Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:57:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260790 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 20:36:20 »

Mi az, nem rendeltetésszerű használat?

7 évesen,  ha igaz, akkor 180ezer km-rel vettem, mo-i, első tulajos, szervizkönyves, tényleg szép állapotban.
Szia.
Tudom,hogy nagy jelentősége már nincs de a km állást(az elmúlt 5 év) 625Ft-ért lekérheted az autódnak. http://kekkh.gov.hu/hu/
Ritkább olajcserék,kötelező alkatrészek cseréjének hiánya(a papír sajnos nem 100%,de ha van hozzá számla,akkor már hihetőbb).
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.14 vasárnap, 20:38:45 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 06:54:29 »

Mi az, nem rendeltetésszerű használat?

7 évesen,  ha igaz, akkor 180ezer km-rel vettem, mo-i, első tulajos, szervizkönyves, tényleg szép állapotban.
hidegen 6000-n pörgetni például.Ha az előző tulaj megkínálta,akkor hiába a valós 180e km.
de 7évesen kevés autóban van ennyi.inkább a duplája.ez magyarország.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 11:05:39 »

hidegen 6000-n pörgetni például.Ha az előző tulaj megkínálta,akkor hiába a valós 180e km.
de 7évesen kevés autóban van ennyi.inkább a duplája.ez magyarország.

azt nem tartom kizártnak, nem tűnt műszaki beállítottságúnak az az idősebb fószer, akitől vettem. inkább ez a menjünk, induljunk, siessünk típus.
így persze én hiába tartottam 2000 alatt a fordulatszámot, amíg be nem melegedett és amúgy sem kínoztam, no és fölösleges volt a 10e km-kénti 5w30-as Ford olaj is....

köszi a tippet, lehet, hogy lekérdezem a km-t, bár miután megvettem, a szakszervízben utánaszámoltak és reálisnak tűnt.
(azt persze nem lehet kivédeni, ha a tulaj tekeri vissza és úgy viszi szervízbe)
Naplózva
Bazsa89
Vendég
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:39:27 »

Jo napot!
Olyan kerdesem lenne hogy van egy 2001-es mk3 2.0benzines mondeom es valto cserre utan nem mukodik a kilometer ora mar let cserelve jelado de tovabra sem mukodik tudna valaki segiteni hogy mi lehet a gond.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:45:29 »

Jo napot!
Olyan kerdesem lenne hogy van egy 2001-es mk3 2.0benzines mondeom es valto cserre utan nem mukodik a kilometer ora mar let cserelve jelado de tovabra sem mukodik tudna valaki segiteni hogy mi lehet a gond.

csinálj egy műszertesztet.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
abból kiderülhet,hogy a műszercsoport jó.Utána még lehet a jeladó kábelezése is szakadásban.
Egy diagnosztika sem nem ártana.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bazsa89
Vendég
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 14:09:09 »

Muszerteszt meg volt az ora ki mozdult teljes sebeseg ig majd vissza de meg mindig nem mukodik kabelezest neztem nem latok kulso seruleseket esetleg biztositek nins kulon ennek a jeladonak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 14:54:42 »

Muszerteszt meg volt az ora ki mozdult teljes sebeseg ig majd vissza de meg mindig nem mukodik kabelezest neztem nem latok kulso seruleseket esetleg biztositek nins kulon ennek a jeladonak?
csatlakozó vissza lett dugva a jeladóra? mikori autóból került bele a váltó?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bazsa89
Vendég
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 15:42:47 »

[quote author=igen vissza let dugva a valtot nem tudom mikori evjaratubol  let ki szerelve
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 16:06:46 »

Igen vissza let dugva a valtot nem tudom mikori evjaratubol  let ki szerelve

A PCM mit ír vehicle speed re menet közben diagnosztikai eszközzel?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 16:20:53 »

A PCM mit ír vehicle speed re menet közben diagnosztikai eszközzel?
lemerném fogadni, hogy kapott a kocsi egy facelift utáni váltót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 18:25:12 »

lemerném fogadni, hogy kapott a kocsi egy facelift utáni váltót


Elég ha 2003 facelift előttiből való.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 18:30:18 »


Elég ha 2003 facelift előttiből való.
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lala357
Vendég
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2016.02.23 kedd, 15:40:08 »

Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy valamelyik nap leégett a üzemanyag szivattyúm a kocsimba (Ford Mondeo MK3 1,8 benzin 110 le) és a szerelő egy olyat rakott be ami szerintem nem bele való, mivel ha kevés üzemanyag van benne 130 nál nem megy gyorsabban a kocsi, ha félig van a tank akkor a 160-170 et eléri. Jól gondolom-e hogy a nem bele való üzemanyag szivattyú az oka. Bárdi Autótól rendelete bele de csak típusszámot tudok írni ami a következő: BA081600012
Esetleg ha így használom tovább lehet valami komolyabb baja a kocsinak?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2016.02.23 kedd, 18:42:12 »

FUE Hajbeltets: FUE Hajbeltets   More info>>>
wow1 wow1 wow1
Még egy pár évig nincs rá szükség,de majd kereslek ha kell. eplus2
Ez elég OFF-os  wave
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2016.02.23 kedd, 22:50:58 »

Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy valamelyik nap leégett a üzemanyag szivattyúm a kocsimba (Ford Mondeo MK3 1,8 benzin 110 le) és a szerelő egy olyat rakott be ami szerintem nem bele való, mivel ha kevés üzemanyag van benne 130 nál nem megy gyorsabban a kocsi, ha félig van a tank akkor a 160-170 et eléri. Jól gondolom-e hogy a nem bele való üzemanyag szivattyú az oka. Bárdi Autótól rendelete bele de csak típusszámot tudok írni ami a következő: BA081600012
Esetleg ha így használom tovább lehet valami komolyabb baja a kocsinak?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Koros autónál eleve nem várjuk meg hogy kevés üzemanyag legyen a tankban, mert akkor már a szutykot is felkapja. De egyébként valami nem kóser akkor sem. Nekem kezdődő AC halálnál nem szállított már eleget, akkor bizonyos fordulat fölé nem tudott forogni a motor, és ott dadogott egy kicsit. Nem sebességgel van összefüggésben hanem motorfordulattal, és az ahhoz szükséges szállítási igénnyel, ami minden sebességben különbözik.  Játssz vele különböző sebességekben forgasd le szabályzásig, próbáld meg.  (meleg motorral)
Naplózva
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2016.02.24 szerda, 09:42:56 »

Szia.
Tudom,hogy nagy jelentősége már nincs de a km állást(az elmúlt 5 év) 625Ft-ért lekérheted az autódnak. http://kekkh.gov.hu/hu/
Ritkább olajcserék,kötelező alkatrészek cseréjének hiánya(a papír sajnos nem 100%,de ha van hozzá számla,akkor már hihetőbb).

státusz #2

sziasztok,
ígértem állapotjelentést a hengerfejes cuccról: kiderült, h a termosztát szívatott meg. Zárva maradt, felforrt a víz, szétnyomott egy gumicsövet, elfolyt a víz és mire észrevettem, megfőtt a motor. Azt mondta a mester, hogy azért nem vehettem észre, mert tempomattal mentem a pályán, s az automatika mindig több és több gázt adott a nyögdécselni kezdő motornak. Ha nem tempomatozok, akkor vélhetően észreveszem, hogy nem megy úgy az autó, ahogy kellene.
Nem átégett a hengerfejtömítés, hanem összement, néhol 0,3-4 mm hézag lett. Síkolás, 10 szelepcsere megvolt, kapott ajándékba egy frissebb szívósort (örvénylapátokkal) kész a gép, jobb mint új korában :-)
Igazából valószínűleg már rossz termosztáttal vettem, mindig sokat hűtött a ventilátor, olyannyira, hogy fel is hívtam az eladót a vásárlás után, de szerinte mindig ilyen volt. Hát nem. Azóta nem ilyen, nincs extra hűtés. - Ha így van, akkor viszont egy nagy piros pont a Fordnak, hogy >2 évig ment rossz termosztáttal!

Naplózva
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2016.02.24 szerda, 09:44:56 »

státusz #2

sziasztok,
ígértem állapotjelentést a hengerfejes cuccról: kiderült, h a termosztát szívatott meg. Zárva maradt, felforrt a víz, szétnyomott egy gumicsövet, elfolyt a víz és mire észrevettem, megfőtt a motor. Azt mondta a mester, hogy azért nem vehettem észre, mert tempomattal mentem a pályán, s az automatika mindig több és több gázt adott a nyögdécselni kezdő motornak. Ha nem tempomatozok, akkor vélhetően észreveszem, hogy nem megy úgy az autó, ahogy kellene.
Nem átégett a hengerfejtömítés, hanem összement, néhol 0,3-4 mm hézag lett. Síkolás, 10 szelepcsere megvolt, kapott ajándékba egy frissebb szívósort (örvénylapátokkal) kész a gép, jobb mint új korában :-)
Igazából valószínűleg már rossz termosztáttal vettem, mindig sokat hűtött a ventilátor, olyannyira, hogy fel is hívtam az eladót a vásárlás után, de szerinte mindig ilyen volt. Hát nem. Azóta nem ilyen, nincs extra hűtés. - Ha így van, akkor viszont egy nagy piros pont a Fordnak, hogy >2 évig ment rossz termosztáttal!



ja, és lekérdeztem a kilométert is: a legelső szám a vásárláskor általam leadott futásteljesítmény :-)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2016.02.24 szerda, 18:50:08 »

Elvileg a héten fog érkezni egy jó állapotban lévő motor, arra akarok lecsapni. Roll Eyes

Nos, sikerült beszerezni Mk2-től egy viszonylag keveset futott(120ezer km) motort, ami a mai napon beépítésre is került. Még csak 30km-t mentem vele, eddig minden jónak tűnik, pöcc-röff indul, szép hangja van, totál csendes. Remélem ezzel is el tudok menni hibamentesen 680ezer km-t. vigyor3

Az eredeti motor élt 682ezer km-t, halálát a leszakadó örvénylapátok okozták, R.I.P. vigyor3 Amúgy a motor nálam van, majd lehet szét fogom szerelni megnézve milyen károkat okoztak a lapátok. Nem tudom mit lehetne kezdeni vele, mit lehetne felhasználni belőle...
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.24 szerda, 19:01:52 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2016.02.24 szerda, 19:02:14 »

Nos, sikerült beszerezni Mk2-től egy viszonylag keveset futott(120ezer km) motort, ami a mai napon beépítésre is került. Még csak 30km-t mentem vele, eddig minden jónak tűnik, pöcc-röff indul, szép hangja van, totál csendes. Remélem ezzel is el tudok menni hibamentesen 680ezer km-t. vigyor3

A hibás motor nálam van, majd lehet szét fogom szerelni megnézve milyen károkat okoztak a leszakadt örvénylapátok. Nem tudom mit lehetne kezdeni vele, mit lehetne felhasználni belőle...


És újra él a gépsárkány!  taps  taps Gratulálok!  integet2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2016.02.24 szerda, 19:39:44 »

Nos, sikerült beszerezni Mk2-től egy viszonylag keveset futott(120ezer km) motort, ami a mai napon beépítésre is került. Még csak 30km-t mentem vele, eddig minden jónak tűnik, pöcc-röff indul, szép hangja van, totál csendes. Remélem ezzel is el tudok menni hibamentesen 680ezer km-t. vigyor3

Az eredeti motor élt 682ezer km-t, halálát a leszakadó örvénylapátok okozták, R.I.P. vigyor3 Amúgy a motor nálam van, majd lehet szét fogom szerelni megnézve milyen károkat okoztak a lapátok. Nem tudom mit lehetne kezdeni vele, mit lehetne felhasználni belőle...


Gratulálok kolléga és sok hibamentes kilométert  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2016.02.24 szerda, 20:12:20 »

Nos, sikerült beszerezni Mk2-től egy viszonylag keveset futott(120ezer km) motort, ami a mai napon beépítésre is került. Még csak 30km-t mentem vele, eddig minden jónak tűnik, pöcc-röff indul, szép hangja van, totál csendes. Remélem ezzel is el tudok menni hibamentesen 680ezer km-t. vigyor3

Az eredeti motor élt 682ezer km-t, halálát a leszakadó örvénylapátok okozták, R.I.P. vigyor3 Amúgy a motor nálam van, majd lehet szét fogom szerelni megnézve milyen károkat okoztak a lapátok. Nem tudom mit lehetne kezdeni vele, mit lehetne felhasználni belőle...

nem mérföld? mk2 angolt bont.nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2016.02.24 szerda, 20:27:03 »

nem mérföld? mk2 angolt bont.nem?

persze angolt de gondolom átszámolta nekem is igy volt 103.000km-rel vettem tőle
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2016.02.24 szerda, 21:59:37 »

nem mérföld? mk2 angolt bont.nem?

Átszámolva annyi km. Wink
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 06:11:49 »

Átszámolva annyi km. Wink
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2016.02.27 szombat, 18:53:17 »

Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni,már egy ideje nehezen indul a kocsi (1.8 benzin),hidegben is ,melegben is. Általában akkor ha kis időre leállítom és utána megpróbálom elindítani. Menet közben semmi problémát nem tapasztalok(nem rángat).Az aksi szerintem jó.Van valakinek valami ötlete?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2016.02.27 szombat, 19:08:22 »

Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni,már egy ideje nehezen indul a kocsi (1.8 benzin),hidegben is ,melegben is. Általában akkor ha kis időre leállítom és utána megpróbálom elindítani. Menet közben semmi problémát nem tapasztalok(nem rángat).Az aksi szerintem jó.Van valakinek valami ötlete?
AC ?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2016.02.27 szombat, 19:37:00 »

AC ?

Itt nem valami hasonlót irtál?

http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2016.02.27 szombat, 20:08:56 »

Itt nem valami hasonlót irtál?

http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
de.az is az ac-ban van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2016.02.27 szombat, 20:12:17 »

de.az is az ac-ban van.
Értem ,köszönöm a választ,szomorú,mert az új elég drága.Bontott daraból ki lehet azt szedni ,vagy össze van építve nagyon?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2016.02.27 szombat, 21:45:37 »

Sziasztok!
Lenne egy problémám kb 3500-as fordulatszámon bedadog az autó, kigyullad a motor hiba jelző lámpa, a hibaüzenet az EGR szelep. Hiba törlése, illetve EGR szelep tisztítás után megy szépen az autó, de ha meghúzatom a hiba ismét előjön:( Ha ledugózom akkor a kijelző nem fog hibát jelezni? Persze csak miután a problémát megoldottam így vagy úgy. (2004-es 1.8 benzines MK3)
A 2.0-ás benzines bal kormányos dízel hűtőventije jó az enyémre?
Előre is köszi a segítséget!!!!
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 10:13:57 »

Sziasztok!
Lenne egy problémám kb 3500-as fordulatszámon bedadog az autó, kigyullad a motor hiba jelző lámpa, a hibaüzenet az EGR szelep. Hiba törlése, illetve EGR szelep tisztítás után megy szépen az autó, de ha meghúzatom a hiba ismét előjön:( Ha ledugózom akkor a kijelző nem fog hibát jelezni? Persze csak miután a problémát megoldottam így vagy úgy. (2004-es 1.8 benzines MK3)
A 2.0-ás benzines bal kormányos dízel hűtőventije jó az enyémre?
Előre is köszi a segítséget!!!!

Nekem egészen addig dobálta vissza a hibakódot bizonyos időközönként még ki nem cseréltem az EGR-t.
A ledugózás állandó hibaüzenettel jár,ha jól tudom de majd a hozzáértők elmondják.  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
lovagkiraly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 11:32:36 »

Nekem egészen addig dobálta vissza a hibakódot bizonyos időközönként még ki nem cseréltem az EGR-t.
A ledugózás állandó hibaüzenettel jár,ha jól tudom de majd a hozzáértők elmondják.  Wink

Köszi a választ, sztem nekem is ez lesz a sorsom Smiley Bár csere után is gondolkodom a dugózáson, de csak ha nem jelez hibát.
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 13:20:05 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi mozgatja az őrvénylapátokat? Vákum vagy elektromosan mozog?
Hiába pörgetem fel nem mozog a rudazat. Szétszedtem a rudazatot a lapátok nagyon simán mozognak (2 éve volt szívósor csere). a lenti részt pedig rugó ellenében be tudom nyomni.
 
Válaszotoket előre is köszönöm.

Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 14:26:54 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi mozgatja az őrvénylapátokat? Vákum vagy elektromosan mozog?
Hiába pörgetem fel nem mozog a rudazat. Szétszedtem a rudazatot a lapátok nagyon simán mozognak (2 éve volt szívósor csere). a lenti részt pedig rugó ellenében be tudom nyomni.
 
Válaszotoket előre is köszönöm.


A mechanikát vákuumos rendszer mozgatja.De kell egy kis elektronika is,ami szabályozza az egészet.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 14:41:38 »

A mechanikát vákuumos rendszer mozgatja.De kell egy kis elektronika is,ami szabályozza az egészet.

Mit nézzek meg rajta először? Mi romolhat el  rajta?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 14:46:53 »

Mit nézzek meg rajta először? Mi romolhat el  rajta?
Ritkább, hogy a mechanikát mozgató vákuumos rendszer csatlakozója romlik el,esetleg egy próbát megér.A vákuumcső és a vákumot előállító "dugattyús" részt.
 falbav ezt jól megfogalmaztam(fehér kar és környékét nézd át)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 14:52:49 »

köszi szépen. Megnézem.
jó sz.r helyen van!

 
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 15:08:19 »

köszi szépen. Megnézem.
jó sz.r helyen van!

 
Ahol megnézzük,hogy kelepel a szívósor,az a cső a helyén van?(vékony rövid cső általában fekete)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2016.03.01 kedd, 06:32:19 »

Sziasztok!

Újabb hibajelenségeket vettem észre ebben kérnék segítséget.
Eddig a hűtővizem felmelegedett kb.2-3 km alatt (hidegebb napokon is).Tegnap este kb 6-7 km alatt mozdult meg a mutató,ma meg 15 km kellet hozzá. Alapjaraton hagytam egy kicsit vissza is hűlt  szinte egyből.Mi lehet a probléma?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2016.03.01 kedd, 06:47:12 »

Sziasztok!

Újabb hibajelenségeket vettem észre ebben kérnék segítséget.
Eddig a hűtővizem felmelegedett kb.2-3 km alatt (hidegebb napokon is).Tegnap este kb 6-7 km alatt mozdult meg a mutató,ma meg 15 km kellet hozzá. Alapjaraton hagytam egy kicsit vissza is hűlt  szinte egyből.Mi lehet a probléma?

Szia,

esélyes, hogy meghalt a termosztátod. Ne sokáig halogasd a cserét.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2016.03.01 kedd, 07:08:44 »

Szia,

esélyes, hogy meghalt a termosztátod. Ne sokáig halogasd a cserét.

+1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2016.03.01 kedd, 07:38:35 »

Szia,

esélyes, hogy meghalt a termosztátod. Ne sokáig halogasd a cserét.

Köszi.Gyári kell belőle,vagy nem szükséges? Milyen árban lehet mert van ahol azt írják pár ezer de a cromax-nàl 21 körül van Bardiba pedig  nincs
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2016.03.01 kedd, 11:26:57 »

Köszi.Gyári kell belőle,vagy nem szükséges? Milyen árban lehet mert van ahol azt írják pár ezer de a cromax-nàl 21 körül van Bardiba pedig  nincs

Csak a gyárit! Az utángyártott ezekből nem ajánlott.
Nekem 35 volt,de megérte.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2016.03.01 kedd, 11:30:30 »

Köszi. Kicsit írigyellek is meg nem is. Nem, mert xar a lerobbanás meg a hatalmas költség, igen mert milyen fajintos kis motorod lesz.  Wink
Várom a fejleményeket.


Ne irigyelj nincs még vége.... Megy vissza még mindig elfogy belőle az olaj most jön a dugattyú és blokk átnézése.... jobb esetbe 65 ha nem akkor 130 még  falbav

plusz elkezdet 2 helyen be ázni.... hátsó középső féklámpánál plusz most az anyos oldalon de ott nagyon... lassan már ott tartok, hogy én vagyok az autóért nem az van értem....  rinya
http://kepfeltoltes.hu/160301/szar1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160301/szar2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Esetleg valakinek volt ilyen gondja már ? (beázás)
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2016.03.01 kedd, 11:49:16 »


Esetleg valakinek volt ilyen gondja már ? (beázás)

Volt. Le kell szedni az ajtóborítás és azt a szigetelőanyagot, ami az ajtón van, szépen körbe visszaragasztani. Én a Unixnál vettem hozzá ragasztót.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2016.03.01 kedd, 11:52:37 »

Volt. Le kell szedni az ajtóborítás és azt a szigetelőanyagot, ami az ajtón van, szépen körbe visszaragasztani. Én a Unixnál vettem hozzá ragasztót.


üüü köszi de lennének még kérdéseim itt offoljam a topikot vagy mehet privátba?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2016.03.01 kedd, 12:55:53 »


Ne irigyelj nincs még vége.... Megy vissza még mindig elfogy belőle az olaj most jön a dugattyú és blokk átnézése.... jobb esetbe 65 ha nem akkor 130 még  falbav

plusz elkezdet 2 helyen be ázni.... hátsó középső féklámpánál plusz most az anyos oldalon de ott nagyon... lassan már ott tartok, hogy én vagyok az autóért nem az van értem....  rinya
http://kepfeltoltes.hu/160301/szar1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160301/szar2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Esetleg valakinek volt ilyen gondja már ? (beázás)

Húúú bakker, nagyon sajnálom.  rinya  De ezek után tuti jó lesz  taps
Még amit meg kell nézni az a vízelvezető lamella az ablaküveg alatt, bent az ajtóban. Ha már úgyis lebontod. Továbbá, hogy nem tömődött e el a vízleeresztő lyuk az ajtó alján.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2016.03.01 kedd, 14:56:26 »

Volt. Le kell szedni az ajtóborítás és azt a szigetelőanyagot, ami az ajtón van, szépen körbe visszaragasztani. Én a Unixnál vettem hozzá ragasztót.

Nem akarok beleugatni csak 1 kérdés.
Az normálisnak számít a hármasnál, ha az ajtó beázik?  wow1
A válaszodból erre következtettem, mert az utastér beázást javítottad, nem az ajtóét.

Én kérek elnézést ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2016.03.01 kedd, 16:09:02 »

Nem akarok beleugatni csak 1 kérdés.
Az normálisnak számít a hármasnál, ha az ajtó beázik?  wow1
A válaszodból erre következtettem, mert az utastér beázást javítottad, nem az ajtóét.

Én kérek elnézést ...



Én nem tudom, hogy hol ázik be csak azt ,hogy ott áll a víz első lépésnél az ajtót fogom megnézni majd...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2016.03.01 kedd, 16:18:49 »

Nem akarok beleugatni csak 1 kérdés.
Az normálisnak számít a hármasnál, ha az ajtó beázik?  wow1
A válaszodból erre következtettem, mert az utastér beázást javítottad, nem az ajtóét.

Én kérek elnézést ...

Valamennyi víz mindig be fog jutni az ajtóba a vízlehúzónál, a tükörnél. Ezért vannak az alján a lyukak, hogy szépen az utastéren kívülre, a küszöbre vezesse. Amikor a vízzáró szivacs nincs a helyén, akkor történik az, hogy a víz az ajtókárpit aljába csöpög, onnan meg a gumikéder belső részére, ahonnan meg a lábtérbe.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.