Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 22:28:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
706
707
708
709
710
711
712
[
713
]
714
715
716
717
718
719
720
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10883598 alkalommal)
sly70
és 13 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35600 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 13:19:59 »
Idézetet írta: twine - 2017.09.10 vasárnap, 21:24:47
őőő..őőőőő... a'sszem kezdek kissé összezavarodni...
most akko' egészséges, és normálisan üzemszerű , hogy automata módban tekeri a klimakompresszort,,ha kell,hanem?
engem csak ennyi érdekelne...
azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35601 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 13:59:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.11 hétfő, 13:19:59
azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma
Ezekben nem változó szállítású kompresszor van?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35602 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 14:01:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.09.11 hétfő, 13:59:48
Ezekben nem változó szállítású kompresszor van?
De. Amennyivel megy az autó, annyival megy a kompresszor is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
twine
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35603 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 14:04:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.11 hétfő, 13:19:59
azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma
KÖszönöm mindenkinek a válaszokat,és a türelmeteket
Kezdem megérteni...
Kaptam Xrobe-tól is egy választ miszerint:
"Mindenképpen kapcsolgatni fogja magát ki - be, kivéve akkor, ha kikapcsolod a klímát."
Vagy, kivéve akkor, ha valami sz@r van a
palacsintában
rendszerben!
MOst éppen ezért informálódom, mert ahogy írtam már, nem vagyok hozzáértő...
Eddig egy 2 éves Toyotám volt digit klímával, ami tette hiba nélkül a dolgát, illetve egy 9 éves Toyota, amiben a manuális klíma most már cca. 10 éve teszi a dolgát, úgy hogy nem kellet hozzá nyúlni, és hűt mint a veszedelem...tehát nem kellet átlátnom, hogyan működik a dolog...
Most Ford-ot megvettem,nem volt 100-as a klíma rendszer, kicseréltünk pár alkatrészt benne, és most éppen abban a stádiumban vagyok, hogy kiderítsem, és megnyugodjak, az autó üzemszerűen működik e, úgy ahogy kell, vagy van e valami apró hiba, ami nagyobb gondot okozhat...
MInt pld a fent említett nyomáskapcsoló....
ami kapcsolgatja elvileg a kompresszort....(
)
Tehát ha a kijelzőn AC/on felirat van, attól még bizonyos helyzetekben (nyomás értéknél) kikapcsolja a kompresszort, majd vissza?
Hogyan tudnám egyszerűen "paraszt" módon kideríteni, vajon kapcsolgat e a kompresszorom, (illetve a nyomáskapcsoló, kapcsolgatja e,,vagy sem)
Bízom benne érthető mostanra érthetően dadogom, mi a "problémám" ?!
Az ,hogy jelen pillanatban nincs problémám, hiszen faján hűt az autó, de mivel a tervezetthez képest egy raklap pénzt rádobtam már a klíma rendszerre, nem is szeretném ha egy általam észre nem vett hiba miatt (pld mert non-stop megy a kompresszor autó modban) ismét megkukásodna....
Köszönettel a türelmetekért
üdv
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35604 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 14:37:08 »
Idézetet írta: twine - 2017.09.11 hétfő, 14:04:54
KÖszönöm mindenkinek a válaszokat,és a türelmeteket
Kezdem megérteni...
Kaptam Xrobe-tól is egy választ miszerint:
"Mindenképpen kapcsolgatni fogja magát ki - be, kivéve akkor, ha kikapcsolod a klímát."
Vagy, kivéve akkor, ha valami sz@r van a
palacsintában
rendszerben!
MOst éppen ezért informálódom, mert ahogy írtam már, nem vagyok hozzáértő...
Eddig egy 2 éves Toyotám volt digit klímával, ami tette hiba nélkül a dolgát, illetve egy 9 éves Toyota, amiben a manuális klíma most már cca. 10 éve teszi a dolgát, úgy hogy nem kellet hozzá nyúlni, és hűt mint a veszedelem...tehát nem kellet átlátnom, hogyan működik a dolog...
Most Ford-ot megvettem,nem volt 100-as a klíma rendszer, kicseréltünk pár alkatrészt benne, és most éppen abban a stádiumban vagyok, hogy kiderítsem, és megnyugodjak, az autó üzemszerűen működik e, úgy ahogy kell, vagy van e valami apró hiba, ami nagyobb gondot okozhat...
MInt pld a fent említett nyomáskapcsoló....
ami kapcsolgatja elvileg a kompresszort....(
)
Tehát ha a kijelzőn AC/on felirat van, attól még bizonyos helyzetekben (nyomás értéknél) kikapcsolja a kompresszort, majd vissza?
Hogyan tudnám egyszerűen "paraszt" módon kideríteni, vajon kapcsolgat e a kompresszorom, (illetve a nyomáskapcsoló, kapcsolgatja e,,vagy sem)
Bízom benne érthető mostanra érthetően dadogom, mi a "problémám" ?!
Az ,hogy jelen pillanatban nincs problémám, hiszen faján hűt az autó, de mivel a tervezetthez képest egy raklap pénzt rádobtam már a klíma rendszerre, nem is szeretném ha egy általam észre nem vett hiba miatt (pld mert non-stop megy a kompresszor autó modban) ismét megkukásodna....
Köszönettel a türelmetekért
üdv
Azt nem tudjuk megállapítani, hogyha nálad kikapcsol, akkor az üzemszerű vagy valami hiba miatt van.
Ha az AC ott van a kijelzőn, akkor is kikapcsolhat néha, igen.
ForScan-nel + ELM327-tel tudod ellenőrizni, bár ez nem teljesen paraszt módszer.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
twine
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35605 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 14:49:42 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.09.11 hétfő, 14:37:08
Azt nem tudjuk megállapítani, hogyha nálad kikapcsol, akkor az üzemszerű vagy valami hiba miatt van.
Ha az AC ott van a kijelzőn, akkor is kikapcsolhat néha, igen.
ForScan-nel + ELM327-tel tudod ellenőrizni, bár ez nem teljesen paraszt módszer.
OK,,,nagyon köszönöm...
Erre akkor (ha lesz még türelmetek segíteni) térjünk vissza, ha megjött a postás...
két hete úton van felém egy ELM327
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35606 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 15:11:43 »
Idézetet írta: twine - 2017.09.11 hétfő, 14:49:42
OK,,,nagyon köszönöm...
Erre akkor (ha lesz még türelmetek segíteni) térjünk vissza, ha megjött a postás...
két hete úton van felém egy ELM327
Okés, nem nagy dolog, és ott tudod követni, amikor lekapcsolja a klímát.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
twine
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35607 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 15:17:42 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.09.11 hétfő, 15:11:43
Okés, nem nagy dolog, és ott tudod követni, amikor lekapcsolja a klímát.
Respect
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35608 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 15:55:30 »
Sziasztok!
Tudna valaki valami jó Fordos szakit Miskolcon vagy környékén?
Köszönöm!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35609 Dátum:
2017.09.11 hétfő, 15:56:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.11 hétfő, 09:39:14
"Használhatóság szempontjából igen aggályos" alatt mit értesz?
Azon túl, hogy a doblemezbe, kerékjáratba is beleérhet - ahogy trollolo cartárs is írta - megváltozik a futómű "fizikája" is. 2 cm-re kifelé megy a kerekek tömegközéppontja, vagyis annyival nagyobb lesz az erőkar, ergo nagyobb (forgástengelyre merőleges) forgatónyomaték terheli a futóműved alkatrészeit, mint amire a mérnök méretezte.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
marsu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35610 Dátum:
2017.09.18 hétfő, 19:12:54 »
Sziasztok!
Ismét van egy hibaüzenetem:
Kód: P0533 - A/C hűtőközeg nyomásérzékelő A áramkör magas bemeneti jel
Az alkatrész beazonosításában tud nekem segíteni valaki? Ennek a nyomásérzékelőnek a cseréjéhez le kell szívni a klíma gázt?
köszi!
Naplózva
[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TD
Ci
Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35611 Dátum:
2017.09.19 kedd, 15:29:44 »
Üdv!
Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35612 Dátum:
2017.09.19 kedd, 16:02:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.19 kedd, 15:29:44
Üdv!
Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)
Abban az esetben kiírják a regenerálást is belőle (jó esetben). Amúgy nekem sem változik igazán az érték. Frissen regenerálás után 0,5- 0,6-re lemegy, 500-600km-rel később regenerálás előtt meg mondjuk 1-1,1 körül. Nekem biztos, hogy van DPF-em pedig.
Hogy meg lehet-e úgy csinálni, azt nem tudom. Szerintem egyszerűbb lenne beleírni egy fix értéket, mintsem a fordulatszám függvényében változtatni.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35613 Dátum:
2017.09.19 kedd, 16:16:10 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.09.19 kedd, 16:02:20
Abban az esetben kiírják a regenerálást is belőle (jó esetben). Amúgy nekem sem változik igazán az érték. Frissen regenerálás után 0,5- 0,6-re lemegy, 500-600km-rel később regenerálás előtt meg mondjuk 1-1,1 körül. Nekem biztos, hogy van DPF-em pedig.
Hogy meg lehet-e úgy csinálni, azt nem tudom. Szerintem egyszerűbb lenne beleírni egy fix értéket, mintsem a fordulatszám függvényében változtatni.
Na igen, jó esetben. De ha sietős a javitás, ha épp eladó a kocsi, akkor lehet kimarad. Nem tudom, remélem jönnek a nálam hozzáértőbbek és megirják lehetséges-e!?
Ami még fura, az egy mély öblös brummogás jön a kocsi alól mióta megvettem, de ki nem fuj sehol a kipufgáz. Olyan, mintha sportkipuff lenne alatta. Más ilyen kocsinál nem hallottam még ilyet.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35614 Dátum:
2017.09.19 kedd, 16:25:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.19 kedd, 15:29:44
Üdv!
Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)
Meg "fagyasztják" a számlálókat, nem fog tovább számolni és így nem indít regent. Nekem két éve már nullán van az átlagos regen km meg a többi számláló is. Akinek csináltam jó múltkor nem is reseteltem, hanem szimplán rá tettem neki a programot és nem számolta tovább neki sem.
Szóval ezt meg tudod nézni diaggal pl az utolsó regen után megtett km-t kiolvasod mész vele kicsit, ha számolta tovább, akkor nincs rajta ez a program. Viszont vannak kezdetleges megoldások is amik számolnak tovább és regent is indít, csak le van húzva a plusz gázolaj fecskendezés. Tehát maga a regen művelet elkezdődik, de gázolajat nem tud befecskendezni. Nálam ez a megoldás nem működött jól anno.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35615 Dátum:
2017.09.19 kedd, 16:32:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2017.09.19 kedd, 16:25:40
Meg "fagyasztják" a számlálókat, nem fog tovább számolni és így nem indít regent. Nekem két éve már nullán van az átlagos regen km meg a többi számláló is. Akinek csináltam jó múltkor nem is reseteltem, hanem szimplán rá tettem neki a programot és nem számolta tovább neki sem.
Szóval ezt meg tudod nézni diaggal pl az utolsó regen után megtett km-t kiolvasod mész vele kicsit, ha számolta tovább, akkor nincs rajta ez a program. Viszont vannak kezdetleges megoldások is amik számolnak tovább és regent is indít, csak le van húzva a plusz gázolaj fecskendezés. Tehát maga a regen művelet elkezdődik, de gázolajat nem tud befecskendezni. Nálam ez a megoldás nem működött jól anno.
Nekem méri a távot a regen után. Viszont fl elötti, igy nincs külön befecskendező. Az értékek viszont tul fixek. Ha lyukas vagy lyukasztott, akkor nyomáskülönbség nem lenne gondolom. Ha van különbség, akkor vagy nem lyukas vagy buherált a computer.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35616 Dátum:
2017.09.19 kedd, 19:13:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.09.19 kedd, 16:32:42
Nekem méri a távot a regen után. Viszont fl elötti, igy nincs külön befecskendező. Az értékek viszont tul fixek. Ha lyukas vagy lyukasztott, akkor nyomáskülönbség nem lenne gondolom. Ha van különbség, akkor vagy nem lyukas vagy buherált a computer.
Enyém is fl előtti, de nyom gázolajat be csak a kipufogó ütemnel, szóval ugyanúgy működik neked is mint nekem. Ha méri, akkor nincs rajta a program. Tévedés lehet rossz is a nyomáskülönbség mérőd, nekem is az volt a hiba folytán oka és a mai napig *** is, de ugye nálam már tök mind1. Nekem ossze vissza indítottak a regeneket, mert szarul mér.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35617 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 10:06:32 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 2010-es Ford Focusban ugyanazok a hangszórók vannak, mint az Mk4 Mondeoban? Focus Titanium felszereltségű és átpakolnám a Sony hangszórókat a Mondeóba, mert az csak Trend. A Sony fej már a Mondiban figyel.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35618 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 12:35:07 »
USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35619 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 12:38:49 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.21 csütörtök, 12:35:07
USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
A oszlop borítás viszonylag könnyen lejön, de a műszerfalat rendesen meg kell bontani ha onnan akarsz áramot. kesztyűtartó kiugrik, alatta lehet szerelni-elvezetni. Csak okoskodok, de láttam amikor nekem beszerelték a kihangosító mikrofonját a gyári helyére.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35620 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 12:51:19 »
Idézetet írta: titta - 2017.09.21 csütörtök, 12:38:49
A oszlop borítás viszonylag könnyen lejön, de a műszerfalat rendesen meg kell bontani ha onnan akarsz áramot. kesztyűtartó kiugrik, alatta lehet szerelni-elvezetni. Csak okoskodok, de láttam amikor nekem beszerelték a kihangosító mikrofonját a gyári helyére.
és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35621 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 12:56:42 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.21 csütörtök, 12:51:19
és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.
ha ügyes vagy, szerintem még a kesztyűtartót sem kell kivenni. Illetve alatta ott van a központi beltéri biztitábla, van azon még bőven üres hely, ahonnan áramot tudsz szerezni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Toto00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35622 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 13:01:00 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.21 csütörtök, 12:56:42
ha ügyes vagy, szerintem még a kesztyűtartót sem kell kivenni. Illetve alatta ott van a központi beltéri biztitábla, van azon még bőven üres hely, ahonnan áramot tudsz szerezni.
Van a tetőn lévő szemüvegtartó konzolban, azt kipattintva 2 vezeték (talán szürke és narancs) üresen. vékonyak. az minek a csatija lehet? mikrofon?
Naplózva
Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35623 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 13:02:06 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.21 csütörtök, 12:51:19
és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.
Az usb 5V-ot használ, tehát kelleni fog egy ilyen:
http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Converter-Module-12V-To-5V-3A-15W-Duble-USB-Output-Power-Adapter-B-/122486490931?hash=item1c84c38733
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35624 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 13:04:43 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.21 csütörtök, 12:35:07
USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
Belső biztosíték táblába a szivargyújtó biztosítékára teszel egy biztosíték elosztót és arra kötheted a 12V-->5V átalakítót. Utána pedig mehet fel az A oszlopban a kábel a kárpit alá.
(Legalábbis nálam ez a terv.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35625 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:13:30 »
Idézetet írta: Toto00 - 2017.09.21 csütörtök, 12:35:07
USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
A legegyszerűbb a csillár 12v-ra kötni egy 12->5v Dc-dc átalakítót, az 5v kimenetre egy mikro/Mini USB-t és kész. Van ott B+ 12v is. Max 30cm vezeték kell. Az enyémben is így van bekötve a kamera. Ha kell, tudok adni dc-dc -t, van két felesleges darabom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35626 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:23:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.21 csütörtök, 20:13:30
A legegyszerűbb a csillár 12v-ra kötni egy 12->5v Dc-dc átalakítót, az 5v kimenetre egy mikro/Mini USB-t és kész. Van ott B+ 12v is. Max 30cm vezeték kell. Az enyémben is így van bekötve a kamera. Ha kell, tudok adni dc-dc -t, van két felesleges darabom.
Ha az 5V kimenete USB A lengőaljzatban végződik, akkor egy engem érdekelne.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35627 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 20:40:23 »
Angol BCM egyezik az európaival?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35628 Dátum:
2017.09.21 csütörtök, 21:34:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.21 csütörtök, 20:40:23
Angol BCM egyezik az európaival?
egyezik, de illeszteni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35629 Dátum:
2017.09.22 péntek, 00:41:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.21 csütörtök, 20:40:23
Angol BCM egyezik az európaival?
igen.
A műanyag tartólemezről le kell venni, át kell tenni a balkormányosra.
Illesztéshez IDS-kell, de elvileg forscan extendeddel is megy. PATS programozás kell hozzá, tehát 2 kulcs minimum.
IDS-sel egyszerűbb, mert ott van "programmable module replacement" funkció, ami lépésenként végigvezet a cserén, megcsinálja az illesztést, stb. Forscannal még nem sikerült a csere nekem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35630 Dátum:
2017.09.22 péntek, 07:26:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.22 péntek, 00:41:20
igen.
A műanyag tartólemezről le kell venni, át kell tenni a balkormányosra.
Illesztéshez IDS-kell, de elvileg forscan extendeddel is megy. PATS programozás kell hozzá, tehát 2 kulcs minimum.
IDS-sel egyszerűbb, mert ott van "programmable module replacement" funkció, ami lépésenként végigvezet a cserén, megcsinálja az illesztést, stb. Forscannal még nem sikerült a csere nekem.
aminek pats-hoz volt köze, nekem forscan még 1x se volt stabil
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35631 Dátum:
2017.09.22 péntek, 07:41:37 »
kösz mindenkinek.most a beszerzés miatt lényeg. Power_Ford fogja csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35632 Dátum:
2017.09.22 péntek, 09:17:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.21 csütörtök, 20:40:23
Angol BCM egyezik az európaival?
Milyen projektben vagy? Első fűthető szélvédő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35633 Dátum:
2017.09.22 péntek, 10:24:40 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.22 péntek, 09:17:03
Milyen projektben vagy? Első fűthető szélvédő?
igen. kollégám.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35634 Dátum:
2017.09.22 péntek, 10:59:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 10:24:40
igen. kollégám.
A szélvédő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35635 Dátum:
2017.09.22 péntek, 12:07:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 07:41:37
kösz mindenkinek.most a beszerzés miatt lényeg. Power_Ford fogja csinálni.
Köll BCM? van egy eladó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35636 Dátum:
2017.09.22 péntek, 15:49:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.22 péntek, 10:59:42
A szélvédő?
...je. Igen az övé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35637 Dátum:
2017.09.22 péntek, 15:50:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.22 péntek, 12:07:34
Köll BCM? van egy eladó.
Annyi tuti most, hogy A és B végződésű nem jó csak C és D. Neki E-s van.Na ez sem jó.
Amúgy tesztre nem adod oda?Mert akkor szerintem megtudnátok alkudni.Mennyire gondoltál?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35638 Dátum:
2017.09.22 péntek, 15:51:16 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 15:50:23
Annyi tuti most, hogy A és B végződésű nem jó csak C és D. Neki E-s van.Na ez sem jó.
Amúgy tesztre nem adod oda?Mert akkor szerintem megtudnátok alkudni.Mennyire gondoltál?
de az E C és D fölött elvileg
mi a tünet? mi nem megy?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35639 Dátum:
2017.09.22 péntek, 15:55:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.22 péntek, 15:51:16
de az E C és D fölött elvileg
mi a tünet? mi nem megy?
nem lehet aktiválni az első szélvédő fűtést.Minden mást igen.Pl tükröket becsukja simán.Ajtókat bezárja induláskor.
Valszeg a mostani E-s,az fizikailag xar.A kimenetén lehet zárlat.
De minden kivan építve az autón is gyárilag.Kapott fűthető üveget, meg 1 kapcsolót, és minden a helyén van.Még a reléje(i) is.
Eddig senkinek, még IDS-el sem sikerült.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35640 Dátum:
2017.09.22 péntek, 16:07:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 15:55:37
nem lehet aktiválni az első szélvédő fűtést.Minden mást igen.Pl tükröket becsukja simán.Ajtókat bezárja induláskor.
Valszeg a mostani E-s,az fizikailag xar.A kimenetén lehet zárlat.
De minden kivan építve az autón is gyárilag.Kapott fűthető üveget, meg 1 kapcsolót, és minden a helyén van.Még a reléje(i) is.
Eddig senkinek, még IDS-el sem sikerült.
én fapad trendbe is építettem már be szélvédő fűtést, abban is be lehetett kapcsolni, pedig az előkábelezve se volt. másikban valamelyiknap aktiváltam ids-el abban is megy gondnélkül.
guruljatok le relhisthez és próbáljátok bele az övét.
a programozást megcsinálja? tehát ha visszakiolvasod, akkor már szélvédőfűtéses config jön ki belőle, vagy nem változik?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35641 Dátum:
2017.09.22 péntek, 17:00:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.22 péntek, 16:07:19
én fapad trendbe is építettem már be szélvédő fűtést, abban is be lehetett kapcsolni, pedig az előkábelezve se volt. másikban valamelyiknap aktiváltam ids-el abban is megy gondnélkül.
guruljatok le relhisthez és próbáljátok bele az övét.
a programozást megcsinálja? tehát ha visszakiolvasod, akkor már szélvédőfűtéses config jön ki belőle, vagy nem változik?
az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35642 Dátum:
2017.09.22 péntek, 17:04:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 17:00:25
az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
akkor ott kuka a modul.
azért mondtam, hogy nála a csere bcm, meg berakni is betudja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35643 Dátum:
2017.09.23 szombat, 09:32:00 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.22 péntek, 17:00:25
az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK. Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani.
működik, Örülünk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48451
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35644 Dátum:
2017.09.23 szombat, 09:36:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.23 szombat, 09:32:00
Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK. Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani.
működik, Örülünk.
este 11 kor írtam neki, hogy Ő is feltudja tanítani a kulcsokat.Meg is csinálta még az éjjel...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35645 Dátum:
2017.09.23 szombat, 09:46:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.23 szombat, 09:32:00
Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK. Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani.
működik, Örülünk.
tudniuk kéne, igaz 2.0tdci-ken, de már többen is csináltam meg a szélvédőfűtést, talán 1 volt ami elő volt kábelezve, az összes többi 0-ról lett belerakva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35646 Dátum:
2017.09.23 szombat, 11:12:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.23 szombat, 09:46:11
tudniuk kéne, igaz 2.0tdci-ken, de már többen is csináltam meg a szélvédőfűtést, talán 1 volt ami elő volt kábelezve, az összes többi 0-ról lett belerakva
Biztos van benne valami ipari logika, csak nem látszik. Az enyémben pl olyan motortér kötet van, amiben szélvédő fűtés nem volt, de fényszóró mosó vezérlő vezeték a bcm és a motortéri tábla között igen, miközben a fényszóró mosó kivezetése hiányzik.
Ez is ilyen: volt benne gyárilag esőérzékelő, meg fűthető szélvédő előkészítés, de a bcm nem tudja a szélvédőt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35647 Dátum:
2017.09.23 szombat, 12:03:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.09.23 szombat, 11:12:14
Biztos van benne valami ipari logika, csak nem látszik. Az enyémben pl olyan motortér kötet van, amiben szélvédő fűtés nem volt, de fényszóró mosó vezérlő vezeték a bcm és a motortéri tábla között igen, miközben a fényszóró mosó kivezetése hiányzik.
Ez is ilyen: volt benne gyárilag esőérzékelő, meg fűthető szélvédő előkészítés, de a bcm nem tudja a szélvédőt.
az az 1 szál szinte mindegyik kötegben benne van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila906
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35648 Dátum:
2017.09.24 vasárnap, 19:43:19 »
Sziasztok!
Merre hol lehet venni mondeo mk4 fl sedan hátsó lámpákat ?
Lehet elektronika nélkül is venni ?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35649 Dátum:
2017.09.24 vasárnap, 22:58:20 »
Idézetet írta: attila906 - 2017.09.24 vasárnap, 19:43:19
Sziasztok!
Merre hol lehet venni mondeo mk4 fl sedan hátsó lámpákat ?
Lehet elektronika nélkül is venni ?
Ha gyári újban gondolkodsz, akkor pl Nagyautó, Cromax.
Új utánygyártott talán Bárdi, Unix, Láng.
Vagy bontó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
706
707
708
709
710
711
712
[
713
]
714
715
716
717
718
719
720
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ