Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 01:54:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 881220 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2013.07.24 szerda, 12:48:25 »

Jó reggelt! Vezérlés csere volt két hete pénteken, azóta iszonyúan kattog és kerepel valami amikor beindítom. Ha bemelegszik akkor elmúlik, vissza vittem gariba ki cserélték. De ugyanolyan hangja van, még rosszabb is lett! Valaki találkozott ilyennel?  Mi lehet még a baj?

elvan rakva a vezérlés 1vagy 2foggal....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2013.07.26 péntek, 06:47:35 »

Jó reggelt! Köszönöm a tippeket! Következő kérdésem, ki milyen olajat használ? 5 vagy 10w-40?
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2013.07.26 péntek, 07:33:56 »

Jó reggelt! Köszönöm a tippeket! Következő kérdésem, ki milyen olajat használ? 5 vagy 10w-40?

5W30-at ír a könyv és sokan azt is hasznáják.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:18:18 »

Jó reggelt! Vezérlés csere volt két hete pénteken, azóta iszonyúan kattog és kerepel valami amikor beindítom. Ha bemelegszik akkor elmúlik, vissza vittem gariba ki cserélték. De ugyanolyan hangja van, még rosszabb is lett! Valaki találkozott ilyennel?  Mi lehet még a baj?
Meg lett a kerepelés okozója, ha megvan, mi okozta? 5W-30 olajat tegyél bele.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:03:47 »

Meg lett a kerepelés okozója, ha megvan, mi okozta? 5W-30 olajat tegyél bele.
Még nem tóm mitől kerepel. Ha bemelegszik abbahagyja és a fordulat szám emelkedésével gyengül. És csak a napi első indításnál jelenetezik. 
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 16:29:58 »

Hali.kén kiss segítség.a motor hütöventije folyton megy indíttatás után szinte azonnal beindul.vajon mi okozhatja a jelenséget?mondták a högombàt az lehet?esetleg ötletek?vagy tapasztalatok?kösz
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 17:40:22 »

Napot!

Szeretném kérdezni, hogy a következő márkák közül melyiket ajánljátok vezérműszíj készletre?

Skf ~ 25.000 ft vagy Contitech ~ 26.000 ft vagy Gates ~ 25.000 ft

FORD MONDEO
Jármű gyártási éve: 2000
Hengerűrtartalom: 1796 ccm
Teljesítmény: 85 kW
Hajtóanyag: Benzin
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 18:20:54 »

Napot!

Szeretném kérdezni, hogy a következő márkák közül melyiket ajánljátok vezérműszíj készletre?

Skf ~ 25.000 ft vagy Contitech ~ 26.000 ft vagy Gates ~ 25.000 ft

FORD MONDEO
Jármű gyártási éve: 2000
Hengerűrtartalom: 1796 ccm
Teljesítmény: 85 kW
Hajtóanyag: Benzin
conti.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 20:31:19 »

Hali.kén kiss segítség.a motor hütöventije folyton megy indíttatás után szinte azonnal beindul.vajon mi okozhatja a jelenséget?mondták a högombàt az lehet?esetleg ötletek?vagy tapasztalatok?kösz

Igen a felső hőgomba hibás,megtud ugy hogy lehuzod rola a csatit,mert akkor egyfolytában megy a venti.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 20:35:09 »

Napot!

Szeretném kérdezni, hogy a következő márkák közül melyiket ajánljátok vezérműszíj készletre?

Skf ~ 25.000 ft vagy Contitech ~ 26.000 ft vagy Gates ~ 25.000 ft

FORD MONDEO
Jármű gyártási éve: 2000
Hengerűrtartalom: 1796 ccm
Teljesítmény: 85 kW
Hajtóanyag: Benzin
Nem vitatkozok,de SKF,mert nállam az van.Jahh hogy jo lesz e azt meglásuk,idő kérdése ,de Conti volt benne előte.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 21:55:08 »

Most jön el az én időm is szíjcsere ügyében. Megvan a kiszemelt, Goodyear szett 17k-ért, meg SKF vízpumpa.
A kérdés:
-mekkora sz.o.pás kicserélni a szíjat? Nem én fogom, hanem olyan arc, aki már jó pár típuson cserélt szíjat, de Fordon konkrétan még nem.
-Ezt a manővert meg lehet ejteni bent lévő motornál, csak a felső nagy bakot leszedve, vagy ehhez is ki kell venni a motort (mint a kuplungcseréhez)?
-Etzold könyvben láttam a vezérműtengely rögzítő lemez rajzát, gondolom anélkül nem igen lehet nekilátni a manővernek. Elég az a darab 212x20-as lemez, benne egy 20x6os bevágással, és kész? Elég valami vékonyabb lemezből is ez? Ahogy nézem csak nézni kell vele a pozíciót, nem kell nyomatéktámként használni (ha jól látom). Más spec szerszámigénye (mint pl.a féknyergekhez a 7es imbusz falbav ) nincs?
-Mi kell még a cseréhez? Szelepfedél tömítés? egyéb?


Bocs a sok kérdésért, csak hirtelen előlépett napi használatos autóvá a szekér, és ha egyszer, pár hét múlva nekiállnk, hamar le kell játszani, nem érünk rá várni 1-2 napot, amíg kinyit valami bolt Sad  worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 22:34:57 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 22:40:09 »

Most jön el az én időm is szíjcsere ügyében. Megvan a kiszemelt, Goodyear szett 17k-ért, meg SKF vízpumpa.
A kérdés:
-mekkora sz.o.pás kicserélni a szíjat? Nem én fogom, hanem olyan arc, aki már jó pár típuson cserélt szíjat, de Fordon konkrétan még nem.
-Ezt a manővert meg lehet ejteni bent lévő motornál, csak a felső nagy bakot leszedve, vagy ehhez is ki kell venni a motort (mint a kuplungcseréhez)?
-Etzold könyvben láttam a vezérműtengely rögzítő lemez rajzát, gondolom anélkül nem igen lehet nekilátni a manővernek. Elég az a darab 212x20-as lemez, benne egy 20x6os bevágással, és kész? Elég valami vékonyabb lemezből is ez? Ahogy nézem csak nézni kell vele a pozíciót, nem kell nyomatéktámként használni (ha jól látom). Más spec szerszámigénye (mint pl.a féknyergekhez a 7es imbusz falbav ) nincs?
-Mi kell még a cseréhez? Szelepfedél tömítés? egyéb?


Bocs a sok kérdésért, csak hirtelen előlépett napi használatos autóvá a szekér, és ha egyszer, pár hét múlva nekiállnk, hamar le kell játszani, nem érünk rá várni 1-2 napot, amíg kinyit valami bolt Sad  worship
Nyomatéktámként semmi képpen ne használjátok, mert azonnal elfog törni a vezmű.tengely! Egyébként, ha most jó a motorod működése én a szelepfedelet sem venném le sima vezműszíj cseréhez. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2013.07.30 kedd, 05:08:27 »

Egyébként, ha most jó a motorod működése én a szelepfedelet sem venném le sima vezműszíj cseréhez. wave
Aztán akkor hogyan állítja jelre rendesen a rendszert? Na ezek a marhaságok miatt van a sok szíjszakadás. Nincs az a szíj, ami ugyanoda fog esni 100%-ban, mint az előző, így ha nem veszed le a vezérmű kereket, nem is lesz rendes a feszessége, csak úgy nagyjából van beállítva. Ahhoz, hogy rendesen be legyen állítva, le kell venni  a szelepfedelet, és a bordáskerekeket meglazítani, majd, ha minden jól áll, akkor visszaszorítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2013.07.30 kedd, 05:14:25 »

Most jön el az én időm is szíjcsere ügyében. Megvan a kiszemelt, Goodyear szett 17k-ért, meg SKF vízpumpa.
A kérdés:
-mekkora sz.o.pás kicserélni a szíjat? Nem én fogom, hanem olyan arc, aki már jó pár típuson cserélt szíjat, de Fordon konkrétan még nem.
-Ezt a manővert meg lehet ejteni bent lévő motornál, csak a felső nagy bakot leszedve, vagy ehhez is ki kell venni a motort (mint a kuplungcseréhez)?
-Etzold könyvben láttam a vezérműtengely rögzítő lemez rajzát, gondolom anélkül nem igen lehet nekilátni a manővernek. Elég az a darab 212x20-as lemez, benne egy 20x6os bevágással, és kész? Elég valami vékonyabb lemezből is ez? Ahogy nézem csak nézni kell vele a pozíciót, nem kell nyomatéktámként használni (ha jól látom). Más spec szerszámigénye (mint pl.a féknyergekhez a 7es imbusz falbav ) nincs?
-Mi kell még a cseréhez? Szelepfedél tömítés? egyéb?


Bocs a sok kérdésért, csak hirtelen előlépett napi használatos autóvá a szekér, és ha egyszer, pár hét múlva nekiállnk, hamar le kell játszani, nem érünk rá várni 1-2 napot, amíg kinyit valami bolt Sad  worship
Nem nehéz kicserélni. a helyén megvan 2-3 óra alatt max minden bontással együtt. a célszerszámnak ne nagyon vékonyat csináljatok, mert akkor akár szemre is beállíthatod. ha jól emlékszem 4mm-es kell. elég 2 db megfelelő vastagságú laposvas, és akkor az elfér, nem kell a kivágásokkal szarakodni.
különösebb spec szerszámigény nincs. a vezérműkerekek 50, vagy 55-ös torx, ez a legspécibb.
szelepfedél tömítést érdemes cserélni, ha már úgyis bontva van.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2013.07.30 kedd, 09:21:15 »

Aztán akkor hogyan állítja jelre rendesen a rendszert? Na ezek a marhaságok miatt van a sok szíjszakadás. Nincs az a szíj, ami ugyanoda fog esni 100%-ban, mint az előző, így ha nem veszed le a vezérmű kereket, nem is lesz rendes a feszessége, csak úgy nagyjából van beállítva. Ahhoz, hogy rendesen be legyen állítva, le kell venni  a szelepfedelet, és a bordáskerekeket meglazítani, majd, ha minden jól áll, akkor visszaszorítani
Úgy, hogy feltételezem, hogy most jól működik a motor és most jelen van minden, na most, teljesen mindegy, hogy a vezműtengelybe rakom be a célszerszámot vagy elöl a kereket jelölöm meg a tengely állása ugyanaz lesz!!! Igen, tudom én is, hogy hogyan kell beállítaní a vezérlést, de azt is elárulom, hogy jó néhány cserénél, kíváncsiságból megnéztem a 2 módszer közti eltérést és nem több, mint 1-3 fok ami miatt ugyanúgy fog működni a moci! Na az a marhaság, hogy nem lesz jó a feszessége, ugyanis az teljesen jó lesz csak amit írtam 1-3 fokot az pont akkor keletkezik, mert a szíj fordít annyit a keréken és a feszessége pontosan a megfelelő lesz!!!!
A régi használt szíj, meg nem tud annyit nyúlni, hogy egy foggal eltudd rakni, ha már csináltál ilyent, akkor ugy is tapasztaltad, emiatt nem szakad el a szíj!!!!!! Hiszen tök mindegy melyik végén van jelre rakva a vezmű.tengely!!!!!  Wink
Megkérdezhetem, hány vezérlést raktál össze eddigi pályafutásod során? Tudod a saját autóm is egy jó példa arra, hogy minden károsodás nélkül 250000 km-t ment nálam, amíg el nem adtam és ez ídő alatt az összes vezmű szettet én cseréltem rajt és mind fogyasztásilag és minden szempontból tökéletesen szuperált, nem szakadt el egy szíj sem!!!!!! Ha verseny célra használtam volna, akkor még fokoló kerék is került volna a sima vezmű.kerekek helyére, de arra van másik autóm amin van is de így utcára pontosan jó és megfelelő a módszerem! Még egy vezmű. szíj sem szakadt el, amit én építettem be, pedig gyanítom, neked pár évig még cserélgetned kell, hogy darabszámilag utolérj! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.30 kedd, 09:45:02 írta Truthful » Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2013.07.30 kedd, 11:16:47 »

Nem nehéz kicserélni. a helyén megvan 2-3 óra alatt max minden bontással együtt. a célszerszámnak ne nagyon vékonyat csináljatok, mert akkor akár szemre is beállíthatod. ha jól emlékszem 4mm-es kell. elég 2 db megfelelő vastagságú laposvas, és akkor az elfér, nem kell a kivágásokkal szarakodni.
különösebb spec szerszámigény nincs. a vezérműkerekek 50, vagy 55-ös torx, ez a legspécibb.
szelepfedél tömítést érdemes cserélni, ha már úgyis bontva van.

Ok, akkor 1 napot megpróbálok keríteni rá. Egyúttal kéne olajat és tartozékait, olajteknő tömítést, főtengely első szimmeringet is cserélni.
Megkérdezhetem, hogy hogy kell a 2 laposvasat alkalmazni? Nem igazán tudom értelmezni a kivágást sem, azt hittem először, hogy egyszerűen van egy horony mindkét vezérműtengely végén, abba beletolok egy darab lemezt, és ezzel le van rögzítve. De mivel a hivatalos szerszámhoz kell az a bevágás, így gondolom, csak 1 vezérműtengely végén van horony, a másikhoz meg oda kell valami jelhez passzítani, vagy hasonló. Lehet, hogy túlkombinálom (inkább biztos). Szóval akkor szerezzek 2db 4mm-es lemezt, 212x20mm-es méretben, és azzal megoldható?


Úgy, hogy feltételezem, hogy most jól működik a motor és most jelen van minden, na most, teljesen mindegy, hogy a vezműtengelybe rakom be a célszerszámot vagy elöl a kereket jelölöm meg a tengely állása ugyanaz lesz!!! Igen, tudom én is, hogy hogyan kell beállítaní a vezérlést, de azt is elárulom, hogy jó néhány cserénél, kíváncsiságból megnéztem a 2 módszer közti eltérést és nem több, mint 1-3 fok ami miatt ugyanúgy fog működni a moci! Na az a marhaság, hogy nem lesz jó a feszessége, ugyanis az teljesen jó lesz csak amit írtam 1-3 fokot az pont akkor keletkezik, mert a szíj fordít annyit a keréken és a feszessége pontosan a megfelelő lesz!!!!
A régi használt szíj, meg nem tud annyit nyúlni, hogy egy foggal eltudd rakni, ha már csináltál ilyent, akkor ugy is tapasztaltad, emiatt nem szakad el a szíj!!!!!! Hiszen tök mindegy melyik végén van jelre rakva a vezmű.tengely!!!!!  Wink
Megkérdezhetem, hány vezérlést raktál össze eddigi pályafutásod során? Tudod a saját autóm is egy jó példa arra, hogy minden károsodás nélkül 250000 km-t ment nálam, amíg el nem adtam és ez ídő alatt az összes vezmű szettet én cseréltem rajt és mind fogyasztásilag és minden szempontból tökéletesen szuperált, nem szakadt el egy szíj sem!!!!!! Ha verseny célra használtam volna, akkor még fokoló kerék is került volna a sima vezmű.kerekek helyére, de arra van másik autóm amin van is de így utcára pontosan jó és megfelelő a módszerem! Még egy vezmű. szíj sem szakadt el, amit én építettem be, pedig gyanítom, neked pár évig még cserélgetned kell, hogy darabszámilag utolérj! Wink

Köszi, inkább lekapom a szelepfedelet, és biztosra megyek. Jelenleg tudtommal baj nincs ilyen téren az autóval, de így legalább van még 1 pont, hogy lássam, mi van a motorral. Lehet, hogy így felfedezek valami érdekességet, vagy bármi. No meg, egy pocit mintha könnyezne a szelepfedél alól, a kipuff leömlő felett. Lehet, h csak a kipufogó miatt csapódik ki valami oda, vagy bármi, de így legalább le lesz cserélve a szelepfedél tömítés. Nem olcsó, sőt, drága (3000 alatt nem láttam szelepfedél tömítést), de inkább most cserélem.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2013.07.30 kedd, 12:36:27 »

Ok, akkor 1 napot megpróbálok keríteni rá. Egyúttal kéne olajat és tartozékait, olajteknő tömítést, főtengely első szimmeringet is cserélni.
Megkérdezhetem, hogy hogy kell a 2 laposvasat alkalmazni? Nem igazán tudom értelmezni a kivágást sem, azt hittem először, hogy egyszerűen van egy horony mindkét vezérműtengely végén, abba beletolok egy darab lemezt, és ezzel le van rögzítve. De mivel a hivatalos szerszámhoz kell az a bevágás, így gondolom, csak 1 vezérműtengely végén van horony, a másikhoz meg oda kell valami jelhez passzítani, vagy hasonló. Lehet, hogy túlkombinálom (inkább biztos). Szóval akkor szerezzek 2db 4mm-es lemezt, 212x20mm-es méretben, és azzal megoldható?


Köszi, inkább lekapom a szelepfedelet, és biztosra megyek. Jelenleg tudtommal baj nincs ilyen téren az autóval, de így legalább van még 1 pont, hogy lássam, mi van a motorral. Lehet, hogy így felfedezek valami érdekességet, vagy bármi. No meg, egy pocit mintha könnyezne a szelepfedél alól, a kipuff leömlő felett. Lehet, h csak a kipufogó miatt csapódik ki valami oda, vagy bármi, de így legalább le lesz cserélve a szelepfedél tömítés. Nem olcsó, sőt, drága (3000 alatt nem láttam szelepfedél tömítést), de inkább most cserélem.
Ha könnyezik a szelepfedél tömítés, akkor egyértelmű, akkor már több célu a dolog.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2013.07.30 kedd, 18:57:03 »

Úgy, hogy feltételezem, hogy most jól működik a motor és most jelen van minden, na most, teljesen mindegy, hogy a vezműtengelybe rakom be a célszerszámot vagy elöl a kereket jelölöm meg a tengely állása ugyanaz lesz!!! Igen, tudom én is, hogy hogyan kell beállítaní a vezérlést, de azt is elárulom, hogy jó néhány cserénél, kíváncsiságból megnéztem a 2 módszer közti eltérést és nem több, mint 1-3 fok ami miatt ugyanúgy fog működni a moci! Na az a marhaság, hogy nem lesz jó a feszessége, ugyanis az teljesen jó lesz csak amit írtam 1-3 fokot az pont akkor keletkezik, mert a szíj fordít annyit a keréken és a feszessége pontosan a megfelelő lesz!!!!
A régi használt szíj, meg nem tud annyit nyúlni, hogy egy foggal eltudd rakni, ha már csináltál ilyent, akkor ugy is tapasztaltad, emiatt nem szakad el a szíj!!!!!! Hiszen tök mindegy melyik végén van jelre rakva a vezmű.tengely!!!!!  Wink
Megkérdezhetem, hány vezérlést raktál össze eddigi pályafutásod során? Tudod a saját autóm is egy jó példa arra, hogy minden károsodás nélkül 250000 km-t ment nálam, amíg el nem adtam és ez ídő alatt az összes vezmű szettet én cseréltem rajt és mind fogyasztásilag és minden szempontból tökéletesen szuperált, nem szakadt el egy szíj sem!!!!!! Ha verseny célra használtam volna, akkor még fokoló kerék is került volna a sima vezmű.kerekek helyére, de arra van másik autóm amin van is de így utcára pontosan jó és megfelelő a módszerem! Még egy vezmű. szíj sem szakadt el, amit én építettem be, pedig gyanítom, neked pár évig még cserélgetned kell, hogy darabszámilag utolérj! Wink
tehát mégsem rendesen van összerakva  szomoru1 nem kell 1-2 fokot sem elmozdulnia. azért van megjelölve hogy úgy álljon ahogyan kell. Az, hogy hány vezérlést raktál össze(így rosszul) nem nagyon érdekel. én nem versenyzek senkivel sem, hogy ki csinál meg többet, de amit én csinálok, azt rendesen csinálom. bíztam volna benne, hogy öreg rókaként te is kicsit többet adsz a részletekre wave
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:15:43 »

Ok, akkor 1 napot megpróbálok keríteni rá. Egyúttal kéne olajat és tartozékait, olajteknő tömítést, főtengely első szimmeringet is cserélni.
Megkérdezhetem, hogy hogy kell a 2 laposvasat alkalmazni? Nem igazán tudom értelmezni a kivágást sem, azt hittem először, hogy egyszerűen van egy horony mindkét vezérműtengely végén, abba beletolok egy darab lemezt, és ezzel le van rögzítve. De mivel a hivatalos szerszámhoz kell az a bevágás, így gondolom, csak 1 vezérműtengely végén van horony, a másikhoz meg oda kell valami jelhez passzítani, vagy hasonló. Lehet, hogy túlkombinálom (inkább biztos). Szóval akkor szerezzek 2db 4mm-es lemezt, 212x20mm-es méretben, és azzal megoldható?


mindkét vezérműtengelyen van vágás. a szerszám lehet, hogy máshoz is jó, és azért van benne. olajteknő tömítés nem lesz egyszerű, ahoz le kell engedni picit a bölcsőt is.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:35:29 »

tehát mégsem rendesen van összerakva  szomoru1 nem kell 1-2 fokot sem elmozdulnia. azért van megjelölve hogy úgy álljon ahogyan kell. Az, hogy hány vezérlést raktál össze(így rosszul) nem nagyon érdekel. én nem versenyzek senkivel sem, hogy ki csinál meg többet, de amit én csinálok, azt rendesen csinálom. bíztam volna benne, hogy öreg rókaként te is kicsit többet adsz a részletekre wave
Nincsenek ezek a motorok annyira kihegyezve, hogy annak az 1-3 foknak jelentősége lenne, de ha az általad javallott Dayco márkát használják, ami jelentős mértékben megeszi a bordáskerekeket, ott is lesz ennyi fok eltérés bizonyos kilóméter megtétele után vagy az nem számít, mert azt Te csináltad!?
A másik, meg, hogy itt állandóan megy a varia az olajon 5W30 vagy melyik? Hát csak az 5W30, mert aki nem azt használja annak szarabbul működik a vezérlése, mint amit én 3 fok eltéréssel raktam össze, ugyanis neki a hidrotőkéi nem fognak megfelelően működni és az nagyobb hatással lesz a szíjra is!!!
Mint írtam neked, az általam összerakott vezérléssel egy szíj sem szakadt el évtizedek és sok millió km alatt!!! Továbbá több százezer km-t mentek ezek a szerinted rosszul összerakott vezérlésű motorok, lehet, hogy mégsem rosszul voltak összerakva!?! Ellentétben a sokak által a gyári leírás szerint összerakot vezérléssel, aminek a szerelése közben megtörték, elbaxták a szíjat! wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.30 kedd, 19:44:56 írta Truthful » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2013.07.30 kedd, 20:42:11 »

"...de ha az általad javallott Dayco márkát használják, ami jelentős mértékben megeszi a bordáskerekeket"....

hagyjuk már az ilyen hülyeségeket. most én meg mondjam, hogy a gates nem képes egyenesen futni, mert éppen láttam egy ilyet.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:26:46 »

hagyjuk már az ilyen hülyeségeket. most én meg mondjam, hogy a gates nem képes egyenesen futni, mert éppen láttam egy ilyet.
Szerintem is hagyjuk. wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:27:49 »

Szerintem is hagyjuk.
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2013.07.30 kedd, 21:35:29 »

Ok, akkor 1 napot megpróbálok keríteni rá. Egyúttal kéne olajat és tartozékait, olajteknő tömítést, főtengely első szimmeringet is cserélni.
Megkérdezhetem, hogy hogy kell a 2 laposvasat alkalmazni? Nem igazán tudom értelmezni a kivágást sem, azt hittem először, hogy egyszerűen van egy horony mindkét vezérműtengely végén, abba beletolok egy darab lemezt, és ezzel le van rögzítve. De mivel a hivatalos szerszámhoz kell az a bevágás, így gondolom, csak 1 vezérműtengely végén van horony, a másikhoz meg oda kell valami jelhez passzítani, vagy hasonló. Lehet, hogy túlkombinálom (inkább biztos). Szóval akkor szerezzek 2db 4mm-es lemezt, 212x20mm-es méretben, és azzal megoldható?


Köszi, inkább lekapom a szelepfedelet, és biztosra megyek. Jelenleg tudtommal baj nincs ilyen téren az autóval, de így legalább van még 1 pont, hogy lássam, mi van a motorral. Lehet, hogy így felfedezek valami érdekességet, vagy bármi. No meg, egy pocit mintha könnyezne a szelepfedél alól, a kipuff leömlő felett. Lehet, h csak a kipufogó miatt csapódik ki valami oda, vagy bármi, de így legalább le lesz cserélve a szelepfedél tömítés. Nem olcsó, sőt, drága (3000 alatt nem láttam szelepfedél tömítést), de inkább most cserélem.

Ha megfogadod, a szelepfedél tömítésen ne spórolj, a lehető legjobbat vedd. A vízpumpa csere elég szívás, nehezen hozzá férhető  Undecided olajdekni tömítés cseréhez is lekell bontani pár dolgot  hehe a nútokat vékonyan kenyjétek be loctájt hőre keményedő gumipasztával (vékonyan) meghúzási nyomatékra nagyon ügyeljetek. Joy is írta igaz, de hátha nyugodtabb leszel ha ketten mondjuk, mindkét tengelyen végén van nút. Sima lapos vas  elég a szereléshez..... 1-3 fok is számít, nálam számított Undecided hidegen közép melegen szépen járt, aztán mikor bemelegedett rendesen, csörgött a motor hiába tankoltam 100benzint (olyan volt mintha gyújtás hibám lenne)..... vissza bontattam itt Sopronba, beállították sima lapos vassal, és jó lett.
Lehet megköveztek de én a szelepfedél tömítésnél is használtam loctájt pasztát  hehe hiába új tömítés, hiába a pontos meghúzási nyomaték, a szíjfelőli végén 1idő után mindig csorgatni kezdett  hehe kb papírvékonyan bekentem vele azóta szuper  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:06:26 »

Szerintem is hagyjuk. wave
Szerintem Ginjoy-t hagyd meg nekünk, nem kell Őt is elkergetni innen.Ha valakinek van tapasztalata akkor az ő.Azért, mert nincs a házán "Autószerelő az udvarban" tábla még ért hozzá, és sokan járunk hozzá!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:48:37 »

Szerintem Ginjoy-t hagyd meg nekünk, nem kell Őt is elkergetni innen.Ha valakinek van tapasztalata akkor az ő.Azért, mert nincs a házán "Autószerelő az udvarban" tábla még ért hozzá, és sokan járunk hozzá!
Valamit félre értettél. Egyébként kire célozgatsz? Nekem semmi bajom Ginjoy-val, ha visszaolvasol rájössz, hogy Ő írogatott nekem arra, amit én másnak írtam és csak arra reagáltam én. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.30 kedd, 22:55:45 írta Truthful » Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2013.07.31 szerda, 09:49:22 »

Sziasztok!

Tegnap óta az alapjáratom (hidegen, melegen) 1500 körül van, és ott sem egyenletes. Korábban dadogott, meg lefulladt, ahányszor üresben volt, aztán egy pillangószelep tisztítás segített rajta. Ennek kb két hónapja. Most meg nem akar lejjebb menni 1500-ról, sőt néha megközelíti a 2000-t. Mik lehetnek az okai? Régebben máshoz nem nyúltam, csak a pillangószelephez.
Köszi
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2013.07.31 szerda, 10:13:55 »


Lehet megköveztek de én a szelepfedél tömítésnél is használtam loctájt pasztát  hehe hiába új tömítés, hiába a pontos meghúzási nyomaték, a szíjfelőli végén 1idő után mindig csorgatni kezdett  hehe kb papírvékonyan bekentem vele azóta szuper  eljen

Milyen pasztát használsz? Nekem is kellene a láncburkolat tömítésekhez. Bár új és gyári a tömítés, de nem szívesen teszem be paszta nélkül......
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2013.07.31 szerda, 11:12:25 »

Milyen pasztát használsz? Nekem is kellene a láncburkolat tömítésekhez. Bár új és gyári a tömítés, de nem szívesen teszem be paszta nélkül......

Loctájt, de a számát nem tudom fejből. Direkt erre a célra való, ipari olajálló paszta. Este megkeresem a tubust és beírom.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2013.07.31 szerda, 11:54:21 »

Loctájt, de a számát nem tudom fejből. Direkt erre a célra való, ipari olajálló paszta. Este megkeresem a tubust és beírom.

Köszi, várom. nyes
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2013.07.31 szerda, 12:14:55 »

Sziasztok. Kicsit elakadtam a gépemmel. 1.6 benzin 90 le. A tünet, hogy időnként rángat menet közben, főleg gázadásra és eltűnik az "erő" is. Ha rákezd, 4000 fölé nem akar forogni,és oda is csak lassan. Új a légtömegmérő, a gyertyák, a gyujtókábelek, a pillangó szelep és környéke kitakarítva, katalizátor okés, vezérlés helyén van.hengerfej nemrég, felújítva,a kompresszió ökéletes benne. A gyári diag csak a lambdaszondát írta, így az is új került most bele. De a tünet,nem változik. Valamiért elszegényíti az ü.anyag keveréket szerintem, csak az okára nem sikerül rájönni immár 2 hete. Estleg valami tippetek lenne?  falbav
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2013.07.31 szerda, 12:23:22 »

Sziasztok. Kicsit elakadtam a gépemmel. 1.6 benzin 90 le. A tünet, hogy időnként rángat menet közben, főleg gázadásra és eltűnik az "erő" is. Ha rákezd, 4000 fölé nem akar forogni,és oda is csak lassan. Új a légtömegmérő, a gyertyák, a gyujtókábelek, a pillangó szelep és környéke kitakarítva, katalizátor okés, vezérlés helyén van.hengerfej nemrég, felújítva,a kompresszió ökéletes benne. A gyári diag csak a lambdaszondát írta, így az is új került most bele. De a tünet,nem változik. Valamiért elszegényíti az ü.anyag keveréket szerintem, csak az okára nem sikerül rájönni immár 2 hete. Estleg valami tippetek lenne?  falbav
Mértetek üzemanyag nyomást?
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2013.07.31 szerda, 12:32:24 »

Mértetek üzemanyag nyomást?
Igen, az is rendben van. injektorok is szépen spriccelnek...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2013.07.31 szerda, 12:52:50 »

Ha megfogadod, a szelepfedél tömítésen ne spórolj, a lehető legjobbat vedd. A vízpumpa csere elég szívás, nehezen hozzá férhető  Undecided olajdekni tömítés cseréhez is lekell bontani pár dolgot  hehe a nútokat vékonyan kenyjétek be loctájt hőre keményedő gumipasztával (vékonyan) meghúzási nyomatékra nagyon ügyeljetek. Joy is írta igaz, de hátha nyugodtabb leszel ha ketten mondjuk, mindkét tengelyen végén van nút. Sima lapos vas  elég a szereléshez..... 1-3 fok is számít, nálam számított Undecided hidegen közép melegen szépen járt, aztán mikor bemelegedett rendesen, csörgött a motor hiába tankoltam 100benzint (olyan volt mintha gyújtás hibám lenne)..... vissza bontattam itt Sopronba, beállították sima lapos vassal, és jó lett.
Lehet megköveztek de én a szelepfedél tömítésnél is használtam loctájt pasztát  hehe hiába új tömítés, hiába a pontos meghúzási nyomaték, a szíjfelőli végén 1idő után mindig csorgatni kezdett  hehe kb papírvékonyan bekentem vele azóta szuper  eljen

Tömítés: Bárdiban van 3 féle, mind ugyanúgy kb. 3000-ért.

Szóval Te már csináltál ilyet, (vezérlés+tömítés csere:) ) ha nagyon megszorulok viszem hozzád az autót egy egynapos beavatkozásra! eplus2 Úgyis annyiszor indultam már hozzád autót szerelni, de valahogy nem jött össze. taps (Nem, nem zaklatnálak ilyenekkel. Most még csak tapogatózok, haver még nem tudja, hogy megint jön egy ilyen jó kis móka ezzel a talicskával, de rá kéne vennem, hogy aug. végéig valamikor szánjon rá egy kis időt, mert ha egyedül nekiállok, abból nem lesz semmi. vigyor3 )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2013.07.31 szerda, 15:55:21 »

Sziasztok. Újabb észrevételem van a hibára, de a megoldást még mindig keresem.
Adva van az 1,6os,ami rángat. Az előgyujtás alapjáraton rendben van,kb 11 fok. Óvatos gyorsításnál szépen felmegy 22-24-fokra, megy is az autó szépen.
De hirtelen gázadásnál, nagyobb terhelésnél visszaugrik 11 fokra, és bebutul a kocsi. Ötletek? Mi lehet a rossz? Vagy mit csinálok rosszul? Huh?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2013.07.31 szerda, 16:07:13 »

Sziasztok. Újabb észrevételem van a hibára, de a megoldást még mindig keresem.
Adva van az 1,6os,ami rángat. Az előgyujtás alapjáraton rendben van,kb 11 fok. Óvatos gyorsításnál szépen felmegy 22-24-fokra, megy is az autó szépen.
De hirtelen gázadásnál, nagyobb terhelésnél visszaugrik 11 fokra, és bebutul a kocsi. Ötletek? Mi lehet a rossz? Vagy mit csinálok rosszul? Huh?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/G%C3%A1zped%C3%A1l_%C3%A1ll%C3%A1s_%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91_-_TPS_szenzor
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2013.07.31 szerda, 16:43:26 »

Megpróbálom, hátha. THX!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2013.07.31 szerda, 18:49:14 »

Megpróbálom, hátha. THX!

Ok, szivesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2013.07.31 szerda, 18:53:53 »

Köszi, várom. nyes
én speciál ezt szoktam:
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID-87DFA189-FD8CFE32/henkel_huu/hs.xsl/full-product-list-loctite-5408.htm?countryCode=hu&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FJVH
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2013.07.31 szerda, 18:58:53 »

Szerintem Ginjoy-t hagyd meg nekünk, nem kell Őt is elkergetni innen.Ha valakinek van tapasztalata akkor az ő.Azért, mert nincs a házán "Autószerelő az udvarban" tábla még ért hozzá, és sokan járunk hozzá!

Valamit félre értettél. Egyébként kire célozgatsz? Nekem semmi bajom Ginjoy-val, ha visszaolvasol rájössz, hogy Ő írogatott nekem arra, amit én másnak írtam és csak arra reagáltam én. integet2


Jaj ne már! Nem leszek én elűzve, szerintem nincs semmi baj, legalábbis én nem gondolnám, hogy bárki bárkit esetleg sértett volna(szerintem én sem, de ha igen akkor bocs). Csak nem ugyanazon a véleményen voltunk a kollegával, és nem sikerült dűlőre jutni. Ennyi.

nem könnyű engem megsérteni, legalább egy bicska kell hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2013.07.31 szerda, 19:34:41 »


Fincsi! nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2013.07.31 szerda, 19:43:23 »

Köszi, várom. nyes

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-LT19242


Nekem nagyon bevált  eljen és könnyű is vele bánni.......

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2013.07.31 szerda, 19:44:54 »


 hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2013.07.31 szerda, 19:46:23 »


 worship

És ezt lehet pl. tömítés helyett is használni, vagy csak kiegészítőként a tömítés mellé?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2013.07.31 szerda, 19:51:01 »

worship

És ezt lehet pl. tömítés helyett is használni, vagy csak kiegészítőként a tömítés mellé?

lehet, de egy kis vízpappírral nem árt előkészíteni neki a terepet.
"Loctite 5910 felülettömítő paszta parafa és papír szilárd tömítés helyettesítésére peremeken és sajtolt lemezfém fedeleken. Olyan helyen javasolt a felhasználása, ahol nagy vibráció vagy hajlítás fordul elő. Használható műanyag alkatrészekhez is.Tömítéstípus: Helyben képzett, Peremtípus: Rugalmas, Kikeményítés: Nedvesség, Hőállóság -60°C-tól +200°C-ig,  Azonnali tömítő hatás: Kiváló, Olajállóság: Kiváló, Víz/glikolállóság:mérsékelt, 0,5mm föltti tömítéshez ajánlott. Nagy hőállóságú helyekre is javasolt. 20 perc után nem ragad. Műanyag és festett felületekre is alkalmas"
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2013.07.31 szerda, 20:22:17 »

worship

És ezt lehet pl. tömítés helyett is használni, vagy csak kiegészítőként a tömítés mellé?
attól függ milyen tömítés helyett akarod. vízpumpa alá, termosztátház alá, ahol 2 sík felület van, ott jó, ha nincs másik, meg ilyen apróságok. én nem szeretem az ilyeneket használni, de néha nincs más választás.


hengerfej tömítésnek ne használd  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2013.07.31 szerda, 21:46:43 »

Megpróbálom, hátha. THX!

Hát sajna ez sem segített. szomoru1
Kilátástalan a helyzet szomoru1
Ha ezt tudom, inkább szétbontom  For cenzuring
De ha már benne vagyok -meg a sok pénzem is - ,várom még a tippeket  help
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2013.07.31 szerda, 22:43:41 »

Hát sajna ez sem segített. szomoru1
Kilátástalan a helyzet szomoru1
Ha ezt tudom, inkább szétbontom  For cenzuring
De ha már benne vagyok -meg a sok pénzem is - ,várom még a tippeket  help

és hogyan sikerült megnézd? mert azon kívül nem sok minden okozhat ilyen tüneteket Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
sanyi22
Vendég
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 15:54:05 »

Igen a felső hőgomba hibás,megtud ugy hogy lehuzod rola a csatit,mert akkor egyfolytában megy a venti.


Esetleg azt tudod merre találom?ha egy képet is tudnál mutatni azt megköszönöm
.
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 23:17:12 »

és hogyan sikerült megnézd? mert azon kívül nem sok minden okozhat ilyen tüneteket Undecided
A Truthful által küldött wiki-link alapján próbáltam méregetni, meg volt itthon egy másik is, ami jónak tűnik, és azzal is rángat időnként.
Talán kellene szereznem egy csont újat, hátha  Huh? néztem kb 5-6e HUF.
A lambda szonda csere és a hibakód törlés lényeges változásokat hozott, de még mindíg erőtlen,szóval előzgetni nem kell vele Tongue
Ma levakoltam az üzemanyag nyomásszabályozót, így folyamatosan 3 bar fölött marad a nyomás,de még így is lassan forog ki 4000től.
Az egyetlen tünet amit észlelek, hogy vissza teszi az előgyújtást alapra, főleg nagy terhelésnél, és padlógáznál is.
Negyed és fél gáz között autózható, de nem az igazi.
Egyenlőre a sakkozás megy mert a gyári diag szerint most minden jó- elméletileg.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.