Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:28:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260732 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:52:46 »

Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót.  Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok.  Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében.  Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.

Az orvenylapokat csak ugy mellekesen kerdeztem.
ok, te tudod.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:53:19 »

A jeladók,vezetékek kontaktját végignézni egy kis wd40-nel(de lehet,hogy semmi értelme,mert azonkívül minden OK.)Nem ebben a szutyok időben. falbav

semmi ertelme, csak pazarolnad azt a draga WD40-et  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2015.10.21 szerda, 08:46:06 »

Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót.  Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok.  Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében.  Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.
Váááárjunkcsak, nem a gáz kavar bele az életedbe?
Próbáltál olyat, hogy forszírozottan gázzal indítod be? Mert ezzel kizárható lenne, az üzemanyagrendszer hibája, vagy éppen feltárható.
Ha gázzal simán indul, benzinnel meg kell a pedálnyomkodás, akkor lehet a benzines rész körül van vmi hiba. Ha ugyanúgy akkor már lehet tovább keresni.
Leállítás előtt átteszed benzinre, vagy gázon állítod le?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2015.10.21 szerda, 13:24:01 »

Mostanában volt egy párszor egr hibakódom, ezért vettem egyet bontottan.
Járó motornál nekem is ezt csinálja mint a videóban ha kézzel lenyomom a rugót.
Viszont nekem meg sem mozdul az elektromos része se a régin se a mostanin.
Hogyan tovább?
Lehet közvetlen akksiról 12 voltal kipróbálni mindkét egr-t?

https://www.youtube.com/watch?v=BoaOEBjJPWc
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:25:53 »

Váááárjunkcsak, nem a gáz kavar bele az életedbe?
Próbáltál olyat, hogy forszírozottan gázzal indítod be? Mert ezzel kizárható lenne, az üzemanyagrendszer hibája, vagy éppen feltárható.
Ha gázzal simán indul, benzinnel meg kell a pedálnyomkodás, akkor lehet a benzines rész körül van vmi hiba. Ha ugyanúgy akkor már lehet tovább keresni.
Leállítás előtt átteszed benzinre, vagy gázon állítod le?
Üdv, Ferqó

Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:44:14 »

Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.

Szia!
Hidegen is simán beindul gázzal, nyugodtan kipróbálhatod, nem fog lefagyni a reduktor. Azért alapjáraton nincs akkora gázképződés, hőelvonás, hogy ez gondot okozzon. Én simán indítottam ilyen hidegben gázzal. Sztem egy -két-há' próbát megér, ha következetesen jön a hiba így is, az már kiindulási alapnak jó.
Ha meg beindult, visszateheted benzinre, hogy utána menjen minden a megszokott úton.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.22 csütörtök, 20:38:38 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 13:29:01 »

Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.


Ugy gondolom felesleges koroket futsz az akksi saruval. Attol nem fog megjavulni a hideg inditas, mert leveszed a sarut. Nezesd at az ua. rendszert es ha az rendben van, akkor meress kompressziot hidegen melegen!
Naplózva

blah blah blah
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2015.10.23 péntek, 21:27:18 »

Ugy gondolom felesleges koroket futsz az akksi saruval. Attol nem fog megjavulni a hideg inditas, mert leveszed a sarut. Nezesd at az ua. rendszert es ha az rendben van, akkor meress kompressziot hidegen melegen!
Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.Smiley
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2015.10.23 péntek, 21:53:25 »

Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.Smiley

A sok tipp és ötletbörze után,talán megtaláltad a hibát. vigyor3 ami a szakszervizben kicsit többe fájt volna. eplus2 eplus2 eplus2
Marad a jól megérdemelt pias
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2015.10.23 péntek, 22:47:28 »

Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.Smiley


 eljen taps
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2015.10.23 péntek, 22:55:01 »

eljen taps

Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2015.10.24 szombat, 09:15:23 »

Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......  eplus2

 duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2015.10.24 szombat, 13:46:25 »

Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......  eplus2

Vagy esetleg motorcsere  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 07:56:00 »

Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.Smiley


Mennyiért sikerült venned alapjárati szelepet?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 13:17:26 »

Mennyiért sikerült venned alapjárati szelepet?
5 ezerért, de még nem teljes az örömöm, még előfordul hogy hidegen beindítás után nem marad meg az emelt alapjárati fsz, csak másodikra. Még mindig van valami amit meg kell találnom.   
üdv, FD.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 14:34:53 »

5 ezerért, de még nem teljes az örömöm, még előfordul hogy hidegen beindítás után nem marad meg az emelt alapjárati fsz, csak másodikra. Még mindig van valami amit meg kell találnom.   
üdv, FD.

Majd írj kérlek privátban az eredményről! Köszi  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2015.10.28 szerda, 08:19:58 »

Uraim,

ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel, eddig mindig segítő hozzáállást tapasztaltam itt, ezért köszönet  worship

Adott egy 2004-es 1.8-as Mondeo (125 LE), a jelenség a következő: megállás előtt, már gurulás közben, benyomott kuplungnál nem ejti a fordulatszámot, hanem tartja olyan 1200 körül - ez még talán normális - és megálláskor felpörgeti a motort 2000 vagy fölé. Produkálja mindezt dugóban araszoláskor - extrém idegesítő - de normál sebességről való megállásnál is. Arra jöttem rá, hogy ha pl. lámpánál megálláskor végig benyomva tartom a kuplungot, akkor nem pörgeti fel a motort. Dugóban araszolásnál, parkolásnál - tehát 1-esben, 3-5 km/hnál ez sem segít. Azon túl hogy gondolom a járókelők hülyének néznek, ahogy bőgő motorral parkolok Smiley leginkább az idegesít, hogy feleslegesen fogy az üzemanyag és hogy nem valamilyen meghibásodás jele-e ez?

A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?

Köszönöm a válaszokat  worship
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2015.10.28 szerda, 09:14:09 »

Uraim,

ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel, eddig mindig segítő hozzáállást tapasztaltam itt, ezért köszönet  worship

Adott egy 2004-es 1.8-as Mondeo (125 LE), a jelenség a következő: megállás előtt, már gurulás közben, benyomott kuplungnál nem ejti a fordulatszámot, hanem tartja olyan 1200 körül - ez még talán normális - és megálláskor felpörgeti a motort 2000 vagy fölé. Produkálja mindezt dugóban araszoláskor - extrém idegesítő - de normál sebességről való megállásnál is. Arra jöttem rá, hogy ha pl. lámpánál megálláskor végig benyomva tartom a kuplungot, akkor nem pörgeti fel a motort. Dugóban araszolásnál, parkolásnál - tehát 1-esben, 3-5 km/hnál ez sem segít. Azon túl hogy gondolom a járókelők hülyének néznek, ahogy bőgő motorral parkolok Smiley leginkább az idegesít, hogy feleslegesen fogy az üzemanyag és hogy nem valamilyen meghibásodás jele-e ez?

A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?

Köszönöm a válaszokat  worship
Szia.
Nézd át a vákuumcsöveket,esetleg elrepedhetett a PCV cső a szívósor mögött,kartergáz csöveket, szívó oldal csöveit, tömítéseit.Fújkáld le őket féktisztítóval,ha felpörög a motor, akkor ott van hiba(repedés,szakadás).
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?    Igen,csak neked is segít,hogy ne fulladjon le a vas.(vas úgy van programozva,hogy gondolja te sebességbe akarod tenni és menni akarsz vele).Szerintem a váltót inkább te tudod kímélni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.28 szerda, 09:43:03 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2015.10.28 szerda, 11:03:35 »

Szia.
Nézd át a vákuumcsöveket,esetleg elrepedhetett a PCV cső a szívósor mögött,kartergáz csöveket, szívó oldal csöveit, tömítéseit.Fújkáld le őket féktisztítóval,ha felpörög a motor, akkor ott van hiba(repedés,szakadás).
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?    Igen,csak neked is segít,hogy ne fulladjon le a vas.(vas úgy van programozva,hogy gondolja te sebességbe akarod tenni és menni akarsz vele).Szerintem a váltót inkább te tudod kímélni.

Köszönöm az ötleteket. Nehezen tudok a szerelővel egyeztetni, baromi elfoglalt, így igyekszek előre tájékozódni és gyűjteni az ötleteket.
Annak idején amikor megvettem az autót - 3 éve - nem tűnt fel ennyire a jelenség, de mindig is furcsálltam, hogy így működik, más autónál nem tapasztaltam ezt. Lehet romlott azóta de az is lehet hogy már én vagyok rá nagyon kihegyezve Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2015.10.28 szerda, 17:31:19 »

Nu, ma kicsereltem a termosztatot. Ez az szfh most nem a muanyag menten repedt, hanem maga a termosztat nyekkent meg.
Remelem az uj jol fog viselkedni. 5k+szallitas volt az ara az utangyartottnak. Kb. ua. mint az eredeti. A bele picit mas.
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2015.10.28 szerda, 19:46:38 »

Nu, ma kicsereltem a termosztatot. Ez az szfh most nem a muanyag menten repedt, hanem maga a termosztat nyekkent meg.
Remelem az uj jol fog viselkedni. 5k+szallitas volt az ara az utangyartottnak. Kb. ua. mint az eredeti. A bele picit mas.

Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2015.10.28 szerda, 19:49:47 »

Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.
zaccinak hiába mondod. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2015.10.28 szerda, 19:51:32 »

zaccinak hiába mondod. nyes

Látom....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:00:07 »

Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.

Egy probat megert  vigyor3 Kivancsi vagyok mit tud az utangyartott. 2ev garit adtak ra.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:11:48 »

Egy probat megert  vigyor3 Kivancsi vagyok mit tud az utangyartott. 2ev garit adtak ra.
én adok neked mégkettőt.ezt is tudod majd annyira érvényesíteni,mint amit kaptál. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:13:30 »

én adok neked mégkettőt.ezt is tudod majd annyira érvényesíteni,mint amit kaptál. eplus2

 duhos2
Naplózva

blah blah blah
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2015.10.31 szombat, 11:56:19 »

Sziasztok!
Szeretném kicserélni az egr szelepet.
Van esetleg a műveletről valakinek képe,kell valamire különösen figyelni vagy csak le a régit,fel az újat?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:35:57 »

Sziasztok!
Szeretném kicserélni az egr szelepet.
Van esetleg a műveletről valakinek képe,kell valamire különösen figyelni vagy csak le a régit,fel az újat?
A válaszokat előre is köszönöm!
így-így.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:50:45 »

így-így.

 eljen  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:18:53 »

Járatlan vagyok a témában, ezért kérdezek. Tegnap a folytószelepet kitisztíttattam (nagyon ráfért), és a szerelő ajánlotta az EGR szelep lezárását, mert láthatóan sok égéstermék tapad le a szívósorban az EGR-ből érkezve.
Hibajelzésem nincs, az autó rendben, de mivel 1-2 aprósággal még tervezek menni a szerelőmhöz, lehet megcsináltatnám ha nincs negatív hatása ?

Ilyen lappal zárnám le :
http://www.ebay.co.uk/itm/62-EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-Duratec-HE-1-8-2-0-2-3-FOCUS-MONDEO-SMAX-/181237583726?hash=item2a329a0f6e:m:m4kCcMvKX6DQfXHcclAL54w

Azt tudom hogy műszakin nincs para, de nem lesz belőle később hibajelzésem ?  (láma vagyok a témában, ezért kérdezek)

Köszönet,
FD.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:24:23 »

Járatlan vagyok a témában, ezért kérdezek. Tegnap a folytószelepet kitisztíttattam (nagyon ráfért), és a szerelő ajánlotta az EGR szelep lezárását, mert láthatóan sok égéstermék tapad le a szívósorban az EGR-ből érkezve.
Hibajelzésem nincs, az autó rendben, de mivel 1-2 aprósággal még tervezek menni a szerelőmhöz, lehet megcsináltatnám ha nincs negatív hatása ?

Ilyen lappal zárnám le :
http://www.ebay.co.uk/itm/62-EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-Duratec-HE-1-8-2-0-2-3-FOCUS-MONDEO-SMAX-/181237583726?hash=item2a329a0f6e:m:m4kCcMvKX6DQfXHcclAL54w

Azt tudom hogy műszakin nincs para, de nem lesz belőle később hibajelzésem ?  (láma vagyok a témában, ezért kérdezek)

Köszönet,
FD.

Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.
Naplózva

blah blah blah
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:27:28 »

Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.

Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:50:44 »

Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?

Félig off, de hátha segít. Az Mk2-ben ha jól emlékszem vákuumvezérelt a dolog, fordulatszámtól meg mittoménmiktől függően állítja, hogy a kipufugógázból mennyi juthat vissza az égéstérbe, hogy újra elégesse.
Én idén dugóztam le, miután 2 szerelő tette szét a kezeit, hogy nem tudja miért nem pörög a motor. Ráadásul mindezt egy 2000 km-es út előtt.. Aznap reggel készítettem befőttes üveg tetejéből egy formás kis lemezt és azóta tiszta levegővel jár az autó. Smiley A megoldásra nem vagyok büszke, de a hosszú utat hibátlanul teljesítette a gép.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:52:44 »

Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?

A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.
Naplózva

blah blah blah
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:29:50 »

A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.

Az enyém elég régi 2002-es, ennél is lesz hibakód? Ez még szerintem Euro3-as, úgy sejtem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2015.10.31 szombat, 22:14:30 »

Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.


....ami LED
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2015.10.31 szombat, 22:16:07 »

A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.


 laugh

Ez egy nagy tál saláta. (zőccség)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2015.10.31 szombat, 22:17:30 »

Az enyém elég régi 2002-es, ennél is lesz hibakód? Ez még szerintem Euro3-as, úgy sejtem...

Lesz.
Benzinesnél nem kell ledugózni. Nem az EGR-en keresztül kerül olajpára a szívócsonkba, hanem a kartergáz szellőztető rendszeren.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2015.10.31 szombat, 22:39:19 »

Lesz.
Benzinesnél nem kell ledugózni. Nem az EGR-en keresztül kerül olajpára a szívócsonkba, hanem a kartergáz szellőztető rendszeren.
Köszi a választ, akkor amíg jól működik (nincs Check Engine), nem is szükséges benzinesnél az EGR takarítása ?  (mert ha szükségtelen akkor nem kérem a szerelőmtől)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2015.10.31 szombat, 22:46:28 »

Köszi a választ, akkor amíg jól működik (nincs Check Engine), nem is szükséges benzinesnél az EGR takarítása ?  (mert ha szükségtelen akkor nem kérem a szerelőmtől)

Szükségtelen. Ha lesz EGR miatt P0400, akkor sem kell tisztítani. Eleve semmi értelme.....
Ha sűrűn van 400, akkor majd ki kell cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:28:46 »

Szükségtelen. Ha lesz EGR miatt P0400, akkor sem kell tisztítani. Eleve semmi értelme.....
Ha sűrűn van 400, akkor majd ki kell cserélni.

Na igen,én most itt tartok!  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 13:42:48 »


 laugh

Ez egy nagy tál saláta. (zőccség)

Lehet zoccseg, de nekem anno ilyen hibat dobott.  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 13:43:15 »


....ami LED

Akkor aztat  duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 16:09:23 »

Lehet zoccseg, de nekem anno ilyen hibat dobott.  vigyor3

Hibás lambda szonda EGR hibát dobott?  vigyor3
Na ez a zőccség.....   Mindenkinek meg van a saját kontroll programja és kódjai.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 16:37:52 »

Hibás lambda szonda EGR hibát dobott?  vigyor3
Na ez a zőccség.....   Mindenkinek meg van a saját kontroll programja és kódjai.

Neeeem! Amikor kiiktattam az EGR-t akkor dobott "EGR v. lambda szonda" hibat. Ebbol gondoltam, hogy van valamifele visszacsatolas lambda oldalrol.
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:14:55 »

Neeeem! Amikor kiiktattam az EGR-t akkor dobott "EGR v. lambda szonda" hibat. Ebbol gondoltam, hogy van valamifele visszacsatolas lambda oldalrol.

Ez is zőccség.........
Amikor kiiktattad -áramoltatását megakadályoztad- az EGR szelepet, akkor nem EGR vagy lambda hibát dobott, hanem EGR hibát. Ezt írtam az előbb is.....  Cool

Lambda oldalról visszacsatolás az EGR-re? Tudod mit jelent a "visszacsatolás"?  Te szereted a lambda szondát mindenbe belekeverni. Mit szólnál inkább egy hengerfej felújításhoz?  eplus2
Zacci..... vagy ne igyál már többet vagy erősebbet, ami után már nem tudsz egyre mélyebbre süllyedni és írni ezzel kapcsolatban. Most igaz "bölcs maradtál volna" végű mondás.   vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:17:43 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:18:44 »

Ez is zőccség.........
Amikor kiiktattad -áramoltatását megakadályoztad- az EGR szelepet, akkor nem EGR vagy lambda hibát dobott, hanem EGR hibát. Ezt írtam az előbb is.....  Cool

Lambda oldalról visszacsatolás az EGR-re?  Zacci..... vagy ne igyál már többet vagy erősebbet, ami után már nem tudsz egyre mélyebbre süllyedni és írni ezzel kapcsolatban. Most igaz "bölcs maradtál volna" végű mondás.   vigyor3

 duhos2

Pedig azt dobta! Anno par eve meg be is toltam ide a hibakodot. En is csodalkoztam, na de mind1  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:26:43 »

duhos2

Pedig azt dobta! Anno par eve meg be is toltam ide a hibakodot. En is csodalkoztam, na de mind1  vigyor3

Mit "pedig ezt"?

EGR hibát EGR-el kapcsolatban "dob".
LAMBDA hibát lambda szondával kapcsolatosan "dob".

Nem keverednek ezek és egyik alkatrész sem generál a másik "nevében" hibaüzenetet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:33:05 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:32:11 »

Mit "pedig ezt"?

EGR hibát EGR-el kapcsolatban "dob".
LAMBDA hibát lambda szodával kapcsolatosan "dob".

Nem keverednek ezek és egyik alkatrész sem generál a másik "nevében" hibaüzenetet.


De valami hiba van az biztos.... eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
multitool
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:33:57 »

Alapjárati ingadozást mi okozhat? Olajcsere után olyan jelensége volt eddig kétszer, hogy fel-le ingadozott, és közben igen hülye hangot adott...

Nekem újabban azt csinálja (2004-es 2000-es benzin) ,hogy már régen lassításban vagyok, gázadás nincs, és amíg a kerék konkrétan meg nem áll, addig 1500-2000-en tartja a fordulatot. Az alapjáratom üzem meleg motornál 900 körül van.
Amúgy szerintem ez az átlag fogyasztás mérő szart sem ér, mert tegyük fel, hogy rövideket megyek vele, úgy, hogy mire szinte eléri a tényleges üzemi hőfokot, addigra meg is állok. Ha ezt rendszeresen csinálom városban, akkor lesz egy baromi magas átlag fogyasztásom, és egy nagyon alacson átlag sebességem. Majd ezután mennem kell egy csomót autópályán, hogy ezek az értékek csökkenjenek, ill. nőjenek, és ezek után mi alapján tudom én eldönteni, hogy valójában mennyit is fogyaszt? Szóval marad a jól bevált (tele tankolom oszt számolgatok módszer)
Naplózva

2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.