Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 00:05:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 881196 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:51:08 »

hova is kellene bemennie?a himbához?a hidrotőke folyamatosan megy fel-le,ahogy vez. tengely mozgatja.HA kopott a bütyök,akkor egész egyszerűen nem fog nyitni teljesen és annyi.Kisebb lesz a teljesítmény,de vez. tengelyhez hézagmérőt betolni...elég érdekes mutatvány.


A bütyökkel felfelé álló (tehermentesített) vezérműtengely és a hidrotőke közzé. A bütykön szemmel nem látszik kopás, olyan mint a többi. A motor belül tiszta olyan mint amilyet normálisan karbantartottak.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #451 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:53:45 »

hova is kellene bemennie?a himbához?a hidrotőke folyamatosan megy fel-le,ahogy vez. tengely mozgatja.HA kopott a bütyök,akkor egész egyszerűen nem fog nyitni teljesen és annyi.Kisebb lesz a teljesítmény,de vez. tengelyhez hézagmérőt betolni...elég érdekes mutatvány.
milyen himbához?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #452 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:54:52 »

persze hogy be kell menni. amekkora hézagmérő maximum befér, annyi a szelephézag
bocsi, javítom, a benyásnál nem kell lenni a fordnak, adat sincs, mert az olajnyomás egyenlítené ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:57:36 »

milyen himbához?
húha,ez nehéz szülés.egyszerűbb lesz ha legközelebb lefényképezem a szétkapott véhat hengerfejet.De valahol drofnak is van képe róla és az többet mond minden szónál.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:00:10 »

bocsi, javítom, a benyásnál nem kell lenni a fordnak, adat sincs, mert az olajnyomás egyenlítené ki

Ha a benzinesnél nincs hézag, akkor sűrűbb olajnál miért csörög be a motor indítás után?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:04:56 »

húha,ez nehéz szülés.egyszerűbb lesz ha legközelebb lefényképezem a szétkapott véhat hengerfejet.De valahol drofnak is van képe róla és az többet mond minden szónál.

A most kivesézett egy 1,6-os dupla vezérműtengelyes 4 hengeres soros zetec motor.
Ez is hasonlít a V6-ra? Mármint megbontva.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #456 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:05:15 »

húha,ez nehéz szülés.egyszerűbb lesz ha legközelebb lefényképezem a szétkapott véhat hengerfejet.De valahol drofnak is van képe róla és az többet mond minden szónál.
mi közünk a v6-hoz? nem sor 4-ről van szó?  "Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #457 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:06:21 »

Ha a benzinesnél nincs hézag, akkor sűrűbb olajnál miért csörög be a motor indítás után?
mert az apró furaton nem telik fel elég hamar olajjal (szerintem)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:13:09 »

mi közünk a v6-hoz? nem sor 4-ről van szó?  "Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)"

Ez jó buli,  falbav    lassan már én sem tudom, hogy mi van a motorháztető alatt.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:46:41 »

Egész nap olvastam amiket itt írtatok de mivel voltak elég meredek írások ezért megfogadtam hogy nem szállok be a témába de azért látom estére azért már egész jól megközelítettétek az igazságot a kérdéssel kapcsolatban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:58:53 »

Egész nap olvastam amiket itt írtatok de mivel voltak elég meredek írások ezért megfogadtam hogy nem szállok be a témába de azért látom estére azért már egész jól megközelítettétek az igazságot a kérdéssel kapcsolatban!  wave


SPANNER ur (csupa nagybetűvel) te egy tapasztal fórumozó vagy. Mondjál nékem valami okosságot, mi a ..... kezdjek ezzel a motorral. Már majdnem megszerettem ezt a kocsit, de ha még 1-2 hónapig sz..vat kénytelen leszek visszatérni a régi márkához. Ez az amit legkevésbé szeretnék, hiszan nem véletlenül váltottam másik márkára.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:07:41 »

Ez jó buli,  falbav    lassan már én sem tudom, hogy mi van a motorháztető alatt.

Azért,mert a vezérlés ugyanaz csak nekem kettő van belőle és azt tudom lefényképezni...nekem az van kibontva szétszedve...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:22:47 »

Azért,mert a vezérlés ugyanaz csak nekem kettő van belőle és azt tudom lefényképezni...nekem az van kibontva szétszedve...


Tudsz képet feltenni róla? Végül is a működése ugyan az csak más a felépítése.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:25:35 »

Egész nap olvastam amiket itt írtatok de mivel voltak elég meredek írások ezért megfogadtam hogy nem szállok be a témába de azért látom estére azért már egész jól megközelítettétek az igazságot a kérdéssel kapcsolatban!  wave

Nagyon csendben vagy.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:26:24 »


Tudsz képet feltenni róla? Végül is a működése ugyan az csak más a felépítése.
találtam egyet csak épp a vez. tengelyek,tőkék és himbák hiányoznak róla...oda kell képzelni...ezért akarom egyben lefényképezni...ja,a kép csak a döglött motor egyik felhasználási lehetőségét mutatja...a másik a kisasztal...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #465 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:29:17 »

találtam egyet csak épp a vez. tengelyek,tőkék és himbák hiányoznak róla...oda kell képzelni...ezért akarom egyben lefényképezni...ja,a kép csak a döglött motor egyik felhasználási lehetőségét mutatja...a másik a kisasztal...

ja, de a sor 4 még csak nem is hasonlít
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:30:50 »


SPANNER ur (csupa nagybetűvel) te egy tapasztal fórumozó vagy. Mondjál nékem valami okosságot, mi a ..... kezdjek ezzel a motorral. Már majdnem megszerettem ezt a kocsit, de ha még 1-2 hónapig sz..vat kénytelen leszek visszatérni a régi márkához. Ez az amit legkevésbé szeretnék, hiszan nem véletlenül váltottam másik márkára.

Elmentettem a HSZ-t amit a problémáról írtál de így látatlanban nem tudok segíteni és főleg nem így pár sorban és írásban! A kompresszómérés az világos volt hogy egyik henger gyenge de ez a szelepgörbülés/repedéstől a gyűrűtörésen át a dugattyú/hengerrepedésig bármitől lehet de első körben én mindenképp lekapnám a hengerfejet mert anélkül senki sem tud semmi biztosat mondani a problémára! A fogyasztás is megnőhet ettől de szerintem itt más is közrejátszik! A rutinos szerelőt pedig küldd el melegebb éghajlatra mert aki hidrótőkés motorhoz odaviszi a hézagmérőt annak semmi köze nincs az autószereléshez! Amiért nem szívesen segítenék neked többet az az hogy sorba követed el a hibákat kezdve az NGK gyertyáktól a Castrol olajig persze a szándék az helyes de aki ezeket ajánlotta bele na annak sincs köze a Ford motorokhoz ebben biztos vagyok! Én ilyen hidegben már nem állok neki ilyen nagy melónak de ha Baranya megyei vagy akkor szívesen elviszlek a Fordos srácokhoz akik megcsinálják a verdádat vagy ha errefelé jársz akkor én is meghallgathatom és ránézhetek ha gondolod de már az eddigi infók alapján is az a véleményem hogy itt motormegbontás szükséges de ha hosszútávra tervezel akkor érdemes megcsinálni! Esetleg még annyi hogy ha tudsz kölcsönkérni egy másik hengerfejet akkor egy próba erejéig érdemes azt feltenni mert nemrég én is találkoztam egy repedttel és amiatt nem volt kompresszió az egyik hengerben és a hengerfejtömítés hátsó oldali elégése is elég gyakori hiba a rosszul kicserélt és rosszul meghúzott hengerfejeknél ami ugyancsak nem látható így kivűlről! De én a helyedben egy motorcserét is fontolóra vennék mert ha a mostani motorod egy elhanyagolt és szétkopott motor akkor egy motorcserét sokkal olcsóbban megúszol mint egy generált! Bocsi hogy kicsit sokat írtam de ennél rövidebben sajnos nem tudtam felvázolni a helyzetet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:33:49 »

ja, de a sor 4 még csak nem is hasonlít
hát tény,azt jó régen szedtem szét...innentől fogva zipzár behúz,nem szólok...csak  guluszem1... banplz
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:35:03 »

találtam egyet csak épp a vez. tengelyek,tőkék és himbák hiányoznak róla...oda kell képzelni...ezért akarom egyben lefényképezni...ja,a kép csak a döglött motor egyik felhasználási lehetőségét mutatja...a másik a kisasztal...



Köszi a képekért nagyon jók, amúgy tényleg nem nagyon hasonlít. Talán annyiban, hogy nekem is alu a hengerfej..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #469 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:35:35 »

hát tény,azt jó régen szedtem szét...innentől fogva zipzár behúz,nem szólok...csak  guluszem1... banplz
nincs itt semmi probléma, ezért nem értettem, hogy milyen himbáról beszélsz. sor 4-nél minden szelepet közvetlenül a vezérműtengely nyit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:36:42 »

A többieknek addig itt egy kis olvasnivaló hogy picivel jobban átlássák ás megértsék a vezérlést:
(a cikk vége inkább a mostani témához való)

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=148&akt=2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:37:44 »

nincs itt semmi probléma, ezért nem értettem, hogy milyen himbáról beszélsz. sor 4-nél minden szelepet közvetlenül a vezérműtengely nyit
aha.na erre nem emlékeztem...öregszem...képen is csak a sornégy alsó fertálya van meg...
ha valakinek szüksége lenne rá...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:48:17 »

A többieknek addig itt egy kis olvasnivaló hogy picivel jobban átlássák ás megértsék a vezérlést:
(a cikk vége inkább a mostani témához való)

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=148&akt=2
jó írás,kösz a linket!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 21:38:14 »

A többieknek addig itt egy kis olvasnivaló hogy picivel jobban átlássák ás megértsék a vezérlést:
(a cikk vége inkább a mostani témához való)

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=148&akt=2

Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat. Mindent felvázoltál amitől igazán féltem. A10w40-es olaj után én is úgy gondoltam, hogy nincs több keresnivalóm abban a műhelyben. (a cromaxtól akartam hozni 5w30-as ford olajat. A szerelő azt mondta hogy majd ő rendezi az olajat) Ez lett a vége. Szabolcsi vagyok , nem hiszem hogy személyesen összefutunk valaha is. De rendes srác vagy, hogy felajánlottad a segítségedet. A motor nem tűnik szétkopottnak, melegen egészen szépen gyorsul, majdnem egyenletes a járása is. A szelepfedél tömítése egészen puha volt, mint amit nemrég raktak fel, a hengerfej belül feltűnően (túlságosan) tiszta volt?! A bütykös tengely szíjtárcsáján pedig fogdosás nyomok voltak. Úgy tűnt mint amin nemrég vez. szíjat cseréltek. Vagy ha igazad van talán egy szijszakadt motort összetákoltak.
Szerelő vagyok én is de én a nehéz gépek motorjainál vagyok igazán otthon, de néha a kicsiket is javítom. A ford nekem még  ismeretlen, típusidegen, szerszámaim sincsenek hozzá, de kénytelen vagyok magam hozzányúlni, mert nincs errefelé akire ezek után nyugodtan rábíznám. Az autó kényelmét, futóművét felépítését nagyon jónak találom, csak remélni tudom, néhány évig nálam lesz. (Az előző autóim 4 max 5 évet bírtak nálam.)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:11:53 »

jó írás,kösz a linket!

Néha rámjön és akkor keresgélek ilyen írásokat hátha ragad valami rám is de amúgy nagyon szívesen!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:13:46 »

Néha rámjön és akkor keresgélek ilyen írásokat hátha ragad valami rám is de amúgy nagyon szívesen!  wave
már azt hittem a rendes srácság eplus2
apropó. hova tűnt a figyelmeztető mondatod? ezért dolgoztam rajta annyit? wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:19:32 »

Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat. Mindent felvázoltál amitől igazán féltem.

Nagyon szívesen máskor is csak ne terjeszd jó híremet!
Nyugodtan nekiállhatsz szétkapni mert elég egyszerű motorok a Zetec motorok nincs semmi különösebb cumi bennük csak érteni kell mit és hogyan és ennyi! Én eladtam már a tutti 1.8-as motoromat mert egy mondiba kicsrélték de a régit megkaptam belőle aminek valami kehéje volt de hogy mi azt nem tudom mert még nem kaptam szét ezért ha kell valami akkor engem is zaklathatsz hátha még megvan és aki ismer az tudja milyen drágán adom a cuccokat!  nyes
Amúgy egy aláírást jó lenne ha csinálnál a profilodhoz a verdád adataival mert így sem én sem más nem fogja tudni hogy mire is kérdezel rá éppen! Ha nem kell sürgősen a verda akkor kapd le a hengerfejet és mivel nem vagy kivülálló ezért akkor már okosabb leszel és talán egyértelmű lesz hogy mi a hiba! Addig is keress a környéken egy régebbi fórumozót aki eddig sem félt összekoszolni magát vagy egy jó szerelőt aki látott már közelről Fordot és akkor szerintem igen jó eséllyel pöpec verdát tudtok varázsolni a gépből! Persze minden csak idő és pénz kérdése de hidd el megéri!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:23:43 »

vagy egy jó szerelőt aki látott már közelről Fordot és akkor szerintem igen jó eséllyel pöpec verdát tudtok varázsolni a gépből!
hát nem tudom...
az utóbbi időben és a fórumozók beírásai alapján egyre kevésbé hiszek az ilyen szerelők létezésében...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:24:20 »

már azt hittem a rendes srácság eplus2
apropó. hova tűnt a figyelmeztető mondatod? ezért dolgoztam rajta annyit? wow1

Ne sértegessé éngömet vaze!  duhos2
Mikó vótam én rendes srác he?  beka3
Levettem a figyelmeztetést mert nagyon kitűnt a fórum írásai közül!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:26:23 »

Ne sértegessé éngömet vaze!  duhos2
Mikó vótam én rendes srác he?  beka3
Levettem a figyelmeztetést mert nagyon kitűnt a fórum írásai közül!
az előbb lettél lerendessrácozva eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:27:09 »

hát nem tudom...
az utóbbi időben és a fórumozók beírásai alapján egyre kevésbé hiszek az ilyen szerelők létezésében...

Közismert tény hogy a szerelők mennyire utálják a Fordokat mert általában azzal cumiznak a legnagyobbat! (amúgy a valódi oka ennek az hogy nem értenek hozzá) Én speciel a fóxvágent utálom de nagyon!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:27:48 »

az előbb lettél lerendessrácozva eplus2

Majd megismer és akkor nem ír többet ilyet!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 22:41:45 »

Közismert tény hogy a szerelők mennyire utálják a Fordokat mert általában azzal cumiznak a legnagyobbat! (amúgy a valódi oka ennek az hogy nem értenek hozzá) Én speciel a fóxvágent utálom de nagyon!
nem vagyok szerelő, de azt én is...
emlékeim szerint a szerelhetősége miatt nyavajogtak...nem lehet hozzáférni...le kell bontani fél kocsit...stb.
aztán előbb utóbb kiderül a bibi..
amíg csak egy gömbfejet kell cserélni, addig csak a köpködés megy, hogy csak kellő elvetemültséggel vidd oda...
de ha ez sem vette volna el az ember kedvét, akkor egy belenyúlósabb hiba esetén már totál megáll a tudomány...
akkor kezdődik a találgatás és mindezt persze fizesse a kuncsaft...
na ez a szánalmas...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:34:30 »

Nagyon szívesen máskor is csak ne terjeszd jó híremet!
Nyugodtan nekiállhatsz szétkapni mert elég egyszerű motorok a Zetec motorok nincs semmi különösebb cumi bennük csak érteni kell mit és hogyan és ennyi! Én eladtam már a tutti 1.8-as motoromat mert egy mondiba kicsrélték de a régit megkaptam belőle aminek valami kehéje volt de hogy mi azt nem tudom mert még nem kaptam szét ezért ha kell valami akkor engem is zaklathatsz hátha még megvan és aki ismer az tudja milyen drágán adom a cuccokat!  nyes
Amúgy egy aláírást jó lenne ha csinálnál a profilodhoz a verdád adataival mert így sem én sem más nem fogja tudni hogy mire is kérdezel rá éppen! Ha nem kell sürgősen a verda akkor kapd le a hengerfejet és mivel nem vagy kivülálló ezért akkor már okosabb leszel és talán egyértelmű lesz hogy mi a hiba! Addig is keress a környéken egy régebbi fórumozót aki eddig sem félt összekoszolni magát vagy egy jó szerelőt aki látott már közelről Fordot és akkor szerintem igen jó eséllyel pöpec verdát tudtok varázsolni a gépből! Persze minden csak idő és pénz kérdése de hidd el megéri!  wave

Köszi az infókat,  vigyor3 van még vagy kétheti sürgős melóm, utána nyugodtan neki tudok kezdeni. (van egy majdnem fűthető műhelyem, tavaszig ráérek) Meg akarom ismerni mindenét. A profilt is megcsinálom hamarosan.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:53:35 »

Majd megismer és akkor nem ír többet ilyet!  hehe


Már megismertelek!  wave

AKARTÁL (csak így nagybetűkkel) segíteni és ez a lényeg. Más nem számít.
A jósrácságot ne vedd túlzottan a szívedre, mert a fórum többi tagja is jósrác. Ők is megpróbálnak segíteni.
Köszönet érte mindenkinek.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:00:17 »

hát nem tudom...
az utóbbi időben és a fórumozók beírásai alapján egyre kevésbé hiszek az ilyen szerelők létezésében...

Valahol azért csak létezhet ilyen szerelő is, csak azt megtalálni és főleg megfizetni elég nehéz. Jó érzékkel és kellő kitartással az ember saját maga is meg tudja oldani a dolgokat, csak hozzákezdeni nehéz.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:28:33 »

Köszi az infókat,  vigyor3 van még vagy kétheti sürgős melóm, utána nyugodtan neki tudok kezdeni. (van egy majdnem fűthető műhelyem, tavaszig ráérek) Meg akarom ismerni mindenét. A profilt is megcsinálom hamarosan.
hali debrecentol nem vagy messze ismerek ott egy nagyon jo szerelot ha kell az elerhetosege irj! Ŏ annyit fuzott egy vezerles egy vizpumpa es elso staprud szilent csere utan hogy: fubaze ezt jol szet kellet bontani ezekhez! Ennyi ido alatt egy foveban motort cserelt volna.... De viccelve mondta.... Egyebkent iszonyat turelmes gyerek es szerelmes a munkajaba soha nem adna ki trogermunkat a kezebol! Sosem fikaz le semmit az auton hogy na ez annal a modelnel sokkal jobban meg van oldva stb..... Na meg amit meg imadok mas szereloknel na hogy ezt meg ki a fa....sz csinalta..... O max annyit mond hogy ezt azert nem igy kellett volna..... Ott lehetsz vegig a szereles alatt vele nem lopja el a benzint a kocsibol nem cserel ki ezt azt..... En jartam ugy a cegessel ujpesti spedybe fekcsere volt es mire keszlett az auto, gazolajmar epp csak volt benne azt kerdeztek fenykepem van a mutato allasarol? Annyit tehettem hogy elkuldtem oketu jo meleg egtajakra! En tuti nem mennek olyannal ahol nem lehetek ott vegig nem bizok egyben sem hala a jo tapasztalataimnak es barati korom tapasztalatainak....... Bar mindenfele ilyeneket hallani. Nem is beszelve a marka szervizekrol!
Tisztelet a kivetelnek!
Udv
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:52:44 »

Valahol azért csak létezhet ilyen szerelő is, csak azt megtalálni és főleg megfizetni elég nehéz. Jó érzékkel és kellő kitartással az ember saját maga is meg tudja oldani a dolgokat, csak hozzákezdeni nehéz.
nem kétlem, hogy van. ha létezik, az viszont tuti nem horror áron dolgozik. ha nem olcsó, akkor sem érzed úgy, hogy lehúztak, mert becsületes munkáért tisztességes árat mindenki fizetne...de csak ne... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:01:44 »

hali debrecentol nem vagy messze ismerek ott egy nagyon jo szerelot ha kell az elerhetosege irj! Ŏ annyit fuzott egy vezerles egy vizpumpa es elso staprud szilent csere utan hogy: fubaze ezt jol szet kellet bontani ezekhez! Ennyi ido alatt egy foveban motort cserelt volna.... De viccelve mondta.... Egyebkent iszonyat turelmes gyerek es szerelmes a munkajaba soha nem adna ki trogermunkat a kezebol! Sosem fikaz le semmit az auton hogy na ez annal a modelnel sokkal jobban meg van oldva stb..... Na meg amit meg imadok mas szereloknel na hogy ezt meg ki a fa....sz csinalta..... O max annyit mond hogy ezt azert nem igy kellett volna..... Ott lehetsz vegig a szereles alatt vele nem lopja el a benzint a kocsibol nem cserel ki ezt azt..... En jartam ugy a cegessel ujpesti spedybe fekcsere volt es mire keszlett az auto, gazolajmar epp csak volt benne azt kerdeztek fenykepem van a mutato allasarol? Annyit tehettem hogy elkuldtem oketu jo meleg egtajakra! En tuti nem mennek olyannal ahol nem lehetek ott vegig nem bizok egyben sem hala a jo tapasztalataimnak es barati korom tapasztalatainak....... Bar mindenfele ilyeneket hallani. Nem is beszelve a marka szervizekrol!
Tisztelet a kivetelnek!
Udv

Debrecenhez 50km-re lakom északkelet felé. Megpróbálom egyedül megcsinálni , csak nehéz elkezdeni, de utána nem szoktam feladni.
Ha mégsem jönne össze, akkor feltétlen megkereslek, csak azt nem tudom hogyan kell. (Nem erősségem a számítógép.) Az előbb akartam a profilt módosítani és eltűnt az autóm, de úgy, hogy még a gépemben sem találom.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2011.11.15 kedd, 21:25:23 »

nem kétlem, hogy van. ha létezik, az viszont tuti nem horror áron dolgozik. ha nem olcsó, akkor sem érzed úgy, hogy lehúztak, mert becsületes munkáért tisztességes árat mindenki fizetne...de csak ne... szomoru1


Olyannal már találkoztam aki nemdolgozik horror áron, de sajna az ....  sem ért. Igaz szerelőhöz nemigazán járok, a rossz tapasztalat inkább az ismerősök elmondása alapján van. 25 év alatt a hetedik autómat nyúzom, de még csak egyet adtam el. (2 év után) a többi méh telep. 4-5 év alatt csak annyit javítok, hogy üzemképes legyen. Ez egyenlő egy halálos ítélettel. (az egyik 100 ezret ment olajcsere nélkül, csak utántöltés volt igaz 1l/1000km.)
A mondeóm túl szép és még túlságosan jó állapotban van ahhoz, hogy ő is úgy végezze mint az elődei.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:43:49 »

Sziasztok! Egy egy erossebb kihuzatas utan ez legyen pl 6000ford/perc harmadikban aztan megallok pl: egy lampanal es az alapjarat 900 helyett 1500 es nem megy lejebb.... Ha ujra inditok ismet jo az alapjarat! Ez mitol van??
udv
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:49:31 »

Sziasztok! Egy egy erossebb kihuzatas utan ez legyen pl 6000ford/perc harmadikban aztan megallok pl: egy lampanal es az alapjarat 900 helyett 1500 es nem megy lejebb.... Ha ujra inditok ismet jo az alapjarat! Ez mitol van??
udv

Ez lehet alapjáratmotor vagy jeladó esetleg vákuumcsőprobléma is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 20:24:43 »

Ez lehet alapjáratmotor vagy jeladó esetleg vákuumcsőprobléma is!
vakum cso? Mire gondolsz? Jukas lenne peldaul.... Melyik jelado?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 17:34:04 »


Délután elkezdtem bontani a motoromat, 1,6 benzines. (a 3-as hengerből hiányzik vagy10 bar)
A szelepfedél levétele után hamar rájöttem, hogy előbb szerszámokat kell venni.  Gondoltam, ha már így jártam beindítom, hátha látszik valami szokatlan. 2 másodperc alatt betakarta olajjal a motorteret, szélvédőt hűtőt stb.
A szívó oldali vezérműtengely közepe alatt van egy furat, sugárba ömlik az olaj belőle indítózáskor.
Normális ez így???
 
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:02:43 »



Nincs valakinek ötlete, mitől lehet ez???
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:20:15 »

Délután elkezdtem bontani a motoromat, 1,6 benzines. (a 3-as hengerből hiányzik vagy10 bar)
A szelepfedél levétele után hamar rájöttem, hogy előbb szerszámokat kell venni.  Gondoltam, ha már így jártam beindítom, hátha látszik valami szokatlan. 2 másodperc alatt betakarta olajjal a motorteret, szélvédőt hűtőt stb.
A szívó oldali vezérműtengely közepe alatt van egy furat, sugárba ömlik az olaj belőle indítózáskor.
Normális ez így???
 
szerintem ne szerszámot vegyél, hanem szerelőt ...
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:41:25 »

szerintem ne szerszámot vegyél, hanem szerelőt ...

Nyugi, menni fog.

Vagy nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:52:11 »


Nincs valakinek ötlete, mitől lehet ez???
Mondjuk attól,hogy az olaj beteríti a tengelyeket olajjal,hogy a bütykök,csapágyak lassabban kopjanak...ezek a motorok nedves karteresek.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Otto-motor#Sz.C3.B3r.C3.B3_olajoz.C3.A1s
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 20:53:44 írta misi107 » Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 21:15:10 »

Mondjuk attól,hogy az olaj beteríti a tengelyeket olajjal,hogy a bütykök,csapágyak lassabban kopjanak...ezek a motorok nedves karteresek.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Otto-motor#Sz.C3.B3r.C3.B3_olajoz.C3.A1s


Az oldalt vezérelt felül szelepelt motorokat ismerem. Azoknál a himbatengelyen jön ki az olaj és terül szét szépen, de ott sem spriccel egy lyukon keresztül olyan sugárba, hogy a környéket beteríti.
Attól még lehet, hogy igazad van.
Csak azt nem értem, ha a szívóoldal ennyi szóróolajat kap, akkor a kipufogó miért nem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2011.11.29 kedd, 07:23:28 »

Nyugi, menni fog.

Vagy nem.
azért ez nem egy traktor ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.