Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:57:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260793 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9300 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 06:53:44 »

Ezeket megcsinaltam 5 mm vastag laposvas a vezermutengelyek végére. Fotengely rögzítő csavart most vettem gyarit .. biztos ami biztos . Előzőleg saját gyártású csavar volt benne 39mm hosszú ... Gyári méreteket megnéztem . Ha behejeztem a csavart a fotengelyt csak neki kell utkoztetnem, rogzitenem a vezermutengelyeket a laposvassal es mindent nyomatekra húzni....Azért kérdezem hogy mindent jól csináltam e... Arra gondoltam meg hogy pl ha a fotengelyt rögzítő csavar egy fel milimetert is rövidebb vagy hosszabb volt ... Ez a fel kilométeres eltérés is okozhat gondot ?
A fotengely rogzites :




Fél kilométer nem kevés.
Amiben nem vagy biztos, arra eleve nagyobb a valószínűség, hogy rossz legyen.


Általánosságban:
Nem értem, hogy sokan míért babrálnak olyan dolgokat pl. vezérlés, elektromos dolgok ... stb. amiben nem biztosak, nem tudják, nem értenek hozzá.
Aztán meg jajj gond, probléma van/lehet, segítség.....
Pl. most a tdci-ben is....

« Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 07:15:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9301 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 07:23:23 »

Fél kilométer nem kevés.
Amiben nem vagy biztos, arra eleve nagyobb a valószínűség, hogy rossz legyen.


Általánosságban:
Nem értem, hogy sokan míért babrálnak olyan dolgokat pl. vezérlés, elektromos dolgok ... stb. amiben nem biztosak, nem tudják, nem értenek hozzá.
Aztán meg jajj gond, probléma van/lehet segítség.....
Pl. most a tdci-ben is....



Teljes mértékben igazad van.Nem ugy álltam neki hogy semmi fogalmam nem volt hozzá ... Lancosat meg nem csináltam .. igaz így neki se kellett volna állnom ...
Annyi az elotortenet hogy egy hónapja vettem az autot kicsereltettem feket, fektarcsat,olajat mindent amit kell.Aztán Jottek sorra elő a hibák... Voltam nem egy szerelonel majd később ... Teli vagyunk munkával... Ki kell venni a motort .... Motorcsere... 300000 ft alatt meg se áll a mutatvány vallaszokat kaptam . Azért vettem az autot mert szugsegem van rá es sajnos 300000 ft om nincs egy motorcserere. Ezért álltam neki magam.... Kozve kiderült egy két olyan dolog hogy pl abszolúte nem indokolt a motor csere az autóban. Hengerfej fala es a henger is szép állapotban sehol egy bemaras ,peren vall nincs mertem is nincs hordosodva . Szelepszer szimeringet es ha már szét volt szedve a gyuruket is kicsereltem (gyári méretre,nem tulmeretesre) ezek mellett az összes tomitest ,Mindent megtakaritottam kipucoltam.A lánc vezerles az istentudja mikor volt cserelve de a feszítő maxon kint volt es meg ugy is nagy volt a holtjateka.Ezért döntöttem ugy hogy cserélve lesz az is.Egy hónapot majdnem csak avval töltöttem hogy utána olvastam kérdeztem forumoztam . Csak utána mertem neki állni.Tudom hogy ez egy szakma es ennek nem lehet csak ugy nekiallni.Érdekel is ez az egész hogy mit hogy kell plusz az anyagiak nem engedték meg hogy most hirtelen 300000 ft al legombolhanak .Az autó meg a gyerek miatt sajnos kell . Hiába olvastam mindennek utána jobban csak a villamossagban vagyok otthon... Ezért próbálok olyanoktól kerdezni akik 100%ig biztosak ebben. Megertesedet köszönöm , meg az eddigi segítséget is.
Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9302 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 07:54:56 »

Fotengelyt így rogzitettem:



« Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 08:01:59 írta Berci84 » Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9303 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 07:56:26 »

Csavar méretei:


Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9304 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 07:57:52 »

Vezermutengely rögzítő méretei :


Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9305 Dátum: 2015.11.24 kedd, 07:24:31 »



 vigyor3


 Roll Eyes


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9306 Dátum: 2015.11.24 kedd, 07:45:29 »

Egy hete írtam a motor időszakos háromhengerezéséről, alapjáratnál, hidegen-melegen.
A gyújtáskábel csere lett a megoldás.
Naplózva
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9307 Dátum: 2015.11.24 kedd, 07:47:35 »

Valaki tud segíteni ? Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9308 Dátum: 2015.11.24 kedd, 08:38:37 »


Àlló motornàl



Tibi kedvéért ne csak álló motornál, hanem álló .......-nál is csinálj már egy képet... (Püben küld meg neki)  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Berci84
Vendég
« Új hozzászólás #9309 Dátum: 2015.11.24 kedd, 10:11:32 »


Tibi kedvéért ne csak álló motornál, hanem álló .......-nál is csinálj már egy képet... (Püben küld meg neki)  hehe


Huh???
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9310 Dátum: 2015.11.24 kedd, 15:51:34 »

Huh???

Hagyd .... éhes makkal disznókat álmodik! Smiley
Naplózva
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #9311 Dátum: 2015.11.24 kedd, 18:08:58 »

amit mutattak a szerelok rossz termosztátot, azon nem volt fűtő csatlakozó. remelném, h ilyet is raktak vissza. de majd rakérdezek. köszi a tippet!

csak az erdekesseg kedveert a termosztatom tortenete viszonylag jo veget ert (miutan ket hetig nem lehetett hasznalni a verdat).
az elozmeny roviden: termosztat csere utan a hutoventillator allandoan ment szinte mindig amikor a motor bemelegedett es mentunk az autoval. szerencsere nem forralta ki magabol a vizet, de a ventillator allandoan ment. a vizhomero is allando erteket mutatott. kapcsolodo tunet volt, hogy a huto aljatol visszameno vizcso mindig hideg volt, hasonloan a huto jobb also reszehez.
a megoldas az lett (a szerelok allitasa szerint!), hogy gyari termosztatot vettek bele (sajnos haromszor kellett visszavigyem mire raszantak erre magukat gun), miutan a Gates termosztatnak nem volt eleg hely, hogy teljesen kinyisson es igy tudjon szepen forogni a hutoviz. allitolag....

ami biztos, hogy most mar nem erzi melegnek a motort az elektronika es nem megy allandoan  a ventillator meleg motornal, menet kozben.
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #9312 Dátum: 2015.11.24 kedd, 19:44:55 »

Sziasztok. Új vagyok a fórumon, nemrég vásároltam egy 2005-ös évjáratú 1,8-as 110 lóerős mondeót. Az eddigi lebjobb autóm. 220e km van benne, kezd benne zözögni olyan 1500-as fordulatnál terhelés alatt az örvénylapátok. Valamint kb minden harmadik, negyedik indításnál nehezen indul, olvastam hogy ez az üzemanyagellátó rendszer hibája lehet./elvész a nyomás,vagy mi.../ Ezeknek a problémák megoldására keresek szerelőt, -aki már csinált már ilyet-, ahol lakom /Mezőtúr/nem nagyon ismerek olyat aki értene az ilyen jellegű beavatkozásokhoz. Budapestre is elvinném az autót ha valaki megcsinálná, főleg ha meg is lehetne várni. Ebben segítsetek , ajánljatok valami szerelőt aki tudna nekem segíteni.Előre is köszönet...
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9313 Dátum: 2015.11.24 kedd, 22:28:55 »

Sziasztok. Új vagyok a fórumon, nemrég vásároltam egy 2005-ös évjáratú 1,8-as 110 lóerős mondeót. Az eddigi lebjobb autóm. 220e km van benne, kezd benne zözögni olyan 1500-as fordulatnál terhelés alatt az örvénylapátok. Valamint kb minden harmadik, negyedik indításnál nehezen indul, olvastam hogy ez az üzemanyagellátó rendszer hibája lehet./elvész a nyomás,vagy mi.../ Ezeknek a problémák megoldására keresek szerelőt, -aki már csinált már ilyet-, ahol lakom /Mezőtúr/nem nagyon ismerek olyat aki értene az ilyen jellegű beavatkozásokhoz. Budapestre is elvinném az autót ha valaki megcsinálná, főleg ha meg is lehetne várni. Ebben segítsetek , ajánljatok valami szerelőt aki tudna nekem segíteni.Előre is köszönet...

Szerintem az örvénylapátok inkább csendesednek ha emelkedik a fordulatszám, alapjáraton csörögnek leginkább. Az vmi más lehet. Nincs vmi kilazulva a motortérben? Pl. Leömlő pajzs felfogatása?
Nehezen indulást meg kell szokni, ilyen.  nyes Itt van miért: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9314 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:00:54 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni worship

Nem rég vettem egy 2.0 benzines mondeot szépen kicseréltük az olajat, szűrőt stb. Viszont hétfőn kigyulladt egy pillanatra az olajjelző lámpa még jó, hogy mikkor be álltam a ház elé akkor tette, rögtön le állítottam megnéztem mennyi van benne és száraz volt a pálca... 2 órával később is megnéztem mikkor kihűlt a motor és akkor is záraz maradt a pálca. 2000km alatt megevett volna majd 4 liter olajat  wow1 falbav. rinya 2 litert rá öntöttem most és a minimum jelzőnél áll. 5w30 ford olajat kapott, nem fűstől kéken nem recseg szépen jár a motor (alapjárat néha ingadozik 1000-800 között míg el nem indulok vele utána be áll 800ra) folyást a motortérben nem láttam és alatta se igazán most raktam be egy karton lapot hátha ott látok folyás nyomot. Most volt szerelőnél műszaki vizsga miatt, igaz olajat nem nézte de mondta, hogy szépen jár a motor.
Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet? Első autóm nagyon szeretem a kék bálnát mindent megteszek érte, hogy kiküszöböljem a hibát. Wink
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9315 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:33:18 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni worship

Nem rég vettem egy 2.0 benzines mondeot szépen kicseréltük az olajat, szűrőt stb. Viszont hétfőn kigyulladt egy pillanatra az olajjelző lámpa még jó, hogy mikkor be álltam a ház elé akkor tette, rögtön le állítottam megnéztem mennyi van benne és száraz volt a pálca... 2 órával később is megnéztem mikkor kihűlt a motor és akkor is záraz maradt a pálca. 2000km alatt megevett volna majd 4 liter olajat  wow1 falbav. rinya 2 litert rá öntöttem most és a minimum jelzőnél áll. 5w30 ford olajat kapott, nem fűstől kéken nem recseg szépen jár a motor (alapjárat néha ingadozik 1000-800 között míg el nem indulok vele utána be áll 800ra) folyást a motortérben nem láttam és alatta se igazán most raktam be egy karton lapot hátha ott látok folyás nyomot. Most volt szerelőnél műszaki vizsga miatt, igaz olajat nem nézte de mondta, hogy szépen jár a motor.
Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet? Első autóm nagyon szeretem a kék bálnát mindent megteszek érte, hogy kiküszöböljem a hibát. Wink

Gyűrűzésed lesz Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9316 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:42:45 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni worship

Nem rég vettem egy 2.0 benzines mondeot szépen kicseréltük az olajat, szűrőt stb. Viszont hétfőn kigyulladt egy pillanatra az olajjelző lámpa még jó, hogy mikkor be álltam a ház elé akkor tette, rögtön le állítottam megnéztem mennyi van benne és száraz volt a pálca... 2 órával később is megnéztem mikkor kihűlt a motor és akkor is záraz maradt a pálca. 2000km alatt megevett volna majd 4 liter olajat  wow1 falbav. rinya 2 litert rá öntöttem most és a minimum jelzőnél áll. 5w30 ford olajat kapott, nem fűstől kéken nem recseg szépen jár a motor (alapjárat néha ingadozik 1000-800 között míg el nem indulok vele utána be áll 800ra) folyást a motortérben nem láttam és alatta se igazán most raktam be egy karton lapot hátha ott látok folyás nyomot. Most volt szerelőnél műszaki vizsga miatt, igaz olajat nem nézte de mondta, hogy szépen jár a motor.
Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet? Első autóm nagyon szeretem a kék bálnát mindent megteszek érte, hogy kiküszöböljem a hibát. Wink

Been there, done that Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg651102#msg651102
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg663728#msg663728
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg664105#msg664105

FŐLEG EZ:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg664912#msg664912




Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9317 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:48:05 »

Gyűrűzésed lesz Smiley


De az egy fűnyíró motorban, ami jobb, mint ha egy nőt venne el, mert sokkal levesebbe fog fájni, viszont így is drága lesz...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9318 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:49:41 »

De az egy fűnyíró motorban, ami jobb, mint ha egy nőt venne el, mert sokkal levesebbe fog fájni, viszont így is drága lesz...  szomoru1

A gyűrűzés maga csak tizenezer forint emlékeim szerint. A körítés a drága Smiley Asszem nekem olyan 350.000 volt a vége.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9319 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 15:59:48 »

Elméletileg belefért volna ennek a kiderítése is, azonban a szervótömítésem is megadta magát, s azzal elrugóztam egy darabig, mindenféle expandert meg tömítőgyűrűt hajkurászva.
Szia.
A szervó tömítéssel kapcsolatban a tömítő gyűrűt honnan szerezted be,vagy a helyettesítő tömítés nevét méretét meg tudnád adni?A hollandi anya kivételével van másik tömítés? Könnyezik val.színűleg a szervóm,de még nem szedtem szét a méret miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.26 csütörtök, 16:13:47 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9320 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 16:20:28 »




Cry falbav szóval akkor úgy számoljak a legrosszabb esetben 350.000 lesz ? Remek, ez van akkor idén nem lesz karácsony....

Amúgy még egy kérdés most decemberbe megyünk Németországba ha feltöltöm maxra az olajat és le vezetek 2000km akkor abból gond lesz,  kibírja a lelke? Ott látom majd az olaj fogyást rendesen minden tankolásnál megnézem (kb 650km), hogy áll a dolog.

Amúgy elolvastam de nekem nincs semmilyen füst problémám, mármint se fekete se kék látszatra minden okés....
ha tiltásig pörgetem akkor sincs kék se fekete... 
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.26 csütörtök, 16:45:01 írta Maarki » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9321 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 18:14:35 »


Cry falbav szóval akkor úgy számoljak a legrosszabb esetben 350.000 lesz ? Remek, ez van akkor idén nem lesz karácsony....

Amúgy még egy kérdés most decemberbe megyünk Németországba ha feltöltöm maxra az olajat és le vezetek 2000km akkor abból gond lesz,  kibírja a lelke? Ott látom majd az olaj fogyást rendesen minden tankolásnál megnézem (kb 650km), hogy áll a dolog.

Amúgy elolvastam de nekem nincs semmilyen füst problémám, mármint se fekete se kék látszatra minden okés....
ha tiltásig pörgetem akkor sincs kék se fekete... 


Nekem is ez van, se kék füst, se fekete csak eszi az olajat. Bár a kipufogó vége picit kormos körbe.
"Szerencsére" én még csak kb. 1.3L / 2000km-nél járok.  szomoru1

Ha 2000-en megevett 4 litert akkor jó sok olajat kell vigyél... Shocked
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9322 Dátum: 2015.11.27 péntek, 11:43:18 »

Szia.
A szervó tömítéssel kapcsolatban a tömítő gyűrűt honnan szerezted be,vagy a helyettesítő tömítés nevét méretét meg tudnád adni?A hollandi anya kivételével van másik tömítés? Könnyezik val.színűleg a szervóm,de még nem szedtem szét a méret miatt.

Asszem Cromax volt, olyan 2000 Ft körül (YMMV).

http://eucatparts.com/?action=cat_ford_part&s_id_part=22381&s_id_model=88
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9323 Dátum: 2015.11.27 péntek, 11:49:03 »

Cry falbav szóval akkor úgy számoljak a legrosszabb esetben 350.000 lesz ? Remek, ez van akkor idén nem lesz karácsony....

Amúgy még egy kérdés most decemberbe megyünk Németországba ha feltöltöm maxra az olajat és le vezetek 2000km akkor abból gond lesz,  kibírja a lelke? Ott látom majd az olaj fogyást rendesen minden tankolásnál megnézem (kb 650km), hogy áll a dolog.

Amúgy elolvastam de nekem nincs semmilyen füst problémám, mármint se fekete se kék látszatra minden okés....
ha tiltásig pörgetem akkor sincs kék se fekete... 


Nem vagyok jós. A probléma ott van, hogy miközben fogy az olaj, egyre kevesebb kering a rendszerben. Így kevesebbet hűt és a kenés sem lesz az optimális. Egész sok pénzt eltapsolsz így olajra és közben lehetséges, hogy további károkat okozol a motorban. Pl lehet,hogy a vezérműláncod már nem kap rég kenést, amikor még az olajlámpád fel sem villan. Én nem kockáztatnám az autót mert az olaj + trailer + egyebek többe kerülhetnének, mint egy bérelt kocsi pár napra. (Meg a katalizátornak + lambdának sem tesz jót)

Annyit tegyél meg, hogy a pillangószelepig bontsd vissza a szívóágat és nézz be a szívóág aljára. Ha ott majdnem az alján, a jobb oldalról egy csomó olajat fogsz látni, akkor ott szökik el az olajad. (A gyűrűk mentén lefúj a motor, a kartergáz meg a PCV-n keresztül a szívóágba tolja az olajat, ahol meg elég)


Naplózva
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #9324 Dátum: 2015.11.28 szombat, 00:43:33 »

Szisztok!
Nekem is eszi/ette az olajat a motor, de kompressziót mérve a 3as hengerben 2 bar-ral kevesebb volt a nyomásom és olyan erölködős volt a motor, amióta megvettem.
Most szét van szedve a motor és a 3as henger valóban tud mozogni felső holdpontban egy fél milimétert.
Mivel most szét van szedve a motor, a szívósort megnéztem. Nincsenek is benne a lapátok. A kérdésem, hogy azok hiánya mit okoz, mit nem okoz? Milyen okból van benne, mi neki a szerepe? Érdemes visszaépíttetni bele? Jobb lesz tőle valami? Ezt még nem láttam leírva sehol. Köszönöm.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9325 Dátum: 2015.11.28 szombat, 06:34:49 »

Szisztok!
Nekem is eszi/ette az olajat a motor, de kompressziót mérve a 3as hengerben 2 bar-ral kevesebb volt a nyomásom és olyan erölködős volt a motor, amióta megvettem.
Most szét van szedve a motor és a 3as henger valóban tud mozogni felső holdpontban egy fél milimétert.
Mivel most szét van szedve a motor, a szívósort megnéztem. Nincsenek is benne a lapátok. A kérdésem, hogy azok hiánya mit okoz, mit nem okoz? Milyen okból van benne, mi neki a szerepe? Érdemes visszaépíttetni bele? Jobb lesz tőle valami? Ezt még nem láttam leírva sehol. Köszönöm.
Szia.
Sokan örülnének,ha így kapnák az autót,mert egy "veszélyforrással" kevesebb.Nem kell visszaépíteni,de ha te úgy gondolod nyugodtan(FL elötti szívósort csak egyben lehet cserélni és 25-30 E Ft használtan)
Amit már neked nem kell:  http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Örvénylapátok szerepe:kis fordulaton, részterhelésen a levegő útjában áll a lapka, és ezáltal a levegő jobban pörögve érkezik az égéstérbe, ezért tökéletesebb az égés. Mivel a lapka örvénykeltés közben keresztben áll, így az áramló levegő nyomást fejt ki a lapát felületére, ami megnövekedett terhelést jelent a lapka tengelyére. Az örvénylő levegő ráadásként még rezgést is kelt. Az eredmény a tengely és környezetének kopása, anyagfáradás ill. törés.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.28 szombat, 06:39:38 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
multitool
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #9326 Dátum: 2015.11.28 szombat, 18:46:41 »

Nem jutottam még el szerelőhöz és egy darabig nem is fogok, úgyhogy Te leszel hamarabb a tudás birtokában Smiley Persze megosztom majd hogy mire jutottunk.

Szia!

Nos megvolt a kartergáz visszavezető cső csere, és a probléma meg is oldódott. Most először úgy megy az autó, ahogy kell. A folytószelephez nem kellett nyúlni, aminek nagyon tudtam örülni. Tehát megállapíthatjuk, hogy (mint itt többen is jelezték) ez volt a gond.
Naplózva

2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #9327 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 01:39:28 »

Szia.
Sokan örülnének,ha így kapnák az autót,mert egy "veszélyforrással" kevesebb.Nem kell visszaépíteni,de ha te úgy gondolod nyugodtan(FL elötti szívósort csak egyben lehet cserélni és 25-30 E Ft használtan)
Amit már neked nem kell:  http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Örvénylapátok szerepe:kis fordulaton, részterhelésen a levegő útjában áll a lapka, és ezáltal a levegő jobban pörögve érkezik az égéstérbe, ezért tökéletesebb az égés. Mivel a lapka örvénykeltés közben keresztben áll, így az áramló levegő nyomást fejt ki a lapát felületére, ami megnövekedett terhelést jelent a lapka tengelyére. Az örvénylő levegő ráadásként még rezgést is kelt. Az eredmény a tengely és környezetének kopása, anyagfáradás ill. törés.


Köszönöm, akkor nem lesz pótlás úgyhiszem. Szerintem felesleges ezt látva.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9328 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 11:24:15 »

Köszönöm, akkor nem lesz pótlás úgyhiszem. Szerintem felesleges ezt látva.
Kieg:
A herélt állapot után sem tudok olyan fórumtársat,aki igazán észrevette vagy érezte volna a különbséget.(persze a mérnökök jót akartak,csak nem ilyen xar anyagokból)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #9329 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 11:54:16 »

Szerintem az örvénylapátok inkább csendesednek ha emelkedik a fordulatszám, alapjáraton csörögnek leginkább. Az vmi más lehet. Nincs vmi kilazulva a motortérben? Pl. Leömlő pajzs felfogatása?
Nehezen indulást meg kell szokni, ilyen.  nyes Itt van miért: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0

Köszönöm a segítséget, tényleg nem az örvénylapát zörgött, a kipufogó leömlő védő alumínium pajzs egyik csavarja tört el, az rezonált be...Az örvénylapátok fülre rendben vannak, semmilyen fordulaton nincs hangjuk /még/. Ha nem akarom kiszerelni az örvénylapátokat, célszerű lehúzni és valahogy levakolni a vákumcsövet, hogy ne is működjön? Gondolom így el sem romlana.
A nehezen indulást csak meg kellene valagogy oldani, elhiszem hogy ilyen, meg hogy tÍpus hiba, de újkorában gondolom nem csinált ilyet, valahogy csak lehetne orvosolni... Csak hát mivel kellene kezdeni? Gondolom nem üzemanyag szivattyúval?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9330 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 12:04:12 »

Köszönöm a segítséget, tényleg nem az örvénylapát zörgött, a kipufogó leömlő védő alumínium pajzs egyik csavarja tört el, az rezonált be...Az örvénylapátok fülre rendben vannak, semmilyen fordulaton nincs hangjuk /még/. Ha nem akarom kiszerelni az örvénylapátokat, célszerű lehúzni és valahogy levakolni a vákumcsövet, hogy ne is működjön? Gondolom így el sem romlana.
A nehezen indulást csak meg kellene valagogy oldani, elhiszem hogy ilyen, meg hogy tÍpus hiba, de újkorában gondolom nem csinált ilyet, valahogy csak lehetne orvosolni... Csak hát mivel kellene kezdeni? Gondolom nem üzemanyag szivattyúval?
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9331 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 12:25:51 »

Köszönöm a segítséget, tényleg nem az örvénylapát zörgött, a kipufogó leömlő védő alumínium pajzs egyik csavarja tört el, az rezonált be...Az örvénylapátok fülre rendben vannak, semmilyen fordulaton nincs hangjuk /még/. Ha nem akarom kiszerelni az örvénylapátokat, célszerű lehúzni és valahogy levakolni a vákumcsövet, hogy ne is működjön? Gondolom így el sem romlana.
A nehezen indulást csak meg kellene valagogy oldani, elhiszem hogy ilyen, meg hogy tÍpus hiba, de újkorában gondolom nem csinált ilyet, valahogy csak lehetne orvosolni... Csak hát mivel kellene kezdeni? Gondolom nem üzemanyag szivattyúval?

Mondom, hogy ilyen csak biztos nem tűnt fel azelőtt. Nekem még az Mk1-esem is ilyen volt. Olvasd végig a cikket, én is belinkeltem, Alf is. Nem tudod megjavítani.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9332 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 14:19:46 »

Mondom, hogy ilyen csak biztos nem tűnt fel azelőtt. Nekem még az Mk1-esem is ilyen volt. Olvasd végig a cikket, én is belinkeltem, Alf is. Nem tudod megjavítani.
az alkatrészeket tudja cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9333 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 14:58:02 »

az alkatrészeket tudja cserélni.

Végülis, ja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #9334 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 15:26:20 »

Végülis, ja.
Én ti melyik alkatrésszel kezdenétek?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9335 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 16:10:38 »

Én ti melyik alkatrésszel kezdenétek?
Üzemanyag rendszer tisztítás nem oldaná meg a problémát?
Persze a rendszer nem 100%-os,akkor a pucolás nem biztos,hogy hatásos,de nem hátrány. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9336 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 16:38:24 »

Én ti melyik alkatrésszel kezdenétek?

Én a nyomásszabályzóval kezdeném. Nem nehéz cserélni, feltéve, ha az az amire én gondolok. A közös nyömócső tetején az a kis gomba középen. Nem tudom, hogy tisztítani lehet e.
Majd valaki megerősít vagy kijavít. Van aki azt mondja az a nyomásszabályzó, van aki azt mondja az egy csillapító.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 16:46:11 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9337 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:13:56 »

Én a nyomásszabályzóval kezdeném. Nem nehéz cserélni, feltéve, ha az az amire én gondolok. A közös nyömócső tetején az a kis gomba középen. Nem tudom, hogy tisztítani lehet e.
Majd valaki megerősít vagy kijavít. Van aki azt mondja az a nyomásszabályzó, van aki azt mondja az egy csillapító.


Ez hogyan lehet-ne nyomásszabályzó, amikor egy cső jön előre a tankból és nincs visszafolyó?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9338 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:20:00 »

Ez hogyan lehet-ne nyomásszabályzó, amikor egy cső jön előre a tankból és nincs visszafolyó?  Roll Eyes

Akkor melyik az?

Beütöd gugliba hogy "fuel pressure regulator" és ezt az alkatrészt hozza ki. Minden autóban. Akkor csak a ford más?
Pl: https://www.google.se/search?q=fuel+pressure+regulator&biw=1680&bih=941&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUl5znhLbJAhUHiywKHQA9DtUQ_AUIBigB#tbm=isch&tbs=rimg%3ACYGNIyDFak4YIjgmcR9P-K7xORv-OIU1zP4fMsEewCzt_1zn-9IVjZikCNWkd94tCujMj1dZpgTsVheGwiV8oVzYkDioSCSZxH0_14rvE5EWXOKJcAxQscKhIJG_144hTXM_1h8Rx9ZIXZC-CrwqEgkywR7ALO3_1ORHcsRK_1FzBbIyoSCf70hWNmKQI1ETt7SL1LoMfuKhIJaR33i0K6MyMRz2WgSL7U-n8qEgnV1mmBOxWF4RFehByLfy9cECoSCbCJXyhXNiQOETzfjeojk5QK&q=fuel%20pressure%20regulator
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 17:25:15 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9339 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:26:09 »

Akkor melyik az?

Beütöd gugliba hogy "fuel pressure regulator" és ezt az alkatrészt hozza ki. Minden autóban. Akkor csak a ford más?

Minden autóban?  Ez nagyon erős túlzás!  Nehogy a google döntse el, hogy mi micsoda.  wave
A kétcsöves rendszerben valóban van a közös benzincsőben ilyen kinézetű és valóban nyomásszabályozó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9340 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:33:24 »

Minden autóban?  Ez nagyon erős túlzás!  Nehogy a google döntse el, hogy mi micsoda.  wave
A kétcsöves rendszerben valóban van a közös benzincsőben ilyen kinézetű és valóban nyomásszabályozó.

Jójó, nem MINDEN, de kva soknál, úgyhogy igen, általánosítottam.  Cool

Ok, akkor a teljesség kedvéért: Az mi amit én linkeltem a mondin? (Azt tudom, hogy valamiféle csillapító - Fuel pulse damper)
Illetve, hogy akkor hol van a benzin nyomásszabályzó szelep? Hogy néz ki? Otthon kicserélhető?
Segíts lécci, Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 17:41:58 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9341 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:40:03 »

Ok, akkor a teljesség kedvéért: Az mi amit én linkeltem a mondin? (Azt tudom, hogy valamiféle csillapító - Fuel pulse damper)
Illetve, hogy akkor hol van a benzin nyomásszabályzó szelep? Hogy néz ki? Otthon kicserélhető?
Köszi

így van lökéshullám csillapító. Ez kiváltható vastagabb közös benzincsővel. Ahogy az újabbakon.
A nyomásszabályzó benne van a tankban a szivattyú mellett.
Ha leveszed a tankot és kicseréled az egész komplett benzinszivattyú egységet, akkor kicserélted. .
Egyébként meg egy O gyűrű nem tömít rendesen és ezért folyik vissza a benzin. Tök felesleges ezért kiszerelni és kicserélni az egészet....
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.29 vasárnap, 17:56:53 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9342 Dátum: 2015.11.29 vasárnap, 17:49:05 »

így van lökéshullám csillapító. Ez kiváltható vastagabb közös benzincsővel. Ahogy az újabbakon.
A nyomásszabályzó benne van a tankban a szivattyú mellett.
Ha leveszed a tankot és kicseréled az egész komplett benzinszivattyú egységet, akkor kicserélted. .
Egyébként meg egy O gyűrű nem tömít rendesen és ezért folyik vissza a benzin. Tök felesleges ezért kicserélni....

Nagyon köszönöm, na akkor így már tiszta.  worship
Akkor az okos hozzászólásomat lehet törölni  nyes nyes
Gondolom az O gyűrű miatt meg nem éri meg leberhelni az egész tankot, kivenni a pumpát, túl macerás. Akkor már inkább meg kell várni még bedöglik a pumpa.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #9343 Dátum: 2015.12.02 szerda, 22:04:29 »

Üdvölet nekteknek! Smiley Cheesy

Volt már valahol, de már nem találom meg, hogy mi volt  a diskurzus vége...
Kipufogó flexicsövet cserélték, szerelés közben levették az akksisarut. Azóta azt műveli a személygépjármű, hogy üzemmeleg motornál, ha lámpához, kereszteződéshez, útelgázosodáshoz érek, ahol meg kell állnom, akkor a békasegge alá esik a fordulatszám, gyakran le is fullad a motor üresben is, kinyomott kuplungnál is.
Mit nem dugtak vissza?  szomoru1 "Mi a hiba?"  Huh? WTF ilyenkor a szicsuésön? Merre kell tapogatóznom?

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #9344 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 08:24:47 »

Üdvölet nekteknek! Smiley Cheesy

Volt már valahol, de már nem találom meg, hogy mi volt  a diskurzus vége...
Kipufogó flexicsövet cserélték, szerelés közben levették az akksisarut. Azóta azt műveli a személygépjármű, hogy üzemmeleg motornál, ha lámpához, kereszteződéshez, útelgázosodáshoz érek, ahol meg kell állnom, akkor a békasegge alá esik a fordulatszám, gyakran le is fullad a motor üresben is, kinyomott kuplungnál is.
Mit nem dugtak vissza?  szomoru1 "Mi a hiba?"  Huh? WTF ilyenkor a szicsuésön? Merre kell tapogatóznom?

Köszi!

Szia,

Elsőre a sebességszenzor .

Hogy hol találod, a többiek majd megmondják.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9345 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 09:15:41 »

Üdvölet nekteknek! Smiley Cheesy

Volt már valahol, de már nem találom meg, hogy mi volt  a diskurzus vége...
Kipufogó flexicsövet cserélték, szerelés közben levették az akksisarut. Azóta azt műveli a személygépjármű, hogy üzemmeleg motornál, ha lámpához, kereszteződéshez, útelgázosodáshoz érek, ahol meg kell állnom, akkor a békasegge alá esik a fordulatszám, gyakran le is fullad a motor üresben is, kinyomott kuplungnál is.
Mit nem dugtak vissza?  szomoru1 "Mi a hiba?"  Huh? WTF ilyenkor a szicsuésön? Merre kell tapogatóznom?

Köszi!

Akksi levétel után az adaptivitás megszűnik és kell egy kis idő az ECU-nak míg tapasztalati úton újratanulja a kompenzációt.
Gondolom koszos a fojtószelep, ezért korábban az alapjárati szelepet nagyobb kitöltési tényezővel (vagy mivel) vezérelte. Rég volt homályosan emlékszek a szakkifejezésre...a lényeg hogy némi használat után az ECU újratanulja az autó szenzorait, és újra jó lesz az alapjáratod. Ez néhány 10 km, használatfüggően.  Egy alapjárati szelep tisztítással, vagy fojtószelep tisztítással tudsz neki segíteni...vagy megvárod amíg újratanul.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9346 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 09:24:53 »

Üdvölet nekteknek! Smiley Cheesy

Volt már valahol, de már nem találom meg, hogy mi volt  a diskurzus vége...
Kipufogó flexicsövet cserélték, szerelés közben levették az akksisarut. Azóta azt műveli a személygépjármű, hogy üzemmeleg motornál, ha lámpához, kereszteződéshez, útelgázosodáshoz érek, ahol meg kell állnom, akkor a békasegge alá esik a fordulatszám, gyakran le is fullad a motor üresben is, kinyomott kuplungnál is.
Mit nem dugtak vissza?  szomoru1 "Mi a hiba?"  Huh? WTF ilyenkor a szicsuésön? Merre kell tapogatóznom?

Köszi!
Hali.
Nekem furcsa,hogy egy flexicső cseréhez leveszik az akksit. wow1 Oda csak a flexi cső és két tömítés kell,+egy szerelő akna,hogy egyszerűbb legyen a csere. hehe Az 1 számú alkatrészről van szó? vigyor3

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Én is azt javasolnám,mint FokaDriver collega  vigyor3 alapjárati szelep tisztít első körben(két csavar és elég elérhető helyen van)
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.03 csütörtök, 09:34:30 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9347 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 09:34:30 »

Nekem furcsa,hogy egy flexicső cseréhez leveszik az akksit. wow1
gondolom utángyárott felxicső kerül a helyére költségtakarékossági okokból, azt viszont hegeszteni fogják, így akksi le.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9348 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 09:41:28 »

gondolom utángyárott felxicső kerül a helyére költségtakarékossági okokból, azt viszont hegeszteni fogják, így akksi le.
Szintén zenész  vigyor3 csak én két ponton megfogattam az utángyártott rezont(ezért nem szedtem le az akksi sarut) többi heftelés már a satuban történt. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.03 csütörtök, 09:44:24 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #9349 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:04:31 »

Akksi levétel után az adaptivitás megszűnik és kell egy kis idő az ECU-nak míg tapasztalati úton újratanulja a kompenzációt.
Gondolom koszos a fojtószelep, ezért korábban az alapjárati szelepet nagyobb kitöltési tényezővel (vagy mivel) vezérelte. Rég volt homályosan emlékszek a szakkifejezésre...a lényeg hogy némi használat után az ECU újratanulja az autó szenzorait, és újra jó lesz az alapjáratod. Ez néhány 10 km, használatfüggően.  Egy alapjárati szelep tisztítással, vagy fojtószelep tisztítással tudsz neki segíteni...vagy megvárod amíg újratanul.

Igen, az újratanulás nekem is a fejemben volt, de azóta mentem vagy 150km-t. Ennyire nem lehet nehéz a felfogása! Cheesy
Meg az az érdekes, hogy nem rögtön kezdte a vacakolást, hanem 50km után...
A tisztítást megejtem a hétvégén.
Amúgy most tankoltam bele Retech Fuel Cleaner-t is. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.03 csütörtök, 10:09:18 írta tothgr » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.