Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.27 hétfő, 11:57:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 [1384] 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20037785 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69150 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:37:12 »

Köszönöm a gyors választ!  worship

Akkor nálam valami nincs össze kötve vagy szét csúszott. Semmilyen "állásban" piktogrammal nem jön rajta levegő.
Hol kezdjem el keresni azt a levegő csövet ,amelyik ide lenne csatlakoztatva?
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben meg kell vizsgálni a középkonzolban lévő levegő elosztó központot. Ha itt minden rendben akkor a teljes műszerfal lebontásával hozzáférsz a kérdéses  csövekhez. Sajnos nem egyszerű mutatvány. wave
Tisztelettel László! worship

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #69151 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:38:26 »

Üdv mindenkinek!
Pár napja villog a digitklíma kijelzőm.Minden működik csak villog.
Egyszer már csinálta két éve de újraindítás után megszünt de most
napok óta csinálja.

Nekem ez csak a panel cseréjével oldódott meg.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #69152 Dátum: 2016.07.26 kedd, 18:42:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első körben meg kell vizsgálni a középkonzolban lévő levegő elosztó központot. Ha itt minden rendben akkor a teljes műszerfal lebontásával hozzáférsz a kérdéses  csövekhez. Sajnos nem egyszerű mutatvány. wave
Tisztelettel László! worship



Köszönöm László!  worship

Nagy segítség amit leírtál,így fogom kezdeni. Wink Elméletileg a hétvégén bontani kell a műszerfalat,valami leválasztó ment gajra "légkondiba",mondta a légkondi szerelő. falbav
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #69153 Dátum: 2016.07.26 kedd, 21:32:31 »

Nekem ez csak a panel cseréjével oldódott meg.

Remek hìrek.....
Köszi szépen!
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69154 Dátum: 2016.07.27 szerda, 08:22:10 »

Ez jó lehet a verdába ? https://alkatreszek.hu/0450906508_sz

 wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69155 Dátum: 2016.07.27 szerda, 09:42:03 »

Ez jó lehet a verdába ? https://alkatreszek.hu/0450906508_sz

 wave

Attól függ, melyikbe.

Kétféle van a Mondeóban, az egyik ez, ahol 3 egyforma cső van benne (az egyik vékonyabb). A másiknál két cső van, a harmadik pedig egy egészen másféle csatlakozás:

https://www.fordpartsuk.com/images_orig/1088053/1.jpg

Nézd meg, milyen van most az autódban, és olyat vegyél.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69156 Dátum: 2016.07.27 szerda, 10:10:32 »

Sziasztok! Bovs hogy csak a problémáimmal zaklatlak Benneteket. Írtátok hogy a motor baloldaláról jövő kerregő hang miatt nézzem meg a bordás ékszíjat. Azt nézzem meg felülről ha lehet hogy mennyire laza?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69157 Dátum: 2016.07.27 szerda, 10:13:10 »

Sziasztok! Bovs hogy csak a problémáimmal zaklatlak Benneteket. Írtátok hogy a motor baloldaláról jövő kerregő hang miatt nézzem meg a bordás ékszíjat. Azt nézzem meg felülről ha lehet hogy mennyire laza?

A kerregő hang valamelyik görgő inkább. Le kéne akasztani a szíjat és megnézni mindet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69158 Dátum: 2016.07.27 szerda, 10:33:07 »

A motor beindítása után nincs azonnal.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #69159 Dátum: 2016.07.27 szerda, 11:20:05 »

Attól függ, melyikbe.

Kétféle van a Mondeóban, az egyik ez, ahol 3 egyforma cső van benne (az egyik vékonyabb). A másiknál két cső van, a harmadik pedig egy egészen másféle csatlakozás:

https://www.fordpartsuk.com/images_orig/1088053/1.jpg

Nézd meg, milyen van most az autódban, és olyat vegyél.

AndyA

Ilyen 3 vékony csöves van. Mann filtert tettem bele legutobb. Akkor gondolom ezen a tipuson belul nincs több varia...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69160 Dátum: 2016.07.27 szerda, 11:31:31 »

Ilyen 3 vékony csöves van. Mann filtert tettem bele legutobb. Akkor gondolom ezen a tipuson belul nincs több varia...

Nincs.

A Bosch általában lényegesen olcsóbb, mint a Mann.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69161 Dátum: 2016.07.27 szerda, 12:28:32 »

Nincs.

A Bosch általában lényegesen olcsóbb, mint a Mann.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Annyival gyengébb kivitel is. Mindkettőt szedtem már szét. Sajna szemmel látható és tapintható a különbség. Nem véletlen, hogy majdnem kétszerese a Mann ára a Bosch-nak. Sajnos a Bosch-nak csak a neve régi a minőség már rég a múlté! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69162 Dátum: 2016.07.27 szerda, 12:53:19 »

A bordásszíj lealasztásához kell rutin vagy egy laikus is  le tudja akasztani?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69163 Dátum: 2016.07.27 szerda, 13:04:57 »

A bordásszíj lealasztásához kell rutin vagy egy laikus is  le tudja akasztani?
Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj leakasztásához vagy egy erre a célra készített szerszám, vagy egy légkulcs kell, amivel lelazítod a főtengelyékszíj tárcsát. A szerszámról ha nem tévedek van leírás, vagy a FAQ vagy a WIKI topikban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #69164 Dátum: 2016.07.27 szerda, 13:13:16 »

Köszönöm szépen.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69165 Dátum: 2016.07.27 szerda, 13:27:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Annyival gyengébb kivitel is. Mindkettőt szedtem már szét. Sajna szemmel látható és tapintható a különbség. Nem véletlen, hogy majdnem kétszerese a Mann ára a Bosch-nak. Sajnos a Bosch-nak csak a neve régi a minőség már rég a múlté! wave
Tisztelettel László! worship

Szerintem egy Alcónál még mindig jobb lehet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69166 Dátum: 2016.07.27 szerda, 13:30:24 »

A bordásszíj lealasztásához kell rutin vagy egy laikus is  le tudja akasztani?

Ha van szíjlazítód, akkor mindegy, hogy van-e rutinod. Ha nincs, akkor is...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69167 Dátum: 2016.07.27 szerda, 13:32:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj leakasztásához vagy egy erre a célra készített szerszám, vagy egy légkulcs kell, amivel lelazítod a főtengelyékszíj tárcsát. A szerszámról ha nem tévedek van leírás, vagy a FAQ vagy a WIKI topikban. wave
Tisztelettel László! worship

A lazító szerszámból lehet egy másik kivitelt is készíteni. Egy laposvas végére kell egy rossz kulcsról levágott fél collos négyszög véget felhegeszteni kb. 45 fokban, azaz a vas hosszával párhuzamosan az átlóját.

Ezzel utána akár az aknából, akár felülről a motor mellett benyúlva a feszítőbe lehet akasztani, és ugyanúgy működik, mint a másik célszerszám.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69168 Dátum: 2016.07.27 szerda, 14:06:43 »

A lazító szerszámból lehet egy másik kivitelt is készíteni. Egy laposvas végére kell egy rossz kulcsról levágott fél collos négyszög véget felhegeszteni kb. 45 fokban, azaz a vas hosszával párhuzamosan az átlóját.

Ezzel utána akár az aknából, akár felülről a motor mellett benyúlva a feszítőbe lehet akasztani, és ugyanúgy működik, mint a másik célszerszám.

AndyA

Tessek itt egy univerzalis lazito szerszam  vigyor3
Ha ezt beveted, garantalt az ellazulas  vigyor3


Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69169 Dátum: 2016.07.27 szerda, 14:13:03 »


Sajna generátorszíj-feszítőhöz nem alkalmas. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #69170 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:26:15 »

Srácok, nézegetem az autókat. 
Ez az Fóti aaa szalon milyen megbízható? Elég kevés km-el hirdetnek autókat.  És elég jó állapotban, elég jó áron.  Vigyázni kell velük? Vagy korrektek?!
Valakinek volt már tapasztalata? Hallani róluk valamit? Vagy el kell felejteni őket? Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69171 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:33:13 »

Srácok, nézegetem az autókat. 
Ez az Fóti aaa szalon milyen megbízható? Elég kevés km-el hirdetnek autókat.  És elég jó állapotban, elég jó áron.  Vigyázni kell velük? Vagy korrektek?!
Valakinek volt már tapasztalata? Hallani róluk valamit? Vagy el kell felejteni őket? Smiley

homar.blog.hu Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69172 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:56:44 »

Srácok, nézegetem az autókat. 
Ez az Fóti aaa szalon milyen megbízható? Elég kevés km-el hirdetnek autókat.  És elég jó állapotban, elég jó áron.  Vigyázni kell velük? Vagy korrektek?!
Valakinek volt már tapasztalata? Hallani róluk valamit? Vagy el kell felejteni őket? Smiley

Tudod, ez az AAApage Satanas rövidítése... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69173 Dátum: 2016.07.27 szerda, 16:22:37 »

Szerintem egy Alcónál még mindig jobb lehet. Smiley

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben tökéletesen egyetértünk. Sajnos a Bosch manapság szinte minden termékénél jelentősen visszaesett a minőség területén. Ez valószínű a beszállítók bűne, de ez nem menti fel a Bosch-t Visszatérve az üzemanyag szűrőkre, a tapasztalatomtól függetlenül a Bosch szűrő a széles kínálati piacon egy megfizethető jó minőséget jó választást jelent. Nem akartam szőrszálhasogató lenni csak a tapasztalatomat osztottam meg.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #69174 Dátum: 2016.07.27 szerda, 16:50:47 »

Tudod, ez az AAApage Satanas rövidítése... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Korrekt választ is kapok???
Megbízható vagy sem?
Vagy ha nincs tapasztalat azt is elfogadom.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #69175 Dátum: 2016.07.27 szerda, 18:38:04 »

Korrekt választ is kapok???
Megbízható vagy sem?
Vagy ha nincs tapasztalat azt is elfogadom.

Haver onnan vett csilli-villi Mk3 kombit.
A vásárlást követő fél évben ráköltött még egyszer annyit,mint a vételár. ( tény,hogy most egy normális árából van egy normálisan felújított verda  hehe )
Nyilván ehhez kell egy balek vevő is....
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #69176 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:36:48 »

Sziasztok egy kis segitségre lenne szüksêgem nembirom kinyitni a motorháztetőt felpattan de hiába fordítom el a másik oldalra a kulcsot nembirom felnyitni  gun 2001es tddi van valami trükk ienkor a felnItásra vagy konzervnyitóval kell ? falbav
Naplózva
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #69177 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:45:16 »

Sziasztok egy kis segitségre lenne szüksêgem nembirom kinyitni a motorháztetőt felpattan de hiába fordítom el a másik oldalra a kulcsot nembirom felnyitni  gun 2001es tddi van valami trükk ienkor a felnItásra vagy konzervnyitóval kell ? falbav

Szeva. így nem kell szétfúrnod a hűtőmaszkot: https://www.youtube.com/watch?v=94rnD_D3kNY
és így birod fúrás nélkül szétszedni a zárat: https://www.youtube.com/watch?v=ev87Itbhcp0
 
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.27 szerda, 22:02:58 írta Kacaj » Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
escse
Vendég
« Új hozzászólás #69178 Dátum: 2016.07.27 szerda, 22:01:36 »

Sziasztok.
Szeretett Mondeo-m új hibajelenséget produkál, ebben kérném segítségeteket.
Amint valamelyest bemelegszik az autó iszonyat csikorgó-nyikorgó hangot ad, és ha megállok forróak a felnik. Azt is észrevettem, hogy ha a nyikorgás közben fékezek, a fékezés idejére megszűnik a hang. Vagyis logikusnak tűnik, hogy a fékeknél vmi folyamatosan surlódik a felnihez, és amint elkezd felforrósodni jön a nyikorgás is. A kérdésem hogy mi a jó fene az ami surlódik és miért??!  falbav
Válaszokat köszi előre is!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69179 Dátum: 2016.07.27 szerda, 23:04:21 »

Sziasztok.
Szeretett Mondeo-m új hibajelenséget produkál, ebben kérném segítségeteket.
Amint valamelyest bemelegszik az autó iszonyat csikorgó-nyikorgó hangot ad, és ha megállok forróak a felnik. Azt is észrevettem, hogy ha a nyikorgás közben fékezek, a fékezés idejére megszűnik a hang. Vagyis logikusnak tűnik, hogy a fékeknél vmi folyamatosan surlódik a felnihez, és amint elkezd felforrósodni jön a nyikorgás is. A kérdésem hogy mi a jó fene az ami surlódik és miért??!  falbav
Válaszokat köszi előre is!

Csak a hátsó felnik forróak vagy az elsők is?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #69180 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 00:01:07 »

Szeva. így nem kell szétfúrnod a hűtőmaszkot: https://www.youtube.com/watch?v=94rnD_D3kNY
és így birod fúrás nélkül szétszedni a zárat: https://www.youtube.com/watch?v=ev87Itbhcp0
 
köszi megpróbálom még 1 kérdês a tankba ami van az a fehêr ház amiből szívja a gazolajt az kiszedhető?  Az istenért nembírtam kiszedni  nemakartam eltörni
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #69181 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 06:33:18 »

Sziasztok.
Szeretett Mondeo-m új hibajelenséget produkál, ebben kérném segítségeteket.
Amint valamelyest bemelegszik az autó iszonyat csikorgó-nyikorgó hangot ad, és ha megállok forróak a felnik. Azt is észrevettem, hogy ha a nyikorgás közben fékezek, a fékezés idejére megszűnik a hang. Vagyis logikusnak tűnik, hogy a fékeknél vmi folyamatosan surlódik a felnihez, és amint elkezd felforrósodni jön a nyikorgás is. A kérdésem hogy mi a jó fene az ami surlódik és miért??!  falbav
Válaszokat köszi előre is!

Nekem csak egy felnire korlátozódott ugyanez a jelenség. A probléma az volt, hogy az egyik fékbetét megszorult, nem mozgott a hornyában, és gyakorlatilag folyamatosan hozzáért a tárcsához. Ugyanígy nyikorgott, minél többet mentem, annál jobban. Gondolom a súrlódás hatására "hőtágult" és nagyobb felületen érintkezett a tárcsával. Mindenképpen nézd/nézesd meg, mert el fog fogyni a betét és a tárcsának sem tesz jót.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69182 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 08:01:30 »

Szeva. így nem kell szétfúrnod a hűtőmaszkot: https://www.youtube.com/watch?v=94rnD_D3kNY
és így birod fúrás nélkül szétszedni a zárat: https://www.youtube.com/watch?v=ev87Itbhcp0

Az első módszer mondjuk, hogy OK. De amíg a felső két klipszet ki nem szeded, el nem töröd, akármi, addig nem vagy előbbre semmivel. És még egy apróság: a zár maga egy lyukban van az előlső rácsban, azaz még akkor sem tudod kivenni, ha minden rögzítését oldottad.

Akkor már jobb megoldás, hogy kis koronggal, Dremellel, vagy egy öngyújtóval megmelegített schnitzerrel óvatosan körbevágja a maszk elején az ovált, hogy utána egyben vissza tudja ragasztani. Én így csináltam (bár soha nem került sor a visszaragasztásra, mert a taxis gondoskodott róla tavaly, hogy legyen új rácsom Smiley).

Ha pedig a csavart amennyire pontosan csak lehet, megüti egy pontozóval, és utána kifúrja, akkor magát a zárházat sem kell úgy összevagdalni a csavaroknál, mint a videóban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #69183 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 10:56:45 »

homar.blog.hu Cheesy

Azt sejtem, hogy te az vagy...de miért nem tudsz értelmest választ adni ember?!?!
Normális kérdést tetem fel, akkor mi a fasz*rt nem tudod azt írni, hogy felejtse el mindenki azt a kereskedést?!?! Miért nem tudsz értelmesen válaszolni?! Ez annyira nehéz?!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #69184 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:03:49 »

Azt sejtem, hogy te az vagy...de miért nem tudsz értelmest választ adni ember?!?!
Normális kérdést tetem fel, akkor mi a ****rt nem tudod azt írni, hogy felejtse el mindenki azt a kereskedést?!?! Miért nem tudsz értelmesen válaszolni?! Ez annyira nehéz?!


Mert már ismerünk annyira, hogy egy szóra úgysem hiszed el.  vigyor3

Így viszont utána tudsz nézni, ami a fórumban feltett kérdés mellett is erősen ajánlott, a válaszoktól függetlenül.

Ajánlott olvasmány: A repülő sült galamb esete a tátott szájú Tóth Marival. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #69185 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:04:49 »

Srácok, nézegetem az autókat. 
Ez az Fóti aaa szalon milyen megbízható? Elég kevés km-el hirdetnek autókat.  És elég jó állapotban, elég jó áron.  Vigyázni kell velük? Vagy korrektek?!
Valakinek volt már tapasztalata? Hallani róluk valamit? Vagy el kell felejteni őket? Smiley
fót eleve lepratelep.ismerek onnan valakit... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69186 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:07:35 »

Az első módszer mondjuk, hogy OK. De amíg a felső két klipszet ki nem szeded, el nem töröd, akármi, addig nem vagy előbbre semmivel. És még egy apróság: a zár maga egy lyukban van az előlső rácsban, azaz még akkor sem tudod kivenni, ha minden rögzítését oldottad.

Akkor már jobb megoldás, hogy kis koronggal, Dremellel, vagy egy öngyújtóval megmelegített schnitzerrel óvatosan körbevágja a maszk elején az ovált, hogy utána egyben vissza tudja ragasztani. Én így csináltam (bár soha nem került sor a visszaragasztásra, mert a taxis gondoskodott róla tavaly, hogy legyen új rácsom Smiley).

Ha pedig a csavart amennyire pontosan csak lehet, megüti egy pontozóval, és utána kifúrja, akkor magát a zárházat sem kell úgy összevagdalni a csavaroknál, mint a videóban.

AndyA


A témát olvasgatva lenne egy kérdésem. Mit lehet tenni, hogy megelőzzem az effajta hibát? Lassan már rettegek, hogy engem mikor ér utol és nem tudom majd felnyitni a motorháztetőt.  falbav Érdemes esetleg előre lecserélni a zár csavarjait olyanra amit majd később egyszerűen ki lehet csavarni?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #69187 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:11:09 »

fót eleve lepratelep.ismerek onnan valakit... eplus2

Kit?  Cheesy

Szerintem is az, ezért költöztem Újpestre...  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 11:14:05 írta Imot Hgolab » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #69188 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 11:22:26 »

Mert már ismerünk annyira, hogy egy szóra úgysem hiszed el.  vigyor3

Így viszont utána tudsz nézni, ami a fórumban feltett kérdés mellett is erősen ajánlott, a válaszoktól függetlenül.

Ajánlott olvasmány: A repülő sült galamb esete a tátott szájú Tóth Marival. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Ha normálisan leírja valaki, miért ne hinném el?! Csak ha jönnek ezek a bu*i, semmitmondó lenéző válaszok, akkor persze, hogy kiakad az ember...
De azért utána olvastam, és igazából megvan a véleményem már nekem is. Szóval köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69189 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:19:21 »

A témát olvasgatva lenne egy kérdésem. Mit lehet tenni, hogy megelőzzem az effajta hibát? Lassan már rettegek, hogy engem mikor ér utol és nem tudom majd felnyitni a motorháztetőt.  falbav Érdemes esetleg előre lecserélni a zár csavarjait olyanra amit majd később egyszerűen ki lehet csavarni?
Tisztelt Fórumtárs!
Amit tehetsz az az, hogy a zárszerkezetet tartó csavarokat lecseréled belsőkulcsnyílású imbusz csavarokra. Nem árt a későbbiekre való tekintettel megelőzés céljából beszerezni egy zárjavító készletet. Ezzel a felállással roncsolás nélkül javítható az esetleges zár probléma. Természetesen így romlott a gépkocsi ellophatósági tényezője de mint tudjuk, ellophatatlan gépjármű nem létezik. Az én gépsárkányom zárszerkezete is hasonló módon van átalakítva, már több éve. Azóta viszont a zár rendben teszi a dolgát. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69190 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:29:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Amit tehetsz az az, hogy a zárszerkezetet tartó csavarokat lecseréled belsőkulcsnyílású imbusz csavarokra. Nem árt a későbbiekre való tekintettel megelőzés céljából beszerezni egy zárjavító készletet. Ezzel a felállással roncsolás nélkül javítható az esetleges zár probléma. Természetesen így romlott a gépkocsi ellophatósági tényezője de mint tudjuk, ellophatatlan gépjármű nem létezik. Az én gépsárkányom zárszerkezete is hasonló módon van átalakítva, már több éve. Azóta viszont a zár rendben teszi a dolgát. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm a választ!  worship
Ezt a kis kockázatot vállalom a kellemetlenségek elkerülése végett. Esetleg azt is le tudnád írni, hogy pontosan milyen méretű imbusz csavarra lesz szükség? Természetesen ha már nem tudod, akkor marad a szétszedés majd bolt csavar beszerez és összerakás.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #69191 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:37:39 »

Azt sejtem, hogy te az vagy...de miért nem tudsz értelmest választ adni ember?!?!
Normális kérdést tetem fel, akkor mi a ****rt nem tudod azt írni, hogy felejtse el mindenki azt a kereskedést?!?! Miért nem tudsz értelmesen válaszolni?! Ez annyira nehéz?!


Mert gondoltam, hogy elég lesz az, hogy belinkelek egy weboldalt, aminek a keresőjébe be fogod tudni írni, hogy AAA és el fogod tudni olvasni az ott leírt történeteket és ezt követően pedig te magad is le tudod vonni a következtetéseket, hogy érdemes-e velük üzletelni.
Lehet, hogy tévedtem, sry.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #69192 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 15:53:40 »

Az első módszer mondjuk, hogy OK. De amíg a felső két klipszet ki nem szeded, el nem töröd, akármi, addig nem vagy előbbre semmivel. És még egy apróság: a zár maga egy lyukban van az előlső rácsban, azaz még akkor sem tudod kivenni, ha minden rögzítését oldottad.

Akkor már jobb megoldás, hogy kis koronggal, Dremellel, vagy egy öngyújtóval megmelegített schnitzerrel óvatosan körbevágja a maszk elején az ovált, hogy utána egyben vissza tudja ragasztani. Én így csináltam (bár soha nem került sor a visszaragasztásra, mert a taxis gondoskodott róla tavaly, hogy legyen új rácsom Smiley).

Ha pedig a csavart amennyire pontosan csak lehet, megüti egy pontozóval, és utána kifúrja, akkor magát a zárházat sem kell úgy összevagdalni a csavaroknál, mint a videóban.

AndyA


Nekem az első módszer teljesen  jól ment. Simán elértem az újaimmal a rögzítő klipszeket, mivel a motortér tető annyi hézagot hagyott,  mert a tetőt a biztonsági retesz tartotta. A motortér tető nyelvénél el kell törni a műanyagot sajnos.  Viszont ha  a zár egyáltalán nem funkcionál, akkor szerintem se jó ez a megoldás.  tranyowrc
 fórumtársunk írta, neki nyit a zár csak a biztonsági reteszt nem mozgassa már. Szerintem teljesen jó ez a megoldás. A második módszerrel, mondjuk nekem csak 1 csavar jött ki, a másikra rá kellet hegesztenem egy fémrudat, hogy kiszedjem. Munkatársam mondeoján, mikor zárprobléma lett, szétbarmolta a szerelője a menetet. Ő is fúrta össze vissza, de nem jött össze neki. Az a bevágás elhanyagolható jobb mint a  szét trancsírozott zár konzol. De ha nincs más fúrni kell. Wink      
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 16:03:42 írta Kacaj » Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69193 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 17:52:11 »

Kedves László!

Köszönöm a választ!  worship
Ezt a kis kockázatot vállalom a kellemetlenségek elkerülése végett. Esetleg azt is le tudnád írni, hogy pontosan milyen méretű imbusz csavarra lesz szükség? Természetesen ha már nem tudod, akkor marad a szétszedés majd bolt csavar beszerez és összerakás.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses csavar mérete a következő: 6x10 mm méretű belső kulcsnyílású imbusz csavar. 5-ös imbusz kulccsal rögzíthető.
A zárban lévő nyíródó csavart a következő kép tudod a legkisebb roncsolással kivenni.
A nyírt csavarfejbe központosan beütsz egy pontozóval.  Majd 3-4 mm fúróval középen befúrsz mintegy 10-15 mm-t. Ezután egy törtcsavar kiszedővel amit a Praktikerben kapsz komplett készletet (4-5 db) 2-3 ezer F-ért. A megfelelő átmérőjű kihajtóval egyszerűen mint egy sima csavart kihajtod a helyéről. Tudni illik a kihajtó balmenetes és szépen megszorulva a furatban kihajtható a csavar. Ezután az imbusz csavar így teljesen behajtható a zár tartófülében lévő süllyesztésbe és nem áll ki a csavar fej. Én a gépsárkánynál az ívhegesztést nem javasolom. Komoly károkat és meglepetéseket okozhat a vezérlő elektronikában.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 17:56:04 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #69194 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 18:47:06 »

Megelőzés jeleggel, amíg még működik.
A rács levétele utàn   a csavar fejébe kis flexxrl tudsz hornyot vágni. Utána csvarhüzóval kijön.
Érdemes kis átmérőre  kopott tàrcsát használni.
Viszont Nyithatatlan állapotban,  se a  csavarhoz se a zárhoz nrm férsz hozzá. Ezert érdemrs az embléma mögött  akkora lukat vágni, hogy hozzajuk férj, ezt a  stáció is a még nyithatónál kell meglépni.
Enyém ilyen. Ha kell fotózok.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69195 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 19:16:02 »

Sziasztok!

A következő linken szereplő autót kérném véleményezzétek!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-10405764

Köszönöm!

Illetve még egy autó amire kíváncsi lennék mi a véleményetek róla.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive-10322539
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 19:21:38 írta WildDaemon » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69196 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:52:10 »

Sziasztok!

A következő linken szereplő autót kérném véleményezzétek!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-10405764

Köszönöm!

Illetve még egy autó amire kíváncsi lennék mi a véleményetek róla.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive-10322539


Arra keszülj, fel ha hozza kell nyúlni, akkor simán viheti akar a vételár felét is. Betegágy. A 2.2 kevésbé.
Naplózva

blah blah blah
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69197 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:57:25 »

Arra keszülj, fel ha hozza kell nyúlni, akkor simán viheti akar a vételár felét is. Betegágy. A 2.2 kevésbé.

a 2.2-nél a kereskedő vállalja, hogy diagnosztizáljam az autót.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69198 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:03:13 »

a 2.2-nél a kereskedő vállalja, hogy diagnosztizáljam az autót.
Es ? Attol meg ha hozza kell nyulni (marpedig hozza kell), akkor az nem 2ft lesz, de nem is 100e. Ezt vedd tudomasul.
Valos km-rel  hehe Tenyleg valos, annyi amennyit mutat  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 21:05:26 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #69199 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:28:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses csavar mérete a következő: 6x10 mm méretű belső kulcsnyílású imbusz csavar. 5-ös imbusz kulccsal rögzíthető.
A zárban lévő nyíródó csavart a következő kép tudod a legkisebb roncsolással kivenni.
A nyírt csavarfejbe központosan beütsz egy pontozóval.  Majd 3-4 mm fúróval középen befúrsz mintegy 10-15 mm-t. Ezután egy törtcsavar kiszedővel amit a Praktikerben kapsz komplett készletet (4-5 db) 2-3 ezer F-ért. A megfelelő átmérőjű kihajtóval egyszerűen mint egy sima csavart kihajtod a helyéről. Tudni illik a kihajtó balmenetes és szépen megszorulva a furatban kihajtható a csavar. Ezután az imbusz csavar így teljesen behajtható a zár tartófülében lévő süllyesztésbe és nem áll ki a csavar fej. Én a gépsárkánynál az ívhegesztést nem javasolom. Komoly károkat és meglepetéseket okozhat a vezérlő elektronikában.wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a hasznos infót! Megfogadom a tanácsokat!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Oldalak: 1 ... 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 [1384] 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.