Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:40:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260894 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10850 Dátum: 2016.08.30 kedd, 07:59:12 »

Sziasztok !

Köszönöm a válaszokat .
Adalékot már próbáltam nem jött be .
A motor belsejében nem található olajsár .Ha normális módban használom nem is fűstől ,de ha pörgetem rendesen, csúnya dolgok jönnek ki a kipufogón . wow1


Általában az "adagolók" kb. 600-700 km után kezdenek dolgozni, ha nem nagy a probléma.

Amúgy mi az a "csúnya" dolog? Mert ha kék füst akkor meg kell bontani a motort.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 08:01:14 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10851 Dátum: 2016.08.30 kedd, 19:26:23 »

Jó estét!

Néha "daráló" hangot hallani menet közben, de van hogy alapjáraton is! Lendkeréken kívül minden új! De lehetne még váltó is? Nyílván nehéz így bármit mondani, de alapjáraton mi a bánat darálhat benne néha?

pé. a motor eppen joizuen nyammogja az orvenylapatokat...
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10852 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:22:29 »

pé. a motor eppen joizuen nyammogja az orvenylapatokat...
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lacka68
Vendég
« Új hozzászólás #10853 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:39:20 »

Sziasztok!
2002. évjáratú 1.8-as, 125 LE-s motorú gépem van, amely eddig már 407 ezer km-t taps futott. Minden eredeti, a motor még bontatlan. Kissé elkezdte szürcsölni az olajat, most már ott tartok, hogy 1000 km/7-10 deciliter használattól függően. Városi forgalomban több, pályán kevesebb.
Morgós hangok is jönnek a motorból, az ereje sem a régi...
Egy szerelő barátom azt mondta, hogy a motorhoz hozzányúlni, felújítani - gyűrűzni, szelepszár szimmeringeket cserélni meg mit tudom még mit - költséges és nem feltétlen biztos, hogy sikeres megoldás.
Azt javasolta, hogy jobb egy bontott, keveset futott, jó állapotú motort szerezni és azt beépíteni.
Van valami javaslatotok, hogy mit tegyek? Egyáltalán honnan érdemes kezdeni  a motorkeresést?
Várom segítő javaslatotokat.
Naplózva
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10854 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:53:43 »

Sziasztok !

Minden benzines mondeonak olyan a hangja a levegőszűrőnél mintha vissza pufogna ? szomoru1
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10855 Dátum: 2016.08.30 kedd, 21:16:24 »

Általában az "adagolók" kb. 600-700 km után kezdenek dolgozni, ha nem nagy a probléma.

Amúgy mi az a "csúnya" dolog? Mert ha kék füst akkor meg kell bontani a motort.

Ha álló helyzetben odaléptem párszor feketére festette az aszfaltot ,mint egy túl etetett diesel.
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10856 Dátum: 2016.08.30 kedd, 21:22:42 »

Az üzemanyag tankot hogyan lehet házilag leszerelni? Mivel valamelyik okos tervezőmérnök a benzinszivattyút úgy gondolta, hogy soha sem kell cserélni vagy tisztítani és a hátsó ülés alatt található nyílást kicsire tervezte. Így a szivattyút nem lehet kiszerelni csak a tank leszerelésével. A problémám az volt, hogy megállt a motor és  nem indult el. A tesztelést a közös nyomócsőre menő üzemanyag vezeték lehúzásával kezdtem. Itt már nem jött a benzin. A szivattyú hangját nem hallottam - tehát nem dugulás. Azért ellenőriztem a szűrőnél is, hogy jön é a nafta, de sajna nem. Műszerrel kimértem a szivattyú elektromos vezetékét - ott megkapta a feszültséget. Tehát maradt hibaforrásnak az üzemanyag-szivattyú. Tudja esetleg valaki milyen gyártású az eredeti? Milyet érdemes szerezni bele?
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #10857 Dátum: 2016.08.30 kedd, 21:45:35 »

Sziasztok !

Minden benzines mondeonak olyan a hangja a levegőszűrőnél mintha vissza pufogna ? szomoru1

Szia! nekem is csinálja. H amegadja valaki a választ engem nagyon érdekelne.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10858 Dátum: 2016.08.30 kedd, 21:51:51 »

Az üzemanyag tankot hogyan lehet házilag leszerelni? Mivel valamelyik okos tervezőmérnök a benzinszivattyút úgy gondolta, hogy soha sem kell cserélni vagy tisztítani és a hátsó ülés alatt található nyílást kicsire tervezte. Így a szivattyút nem lehet kiszerelni csak a tank leszerelésével. A problémám az volt, hogy megállt a motor és  nem indult el. A tesztelést a közös nyomócsőre menő üzemanyag vezeték lehúzásával kezdtem. Itt már nem jött a benzin. A szivattyú hangját nem hallottam - tehát nem dugulás. Azért ellenőriztem a szűrőnél is, hogy jön é a nafta, de sajna nem. Műszerrel kimértem a szivattyú elektromos vezetékét - ott megkapta a feszültséget. Tehát maradt hibaforrásnak az üzemanyag-szivattyú. Tudja esetleg valaki milyen gyártású az eredeti? Milyet érdemes szerezni bele?
Szerintem házilag cucli. Talán még a kipufogó is útban van. DE:
Én a következőt csináltam. Nekem a tank jeladóm nem működött. Ugyanúgy nem fér át a lukon a cucc, mint neked. Én lejjebb engedtem a tankot amennyire a kipu engedte, és az ülés alatti lemezbe belereszeltem annyit, hogy a tankból kiszedett kerek akármi, oldalra fordítva már kifért rajta. A reszelést a nagy gumidugó még éppen eltakarja. Az enyém dízel, fogalmam sincs, hogy a benzinesnek a méreteivel is kivitelezhető ez.
Holnap lefotózom, hogy mit és mekkorát faragtam, ha gondolod.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #10859 Dátum: 2016.08.30 kedd, 22:27:29 »

Szerintem házilag cucli. Talán még a kipufogó is útban van. DE:
Én a következőt csináltam. Nekem a tank jeladóm nem működött. Ugyanúgy nem fér át a lukon a cucc, mint neked. Én lejjebb engedtem a tankot amennyire a kipu engedte, és az ülés alatti lemezbe belereszeltem annyit, hogy a tankból kiszedett kerek akármi, oldalra fordítva már kifért rajta. A reszelést a nagy gumidugó még éppen eltakarja. Az enyém dízel, fogalmam sincs, hogy a benzinesnek a méreteivel is kivitelezhető ez.
Holnap lefotózom, hogy mit és mekkorát faragtam, ha gondolod.

Köszi a választ! Én is gondolkodtam ilyesmin. Várom a képet!
Üdv! Tibor
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10860 Dátum: 2016.08.30 kedd, 22:34:40 »

Köszi a választ! Én is gondolkodtam ilyesmin. Várom a képet!
Üdv! Tibor

http://mondeoclub.ru/remont/fm3/sys_pit/benzonasos.php

Orosz kollégák megoldották. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10861 Dátum: 2016.08.30 kedd, 23:13:35 »

Az üzemanyag tankot hogyan lehet házilag leszerelni? Mivel valamelyik okos tervezőmérnök a benzinszivattyút úgy gondolta, hogy soha sem kell cserélni vagy tisztítani és a hátsó ülés alatt található nyílást kicsire tervezte. Így a szivattyút nem lehet kiszerelni csak a tank leszerelésével. A problémám az volt, hogy megállt a motor és  nem indult el. A tesztelést a közös nyomócsőre menő üzemanyag vezeték lehúzásával kezdtem. Itt már nem jött a benzin. A szivattyú hangját nem hallottam - tehát nem dugulás. Azért ellenőriztem a szűrőnél is, hogy jön é a nafta, de sajna nem. Műszerrel kimértem a szivattyú elektromos vezetékét - ott megkapta a feszültséget. Tehát maradt hibaforrásnak az üzemanyag-szivattyú. Tudja esetleg valaki milyen gyártású az eredeti? Milyet érdemes szerezni bele?
Szia .
Ha van  szerelő aknád megoldható a dolog ,a hátsó ülés alatt lévő elektromos csatit húzd le ,emeld meg min 10 cm a kocsi hátulját,utána irány az akna
szükséged lesz egy 8-as dugó kulcsra , 13-ra hosszú szárral csavarhúzóra ,és egy fogóra ,de nem is folytatom ,mert lehet ,hogy nincs is aknád ,de ha van küld el a számod privát üzenetben, felhívlak és inkább  elmondom szóban, talán egyszerűbb lesz . A fentről szerelést nem ajánlom ,mert  nagyobb cumi mint leszedni,és ha le szeded még a tankot is ki tudod takarítani ,valószínű rá fér . Smiley
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10862 Dátum: 2016.08.31 szerda, 07:52:10 »

Sziasztok!
2002. évjáratú 1.8-as, 125 LE-s motorú gépem van, amely eddig már 407 ezer km-t taps futott. Minden eredeti, a motor még bontatlan. Kissé elkezdte szürcsölni az olajat, most már ott tartok, hogy 1000 km/7-10 deciliter használattól függően. Városi forgalomban több, pályán kevesebb.
Morgós hangok is jönnek a motorból, az ereje sem a régi...
Egy szerelő barátom azt mondta, hogy a motorhoz hozzányúlni, felújítani - gyűrűzni, szelepszár szimmeringeket cserélni meg mit tudom még mit - költséges és nem feltétlen biztos, hogy sikeres megoldás.
Azt javasolta, hogy jobb egy bontott, keveset futott, jó állapotú motort szerezni és azt beépíteni.
Van valami javaslatotok, hogy mit tegyek? Egyáltalán honnan érdemes kezdeni  a motorkeresést?
Várom segítő javaslatotokat.

Rosszul mondta a szerelő. Tuti a motorgenerál de nagyon drága, feltéve, hogy hozzáértő csinálja. Csere motor olcsóbb, egyszerűbb, de lutri. Lehet 50.000km után az is elkezdi enni az olajat. Neked valószínű az olajlehúzó gyűrűk betegeskednek. Mk2 fórumtársat keresd cseremotor kapcsán.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 08:04:47 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10863 Dátum: 2016.08.31 szerda, 08:03:58 »

Szia .
Ha van  szerelő aknád megoldható a dolog ,a hátsó ülés alatt lévő elektromos csatit húzd le ,emeld meg min 10 cm a kocsi hátulját,utána irány az akna
szükséged lesz egy 8-as dugó kulcsra , 13-ra hosszú szárral csavarhúzóra ,és egy fogóra ,de nem is folytatom ,mert lehet ,hogy nincs is aknád ,de ha van küld el a számod privát üzenetben, felhívlak és inkább  elmondom szóban, talán egyszerűbb lesz . A fentről szerelést nem ajánlom ,mert  nagyobb cumi mint leszedni,és ha le szeded még a tankot is ki tudod takarítani ,valószínű rá fér . Smiley

De folytasd lécci, engem érdekel és sztem mást is. A cucli az a dologban, hogy stabilizátortól kezdve, kifufogóig, de még a bölcsőt is le kell engedni talán. Ezt csak találomra mondom, még sose csináltam, de nem  véletlenül vagdossák a kasztnit.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 22:06:36 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10864 Dátum: 2016.08.31 szerda, 20:53:39 »

De folytasd lécci, engem érdekel és sztem mást is. A cucli az a dologban, hogy stabilizátortól kezdve, kifufogóból, de még a bölcsőt is le kell engedni talán. Ezt csak találomra mondom, még sose csináltam, de nem  véletlenül vagdossák a kasztnit.

Az sem rossz ahogy az orosz kollégák csinálták, szép munka igényesen kivágták,nem úgy mint az enyémet barbár módjára, és közben megsértették a nyomó csövet ,és nekem ezért kellett a leszedés mellett döntenem .  falbav
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10865 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:27:42 »

De folytasd lécci, engem érdekel és sztem mást is. A cucli az a dologban, hogy stabilizátortól kezdve, kifufogóból, de még a bölcsőt is le kell engedni talán. Ezt csak találomra mondom, még sose csináltam, de nem  véletlenül vagdossák a kasztnit.

Nem kell hozzá levenni/engedni a stabilizátort, se a bölcsőt és a kipufot se. Igazából 2db csavar tartja, amit ha kicsavarasz, lejön annyira a tank hogy kihúzd belőle a beöntő csövet és ki tudd forgatni a hővédő lemezt a kipufogó oldalánál. Azután le tudod húzni azt a pár csatlakozót ami még ott van. Előtte érdemes a benzinszűrő 2 csatlakozását is oldani. Nem nagy meló, kényelmesen megvan 1 óra alatt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10866 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:39:31 »

Köszi a választ! Én is gondolkodtam ilyesmin. Várom a képet!
Üdv! Tibor
Szia!
Boccs, a mai nap elsuhant, holnap igyekszem nem elfelejteni. Amikor csináltam fotóztam, de egy rendszer összeomlás miatt elvesztek a fotók.
Az oroszok fotói alapján a benzinesen is megoldható. Az orosz oldalon látszik, hogy van egy peremes fedél, amiből belógatják a technikát.
Tulképp a peremes kupak pereme nagyobb csak a gyári luknál. Szóval a gyári lukat kell a két szemben lévő oldalán kireszelni annyira, hogy az élére állított peremes fedél átférjen, után ami alatt van az már simán kijön. Ehhez le kell engedni a tankot sacc 10-12 cm re. ehhez fel kell bakolni az autót, és egy "krokodil" emelővel (meg vmi nagyobb falemezzel, teherelosztás gyanánt) alá kell támasztani a tankot. Tank csavarjait oldod, és az  emelővel óvatosan lejjebb engeded a tankot. A nagy műanyag "csavart" letekered, kitekered, és a tank tetejére félreteszed, nem kell kivenni, úgysem fér ki a lukon. A reszelést még az előtt csináld, mielőtt a tankot kinyitod. Én egy fúrógépbe fogható reszelő fejjel csináltam, barkácsboltos vacak.
Kb ennyi dióhéjban.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10867 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:41:20 »

Nem kell hozzá levenni/engedni a stabilizátort, se a bölcsőt és a kipufot se. Igazából 2db csavar tartja, amit ha kicsavarasz, lejön annyira a tank hogy kihúzd belőle a beöntő csövet és ki tudd forgatni a hővédő lemezt a kipufogó oldalánál. Azután le tudod húzni azt a pár csatlakozót ami még ott van. Előtte érdemes a benzinszűrő 2 csatlakozását is oldani. Nem nagy meló, kényelmesen megvan 1 óra alatt.
[/quote

Köszönjük Zolibácsi, én nem tudtam volna ilyen egyszerűen leírni . worship
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #10868 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:51:21 »

Szia!
Boccs, a mai nap elsuhant, holnap igyekszem nem elfelejteni. Amikor csináltam fotóztam, de egy rendszer összeomlás miatt elvesztek a fotók.
Az oroszok fotói alapján a benzinesen is megoldható. Az orosz oldalon látszik, hogy van egy peremes fedél, amiből belógatják a technikát.
Tulképp a peremes kupak pereme nagyobb csak a gyári luknál. Szóval a gyári lukat kell a két szemben lévő oldalán kireszelni annyira, hogy az élére állított peremes fedél átférjen, után ami alatt van az már simán kijön. Ehhez le kell engedni a tankot sacc 10-12 cm re. ehhez fel kell bakolni az autót, és egy "krokodil" emelővel (meg vmi nagyobb falemezzel, teherelosztás gyanánt) alá kell támasztani a tankot. Tank csavarjait oldod, és az  emelővel óvatosan lejjebb engeded a tankot. A nagy műanyag "csavart" letekered, kitekered, és a tank tetejére félreteszed, nem kell kivenni, úgysem fér ki a lukon. A reszelést még az előtt csináld, mielőtt a tankot kinyitod. Én egy fúrógépbe fogható reszelő fejjel csináltam, barkácsboltos vacak.
Kb ennyi dióhéjban.
Üdv, Ferqó


Szerintem nem kell ott semmit leengedni, emelgetni, stb. Ha csak simán nagyobbra vágja a már amúgyis ott lévő lukat, akkor azon keresztül ki tudja venni a szivattyút. Mindazonáltal érdemes a tankot kitiszítani, amihez lehet hogy jobban hozzáférsz ha le van szerelve teljesen(nem nagy munka az sem, épp előtte írtam róla)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10869 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:55:18 »

Szerintem nem kell ott semmit leengedni, emelgetni, stb. Ha csak simán nagyobbra vágja a már amúgyis ott lévő lukat, akkor azon keresztül ki tudja venni a szivattyút. Mindazonáltal érdemes a tankot kitiszítani, amihez lehet hogy jobban hozzáférsz ha le van szerelve teljesen(nem nagy munka az sem, épp előtte írtam róla)
Igen, de én nem vágtam nagyobbra a lukat, csak bereszeltem a két szélét, így még a gyári gumidugót vissza tudtam rá tenni. Ehhez a módszerhez viszont kicsit le kellett engedni. Egyedül, akna nélkül, nulla rutinnal, félig teli tankkal nem akartam nekiállni a tanklevételnek. Pedig biztos ráfért volna egy takarítás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bebeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10870 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 11:10:07 »

Sziasztok .
1.8 benzines mk3 asom van. Létezik valami robbantott ábra arról hogy a kábelkorbács csatlakozóit hova kell bedugni ? Egynek a helyét  nem találom.
Illetve lehet hogy több nincs jó helyen bár szerintem csak 1 helyre lehet beduni mindegyiket. Köszönöm a segítséget.Nem tudok képet feltölteni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.01 csütörtök, 11:13:25 írta bebeboy » Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10871 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:36:39 »

Csak kompletten. 4 opciód van:
1) komplett csere gyári újra (csillagászati ár)
2) komplett csere bontottra (lutri)
3) komplett csere bontott FL utánira (DE itt kell cserélni a PCV csövet és az olajszeparátort is)
4) kibelezed amid van (no lapát, no problem Smiley )

Nekem 2002.-es van és simán kiheréltük! bár találtam hozzá 16.000ért 4 db lapátott! Akkor az most jó bele? Vagy akkor most az enyémen fl elötti vagy utáni van fent? Mi az a PCV cső és olajszeparátor?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10872 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:39:13 »

pé. a motor eppen joizuen nyammogja az orvenylapatokat...

nincs benne lapát!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10873 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:48:15 »

nincs benne lapát!
mármegette?! Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10874 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:53:09 »

mármegette?! Smiley

szinte kizárt! új motor van benne, is mikor rakták össze ott voltam a szívósor herélve lett!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10875 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:58:42 »

szinte kizárt! új motor van benne, is mikor rakták össze ott voltam a szívósor herélve lett!
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10876 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 17:01:59 »

eljen

Mindegy, majd akkor vmi lesz a szívósorral! Most a váltón fáj a fejem! Lehet megnézettem! Remélem nem több 100 ezer
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10877 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 17:30:29 »

Nekem 2002.-es van és simán kiheréltük! bár találtam hozzá 16.000ért 4 db lapátott! Akkor az most jó bele? Vagy akkor most az enyémen fl elötti vagy utáni van fent? Mi az a PCV cső és olajszeparátor?

Akkor hiába vetted, mert a tiedben nem cserélhetők a lapátok.  szomoru1 Legtutibb, ha emlékszel milyen színű volt. Ha narancssárga, akkor nem cserélhető. Ha fekete, akkor az már FL-es, cserélhető.
A PCV (Positive Crankcase Ventilation) cső a kis cső ami a szívósort köti össze a PCV szeleppel, illetve olajszeparátorral (olajpára leválasztó).
Itt a PCV cső:


És itt a szeparátor (piros) és a szelep (zöld):


A szeparátor más kialakítású a FL-en és a cső vastagabb, azért kell ezeket is cserélni, ha FL-es szívósorra cserélsz.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10878 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 21:07:39 »

mármegette?! Smiley

mindmegette  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10879 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:03:08 »

mindmegette  vigyor3

ááá nem! most agyalok ha a váltót helyre vágatom, lehet veszek bele új szívósort! kérdés honnan
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #10880 Dátum: 2016.09.03 szombat, 20:26:46 »

Sziasztok
Most jottem haza egy 2000 km-s utrol es lenne egy kerdesem. Eloljaroban csak annyit hogy kiprobaltam a liqui olajstop adalekjat, amit itt a forumon is mar emlitettek, sajnos nekem egyenlore nem tunik hogy valamit csinalt volna. (kb 0.2-0.3L/1000km az olajfogyasztas, es igy 2000km utan meg mindig ott korul van...de meg varom  a hatasat..Smiley )
A kerdes az lenne hogy vajon miert nincs ero az autoban 3000 rpm alatt ( 2 felnott+1 gyerek---klima nelkul). Magyarul ha 80-90-100-rol akarok 5-ben elozni ...na az lehetetlen. Ha visszavaltok 4-be picit job lesz a helyzet, de tovabra is erotlen amig 3000 fole nem erek. 120km/h -rol 180-ig megy mint a vesztes de ott mar ugye 4000 feletti fordulatrol beszelunk. Dombon felfele ugyanez a helyzet, volt hogy 90-nel tobbet nem ment barhogy nyomtam, be kelett alljak a kamion moge a lassu savba...  Hibakod nincsen, nemreg csereltem gyujtotrafot(a regi gyarival mar rangatott, NGK lett bele, azota nem rangat). Kompressziot mertem : 11.5 es 12 bar volt (ket henger 11.5, masik ketto pedig 12). Kipucoltam a MAP szenzort, kicsit olajos volt(regebben ez segitett).  Szivosor herelve kb 1,5 eve, fogyasztas 7.5(benzin  Smiley.  Neha olyan erzesem van mintha valami visszafogna az autot, uresben nehezen gurul neha (hatso fek nemreg lett felujitva(azelott beragadt a kezifek), kerekek nem melegek, fek nem melegszik, szerintem a kuplung sem csuszik, legalabis nem porog fel a motor.
Szoval minden jo de megse megy.....ha valakinek lenne valami otlete szivesen vennem
Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10881 Dátum: 2016.09.03 szombat, 21:26:46 »

Sziasztok
Most jottem haza egy 2000 km-s utrol es lenne egy kerdesem. Eloljaroban csak annyit hogy kiprobaltam a liqui olajstop adalekjat, amit itt a forumon is mar emlitettek, sajnos nekem egyenlore nem tunik hogy valamit csinalt volna. (kb 0.2-0.3L/1000km az olajfogyasztas, es igy 2000km utan meg mindig ott korul van...de meg varom  a hatasat..Smiley )
A kerdes az lenne hogy vajon miert nincs ero az autoban 3000 rpm alatt ( 2 felnott+1 gyerek---klima nelkul). Magyarul ha 80-90-100-rol akarok 5-ben elozni ...na az lehetetlen. Ha visszavaltok 4-be picit job lesz a helyzet, de tovabra is erotlen amig 3000 fole nem erek. 120km/h -rol 180-ig megy mint a vesztes de ott mar ugye 4000 feletti fordulatrol beszelunk. Dombon felfele ugyanez a helyzet, volt hogy 90-nel tobbet nem ment barhogy nyomtam, be kelett alljak a kamion moge a lassu savba...  Hibakod nincsen, nemreg csereltem gyujtotrafot(a regi gyarival mar rangatott, NGK lett bele, azota nem rangat). Kompressziot mertem : 11.5 es 12 bar volt (ket henger 11.5, masik ketto pedig 12). Kipucoltam a MAP szenzort, kicsit olajos volt(regebben ez segitett).  Szivosor herelve kb 1,5 eve, fogyasztas 7.5(benzin  Smiley.  Neha olyan erzesem van mintha valami visszafogna az autot, uresben nehezen gurul neha (hatso fek nemreg lett felujitva(azelott beragadt a kezifek), kerekek nem melegek, fek nem melegszik, szerintem a kuplung sem csuszik, legalabis nem porog fel a motor.
Szoval minden jo de megse megy.....ha valakinek lenne valami otlete szivesen vennem
Koszonom


Az olaj fogyasztás miatt is lehet a kompressziód jó és mégse! Sajnos Nekem is hasonló volt! Mértünk kompressziót így megy úgy jó! Levettük a szívósort tele volt olajjal, plusz utána néztem csak ette az olajat! A Vége generál lett! De remélem Neked más lesz a problémád!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Heineken76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #10882 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 10:58:22 »

Sziasztok. Problémám a következö:2006  enzinesem van 2.0l. Hideg indìtásnál az alapjárat a köv: 1700 majd fulladásig esik felrántja1500-900-1400-1000 majd innentöl kezdve rendbe van. Ha pár perc járatom vagy ha a motor nem hül vissza teljesen akkor nem csinálja.Ja és hol van ezzen a motoron a maf és egyébb érzékelők? Ha valaki fel tudna tenni képeket megköszöném.
Naplózva
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10883 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 12:46:20 »

Az olaj fogyasztás miatt is lehet a kompressziód jó és mégse! Sajnos Nekem is hasonló volt! Mértünk kompressziót így megy úgy jó! Levettük a szívósort tele volt olajjal, plusz utána néztem csak ette az olajat! A Vége generál lett! De remélem Neked más lesz a problémád!
Szia!
Meg lehet kérdezni mennyibe került a felújítás ,és miket csináltak, illetve miket cseréltek ?
Előre is köszi .
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10884 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 15:25:56 »

Van egy relatív jó kis video a jutúbon a szívósor leszedésről, ha valakit érdekel. Esetleg a szívósor FAQ-hoz hozzáadni. Angol nyelvű.

https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY

Ez ugyan fekete lapátos, tehát már cserélhető, de az autó FL előtti. Úgy látszik, nem FL-el lett módosítva a szívósor, hanem még előtte.
Nekem 2001.03 havi az autóm és nekem narancssárga volt.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10885 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 16:38:57 »

Van egy relatív jó kis video a jutúbon a szívósor leszedésről, ha valakit érdekel. Esetleg a szívósor FAQ-hoz hozzáadni. Angol nyelvű.

https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY

Ez ugyan fekete lapátos, tehát már cserélhető, de az autó FL előtti. Úgy látszik, nem FL-el lett módosítva a szívósor, hanem még előtte.
Nekem 2001.03 havi az autóm és nekem narancssárga volt.

FL-es szivosor felrakhato FL elotti motorra, csak kell nemi kiegeszites. Nekem is mar a leveheto ajtos turmix gep van a 2001-es vason  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10886 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 16:47:47 »

Sziasztok
Most jottem haza egy 2000 km-s utrol es lenne egy kerdesem. Eloljaroban csak annyit hogy kiprobaltam a liqui olajstop adalekjat, amit itt a forumon is mar emlitettek, sajnos nekem egyenlore nem tunik hogy valamit csinalt volna. (kb 0.2-0.3L/1000km az olajfogyasztas, es igy 2000km utan meg mindig ott korul van...de meg varom  a hatasat..Smiley )
A kerdes az lenne hogy vajon miert nincs ero az autoban 3000 rpm alatt ( 2 felnott+1 gyerek---klima nelkul). Magyarul ha 80-90-100-rol akarok 5-ben elozni ...na az lehetetlen. Ha visszavaltok 4-be picit job lesz a helyzet, de tovabra is erotlen amig 3000 fole nem erek. 120km/h -rol 180-ig megy mint a vesztes de ott mar ugye 4000 feletti fordulatrol beszelunk. Dombon felfele ugyanez a helyzet, volt hogy 90-nel tobbet nem ment barhogy nyomtam, be kelett alljak a kamion moge a lassu savba...  Hibakod nincsen, nemreg csereltem gyujtotrafot(a regi gyarival mar rangatott, NGK lett bele, azota nem rangat). Kompressziot mertem : 11.5 es 12 bar volt (ket henger 11.5, masik ketto pedig 12). Kipucoltam a MAP szenzort, kicsit olajos volt(regebben ez segitett).  Szivosor herelve kb 1,5 eve, fogyasztas 7.5(benzin  Smiley.  Neha olyan erzesem van mintha valami visszafogna az autot, uresben nehezen gurul neha (hatso fek nemreg lett felujitva(azelott beragadt a kezifek), kerekek nem melegek, fek nem melegszik, szerintem a kuplung sem csuszik, legalabis nem porog fel a motor.
Szoval minden jo de megse megy.....ha valakinek lenne valami otlete szivesen vennem
Koszonom


hi,

En ugy emlekszem 14 korul kell lennie a kompresszionak. Merj melegen is kompressziot !
Naplózva

blah blah blah
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10887 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 17:57:52 »

FL-es szivosor felrakhato FL elotti motorra, csak kell nemi kiegeszites. Nekem is mar a leveheto ajtos turmix gep van a 2001-es vason  vigyor3

Tudom, de a fickónak gyárilag ez volt, megkérdeztem Talkfordon tőle személyesen. Igaz, az övé 2002-es gép. Sztem FL előtt már javítottak a szívósoron.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #10888 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:53:17 »

Szia!
Meg lehet kérdezni mennyibe került a felújítás ,és miket csináltak, illetve miket cseréltek ?
Előre is köszi .

Hát fel lett fúrva mert fel lehetett!

4db dugattyú gyűrűvel, hajtókar, nyúgvócsapágy vízpumpa, termosztát, vezérlés, kuplung olaj hengerfej totál felújítva szintén! gépműhely meg a sok sallang még 800.000ft nem takarta be! De én hülye vagyok ilyen téren szét van szedve cseréljük! Most az EGR baszakodik az lesz cserélve meg a szívósor mert ha bemelegszik akkor 500-1500 között hullámzik mind vmi nemnormális!  falbav falbav
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10889 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 20:00:40 »

Hát fel lett fúrva mert fel lehetett!

4db dugattyú gyűrűvel, hajtókar, nyúgvócsapágy vízpumpa, termosztát, vezérlés, kuplung olaj hengerfej totál felújítva szintén! gépműhely meg a sok sallang még 800.000ft nem takarta be! De én hülye vagyok ilyen téren szét van szedve cseréljük! Most az EGR baszakodik az lesz cserélve meg a szívósor mert ha bemelegszik akkor 500-1500 között hullámzik mind vmi nemnormális!  falbav falbav
azigen wow1 nem kérdezted meg mennyi egy raklapos új motor? lehet jobban jártál volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #10890 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 20:14:56 »

Hát fel lett fúrva mert fel lehetett!

4db dugattyú gyűrűvel, hajtókar, nyúgvócsapágy vízpumpa, termosztát, vezérlés, kuplung olaj hengerfej totál felújítva szintén! gépműhely meg a sok sallang még 800.000ft nem takarta be! De én hülye vagyok ilyen téren szét van szedve cseréljük! Most az EGR baszakodik az lesz cserélve meg a szívósor mert ha bemelegszik akkor 500-1500 között hullámzik mind vmi nemnormális!  falbav falbav
Köszönöm a választ,akkor szerintem én nem fogok bele egy generálba .
A szívósor és az EGR okozhat ilyen hibát amit leírtál ?
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #10891 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 21:20:08 »

Hali, Mindenki !

  Magam is a mostanában itt tárgyalt problémával "kűzdök", sajnos érdemben (megoldás !) nem tudok hozzászólni, de a szindróma hasonló: brutális olaj és benzin fogyasztás (13-14 L/100);   1500-2000 ford.körül - ha csak tartom a fordulatot - alig érezhető megtorpanás;  és szerintem erősebbnek is kéne lennie, bár ilyen autóban - másikban - még nem volt szerencsém ülni !
  Ami eddig történt (és nem nagyon segített!) :  szívósor kibelezve; gyertyák>Motorcraft / kábelek>Ford / trafó cserélve;  lambda szonda csere;
katalizátor (felső) kibelezve; komputer semmilyen hibát nem jelez... !  falbav
 Legutóbb egy ismerősnél (Mazda) injektor csere vitte le a fogyasztást ~13-ról, 10 alá...! A minap itt említett CMP jeladót tervezem megnézni/megnézetni... Ha van esetleg kép a feltalálási helyéről, azt már most köszönettel, venném !!  Wink  Dióhéjban ennyi...
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10892 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 21:22:02 »

azigen wow1 nem kérdezted meg mennyi egy raklapos új motor? lehet jobban jártál volna
pár éve csak a fűzött blokk volt 600.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10893 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 01:22:05 »

pár éve csak a fűzött blokk volt 600.
az még mindig jobb, mint a meglévő vackot foltozni 8kilóért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #10894 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 08:29:55 »

Üdv!

A hétvégén volt egy kis szerelgetés és megosztanám veletek az eredményt.
Küzdök ezzel a 2000-es fordulat alatti rángatással, az általánosan felmerülő alkatrészek cseréje megvolt,de most jutottam oda,
hogy az EGR szeleppel is babráljak. Lehúzott csatival a hiba szinte teljesen megszűnt (ezt az ötlete itt találtam) ebből arra következtettem,
hogy a szelep feladta. Megpróbáltam egy tisztítást az nem hozott eredményt,majd beraktam egy új, gyári alkatrészt.
És láss csodát, azzal ugyanúgy rángat. falbav falbav falbav
2003-as 2.0 benzin
Ha valakinek van ötlete ez ügyben kérem, ne tartsa magában.

Köszi
Szép napot mindenkinek
Naplózva
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #10895 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 08:52:22 »

A kapkodásba valami lemaradt.
Hideg motornál nem is rángat csak ha meleg.
Esetleg valaki hozzáértő leírhatná nekem, hogy mik a különbségek a motor hideg és meleg állapota között,
hátha ezen eltudok indulni a megoldás felé.

Köszi
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10896 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 09:08:57 »

Tudom, de a fickónak gyárilag ez volt, megkérdeztem Talkfordon tőle személyesen. Igaz, az övé 2002-es gép. Sztem FL előtt már javítottak a szívósoron.

Na most jól megkavartam a srácot,  most már ő sem tudja miért van 2002-es autójában fekete örvénylapát. Azt hitte eredeti, de nem. Mivel használtan vette az autót, megpróbálja feltúrni a szervíztörténetet. Majd jelentkezem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10897 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 09:13:14 »

A kapkodásba valami lemaradt.
Hideg motornál nem is rángat csak ha meleg.
Esetleg valaki hozzáértő leírhatná nekem, hogy mik a különbségek a motor hideg és meleg állapota között,
hátha ezen eltudok indulni a megoldás felé.

Köszi


1 példa: az alapjárati szelep beragad és nem kapcsol ki mikor már meleg a motor. Folyamatosan úgy üzemel mintha hideg lenne a motor. De ezen kívül nagyon sok van még.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10898 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 11:38:35 »

Tudom, de a fickónak gyárilag ez volt, megkérdeztem Talkfordon tőle személyesen. Igaz, az övé 2002-es gép. Sztem FL előtt már javítottak a szívósoron.

Nem hiszem. Inkabb az lehet, hogy mar cserelte az elozo tulaj. Mar ha o a 2-3-4-5 tulaja a gepnek.
Naplózva

blah blah blah
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10899 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 11:57:02 »

Nem hiszem. Inkabb az lehet, hogy mar cserelte az elozo tulaj. Mar ha o a 2-3-4-5 tulaja a gepnek.

Szerintem is. Olvass vissza kettőt.  Wink  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.