Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 01:20:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 881212 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2011.08.03 szerda, 08:49:02 »

mi történt ezzel a motorral?Elázott?

Jó kérdés nem tudom mert ez a kép még anno készült az egyik jelöltről amikor autót akartam venni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2011.08.03 szerda, 08:57:46 »

A kezelési könyv szerint a motortérben a 13-as biztosíték (20A) lesz az.




Hozzájárulok egy valós képpel is a rajzodhoz ha nem bánod:



És a fedél is hozzá de fordítva hogy olvashatóak legyenek a számok:

« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 09:11:55 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:00:56 »

Hozzájárulok egy valós képpel is a rajzodhoz ha nem bánod:


én is ezt mondtam...vazze,az ábra rajta van a fedél belső részén...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:13:08 »

én is ezt mondtam...vazze,az ábra rajta van a fedél belső részén...

Nem fogsz ki rajtam mert van arról is képem és már hozzá is tettem a másik kettőhöz és így már teljes a szett!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2011.08.03 szerda, 10:19:00 »

mi történt ezzel a motorral?Elázott?

Jó kérdés.. mintha vízköves lenne, de nem borvirágos az tuti.  :)Kép alapján még akár lehetne valami finomság is az akkuból.. na de ennyi?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2011.08.03 szerda, 15:03:43 »

Azért mégiscsak gyorsabb és egyszerűbb széthúzni a csatit a szervószivattyúnál mint utánanézni és keresgélni hogy melyik bizti is lehet az!  vigyor3 (amúgy én sem tudom melyik az ezért ha utánanézel akkor beírhatnád a helyes választ hogy legközelebb már konkrét választ tudjunk adni) Köszike!  worship

Ma megtettem amit ajánlottatok! És lás csodát, így hibátlanul jár a motor és egyből húz is mikor gázt adok neki. Van egy ilyen típusú mondeo a közelbe abból lehet cserélni a lambdaszondát, vagy szigorúan új kell ide?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2011.08.03 szerda, 15:14:48 »

Ma megtettem amit ajánlottatok! És lás csodát, így hibátlanul jár a motor és egyből húz is mikor gázt adok neki. Van egy ilyen típusú mondeo a közelbe abból lehet cserélni a lambdaszondát, vagy szigorúan új kell ide?

Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2011.08.03 szerda, 16:14:18 »

Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
Én erdélyi gyerek vagyok és itt nem messze van tőlünk egy bontó ahol van mk2,  szerintem az lesz, hogy onnan megveszem bagóért és majd belerakom és megtapasztalom a külömbséget  hehe Köszi a segítséget....
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2011.08.03 szerda, 16:39:38 »

Én erdélyi gyerek vagyok és itt nem messze van tőlünk egy bontó ahol van mk2,  szerintem az lesz, hogy onnan megveszem bagóért és majd belerakom és megtapasztalom a külömbséget  hehe Köszi a segítséget....

Ha gondolod felveheted a kapcsolatot gyulabával mert ő is erdélyi hátha közel vagytok egymáshoz bár most nincs gépközelben mert azt írta nemrég hogy átjön ide "hozzánk" kicsit kirándulni! A bontóban fújasd le velük festék spray-vel és akkor kötelesek adni rá garanciát ha esetleg valami miatt mégsem lenne jó! Azért valamikor majd írd meg hogy sikerült és milyen lett a végeredmény!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2011.08.03 szerda, 17:06:02 »

Az enyémben egy egyes mondijé van és még anno bontóban vettem kemény 5000ft-ért! Bár a mai napig sem tudom hogy a régi rossz volt-e de ezzel jobb lett ezért ezt benne is hagytam! Én anno elvittem egy lakatos haverhez és ő megmelegítette a csövet és így könnyen ki tudtuk tekerni de hallottam már olyat is hogy cumiztak vele mert csak nehezen adta meg magát! Amúgy a csere előtt megnézhetitek a görbéjét vagy a késését a lambdának egy műszerrel és nem is olyan vészes lóvé mert én anno 1500ft-ot fizettem a műszeres motordiagnosztikáért az itteni Ford szervízben! Szóval mindegy hogy milyet teszel bele csak jó legyen feltéve ha ez a baja a gépnek! Ha gondolod akkor előkeresem a régi gyárit és dobok egy képet a számáról de lehet kapni univerzálist is sőt a "miautónké" is passzol bele állítólag!
én az NTK/NGK univerzálist ajánlottam itt mindenkinek.Miért?Ezt használtam az 1.8-ban,a véhatban és gyakorlatilag ez az ami tökéletesen üzemelt.Árban 8500 ft,beszerzési hely:
http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=415
A kép illusztráció,a 29400-as cikkszámú cuccot kell kérni.A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 17:08:01 írta misi107 » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2011.08.03 szerda, 17:16:25 »

én az NTK/NGK univerzálist ajánlottam itt mindenkinek.Miért?Ezt használtam az 1.8-ban,a véhatban és gyakorlatilag ez az ami tökéletesen üzemelt.Árban 8500 ft,beszerzési hely:
http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=415
A kép illusztráció,a 29400-as cikkszámú cuccot kell kérni.A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.

Igen ezt szokták venni az amberkék mert a gyári az valami 42000ft volt anno! De mikor ilyen után kutakodtam akkor jött be a miautónkhoz valamilyen és az csak ilyen 5000ft környéki áron volt és az is ilyen univerzális volt ezért vitték mint a cukrot! De én inkább választottam egy bontott gyárit mint egy új bármilyet ezért került bele az enyémbe egy másik számú de megegyező MK1-es Mondiból kivett Lambda-szonda!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2011.08.03 szerda, 17:31:59 »

Igen ezt szokták venni az amberkék mert a gyári az valami 42000ft volt anno! De mikor ilyen után kutakodtam akkor jött be a miautónkhoz valamilyen és az csak ilyen 5000ft környéki áron volt és az is ilyen univerzális volt ezért vitték mint a cukrot! De én inkább választottam egy bontott gyárit mint egy új bármilyet ezért került bele az enyémbe egy másik számú de megegyező MK1-es Mondiból kivett Lambda-szonda!
a gyári is ngk/ntk...csak qrva nehéz kivenni,mert a szondának az a része ég meg...éppen emiatt kezdtem kutatni én is.Ez elsőrendűen bevált,ezért is merem ajánlani mindenkinek,mint a gyárihoz legközelebb álló univ. szondát.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:34:26 »

Ha már így lambdázunk.
Ha "zöldkártyát" lehúzott lamdával mérek, milyen változás lesz látható?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:02:23 »

Ha már így lambdázunk.
Ha "zöldkártyát" lehúzott lamdával mérek, milyen változás lesz látható?
nem lesz lambdajeled,ergo ha nem vagy haver elzavarnak.ennyi.akkor is elküldenek,ha alapjáraton és emelt fordulaton sem tud állandó jelet produkálni a lambdád (rossz...) Alapjáraton olyan 0.98 emelt fordulaton olyan 1.02 körül kellene lennie.Az ideális az 1 de azt még az újak sem igen tudják a gyártási pontatlanság,vezeték ellenállás,gyújtás zavar stb. miatt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 15:10:28 »

A másik hely Joe,ő bosch univ. szondát árul.

Ezt is tudom ajánlani!
Már nagyon sokat eladtam különböző autókba, és mindenki megelégedéssel használja. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2011.08.10 szerda, 21:46:59 »

Üdv Mindenkinek! help Segítség kellene,már csak bennetek van reményem! worship Van egy 1997-s 1.8 benzines Mondeo(ztec)! Hidegen nincs gond,de amint bemelegszik,föl-le mászkál az alapjárat,van hogy teljesen el is megy,kinyomom a kuplungot és leáll! gun Alapjárati motor,létömeg mérő,gyújtáskábel jók! Villamosságinál jártunk vele és talált egy p1000 hibakódot,de nem tudta megmondani hogy mi az. falbav Szerintetek merre induljunk,mit érdemes megnézni? Előre is köszi:
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2011.08.10 szerda, 22:32:37 »

Üdv Mindenkinek! help Segítség kellene,már csak bennetek van reményem! worship Van egy 1997-s 1.8 benzines Mondeo(ztec)! Hidegen nincs gond,de amint bemelegszik,föl-le mászkál az alapjárat,van hogy teljesen el is megy,kinyomom a kuplungot és leáll! gun Alapjárati motor,létömeg mérő,gyújtáskábel jók! Villamosságinál jártunk vele és talált egy p1000 hibakódot,de nem tudta megmondani hogy mi az. falbav Szerintetek merre induljunk,mit érdemes megnézni? Előre is köszi:

Vidd el egy Ford szervízbe és kérj egy motordiagnosztikát ami kb 2000ft és ott megmondják mi a hiba aztán vagy kéred a javítást vagy nem de legalább megtudod hogy mi rosszalkodik! Ha nem ezt az utat választod akkor a bosszankodás mellett elpazarolsz egy csomó időt és energiát feleslegesen mert ez lehet egy vákuumcsőhibától a hőfokadók hibáján keresztül bármi egészen a motorvezérlő elektronikáig! Ha Baranya megyei vagy akkor eljöhetsz egyszer hozzám mert pont ilyen autót bontok és cserélgethetjük az alkatrészeket amíg meg nem találjuk a hibát de az is többe fog kerülni neked mint egy motordiagnosztika a Fordéknál!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 03:52:03 »

Spanner. Köszönöm a segítséget, megpróbáljuk a fordéknál! Ha bármi lehet,nincs értelme a sötétben tapogatózni! worship Még egyszer köszi
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 07:52:39 »

És megint én vagyok a hüle hogy szóba állok az újakkal!  falbav
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 07:53:55 »

Spanner. Köszönöm a segítséget, megpróbáljuk a fordéknál! Ha bármi lehet,nincs értelme a sötétben tapogatózni! worship Még egyszer köszi

Ez egy igen jó gondolat de tőlem több segítséget ne várj!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 08:33:59 »

Cserélt-e már valaki szelepszár szimeringet házilag. Úgy tudom nem kell levenni a hengerfejet, de kíváncsi lennék mit mond aki már csinálta. Úgy néz ki eszegeti a kocsi az olajat. Kompresszió jó erő van a gépben fogyasztásom is nagyon jó. Én a szimeringekre gyanakszom. Vélemények, javaslatok? Köszönöm előre is. 
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 12:02:16 »

Ez egy igen jó gondolat de tőlem több segítséget ne várj!

Mi történt? Törölve lett pár hsz? Roll Eyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 13:42:22 »

Mi történt? Törölve lett pár hsz? Roll Eyes
már megint lerontották a nevét ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:08:18 »

már megint lerontották a nevét ...
csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:14:34 »

csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....
mert akkor nem lehet megsértődni  Roll Eyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:28:32 »

csak azt nem értem, hogy az aláírásába miért nem írja ki nagy vörös futófénnyel, hogy a nevét csak kizárólag egy módon lehet írni....

Ha megcsinálod nekem akkor én ki is teszem!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:28:58 »

mert akkor nem lehet megsértődni  Roll Eyes

Nem vagyok sértődős típus mert annál én primitívebb vagyok!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 15:56:53 »

Ha megcsinálod nekem akkor én ki is teszem!  nyes
MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A NEVEM MINDEN BETŰJÉT NAGYBETŰVEL ÍRJA, HA HOZZÁM SZÓL, KÜLÖNBEN....
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.11 csütörtök, 16:00:24 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 16:06:29 »

MEGKÉRNÉK MINDENKIT, HOGY A NEVEM MINDEN BETŰJÉT NAGYBETŰVEL ÍRJA, HA HOZZÁM SZÓL, KÜLÖNBEN....

Köszike!  worship worship worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
marton_csaba
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:42:04 »

Sziasztok !
Szeretném, ha segítenétek abban, hogy az 1998-as 1,8-as, benzines mondeomhoz hol tudnék a legolcsóbban vezérműszíj szettet vásárolni. Előre is köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:14:13 »

Sziasztok !
Szeretném, ha segítenétek abban, hogy az 1998-as 1,8-as, benzines mondeomhoz hol tudnék a legolcsóbban vezérműszíj szettet vásárolni. Előre is köszönöm.
cromax 28e (csak feszítővel),unixnál 24-50e között gyártótól és alkatrész számtól függően (görgőket is ad hozzá),láng ua. 29-60e ft-ig.Évjáratban megkülönböztet 1998.05.hó előttit és utánit.A keres-kínálban vannak,akik elég nagy kedvezménnyel vásárolnak,nézd meg!
Naplózva
marton_csaba
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2011.08.12 péntek, 11:33:08 »

cromax 28e (csak feszítővel),unixnál 24-50e között gyártótól és alkatrész számtól függően (görgőket is ad hozzá),láng ua. 29-60e ft-ig.Évjáratban megkülönböztet 1998.05.hó előttit és utánit.A keres-kínálban vannak,akik elég nagy kedvezménnyel vásárolnak,nézd meg!
Köszönöm válaszod.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 11:25:33 »

Azt vettem észre a kocsin mostanság, hogy első indításkor reggel hidegen nem indul el minden henger dadogósan jár a kocsi kb 2-3 sec.-ig. Ha viszont 2-3 x adok gyújtást akkor minden rendben. Valahol lelevegősödhet az üzemanyagrendszer? Mert ha 2-3 x adok gyújtást, úgymond felnyomatom a rendszert, akkor hibátlan. Ötletek, vélemények?
Naplózva
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2011.08.19 péntek, 07:35:44 »

Vezérmű szíj, vízpumpa csere előtt állok, tudna valaki megbízható, „olcsó” szerelőt ajánlani Budapesten?
Alkatrészek: eddig ez a legjobb ár
Vezérmű szíj szett: 27000, Cromax (gyári)
 Vízpumpa:  11000, Cromax (utángyártott)
Vízpumpa: 21000, Nagyautó (gyári)
Az autó paraméterei:
Ford Mondeo 1,8 benzin, 1997 évjárat, 85 kW
Motor , alu szelepfedeles
Alvázszám:     WFOAXXGBBAVJ65081
Motorszám: VJ65081
Vezérmű szíj szett csere
Vízpumpa csere
Az autó 202.000 km
-ben van.
E-mail: seralevente@yahoo.com
Naplózva
gery1986
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2011.10.22 szombat, 15:23:29 »

Hello mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2003-as 1.8/110 mondim, aminek az Ac pumpája megadta magát.
Segítséget abban kérnék, hogy tud-e valaki esetleg bontottat vagy valami olyat ami korrekt árba lenne!
Sajnos újonnan egy vagyon lenne!!

Előre is köszönöm!!
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:15:07 »

Hello
Segítséget kérnék 1997 es Mk2 1.6 zetec e motorkód hol található?Sehol nem látom a forgalmiban L1E van írva de mondeoba nincs ilyen tudomásom szerint csak escort,orionban.L1F nek kéne lenni elvileg.Szeretném leellenőrizni ha valaki megmondja hol van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 20:16:58 írta Bakkerman » Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:48:53 »

Hello
Segítséget kérnék 1997 es Mk2 1.6 zetec e motorkód hol található?Sehol nem látom a forgalmiban L1E van írva de mondeoba nincs ilyen tudomásom szerint csak escort,orionban.L1F nek kéne lenni elvileg.Szeretném leellenőrizni ha valaki megmondja hol van.
Tudtommal csak a típustáblán van rajta a kód.A számsor a hűtő felőli részen van lézergravírozva a blokk egy kiugró részére.
Naplózva
Kisördög
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2011.11.08 kedd, 15:32:38 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy 1997 es 2l mondeó motorjához van valakinek robbantott rajza?
Lehuzási nyomatékadatok?
Vezérlés rajz,gyári össze jelőléssel?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:30:55 »

Sziasztok.
Eddig az MkII általánosba írtam a motorproblémámról, bocsi érte, most már remélem jó helyen vagyok.
Röviden összefoglalnám az eddigieket. Kb egy hónapja vettem egy 1,6-os 97-es jó állapotú Mondit. 100-on benyelt valamivel 14 l fölött, kicsit dadogós volt a járása is így rögtön kapott 4 db NGK-s gyertyát. Változás semmi. Következett a gyertyakábel csere, megint semmi. Ezt követte a hibakód kiolvasás, majd a légtömegmérő csere. A fogyi ezek után még mindig valamivel 12 fölött. A kompresszió mérés, 1 2 4 henger 15 bar a harmadik hengernél 3,5. a gyanú a hidrotőkére terelődik, mivel a karterben nyomás helyett enyhe vákuum van (mintha a szívószelep nem nyitna ki rendesen). Majd két hetet vártam egy rutinos szerelőre, hátha az ő tapasztalata segítene. Megbontotta a szelepfedelet, alatta semmilyen szemmel látható elváltozást nem tapasztalt.( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) A javaslata az volt, hogy motortisztító adalék adása után cseréljük le az ismeretlen minőségű olajat 10W40-es Castrolra, az talán segít. (ez sem jött be)
Most így állunk. Megpróbálom magam megoldani a problémát a ti segítségetekkel. Első kérdésem: kitudom e venni a kissé megemelt vezérműtengely alól a hidrotőkét úgy, hogy a vezérműszíjat nem veszem le?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 09:30:39 »

Sziasztok.
Eddig az MkII általánosba írtam a motorproblémámról, bocsi érte, most már remélem jó helyen vagyok.
Röviden összefoglalnám az eddigieket. Kb egy hónapja vettem egy 1,6-os 97-es jó állapotú Mondit. 100-on benyelt valamivel 14 l fölött, kicsit dadogós volt a járása is így rögtön kapott 4 db NGK-s gyertyát. Változás semmi. Következett a gyertyakábel csere, megint semmi. Ezt követte a hibakód kiolvasás, majd a légtömegmérő csere. A fogyi ezek után még mindig valamivel 12 fölött. A kompresszió mérés, 1 2 4 henger 15 bar a harmadik hengernél 3,5. a gyanú a hidrotőkére terelődik, mivel a karterben nyomás helyett enyhe vákuum van (mintha a szívószelep nem nyitna ki rendesen). Majd két hetet vártam egy rutinos szerelőre, hátha az ő tapasztalata segítene. Megbontotta a szelepfedelet, alatta semmilyen szemmel látható elváltozást nem tapasztalt.( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) A javaslata az volt, hogy motortisztító adalék adása után cseréljük le az ismeretlen minőségű olajat 10W40-es Castrolra, az talán segít. (ez sem jött be)
Most így állunk. Megpróbálom magam megoldani a problémát a ti segítségetekkel. Első kérdésem: kitudom e venni a kissé megemelt vezérműtengely alól a hidrotőkét úgy, hogy a vezérműszíjat nem veszem le?

Nem tudod kivenni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 09:45:24 »

...( a hidrotőke és a tehermentesre fordított bütyök közzé nem ment be a hézagmérő a négy szelep egyikénél sem) ...
Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 10:06:51 »

Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.

Pedig bemegy az oda!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:13:18 »

Nem tudod kivenni!

Úgy sem, ha az egyik végét kissé megemelem? Vagy a szíjat mindenképpen le kell venni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #443 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:22:16 »

Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.
pedig mérni csak ugy lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:25:06 »

Még jó. Az lenne a ***, ha bemenne a hézagmérő.

Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom?  ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #445 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:28:05 »

Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom?  ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
persze hogy be kell menni. amekkora hézagmérő maximum befér, annyi a szelephézag
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:28:49 »

pedig mérni csak ugy lehet

Pontosan erre gondoltam én is. Ha nincs hézag az mitől lehet?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #447 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:33:32 »

Pontosan erre gondoltam én is. Ha nincs hézag az mitől lehet?
sztem hidrotőke, mert a szelep ahogy bekopik a fészekbe, úgy csökken a hézag, de a hidrotőke kéne hogy kompenzálja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:36:35 »

sztem hidrotőke, mert a szelep ahogy bekopik a fészekbe, úgy csökken a hézag, de a hidrotőke kéne hogy kompenzálja


Közzé került valami? Mind a négynek? Vagy más mi lehet még? A többi hengernél nem néztük meg sajna.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:41:25 »

Akkor most be kell menni neki vagy nem kell bemenni???
Szerintem a hidrotőkének lenne a feladata a szelephézag után állítása, ezért gondoltam, hogy ott hézagnak kellene lenni. Vagy rosszul gondolom?  ( annyit tudok a hidrotőkéről, amennyit tőletek olvastam, meg amit a neten találni róla)
hova is kellene bemennie?a himbához?a hidrotőke folyamatosan megy fel-le,ahogy vez. tengely mozgatja.HA kopott a bütyök,akkor egész egyszerűen nem fog nyitni teljesen és annyi.Kisebb lesz a teljesítmény,de vez. tengelyhez hézagmérőt betolni...elég érdekes mutatvány.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.