Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 00:48:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261694 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #10050 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 20:01:16 »

Ha ráadod a gyújtást, hallod az pumpát pörögni?
eddig is rohadt halk volt a pumpam gyujtas raadas utan csak egy kis halk nesz meg egy apro kattot lehetett hallani utana önindito es 1-2 tekeres es röff azt hiszem hallottam reggel is de a nagyesküt nem tennemle ra mert enyhen szolva szejjelbaxxxott az ideg a tizedik tekeresre.Ket eve hajtom ezt a vasat,soha nem volt ilyen problem,neha melegen kell 4-5 fordulat hogy beinduljon,de azt mar olvastam itt hogy az gyari extra mifelenk..holnap visszarakom az aksit es felemelem a hatso ülest meg le a takarokupakot es biztos jobban fogom hallani.Azt nem tudom hogy az AC-nek biztije van vagy releje?Vagy mindkettö?
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 20:04:20 írta kibedi » Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10051 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:58:57 »

.       Hideg motornál hangosabb melegen alig hallható de ha emelem a fordulatot hangosodik kifejezetten szelephangja  van  A rángatás meg rendesen gyorsitok bármely fokozatba és kb 2000 körül ránt egyet a motor kb olyasmi mindt ha kihagyna a gyujtás de nem  prüszköl vagy csattog csak ránt egyet igy tudnám leirni a viselkedését.De holnap veszek gyertyákat és elkezdem a cserét.Meg az olajcserét is megcsinálom nem sokára gyári ford 5 w 30 ra.
Ne kapkodj azzal az olajcserével, ez nem speciális diesel motor aminek nem jó bármi, végül is 5w30, szinte tökély, szaladj le ezzel nyugodtan 20 ekm-t.
Ez a 2000 rpm körüli rántás valószínüleg gyújtás bermuda háromszögből lesz (trafó/kábel/gyertya) valami. Ez csak egy előjel hogy majd lesz roszabb is. Sietned nem kell vele,de figyelj rá. A szelephangot mutasd meg egy szerelőnek, távolból nehéz ,lehet az sok minden.
Naplózva
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10052 Dátum: 2016.04.01 péntek, 09:04:30 »

Ne kapkodj azzal az olajcserével, ez nem speciális diesel motor aminek nem jó bármi, végül is 5w30, szinte tökély, szaladj le ezzel nyugodtan 20 ekm-t.
Ez a 2000 rpm körüli rántás valószínüleg gyújtás bermuda háromszögből lesz (trafó/kábel/gyertya) valami. Ez csak egy előjel hogy majd lesz roszabb is. Sietned nem kell vele,de figyelj rá. A szelephangot mutasd meg egy szerelőnek, távolból nehéz ,lehet az sok minden.
Kösszenet .Ma cserélek gyertyát veszek egy multimétert kimérem a kábeleket  ha kell cserélnem akkor csere és utána trafó lesz ha közben nem javul meg.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10053 Dátum: 2016.04.01 péntek, 09:42:55 »

A jobb első féltengelynél ereszti az autóm az olajat. Szimering rendben, valszeg a tengellyel van valami gond.

Nem vagyok annyira képben: mit kell cserélni, hogy megoldódjon a probléma?
Jobb oldali első féltengelyt? Ha igen, akkor 34 000 Ft-ért már lehet kapni.

Vagy féltengely felújítás?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10054 Dátum: 2016.04.01 péntek, 12:46:18 »

A jobb első féltengelynél ereszti az autóm az olajat. Szimering rendben, valszeg a tengellyel van valami gond.

Nem vagyok annyira képben: mit kell cserélni, hogy megoldódjon a probléma?
Jobb oldali első féltengelyt? Ha igen, akkor 34 000 Ft-ért már lehet kapni.

Vagy féltengely felújítás?

BIZTOS, hogy a szimering rendben? Már megnézted?
Tudomásom szerint, itt más nem lehet a hibaforrás - szivárgásra.
Ha csak nem extrém körülmények között felütötted a féltengelyt és megsérült, de arra sztem minimális az esély.
UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10055 Dátum: 2016.04.01 péntek, 13:37:48 »

BIZTOS, hogy a szimering rendben? Már megnézted?
Tudomásom szerint, itt más nem lehet a hibaforrás - szivárgásra.
Ha csak nem extrém körülmények között felütötted a féltengelyt és megsérült, de arra sztem minimális az esély.
UFF


Igen, még tavaly szedték szét, rendben volt. De egyébként tavalyelőtt volt cserélve.
Minimális függőleges mozgása van tengelynek és nem lehet jobban rányomni a szimeringet, ezért nem tömít rendesen. Valami ilyesmi mondtak.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #10056 Dátum: 2016.04.01 péntek, 20:45:08 »

Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.

ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.01 péntek, 20:47:28 írta Sanyikaa » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10057 Dátum: 2016.04.01 péntek, 22:49:56 »

Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.

ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.

A gázt felejtsd el amig nem tökéletes az autó benzinnel.Akksit le 10 percre, majd csak benzinnel járj amig para van.  Méress vákumot, nekem hasonló effekt volt amikor a nyest elrágott egy vákumcsövet. Ha már méretted, bocs, nem lapoztam vissza.
Van egy jó szemű szerelő Göd-ön, azokat a Fordokat szokta vállalni, amikkel nem bírnak a márkaszervizek csereberéi. www.essmotor.hu    érti is amit lát a laptopon. De van ilyen több is. Ez csak 1 példa. Ő már nem vállal Mondeókat mert Focuskra állt rá, de ha elmondod a sztorit, ez még szakmailag érdekelni fogja. Szereti a "szép" feladatokat. Régebben a Ford márkaszervizesek oktatója volt.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10058 Dátum: 2016.04.01 péntek, 23:48:55 »

Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.

ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.

Majdnem biztos vákuum gond. A kis PCV cső a szívósor mögött, ami az olajszeparátorban megy, na az már sokunknál okozott ilyen tünetet.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #10059 Dátum: 2016.04.02 szombat, 06:46:34 »

Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel

2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő

alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja

találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond

válaszotok köszönöm előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #10060 Dátum: 2016.04.02 szombat, 09:47:43 »

Sziasztok.Sajnos még mindig ugyan azzal a problémával küzdök.sőőőt..egyre rosszabb.Váltásnál felbőg még mindig a motor..vagyis mostmár nem is tudom..váltok..mondjuk 3000-3500 a fordulat..leveszem a lábam mindenröl és még majd 10mp-ig ott marad a fordulat mire elkezd nagyon lassan esni..és a lábam már semelyik pedálon nincs rég..hacsak simán kihúzatom kicsit akkor is hasonlóan reagál de kicsit jobb a helyzet.a levegő csövek kb az összes cserélve,gyujtásrész kompletten csere,alapjárati motor kitakarítva,hengerfej most lett felujítva(elvileg nincs köze hozzá.elötte is csinálta-most is)motor összerakásnál tömítések cserélve..mi lehet a baj?Tud valaki valami épkézláb ötletet adni?illetve ha tudna valaki egy jó mondeos szerelőt ajánlani aki ismeri a gép csinnyát-binnyát azt megköszönném,mert az én szerelőm feladta sajna.

ja amugy 2003as 1.8 benzin-gáz és Szolnok megyei vagyok..csak a szerelő végett.

Vákum csöveket kövesd le valahol megrepedt vagy rossz helyre lett dugva.
Naplózva
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #10061 Dátum: 2016.04.02 szombat, 09:51:41 »

Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel

2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő

alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja

találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond

válaszotok köszönöm előre is

Hasonló problémám volt nekem is 3 szerelő is megnézte végül a 4.-k vette észre hogy a gyújtás sorrend nem jó.Hátha.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10062 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:33:54 »

Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10063 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:40:02 »

Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?
indító relé,bendix,gyujtáskapcsoló,önindító motor.szóval szerelő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #10064 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:51:25 »

Sziasztok!
Haverom 2001 es,automata kombija azt csinálja,hogy elfordítod a kulcsot és mikor indítanál semmi.
Nem kattan vagy akármi csak egyszerűen nem történik semmi,aztán pár próbálgatás után egyszer elindul.(gyújtás ráadásnál normálisan kivillan minden stb.)
Van valami tippetek?

Vagy esetleg az immo nem érzékelése is tud ilyet produkálni, nem villog a led olyankor gyorsabban
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #10065 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:52:27 »

Hasonló problémám volt nekem is 3 szerelő is megnézte végül a 4.-k vette észre hogy a gyújtás sorrend nem jó.Hátha.

Köszi megnézzük, de mi cseréltük a kábelt és mindent oda tettünk , ahonnan kihuztuk , de ki tudja
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #10066 Dátum: 2016.04.02 szombat, 12:07:21 »

Köszi megnézzük, de mi cseréltük a kábelt és mindent oda tettünk , ahonnan kihuztuk , de ki tudja
Trafónál is lehet rossz a matrica nekem is ilyen rossz matricás van rajta
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10067 Dátum: 2016.04.02 szombat, 12:18:17 »

A saját műszerfalas diagnosztikával 80 fokot is nagy szenvedve éri el a hengerfej hőmérséklete. Jól sejtem, hogy termosztát döglött?


Plusz kuruttyol a vízkör is indításkor, és egy kis víz is eltűnt a cseréje óta.

Télen is gyanús volt, de most próbáltam ki a diag menüt... Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #10068 Dátum: 2016.04.02 szombat, 12:24:03 »

Hello mindenki!

Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10069 Dátum: 2016.04.02 szombat, 15:26:42 »

A saját műszerfalas diagnosztikával 80 fokot is nagy szenvedve éri el a hengerfej hőmérséklete. Jól sejtem, hogy termosztát döglött?


Plusz kuruttyol a vízkör is indításkor, és egy kis víz is eltűnt a cseréje óta.

Télen is gyanús volt, de most próbáltam ki a diag menüt... Smiley

Valószínűleg termosztát.

A vízrendszer meg levegősödik, kéne folyás-nyomokat keresni. A termosztát cserével szépen egybe lehet kötni, ha már úgyis munka van a hűtőrendszerrel.
Kicsit off, de hátha találkozott már valaki ezzel a jelenséggel

2004-s 1.4 fokusz benzines a hiba a következő

alapjáraton csak 2 henger 1-4-s megy, ha nyomom a gázt vagy hidegen szívatónál megy rendesen mind a 4 henger de
amint le áll alapjáratra azonnal csak 2 henger megy
alapjáratra is ugy áll hogy leesik 400 köré és onnan emelkedik vissza
a trafó ,gyertyák,gyújtókábel cserélve újra és gyárira mind, vezetékek végignézve,vezérlő bevizsgáltatva mind jó
ennek ellenére ezt a jelenséget produkálja

találkoztatok már ilyennel, mi lehet a gond

válaszotok köszönöm előre is


Kompressziót/veszteséget mértek a két középső hengerben?

Hello mindenki!

Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi

Túl nagy baja nem lesz a 10w-40-től. Lehet, hogy csökkenni fog az olajfogyás, de nincs rá garancia. Kipróbálni ki lehet.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #10070 Dátum: 2016.04.02 szombat, 18:14:14 »


Kompressziót/veszteséget mértek a két középső hengerben?

nem a kompresszióval van baj, hanem hogy alapjáraton megszűnik a szikra adás
levesszük a pipát és ugyan ugy megy, innen tudjuk, hogy a 2-s;3-s henger nem megy ilyenkor
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10071 Dátum: 2016.04.02 szombat, 18:37:07 »

nem a kompresszióval van baj, hanem hogy alapjáraton megszűnik a szikra adás
levesszük a pipát és ugyan ugy megy, innen tudjuk, hogy a 2-s;3-s henger nem megy ilyenkor

Biztosan nincs szikra? Ellenőriztétek? Az, hogy lehúzva nem változik a motor járása nem jelent egyet azzal, hogy nincs szikra.
Ha tényleg nincs, akkor meg kell nézni, hogy primer oldali kivezérlése megvan-e a közös gyújtótekercsüknek a PCM-től.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #10072 Dátum: 2016.04.02 szombat, 19:02:58 »

Biztosan nincs szikra? Ellenőriztétek? Az, hogy lehúzva nem változik a motor járása nem jelent egyet azzal, hogy nincs szikra.
Ha tényleg nincs, akkor meg kell nézni, hogy primer oldali kivezérlése megvan-e a közös gyújtótekercsüknek a PCM-től.

Biztos, de ha elkezded nyomni a gázt, olyan 1200-1500 körül már van és megy mind a 4 henger
ebben ez az érdekes, hogy hova tűnik a szikra alapjáraton
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10073 Dátum: 2016.04.02 szombat, 19:11:41 »

indító relé,bendix,gyujtáskapcsoló,önindító motor.szóval szerelő.

Köszönöm,átadom az infót!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10074 Dátum: 2016.04.02 szombat, 19:37:08 »

Biztos, de ha elkezded nyomni a gázt, olyan 1200-1500 körül már van és megy mind a 4 henger
ebben ez az érdekes, hogy hova tűnik a szikra alapjáraton

Akkor szkóppal lehet ellenőrizni hogy van-e vezérlés a PCM-től, és hogy jókor jön-e (valami jó referenciával, pl másik két henger tekercse, valamelyik jeladó).
Ha jókor jön, akkor biztosan a gyújtásalkatrészek között van a hiba. A tekercsek ellenállását lehet elsőnek mérni és hasonlítani a másik két hengerhez tartozóéval, primer oldali áram jelalakot összehasonlítani, szekunder oldali feszültséget. De ehhez nincs felszerelés minden szervizben.
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #10075 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 10:34:48 »

Vákum csöveket kövesd le valahol megrepedt vagy rossz helyre lett dugva.
elvileg már minden vákumcsövet átnézett a szerelő..a poén az hogy nem  mindig csinálja.most pl 2 napja eltünt a jelenség..

ui:új problémát véltem felfedezni..a fűtést ha ráadom..tök mindegy hogyan..(auto,vagy én állítom be fixre)nagyon sokáig hideget fúj..még 25-27 foknál is hiába fent van már a víz hőfoka,majd egyszercsak hirtelen bebolondul és veszettül elkezd fűteni...aztán gondol egyet és megint hideget fúj..mindezt pl ugy hogy fix 23fokra van állítva..ja és menetközben kluttyogó hang jön a motortér felöl..mi lehet ez?termosztát?
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.03 vasárnap, 10:39:36 írta Sanyikaa » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10076 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 11:03:06 »

elvileg már minden vákumcsövet átnézett a szerelő..a poén az hogy nem  mindig csinálja.most pl 2 napja eltünt a jelenség..

ui:új problémát véltem felfedezni..a fűtést ha ráadom..tök mindegy hogyan..(auto,vagy én állítom be fixre)nagyon sokáig hideget fúj..még 25-27 foknál is hiába fent van már a víz hőfoka,majd egyszercsak hirtelen bebolondul és veszettül elkezd fűteni...aztán gondol egyet és megint hideget fúj..mindezt pl ugy hogy fix 23fokra van állítva..ja és menetközben kluttyogó hang jön a motortér felöl..mi lehet ez?termosztát?

Szakaszos fűtés és kutyorgó típusú hang általában levegőt jelent a hűtőrendszerben.
Naplózva
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10077 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 20:22:04 »

Sziasztok.Nincs valakinek egy 2.0 16v benzines duratec motorhoz 2001 es szivósor jó állapotba??? És postázza külföldre is.....Meghalt a szivósorom itt meg egy vagyon lenne...
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10078 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 21:20:48 »

Sziasztok.Nincs valakinek egy 2.0 16v benzines duratec motorhoz 2001 es szivósor jó állapotba??? És postázza külföldre is.....Meghalt a szivósorom itt meg egy vagyon lenne...

Belezd ki, olcsóbb.  Wink vigyor3
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10079 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 21:55:34 »

Belezd ki, olcsóbb.  Wink vigyor3
Szia.Ha módomban áll nem szeretnék belezni de egy felujjitókészlet is jól jönne ha valaki meg tudná rendelni és kipostázná SOS be .Üdv
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10080 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 22:12:27 »

Szia.Ha módomban áll nem szeretnék belezni de egy felujjitókészlet is jól jönne ha valaki meg tudná rendelni és kipostázná SOS be .Üdv

Mi a baj a belezéssel? Sokunk (köztük én is) évek óta így használja. Semmi gond vele.
Bontó van külföldön is, nem volt jó állapotú? Vagy csak újjat néztél, ami horror ár?
1. Kicsi az esély, hogy egy 15 éves autóhoz jó állapotú szívósort talász, ami egyébként is hamar tönkre megy. Ha találsz is, az is hamar elkezd majd zörögni.
2. Tudtommal javítókészlet csak a FL-es szívósorhoz van, mivel a FL előttinek nem kivehetőek a szelepek és a tengely.
3. Veszel FL-es szívósort, de akkor venned kell FL-es olajszeparátort és PCV csövet is. Így már elég drága, még bontottan is.
Annak idején az angol MondeoSpares kínált bontott FL-es szívósort szeparátorral meg PCV-vel kb. 70-80 fonttért, de már megszüntek. Sad

Nem lebeszélni akarlak, a te döntésed, de készülj fel, hogy vagy hónapokig kell vadásznod, vagy nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
  
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 22:35:55 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #10081 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 22:44:16 »

Mi a baj a belezéssel? Sokunk (köztük én is) évek óta így használja. Semmi gond vele.
Bontó van külföldön is, nem volt jó állapotú? Vagy csak újjat néztél, ami horror ár?
1. Kicsi az esély, hogy egy 15 éves autóhoz jó állapotú szívósort talász, ami egyébként is hamar tönkre megy. Ha találsz is, az is hamar elkezd majd zörögni.
2. Tudtommal javítókészlet csak a FL-es szívósorhoz van, mivel a FL előttinek nem kivehetőek a szelepek és a tengely.
3. Veszel FL-es szívósort, de akkor venned kell FL-es olajszeparátort és PCV csövet is. Így már elég drága, még bontottan is.
Annak idején az angol MondeoSpares kínált bontott FL-es szívósort szeparátorral meg PCV-vel kb. 70-80 fonttért, de már megszüntek. Sad

Nem lebeszélni akarlak, a te döntésed, de készülj fel, hogy vagy hónapokig kell vadásznod, vagy nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
  

Szia bontó van de nem néztem csak javitó készleteket. A belezést megoldom de nem tudom hogy  mivel dugozzátok le .Üdv
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10082 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 22:59:47 »

Szia bontó van de nem néztem csak javitó készleteket. A belezést megoldom de nem tudom hogy  mivel dugozzátok le .Üdv

Epoxy gyurmával betömöd a lukat azt szervusz.
http://www.ebay.com/itm/CARGO-QUIKSTEEL-QUICKSTEEL-Steel-Reinforced-Epoxy-Putty-METAL-REPAIR-WELD-2oz-/170699425913

Így kell:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #10083 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 23:18:25 »

Hello mindenki!

Van egy 1.8 as benzines mondenom 240 ezer km van bent! 2000 km után esik minimumra az olajszint és fél litert öntök a maximumig... gyári 5w30 as ford olaj van bent! Olajcsere közleg szerintetek milyen olajatat kellene tenni bele? valaki 10w40 meg 5w40 et javasol hogy csökkeni fog az olajfogyasztása! van valakinek hasonló tapasztalata? vagy semmiképp ne térjek el a 5w30 tól? köszi

Azt lenne jó tudni, hogy közvetlen olajcsere után is ennyi-e az olajfogyasztás? Tapasztalt kollégiám szerint sokszor van olyan, hogy 10-12 ezer km-t elmegy az ember különösebb olajfogasztás nélkül, majd megjelenik egy néhány dl/1000km fogyasztás. Ha nincs még ilyen tapasztalatod, akkor maradnék az 5w-30 nál.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #10084 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 23:55:06 »

Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.

Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10085 Dátum: 2016.04.05 kedd, 06:57:12 »

Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.

Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?

Nekem is ez volt a baj anno a hollandert kellett kicserélni és azóta nem volt vele gondom!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #10086 Dátum: 2016.04.05 kedd, 16:25:05 »

Sziasztok!

A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet  (1l)? Ès a  gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10087 Dátum: 2016.04.05 kedd, 16:35:21 »

Sziasztok!

A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet  (1l)? Ès a  gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.

Fogyasztásra egy 5-10%-ot rá tud tenni. Gyorsulást nem befolyásolja, mert olyankor nyitva lenne amúgy is.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10088 Dátum: 2016.04.05 kedd, 17:07:40 »

Sziasztok!

A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet  (1l)? Ès a  gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.

Nekem nem nőtt a fogyasztásom, sőtt 2dl-el kevesebb lett a fedélzeti komp szerint.
Gyorsulásban semmi különbség.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10089 Dátum: 2016.04.05 kedd, 17:52:57 »

Közben nekem is lenne egy kérdésem.
A szervószivattyú alsó részénél elkezdett szivárogni az olaj [gyanítom, hogy a nyomócső csatlakozójánál]. Nagyon nem örülök neki, mert másfél hónapja olajcserénél szemrevételeztem alaposabban a motorteret, akkor még nem láttam semmi szivárgást.
Külföldi fórumokon a teflonszalagos sufnimegoldást javasolták, viszont én jómagam nem merem annyira szétbontani a dolgokat, hogy a hollanderhez hozzáférjek. Szervizben nyilván csak csere jöhet szóba. De mit kell vajon cserélni? Kivülről alig látni valamit.

Volt már valakinnek hasonló problémája? Mi lett a megoldás?

Én kb. két hete cseréltem a hollandert,3.000Ft meg egy kis türelem.( + én félbe vágtam egy 19-es villáskulcsot,hogy hozzáférjek normálisan)
A szervótartályon kívül semmi mást nem kell lebontani hozzá,nagy szakértelmet nem igényel,inkább odafigyelést.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10090 Dátum: 2016.04.05 kedd, 19:21:58 »

Fogyasztásra egy 5-10%-ot rá tud tenni. Gyorsulást nem befolyásolja, mert olyankor nyitva lenne amúgy is.

A 10% nagyon nagyon erős szerintem. Ez honnan van ez az érték?
10% az mondjuk 9dl egy benzinesnél. Ilyen fogyinövekedést egy klima kompresszor képes generálni, ami erősen érezhetően megfogja az autót.
A belezésnél semmi érezhető teljesítménycsökkenés nincs ami szerintem reálisan, ha van is fogyasztásnövekedés, akkor az szerintem max 2 dl / 100 km.
Én a TalkFord fórumán részletesen végigolvastam a belezés utáni tapasztalatokat és senki nem panaszkodott fogyasztásnövekedésre. Legalábbis nem belezés kapcsán.
Szerintem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10091 Dátum: 2016.04.05 kedd, 21:36:57 »

Sziasztok!

A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet  (1l)? Ès a  gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.
Csak ráparázol. Fogyasztásban nincs észrevehető változás, kis és közepes tartományokban némileg kevesebb nyomatékod lesz, és a károsanyag kibocsájtásod talán egy paraszthajszálnyit romlik. Emlékeim szerint ezeket olvastam a TalkFord-on anno. Szóval semmi objektív módon megfigyelhető.

Amikor az én szívósorom újra lett cserélve nem vettem észre semmit, sehol. A tudat megnyugtató hogy rendben van, meg ugye nem akartam a gázinjektorokat egy tréj szívósorba belefuratni.
FD.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.05 kedd, 21:50:48 írta FokaDriver » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10092 Dátum: 2016.04.05 kedd, 22:23:14 »

A 10% nagyon nagyon erős szerintem. Ez honnan van ez az érték?
10% az mondjuk 9dl egy benzinesnél. Ilyen fogyinövekedést egy klima kompresszor képes generálni, ami erősen érezhetően megfogja az autót.
A belezésnél semmi érezhető teljesítménycsökkenés nincs ami szerintem reálisan, ha van is fogyasztásnövekedés, akkor az szerintem max 2 dl / 100 km.
Én a TalkFord fórumán részletesen végigolvastam a belezés utáni tapasztalatokat és senki nem panaszkodott fogyasztásnövekedésre. Legalábbis nem belezés kapcsán.
Szerintem.

Barátomé, aki kibelezte a sajátját. Abban még hibátlanul működött előtte. Ugyanaz a felhasználás, ugyanaz az üzemanyag, és valami 6-7 dl plusz hosszútávon számolva.

A klíma egy terhelés a főtengelyen, a másik egy a motor töltetcseréjének hatékonyságát befolyásoló beavatkozás. Az egyiket nem érdekli, hogy mennyire nyomod a gázt (a padlógáz kivételével), a másik terhelés és motor-fordulatszám függvényében van szabályozva. Szerintem a "mennyire érzem, hogy megfogja" nem éppen elégséges ahhoz, hogy abból fogyasztás-különbséget lehessen számolni.
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #10093 Dátum: 2016.04.05 kedd, 23:41:16 »

Sziasztok!

A szivósor herélés okozhat némi fogyasztás többletet  (1l)? Ès a  gyorsulást is mintha gyengebnek érezném.

Ha ez nem  akkor a kuplung az okozhatja ezeket?Mostanában azt vettem észre feljebb fog de még nem csúszik egyértelműen .
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Balu25
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #10094 Dátum: 2016.04.06 szerda, 05:38:43 »

Sziasztok
Szeretnék érdeklődni valakinek van-e javítási könyve mk3-hoz.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10095 Dátum: 2016.04.06 szerda, 22:47:55 »

Sziasztok
Szeretnék érdeklődni valakinek van-e javítási könyve mk3-hoz.
Én ebből szoktam kinézni ha barkácsolnom kell:
http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Ford-Mondeo-Petrol-Diesel-X-to-03-Car-Workshop-Manuals-Book-3990-/200942132837?hash=item2ec9159e65:g:ExwAAOSwpIdW7xlT

Kellően részletes, olcsón fellelhető neten használtan.  Asszem én 5000 Ftért vettem. Sokszorosan visszahozza az árát.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10096 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 09:36:46 »

Sziasztok!

Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10097 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 10:03:14 »

Sziasztok!

Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?

Nekem eredetit tett be a szerelő.
Azt mondta, hogy az utángyártottnak nagy a szórása és gyakoribb a meghibásodása.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10098 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 10:33:48 »

Nekem eredetit tett be a szerelő.
Azt mondta, hogy az utángyártottnak nagy a szórása és gyakoribb a meghibásodása.

Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak  ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10099 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 12:09:07 »

Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak  ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.

Bontott?
Rizikós tudom, de olcsóbb - lényegesen.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.