Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 04:01:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10970851 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 15:33:49 »

Nekem hasonló esetek vannak... Fejegység csere majd most jön (modul csere már megvolt), a tolatóradar Nekem elöl szokott visítani, a hátsóval még nem volt gond...

Mióta van Neked konzerv+?
Lemaradtam valamiről?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 15:35:35 »

Mióta van Neked konzerv+?
Lemaradtam valamiről?

bocsánat, szóval kozervem, Én a rádióról, mint fejegységről beszéltem. Ugyanis a bt/vc modul meg a rádió még mindig nem kommunkiálnak sem egymással sem az ids-sel. Ennek ellenére azért működik, csak sok hibával.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 15:56:12 »

bocsánat, szóval kozervem, Én a rádióról, mint fejegységről beszéltem. Ugyanis a bt/vc modul meg a rádió még mindig nem kommunkiálnak sem egymással sem az ids-sel. Ennek ellenére azért működik, csak sok hibával.

btw... hamár összeakadtunk.

Emlegetted hogy jó szervízkapcsolataid vannak.
Tudnál segíteni autó-szervíz-előélet felderítésben?
(Asszonynak vennék használt vasat és nekem nem igazán segítőkészek ezügyben.)
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 16:09:01 »

btw... hamár összeakadtunk.

Emlegetted hogy jó szervízkapcsolataid vannak.
Tudnál segíteni autó-szervíz-előélet felderítésben?
(Asszonynak vennék használt vasat és nekem nem igazán segítőkészek ezügyben.)

Már egy ilyet beígértem valakinek, szóval ha Petrányi, akkor tudok segíteni, de Auto-fort-ban is esetleg.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 16:22:56 »

Már egy ilyet beígértem valakinek, szóval ha Petrányi, akkor tudok segíteni, de Auto-fort-ban is esetleg.

Asszem nem értettél...
Vennék autót neppertől. Szeretném tudni a szervízelőéletét. A szaxervíz (mind) látja ezt az etis-ben (vagy másban).
Amikor (a Petrányiban) érdeklődtem, hogy utánanéznének-e, akkor elhajtottak.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 16:27:24 »

Asszem nem értettél...
Vennék autót neppertől. Szeretném tudni a szervízelőéletét. A szaxervíz (mind) látja ezt az etis-ben (vagy másban).
Amikor (a Petrányiban) érdeklődtem, hogy utánanéznének-e, akkor elhajtottak.


Amit egy hivatalos márkaszervíz láthat azt szerintem meg fogják nekem nézni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 16:34:03 »

Amit egy hivatalos márkaszervíz láthat azt szerintem meg fogják nekem nézni...

Előreisköszönettel, majd kereslek privátba...
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 17:47:51 »

Sziasztok! Frissen regisztráltként üdvözlök mindenkitk!
Pollenszűrő ki -beszerelési útmutatóra lenne szükségem (most csak klíma tisztítás miatt)
Sajnos a 60ezres szervíznél megelégedtem azzal, hogy láttam a szerelő srác a kormány alatt matatva cseréli a szűrőt. Smiley
Most, hogy ki akartam habozni a klímát, a kormány alá hajolva megdöbbentem!!! Shocked Hová a túróba tudták itt elrejteni a pollenszűrőt?
Kérem ha valaki tud segítsen! Jó lenne valami link, vagy kép. Előre is köszönöm!

Ui.: Próbáltam itt is rákeresni de nem sikerült (kiszerelt gázpedálokat találtam), ha már lerágott csont bocs, csak mondjátok meg hol olvassam vissza!
Naplózva

Fekete bálna
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:09:42 »

Sziasztok! Frissen regisztráltként üdvözlök mindenkitk!
Pollenszűrő ki -beszerelési útmutatóra lenne szükségem (most csak klíma tisztítás miatt)
Sajnos a 60ezres szervíznél megelégedtem azzal, hogy láttam a szerelő srác a kormány alatt matatva cseréli a szűrőt. Smiley
Most, hogy ki akartam habozni a klímát, a kormány alá hajolva megdöbbentem!!! Shocked Hová a túróba tudták itt elrejteni a pollenszűrőt?
Kérem ha valaki tud segítsen! Jó lenne valami link, vagy kép. Előre is köszönöm!

Ui.: Próbáltam itt is rákeresni de nem sikerült (kiszerelt gázpedálokat találtam), ha már lerágott csont bocs, csak mondjátok meg hol olvassam vissza!

Gondolom Mondeo 4 ről van szó. Szóval. Ki kell venni a gázpedált, 3! csavar fogja, ha jól emlékszem 10-es, de lehet 8as kulcs kell hozzá. Villás kulcsal nem férsz hozzá, csak valami trükkös krovával, ami tud így hajolni. Asszem a csavarok úgy vannak, hogy van egy alul, egy felül, és egy jobb oldalon. Ezek után kijön a gázpedál, okosok azt mondják, hogy a csatit nem szabad levenni róla, mert újra kell akkor utána programozni, mondjuk, én aksi saru levétele után levettem a csatit, nem lett baja. Miután kint van a gáz pedál, jobb oldalon van egy kis ablak, féle, vagy kupak, vagy fedő, vagy hogy mondjam, azt ha jól rémlik 3 torx csavar fogja. Azokat kicsavarod, lejön a kupak, és ott van mögötte a pollen, és szagszűrő. Annak is trükkös a kivétele, mert asszem valahogy oldalra fordítva jön ki, és úgy is megy vissza, de az nekem adta magát, nem tudom mennyire van gyakorlatod a szerelgetésbe. Kb ennyit tudok mondani róla, meg azt, hogy nem túl könnyű, elég nehezen hozzáférhető helyen van. Meg ugye be kell feküdni, de úgy, hogy kb minden nyomja az oldalad. Sok sikert.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:35:20 »

Köszi szépen!  worship
Ez nem túl biztató. Végül is ahogy körülnéztem ott a kormány alatt, gondoltam, hogy nem lesz egyszerű művelet!
Az, hogy valamit meg kell szerelni nem olyan nagy gond, de kulcslyukon keresztül tapétázni...  Nekem +100-as súlycsoportban érdekes lesz. Wink
Esetleg valami képes, rajzos anyag? /olyan mint a III-as pollenszűrőcseréjéről/
Naplózva

Fekete bálna
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:58:19 »

Köszi szépen!  worship
Ez nem túl biztató. Végül is ahogy körülnéztem ott a kormány alatt, gondoltam, hogy nem lesz egyszerű művelet!
Az, hogy valamit meg kell szerelni nem olyan nagy gond, de kulcslyukon keresztül tapétázni...  Nekem +100-as súlycsoportban érdekes lesz. Wink
Esetleg valami képes, rajzos anyag? /olyan mint a III-as pollenszűrőcseréjéről/

szerintem még nincs, de összedobhatsz egyet wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:28:37 »

Köszi szépen!  worship
Ez nem túl biztató. Végül is ahogy körülnéztem ott a kormány alatt, gondoltam, hogy nem lesz egyszerű művelet!
Az, hogy valamit meg kell szerelni nem olyan nagy gond, de kulcslyukon keresztül tapétázni...  Nekem +100-as súlycsoportban érdekes lesz. Wink
Esetleg valami képes, rajzos anyag? /olyan mint a III-as pollenszűrőcseréjéről/


Én is a 100pluszos-ba tartozok. nyes Meg lehet csinálni, de kellenek speckó szerszámok, ahogy írtam.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2010.09.21 kedd, 22:02:48 »

"Pollenszűrő ki -beszerelési útmutatóra lenne szükségem"

"Gondolom Mondeo 4 ről van szó. Szóval. Ki kell venni a gázpedált..."


Ez mega LOL  2funny
Naplózva

blah blah blah
csoni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2010.09.22 szerda, 08:35:22 »

Én is a 100pluszos-ba tartozok. nyes Meg lehet csinálni, de kellenek speckó szerszámok, ahogy írtam.

Erősen hasonlít a FocusII-ére, amit a kollegák már dokumentáltak itt:

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=210&mode=flat&order=1&thold=0

Próbáld ez alapján, semmi spéci dolog nem kell hozzá...
Naplózva

Mondeo MKIV Trend kombi 2.0 TDCI .......
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:04:20 »

Erősen hasonlít a FocusII-ére, amit a kollegák már dokumentáltak itt:

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=210&mode=flat&order=1&thold=0

Próbáld ez alapján, semmi spéci dolog nem kell hozzá...

Nagyon köszönöm! Ez összevág szisan86 leírásával!
Így már teljesen egyértelmű a dolog!
Még egyszer köszi mindkettőtöknek! worship
Naplózva

Fekete bálna
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2010.09.22 szerda, 13:45:28 »

Erősen hasonlít a FocusII-ére, amit a kollegák már dokumentáltak itt:

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=210&mode=flat&order=1&thold=0

Próbáld ez alapján, semmi spéci dolog nem kell hozzá...

Igen, nagyon hasonló ehhez, szinte pont ilyen. Az oldalsó burkoltatot nem kell levenni, na meg szerintem a Mondinál nincs ennyi hely, de jó a leírás, mert ez alapján lehet látni miről beszéltem. Amúgy, most hogy néztem, lehet tényleg 6 lapfejű csavar van ott, nem torx.....na mindegy, én sok sikert kívánok a szereléshez!
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 09:08:46 »

Mostanában történtek:

A múlt héten egy reggeli indulás után fel a pályára kapcsolnám a tempomatot, semmi. Mondom nem jól nyomtam. Nyomom megint, semmi. Ismét semmi. Próbálgatom folyamatosan, csak felvillan a konzerven egy pillanatra a jel, mint ha be lenne kapcsolva, de semmi. Első pihenőnél megáll, kiszáll-beszáll, mint a vindózban. utána működik jól. Megnyugodtam.
Hétfőn jövök be megint, ugyanezt eljátszotta, de már újraindítás után is sz*r volt.  falbav
Szervízbe be. Ügyes bácsihoz hordom, eléggé jól vágja az MK4 elektronikáját. Már sejtette, hogy mi lesz a gebasz.
Mondta, hogy több autónál is már előfordult (én is olvasgattam a külföldi fórumon, hogy többen is jártak így).
Hibakódkiolvasás, teszt. (megy az ablaktörlő, prickol, minden lóf*sz ki-be kapcsol az autóban.)
Teszt utáni eredmény: hibás bal oldali gombcsoport a kormányon, hibás jobb oldali gombcsoport a kormányon.
Hibakódtörlés, majd elengedtek. Ha megint sz*r lesz menjek be, megrendelik gariba.
Háááááááááááááttttt................   fejvakaras    Undecided

Hétfő óta jó. Azóta néha gondolkodom, hogy mi lesz még sz*r az autón.
Tegnap este állok be a garázsba, erre csilingel: Key Battery Low.  vigyor3 Na ekkor az üvegtigrisből a csikánó-ízirájderöcsém-figura egyik mondata jutott az ő stílusában eszembe, hogy: "Anyád p*cs*ja..." Smiley
Ma reggel kicseréltem a CR2032-es elemet benne. Szerencsére nem kell ilyenkor újratanítani. Egyébként a kis *** még regenerált is egyet reggel, mikor tudta, hogy már csak ~0km van az adott kútig. Ezt se sikerült beleprogramozni, hogy ilyenkor NE! (mostanában fogyasztási teszteket csinálok, hamarosan felrakom az eredményeket Wink ).
Na mindegy. Remélem most már nyugi lesz egy ideig. Smiley
Kicsit sok mondiba az elektronika én most nagyon azt érzem...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 09:41:33 »

Mostanában történtek:

A múlt héten egy reggeli indulás után fel a pályára kapcsolnám a tempomatot, semmi. Mondom nem jól nyomtam. Nyomom megint, semmi. Ismét semmi. Próbálgatom folyamatosan, csak felvillan a konzerven egy pillanatra a jel, mint ha be lenne kapcsolva, de semmi. Első pihenőnél megáll, kiszáll-beszáll, mint a vindózban. utána működik jól. Megnyugodtam.
Hétfőn jövök be megint, ugyanezt eljátszotta, de már újraindítás után is sz*r volt.  falbav
Szervízbe be. Ügyes bácsihoz hordom, eléggé jól vágja az MK4 elektronikáját. Már sejtette, hogy mi lesz a ge***.
Mondta, hogy több autónál is már előfordult (én is olvasgattam a külföldi fórumon, hogy többen is jártak így).
Hibakódkiolvasás, teszt. (megy az ablaktörlő, prickol, minden lóf*sz ki-be kapcsol az autóban.)
Teszt utáni eredmény: hibás bal oldali gombcsoport a kormányon, hibás jobb oldali gombcsoport a kormányon.
Hibakódtörlés, majd elengedtek. Ha megint sz*r lesz menjek be, megrendelik gariba.
Háááááááááááááttttt................   fejvakaras    Undecided

Hétfő óta jó. Azóta néha gondolkodom, hogy mi lesz még sz*r az autón.
Tegnap este állok be a garázsba, erre csilingel: Key Battery Low.  vigyor3 Na ekkor az üvegtigrisből a csikánó-ízirájderöcsém-figura egyik mondata jutott az ő stílusában eszembe, hogy: "Anyád p*cs*ja..." Smiley
Ma reggel kicseréltem a CR2032-es elemet benne. Szerencsére nem kell ilyenkor újratanítani. Egyébként a kis *** még regenerált is egyet reggel, mikor tudta, hogy már csak ~0km van az adott kútig. Ezt se sikerült beleprogramozni, hogy ilyenkor NE! (mostanában fogyasztási teszteket csinálok, hamarosan felrakom az eredményeket Wink ).
Na mindegy. Remélem most már nyugi lesz egy ideig. Smiley
Kicsit sok mondiba az elektronika én most nagyon azt érzem...

Janikám! Mondtam Én, hogy elektronyos nyűgjei lesznek ennek az autónak... De reméljül legalább nem hagy ott.

Nekem tempomat kapcsán valamilyen pedál kapcsolót fognak cserélni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 19:41:54 »

Mostanában történtek:

A múlt héten egy reggeli indulás után fel a pályára kapcsolnám a tempomatot, semmi. Mondom nem jól nyomtam. Nyomom megint, semmi. Ismét semmi. Próbálgatom folyamatosan, csak felvillan a konzerven egy pillanatra a jel, mint ha be lenne kapcsolva, de semmi. Első pihenőnél megáll, kiszáll-beszáll, mint a vindózban. utána működik jól. Megnyugodtam.
Hétfőn jövök be megint, ugyanezt eljátszotta, de már újraindítás után is sz*r volt.  falbav
Szervízbe be. Ügyes bácsihoz hordom, eléggé jól vágja az MK4 elektronikáját. Már sejtette, hogy mi lesz a ge***.
Mondta, hogy több autónál is már előfordult (én is olvasgattam a külföldi fórumon, hogy többen is jártak így).
Hibakódkiolvasás, teszt. (megy az ablaktörlő, prickol, minden lóf*sz ki-be kapcsol az autóban.)
Teszt utáni eredmény: hibás bal oldali gombcsoport a kormányon, hibás jobb oldali gombcsoport a kormányon.
Hibakódtörlés, majd elengedtek. Ha megint sz*r lesz menjek be, megrendelik gariba.
Háááááááááááááttttt................   fejvakaras    Undecided

Hétfő óta jó. Azóta néha gondolkodom, hogy mi lesz még sz*r az autón.
Tegnap este állok be a garázsba, erre csilingel: Key Battery Low.  vigyor3 Na ekkor az üvegtigrisből a csikánó-ízirájderöcsém-figura egyik mondata jutott az ő stílusában eszembe, hogy: "Anyád p*cs*ja..." Smiley
Ma reggel kicseréltem a CR2032-es elemet benne. Szerencsére nem kell ilyenkor újratanítani. Egyébként a kis *** még regenerált is egyet reggel, mikor tudta, hogy már csak ~0km van az adott kútig. Ezt se sikerült beleprogramozni, hogy ilyenkor NE! (mostanában fogyasztási teszteket csinálok, hamarosan felrakom az eredményeket Wink ).
Na mindegy. Remélem most már nyugi lesz egy ideig. Smiley
Kicsit sok mondiba az elektronika én most nagyon azt érzem...
ez jó.valceg csak kontakt hiba lehetett a csatijában,de kicserélik neked gariba a gombcsoportot...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:18:00 »

ez jó.valceg csak kontakt hiba lehetett a csatijában,de kicserélik neked gariba a gombcsoportot...... Roll Eyes

Nem csati kontakthiba, mert a FA az szépen működik, azt mindig tudom ki-be kapcsolgatni, mindig reagál, s az ugyanarról a csatiról megy.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:48:04 »

Nem csati kontakthiba, mert a FA az szépen működik, azt mindig tudom ki-be kapcsolgatni, mindig reagál, s az ugyanarról a csatiról megy.

De a csatinak egy másik lábáról, nem?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2010.10.02 szombat, 09:24:05 »

De a csatinak egy másik lábáról, nem?  eplus2
ja. pias de így legalább valakinek pízbe kerül.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2010.10.05 kedd, 01:16:01 »

Mostanában történtek:

A múlt héten egy reggeli indulás után fel a pályára kapcsolnám a tempomatot, semmi. Mondom nem jól nyomtam. Nyomom megint, semmi. Ismét semmi. Próbálgatom folyamatosan, csak felvillan a konzerven egy pillanatra a jel, mint ha be lenne kapcsolva, de semmi. Első pihenőnél megáll, kiszáll-beszáll, mint a vindózban. utána működik jól. Megnyugodtam.
Hétfőn jövök be megint, ugyanezt eljátszotta, de már újraindítás után is sz*r volt.  falbav
Szervízbe be. Ügyes bácsihoz hordom, eléggé jól vágja az MK4 elektronikáját. Már sejtette, hogy mi lesz a ge***.
Mondta, hogy több autónál is már előfordult (én is olvasgattam a külföldi fórumon, hogy többen is jártak így).
Hibakódkiolvasás, teszt. (megy az ablaktörlő, prickol, minden lóf*sz ki-be kapcsol az autóban.)
Teszt utáni eredmény: hibás bal oldali gombcsoport a kormányon, hibás jobb oldali gombcsoport a kormányon.
Hibakódtörlés, majd elengedtek. Ha megint sz*r lesz menjek be, megrendelik gariba.
Háááááááááááááttttt................   fejvakaras    Undecided

Hétfő óta jó. Azóta néha gondolkodom, hogy mi lesz még sz*r az autón.
Tegnap este állok be a garázsba, erre csilingel: Key Battery Low.  vigyor3 Na ekkor az üvegtigrisből a csikánó-ízirájderöcsém-figura egyik mondata jutott az ő stílusában eszembe, hogy: "Anyád p*cs*ja..." Smiley
Ma reggel kicseréltem a CR2032-es elemet benne. Szerencsére nem kell ilyenkor újratanítani. Egyébként a kis *** még regenerált is egyet reggel, mikor tudta, hogy már csak ~0km van az adott kútig. Ezt se sikerült beleprogramozni, hogy ilyenkor NE! (mostanában fogyasztási teszteket csinálok, hamarosan felrakom az eredményeket Wink ).
Na mindegy. Remélem most már nyugi lesz egy ideig. Smiley
Kicsit sok mondiba az elektronika én most nagyon azt érzem...

Nagyon kifogtad ezzel a kocsival...:-(
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2010.10.05 kedd, 16:32:27 »

Az FKKE-n keresztül sikerült megszervezni, hogy 40 fő bejuthasson a Saarlouis-i Ford gyárba . A gyárlátogatás október 18-án hétfőn lenne, reggel 8.30-tól kezdődne és 2 órát tart.

Kérdezném: Valakit nem érdekelne a dolog?
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2816&postdays=0&postorder=&start=120
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 16:25:50 »

MK4-nél hol lehet legkönnyebben vezetéket áthúzni a motortérből az utastérbe? Blokkolót szeretnék beépíteni, de még nem nagyon keresgéltem helyet, ahol meg lehetne oldani az átfűzést. Hátha van valakinek ötlete. Köszi.. help
Naplózva
MondeoM
Vendég
« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:16:34 »

MK4-nél hol lehet legkönnyebben vezetéket áthúzni a motortérből az utastérbe? Blokkolót szeretnék beépíteni, de még nem nagyon keresgéltem helyet, ahol meg lehetne oldani az átfűzést. Hátha van valakinek ötlete. Köszi.. help

Az utasoldalon. a kesztyűtartó mögött van egy ledugózott nyílás, a kábelkorbács mellett, kicsit fentebb, kicsit balra (az utastérből nézve). A dugót a motortér felől kell kivenni.
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 21:29:11 »

Az utasoldalon. a kesztyűtartó mögött van egy ledugózott nyílás, a kábelkorbács mellett, kicsit fentebb, kicsit balra (az utastérből nézve). A dugót a motortér felől kell kivenni.

Köszi! Remélem ok lesz.
Naplózva
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2010.10.26 kedd, 12:10:10 »

Ha a dinamikát kérdezed a passat 140Le volt a legjobb, amit próbáltam, de eszik az olajat ezek a 2.0-ás motorok.
A vectra 150le és a mondeo 140Le kb egyformán mennek...a fiat motor befecskendező rendszere a legjobb, piszok halkan jár és keveset eszik, ráadásul állítólag a legstrapabíróbb CR dízelek egyike.
163 LE-s mondeoval én még nem mentem.
Na végül is ötajtós Mondeo Titanium lett, már a ráncfelvarrott változat, kétliteres 140 lovas dízel. Múlt héten érkezett meg, 500 kilométer körül van még csak benne, tetszik nagyon. Motorikusan nem olyan lórúgásszerűen indul meg, mint a régi PDTDI Passat, hosszabb a váltó és más a karakterisztika, de ez nem feltétlenül rossz, csak még szoknom kell. Viszont nem is fogy el olyan hirtelen a nyomaték, mint a Passat-ban, sokkal egyenletesebben épül fel, és azonos sebességnél egy jó 300-al kisebb a fordulat minden fokozatban hármastól felfelé. Az mondjuk tény, hogy 100-110 körülről ha igazán menni akarok pályán, akkor kell neki egy ötödik, a Passat 110-140 között nagyon ment hatodikban, ez meg inkább 120-130-tól felfelé, amit inkább Németben lehet kihasználni, viszont így 140-nél forog hatodikban 2500-at a motor... Bejáratás és szokás után jobban fogom érezni a pedálkezelést, hogy hogy veszi fel a gázt a legjobban. Tekintélye pályán valószínű a led-es lámpa miatt talán még nagyobb, mint a Passatnak, de ehhez még nem mentem eleget. Üléspozíciót nagyon jól be tudtam állítani 188 centivel, kényelmes vezetni. Váltó még kicsit nehezen jár, de majd biztos bekopik. Lényegesen csendesebb az autó, mint a Passat. Népítéletekkel ellentétben nem folyik be a víz nekem az ötödik ajtónál a csomagtartóba!
Ha érdekli a közönséget, mesélek még a kocsiról és ha jobb idő lesz, fényképezek is majd.
Naplózva
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 11:54:38 »

Akinek van ilyen Eco Mode a kocsiban, furdalja az oldalamat, hogy hogyan lehet a virágszirmokat gyűjteni?
Anticipation-ra már megvan az öt, de gear shifting-re csak kettő van, mert nem vagyok hajlandó 1700-nál mindig felváltani, speed-re pedig egy sincs, pedig nem száguldok, pályán óra szerint 140 tempomattal... Nagy virágsziromból meg egy darab sincs...
Kerestem leírást a neten, de nem találtam...
Előre is köszi!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2010.10.29 péntek, 22:12:21 »

Na végül is ötajtós Mondeo Titanium lett, már a ráncfelvarrott változat, kétliteres 140 lovas dízel. Múlt héten érkezett meg, 500 kilométer körül van még csak benne, tetszik nagyon. Motorikusan nem olyan lórúgásszerűen indul meg, mint a régi PDTDI Passat, hosszabb a váltó és más a karakterisztika, de ez nem feltétlenül rossz, csak még szoknom kell. Viszont nem is fogy el olyan hirtelen a nyomaték, mint a Passat-ban, sokkal egyenletesebben épül fel, és azonos sebességnél egy jó 300-al kisebb a fordulat minden fokozatban hármastól felfelé. Az mondjuk tény, hogy 100-110 körülről ha igazán menni akarok pályán, akkor kell neki egy ötödik, a Passat 110-140 között nagyon ment hatodikban, ez meg inkább 120-130-tól felfelé, amit inkább Németben lehet kihasználni, viszont így 140-nél forog hatodikban 2500-at a motor... Bejáratás és szokás után jobban fogom érezni a pedálkezelést, hogy hogy veszi fel a gázt a legjobban. Tekintélye pályán valószínű a led-es lámpa miatt talán még nagyobb, mint a Passatnak, de ehhez még nem mentem eleget. Üléspozíciót nagyon jól be tudtam állítani 188 centivel, kényelmes vezetni. Váltó még kicsit nehezen jár, de majd biztos bekopik. Lényegesen csendesebb az autó, mint a Passat. Népítéletekkel ellentétben nem folyik be a víz nekem az ötödik ajtónál a csomagtartóba!
Ha érdekli a közönséget, mesélek még a kocsiról és ha jobb idő lesz, fényképezek is majd.

Nekem 3-as Mondeom van és nem is tervezem, hogy cserélem  Sad, de nagyon szívesen olvasok ilyen írásokat.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2010.10.30 szombat, 18:41:23 »

Akinek van ilyen Eco Mode a kocsiban, furdalja az oldalamat, hogy hogyan lehet a virágszirmokat gyűjteni?
Anticipation-ra már megvan az öt, de gear shifting-re csak kettő van, mert nem vagyok hajlandó 1700-nál mindig felváltani, speed-re pedig egy sincs, pedig nem száguldok, pályán óra szerint 140 tempomattal... Nagy virágsziromból meg egy darab sincs...
Kerestem leírást a neten, de nem találtam...
Előre is köszi!

Fogalmam nincs, miről beszélsz.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:36:14 »

               Sziasztok!
    Ma, talán az utolsó jó idők egyikét kihasználva utána töltöttem az akkumulátor folyadékszintjét. Ehhez persze lekötöttem a pozitív sarut mintegy tíz percre. Visszatéve csak a rádió kódját kérte és simán indult a motor. Menni azonban már csak erőtlenül dadogva volt hajlandó. Elérve a 80km/órát hibaüzenetet adott a motorról. Gyújtás le újra indít, ezek után mintegy 200km. megtétele után helyre állt minden, kivéve az alapjárat ami egy kicsit egyenetlen, rángat. Létezik, hogy az áramkimaradás miatt elfelejtett valamit a komputer? Mondeo 2008 2.0 TDCI
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2010.11.02 kedd, 13:40:26 »

               Sziasztok!
    Ma, talán az utolsó jó idők egyikét kihasználva utána töltöttem az akkumulátor folyadékszintjét. Ehhez persze lekötöttem a pozitív sarut mintegy tíz percre. Visszatéve csak a rádió kódját kérte és simán indult a motor. Menni azonban már csak erőtlenül dadogva volt hajlandó. Elérve a 80km/órát hibaüzenetet adott a motorról. Gyújtás le újra indít, ezek után mintegy 200km. megtétele után helyre állt minden, kivéve az alapjárat ami egy kicsit egyenetlen, rángat. Létezik, hogy az áramkimaradás miatt elfelejtett valamit a komputer? Mondeo 2008 2.0 TDCI

Nagyon nem kéne neki. Attól, hogy a sarut leveszed, még semmi bajának nem kellene lennie. Én bevinném egy szervízbe, hibakód olvasásra.....
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2010.11.03 szerda, 21:21:33 »

               Sziasztok!
    Ma, talán az utolsó jó idők egyikét kihasználva utána töltöttem az akkumulátor folyadékszintjét. Ehhez persze lekötöttem a pozitív sarut mintegy tíz percre. Visszatéve csak a rádió kódját kérte és simán indult a motor. Menni azonban már csak erőtlenül dadogva volt hajlandó. Elérve a 80km/órát hibaüzenetet adott a motorról. Gyújtás le újra indít, ezek után mintegy 200km. megtétele után helyre állt minden, kivéve az alapjárat ami egy kicsit egyenetlen, rángat. Létezik, hogy az áramkimaradás miatt elfelejtett valamit a komputer? Mondeo 2008 2.0 TDCI

Én úgy emlékszem, hogy létezik ilyen.
Egy telefont megér egy szakinak.
Ajánlom a budaörsi Petrányinál az elektromos kollégát. Ő keni-vágja az MK4 témát, mint bátyám ángyomat... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 08:33:59 »

Sziasztok!
Van nekem egy kombim. Ehhez szeretnék a hátsó ablakokra rolós napvédő függönyt. Be lehet ezt utólag tenni? Ha igen, hogy keressek ilyet? Van vmi tippetek?
ordogi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:28:31 »

Sziasztok!
Van nekem egy kombim. Ehhez szeretnék a hátsó ablakokra rolós napvédő függönyt. Be lehet ezt utólag tenni? Ha igen, hogy keressek ilyet? Van vmi tippetek?
ordogi

Az utólagos rolós függöny mindig kókány lesz. Ha kombim lenne biztos, hogy ilyet raknék bele:

http://sonniboy-auto-sichtschutz.de/shop/product_info.php?info=p63_Ford-Mondeo-Turnier-ab-Bj--2007.html&XTCsid=k2ati2civdjhn7f5q85bu1q0b5

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:45:29 »

Sziasztok!
Van nekem egy kombim. Ehhez szeretnék a hátsó ablakokra rolós napvédő függönyt. Be lehet ezt utólag tenni? Ha igen, hogy keressek ilyet? Van vmi tippetek?
ordogi

Hááááááát...
Én sem tudom, hogy belekezdenék-e utólagosan ebbe a roló dologba.
Kérdés, hogy mi a cél?
Mert ugye a roló az csak a "fényt tartja kint".
Kb 25%-ot ereszt át fényből (az üveggel együtt), anno megmérettem csak a rolót.
Én biztosan fóliáztatnék. Már csak azért is, mert az kint tartja a hőt is.
Shark IR 70-et javaslok (simán átlátni rajta, rendőr sem szól), de sztem kombira raknék hátra-körbe IR50et is.
Nekem van körbe 50-es, tavasszal napsütésben előfordult, hogy a hátul ülők kérték, hogy kezdjek el fűteni. Wink
Ja, alkudva-okosba'-kesbe' 40körül megúszni ezt is.  smile
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.04 csütörtök, 09:59:14 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:00:04 »

javítottam az előző hsz-om,
felcseréltem az 50-et és a 70et, most már jó (csak ha vki az emaileket nézné)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:36:34 »

Az utólagos rolós függöny mindig kókány lesz. Ha kombim lenne biztos, hogy ilyet raknék bele:

http://sonniboy-auto-sichtschutz.de/shop/product_info.php?info=p63_Ford-Mondeo-Turnier-ab-Bj--2007.html&XTCsid=k2ati2civdjhn7f5q85bu1q0b5



Urak! köszönöm!
Hát ez a fólia nagyon jól néz ki. Tudtok vmi helyet, ahol felteszik? Én dél-buda, dél-pest környékén mozgok. Mennyi idő kb.? Megvárható?
ordogi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:44:15 »

Urak! köszönöm!
Hát ez a fólia nagyon jól néz ki. Tudtok vmi helyet, ahol felteszik? Én dél-buda, dél-pest környékén mozgok. Mennyi idő kb.? Megvárható?
ordogi

Most a Tomi által belinkelt dologról, vagy a Sharkról beszélünk?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:48:08 »

Most a Tomi által belinkelt dologról, vagy a Sharkról beszélünk?


Hát... kép csak egy volt Smiley

Gondolom a shark is hasonlóan nézne ki. Tudtok vmi biztatót mondani arról, hogy egy-két nyár után mennyire őrzi meg a küllemét egy ilyen fólia. Az úton azért látni borzasztó dolgokat ezügyben.
ordogi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:19:26 »

Hát... kép csak egy volt Smiley

Gondolom a shark is hasonlóan nézne ki. Tudtok vmi biztatót mondani arról, hogy egy-két nyár után mennyire őrzi meg a küllemét egy ilyen fólia. Az úton azért látni borzasztó dolgokat ezügyben.
ordogi

A Shark50-es sem ennyire sötét, de ha sötétíteni akarsz nagyon, akkor arra ott van más típus is. HP20 stb.
A Sharknak az a lényege, hogy annak ellenére, hogy jól kilátni rajta, nagyon jó a hőkinntartása.
Ezek minőségi fóliák, nem gagyi sz*rok. Ja, vmelyikre 10év garit is vállalnak, az IR mivel új fejlesztés, csak 5 év...
Én is ezt raktam fel, gondolom ez is jó referencia.  eplus2
Raktam fel egy pár fotót a 20100331 mappába, nekem 50es van.
Van egy kis anyagom összeállítva általában a fóliázásról, fotók, egybek, privátban dobj egy mail címet, s átküldöm.
Budaorson tudom zámbótibit ajánlani, vagy északpesten nortek-bérceskrisztián, profi (nekem ő csinálta a kasztnit)
Tibi kb 2 óra alatt csinálta meg nekem az 5 üveget.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:29:31 »

A Shark50-es sem ennyire sötét, de ha sötétíteni akarsz nagyon, akkor arra ott van más típus is. HP20 stb.
A Sharknak az a lényege, hogy annak ellenére, hogy jól kilátni rajta, nagyon jó a hőkinntartása.
Ezek minőségi fóliák, nem gagyi sz*rok. Ja, vmelyikre 10év garit is vállalnak, az IR mivel új fejlesztés, csak 5 év...
Én is ezt raktam fel, gondolom ez is jó referencia.  eplus2
Raktam fel egy pár fotót a 20100331 mappába, nekem 50es van.
Van egy kis anyagom összeállítva általában a fóliázásról, fotók, egybek, privátban dobj egy mail címet, s átküldöm.
Budaorson tudom zámbótibit ajánlani, vagy északpesten nortek-bérceskrisztián, profi (nekem ő csinálta a kasztnit)
Tibi kb 2 óra alatt csinálta meg nekem az 5 üveget.

thx
ordogi@yahoo.com

ilyen színű az enyém is Smiley

ordogi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:38:54 »

thx
ordogi@yahoo.com

ilyen színű az enyém is Smiley

ordogi

elküldtem, remélem van elég szabad helyed...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 12:06:53 »


Raktam fel egy pár fotót a 20100331 mappába, nekem 50es van.
én nem találom a képeket Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 12:09:22 »

ordogi: Nem tudom hova valósi vagy, Én itt Szeged mellett tudok sötétítőst....:-)
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 13:44:12 »

Fogalmam nincs, miről beszélsz.
Erről van szó, ilyen van a kocsimban: http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo
Le kell scrollozni, és ott van egy eco mode menüpont, a kép nagyítható, ott jobban látszik, viszont pontos leírás nincs, hogy pontosan mi szerint is lehet kis zöld virágszirmokat szerezni. A kocsiban a settings menüből lehet előhívni. Háromfajta kategóriában lehet gyűjteni, anticipation, gear shifting és speed. Az anticipation a gázadások és fékezések aránya és a megtett távolság alapján ad pontot, ha nem folyamatosan gáz-fék-gáz-fék... üzemmódban mész, akkor könnyű hamar megszerezni az összes szirmot. A gear shifting elvileg akkor ad pontot, ha hamar felváltasz, van egy kis felvillanó zöld nyíl, ami a felváltásra figyelmeztet, de elég buta, parton felfelé is felváltatna feleslegesen, stb. szóval ez nem különösebben érdekel. Van a speed, ami nem tudom, hogyan működik, és a hosszú-rövid utak aránya, amivel meg nem tudok mit csinálni.
Szóval ha esetleg valaki tud többet, megköszönném.
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 16:30:44 »

Sziasztok!
Tudnátok olyan linket adni, ahol összefoglalva megtalálhatók a -kiviteltől és igénybevételtől függő- szervízcikulusok, alkatrészek javasolt csereintervallumai? help
(gyári előírás szerinti olaj és szűrőcseréken kívül, a fékbetét csere javasolt ideje, vezérműszíj cseréje, ... stb)
Előre is kösz!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.07 vasárnap, 16:33:34 írta zzoli » Naplózva

Fekete bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:08:53 »

Sziasztok!
Tudnátok olyan linket adni, ahol összefoglalva megtalálhatók a -kiviteltől és igénybevételtől függő- szervízcikulusok, alkatrészek javasolt csereintervallumai? help
(gyári előírás szerinti olaj és szűrőcseréken kívül, a fékbetét csere javasolt ideje, vezérműszíj cseréje, ... stb)
Előre is kösz!  Wink
http://www.etis.ford.com/fordservice/home.do;jsessionid=B4F4D9DED6E9DE7EBE49BFBA0E7C8C73.dulv1367

csak beírod az adataid és már tudod  is

a vez szíjat ne keresd.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 17:33:46 »

http://www.etis.ford.com/fordservice/home.do;jsessionid=B4F4D9DED6E9DE7EBE49BFBA0E7C8C73.dulv1367

csak beírod az adataid és már tudod  is

a vez szíjat ne keresd.... Roll Eyes

Ezt Én is köszi!
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.