Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 23:19:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 881170 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 23:57:06 »

A "T" elemet nem találtam meg , mintha ezt az elemet fémcsővel váltották volna ki.
A bakoknak semmi bajuk.
Maf tisztítva.
A hiba továbbra is fennáll...

Szia! Húzd le a légtömegmérő csatiját, és menj egy pár kilométert vele úgy. De majd rakd vissza, miután kipróbáltad. Ha a hiba megszűnik...tudod mit kell tenni.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 14:12:59 »

Hali érdeklödnék hogy Ti a   Egér szelepet mivel szoktátok le dugozni
nekem sörös dobozt montak.
Elöreis köszönöm worship
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 14:18:32 »

Hali érdeklödnék hogy Ti a   Egér szelepet mivel szoktátok le dugozni
nekem sörös dobozt montak.
Elöreis köszönöm worship
a sörös doboz nem fér bele, hülyeséget mondtak...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 14:36:02 »

a sörös doboz nem fér bele, hülyeséget mondtak...

na pont ezért kérdeztem meg mit ajálanál
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 14:57:13 »

na pont ezért kérdeztem meg mit ajálanál

Befőttes üveg fedeléből szépen kilehet vágni lemezvágóollóval.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 15:12:04 »

a sörös doboz nem fér bele, hülyeséget mondtak...
eplus2 taps

GinJoy a laposvasból vágott lemezt ajánlotta hőálló tömítéssel nekem pl. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 15:22:28 »

eplus2 taps

GinJoy a laposvasból vágott lemezt ajánlotta hőálló tömítéssel nekem pl. Smiley

Nekem tudod miből van? A gyerek popsikenőcs tubusából (Bepanten) vágtam ki papírvágóollóval  eplus2 Vékony réz lemezből van, a gyári szigetelést bent hagyva  nyes egyáltalán nem ereszt tökéletesen bevált vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 15:29:15 »

Nekem tudod miből van? A gyerek popsikenőcs tubusából (Bepanten) vágtam ki papírvágóollóval  eplus2 Vékony réz lemezből van, a gyári szigetelést bent hagyva  nyes egyáltalán nem ereszt tökéletesen bevált vigyor3

Hehe, az jó. Grin Csak fontos a réz mivolta, mert ha alu lenne, mint sok esetben az ilyen kinyomós cuccok, akkor szétolvadt volna már... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 15:32:36 »

Köszönöm a jo tanácsokat
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 15:40:36 »

Hehe, az jó. Grin Csak fontos a réz mivolta, mert ha alu lenne, mint sok esetben az ilyen kinyomós cuccok, akkor szétolvadt volna már... Smiley

már futott kb 10ezret és bírja eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 17:46:28 »

már futott kb 10ezret és bírja eplus2

sajnos nekem nincsen gyerek  nyes
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 21:29:50 »

sajnos nekem nincsen gyerek  nyes
de a popsikenőcsöt gyerek felmutatása nélkül is meg lehet venni a patikában  vigyor3

a krémet kinyomod a kezedre: kellemesen puha lesz tőle a bőröd, és a kiürült tubust felhasználod  smile
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 21:40:48 »

de a popsikenőcsöt gyerek felmutatása nélkül is meg lehet venni a patikában  vigyor3

a krémet kinyomod a kezedre: kellemesen puha lesz tőle a bőröd, és a kiürült tubust felhasználod  smile

ez jogos
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:04:44 »

Hello

Lenne 1 kérdésem a hozzá értőkhöz a jelenség a következő: meleg motornál erős égett olaj szag a motor felől,gépház felnyit járó motornál okádja a füstöt nézem ha minden igaz főtengelytől jön bordás szíj felőli oldalon lehet főtengely szimmering?válaszokat várom köszi
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:31:05 »

Hello

Lenne 1 kérdésem a hozzá értőkhöz a jelenség a következő: meleg motornál erős égett olaj szag a motor felől,gépház felnyit járó motornál okádja a füstöt nézem ha minden igaz főtengelytől jön bordás szíj felőli oldalon lehet főtengely szimmering?válaszokat várom köszi

Simán.Valószínűleg kiveri ( vigyor3 ) a féltengelyre is,az meg beterít mindent.Alaposabban nézd át azt a részt.
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:49:54 »

Simán.Valószínűleg kiveri ( vigyor3 ) a féltengelyre is,az meg beterít mindent.Alaposabban nézd át azt a részt.

Annyira nem olajos persze van de az már régi úgy vettem olajsár de most lehűlt a motor nem füstöl csak mikor meleg kipuffon is tolja a füstöt amúgy 3 havonta töltöttem rá fél liter körül,de most füstöl rendesen kartergáz meg nincs.Ha a szimeringet kinyomta volna nem lenne benne olaj sem nincs alatta olajfolt sem meg olajnyomás is van.
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 21:33:12 »

Annyira nem olajos persze van de az már régi úgy vettem olajsár de most lehűlt a motor nem füstöl csak mikor meleg kipuffon is tolja a füstöt amúgy 3 havonta töltöttem rá fél liter körül,de most füstöl rendesen kartergáz meg nincs.Ha a szimeringet kinyomta volna nem lenne benne olaj sem nincs alatta olajfolt sem meg olajnyomás is van.

nem lehet hogy a szelepfedél tömítés lett kuka?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:06:08 »

Annyira nem olajos persze van de az már régi úgy vettem olajsár de most lehűlt a motor nem füstöl csak mikor meleg kipuffon is tolja a füstöt amúgy 3 havonta töltöttem rá fél liter körül,de most füstöl rendesen kartergáz meg nincs.Ha a szimeringet kinyomta volna nem lenne benne olaj sem nincs alatta olajfolt sem meg olajnyomás is van.
Nem biztos,mert a lengőkar és az alvázkeret képes összegyűjteni a cuccost,ha folyik a féltengelyre,az meg beteríti a blokkot,a kosszal együtt meg szépen ragad mindenre.Saját tapasztalat....
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 20:30:50 »

nem lehet hogy a szelepfedél tömítés lett kuka?

Nem nem az.
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 20:56:35 »

Nem nem az.

  szia nekemis ilyen problémám van amikor már majdnem pirosba van a vizhòfokom akkor kezd füstölni
Kb. 1 éve kőltőtem a motora 360 ezret (furás persejezés uj dugok meg egyéb finomságok. ).
elvitem. egy másik szerelöhöz ő azt monta *** a szelepszár szimeringem Sad 
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 21:49:37 »

  szia nekemis ilyen problémám van amikor már majdnem pirosba van a vizhòfokom akkor kezd füstölni
Kb. 1 éve kőltőtem a motora 360 ezret (furás persejezés uj dugok meg egyéb finomságok. ).
elvitem. egy másik szerelöhöz ő azt monta *** a szelepszár szimeringem Sad 

 hehe annak miköze hozzá?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 21:54:49 »

Nem nem az.


akkor főtengely szimering, és a szelepfedél tömítést miért zártad ki ilyen határozottan? a vezérlés mellett lefolyhat az olaj ha ott adta meg magát,  onnantól pedig szépen terít a féltengely a kipura..... hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2012.06.26 kedd, 07:43:27 »

hehe annak miköze hozzá?


na ez jo kérdès hivö vagyok elhiszek bármit:).
nem nagyon merek bele nyulni a motorba sajnos lámavagyok hozzá de amit lehet megoldom én
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2012.06.26 kedd, 07:51:23 »

hehe annak miköze hozzá?
a füstöléshez?
van egy kicsi
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:34:17 »

a füstöléshez?
van egy kicsi

A motor térbe? ugyan mi? Ha szelepszár szimeringes azt könnyen észre veszi szép kéket füstöl, és szép olajos a kipu vége  eplus2
de itt más a gond ha jól olvastam...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2012.06.26 kedd, 17:10:31 »

akkor főtengely szimering, és a szelepfedél tömítést miért zártad ki ilyen határozottan? a vezérlés mellett lefolyhat az olaj ha ott adta meg magát,  onnantól pedig szépen terít a féltengely a kipura..... hehe

Mert kívűlről úgy tűnik mintha nem rég lett volna valami tömítő anyag(rozsdabarna szilikonszerű valami) cserélve a szelepfedélen.De belűl valóban ereszthet,inkább akkor vettem észre mikor megzavartam az autót 2.3.fokozatban padlógáznál.
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
combi
Vendég
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2012.06.27 szerda, 12:29:04 »

[                                                            Sziasztok, már elég rég írtam a fórumra !

  Egy tapasztalatot szeretnék megosztani benzines márkatársakkal. Többször olvastam a szívótorok problémákról.Sajnos nem figyeltem figyelmeztető szavaitokra, és csak használtam az autót. Szóval beszívott a 3-as henger, a pillangószelep tengelyéből 3 darab maradványt, ami rendesen lerendezte a dugattyút.Most kb 160 000 ft-nál tartok, úgy hogy magamnak javítok.Az autó kész tökéletes gyári hangja van, kevesebbet fogyaszt, dinamikus ,szóval jó. Buzditok minden benyást, hogy nyugodtan dobja ki az örvénylapátokat, semmit nem változtat a motor dinamikáján, fogyasztásán, indításán. Sok pénzt megspóroltok vele. Rángató-szaggató motorra annyit, hogy ha nem jelez ki a műszer hibát, nyugodtan rendeljétek le a gyújtótrafót. Remélem tudtam hasznotokra lenni.
Üdv . combi    eljen
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 05:26:37 »

Sziasztok. Rég nem volt problémám az autóval, ezért nem is olvastam az oldalt. Most viszont lett és reménykedem, hogy választ is kapok rá. A gondom 2 napja kezdődött, amikor probáltam beinditani az autót. A kontaktot mikor ráadom és probálom beinditani az autót, 5-7 másodpercig kell hajtasam az öninditót, amig elindul, ha melegen megállitom, akor is, minden probálkozásnál. Mi okozhatja ezt. 2.0i benzines zetec motor duruzsol benne. Válaszaitokat sűrgőssen várom, mivel utazás elött állok.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 08:33:56 »

[                                                            Sziasztok, már elég rég írtam a fórumra !

  Egy tapasztalatot szeretnék megosztani benzines márkatársakkal. Többször olvastam a szívótorok problémákról.Sajnos nem figyeltem figyelmeztető szavaitokra, és csak használtam az autót. Szóval beszívott a 3-as henger, a pillangószelep tengelyéből 3 darab maradványt, ami rendesen lerendezte a dugattyút.Most kb 160 000 ft-nál tartok, úgy hogy magamnak javítok.Az autó kész tökéletes gyári hangja van, kevesebbet fogyaszt, dinamikus ,szóval jó. Buzditok minden benyást, hogy nyugodtan dobja ki az örvénylapátokat, semmit nem változtat a motor dinamikáján, fogyasztásán, indításán. Sok pénzt megspóroltok vele. Rángató-szaggató motorra annyit, hogy ha nem jelez ki a műszer hibát, nyugodtan rendeljétek le a gyújtótrafót. Remélem tudtam hasznotokra lenni.
Üdv . combi    eljen
de miért ide írod?nem mk3. akar lenni véletlenül?
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 14:53:29 »

Sziasztok. Rég nem volt problémám az autóval, ezért nem is olvastam az oldalt. Most viszont lett és reménykedem, hogy választ is kapok rá. A gondom 2 napja kezdődött, amikor probáltam beinditani az autót. A kontaktot mikor ráadom és probálom beinditani az autót, 5-7 másodpercig kell hajtasam az öninditót, amig elindul, ha melegen megállitom, akor is, minden probálkozásnál. Mi okozhatja ezt. 2.0i benzines zetec motor duruzsol benne. Válaszaitokat sűrgőssen várom, mivel utazás elött állok.
Annyit kiderítettem még, hogy miután 3-4x kontatakttot adok és úgy kezdem elindítani akkor egyből beindul. Az AC pumpa ejtené vissza a benzint, vagy nem nyom elég üzemanyagot?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2012.07.31 kedd, 17:20:13 »

Sziasztok!
Ezekbe szíjas vagy láncos motorok vannak? ha szíjas hány kilométerenként kell cserélni?
 köszi, sanyi  coolsmiley
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2012.07.31 kedd, 17:38:29 »

Sziasztok!
Ezekbe szíjas vagy láncos motorok vannak? ha szíjas hány kilométerenként kell cserélni?
 köszi, sanyi  coolsmiley

Szíjas, és a  wiki szerint 1998.04 előttiek: 120.000 km, a 1998.04 utániak meg: 150.000 km. De szerintem ez max az első csere periódus lehet, az idő előre haladtával ez jócskán megrövidül. Szerintem 5 évente vagy 70e km-enként javasolt cserélni.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2012.07.31 kedd, 17:49:28 »

Sziasztok!
Öcsém kint van a ködös Albionban, a kezdeti autóvásárlási lendület alább hagyott a biztosítási díjak miatt. Így most ezzel szemezget:
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201230479911225/sort/priceasc/usedcars/price-to/1000/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/radius/20/postcode/gl556hb/page/1?logcode=p

Szerintetek?
Mire kellene figyelnie vásárláskor?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2012.07.31 kedd, 18:56:59 »

Sziasztok!
Öcsém kint van a ködös Albionban, a kezdeti autóvásárlási lendület alább hagyott a biztosítási díjak miatt. Így most ezzel szemezget:
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201230479911225/sort/priceasc/usedcars/price-to/1000/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/radius/20/postcode/gl556hb/page/1?logcode=p

Szerintetek?
Mire kellene figyelnie vásárláskor?
Hát például arra,hogy azon a szürke szövetkárpiton minden kis folt,víz vagy bármi azonnal meglátszódik.Bár nem tudom mennyire zavarja,ha nem nagyon akkor ne ez legyen az elsődleges szempont.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:43:28 »


A hibát sikerült orvosolni !     laugh nyes
Az EGR szelep volt a ludas,ledugóztam.
Tökéletesen müxik minden.

Azóta is? Igaz nekem 1-es Mondeo-m van, de ugyan ez az 1500 fordulatos téma fent áll.. Én azzal orvosoltam a hibát, hogy 1600 körül kikúrom üresbe.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:55:50 »

Hát például arra,hogy azon a szürke szövetkárpiton minden kis folt,víz vagy bármi azonnal meglátszódik.Bár nem tudom mennyire zavarja,ha nem nagyon akkor ne ez legyen az elsődleges szempont.

Most ez komoly? erre figyeljen........ hehe 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:42:39 »

Most ez komoly? erre figyeljen........ hehe 
Én nemigen foglalkozok vele azon kívül,hogy kiporszívózom kb. kéthetente.De amikor a pirosba beleraktam a komplett szürke belsőt rohadt zavaró volt,hogy pl. az ajtónyitáskor behulló eső milyen foltokat hagyott maga után.Ha már Joci kérte a tanácsot,szerintem ez is beletartozik.A plüss például ezerszer igénytelenebb,azon nem látszódik meg mint ezen a szürkén.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2012.07.31 kedd, 21:09:09 »

Én nemigen foglalkozok vele azon kívül,hogy kiporszívózom kb. kéthetente.De amikor a pirosba beleraktam a komplett szürke belsőt rohadt zavaró volt,hogy pl. az ajtónyitáskor behulló eső milyen foltokat hagyott maga után.Ha már Joci kérte a tanácsot,szerintem ez is beletartozik.A plüss például ezerszer igénytelenebb,azon nem látszódik meg mint ezen a szürkén.

Majd holnap összeírok pár dolgot, már ha úgy is ilyenem van, kivéve hogy kombi, de ma már egy picit többet ittam a kelleténél. inkább holnap Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:29:17 »

Majd holnap összeírok pár dolgot, már ha úgy is ilyenem van, kivéve hogy kombi, de ma már egy picit többet ittam a kelleténél. inkább holnap Cheesy
Köszi!
Mondhatom, Te egy Úr vagy!  worship nyes
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:04:19 »

Hát például arra,hogy azon a szürke szövetkárpiton minden kis folt,víz vagy bármi azonnal meglátszódik.Bár nem tudom mennyire zavarja,ha nem nagyon akkor ne ez legyen az elsődleges szempont.
Köszi!
Ez is egy szempont, bár talán ez egy a "kicsit vékonyabb negatív érv"-ek közé tartozik!  hehe
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2012.08.01 szerda, 20:28:14 »

Szíjas, és a  wiki szerint 1998.04 előttiek: 120.000 km, a 1998.04 utániak meg: 150.000 km. De szerintem ez max az első csere periódus lehet, az idő előre haladtával ez jócskán megrövidül. Szerintem 5 évente vagy 70e km-enként javasolt cserélni.
Oké köszi
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 00:21:42 »

Sziasztok!
Öcsém kint van a ködös Albionban, a kezdeti autóvásárlási lendület alább hagyott a biztosítási díjak miatt. Így most ezzel szemezget:
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201230479911225/sort/priceasc/usedcars/price-to/1000/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/radius/20/postcode/gl556hb/page/1?logcode=p

Szerintetek?
Mire kellene figyelnie vásárláskor?

Én a srác helyében megnézném tüzetesen, mire adok ki pénzt, mivel kint brutálisan drága a a szervizelés, főleg a fényezés  smile nem tapasztalat csak amiket krisztiántól hallok meg látok a tévébe. Ezért arra törekedjen minél jobb állapotba legyen az autó amit kinéz, kint lehet találni keveset futottat és jól szervizelt gépeket. Inkább várjon és nézelődjön ha jelenleg nincs olyan... Amire figyeljen leginkább a futómű főleg az első futómű, lengőkar szilentek nagyszívás kiszedni a komplett kart, a vezető oldali cseréjéhez pl lekell engedni a motort, ki kell oldani a bölcsőt... hehe szívás ennek a cseréje, elég borsos lenne kint....  tönkre tudnak menni, mert túl méretesek és nagy bennük a gumiágy, na meg az évek... a mai autóknál sokkal kisebbek... fékezésnél ráz, kanyarba bizonytalan. Ott van a vízszintes stabilizátor pálca szilentjei, azok sem bírják sokáig, 900ft /db olcsó de a cseréje, szívás,(sok és minőségi szerszámok kellenek hozzá) ott is az a szitu mint a lengőkarszilenteknél, amire figyelni kell vele kapcsolatban (kopog a futómű nagyon, és úszik a kanyarban) a hátsónak egyszerű a cseréje, jobb oldali spirál rugó szeret eltörni fent az utolsó spirálnál, nehéz kiszúrni földön álló autónál, koppan egyet már kisebb kátyúnál is... Ami szeret még tönkre menni az a jobboldali belső féltengely csukló, ráz a kormány gyorsításkor és furcsa búgóhangot ad, észre lehet venni. Amit a motortérbe megnéznék elsőnek hideg motornál az az olajszint, hűtővíz(uszik-e benne motorolaj, letekeri belenéz) 1998 Május fekete szelepfedeles focus motor raktak bele, annyival szervizigényesebb, hogy ebben már nem hidraulikus szelepkiemelő tányérok közvetítésével müködik a szelep, hanem mechanikus tárcsás szelephézag kiegyenlítés van, és ezt bizony állítgatni kell 150ezer kilométerenként, vagy 10évente. Na egy ilyen motor esetén jó lenne tudni hogy ez elvolt-e végezve. Alapjáratot nézze meg hideg motornál, és melegnél is. hideg 1100-1200 (stabil nem ingadozik szépen jár) meleg nálam 900 nem ingadozik nem dadog ha jó szépen jár. Ha esetleg nem jó abba nem mennék bele most mert kb 100dolog lehet fhos hehe Miután bemelegedett állítsa le, majd indítsa rögtön, ha nem indul melegen akkor valamelyik befecsi szarakodik, nem olcsó, vagy a szívósor tömítései kukásak (ezt nehéz cserélni, sok idő) szervízbe drága lenne. Vezérlés felőli oldalon nyúljon a motor alá ha olajos akkor főtengely szimering megadta magát... (használt autónál illik vezérlést cserélni vétel után, de ha szervízkönyv szerint nem rég volt cserélve akkor kár lenne megbontani miatta mert ennek a cseréje is nagy munka, hiába 2500ft az alkatrész...) rohadó első sárvédők lent a küszöbök tövében, küszöb elől és hátul, hátsó sárvédő ívek általában fent középen indul meg. Érdemes rozsda menteset vagy kevésbé rohadót venni mert kint piszok drága megcsináltatni, az autó nem ér annyit. Ha ne talántán most úgy van vele nem gond a rozsda.... de valószínű hogy később megfogja szeretni a mondeoját és zavarni fogja  smile És keressen ghiat lehető legfelszereltebbet! Kerülje a nagy felniset és az ilyen olyan tuningosat, mert abból már jó nem lehet, főleg a nagy felnist (17) futóművet pillanatok alatt főzi meg. Minél nagyobb teszt körre vigye el.... Ja és a vonóhorog nem mindig előny  wave Ha megvette regeljen fel ide, vegyen egy haynest, és egy etzold csináld magad szerelési könyvet  hehe
Ennyi jutott eszembe hirtelen, mert ma is kénytelen voltam egy picit tankolni   hehe mert a főnök nem bírja a stresszet, és engem baszogat  vigyor3 de majd a többiek kiegészítik vagy kijavítanak ha hülyeséget írtam   Wink
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 18:36:38 »

Nagyon köszi!  worship worship worship
Továbbítom az infokat!  email nyes
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 23:36:00 »

Nagyon köszi!  worship worship worship
Továbbítom az infokat!  email nyes

Semmiség. Sok szerencsét neki...  wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2012.08.08 szerda, 05:28:57 »


Van egy olyan problémám, hogy 3 napja nem mozdul a km/h mutató, a km számláló, a napi km számláló. Előzmények: havi rendszerességgel leesett nullára a km/ h mutató és 3-4 km után visszaállt az eredeti állapotába. Az utolsó "incidensnél" beragadt 40 km/h-nál. Újraindításnál utoljára helyreállt, azóta meg sem mozdul. Ráadásként nem működik a km napi és a fő km óra.   Olvastam itt-ott a hasonló problémáról de mindegyik mást "diagnosztizál". Ha valakinek volt hasonló hibája vagy tudja a megoldást köszönettel veszem.

Sürgős!

Tisztelettel és köszönettel!

Mondeo 1997-es, 1,8 benzin
Levente
Naplózva
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2012.08.08 szerda, 05:33:24 »

Jó reggelt mindenkinek! Alapjárat problémával küszködök, amikor bemelegszik a motor és megállok egy lámpánál ingadozik az alapjárat. Rajta tartom a lábam a gázpedálon és korrigálom. Fura, hogy amikor megy a klíma nincs "problem". Gondolom azért mert megemeli az alapjáratot. Sajnos 1 hete már a klíma használatánál is tapasztalom. Ha tud valaki megoldást vagy volt hasonló problémája szívesem veszem a segítségét.

Előző hozzászólásomban írtam, hogy nem mutat a km számláló meg km/h mutató. Most azt tapasztalom, hogy a benzinszintmérő többet mutat az eddigi megszokottnál. Lehet valami összefüggés a kettő között. Fura az egész, csak félek, hogy nehogy kifogyjon a benzin.
Hogy tudom kiszedni az km órát?? Állítólag kontakt hiba lehet. Nem vagyok egy nagy barkácsmester, sajnos.... Elnézést a sok kérdés miatt!!!

Köszönettel,

Séra Levente
Tel:06-30-68-18-128
Mondeo1997, 1,8 benzin
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2012.09.12 szerda, 19:59:40 »

Sziasztok. Kb 1 hónapja írtam arról nektek, hogy nem indul az autó az első indításra, sőt odáig fajult a dolog, hogy kell lassan várnom 1 percet, míg a "bugó hang" vagy is az ac pumpa el nem hallgat. Ha ezután tovább kapcsolok az indításra, beíndul az autó egyből, ha nem várom ezt meg akkor addig kb 30-40 másodpercig kell hajtattnom. Elvittem szerelőhöz és teszteren a 401- es kód jelent meg, nem tudjátok, hogy ez mi lehet? Fontos lenne...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2012.09.12 szerda, 20:03:35 »

Sziasztok. Kb 1 hónapja írtam arról nektek, hogy nem indul az autó az első indításra, sőt odáig fajult a dolog, hogy kell lassan várnom 1 percet, míg a "bugó hang" vagy is az ac pumpa el nem hallgat. Ha ezután tovább kapcsolok az indításra, beíndul az autó egyből, ha nem várom ezt meg akkor addig kb 30-40 másodpercig kell hajtattnom. Elvittem szerelőhöz és teszteren a 401- es kód jelent meg, nem tudjátok, hogy ez mi lehet? Fontos lenne...

P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

E szerint: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Hibak%C3%B3dok
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 08:10:30 »

Sziasztok. Kb 1 hónapja írtam arról nektek, hogy nem indul az autó az első indításra, sőt odáig fajult a dolog, hogy kell lassan várnom 1 percet, míg a "bugó hang" vagy is az ac pumpa el nem hallgat. Ha ezután tovább kapcsolok az indításra, beíndul az autó egyből, ha nem várom ezt meg akkor addig kb 30-40 másodpercig kell hajtattnom. Elvittem szerelőhöz és teszteren a 401- es kód jelent meg, nem tudjátok, hogy ez mi lehet? Fontos lenne...

Lehet a pumpa kezdi feladni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 14:55:00 »

Lehet a pumpa kezdi feladni.

Inkább a szivattyú lesz az, csere előtt megnézném a kábeleit nincs-e zárlat vagy szakadás.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.