesz) zárszerkezet és akkor nyitható lesz az ajtó.
Addigra beszerezni egy jobb hátsó ajtózárat és ha szerencséd van és kinyílik....azonnal kicserélni egy jó zárra!
Ha sokáig nem nyit még véletlenül sem ki, akkor roncsolásos megoldással lesz csak nyitható az ajtó, belülről. A zár abban az esetben is kell!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 21:36:13 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74454 Dátum:
2018.05.21 hétfő, 22:18:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.21 hétfő, 21:13:53
Próbálgatni és reménykedni, hogy egyszer még véletlenül kinyit a (retesz) zárszerkezet és akkor nyitható lesz az ajtó.
Addigra beszerezni egy jobb hátsó ajtózárat és ha szerencséd van és kinyílik....azonnal kicserélni egy jó zárra!
Ha sokáig nem nyit még véletlenül sem ki, akkor roncsolásos megoldással lesz csak nyitható az ajtó, belülről. A zár abban az esetben is kell!
Köszönöm. Igen azóta is rendszeresen próbálgatom, hátha. Majd meglátjuk mi lesz belőle.
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74455 Dátum:
2018.05.22 kedd, 09:27:03 »
Sziasztok!
Sógor adna ajándékba 2 dines rádiót vagy 1 dinest amelyik 7"kijelzővel rendelkezik.Melyiket válasszam?Az 1 dines félek belelóg a klímába a 2 dineshez meg faragni kell.Esetleg szájba rágos leírás van a 2dineshez?Esetleg valakinek kép hogyan nézne ki az 1 dines az autóban?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74456 Dátum:
2018.05.22 kedd, 09:33:07 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.05.22 kedd, 09:27:03
Sziasztok!
Sógor adna ajándékba 2 dines rádiót vagy 1 dinest amelyik 7"kijelzővel rendelkezik.Melyiket válasszam?Az 1 dines félek belelóg a klímába a 2 dineshez meg faragni kell.Esetleg szájba rágos leírás van a 2dineshez?Esetleg valakinek kép hogyan nézne ki az 1 dines az autóban?
Ha jól emlékszem, a pre-FL középkonzolban 1,5 DIN hely van, a 2 magashoz igencsak nagyon faragni kell.
Vagy csere FL-es konzolra, de az a klímavezérlő átdrótozása miatt nem triviális művelet. Abba simán belemegy egy átalakító kerettel a 2 DIN-es.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74457 Dátum:
2018.05.22 kedd, 09:51:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.05.22 kedd, 09:33:07
Ha jól emlékszem, a pre-FL középkonzolban 1,5 DIN hely van, a 2 magashoz igencsak nagyon faragni kell.
Vagy csere FL-es konzolra, de az a klímavezérlő átdrótozása miatt nem triviális művelet. Abba simán belemegy egy átalakító kerettel a 2 DIN-es.
AndyA
Van a youtobon faragós videó de nekem nem elég szájbarágós.Az 1 din jobb lenne nekem csak nem tudom mennyire lóg bele a klímába.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74458 Dátum:
2018.05.22 kedd, 11:28:12 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.05.22 kedd, 09:51:58
Van a youtobon faragós videó de nekem nem elég szájbarágós.Az 1 din jobb lenne nekem csak nem tudom mennyire lóg bele a klímába.
Inkább faragj a 2 din-es hifihez,persze,ha van hozzá kedved és időd.
Annyi szépséghibája van,hogy ha nincs a hifihez egy külső takaró keret,akkkor van kis hézag.(képen talán látszik,mivel befelé szűkül a hely.)
Én egy kicsit átalakítottam(van pár fotóm):
http://www.kepfeltolto.eu/images/2018/05/22/20170607_113407.md.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.22 kedd, 11:35:03 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74459 Dátum:
2018.05.23 szerda, 08:40:56 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2018.05.22 kedd, 11:28:12
Inkább faragj a 2 din-es hifihez,persze,ha van hozzá kedved és időd.
Annyi szépséghibája van,hogy ha nincs a hifihez egy külső takaró keret,akkkor van kis hézag.(képen talán látszik,mivel befelé szűkül a hely.)
Én egy kicsit átalakítottam(van pár fotóm):
http://www.kepfeltolto.eu/images/2018/05/22/20170607_113407.md.jpg
Hát ez jó lett nagyon.Mindenképp ki kell venni a konzolt?Nem elég ha dekopirral korbe vagom?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74460 Dátum:
2018.05.23 szerda, 08:48:22 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.05.23 szerda, 08:40:56
Hát ez jó lett nagyon.Mindenképp ki kell venni a konzolt?Nem elég ha dekopirral korbe vagom?
A helyén nem tudsz olyan pontosan dolgozni, ill. ki tudja, mi van alatta, amit viszont nem kellene kivágni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Fjod22
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74461 Dátum:
2018.05.23 szerda, 09:23:36 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy foglalkozik-e valaki TDDI 115Le Motor chip/motoroptimalizálás-sal illetve hogy van-e valaki közöttünk akinek eme folyamat már megtörtént és elmondaná a tapasztalatait.
Köszönöm.
Üdv.: Norbi
Naplózva
2001 MK3 Mondeo Kombi 2.0 TDDI 85KW Trend
D6BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74462 Dátum:
2018.05.23 szerda, 12:28:26 »
Idézetet írta: Fjod22 - 2018.05.23 szerda, 09:23:36
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy foglalkozik-e valaki TDDI 115Le Motor chip/motoroptimalizálás-sal illetve hogy van-e valaki közöttünk akinek eme folyamat már megtörtént és elmondaná a tapasztalatait.
Köszönöm.
Üdv.: Norbi
Szabó Robi Sásd. Google,szaboauto.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74463 Dátum:
2018.05.24 csütörtök, 10:58:48 »
Sziasztok!
Ezt esetleg látta, megszakértette már valaki közülünk?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turn_2_0_tdci_titanium-x_automata_bor_navi_ulesfutes_hutes-12523138
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74464 Dátum:
2018.05.25 péntek, 19:17:23 »
Sziasztok!
Amióta felraktam a korábban még általam nem használt alufelnit, teljesen újonnan általam vásárolt gumikkal, azt tapasztaltam, hogy 100-110 feletti tempónál folyamatosan remeg a kormány. Három különböző helyen centríroztattam, valamint pár napja görgőzték is a felniket. A 100-110 feletti folyamatos kormányrezgés megszűnt, időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt valami.
Mi okozhatja ezt?
Köszönöm
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74465 Dátum:
2018.05.25 péntek, 19:24:23 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.05.25 péntek, 19:17:23
Sziasztok!
Amióta felraktam a korábban még általam nem használt alufelnit, teljesen újonnan általam vásárolt gumikkal, azt tapasztaltam, hogy 100-110 feletti tempónál folyamatosan remeg a kormány. Három különböző helyen centríroztattam, valamint pár napja görgőzték is a felniket. A 100-110 feletti folyamatos kormányrezgés megszűnt, időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt.
Mi okozhatja ezt?
Köszönöm
Milyen felni? Méretek, adatok?
A gumi nem volt sokáig tárolva...rosszul?
A felnik+gumik előtt egyáltalán nem volt ez
"időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74466 Dátum:
2018.05.25 péntek, 19:35:03 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.25 péntek, 19:24:23
Milyen felni? Méretek, adatok?
A gumi nem volt sokáig tárolva...rosszul?
A felnik+gumik előtt egyáltalán nem volt ez
"időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt"
Gyári Ford, 7 küllős 18x7.5 52.5
Gumik 2017-es Michelin Primacy 4 225/40r18
Télivel április elejéig nem volt ilyen baj, ezért gyanakodtam egyből a felnikre, de azokat a héten görgőzték, azt mondták, hogy szépen futnak.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74467 Dátum:
2018.05.25 péntek, 19:38:51 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.05.25 péntek, 19:35:03
Gyári Ford, 7 küllős 18x7.5 52.5
Gumik 2017-es Michelin Primacy 4 225/40r18
Télivel április elejéig nem volt ilyen baj, ezért gyanakodtam egyből a felnikre, de azokat a héten görgőzték, elsőket hátra rakták.
Nem volt javítva a felni?
A görgőzés egy dolog, nem fog ütni utána, de csak ennyi.
A centrírozás pedig csak statikus kiegyensúlyozás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74468 Dátum:
2018.05.25 péntek, 19:58:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.25 péntek, 19:38:51
Nem volt javítva a felni?
A görgőzés egy dolog, nem fog ütni utána, de csak ennyi.
A centrírozás pedig csak statikus kiegyensúlyozás.
Nem.
Lehet, hogy visszarakom a télit, és kipróbálom úgy is.
Mi tud még rossz lenni a felniben?
Vagy ha netán mégsem a felni a gond, akkor mi okozhat még ilyet?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74469 Dátum:
2018.05.25 péntek, 20:30:02 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.05.25 péntek, 19:58:09
Nem.
Lehet, hogy visszarakom a télit, és kipróbálom úgy is.
Mi tud még rossz lenni a felniben?
Vagy ha netán mégsem a felni a gond, akkor mi okozhat még ilyet?
Gumi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74470 Dátum:
2018.05.26 szombat, 15:04:03 »
Üdv ! Ellenőriztem a folyadék szinteket, és észrevettem hogy a szervóolaj minimum alatt van. Gondolom nem túl baráti így az autónak. De milyet öntsek bele nem tudom mivel lett feltöltve ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74471 Dátum:
2018.05.26 szombat, 15:08:31 »
Idézetet írta: bence1885 - 2018.05.26 szombat, 15:04:03
Üdv ! Ellenőriztem a folyadék szinteket, és észrevettem hogy a szervóolaj minimum alatt van. Gondolom nem túl baráti így az autónak. De milyet öntsek bele nem tudom mivel lett feltöltve ?
Hideg olajnál vagy meleg olajnál ellenőrizted?
Járó vagy álló motornál?
Az autódról elárulsz néhány adatot, akkor nagyobb eséllyel meg lehet tudni mondani milyen szervó olaj való bele!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74472 Dátum:
2018.05.26 szombat, 15:21:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.26 szombat, 15:08:31
Hideg olajnál vagy meleg olajnál ellenőrizted?
Járó vagy álló motornál?
Az autódról elárulsz néhány adatot, akkor nagyobb eséllyel meg lehet tudni mondani milyen szervó olaj való bele!
Persze. Az auto 90lovas TDDI, 4ajtos 2001. Es hideg motornal, allo motornal neztem mindent. A tobbi szint jo volt csak a szervoolaj minimum alatt van boven, kb 1 centivel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74473 Dátum:
2018.05.26 szombat, 15:37:05 »
Idézetet írta: bence1885 - 2018.05.26 szombat, 15:21:45
Persze. Az auto 90lovas TDDI, 4ajtos 2001. Es hideg motornal, allo motornal neztem mindent. A tobbi szint jo volt csak a szervoolaj minimum alatt van boven, kb 1 centivel.
Szivárgást is látsz valahol?
Önindító környéke, szervó szivattyú.....itt a legjellemzőbb.
Ez az olaj nem fogy, csak elszivárog.
Gyári specifikáció: WSA-M2C195-A
Helyettesíthető: Motul Multi ATF
Febi 29449
De valójában Dextron II -től felfelé megfelelő az automata váltó olaj is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74474 Dátum:
2018.05.26 szombat, 16:01:11 »
Koszi ! Hat igen, gondolom elszivarog valahol. Megnezem hol latszik valami szivargas fele. Utoljara mikor ellenoriztem akkor meg eppen hogy minimum felett volt kb fel eve, nem tudom azota hova lett, lehet e ekorra szivargas beazonositani hogy honnan jon.
Kozben, megnezegettem a szervocsoveket, szivattyu korul de porszaraznak tunnek. Szerintem kormanymu lehet a ludas, de hogy egy 17 eves auton biztos nem cserelek kormanymuvet az is biztos. Inkabb toltogetek fel evenkent egy keveset.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.26 szombat, 16:15:14 írta bence1885
»
Naplózva
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74475 Dátum:
2018.05.26 szombat, 16:19:56 »
Idézetet írta: bence1885 - 2018.05.26 szombat, 16:01:11
Koszi ! Hat igen, gondolom elszivarog valahol. Megnezem hol latszik valami szivargas fele. Utoljara mikor ellenoriztem akkor meg eppen hogy minimum felett volt kb fel eve, nem tudom azota hova lett, lehet e ekorra szivargas beazonositani hogy honnan jon.
Kozben, megnezegettem a szervocsoveket, szivattyu korul de porszaraznak tunnek. Szerintem kormanymu lehet a ludas, de hogy egy 17 eves auton biztos nem cserelek kormanymuvet az is biztos. Inkabb toltogetek fel evenkent egy keveset.
Ha más baja nincs, nem biztos, hogy elvetendő ötlet. FB csoportban lőttem egy bontott kormányművet 12-ért, teljesen rendben van. A munkadíj az viszont már nem baráti, ha nem tudod magad vagy ismerőssel megoldani...
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74476 Dátum:
2018.06.05 kedd, 09:48:32 »
Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74477 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:15:28 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.05 kedd, 09:48:32
Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Tegnap beszéltük át és adtam mérési ötletet.
Szerintem te lusta vagy!
Ha naponta megkérdezed, attól fog változni valami?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74478 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:24:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.05 kedd, 12:15:28
Tegnap beszéltük át és adtam mérési ötletet.
Szerintem te lusta vagy!
Ha naponta megkérdezed, attól fog változni valami?
szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74479 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:39:12 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.05 kedd, 12:24:06
szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István
Talán van FAQ a szíj cseréről. (meg egy rakás yt videó)
Egyébként meg annyival lesz más, hogy a főtengelyről nem megy a klíma kompresszorra, hanem egyből fel a feszítő felső vezetőgörgőre.
Én inkább még mindig megcsinálnám/megcsináltatnám a klíma ékszíjtárcsa csapágyat!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 12:45:25 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74480 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:40:36 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.05 kedd, 12:24:06
szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István
http://www.talkford.com/community/topic/127282-tdci-aux-belt-tensioner-how-to/page-16
Két oldallal lejjebb van a rajz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74481 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:53:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.05 kedd, 12:39:12
Talán van FAQ a szíj cseréről. (meg egy rakás yt videó)
Egyébként meg annyival lesz más, hogy a főtengelyről nem megy a klíma kompresszorra, hanem egyből fel a feszítő felső vezetőgörgőre.
Én inkább még mindig megcsinálnám/megcsináltatnám a klíma ékszíjtárcsa csapágyat!
Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74482 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:55:52 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.05 kedd, 12:53:12
Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.
Hol a kocsi, hol a szerelő?
Ha nincs túl messze, akkor vágd le a szíjat (így legalább új esz rajta) és már mehetsz is. Amíg az akkuban (töltsd fel előtte) van power, addig mehetsz!
Simán 50-100 km -et is el kéne tudni mennie a jó akkuval.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74483 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:57:46 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.05 kedd, 12:53:12
Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.
Töltsd fel az akksit, és utána villanytakarékos módban simán elmész akár 50-100 km-re is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74484 Dátum:
2018.06.05 kedd, 12:59:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.06.05 kedd, 12:57:46
Töltsd fel az akksit, és utána villanytakarékos módban simán elmész akár 50-100 km-re is.
AndyA
Elkéstél.....
Én azért javasoltam a szíj levágását is!
Beállt csapágyas ékszíjtárcsával csak problémát generálna, ha úgy próbálna közlekedni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74485 Dátum:
2018.06.05 kedd, 13:01:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.05 kedd, 12:59:43
Elkéstél.....
Én azért javasoltam a szíj levágását is!
Beállt csapágyas ékszíjtárcsával csak problémát generálna, ha úgy próbálna közlekedni.
Nyilván szíj nélkül. Nem felgyújtani akarja az autót...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74486 Dátum:
2018.06.05 kedd, 20:35:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.05 kedd, 12:55:52
Hol a kocsi, hol a szerelő?
Ha nincs túl messze, akkor vágd le a szíjat (így legalább új esz rajta) és már mehetsz is. Amíg az akkuban (töltsd fel előtte) van power, addig mehetsz!
Simán 50-100 km -et is el kéne tudni mennie a jó akkuval.
Szia!!
A kocsit tegnap bent hagytam a cégnél,de ma elhoztam haza.
A szíjat levágtuk róla tegnap.
Az a baj,hogy a környéken aki jól szerel és reális áron az nem ér rá,szóval így még nincs szerelő akihez vigyem.Azért kutatom már második napja a rövidebb szíjat a kocsira,hogy tudjak vele menni,de sajna még nem tudom milyen kell rá.
De már rajta vagyok a mérésen csak még nem jött össze.
Az eddigi segítségeket és jó tanácsokat nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74487 Dátum:
2018.06.05 kedd, 20:41:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.06.05 kedd, 13:01:15
Nyilván szíj nélkül. Nem felgyújtani akarja az autót...
AndyA
Nyilván.... De akinek valami nem nyilván (most nem ez, hanem akármi bármi más), akkor ott lesz nemulass!
Látod, Kálmánnak sem "nyilván" sok minden, mert mindig visszakérdez!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74488 Dátum:
2018.06.06 szerda, 14:31:56 »
Sziasztok!
Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74489 Dátum:
2018.06.06 szerda, 14:37:44 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 14:31:56
Sziasztok!
Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.
Benzinmotoros fórumtémában inkább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74490 Dátum:
2018.06.06 szerda, 14:42:46 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 14:31:56
Sziasztok!
Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.
Fojtószelepház tisztítás volt már?
Ugyanis az alap alapjárat (üzem melegen) a szabályzó szelep nélkül "működik".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74491 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:35:56 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 14:42:46
Fojtószelepház tisztítás volt már?
Ugyanis az alap alapjárat (üzem melegen) a szabályzó szelep nélkül "működik".
Régen takaritottam kb.3eve de most közel nem olyan piszkos mint akkor volt és akkor nem volt ilyen probléma.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74492 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:48:21 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 15:35:56
Régen takaritottam kb.3eve de most közel nem olyan piszkos mint akkor volt és akkor nem volt ilyen probléma.
Tehát akkor -szerinted- kizárható?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74493 Dátum:
2018.06.06 szerda, 15:56:40 »
Holnap kitakarítom de én kizárnám.Esetleg valami más még csinálhat ilyet?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74494 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:05:46 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 15:56:40
Holnap kitakarítom de én kizárnám.Esetleg valami más még csinálhat ilyet?
Csak lépésről lépésre.....
Ha a széken ülve ki tudod zárni, hogy mi jó és mi nem. Akkor ezzel a képességgel igazán könnyen kéne
látnod
tudnod a hibát is!
Ha nincs szívóoldali tömítetlenség (bár általában ilyenkor inkább magas az alapjárat és nem
nincs
), akkor a motorba a levegő csak a fojtószelepen és az alapjárati szabályzó szelep megkerülő csatornáján a szelepen keresztül jut a motorba. (Célszerű kapásból szívótér nyomást ellenőrizni, sokat elárul.....)
(Az EGR szelepen és a PCV szelepen az a kis mennyiség most nem mérvadó és az ugye nem is "levegő".)
Amiért leáll az túl sok vagy túl kevés levegő lehet.
Esetleg valamelyik érzékelő/jeladó hibás értéke miatt a motorvezérlő eltolhat olyan mértékben levegő/benzin keverési arány beállítást....ami ugye nem az aktuális üzemállapotban megfelelő.
Ne szaladjunk ennyire előre.
Kár volt egyből ISCV-t vásárolni.
Üzem meleg motornál a szelepet leszerelve a két lyukat letömítve is kell normál alapjáraton járnia a motornak. Ha ezt nem teszi, akkor bizony nagy valószínűséggel nem jut elég levegő a motorba, zárt fojtószelep mellett.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 20:07:21 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74495 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:20:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 20:05:46
Csak lépésről lépésre.....
Ha a széken ülve ki tudod zárni, hogy mi jó és mi nem. Akkor ezzel a képességgel igazán könnyen kéne
látnod
tudnod a hibát is!
Ha nincs szívóoldali tömítetlenség (bár általában ilyenkor inkább magas az alapjárat és nem
nincs
), akkor a motorba a levegő csak a fojtószelepen és az alapjárati szabályzó szelep megkerülő csatornáján a szelepen keresztül jut a motorba. (Célszerű kapásból szívótér nyomást ellenőrizni, sokat elárul.....)
(Az EGR szelepen és a PCV szelepen az a kis mennyiség most nem mérvadó és az ugye nem is "levegő".)
Amiért leáll az túl sok vagy túl kevés levegő lehet.
Esetleg valamelyik érzékelő/jeladó hibás értéke miatt a motorvezérlő eltolhat olyan mértékben levegő/benzin keverési arány beállítást....ami ugye nem az aktuális üzemállapotban megfelelő.
Ne szaladjunk ennyire előre.
Kár volt egyből ISCV-t vásárolni.
Üzem meleg motornál a szelepet leszerelve a két lyukat letömítve is kell normál alapjáraton járnia a motornak. Ha ezt nem teszi, akkor bizony nagy valószínűséggel nem jut elég levegő a motorba, zárt fojtószelep mellett.
A szerelő is azt mondta,hogy a fojtószelep szerinte nem koszos.A alapjárati motort bontóba vettem és vissza is vittem.Lehetséges,hogy a bontott is rossz volt de akkor most már tudom hogyan lehet kizárni biztosra az alapjárati motort.Koszonom holnap megpróbálom.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74496 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:27:14 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 20:20:49
A szerelő is azt mondta,hogy a fojtószelep szerinte nem koszos.A alapjárati motort bontóba vettem és vissza is vittem.Lehetséges,hogy a bontott is rossz volt de akkor most már tudom hogyan lehet kizárni biztosra az alapjárati motort.Koszonom holnap megpróbálom.
Ilyen alkatrészt nem szabad bontottat venni......legfeljebb úgy, hogy ha előtte láttad működni motoron. Pl. ilyen van nekem is eladó, gyári.
A szerelő mi alapján mondta? Tippelte vagy ellenőrizte? Ja, szerinte..... ez nem a tippelős játék!
Nem a fojtószelep felületének a tisztasága a lényeg amúgy, hanem a széle és a ház közötti rés!
Hogyan kezdődött a probléma?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74497 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:55:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 20:27:14
Ilyen alkatrészt nem szabad bontottat venni......legfeljebb úgy, hogy ha előtte láttad működni motoron. Pl. ilyen van nekem is eladó, gyári.
A szerelő mi alapján mondta? Tippelte vagy ellenőrizte? Ja, szerinte..... ez nem a tippelős játék!
Nem a fojtószelep felületének a tisztasága a lényeg amúgy, hanem a széle és a ház közötti rés!
Hogyan kezdődött a probléma?
Mentem pl 50el lámpa előtt kivettem uresbe és vissza eset teljesen a fordulat,leállt.Kanyarodasnal is előfordult amikor visszaraktam 2esbe engedtem volna fel a kuplungot és leállt.Itt még volt alapjárat.Tegnap kezdte és az idohaladtával egyre gyakrabban csinálta.Ma alapmotor csere, a jelenség megmaradt .Vissza a régi és azóta egyáltalán nincs alapjárat ill. van amikor van de hallatszik,h folyamatosan leakar fulladni.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74498 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:57:30 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2018.06.06 szerda, 20:55:00
Mentem pl 50el lámpa előtt kivettem uresbe és vissza eset teljesen a fordulat,leállt.Kanyarodasnal is előfordult amikor visszaraktam 2esbe engedtem volna fel a kuplungot és leállt.Itt még volt alapjárat.Tegnap kezdte és az idohaladtával egyre gyakrabban csinálta.Ma alapmotor csere, a jelenség megmaradt .Vissza a régi és azóta egyáltalán nincs alapjárat ill. van amikor van de hallatszik,h folyamatosan leakar fulladni.
Meg kell "tanulnia" a vezérlőnek, ha cserélsz ISCV-t vagy lehúzod a csatlakozót... Szóval nem működik úgy, hogy rádugod és pikk-pakk minden rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74499 Dátum:
2018.06.06 szerda, 23:04:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 20:57:30
Meg kell "tanulnia" a vezérlőnek, ha cserélsz ISCV-t vagy lehúzod a csatlakozót... Szóval nem működik úgy, hogy rádugod és pikk-pakk minden rendben.
Értem.Melyik márka ajánlott a gyárin kívül?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Oldalak:
1
...
1483
1484
1485
1486
1487
1488
1489
[
1490
]
1491
1492
1493
1494
1495
1496
1497
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ