Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:53:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261197 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:07:56 »

Hali.
Nekem furcsa,hogy egy flexicső cseréhez leveszik az akksit. wow1 Oda csak a flexi cső és két tömítés kell,+egy szerelő akna,hogy egyszerűbb legyen a csere. hehe Az 1 számú alkatrészről van szó? vigyor3

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Én is azt javasolnám,mint FokaDriver collega  vigyor3 alapjárati szelep tisztít első körben(két csavar és elég elérhető helyen van)

Igen, azt cserélték. Még nem láttam milyen lett, mert még nem láttam a héten az autóm világosban... Sad Majd szombaton.

Amúgy az alapjárat stabil, csak haladás utáni lassításnál-megállásnál fullad.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 10:28:20 »

Amúgy az alapjárat stabil, csak haladás utáni lassításnál-megállásnál fullad.
Az alapjárati szelep csak egy határig képes kompenzálni, az is koszos meg a torok is, amikor jelentős elektromos fogyasztókat használva (világítás,klíma,fékezés,erősítő,szélvédő fűtés, stb)  kezd vacakolni az alapjárat tartása, akkor a szabályozás vélhetően elment a falig, ott javasolnám már első körben a takarítást. Feltételezve hogy minden más szenzor kifogástalanul működik...az off-os fordomon sokáig szo@tam az alapjárattal, ezeket az alapokat a Ford szaki mesélte el, mert látta hogy érdekel hogy mi van a "fekete dobozban"...bár kopnak az emlékek...
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2015.12.04 péntek, 09:36:58 »

Kieg:
A herélt állapot után sem tudok olyan fórumtársat,aki igazán észrevette vagy érezte volna a különbséget.(persze a mérnökök jót akartak,csak nem ilyen xar anyagokból)

Ezt én is bizonyíthatom! Nekem már vagy hét éve ki van herélve,de semmi problémám nem volt! Még fogyasztásban sem érzem a Különbséget!  wave
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2015.12.05 szombat, 07:33:40 »

Kedves Kollégák!

Tegnap 3 hengeressé vált kedvenc autóm (mk3, 1.8, 125 LE).
Gyorsan elvittem a szerelőmhöz, ahol kiderült, hogy az első henger kompresszió "0".
Szóval elért a motorfelújítás.
Már csak megfelelő műhelyt kell találnom. Tudtok esetleg elsősorban Tatabányán és környékén? Másodsorban bárhol. Jó lenne mielőbb túllennem rajta, mert használnám a kocsit.
Segitségeteket előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2015.12.05 szombat, 08:00:43 »

Kedves Kollégák!

Tegnap 3 hengeressé vált kedvenc autóm (mk3, 1.8, 125 LE).
Gyorsan elvittem a szerelőmhöz, ahol kiderült, hogy az első henger kompresszió "0".
Szóval elért a motorfelújítás.
Már csak megfelelő műhelyt kell találnom. Tudtok esetleg elsősorban Tatabányán és környékén? Másodsorban bárhol. Jó lenne mielőbb túllennem rajta, mert használnám a kocsit.
Segitségeteket előre is köszönöm.


Azzal kezdem, hogy NEM ÉRTEK hozzá nem okoskodok csak szimplán gondolom, hogy biztos, hogy motorfelújítás? Pár ember már írta, hogy kell nekik, de egyik sem írt olyat, hogy 0 kompresszió lett volna. Meg én sose hallottam még ilyet, hogy 0-a legyen.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2015.12.05 szombat, 09:15:42 »

Azzal kezdem, hogy NEM ÉRTEK hozzá nem okoskodok csak szimplán gondolom, hogy biztos, hogy motorfelújítás? Pár ember már írta, hogy kell nekik, de egyik sem írt olyat, hogy 0 kompresszió lett volna. Meg én sose hallottam még ilyet, hogy 0-a legyen.

Én sem értek hozzá, csak leírtam amit láttam. A motorfelújítás akkor is motorfelújítás, ha nem teljes. Gondolom, ha nincsen kompresszió, az autó ráz, remeg, akkor az a henger nem megy. De igazából szakembert keresnék, mert én laikusnak is amatőr vagyok.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2015.12.05 szombat, 17:34:53 »

Én sem értek hozzá, csak leírtam amit láttam. A motorfelújítás akkor is motorfelújítás, ha nem teljes. Gondolom, ha nincsen kompresszió, az autó ráz, remeg, akkor az a henger nem megy. De igazából szakembert keresnék, mert én laikusnak is amatőr vagyok.

Olajat drasztikusan eszi?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:42:53 »

Gyorsan elvittem a szerelőmhöz, ahol kiderült, hogy az első henger kompresszió "0".
Szóval elért a motorfelújítás.
Ha biztos vagy a szerelődben, akkor szét kell borítani és megnézni miért nulla a kompresszió benne. A nulla kimérése nem ördöngősség. Ha egy parányi gyanúd is van a szerelővel kapcsolatban így a karácsonyi bevásárlások előtt, akkor vegyél egy olcsó műszert és mérd meg magad is, vagy méress máshol. A 3hengerezés általában gyújtásprobléma a 3as mondeóknál, persze lehet a szerelődnek is simán igaza, de az akkor drága lesz.
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 08:16:42 »

Olajat drasztikusan eszi?

Igen...drasztikusan eszi az olajat.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 10:20:55 »

Igen...drasztikusan eszi az olajat.
annak annyi meg egy bambi.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 11:00:36 »

Igen...drasztikusan eszi az olajat.

A motorcserét olcsóbban megúszod szerintem.
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 16:04:54 »

A motorcserét olcsóbban megúszod szerintem.
A motorcsere nem lutri? Ha már költeni kell rá, akkor jó és tartós megoldást szeretnék elérni.
És persze gyorsat Smiley
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 16:31:24 »

A motorcsere nem lutri? Ha már költeni kell rá, akkor jó és tartós megoldást szeretnék elérni.
És persze gyorsat Smiley
Szét kellene borítani, legyen diagnózis. (Egyébként nyilván de, lutri az is, ez egy ilyen sport)
Naplózva
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 09:19:14 »


 Sziasztok!

 2004. 12. havi 1.8 125 le gyorsításkor rángat, állandó fordulaton sebességen szépen megy. Mi lehet az oka?

 Én a gyújtásrendszerre gondolok, ha szerintetek is az akkor milyen típusú  gyertyát, gyújtókábelt és elosztót javasoltok és honnan érdemes venni, esetleg valaki tud-e árral szolgálni.

 Várom válaszotokat.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 12:23:14 »

Sziasztok!

 2004. 12. havi 1.8 125 le gyorsításkor rángat, állandó fordulaton sebességen szépen megy. Mi lehet az oka?

 Én a gyújtásrendszerre gondolok, ha szerintetek is az akkor milyen típusú  gyertyát, gyújtókábelt és elosztót javasoltok és honnan érdemes venni, esetleg valaki tud-e árral szolgálni.

 Várom válaszotokat.

Cromax-tól és csak gyárit!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 16:44:47 »

Sziasztok!

 2004. 12. havi 1.8 125 le gyorsításkor rángat, állandó fordulaton sebességen szépen megy. Mi lehet az oka?

 Én a gyújtásrendszerre gondolok, ha szerintetek is az akkor milyen típusú  gyertyát, gyújtókábelt és elosztót javasoltok és honnan érdemes venni, esetleg valaki tud-e árral szolgálni.

 Várom válaszotokat.

Gyári a legtutibb, de én pl. Bosch kábelt és elosztót tettem bele, illetve NGK iridium gyertyákat (ITR6F13). Nekem abszolút tökéletesen működik. 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2015.12.07 hétfő, 22:37:36 »

Gyári a legtutibb, de én pl. Bosch kábelt és elosztót tettem bele, illetve NGK iridium gyertyákat (ITR6F13). Nekem abszolút tökéletesen működik. 

Tudtommal az NGK is gyári csakúgy, mint a Motorcraft.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2015.12.08 kedd, 14:10:43 »

Tudtommal az NGK is gyári csakúgy, mint a Motorcraft.

Igen a gyári Motorcraft gyertyákat az NGK gyártja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:01:11 »

Igen a gyári Motorcraft gyertyákat az NGK gyártja.

De csak a gyertyákat. A gyári trafó Visteon (újabb fajta Bosch), a kábel beszállítója ismeretlen.
Naplózva
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2015.12.09 szerda, 14:33:06 »

Sziasztok! Nem tudja valaki megmondani hogy az 1.8 16v  2002 CGBA motornak mennyi  a hajtórud csavarok nyomatéka mert nem találok róla sehol adatot
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 06:54:19 »

Sziasztok! Nem tudja valaki megmondani hogy az 1.8 16v  2002 CGBA motornak mennyi  a hajtórud csavarok nyomatéka mert nem találok róla sehol adatot


Hivatalos adatot nem is fogsz találni valószínűleg, mert hivatalosan ez a blokk "nem szervizelhető", és komplett fűzött blokkot kell cserélni a Ford szerint.
Angolul keress rá valahogy, hátha valamelyik angol fórumon valaki otthon csinálta ezt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 10:19:26 »

Hivatalos adatot nem is fogsz találni valószínűleg, mert hivatalosan ez a blokk "nem szervizelhető", és komplett fűzött blokkot kell cserélni a Ford szerint.
Angolul keress rá valahogy, hátha valamelyik angol fórumon valaki otthon csinálta ezt.
talán mintha a TIS tartalmazna ilyen adatokat is..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 15:44:41 »

Szét kellene borítani, legyen diagnózis. (Egyébként nyilván de, lutri az is, ez egy ilyen sport)

Szét lett bontva. Az egyik szelepen egy szép nagy lyuk látható. Ha már szét lett szedve, akkor a dugattyúk is kikerülnek és szakember leméri amit kell.
Egyelőre itt tartunk. Megpróbálok majd fotót is feltölteni.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 20:21:43 »



A bal alsó szelepen a lyuk...
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 20:30:12 »


A bal alsó szelepen a lyuk...

  wow2 wow2 wilting wilting ijedt ijedt

rémálmom. Részvétem
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 20:41:31 »

Hivatalos adatot nem is fogsz találni valószínűleg, mert hivatalosan ez a blokk "nem szervizelhető", és komplett fűzött blokkot kell cserélni a Ford szerint.
Angolul keress rá valahogy, hátha valamelyik angol fórumon valaki otthon csinálta ezt.
talán mintha a TIS tartalmazna ilyen adatokat is..... Roll Eyes
Csak mert igen eszi az olajat gondoltam gyűrüs lesz
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2015.12.18 péntek, 14:16:49 »

Sziasztok kellene nekem gyári Ford olaj milyen árban van vagy tud valaki segíteni hogy olcsóbban hozzá juttassák?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2015.12.18 péntek, 14:56:38 »

Sziasztok!

Két napja hideg motornál alig indul be a moci leesik a fordulat kissé elhalványul a zöld színű fény a mérőegységen. Ha első indítás után nem megy a másodikra pöc-röf!
Szerintetek mi lehet? Akksim lehetne a fények miatt, ami 5 éves. A generátorra nem merek licitálni mert más nincs ami jelezné ennek meghalását. Ami érdekes, hogy beindítom leesik egy picit a fordulat és elhalványul a fény a mérőegységen. Második indítás szuper, meleg mocinál is faja az indítás.

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.18 péntek, 15:11:48 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2015.12.18 péntek, 15:03:18 »

Sziasztok kellene nekem gyári Ford olaj milyen árban van vagy tud valaki segíteni hogy olcsóbban hozzá juttassák?
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/motorolaj/motorolaj_ford_5w-30_reszecskeszuroshoz_is_dpf_5_literes_40741   Van bolt Debrecenben.
http://mondeo.hu/index.php?page=196
Vagy ahol van kedvezményed(vagy a haverodnak).
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.18 péntek, 15:09:00 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2015.12.18 péntek, 15:16:24 »

Sziasztok!

Két napja hideg motornál alig indul be a moci leesik a fordulat kissé elhalványul a zöld színű fény a mérőegységen? Ha első indítás után nem megy a másodikra pöc-röf!
Szerintetek mi lehet? Akksim lehetne a fények miatt, ami 5 éves. A generátorra nem merek licitálni mert más nincs ami jelezné ennek meghalását. Ami érdekes, hogy beindítom leesik egy picit a fordulat és elhalványul a fény a mérőegységen. Második indítás szuper, meleg mocinál is faja az indítás.

 worship
Lehet,hogy az akksid a hideget már nem tűri úgy mint 5 éve.(nyáron még jó lesz  eplus2 )Indulásnál elsőre az akksin múlik,majd a generátor töltése miatt már rendeződik az energia.Mérd meg az akksit nyugalmi állapotban,majd indítva alapjáraton.Egy kicsit okosabb leszel. wow1  vigyor3 vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2015.12.18 péntek, 20:20:33 »

[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/151210/IMG_20151210_132213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A bal alsó szelepen a lyuk...

Nos. Motor felújítva, autó szépen megy. Rengeteg dolog kicserélödött vagy felújításra került. Remélem most kis nyugi jön.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.18 péntek, 21:09:10 írta alf » Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2015.12.18 péntek, 22:43:27 »

Nos. Motor felújítva, autó szépen megy. Rengeteg dolog kicserélödött vagy felújításra került. Remélem most kis nyugi jön.
Mennyi lett a vége, és mik lettek cserélve ? Kényeztess minket részletekkel, hadd tanuljunk Smiley
Naplózva
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2015.12.19 szombat, 20:42:18 »

Mennyi lett a vége, és mik lettek cserélve ? Kényeztess minket részletekkel, hadd tanuljunk Smiley

Előre bocsátom, hogy nem vagyok szakértő, így lehet,  hogy nem pontosan fogalmazok.
Alapvetően ketté kell választani a dolgokat. Egyrészt elment a kompresszió, másrészt már egy ideje figyeljük az autót, mert ette az olajat. A kompresszióra hamar fény derült,  kilyukadt a kipufogó szelep.
http://kepfeltoltes.hu/151219/IMG_20151217_095509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után tovább bontotta a szerelő, kiszedte a dugattyúkat. Az olajfolyás oka nem jött szembe. A henger fala nincsen szétkopva. Végül abban maradtunk,  hogy a dugókat kicseréli, a hengerfejet felújítják. Itt Kiderült,  hogy a 8 kipufogó szelepet cserélni kell.
Ezen kívül ha már szétszedtük, akkor vezérműlánc csere, és a generátort is felújíttatjuk.
Tételek:
- Vezérműlánc
- 8 szelep
- 16 szelepszár szimering
- hengerfej tömítés
- szelep fedél tömítés
- kipufogó sor tömítés
- hengerfejcsavar
- főtengely szimering
- paszta
- csapágysor
- dugók
- hosszbordás szíj
- görgők
- generátor szabadonfutó
- generátor javítás
- Motorolaj, szűrő
- hengerfej felújítás
- dugók szerelése
- munkadíj

387.000 Ft

Kb. Ennyi
Remélem jól döntöttem.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 07:25:20 »

Előre bocsátom, hogy nem vagyok szakértő, így lehet,  hogy nem pontosan fogalmazok.
Alapvetően ketté kell választani a dolgokat. Egyrészt elment a kompresszió, másrészt már egy ideje figyeljük az autót, mert ette az olajat. A kompresszióra hamar fény derült,  kilyukadt a kipufogó szelep.
http://kepfeltoltes.hu/151219/IMG_20151217_095509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után tovább bontotta a szerelő, kiszedte a dugattyúkat. Az olajfolyás oka nem jött szembe. A henger fala nincsen szétkopva. Végül abban maradtunk,  hogy a dugókat kicseréli, a hengerfejet felújítják. Itt Kiderült,  hogy a 8 kipufogó szelepet cserélni kell.
Ezen kívül ha már szétszedtük, akkor vezérműlánc csere, és a generátort is felújíttatjuk.
Tételek:
- Vezérműlánc
- 8 szelep
- 16 szelepszár szimering
- hengerfej tömítés
- szelep fedél tömítés
- kipufogó sor tömítés
- hengerfejcsavar
- főtengely szimering
- paszta
- csapágysor
- dugók
- hosszbordás szíj
- görgők
- generátor szabadonfutó
- generátor javítás
- Motorolaj, szűrő
- hengerfej felújítás
- dugók szerelése
- munkadíj

387.000 Ft

Kb. Ennyi
Remélem jól döntöttem.

Saját tapasztalatból és nem turkálva a zsebedbe, én még azt a 8 szívószelepeket is kicseréltem volna, ha már felujitok
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2015.12.20 vasárnap, 07:44:37 »

Saját tapasztalatból és nem turkálva a zsebedbe, én még azt a 8 szívószelepeket is kicseréltem volna, ha már felujitok

Azok fel lettek újítva.
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:27:31 »

Előre bocsátom, hogy nem vagyok szakértő, így lehet,  hogy nem pontosan fogalmazok.
Alapvetően ketté kell választani a dolgokat. Egyrészt elment a kompresszió, másrészt már egy ideje figyeljük az autót, mert ette az olajat. A kompresszióra hamar fény derült,  kilyukadt a kipufogó szelep.
http://kepfeltoltes.hu/151219/IMG_20151217_095509_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek után tovább bontotta a szerelő, kiszedte a dugattyúkat. Az olajfolyás oka nem jött szembe. A henger fala nincsen szétkopva. Végül abban maradtunk,  hogy a dugókat kicseréli, a hengerfejet felújítják. Itt Kiderült,  hogy a 8 kipufogó szelepet cserélni kell.
Ezen kívül ha már szétszedtük, akkor vezérműlánc csere, és a generátort is felújíttatjuk.
Tételek:
- Vezérműlánc
- 8 szelep
- 16 szelepszár szimering
- hengerfej tömítés
- szelep fedél tömítés
- kipufogó sor tömítés
- hengerfejcsavar
- főtengely szimering
- paszta
- csapágysor
- dugók
- hosszbordás szíj
- görgők
- generátor szabadonfutó
- generátor javítás
- Motorolaj, szűrő
- hengerfej felújítás
- dugók szerelése
- munkadíj

387.000 Ft

Kb. Ennyi
Remélem jól döntöttem.

Szabad megkérdeznem milyen dugókról beszélünk? A fagydugók a blokk oldalán? Ha igen, az hogy kötődik össze olajfogyással?
Köszi
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:42:47 »

Sziasztok. Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot és mivel nem értek hozzá így remélem nem néz senki érte hülyének.

Adott egy 1.8-as fl előtti 2002 októberi kombi mondeo a motorkód CHBB. A gondom, hogy elvileg nálam is jelentkezik már ez az örvénylapát kerregés. Ha jó a szívósorban az örvénylapátok és a tengelye, akkor semmi féle kerregést nem lenne szabad hallani rádugott vákumcsővel?

A másik kérdésem, hogy a kibelezését mennyiért szokták elvégezni? Illetve van e itt olyan aki el is vállalná?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2015.12.22 kedd, 14:52:55 »

Sziasztok. Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot és mivel nem értek hozzá így remélem nem néz senki érte hülyének.

Adott egy 1.8-as fl előtti 2002 októberi kombi mondeo a motorkód CHBB. A gondom, hogy elvileg nálam is jelentkezik már ez az örvénylapát kerregés. Ha jó a szívósorban az örvénylapátok és a tengelye, akkor semmi féle kerregést nem lenne szabad hallani rádugott vákumcsővel?

A másik kérdésem, hogy a kibelezését mennyiért szokták elvégezni? Illetve van e itt olyan aki el is vállalná?
Így ellenőrizted? https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Itt a leírás: http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Szerintem nem egy nagy összeget kérnek el érte,főleg ha van hozzá útmutató és nem kell úgymond az egész autót szétszedni-összerakni.Azt,hogy ki abban nem tudok segíteni. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.22 kedd, 14:58:02 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2015.12.22 kedd, 15:00:49 »

Így ellenőrizted? https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Itt a leírás: http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Szerintem nem egy nagy összeget kérnek el érte,főleg ha van hozzá útmutató és nem kell úgymond az egész autót szétszedni-összerakni.Azt,hogy ki abban nem tudok segíteni. szomoru1


Igen, így ellenőriztem Smiley Az a baj, hogy se helyem se szerszámom nincs a szereléshez Sad
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2015.12.22 kedd, 15:10:36 »

Igen, így ellenőriztem Smiley Az a baj, hogy se helyem se szerszámom nincs a szereléshez Sad
Próbálj keresni a régiódban egy fórumost (Régiós topik),aki megoldja,vagy megmondja kivel csináltasd.Ha olyan,még meg is lehet várni míg kibelezi.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2015.12.22 kedd, 15:16:50 »

Próbálj keresni a régiódban egy fórumost (Régiós topik),aki megoldja,vagy megmondja kivel csináltasd.Ha olyan,még meg is lehet várni míg kibelezi.

Ha van olyan klubtag vagy szerelő aki jól össze is rakja nem aranyáron csinálná és meg is tudnám várni, akkor fel is mennék érte akár Budapestre is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2015.12.22 kedd, 17:56:18 »

Szabad megkérdeznem milyen dugókról beszélünk? A fagydugók a blokk oldalán? Ha igen, az hogy kötődik össze olajfogyással?
Köszi

A dugattyúk fejére gondoltam, ha ezt most jól írom...Lehet egyszerűen csak dugattyúk Smiley
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2015.12.22 kedd, 18:26:40 »

A dugattyúk fejére gondoltam, ha ezt most jól írom...Lehet egyszerűen csak dugattyúk Smiley


Ááá, ok, így már tiszta, köszi. Már egy ideje azon pörgött az agyam milyen "dugók" lehettek azok.  vigyor3
Ha már itt vagyunk, kérdezek még:
- A láncot cserélték. A láncvezetőket nem? Azok nem szoktak elkopni? Ilyen műanyag vagy teflonból vannak.
- A vezérmű tengely csapágysorát cserélték, de a főtengelyét nem kellett?

Csak érdeklődöm mert nekem is esedékes a felújítás. Puhatolódzom, mikre számítsak.

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2015.12.23 szerda, 22:56:57 »

Szabad megkérdeznem milyen dugókról beszélünk? A fagydugók a blokk oldalán? Ha igen, az hogy kötődik össze olajfogyással?
Köszi

Bár már válaszoltak neked, de a "szakzsargon" hívja dugónak a dugattyút.
Naplózva
juiceroland
Vendég
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2015.12.24 csütörtök, 07:36:22 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni valakitől. MONDEO MK3 2.0 Benzinessel kapcsolatban.
Az alapjárat álló helyzetben tökéletesen működik, viszont menet közben már nem.
Gurulás közben általában el ejti 500 környékére és fuldokol. Amíg hideg a motor addig minden rendben van.
Szépen engedi vissza a fordulatot. Ahogy eléri az üzemi hőt kavalkád.
Alapjárati motort tegnap cseréltem a jelenség nem változott. A fojtószelep ház tiszta.
Valaki esetleg valami tanácsot tudna adni, nagyon meg köszönném!! worship worship worship
Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2015.12.26 szombat, 09:17:20 »

Sziasztok,

2001-es 1,8 125LE CHBA motorkódú benzines mondeóm van. Szeretnék segítséget kapni Tőletek, hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt hol találom?

Egyeltalán így néz ki:

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/beszivott-levego-homerseklet-erzekelo

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P15485&cMegnNr=9678

?

Köszönöm szépen előre is!



Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2015.12.26 szombat, 10:08:36 »

Sziasztok,

2001-es 1,8 125LE CHBA motorkódú benzines mondeóm van. Szeretnék segítséget kapni Tőletek, hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt hol találom?

Egyeltalán így néz ki:

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/beszivott-levego-homerseklet-erzekelo

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P15485&cMegnNr=9678

?

Köszönöm szépen előre is!





A beszívott levegő hőmérséklet érzékelője így néz ki valóban. MKI és MKII-nél.
MKIII-nál nincs ilyen alkatrész. Ott egyben van építve a szívótér nyomásmérővel. (MAP)
Mi a bajod az IAT-al? Nem szokott elromlani....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2015.12.26 szombat, 14:20:38 »

2001-es 1,8 125LE CHBA motorkódú benzines mondeóm van. Szeretnék segítséget kapni Tőletek, hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt hol találom?
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_11_2012/post-17291-0-05556200-1352549458.jpg

Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2015.12.26 szombat, 14:57:58 »

Nagyon rég óta szeretnék dupla kipufogót. Sokáig a supersprint rendszer volt az álmom de sajnálom rá a pénzt Sad
Jött az ötlet vajon mi lenne ha az st220 dupla kipufogó rendszere kerülne a kocsi alá mondjuk a középdob utántól?
Szerintetek milyen lenne?
Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2015.12.26 szombat, 18:29:44 »

A beszívott levegő hőmérséklet érzékelője így néz ki valóban. MKI és MKII-nél.
MKIII-nál nincs ilyen alkatrész. Ott egyben van építve a szívótér nyomásmérővel. (MAP)
Mi a bajod az IAT-al? Nem szokott elromlani....


Diagnosztikai mérés alapján alapjáraton kb.85⁰C a hőmérséklet. A szervizes ezt magasnak találta a kb. 5⁰C külső hőmérséklet mellet.... szerintetek?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.