Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:25:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260725 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:26:13 »

szóljál, megyek videózni, a vágókorongot állom a művelethez vigyor3 vigyor3


Oksa legalább híres leszek, persze lehet az is, hogy így is kenterbe verném a gázolajos traktorokat  eplus2 integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:30:32 »


Egyéb? Amúgy a tökéletestől eléggé messze van. Mondjuk pl azért, mert a legrosszabb hatásfokú motor.

a benyás motor fejlődése:

"A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az ’Év Motorja’ címet. A példa nélküli sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford „csodamotorjával”.

 integet2 integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:58:53 »

a benyás motor fejlődése:

"A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az ’Év Motorja’ címet. A példa nélküli sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford „csodamotorjával”.

 integet2 integet2


Próbáltál már ilyen "csodamotoros" autót?   
Vicc kategória....max városi tötyörgésre jó egy fiestába.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2015.08.28 péntek, 23:00:56 »



Próbáltál már ilyen "csodamotoros" autót?   
Vicc kategória....max városi tötyörgésre jó egy fiestába.

Próbáltam a szolgálati verdát nekem tetszik, de embere válogatja! Egyszó mint száz mindenki szereti a vasát és arra esküszik! Én benyásra ti dieselre. Nem vagyunk egyformák!
Szép estét!  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2015.08.28 péntek, 23:07:18 »



Próbáltál már ilyen "csodamotoros" autót?   
Vicc kategória....max városi tötyörgésre jó egy fiestába.

De azért a "városi tötyörgésre" című szóra ezt ajánlanám!

http://www.autonavigator.hu/teszt/ford_mondeo_2_0_scti_powershift_titanium_luxury_teszt-5280
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2015.08.29 szombat, 00:19:56 »


Egyéb? Amúgy a tökéletestől eléggé messze van. Mondjuk pl azért, mert a legrosszabb hatásfokú motor.


Hát nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:12:39 »

Elhúzni nem kell, de ha megkapja az uj szívet akkor legyalázzak kedves komám  eplus2
Cheesy taps

akkor mégiscsak dízelmotortfogkapni...... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:50:33 »

Sziasztok,

tegnap este egy hosszabb autópályázás után letértem Balatonföldvárra, aholis elkezdett rángatni a motor. Mentem vele még 1-2 km-t, amjd félreálltam. Volt nálam trafó,kábel,gyertya, így kicseréltem őket. Akkor láttam hogy a 3. hengernél olajos (vagy valamilyen nedvesség) volt a gyertya és alatta is az égését(vagy minek nevezik  vigyor3 )

A csere után próbáltam indítani, de eleve nehezen kapott rá és mikor beindult is összevissza járt(nem ment egy henger). Ezzel próbálkoztam még egy darabig majd feladtam. Próbáltam vele elmenni egy panzióig, amikor 200méter után egyszercsak megszűnt a rángatás és szépen kezdett járni, mintha mi sem történt volna. Azzal a lendülettel fel is mentem pestre, teljesen hibamentesen, majd onnan ma reggel haza egerbe.

Hibakódot dobott, P0303, ami a hármas henger(ahol állt az üzemanyag vagy olaj)

A problémám, hogy most hibamentesen üzemel, ami azért nem jó, mert bármikor előjöhet a dolog, ami nem lenne túl szerencsés pl Hollandiában.

Merre keressem a hibát? Nyilván gyújtásgond, de hogy tudnám kiszűrni hogy pontosan mi...?

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:55:12 »

Sziasztok,

tegnap este egy hosszabb autópályázás után letértem Balatonföldvárra, aholis elkezdett rángatni a motor. Mentem vele még 1-2 km-t, amjd félreálltam. Volt nálam trafó,kábel,gyertya, így kicseréltem őket. Akkor láttam hogy a 3. hengernél olajos (vagy valamilyen nedvesség) volt a gyertya és alatta is az égését(vagy minek nevezik  vigyor3 )

A csere után próbáltam indítani, de eleve nehezen kapott rá és mikor beindult is összevissza járt(nem ment egy henger). Ezzel próbálkoztam még egy darabig majd feladtam. Próbáltam vele elmenni egy panzióig, amikor 200méter után egyszercsak megszűnt a rángatás és szépen kezdett járni, mintha mi sem történt volna. Azzal a lendülettel fel is mentem pestre, teljesen hibamentesen, majd onnan ma reggel haza egerbe.

Hibakódot dobott, P0303, ami a hármas henger(ahol állt az üzemanyag vagy olaj)

A problémám, hogy most hibamentesen üzemel, ami azért nem jó, mert bármikor előjöhet a dolog, ami nem lenne túl szerencsés pl Hollandiában.

Merre keressem a hibát? Nyilván gyújtásgond, de hogy tudnám kiszűrni hogy pontosan mi...?



Szerintem aztól javultmeg, hogy leégett a gyertyáról a trutyi. Előtte azért volt olyan, mert az a henger nem ment. Szerintem
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:38:50 »

Szerintem aztól javultmeg, hogy leégett a gyertyáról a trutyi. Előtte azért volt olyan, mert az a henger nem ment. Szerintem

Igen, én is erre a következtetésre jutottam. vigyor3 De mitől nem ment a henger?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:15:22 »

Igen, én is erre a következtetésre jutottam. vigyor3 De mitől nem ment a henger?
gyujtákimaradás....kábel,tfaró,stb.....nem tárolt egy libakódot? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:19:18 »

gyujtákimaradás....kábel,tfaró,stb.....nem tárolt egy libakódot? vigyor3

"Hibakódot dobott, P0303, ami a hármas henger(ahol állt az üzemanyag vagy olaj)"

Ja, pont azt szeretném megtudni hogy a 3 közül melyik a rossz. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:23:49 »

"Hibakódot dobott, P0303, ami a hármas henger(ahol állt az üzemanyag vagy olaj)"

Ja, pont azt szeretném megtudni hogy a 3 közül melyik a rossz. vigyor3

a kábelt este permetezd be vízpermettel.ha villámlik,megvan.ha nem,mehetsz tovább.gyertyacsere másikkal....,ha az sem,marad a trafó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:26:17 »

a kábelt este permetezd be vízpermettel.ha villámlik,megvan.ha nem,mehetsz tovább.gyertyacsere másikkal....,ha az sem,marad a trafó.


Kicseréltem mindent, de tegnap már visszatettem a trafót. Kicsit mintha be-be rángatott volna. Ma visszateszem a gyertyát és a kábelt is. Este pedig fújom a vízpermetet. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 08:45:19 »

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Elkezdett zörögni a katalizátorom ha kiherélem akkor nem fog többe fogyasztani a kocsim, vagy nem szól bele a motor életébe nagyon, mert ahogy néztem katalizátor után is van egy lambda szonda.A kocsi 2001 mk3 Mobdeo kombi CHBA 1.8 benzinmotor. Köszönöm.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 15:25:43 »

Pár hete azt játsza az autóm hogy hidegindítás után nem kapja el az emelt hidegindítási fordulatszámot, hanem némi küzdelem után leáll.   Ha beröffenés után 3x-4x pöccintek a gázpedállal hogy elkerüljem a leállást akkor rájön hogy kell az 1300 rpm körüli emelt fordulatszám, és onnantól szépen tartja, nincs már gond.

Mi okozhat ilyet ? (Alapjárati szelepet megpucoltam, nem lett jobb, bár még gyári 13 év/ 230ekm benne van) Bármi egyéb ?

Minden tanácsért köszönet.

üdv, FD.
Naplózva
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 18:10:36 »

Pár hete azt játsza az autóm hogy hidegindítás után nem kapja el az emelt hidegindítási fordulatszámot, hanem némi küzdelem után leáll.   Ha beröffenés után 3x-4x pöccintek a gázpedállal hogy elkerüljem a leállást akkor rájön hogy kell az 1300 rpm körüli emelt fordulatszám, és onnantól szépen tartja, nincs már gond.

Mi okozhat ilyet ? (Alapjárati szelepet megpucoltam, nem lett jobb, bár még gyári 13 év/ 230ekm benne van) Bármi egyéb ?

Minden tanácsért köszönet.

üdv, FD.

Nekem is hasoló a gondol nekem hidegen jól indul meg melegen is jó hanem ha 1 km et megyek vele picit áll nagyon hosszan inditozik.. Ha rápöccintek a gázra egyszerre indul hétvégén megpucoltuk az alapjárati szelepet most az alapjárat nem hullámzik annyira de sajnos elég nehezen indul olykor olykor 1.8 benzin..
Naplózva
Raveace
Vendég
« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2015.09.01 kedd, 23:48:34 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy MKIII 1.8 Mondeót.(2005/06) Tudna valaki segíteni abban, hogy mire figyeljek vásárláskor? Dízeleztem eddig, de meguntam.....no meg be is halt.
160.000km van a kiszemeltbe, mire számíthatok. Azt is írták, hogy Mazda motoros...igaz ez? Ezek a motorok megbízhatóak? (nyilván előélet kérdése, de általában?)
Nem volt benzines autóm a Trabant óta, kicsit kiestem a dologból....Smiley Minden segítséget hálásan megköszönnék.

Tisztelettel: Attila
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2015.09.02 szerda, 07:15:55 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy MKIII 1.8 Mondeót.(2005/06) Tudna valaki segíteni abban, hogy mire figyeljek vásárláskor? Dízeleztem eddig, de meguntam.....no meg be is halt.
160.000km van a kiszemeltbe, mire számíthatok. Azt is írták, hogy Mazda motoros...igaz ez? Ezek a motorok megbízhatóak? (nyilván előélet kérdése, de általában?)
Nem volt benzines autóm a Trabant óta, kicsit kiestem a dologból....Smiley Minden segítséget hálásan megköszönnék.

Tisztelettel: Attila

Ne egye az olajat, a többi már másodlagos.....Nézd meg vásárlásnál vagy menetpróba során, hogy gázadásra nem füstöl. Sok sikert. U,i: helyedbe inkább a 2.0 néznék, igaz a ritkább!
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2015.09.04 péntek, 12:00:34 »

Sziasztok!

Van egy csodaszép mondeóm: Mondeo MK3 1.8 benzin 125 LE CHBB
Nem füstöl, legalábbis nem látom, nem folyik, csak eszi az olajat...nem keveset (kb. 1l/500km)
Nemrég (májusban) vettem, amúgy kedvelem az autót, de kicsit ez így soknak tűnik.
Átnéztem a fórumot, igyekeztem a legtöbb információt elolvasni, látom, hogy nem egyedi a problémám. Viszont egy egyszerűnek tűnő kérdésre keresem a választ.
Mit csináljak?
1. Motorfelújítás
2. Motorcsere
3. Autócsere

Előre is mindenkinek köszönöm a diskurzust.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2015.09.04 péntek, 12:47:52 »

Sziasztok!

Van egy csodaszép mondeóm: Mondeo MK3 1.8 benzin 125 LE CHBB
Nem füstöl, legalábbis nem látom, nem folyik, csak eszi az olajat...nem keveset (kb. 1l/500km)
Nemrég (májusban) vettem, amúgy kedvelem az autót, de kicsit ez így soknak tűnik.
Átnéztem a fórumot, igyekeztem a legtöbb információt elolvasni, látom, hogy nem egyedi a problémám. Viszont egy egyszerűnek tűnő kérdésre keresem a választ.
Mit csináljak?
1. Motorfelújítás
2. Motorcsere
3. Autócsere

Előre is mindenkinek köszönöm a diskurzust.

Mondjuk kezdetnek kérj egy diagnosztikát egy szervízben, kompresszió+ veszeségmérés + amit javasolnak. Állapítsák meg a hiba forrását.  Ha már lesz diagnózisod, akkor meg fogod tudni ítélni a javítás utáni megtérülést a becsült jövőbeni felhasználási profilod alapján.  Az olajevés csak tünet, a hibát találd meg.
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2015.09.04 péntek, 13:02:19 »

Mondjuk kezdetnek kérj egy diagnosztikát egy szervízben, kompresszió+ veszeségmérés + amit javasolnak. Állapítsák meg a hiba forrását.  Ha már lesz diagnózisod, akkor meg fogod tudni ítélni a javítás utáni megtérülést a becsült jövőbeni felhasználási profilod alapján.  Az olajevés csak tünet, a hibát találd meg.

Köszönöm. Efelé indulok el...
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2015.09.04 péntek, 13:26:18 »

Sziasztok!

Van egy csodaszép mondeóm: Mondeo MK3 1.8 benzin 125 LE CHBB
Nem füstöl, legalábbis nem látom, nem folyik, csak eszi az olajat...nem keveset (kb. 1l/500km)
Nemrég (májusban) vettem, amúgy kedvelem az autót, de kicsit ez így soknak tűnik.
Átnéztem a fórumot, igyekeztem a legtöbb információt elolvasni, látom, hogy nem egyedi a problémám. Viszont egy egyszerűnek tűnő kérdésre keresem a választ.
Mit csináljak?
1. Motorfelújítás
2. Motorcsere
3. Autócsere


Előre is mindenkinek köszönöm a diskurzust.


Osztom FokaDriver hozzászólását. Viszont inkább készülj fel a legrosszabbra!:(
Tapasztalat!
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2015.09.04 péntek, 13:39:04 »


Osztom FokaDriver hozzászólását. Viszont inkább készülj fel a legrosszabbra!:(
Tapasztalat!

Gondolom. Melyik a rosszabb? a motorcsere vagy a felújítás? pusztán elvi kérdés, természetesen szervízben megnézik az autót.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2015.09.04 péntek, 17:11:36 »

Gondolom. Melyik a rosszabb? a motorcsere vagy a felújítás? pusztán elvi kérdés, természetesen szervízben megnézik az autót.

Motorcsere olcsóbb, de az se tuti. Akkor jó ha előtte kipróbálható, vagy adnak garit hozzá.
Csak egy hengerfej felújítás vidéki viszonylatban /Miskolc/ 130-150e Ft! Mind1, nézed meg, lehet hogy csak v.hol elfolyik az olaj.
Vagy álló helyzeteben pörgesd fel a motort olyan 3-4000 fordulatig és nézz hátra hogy látsz-e v.mit...
Naplózva
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 14:27:12 »

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Elkezdett zörögni a katalizátorom ha kiherélem akkor nem fog többe fogyasztani a kocsim, vagy nem szól bele a motor életébe nagyon, mert ahogy néztem katalizátor után is van egy lambda szonda.A kocsi 2001 mk3 Mobdeo kombi CHBA 1.8 benzinmotor. Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 14:48:27 »

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Elkezdett zörögni a katalizátorom ha kiherélem akkor nem fog többe fogyasztani a kocsim, vagy nem szól bele a motor életébe nagyon, mert ahogy néztem katalizátor után is van egy lambda szonda.A kocsi 2001 mk3 Mobdeo kombi CHBA 1.8 benzinmotor. Köszönöm.
de igen.folyamatosan "szegény keverék" miatt mindig többet fog kapni a moci,így a fogyid is megugrik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2015.09.08 kedd, 09:19:08 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.  Benzines Mondeom alapjáraton csettegö hangot ad, mintha valamelyik szelep hézagja nagy lenne. Gáz adásakor, ez a hang gyengül.  A szelephézagok jók, a szívósort kb 1 éve vadi újra cseréltem.  Valakinek ötlete, hogy mi csetteghet benne?   A fogyasztása is jó, kb 7,5l  és az olajat sem eszi!

Üdv:
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2015.09.08 kedd, 09:31:47 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.  Benzines Mondeom alapjáraton csettegö hangot ad, mintha valamelyik szelep hézagja nagy lenne. Gáz adásakor, ez a hang gyengül.  A szelephézagok jók, a szívósort kb 1 éve vadi újra cseréltem.  Valakinek ötlete, hogy mi csetteghet benne?   A fogyasztása is jó, kb 7,5l  és az olajat sem eszi!

Üdv:
lánc...?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2015.09.08 kedd, 09:48:37 »

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Elkezdett zörögni a katalizátorom ha kiherélem akkor nem fog többe fogyasztani a kocsim, vagy nem szól bele a motor életébe nagyon, mert ahogy néztem katalizátor után is van egy lambda szonda.A kocsi 2001 mk3 Mobdeo kombi CHBA 1.8 benzinmotor. Köszönöm.

viszont nem lesz fojtás, jobban fog menni" elvileg".
Naplózva
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:49:23 »

viszont nem lesz fojtás, jobban fog menni" elvileg".
Az bisztos nyes
Naplózva
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2015.09.08 kedd, 10:50:30 »

de igen.folyamatosan "szegény keverék" miatt mindig többet fog kapni a moci,így a fogyid is megugrik.
Köszönöm. Akkor marad a katalizátor csere. taps
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2015.09.08 kedd, 12:40:47 »

Köszönöm. Akkor marad a katalizátor csere. taps

Először nézd meg hogy mennyivel fog többet enni, és hogy hogy megy a kocsi.Smiley
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2015.09.10 csütörtök, 20:12:59 »

Sziasztok ! Valaki megtudná nekem mondani 1.8 benzineshez milyen teljesítményű akkumulátort kell , vagy célszerű vásárolni ? Válaszokat elore is koszonom .
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2015.09.10 csütörtök, 21:31:53 »

Sziasztok ! Valaki megtudná nekem mondani 1.8 benzineshez milyen teljesítményű akkumulátort kell , vagy célszerű vásárolni ? Válaszokat elore is koszonom .

Ami benne van, olyan. Nézd meg rajta.
Amúgy 55Ah elég. Ca technológia!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2015.09.11 péntek, 08:11:39 »

Ami benne van, olyan. Nézd meg rajta.
Amúgy 55Ah elég. Ca technológia!

Rendben koszonom valszod. Valami ami ajánlatod markában amit elemes venni
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2015.09.11 péntek, 08:48:32 »

Rendben koszonom valszod. Valami ami ajánlatod markában amit elemes venni

Bőven jó a gyári. (Ford vagy Motorcraft). Az nem annyira drága. Kérj ajánlatot pl a Nagyauto topikban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2015.09.11 péntek, 08:48:48 »

Rendben koszonom valszod. Valami ami ajánlatod markában amit elemes venni
Motorcraft vagy Ford,ezek tökéletesek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:00:20 »

Bőven jó a gyári.

Inkább úgy fogalmaznék, hogy ugyanolyan xar, mint a többi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibu90
Vendég
« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:36:51 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy van nekem egy 2002-s 1.8 benzines mk3 mondeom. Sajnos amikor váltok vagy kiveszem üresbe az alapjárat nen esik vissza, hanem fent marad 2000-n vagy még fentebb és folyamatosan ugrál össze vissza a fordulat. Alapjárati motorra gondolok, azonban már mondtak mást is.. Szerintetek??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:37:52 »

Inkább úgy fogalmaznék, hogy ugyanolyan xar, mint a többi...
de te nem vagy mérvadó.neked a kipufogód is leesett... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:42:21 »

de te nem vagy mérvadó.neked a kipufogód is leesett... nyes

Nem leesett, hanem leszakadt, mert szétrohadt az egész... És nem csak nekem, hanem sok más s-maxosnak angliában is...  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:43:04 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy van nekem egy 2002-s 1.8 benzines mk3 mondeom. Sajnos amikor váltok vagy kiveszem üresbe az alapjárat nen esik vissza, hanem fent marad 2000-n vagy még fentebb és folyamatosan ugrál össze vissza a fordulat. Alapjárati motorra gondolok, azonban már mondtak mást is.. Szerintetek??

Szerintem is mondtak mást is...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibu90
Vendég
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2015.09.11 péntek, 09:45:38 »

Köszi.....
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2015.09.11 péntek, 10:03:40 »

Nem leesett, hanem leszakadt, mert szétrohadt az egész... És nem csak nekem, hanem sok más s-maxosnak angliában is...  falbav


 wow1  wow1
Hány éves az S-maxod?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2015.09.11 péntek, 10:37:07 »


 wow1  wow1
Hány éves az S-maxod?


Sok, első szériás... a 2006-os 2007-es évjáratból nagyon soknak rohad szét a cső a hajlításoknál...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2015.09.15 kedd, 13:06:30 »

Sziasztok!

2004. 12 havi 1.8 benzin CHBA motorkódú 125le mondeóm van. Az a problémám, hogy az alapjáratom 1300 alá nem megy le és van több megállásnál (Stop, vagy piros lámpánál), hogy kinyomom a kuplungot, sebességtől függetlenül, a fordulatom visszaesik 1500 körülre, majd felmegy 3500-ig és pár másodperc múlva esek csak vissza. Illetve ha gázt adok, üresben egy gázfröccsöt  lassan áll vissza a fordulat.

A szerelőm azt mondta, hogy fals levegőt szív, szívótorok le, tömítéscsere, valamint kibeleztük.

Alapjárati szabályzót is cseréltem, de a probléma megmaradt.

Mit javasoltok, mit csináljak?

 
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2015.09.15 kedd, 15:40:37 »

Sziasztok!

2004. 12 havi 1.8 benzin CHBA motorkódú 125le mondeóm van. Az a problémám, hogy az alapjáratom 1300 alá nem megy le és van több megállásnál (Stop, vagy piros lámpánál), hogy kinyomom a kuplungot, sebességtől függetlenül, a fordulatom visszaesik 1500 körülre, majd felmegy 3500-ig és pár másodperc múlva esek csak vissza. Illetve ha gázt adok, üresben egy gázfröccsöt  lassan áll vissza a fordulat.

A szerelőm azt mondta, hogy fals levegőt szív, szívótorok le, tömítéscsere, valamint kibeleztük.

Alapjárati szabályzót is cseréltem, de a probléma megmaradt.

Mit javasoltok, mit csináljak?

Lyukas, szakadt vagy repedt PCV cső szokott ilyet produkálni a szívósor mögött. Végig kell nézni a vákuumcsöveket.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:09:20 »

Lyukas, szakadt vagy repedt PCV cső szokott ilyet produkálni a szívósor mögött. Végig kell nézni a vákuumcsöveket.

Szia!

Köszi a választ!

Arra a csőre gondolsz ami a szívósor alatt illetve a szívósor lehajló ágai és a motor között van, ami a motort és a szívósort köti össze?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:40:28 »

Szia!

Köszi a választ!

Arra a csőre gondolsz ami a szívósor alatt illetve a szívósor lehajló ágai és a motor között van, ami a motort és a szívósort köti össze?

A szívósor és az olajszeparátor között van egy kb. 20cm-es cső. Ez szokott kirepedni.



De a többi csövet, illesztést is végig kell nézni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.