Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 01:01:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 881209 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 15:10:26 »

Köszönöm a hozzászólásokat, a pumpát megnézettem a tegnap 3 bar-ra képes, azt mondták avval nincs gond, a szivattyút, hol találom?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 17:42:08 »

Köszönöm a hozzászólásokat, a pumpát megnézettem a tegnap 3 bar-ra képes, azt mondták avval nincs gond, a szivattyút, hol találom?


A pumpa szó megzavart, nincs ilyen, szivattyú van, csak még van aki így mondja bocsi. A hátsó ülés alatt van, nézd át a kábeleket egészen a hozzá tartozó reléig (relét is) a biztosítékát is nézd meg, és a csatlakozási pontokat csatlakozókat stb lehet csak kontakt hibás. Benzinszűrő mikor volt cserélve? a hiba kódod utalhat alacsony üzemanyag nyomásból fakadó rossz co értékre... Miután beindult  szépen megy, alapjárat egyenletes?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2012.09.14 péntek, 04:25:10 »

A pumpa szó megzavart, nincs ilyen, szivattyú van, csak még van aki így mondja bocsi. A hátsó ülés alatt van, nézd át a kábeleket egészen a hozzá tartozó reléig (relét is) a biztosítékát is nézd meg, és a csatlakozási pontokat csatlakozókat stb lehet csak kontakt hibás. Benzinszűrő mikor volt cserélve? a hiba kódod utalhat alacsony üzemanyag nyomásból fakadó rossz co értékre... Miután beindult  szépen megy, alapjárat egyenletes?
A mai nap átnézem a felsoroltakat... A benzinszűrő nem volt cserélve amióta megvettem 2 éve az autót, alapjárat egyenletes, gázolásra jól megy, nem lomha a motor, üzemanyag nyomás 3 bar, azt mondták ez jó, a tegnapelött mérettem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2012.09.14 péntek, 11:03:08 »

A mai nap átnézem a felsoroltakat... A benzinszűrő nem volt cserélve amióta megvettem 2 éve az autót, alapjárat egyenletes, gázolásra jól megy, nem lomha a motor, üzemanyag nyomás 3 bar, azt mondták ez jó, a tegnapelött mérettem.

Hol mérted a nyomást?30-40.000 km cserélni kell a szűrőt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 11:05:08 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2012.09.15 szombat, 07:36:10 »

Hol mérted a nyomást?30-40.000 km cserélni kell a szűrőt.
Az egyik kicsi szervizbe, elméletileg a srác nagyon tudd, tetszterre is ő rakta a gépet és akkor írta ki a hibakódot.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2012.09.15 szombat, 11:52:01 »

Az egyik kicsi szervizbe, elméletileg a srác nagyon tudd, tetszterre is ő rakta a gépet és akkor írta ki a hibakódot.

Átnézted a kábeleket reléket? ott lesz a gond.... Vidd el egy villamosságihoz, vagy zárlat van,vagy a tápellátás nem folyamatos, vagy a relé rossz. ilyenkor jár a szivattyú egyfolytában....
Remélem meg lesz a hiba! Majd írj.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kosztolanyi87
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 13:11:37 »

Üdv mindenkinek!!
   Szeretnék segítséget kérni van egy 1.8 benzines mondeom 1996 évjáratú.Hideg indításnál a motor le fullad ha nem is fullad le ,ingadozik az alapjárat  és nem is lehet vele el indulni mert rángat kb 3 percet kell járatni  úgy hogy 1500 fordulaton tartom utána mintha kicserélték volna minden helyre áll , az alpjárati motort MAF szezort ,levegő hőmérséklet jelzőt, pillangó szelepet meg takarítottam a gyergyákat , gyujtáskábelt cseréltem  a vákumcsöveket át néztem a T is! Remélem valaki tud segiteni hogy mi lehet a probléma előre is köszönöm!!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 13:20:45 »

Üdv mindenkinek!!
   Szeretnék segítséget kérni van egy 1.8 benzines mondeom 1996 évjáratú.Hideg indításnál a motor le fullad ha nem is fullad le ,ingadozik az alapjárat  és nem is lehet vele el indulni mert rángat kb 3 percet kell járatni  úgy hogy 1500 fordulaton tartom utána mintha kicserélték volna minden helyre áll , az alpjárati motort MAF szezort ,levegő hőmérséklet jelzőt, pillangó szelepet meg takarítottam a gyergyákat , gyujtáskábelt cseréltem  a vákumcsöveket át néztem a T is! Remélem valaki tud segiteni hogy mi lehet a probléma előre is köszönöm!!

Vedd le az aksiról a sarut párpercre, majd tanítsd be a leírtak alapján http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
De hideg motornál csináld!
üdv
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 13:48:21 »

Vedd le az aksiról a sarut párpercre, majd tanítsd be a leírtak alapján http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
De hideg motornál csináld!
üdv

Vagy hőmérséklet jeladó.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2012.09.19 szerda, 21:02:18 »

Sziasztok! Csak úgy olvasgattam a topikokban, és megakadt a szemem itt, az alapjárat betanításánál. Nevezetesen, ha akármilyen okból lekötöm az akksit, utána tanítani kell újra a motorvezérlést? (Mostanában többször kötöttem le az akkut, aztán vissza, és mintha mi sem történt volna, mentem tovább. Nem vettem észre változást szerencsére.) Szóval, hogy van ez a tanítósdi?  worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2012.09.19 szerda, 21:10:25 »

Sziasztok! Csak úgy olvasgattam a topikokban, és megakadt a szemem itt, az alapjárat betanításánál. Nevezetesen, ha akármilyen okból lekötöm az akksit, utána tanítani kell újra a motorvezérlést? (Mostanában többször kötöttem le az akkut, aztán vissza, és mintha mi sem történt volna, mentem tovább. Nem vettem észre változást szerencsére.) Szóval, hogy van ez a tanítósdi?  worship wave

Nem szükséges, de ajánlott újratanítani. Lehetséges hogy nem fog úgy húzni mint eddig, kevesebb üa-t kap, vagy nagyon leterheli a klíma. Ha elvégzed a szertartást akkor biztosan nem lesz semmi probléma. Ha nem teszed meg X km után magának beállítja hogy jól működjön és olyan volt mint újkorába.  Wink
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 01:12:09 »

Nem szükséges, de ajánlott újratanítani. Lehetséges hogy nem fog úgy húzni mint eddig, kevesebb üa-t kap, vagy nagyon leterheli a klíma. Ha elvégzed a szertartást akkor biztosan nem lesz semmi probléma. Ha nem teszed meg X km után magának beállítja hogy jól működjön és olyan volt mint újkorába.  Wink

Nekem addig nem jó míg nem tanítgatom be a leírtak szerint... rossz alapjárat, klíma nem működik rendesen, kinyomott kuplungnál való fékezésnél leejti 400-ra a fordulatot stb stb 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:36:24 »

Nekem addig nem jó míg nem tanítgatom be a leírtak szerint... rossz alapjárat, klíma nem működik rendesen, kinyomott kuplungnál való fékezésnél leejti 400-ra a fordulatot stb stb 

Én a használati könyvbe olvastam hogy X km megtétele után helyre áll magától a rendszer.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:44:52 »

Nekem addig nem jó míg nem tanítgatom be a leírtak szerint... rossz alapjárat, klíma nem működik rendesen, kinyomott kuplungnál való fékezésnél leejti 400-ra a fordulatot stb stb 

Idézem:

"Az akkumulátor vezetékének visszakapcsolása után, a motorvezérlő elektronikának időre van szüksége, hogy adatokat gyűjtsön (kb 8km út)

Ezalatt az idő alatt a motor szokatlan tulajdonságokat mutathat, teljesítménye csökkenhet.

A beépített rádiót újra kell programozni, mind a benzin-, mind a dízelmotoros gépkocsinál."

Szerintem az újra tanítással inkább csak magunkat nyugtatjuk meg, hogy 8km után biztosan 100%-osan teljesít, amúgy meg lehet hogy kell neki 15-20km hogy rendesen helyre álljon.
Naplózva
luiz
Vendég
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2012.10.03 szerda, 13:05:46 »

Sziasztok!

 Rossz co miatt kérem a segítségeteket,az értékek az alábbiak:

alapjárat :                  CO:0,38 (határérték 0,5), CH:128,0, Lambda 1,008

emelt üresjárat           CO:0,58  (határérték 0,3), CH:51,0  ,Lambda  0,999

 Egyéb tünet,talán valamivel többet fogyaszt az autó,de nem rángat, indul rendesen.Egy általam hozzáértő szerint  nem a lambda szonda a bűnös,hanem az injektornak kell valami "alapállítás", Viszont visszaolvasva valaki azt írta hogy neki is csak emelt fordulaton volt rossz a co, és a lambda csere megoldotta.
 Mintha hőgombát (vízhőfok jeladó) is írt volna valaki hasonló esetre. Ha ez utóbbi elromlik, akkor a műszerfalban lévő műszer nem össze-vissza mérne? Nekem szépen mér,évek óta ugyanúgy..
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2012.10.03 szerda, 13:56:45 »

Sziasztok!

 Rossz co miatt kérem a segítségeteket,az értékek az alábbiak:

alapjárat :                  CO:0,38 (határérték 0,5), CH:128,0, Lambda 1,008

emelt üresjárat           CO:0,58  (határérték 0,3), CH:51,0  ,Lambda  0,999

 Egyéb tünet,talán valamivel többet fogyaszt az autó,de nem rángat, indul rendesen.Egy általam hozzáértő szerint  nem a lambda szonda a bűnös,hanem az injektornak kell valami "alapállítás", Viszont visszaolvasva valaki azt írta hogy neki is csak emelt fordulaton volt rossz a co, és a lambda csere megoldotta.
 Mintha hőgombát (vízhőfok jeladó) is írt volna valaki hasonló esetre. Ha ez utóbbi elromlik, akkor a műszerfalban lévő műszer nem össze-vissza mérne? Nekem szépen mér,évek óta ugyanúgy..

3 hőgomba van.
Az egyik adja a jelet az ECU-nak, amihez képest állítja a szivatót (tehát menjen-e, vagy sem).
A másik adja a jelet a műszeregységnek.
A harmadik kapcsolgatja a ventillátort a hűtő mögött. (Ha jól emlékszem erre a harmadikra is.)

Tehát a hőmérséklet kijelzés még lehet jó attól, hogy car a hőmérő gombád, amihez állítja az üa. túladagolást. Egy multiméterrel ki tudod mérni, hogy jó-e. A termosztátnál van a neked kellő gomba, pont felfelé áll. Multimétert rádugod, és ez a diagram szerinti értékeket kell látnod: http://oldfuelinjection.com/?p=28 (Hideg motornál rádug, aztán nézed hogy melegszik, olyan 90-100 °C közt kapcsol be a hűtőventi. Ki lehet méregetni.)

A lambda szintén egy multiméterrel kimérhető. A csatlakozója a ventilátor mögött, kb. a hengerfejjel egy magasságban van. Multiméter rádug, és 0,2-0,4V körüli értéket kell látnod. az a Lambda=1 érték. (azaz 14,7kg levegő : 1 kg benzin.) Ha nagyon 0-hoz közelít, akkor szegény a keverék, ha 0,6 vagy fölötte, akkor dús. (Igazából oszcillátorral lehet a legszebben kimérni, de egy multiméterrel is egész jó közelítéseket le lehet vonni. Egy bontott lambda 2-5k körül van, egy utángyártott új sem sokkal drágább, de felesleges cserélni, ha jónak tűnik.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
luiz
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2012.10.03 szerda, 20:39:43 »

Köszi!

 A hőgombát kimértem,de hidegen kb 1,8v-ról indul lefelé, olyan 0,6 v-ig. (Azért kb,mert analóg műszerem van. De veszek elemet a digitálisba és megmérem azzal is.)
 A lambdát viszont nem tudtam mérni, bár az alsó csatlakozón próbáltam (hűtő mögött alul) egyszer-kétszer találtam 12v-ot az egyik fehér vezetékben,de a feketén nem. Lehet csak nem tudtam rendesen bedugni a mérő tüskéjét.

 Bontott lambdát én csak 5-ért tudok (max-car), MK2-nek nincs. Ha tudsz 2-3 -ért szólj.bp 16.ker előny Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.03 szerda, 20:43:04 írta luiz » Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2012.10.05 péntek, 21:59:17 »

2.0 16v van. Kétezres évjárat. Minden indításnál kétezer fölé pörgeti magát, és fokozatosan ejti a fordulatot ezeröt, ezer, majd alapjárat. ez hosszú percekig így van, mindegy mien az idő vagy hogy meleg-e a motor. Ez normális?
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2012.10.06 szombat, 09:27:31 »

2.0 16v van. Kétezres évjárat. Minden indításnál kétezer fölé pörgeti magát, és fokozatosan ejti a fordulatot ezeröt, ezer, majd alapjárat. ez hosszú percekig így van, mindegy mien az idő vagy hogy meleg-e a motor. Ez normális?
nem lehetetlen az,hogy szökik a vákum.Ha egyébként jó az alapjárat,akkor átnézném a helyedben.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:06:46 »

nem lehetetlen az,hogy szökik a vákum.Ha egyébként jó az alapjárat,akkor átnézném a helyedben.
Kol szökik a vákum? Két hete van meg a kocsi. Ezer az alapjárat,
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
bolond
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 13:31:27 »

szevasztok nekem kéne egy komplett blokk találtam is abba segitsetek már hogy ez árba mennyi hogy beletegyék nekem gondolom szerelötöl függ de még is mennyire számithatok?Huh?Huh?Huh?Huh??
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 13:22:44 »

Sziasztok !

Hibakódolvasóval kiolvastam a Mondejót és a következő hibakódot dobta ki : P0171
Az iterneten ezt ítrák a kód jelentéséül : P0171=Keverék-összetétel (Bank 1) szegény
Lehet hogy a lambdaszondával nemstimm valami ?
Az EGR dugózás csinálhat ilyet ?
Mitől lehet, mi a megoldás ?
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 14:24:11 »

Sziasztok !

Hibakódolvasóval kiolvastam a Mondejót és a következő hibakódot dobta ki : P0171
Az iterneten ezt ítrák a kód jelentéséül : P0171=Keverék-összetétel (Bank 1) szegény
Lehet hogy a lambdaszondával nemstimm valami ?
Az EGR dugózás csinálhat ilyet ?
Mitől lehet, mi a megoldás ?

Ha csak ez a hibakód van, akkor a lambda lehet kuka. Cseréld, egy univerzális, 4 vezetékesre. Nem vészes az áruk.



szevasztok nekem kéne egy komplett blokk találtam is abba segitsetek már hogy ez árba mennyi hogy beletegyék nekem gondolom szerelötöl függ de még is mennyire számithatok?Huh?Huh?Huh?Huh??

Ezt azért így elég nehéz megmondani. Mennyire komplett motort vettél bele? Gondolok itt arra, hogy ha vettél egy komplett motort+váltót egyben, generátorostól, önindítóstól gombákkal mindennel együtt, akkor csak le kell engedni a régit, az újat berakni, összekábelezni, és mehet is tovább (ja, meg persze a vezérműszíj és környezete, hisz motorcserekor egyértelműen azt mindig cserélni kell). Egy ilyen móka mondjuk 30k-tól megy felfelé.
Aztán innen indul felfelé az ár, attól függően, mennyivel kell többet melózni vele. Ha csak egy fűzött blokkot vettél, amibe lehet átpakolni mindent, meg persze akkor már nyilván új gyűrűk legalább, meg hasonló apróságok, akkor 100 alatt nem áll meg a történet. De inkább 150 alatt. (Csak a szerelés.) Sok-sok sok pénz. Szóval ez egy nagyon-nagyon sokparaméteres kérdés, válaszolni sem igazán lehet rá.
(No meg, ki tudja, időközben mi jön még elő. Ezt csak utólag lehet összeszedni, kideríteni, ami folyamatosan tovább növeli az árat.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 14:48:28 »

Ha csak ez a hibakód van, akkor a lambda lehet kuka. Cseréld, egy univerzális, 4 vezetékesre. Nem vészes az áruk.



Ezt azért így elég nehéz megmondani. Mennyire komplett motort vettél bele? Gondolok itt arra, hogy ha vettél egy komplett motort+váltót egyben, generátorostól, önindítóstól gombákkal mindennel együtt, akkor csak le kell engedni a régit, az újat berakni, összekábelezni, és mehet is tovább (ja, meg persze a vezérműszíj és környezete, hisz motorcserekor egyértelműen azt mindig cserélni kell). Egy ilyen móka mondjuk 30k-tól megy felfelé.
Aztán innen indul felfelé az ár, attól függően, mennyivel kell többet melózni vele. Ha csak egy fűzött blokkot vettél, amibe lehet átpakolni mindent, meg persze akkor már nyilván új gyűrűk legalább, meg hasonló apróságok, akkor 100 alatt nem áll meg a történet. De inkább 150 alatt. (Csak a szerelés.) Sok-sok sok pénz. Szóval ez egy nagyon-nagyon sokparaméteres kérdés, válaszolni sem igazán lehet rá.
(No meg, ki tudja, időközben mi jön még elő. Ezt csak utólag lehet összeszedni, kideríteni, ami folyamatosan tovább növeli az árat.)

Az egr levan dugózva,ezután jött a 401-es hiba ami az egr-rel kapcsolatos,fél évig csak ez a hiba volt.
Most kb 2hete van a 171-es hiba.
Csak ezt a 2 hibaüzenetet produkálja
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 08:13:07 »

2.0 16v van, két hete Smiley Nem volt még Fordom. Ezer az alapjárat, és hosszan pörgeti magát kétezren majd ezerötön. Akármikor indítok mindegy, hogy hideg vagy meleg. Hibakód nincs, a fogyasztás viszonylag jó.
Segítsetek rinya
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2012.10.27 szombat, 20:34:59 »

nem segít senki  rinya
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 00:40:34 »

nem segít senki  rinya
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 08:57:33 »

Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2012.10.30 kedd, 14:32:58 »

Szevasztok,

Cimborám Mk2 1.8 benzinesben vezérmű szíjat cserélne. Meg szabad venni az olcsóbb Dayco-t, vagy SKF-et javsoltok ?

Vélemény ?

SKF 25.000 Ft   Dayco 16.600 Ft

Kösz,FD.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:26:38 »

Szevasztok,

Cimborám Mk2 1.8 benzinesben vezérmű szíjat cserélne. Meg szabad venni az olcsóbb Dayco-t, vagy SKF-et javsoltok ?

Vélemény ?

SKF 25.000 Ft   Dayco 16.600 Ft

Kösz,FD.
Mindkettő komplett szett? Csak szíjat nem érdemes.
Én tavaly vettem SKF-et Unix-nál, abban minden benne volt (görgők, szerelék, stb.), semmit nem kellett hozzá venni.
Dayco-ban is minden benne van, vagy még kell mellé ez meg az?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:43:33 »

Mindkettő komplett szett? Csak szíjat nem érdemes.
Én tavaly vettem SKF-et Unix-nál, abban minden benne volt (görgők, szerelék, stb.), semmit nem kellett hozzá venni.
Dayco-ban is minden benne van, vagy még kell mellé ez meg az?

Én vezérműláncot akartam venni fogaskerekekkel. Itthon 110.000 Ft lett volna. Rendeltem Angliából: 63 EUR. (18.000 Ft)
Naplózva
bankazoli@gmail.com
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:57:37 »

Sziasztok . Az lenne a kérdésem ,hogy a 2000-es évj. 1,8 as  mondeo hidegben nagyon nehezen indul az önindító sokat forgat  és talán kettő henger el is indul.Ez pár másodpercig tart. 15 fok körül pöc,röf szép hang .Lehet esetleg olyan hiba hogy az ac ban valami a hideg hatására összehúzódik,keveset szállít,vagy falsot szív. help

A másik ilyen hideg bajom a centrál zár nem mindig mükszik,csak ha van kedve,az ajtók nm lógnak,leheletre csukódnak.

Ha tudtok valamit írjatok köszi help
Naplózva
bankazoli@gmail.com
Vendég
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2012.11.03 szombat, 18:30:33 »

Sziasztok . Az lenne a kérdésem ,hogy a 2000-es évj. 1,8 as  mondeo hidegben nagyon nehezen indul az önindító sokat forgat  és talán kettő henger el is indul.Ez pár másodpercig tart. 15 fok körül pöc,röf szép hang .Lehet esetleg olyan hiba hogy az ac ban valami a hideg hatására összehúzódik,keveset szállít,vagy falsot szív. help

A másik ilyen hideg bajom a centrál zár nem mindig mükszik,csak ha van kedve,az ajtók nm lógnak,leheletre csukódnak.

Ha tudtok valamit írjatok köszi help
Naplózva
Doressz
Vendég
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 14:25:57 »

Sziasztok!

Égen-földön keresek egy 1,8 benzines RKF-es kodú motort. Már az összes interneten közzétett ford bontóval beszéltem, de senkinek nincs ilyen kódú. Tud valaki tippet hol keressek?

Köszönöm segítségeteket
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 14:28:27 »

Sziasztok!

Égen-földön keresek egy 1,8 benzines RKF-es kodú motort. Már az összes interneten közzétett ford bontóval beszéltem, de senkinek nincs ilyen kódú. Tud valaki tippet hol keressek?

Köszönöm segítségeteket
http://www.ebay.co.uk/itm/MK2-Ford-Mondeo-1-8-Black-Top-Zetec-Engine-RKF-Guarantee-FREE-P-P-/160881333485
Naplózva
Doressz
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 14:37:33 »

Te mersz így külföldről rendelni? Nekem folyton kétségeim vannak? Mit csinálok ha nem jó? Ráadásul drága a szállítás.....
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2012.11.14 szerda, 19:12:55 »


Ha jól tudom Szundinak van 1.8-as motorja óccópénzé, de azt nem tudom mi a kódja. Yooccoo, te tudsz valamit róla?
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 07:38:01 »

Ha jól tudom Szundinak van 1.8-as motorja óccópénzé, de azt nem tudom mi a kódja. Yooccoo, te tudsz valamit róla?
mk2-es motorja?
hát, nem tudom, nem igazán találkoztam nála mk2-es cuccal ...
fel kell hívni Smiley
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 08:06:12 »

mk2-es motorja?
hát, nem tudom, nem igazán találkoztam nála mk2-es cuccal ...
fel kell hívni Smiley
Volt nála 1-2 mk2. Emlékszem még rám akarta sózni picipénzért. De hogy az most milyen kódú, hanyas évjáraté. Talán 97-es,  nemtudom
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 12:26:52 »

Sziasztok, találkozott e már valaki olyan hibával( 2.0 benzin 97-es) hogy az alapjárat ingadozik de csak akkor ha az auto bemelegedett kb 50-60 fokos vizhőmérsékletnél. fojtoszeleppotméterjeladót lehúztam járó motornál, semmi nem történt, vezérműtengely jeladó ugyanez, gyújtótrafó csere, kábel és légtömegmérő csere, semmi, egyedül az alapjárati motorhoz nem núyúltam mert az 1 óra mire lebontom. 1500-as fordulattól már nem csinálja a dadogást. menet közben 1500 fölött sem torpanás sem megugrás nincs csak alapjáraton kb. 200 ford/perceket ingadozik, keverékem ilyenkor dús 12-es de belekarcol a 10-be is. Ha valakinek volt ilyen hibája és tudja rá a megoldást az szoljon legyen szives

köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 12:29:47 »

Sziasztok, találkozott e már valaki olyan hibával( 2.0 benzin 97-es) hogy az alapjárat ingadozik de csak akkor ha az auto bemelegedett kb 50-60 fokos vizhőmérsékletnél. fojtoszeleppotméterjeladót lehúztam járó motornál, semmi nem történt, vezérműtengely jeladó ugyanez, gyújtótrafó csere, kábel és légtömegmérő csere, semmi, egyedül az alapjárati motorhoz nem núyúltam mert az 1 óra mire lebontom. 1500-as fordulattól már nem csinálja a dadogást. menet közben 1500 fölött sem torpanás sem megugrás nincs csak alapjáraton kb. 200 ford/perceket ingadozik, keverékem ilyenkor dús 12-es de belekarcol a 10-be is. Ha valakinek volt ilyen hibája és tudja rá a megoldást az szoljon legyen szives

köszi
egy fontos dolgot hagytál ki, a lambdát
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 12:37:30 »

egy fontos dolgot hagytál ki, a lambdát

Okozhat ilyet hibás befecskendező, tömítetlen légbeszívó rendszer is. Nálam ezek produkáltak hasonlót........
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 12:42:58 »

egy fontos dolgot hagytál ki, a lambdát

kimértem 700 mv ig jól mér, és egy vbo lambda szonda is volt visszacsatolva, azzal is ugrált
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 12:44:28 »

Okozhat ilyet hibás befecskendező, tömítetlen légbeszívó rendszer is. Nálam ezek produkáltak hasonlót........

injektorok és befecskendezés kitakarítva, levegő beümlő oldal lehúzva mindenhol.....
Naplózva
Doressz
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 12:41:10 »

Megtalálom őt itt?


mk2-es motorja?
hát, nem tudom, nem igazán találkoztam nála mk2-es cuccal ...
fel kell hívni Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 12:43:03 »

Nekem folyton kétségeim vannak?

Azt látom.  eplus2 Wink
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2012.11.23 péntek, 11:59:00 »

Sziasztok!

Van egy 1.8 benzines motorom 94-es évjáratú autóból.
Vajon megegyezik az MKII 1.8-as motorral? RKF-es motorkódúval?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2012.11.23 péntek, 12:49:38 »

Sziasztok!

Van egy 1.8 benzines motorom 94-es évjáratú autóból.
Vajon megegyezik az MKII 1.8-as motorral? RKF-es motorkódúval?
Erre mk2 azt kérdezné, hogy mikori Mk2-vel? Mert ha újabb, fekete szelepfedeles a kérdezett Mk2 motor, akkor tuti nem egyezik a '94-sel.
Ha korai Mk2 motor, akkor nem tudom Smiley.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2012.11.23 péntek, 13:07:15 »

Erre mk2 azt kérdezné, hogy mikori Mk2-vel? Mert ha újabb, fekete szelepfedeles a kérdezett Mk2 motor, akkor tuti nem egyezik a '94-sel.
Ha korai Mk2 motor, akkor nem tudom Smiley.

Az gondoltam, hogy nem egyezik meg a fekete szelepfedelessel (igaz nem írtam le).   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:18:29 »

Az gondoltam, hogy nem egyezik meg a fekete szelepfedelessel (igaz nem írtam le).   wave

Pontosítom a kérdést annyival, hogy a fekete szelepfedeles miben különbözik egy 94-es MKI-től?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.