Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:20:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261123 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #10650 Dátum: 2016.07.20 szerda, 11:11:07 »

Sziasztok!

A segítslgeteket kérném.
2011-es 2,0 literes automata váltós kombi Mondeomban a múlt héten Olaszországban meghalt a benzinpumpa.
Az ilyenkor szokásos autómentő, irány egy szerelő.
Miután fontos volt hazaérni hétfő reggelre, azt kértem a szervízben, hogy valamilysen módon csinálják meg az autót. Persze mindez szomat délben kezdődött.
A szervízben sok-sok olasz stílusú telefonálás köbetkezett.
Az egyik emberük visszavitt a kempingbe, mondták, majd hívnak, ha kész.
Természetesen alkatrész sehol nem volt.
Ennek ellenére eset 7-re az autó mozgásképes lett, beraktaka egy nem 100%-san ebbe a kocsiba való szivíttyút.
Egy problémát mondtak, hogy az üzemanyag szintejelző csat 1/4-et mutat és a számítógépis fals adatot közöl a még megtehető távolságról.
Semmi gon, a tank televolt, elindultunk.
Ca 350 km megtétele után a kocsi elkezdett lassulni. Sikerült kiállni egy parkolóba. Kb 10 perc várakozás után simán elindult, 500 km után megint elkezdett lassulni. Megállás, majd újra indulás hazáig.
A Cromax oldalán láttam, hogy többfajta szintjelző van, hogy lehet eldönteni melyik a jó?
Hogy kell kiszedni a szivattyút?
Szerintem a szinjelző hamis jelzése és a lassulás között összefüggés van.
Segítségeteket előre is köszi.

Gyuri
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10651 Dátum: 2016.07.20 szerda, 11:54:00 »

Szia!

A takarítási láz is igaz lehet, de főleg azért kezdtem bele a teljes átvizsgálásba, mert egyrészt ideje van, másrészt újra jelentkezett az 1500-2000 fordulat közötti rángatás. Gyertyák múlt évben cserélt Motocraftok, gyújtókábelek és a trafó szintén akkor lett cserélve. Villamos szaki megnézte, azokkal most nincs is gond. Mivel már nem tudok mit kitalálni, elkezdtem végigmenni a lehetséges további hibaforrásokon, így néztem meg az alapjárati motort is, amelynek kissé gyanús a működése. Hidegen csak max. 1200-ig megy a fordulat alapjáraton, melegen viszont leejti 700 alá, így gondoltam, egy tisztítást megér ez is. Lehet, hogy nem ettől rángat, de legalább ki tudom zárni.

A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10652 Dátum: 2016.07.20 szerda, 12:59:14 »

A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!

Ezt ma kipróbálom, köszi. Mire gondolnál még a rángatás miatt?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10653 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:04:07 »

Szia!

A takarítási láz is igaz lehet, de főleg azért kezdtem bele a teljes átvizsgálásba, mert egyrészt ideje van, másrészt újra jelentkezett az 1500-2000 fordulat közötti rángatás. Gyertyák múlt évben cserélt Motocraftok, gyújtókábelek és a trafó szintén akkor lett cserélve. Villamos szaki megnézte, azokkal most nincs is gond. Mivel már nem tudok mit kitalálni, elkezdtem végigmenni a lehetséges további hibaforrásokon, így néztem meg az alapjárati motort is, amelynek kissé gyanús a működése. Hidegen csak max. 1200-ig megy a fordulat alapjáraton, melegen viszont leejti 700 alá, így gondoltam, egy tisztítást megér ez is. Lehet, hogy nem ettől rángat, de legalább ki tudom zárni.

Szia,

A rángatásnak nincs köze az alapjárati motornak, inkább a légtömegmérőnek, azt tisztítsd ki. Meg a fojtószelepházat. 
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10654 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:06:59 »

A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!

Ha visszahozza 700-ról, akkor nincs baja.
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10655 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:14:15 »

Szia,

A rángatásnak nincs köze az alapjárati motornak, inkább a légtömegmérőnek, azt tisztítsd ki. Meg a fojtószelepházat. 

Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10656 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:14:58 »

Ha visszahozza 700-ról, akkor nincs baja.

Nem áll le, akkor nem bántom.  Wink
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10657 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:40:30 »

Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!

Azt nezheted...szolj ha megtalaltad  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #10658 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:45:35 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10659 Dátum: 2016.07.20 szerda, 13:50:50 »

Azt nezheted...szolj ha megtalaltad  vigyor3

Akkor ez nincs az enyémen  worship Még jó, hogy nem néztem, csak megkerestem, hogy nézhet ki. Ez akkor milyen motorhoz való? https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/levego_mennyiseg_mero_maf/levego_mennyiseg_mero_maf_ford_mondeo_2000-2007_benzines_16429
Benzineshez írja, 2000-2007 közöttihez.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10660 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:02:16 »

Akkor ez nincs az enyémen  worship Még jó, hogy nem néztem, csak megkerestem, hogy nézhet ki. Ez akkor milyen motorhoz való? https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/levego_mennyiseg_mero_maf/levego_mennyiseg_mero_maf_ford_mondeo_2000-2007_benzines_16429
Benzineshez írja, 2000-2007 közöttihez.

Mondeohoz  vigyor3 Hogy nem tudod beepiteni, mert alapvetoen nincs MAF az autodban ? pff azt ki nem xarja le. Te MAF-ot kerestel a mondeodhoz, ok meg csak kielegitik a vasarloi igenyeket  vigyor3 Ennyike  vigyor3
Egyebkent az otomata valtos Mondeokban van MAF. Ha tied otomata, akkor kell lennie. Ha nem otomata, akkor szereltess be egy otomatat es maris vehetel egy MAF-ot  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10661 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:03:46 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.

Az meg nem olyan gaz...szerintem...ahhoz kepest, hogy van aki mar vegyestuzelesukent uzemelteti a verdajat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #10662 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:07:44 »

Az meg nem olyan gaz...szerintem...ahhoz kepest, hogy van aki mar vegyestuzelesukent uzemelteti a verdajat  vigyor3
Nah. Egyszerűen csak elosztja az olajcsere költségeit, hogy ne egyszerre legyen megterhelő kiadni annyi pénzt  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10663 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:16:57 »

Egyebkent az otomata valtos Mondeokban van MAF. Ha tied otomata, akkor kell lennie. Ha nem otomata, akkor szereltess be egy otomatat es maris vehetel egy MAF-ot  vigyor3

Ezt sem tudtam eddig, persze az enyém kéziváltós. Nem tervezem automatára alakítani  nyes
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #10664 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:18:26 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.

Lesz az még több is... ilyenkor még nem érdemes vele semmit sem csinálni. Figyeld és töltögesd újra.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10665 Dátum: 2016.07.20 szerda, 14:43:01 »

Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!

Állíts a határoló csavaron.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10666 Dátum: 2016.07.20 szerda, 15:56:37 »

Nah. Egyszerűen csak elosztja az olajcsere költségeit, hogy ne egyszerre legyen megterhelő kiadni annyi pénzt  vigyor3

Nezzuk a jo oldalat, mindig friss olaj van a mociban  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10667 Dátum: 2016.07.20 szerda, 17:10:16 »

Az alapjárati motor takarítási láz keretein belül ma én is megpucoltam az említett alkatrészt, holott semmi rendelleneset nem tapasztaltam. vigyor3

Igencsak koszos volt, szóval biztos nem ártott neki. Aztán félig üzemmeleg motornál lehúztam a csatit és leállt. Az itt olvasottak alapján ez nem túl jó, viszont mégsincs semmi baja az alapjáratomnak. Akkor hogy is van ez?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10668 Dátum: 2016.07.20 szerda, 17:17:22 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.

Az semmi, ne foglakozz vele. Szelepfedél tömítést azért cseréld,(nem nagy munka) hátha ott is elmegy egy kis olaj.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #10669 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:12:09 »

Az semmi, ne foglakozz vele. Szelepfedél tömítést azért cseréld,(nem nagy munka) hátha ott is elmegy egy kis olaj.

Igen gondoltam erre is, hogy lehet a 10ezer km alatt hátha ott is elmegy egy piciket. Nem értek hozzá szóval szándékosan nem akarok butaságot mondani, de mikor 10ezer km-el ezelőtt cseréltem az olajat szép barna jött le belőle és nem korom fekete mint anno a benzines escortomból.

Az is lehet, hogy csak szelepszár szimeringes, de megnyugtató hogy azt írod Te is meg más is hogy nem vészes az még.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10670 Dátum: 2016.07.20 szerda, 19:38:01 »

Igen gondoltam erre is, hogy lehet a 10ezer km alatt hátha ott is elmegy egy piciket. Nem értek hozzá szóval szándékosan nem akarok butaságot mondani, de mikor 10ezer km-el ezelőtt cseréltem az olajat szép barna jött le belőle és nem korom fekete mint anno a benzines escortomból.

Az is lehet, hogy csak szelepszár szimeringes, de megnyugtató hogy azt írod Te is meg más is hogy nem vészes az még.

majd akkor kezdj el aggodni, mikor a motorhazteton vagnod kell egy lyukat es infuzionak bekotod az 5 literes olajos kannat mert mar csak ugy tudol menni A-B-be  vigyor3
De akor mar erdemes a forgalmiban atuttetni az uzemanyag fajtat benzinrol vegyestuzelesu-re  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10671 Dátum: 2016.07.20 szerda, 21:41:17 »

Sziasztok!

A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni rinya. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).

Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10672 Dátum: 2016.07.20 szerda, 22:41:19 »

Sziasztok!

A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni rinya. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).

Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi

A felfüggesztést olcsón ki lehet hozni gyári(jó állapotú) bontott alkatrészekből. Az egyedüli nagyobb kiadás a motorgenerál (vagy motorcsere)lehet. A kérdés, hogy muszáj-e hozzányúlni. Te érzel valamit abból, hogy az 1-es hengerben alacsony a kompresszió? Mert ha pl "csak" annyi a baja hogy eszi kicsit az olajat, azzal azért együtt lehet élni, főleg ha nem túl magas a futásteljesítmény/év.

Szóval, nagynak tűnhet a baj, de lehet hogy viszonyleg olcsón meg tudod oldani, és nem kell kocsi nélkül maradnod.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10673 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 07:59:55 »

A felfüggesztést olcsón ki lehet hozni gyári(jó állapotú) bontott alkatrészekből. Az egyedüli nagyobb kiadás a motorgenerál (vagy motorcsere)lehet. A kérdés, hogy muszáj-e hozzányúlni. Te érzel valamit abból, hogy az 1-es hengerben alacsony a kompresszió? Mert ha pl "csak" annyi a baja hogy eszi kicsit az olajat, azzal azért együtt lehet élni, főleg ha nem túl magas a futásteljesítmény/év.

Szóval, nagynak tűnhet a baj, de lehet hogy viszonyleg olcsón meg tudod oldani, és nem kell kocsi nélkül maradnod.

Az esővíz kérdésére van megoldás,igazából filléres. Olvass egy kis karosszériá-t.
Az ajtó rozsdásodása szintén megfékezhető, lassítható valamennyire. Csiszolópapír, alapozó, festék.
Mindezek anyagköltsége szumma 5.000 ft.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10674 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:49:25 »

Sziasztok!

A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni rinya. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).

Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi

Van ra esely, hogy hengerfej felujitas. Ez siman lehet 150k. Attol meg mukodik az auto, de nyilvan nem erdemes sokaig huzni a javittatast.
A tobbit relative olcsobol meg lehet uszni.
De ha mar ennyire leirtad magad, akkor inkabb add el az autot es vegyel valami olcson fenntarthato valamit. Suzuki akarmi.

Naplózva

blah blah blah
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10675 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 11:54:54 »

Van ra esely, hogy hengerfej felujitas. Ez siman lehet 150k. Attol meg mukodik az auto, de nyilvan nem erdemes sokaig huzni a javittatast.
A tobbit relative olcsobol meg lehet uszni.
De ha mar ennyire leirtad magad, akkor inkabb add el az autot es vegyel valami olcson fenntarthato valamit. Suzuki akarmi.



Szia!

Nem írtam le igazából, mert szeretem a kocsit, de hirtelen túl sok a kiadás vele és most áll az autó, mert egy Fordos szerelő nem javasolta az autózást vele (az olaj amit a motor nem használ fel tovább rontja a rendszert, Lambda szonda, katalizátor amiből nem tud eltávozni az olaj...). A kocsi eladását a sok kiadás miatt gondoltam. A terv a kocsi vásárlásakor egy benzines Galaxy lett volna a család miatt, de kevés volt rá a 650 ezer.

Üdv! Tibi
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10676 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 12:00:46 »

Szia!

Nem írtam le igazából, mert szeretem a kocsit, de hirtelen túl sok a kiadás vele és most áll az autó, mert egy Fordos szerelő nem javasolta az autózást vele (az olaj amit a motor nem használ fel tovább rontja a rendszert, Lambda szonda, katalizátor amiből nem tud eltávozni az olaj...). A kocsi eladását a sok kiadás miatt gondoltam. A terv a kocsi vásárlásakor egy benzines Galaxy lett volna a család miatt, de kevés volt rá a 650 ezer.

Üdv! Tibi

Neked kell eldontened mit bir a csaladi kassza. A Mondeo nem a legolcsobban fenntarthato auto.
Naplózva

blah blah blah
vajdarobee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10677 Dátum: 2016.07.22 péntek, 17:54:32 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.

Ha 1000 alatt elmegy 1 liter érdemes gyűrűztetni, addig nem érdekes. Nekem most volt 260.000-nél gyűrűzve 2.0 benzines, mert 1000 km alatt 2,5-3 l olajat tolt át a rendszeren, ellágyult az olajlehúzó gyűrű.
Ez a sorsa ezeknek a motoroknak, teljesen mindegy melyik évjárat. Egyszer elkezdi enni, és nem hagyja abba Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.22 péntek, 18:01:00 írta vajdarobee » Naplózva

Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10678 Dátum: 2016.07.22 péntek, 18:43:14 »

Ha 1000 alatt elmegy 1 liter érdemes gyűrűztetni, addig nem érdekes. Nekem most volt 260.000-nél gyűrűzve 2.0 benzines, mert 1000 km alatt 2,5-3 l olajat tolt át a rendszeren, ellágyult az olajlehúzó gyűrű.
Ez a sorsa ezeknek a motoroknak, teljesen mindegy melyik évjárat. Egyszer elkezdi enni, és nem hagyja abba Smiley

Nem csak gyűrűk miatt eheti az olajat. Lehet szelepszár szimering, de akár eltömődött pcv szelep is, vagy hordósra kopott hengerfal. Ha fogy az olaj, meg kell keresni az okát és aszerint cselekedni. Én 460 ezernél jàrok és most kezdte csak enni az olajat, kb. 8dl/1000km. Jövőre generál.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.22 péntek, 19:43:35 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10679 Dátum: 2016.07.23 szombat, 09:41:54 »

Sziasztok!

A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén. Mentem vele 50 km-t és utána a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?

Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!

Baracus (2.0 2001)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10680 Dátum: 2016.07.23 szombat, 10:15:00 »

Sziasztok!

A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén. Mentem vele 50 km-t és utána a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?

Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!

Baracus (2.0 2001)

Előtte is világított? Ki kell olvasni a hibakódot.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #10681 Dátum: 2016.07.23 szombat, 13:12:26 »

Előtte is világított? Ki kell olvasni a hibakódot.

nem, nem világtott
Naplózva
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #10682 Dátum: 2016.07.23 szombat, 21:23:17 »

Kedves Vajdarobee!

Megmondanád, hogy nagyságrendileg mennyiből jött ki a gyűrűzés?
És mennyi lehet a szelepszár szimmering csere?

Köszi

Gyuri
Naplózva
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #10683 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 17:48:40 »

ÜDV!

Ötleteket kérnék. Tegnapi nap előzés közben 4000-es fordulat körül elkezdet dadogni az autó majd lelassult, le esett a fordulat végül megállt.
Kis idő után beindult,de csak alapjárat közelében tudtam menni vele, mert nagyobb terhelésnél megint leállt.
Ma semmi baja. (2003-as 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10684 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 19:50:47 »

ÜDV!

Ötleteket kérnék. Tegnapi nap előzés közben 4000-es fordulat körül elkezdet dadogni az autó majd lelassult, le esett a fordulat végül megállt.
Kis idő után beindult,de csak alapjárat közelében tudtam menni vele, mert nagyobb terhelésnél megint leállt.
Ma semmi baja. (2003-as 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget.


Kifogyott a benzin. Ma meg a kutnal kezdtel  vigyor3
Amennyiben minden nagyobb allas utan beindul es egy darabig jo, akkor erdemes belekukkantani a tankba, mert lehet tele van szmotyivel.
Gyujto trafo, kabel, gyertya ellenorzes, illetve benya szippantyu nyomas ellenorzes. Check engine vilagit ?

Egyebkent meg valami baja van a gepednek...de ez csak egy otlet  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 19:52:25 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #10685 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 21:16:19 »

A benzin jó ötlet, rögtön a mutató néztem, de negyeden felül volt. Wink
A trafó, kábelek, gyertyák újak és mind gyári.
A Check engine nem világít.
A tankba kukkantás illetve a szivattyú nyomás mérést, hogy kellene kivitelezni (vagy már ezek inkább szerelőnek való feladatok)

Köszi!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10686 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 22:05:11 »

Sziasztok,

a benzinszűrőnek (2.0) hány km a csereperiódusa?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 22:18:19 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10687 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 22:38:12 »

A benzin jó ötlet, rögtön a mutató néztem, de negyeden felül volt. Wink
A trafó, kábelek, gyertyák újak és mind gyári.
A Check engine nem világít.
A tankba kukkantás illetve a szivattyú nyomás mérést, hogy kellene kivitelezni (vagy már ezek inkább szerelőnek való feladatok)

Köszi!

Szerelo, de van egy gyanum, hogy dzsuva van a tankban. Amikor elindulsz es haladsz felkavarodik a szmotyi es a szivattyuban levo szuro felszedi. ilyenkor leesik a nyomas. Nekem is volt egyszer ilyen.
A nyomast celszerszammal merik. A kukkantas mar macerasabb, mert le kell szerelni a tankot, hogy kivegyek a pumpat. Es csak akkor derul ki, hogy tenyleg dzsuvas a tank vagy sem. Szoval picit lutri, de a leirtak alapjan siman lehet ez az ok.
Naplózva

blah blah blah
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #10688 Dátum: 2016.07.26 kedd, 10:13:59 »

Köszi!
Akkor megnézetem egy szakival.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #10689 Dátum: 2016.07.26 kedd, 22:06:20 »

Sziasztok,

a benzinszűrőnek (2.0) hány km a csereperiódusa?
60 ekm
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10690 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:30:01 »

Üdv.!

Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!  falbav falbav falbav
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Zoli652
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #10691 Dátum: 2016.07.27 szerda, 17:39:14 »

Üdv mindenkinek! Véleményt szeretnék kérni Tőletek! Van egy 2005.11.havi 1.8-125 LE Mondeom.Motorjában 160 E km.van.Még csak egy éve van nálam,de azt tapasztaltam,hogy autópályás utak alkalmával jelentősen lemegy az olajszintem.Egy Miskolc Bp távon oda vissza kb 380 km,felső nívóról lemegy középre.Mivel elég keveset használom,főleg városban,néha egy pesti út.Városi forgalomban nem tapasztalok ilyen mérvű fogyást,persze csipegeti,de nem ennyire.A fogyasztás computer szerint 7-7.5 liter ez teletankolásnál is igazolódik.Pályán 7.5-8.5 sebességfüggő.Most gyári 5W30 van benne,de javasolták a 10W40-et (ezt a gépkönyv is engedi),vagy az 5W40-et.Amúgy tökéletes a járgány,nagyon szeretem.Ti melyik olajat javasolnátok beletenni? Tisztelettel Zoli 652
 
Naplózva

2005/11 1.8 trend 125 LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10692 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:02:51 »

Üdv.!

Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!  falbav falbav falbav

Ne rugdosd a gazpedalt  vigyor3
Biztos, hogy jol raktak ossze azt a mocit ?
Szivosor ki lett herelve vagy helyre lett allitva a gyari allapot ?
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.27 szerda, 20:40:34 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10693 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:15:03 »

Ne rugdosd a gazpedalt  vigyor3
Biztos, hogy jol raktak ossze azt a mocit ?
Szivosor ki lett herelve vagy helyre lett allitva a gyari allapot ?


szívósor herélve van! Remélem jól rakták össze, mivel olyan helyen csinálták
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10694 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:39:45 »

Üdv.!

Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!  falbav falbav falbav

Szia,

Meleg motornál húzd le az alapjárati motor csatiját.  Leáll?
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10695 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:31:52 »

Szia,

Meleg motornál húzd le az alapjárati motor csatiját.  Leáll?

holnap megnézem
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10696 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:54:19 »

szívósor herélve van! Remélem jól rakták össze, mivel olyan helyen csinálták

Melegen is csinalja ?
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10697 Dátum: 2016.07.29 péntek, 10:17:57 »

Melegen is csinalja ?

Igen! de a herélés előtt is csinálta! Sőt a motor generál előtt is bár akkor sokkal intenzívebben! Most szinte alig észrevehető, de mégis!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10698 Dátum: 2016.07.29 péntek, 11:27:10 »

hideg és meleg motornál is ha lehúzom a csatit az alapjárati léptetőmotorról megáll a kocsi
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10699 Dátum: 2016.07.29 péntek, 12:20:40 »

hideg és meleg motornál is ha lehúzom a csatit az alapjárati léptetőmotorról megáll a kocsi

A lejto aljan ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.