Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 00:34:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261669 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #11450 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 10:18:47 »

Sziasztok!

Kb. 3-4 hónapja észre vettem, hogy csipegeti az olajat. Maxon volt és most kozèpen áll,de nem kell rá töltenem mert most lesz olajcsere.Ez még normális vagy egyre több olajat fog csipegetni? 
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11451 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 10:22:58 »

Sziasztok!

Kb. 3-4 hónapja észre vettem, hogy csipegeti az olajat. Maxon volt és most kozèpen áll,de nem kell rá töltenem mert most lesz olajcsere.Ez még normális vagy egyre több olajat fog csipegetni?  

Megtett távolság kellene, hogy megsaccoljuk. A közép jel az kb. 4 dl.
Milyen olaj van benne most?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11452 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 12:47:10 »

Sziasztok!

Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok,még nem sikerült idő hiány miatt eltávolitanom, a szívó oldalból a kis lapátkákat, viszont most olyat tapasztaltam, hogy 3.-től fölfelé és olyan 1000-1200-as fordulaton ránt egyet a motor,rángat, afölött persze tökéletesen működik húz, nem erőtlen semmi, viszont nem tudom mi okozhatja ezt? Gyertya? Kábel? Trafó? Vagy mi lehet?

Köszi előre is mindenkinek a válaszokat!
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11453 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 12:57:13 »

Sziasztok!

Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok,még nem sikerült idő hiány miatt eltávolitanom, a szívó oldalból a kis lapátkákat, viszont most olyat tapasztaltam, hogy 3.-től fölfelé és olyan 1000-1200-as fordulaton ránt egyet a motor,rángat, afölött persze tökéletesen működik húz, nem erőtlen semmi, viszont nem tudom mi okozhatja ezt? Gyertya? Kábel? Trafó? Vagy mi lehet?

Köszi előre is mindenkinek a válaszokat!

Mind a három és egyszerre mindet érdemes cserélni mert lehetséges, hogy a rossz alkatrészek az újakat is tönkre teszik. Trafó és gyertya szinte kizárólag a gyári jó. Kábelből vannak jó alternativák.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11454 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 13:11:07 »

Sziasztok!

Megint egy kérdéssel fordulnék hozzátok,még nem sikerült idő hiány miatt eltávolitanom, a szívó oldalból a kis lapátkákat, viszont most olyat tapasztaltam, hogy 3.-től fölfelé és olyan 1000-1200-as fordulaton ránt egyet a motor,rángat, afölött persze tökéletesen működik húz, nem erőtlen semmi, viszont nem tudom mi okozhatja ezt? Gyertya? Kábel? Trafó? Vagy mi lehet?

Köszi előre is mindenkinek a válaszokat!

Harmadiktól fölfelé és 1000-1200 fordulat?  Shocked
Úgy érzed, megfelelő sebességi fokozat/fordulatszám tartománnyal használod az autót? Hát nem! 
Ilyen belső motor terhelésnél örülj, ha csak rángat ...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11455 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:24:06 »

Harmadiktól fölfelé és 1000-1200 fordulat?  Shocked
Úgy érzed, megfelelő sebességi fokozat/fordulatszám tartománnyal használod az autót? Hát nem! 
Ilyen belső motor terhelésnél örülj, ha csak rángat ...

De hogy is! Èrtem mire gondolsz de gyorsìtáskor èrződik,higy 1-2 t rán a verda.
Naplózva
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11456 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:25:28 »

Mind a három és egyszerre mindet érdemes cserélni mert lehetséges, hogy a rossz alkatrészek az újakat is tönkre teszik. Trafó és gyertya szinte kizárólag a gyári jó. Kábelből vannak jó alternativák.
Szia köszi szépen a gyors választ,kb milyen arkategória lehet? A trafó azt tudom,hogy olyan 5-7 ezer forint, a kábel ,gyertya  mennyi lehet mèg?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11457 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 15:35:58 »

Szia köszi szépen a gyors választ,kb milyen arkategória lehet? A trafó azt tudom,hogy olyan 5-7 ezer forint, a kábel ,gyertya  mennyi lehet mèg?

5-7 ezer???  wow1 Melyik? A Sokol?  hehe
Gyári az inkább 20ezer, de megpróbálhatsz egy bosch-t, az 13. https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtotekercs/gyujtotekercs_ford_6944
NGK a minimum, alább ne add mert 2x fogod megvenni.
Gyertya: NGK PTR6F-13
Kábelszett: kb. 14k https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtokabel/gyujtokabel_keszlet_ford_mondeo_2000-2007_1_8_22168
Tán Zolibácsi tud kedvező árú magyar gyártmányt, hátha betéved később.
Én bosch 8mm-es vettem ebből is.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #11458 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 16:00:35 »

Szia köszi szépen a gyors választ,kb milyen arkategória lehet? A trafó azt tudom,hogy olyan 5-7 ezer forint, a kábel ,gyertya  mennyi lehet mèg?

Szia. Nálam is pár hete volt teljes gyújtás csere. bosch trafó és gyújtókábel szett került bele 10-10ezer ft-ba került. Gyertyákra nem emlékszem pontosan, talán 1800/db www.alkatreszek.hu innen rendeltem wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #11459 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:16:21 »

Megtett távolság kellene, hogy megsaccoljuk. A közép jel az kb. 4 dl.
Milyen olaj van benne most?

Ford formula van benne. Kb 3000km -t mentem vele
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11460 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:40:29 »

5-7 ezer???  wow1 Melyik? A Sokol?  hehe
Gyári az inkább 20ezer, de megpróbálhatsz egy bosch-t, az 13. https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtotekercs/gyujtotekercs_ford_6944
NGK a minimum, alább ne add mert 2x fogod megvenni.
Gyertya: NGK PTR6F-13
Kábelszett: kb. 14k https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtokabel/gyujtokabel_keszlet_ford_mondeo_2000-2007_1_8_22168
Tán Zolibácsi tud kedvező árú magyar gyártmányt, hátha betéved később.
Én bosch 8mm-es vettem ebből is.
Fasza... Köszi mindkettőtöknek...használtautó gondolom felejtős betenni?Szoktam látni az adók veszeken,onnan ìrtam a trafó árát is.
Egyèbkènt az a fura,hogyha lassan adok gázt nem ránt,de ezek szerint biztos hogy a gyujtásom szarakodik...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11461 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 18:46:01 »

Fasza... Köszi mindkettőtöknek...használtautó gondolom felejtős betenni?Szoktam látni az adók veszeken,onnan ìrtam a trafó árát is.
Egyèbkènt az a fura,hogyha lassan adok gázt nem ránt,de ezek szerint biztos hogy a gyujtásom szarakodik...
A kábelekből ezt ajánlom(nem kötelező) vigyor3 http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
8mm-s fekete,lassan 3 éve benn dolgozik és jó.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11462 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:08:20 »

A kábelekből ezt ajánlom(nem kötelező) vigyor3 http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_941475/Ford-13-gyujtokabel-keszlet
8mm-s fekete,lassan 3 éve benn dolgozik és jó.
Köszi, szerintetek, nem lenne értelme egy bontott gyárit beépíteni? Illetve mit gondoltok, ha a ddig amig meg nem jön az uj. és igy járok vele, mi történhet?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11463 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:13:45 »

Köszi, szerintetek, nem lenne értelme egy bontott gyárit beépíteni? Illetve mit gondoltok, ha a ddig amig meg nem jön az uj. és igy járok vele, mi történhet?
Ha mind a 3-at cseréled,járhatsz vele addig is.De ha csak trafót cserélsz,de a kábel rosz kinyirhatod az új trafót.Ha tudod melyik alkatrész xar,akkor csak azt cseréld.A bontott az lutri.
Mi történik:továbbra is rángatózik.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11464 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:37:56 »

Ha mind a 3-at cseréled,járhatsz vele addig is.De ha csak trafót cserélsz,de a kábel rosz kinyirhatod az új trafót.Ha tudod melyik alkatrész xar,akkor csak azt cseréld.A bontott az lutri.
Mi történik:továbbra is rángatózik.
Èrtelek köszi,a választ,tehát valahogy érdemes lenne,kiderìtenem mi fosott be,ami nem egyszerű sőt... Nehèz Smiley akkor pedig cserèlek,de hál Istennek komoly problémát nem okoz.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11465 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 20:56:19 »

Ford formula van benne. Kb 3000km -t mentem vele

Nem extrém, de már elkezdődött. Nekem kb. 0,8-1 lityit megeszik 2000-en.
Próbálj meg márkát váltani, ne viszkozitást, hanem márkát. Van akinek ennyi fogyasztást simán eltűntetett.
Példák: http://olajshop.hu/mobil-super-3000-fe-5w-30-5-l
http://olajshop.hu/mannol-o-e-m-for-ford-volvo-5w-30-4-l-ajandek-polo
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11466 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 21:01:10 »

Èrtelek köszi,a választ,tehát valahogy érdemes lenne,kiderìtenem mi fosott be,ami nem egyszerű sőt... Nehèz Smiley akkor pedig cserèlek,de hál Istennek komoly problémát nem okoz.
Igen ezért van a triumvirátus csere sok pénz és a kényelem.Trafó volt nálam a ludas.(de én is cseréltem mina 3-at)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11467 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 21:46:49 »

Szelep van a pumpaban. Gyarilag meg van hatarozva, hogy mennyi ideig kell tartania a nyomast, es mennyit eshet x ido alatt. Adatokat most nemtom. Esetleg utana kell nezni, hogy lehet-e ilyen szelepet kulon venni (ketlem) es akkor josag van.

Sajna nem lehet, be lett szerelve hétvégén a visszacsapó, most indul egyből, de pár percig még nincs elegendő nyomás (gázadásra vissazesik a fordulat) utángyártott űa. szivattyú nem az igazi.
Cserélni kellenne.
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #11468 Dátum: 2016.12.06 kedd, 05:58:51 »

Nem extrém, de már elkezdődött. Nekem kb. 0,8-1 lityit megeszik 2000-en.
Próbálj meg márkát váltani, ne viszkozitást, hanem márkát. Van akinek ennyi fogyasztást simán eltűntetett.
Példák: http://olajshop.hu/mobil-super-3000-fe-5w-30-5-l
http://olajshop.hu/mannol-o-e-m-for-ford-volvo-5w-30-4-l-ajandek-polo


Már meg vettem a Fordot de legközelebb megpróbálom a mannolt még olcsóbb is jóval. Köszi a segítséget!
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11469 Dátum: 2016.12.06 kedd, 07:24:17 »

Igen ezért van a triumvirátus csere sok pénz és a kényelem.Trafó volt nálam a ludas.(de én is cseréltem mina 3-at)
Nagyon szépen köszönöm, mindannyiótoknak!
Naplózva
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #11470 Dátum: 2016.12.06 kedd, 12:17:33 »

Nagyon szépen köszönöm, mindannyiótoknak!
Ugyanez a baj nálam is ferike123.Most rendeltem mindenből Bosch-t.Remélem rendbejön minden. :-)
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #11471 Dátum: 2016.12.07 szerda, 10:52:33 »

No beleboritottam 1 flakon injektor tisztitót, és eljártam 400 km-t pályán olyan 4000-es fordulat körül, azóta volt város is és mivel műszaira készülök váltottam benzinkutat is. Eredmény : a hidegindításom is szinte megjavult, és ez az emlitett remegés is sokkal kevésbé észrevehető. Megvan még, de már nem hasonlit gyújtáshibára, max némi bizonytalanságra. Ennyi, nem találtam fel az örökmozgót, de sokkal jobb lett a jelenség, szinte elmúlt, már csak azért veszem észre mert tudom mit kell érezni.


Injektortisztító nekem is segített. Teli tank helyett 40 literhez töltöttem és jól megjárattam a gépet autópályán. Azóta megszűnt az említett rángatás, sokkal "folyamatosabb" lett az autó.
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11472 Dátum: 2016.12.07 szerda, 18:58:31 »

Helló!
Milyen üa szivattyút ajánlatok 2005.12 havi 2000cm3 CJBB mot.kód -hoz? Bosch lett bele véve de nem tudja amit kellene.
Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #11473 Dátum: 2016.12.07 szerda, 19:53:15 »

Rohadt egy valami a benzinszivattyú csere.... utálatos, főleg hogy tudjuk más tipusoknál jóval egyszerűbb!!!
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #11474 Dátum: 2016.12.07 szerda, 22:16:16 »

Sziasztok!

Valószínűleg megadta magát az üzemanyag szivattyúm. Csak hideg indításnál, melegen nem. Kettő napja csinálja.
Ahogy indítom, felmegy kb 1000ig a fordulat, majd egyből vissza is esik. 2-3 indításra indult csak mind a kettő reggel (garázsban áll). Ma délelőtt rohangáltam vele, délutánig kint hagytam, csináltam róla videót. Ekkor elsőre beindult nagy nehezen. Remélem meglehet nézni.

https://youtu.be/gChSWgi_D-s

Majd hétvégén lesz időm jobban rá nézni. A hátsó ülés alját könnyű kiszedni azt már néztem.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #11475 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 05:49:51 »

Sziasztok!

Valószínűleg megadta magát az üzemanyag szivattyúm. Csak hideg indításnál, melegen nem. Kettő napja csinálja.
Ahogy indítom, felmegy kb 1000ig a fordulat, majd egyből vissza is esik. 2-3 indításra indult csak mind a kettő reggel (garázsban áll). Ma délelőtt rohangáltam vele, délutánig kint hagytam, csináltam róla videót. Ekkor elsőre beindult nagy nehezen. Remélem meglehet nézni.

https://youtu.be/gChSWgi_D-s

Majd hétvégén lesz időm jobban rá nézni. A hátsó ülés alját könnyű kiszedni azt már néztem.

Mennyi benzin volt a tankban? Nálam akkor produkál hasonlót, ha kevés van benne.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #11476 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 09:14:33 »

Majdnem félig volt amikor először elkezdte.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11477 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 17:13:26 »

Mennyi benzin volt a tankban? Nálam akkor produkál hasonlót, ha kevés van benne.

Helló
Nálam is ugyanez a helyzet! Ha nem üzemanyagsziv. lesz a probléma akkor várom segítséged, ötletedet!
Nekem nyáron teljesen behalt a sziv. cserélve lett utángyártott bosch-ra egy darabig jó volt, (kb 1000km) És most ugyanezt csinálja mint neked.
Most tettünk be egy visszacsapószelepet, indul elsőre (nem folyik vissza a benya) de pár percig indítás után gázadásra visszaesik a fordulat.
Nem nyom eleget a szivattyú
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #11478 Dátum: 2016.12.09 péntek, 17:34:34 »

Már meg vettem a Fordot de legközelebb megpróbálom a mannolt még olcsóbb is jóval. Köszi a segítséget!

Mannolt nem javaslom.
Én múltkor gépzsírt vettem ilyen márkájút, de katasztrófa volt, pedig normális helyen vettem.
Itt lehet olvasni szebb sztorit is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/02/13/olajcsere_egy_pillanat_alatt._azaz.../

Próbáljuk kerülni a legolcsóbb szarokat, később csak visszaüt.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #11479 Dátum: 2016.12.09 péntek, 17:42:21 »

Mannolt nem javaslom.
Én múltkor gépzsírt vettem ilyen márkájút, de katasztrófa volt, pedig normális helyen vettem.
Itt lehet olvasni szebb sztorit is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/02/13/olajcsere_egy_pillanat_alatt._azaz.../

Próbáljuk kerülni a legolcsóbb szarokat, később csak visszaüt.

Én már legalább 4 olajcsere óta azt használom, semmi negatívumot nem vettem észre, sőt! Előtte a Ford olajat eszegette(3dl/1000km), a Mannolnál ez kb 1dl/1000.

Szóval én próbáltam már, és csak ajánlom a Mannol olajat. integet2

Idéznék a cikk végéről: "Betöltöttem a friss Eneost, amit az utca végi szűrőboltban vettem, mert már nincs bizalmam semmihez: Castrol, Mobil, Shell, Opel-, Toyota-, Mercedes-olaj - mindből kószál a piacon szép mennyiségben hamisított, szerintem az a Mannol is az volt, amit betöltöttem a Mercibe, mert mások tök elégedettek vele."
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.09 péntek, 17:53:00 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11480 Dátum: 2016.12.09 péntek, 21:13:26 »

Sziasztok!
Ma ezeket a hibákat olvasta ki a Forscan:

===OBDII DTC P1132-P===
Kód: P1132 - A HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.
Állapot:
 - Folyamatban - a hibát valószínűleg meg lehet erősíteni
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
Hibakódok részletesen (DTC)
A HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.
Alacsony szívócsővákuum, csak TMAP rendszerekben.
Magas tüzelőanyag nyomás
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Beszívott levegő korlátozás
===END OBDII DTC P1132-P===
===PCM DTC P1000===
Kód: P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Check of all systems is not complete since last memory clear.
--Possible Causes--
   - The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
   - The battery or PCM has been disconnected.
   - An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
   - The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.
Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.
P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.
The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed.  You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.
Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle.
===END PCM DTC P1000===
===PCM DTC P1132===
Kód: P1132 - A HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
A HO2S11 nem kapcsol megfelelően. Az érzékelő dúsat jelez.
Alacsony szívócsővákuum, csak TMAP rendszerekben.
Magas tüzelőanyag nyomás
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Beszívott levegő korlátozás
===END PCM DTC P1132===
===PCM DTC P1432===
Kód: P1432 - Termosztátfűtés vezérlőáramkör.
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Termosztátfűtés vezérlőáramkör.
Lehetséges okok
Termosztát fűtésvezérlő áramkör / szakadás
Termosztátfűtés vezérlőáramkör magas jelszint
Termosztátfűtés vezérlőáramkör alacsony jelszint
Használja a DMM-t és a megfelelő Kapcsolási rajzokat a hiba megtalálására és kijavítására.
===END PCM DTC P1432===
===EATC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás
===END EATC DTC Nincs===
===IC DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Műszercsoport
===END IC DTC Nincs===
===RCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Visszatartó Vezérlő Modul
===END RCM DTC Nincs===
===GEM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Központi Elektromos Modul
===END GEM DTC Nincs===
===ABS DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Blokkolásgátló fékrendszer / kipörgésgátló vezérlőmodul
===END ABS DTC Nincs===

Mik lehetnek a hibák? A P1132-es hibánál utal a P2196-os hibára. Mi lehet ez?

Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11481 Dátum: 2016.12.09 péntek, 22:10:36 »

Sziasztok!
Ma ezeket a hibákat olvasta ki a Forscan:



Mik lehetnek a hibák? A P1132-es hibánál utal a P2196-os hibára. Mi lehet ez?


p1132 lamda szonda hiba

Lehetséges okok
- Hibás Upstream oxigén érzékelő Bank 1
- Üzemanyag nyomás magas vagy alacsony
- MAF szenzor piszkos / hibás
 - szivárgó Vákuum
- Szivárgó üzemanyag befecskendező vagy üzemanyag nyomás szabályozó
 - Hibás Powertrain vezérlőegység (PCM)





 P2196 Lambdaszonda jel dús állapotban megragadt
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11482 Dátum: 2016.12.10 szombat, 13:26:27 »

A dugattyúgyűrű törésének van valamilyen jellegzetes felismerési módja?
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11483 Dátum: 2016.12.10 szombat, 14:38:39 »

A dugattyúgyűrű törésének van valamilyen jellegzetes felismerési módja?

Pl benzinszagú a motorolaj.
Naplózva
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11484 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:03:00 »

Sziasztok!

Régóta olvasgatom a fórumot, de most  segítséget kérnék..... worship
Tavasszal vettem a kocsit, (első saját autóm) és igen , akadtak problémák.......ennek ellenére szeretjük, és amire lehetőségem van rendbe tenném.
Most termosztátot szeretnék cserélni, de egy motor típushoz is sok variáns van. 90 vagy 98 celsius  fokos nyitásút ajánlotok hozzá? (mindkettőből több is van)
Gates megfelelő minőségű? Az-az igazság nem szeretnék 40k-t fizetni a gyáriért. (a kocsi gyártási dátuma:2005 első fele)
Köszönöm!
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11485 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:09:17 »

Sziasztok!

Régóta olvasgatom a fórumot, de most  segítséget kérnék..... worship
Tavasszal vettem a kocsit, (első saját autóm) és igen , akadtak problémák.......ennek ellenére szeretjük, és amire lehetőségem van rendbe tenném.
Most termosztátot szeretnék cserélni, de egy motor típushoz is sok variáns van. 90 vagy 98 celsius  fokos nyitásút ajánlotok hozzá? (mindkettőből több is van)
Gates megfelelő minőségű? Az-az igazság nem szeretnék 40k-t fizetni a gyáriért. (a kocsi gyártási dátuma:2005 első fele)
Köszönöm!
Szia.
A tapasztalat azt mutatja,hogy a gyári termó a jó választás.Páran már belefutottak 2x cserélésbe(ők 2.-ra már gyárit raktak)de mindenkinek a saját döntése.
Itt volt róla szó mostanában többször is.
Itt a fórumon van valakinek kedvezménye igy kicsit olcsóbb.biztos segit.(Joe?)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11486 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:15:35 »

Hmmm.... akkor az lehetséges, hogy az összes márka utángyártott termosztátja rossz ? Valaki csak legyártja a ford-nak is  eplus2
Egyébkent a csere oka: a motor hűtővize nem melegszik fel 90 csak 70-80 fok között ingadozik,( nyáron pedig jó volt)  Parton fölfelé eléri a 90 fokot. Termosztátra gondolok, egyébként
sem cseréltek még rajta 11 év alatt hűtőfolyadékot.  taps (végig szervizelt volt,számlákból tudom )
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.10 szombat, 22:25:30 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11487 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:19:17 »

Hmmm.... akkor az lehetséges, hogy az összes márka utángyártott termosztátja rossz ? Valaki csak legyártja a ford-nak is  eplus2
Azt nem mondtam,hogy mind xar.Valaki irta a gates nála jó.De a tiéd már elméletileg nem fűtött,az meg olcsóbb is.
Ford ecat alvázszám alapján megmondja a tutit.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.10 szombat, 22:29:34 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11488 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:40:09 »

Azt nem mondtam,hogy mind xar.Valaki irta a gates nála jó.De a tiéd már elméletileg nem fűtött,az meg olcsóbb is.
Ford ecat alvázszám alapján megmondja a tutit.

Értem, köszi. Oda én is be tudok lépni?
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11489 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:42:33 »

Értem, köszi. Oda én is be tudok lépni?
Inkább szervizesek.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11490 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:44:20 »

Inkább szervizesek.
Gondolom a fűtötten van csatlakozó, majd holnap megnézem milyen lehet benne.
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11491 Dátum: 2016.12.10 szombat, 22:49:32 »

Gondolom a fűtötten van csatlakozó, majd holnap megnézem milyen lehet benne.
Igen van csati a fűtött termón.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #11492 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 08:51:27 »

Sziasztok!

Régóta olvasgatom a fórumot, de most  segítséget kérnék..... worship
Tavasszal vettem a kocsit, (első saját autóm) és igen , akadtak problémák.......ennek ellenére szeretjük, és amire lehetőségem van rendbe tenném.
Most termosztátot szeretnék cserélni, de egy motor típushoz is sok variáns van. 90 vagy 98 celsius  fokos nyitásút ajánlotok hozzá? (mindkettőből több is van)
Gates megfelelő minőségű? Az-az igazság nem szeretnék 40k-t fizetni a gyáriért. (a kocsi gyártási dátuma:2005 első fele)
Köszönöm!
Szia! Én is kb 2 hónapja cseréltem termosztátot. Az enyém 2004 júliusi és innentől kezdve nem raktak fűtést. Így megúsztam egy tízesből.
Érdekes csak a cromax írja rendesen hogy milyen kell bele, az összes többi csak azt hogy 2001-2007-ig.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11493 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 14:32:14 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.  Cheesy

1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 2.0 benzines mk3 mondeonak, ghia felszereltség, 2003.06 havi.
2 hét múlva megy az autó a szerelőhöz hogy részletesen átnézzék. Az lenne a kérdésem hogy mik azok a dolgok amiket érdemes rajta kicserélni, megnézetni? (olajokon, szűrőkön kívül) Garázsban tartott autó volt, bevásárolni jártak vele a tulaj szerint, mivel amúgy motorozni szoktak...bár ez fenntartásokkal kezelendő mivel elég sok kőfelverődés van az autó orrán, no meg a szélvédőn. Amúgy Rákoshegyről vettem, újkora óta magyar tulajos, én vagyok a harmadik...

Azt már tudom hogy lengéscsillapítókat és kerékcsapágyat biztosan cserélnem kell. Valamint majd tavasszal a műszaki előtt a katalizátor is cserés lesz... Ezeken felül amit még észre vettem: szervónak néha hangja van, megnéztem az olajszintet a maxon túl ér...jó ez így?
Gázpedál roppant érdekes, nagyon nincs holtjáték és az adagolása is meglehetősen nehézkes, vagy kevés a gáz induláskor vagy 2-3 ezerig pörög, nehéz belőni a kettő közöttre. A gázbowden is eléggé laza...

Lehet hogy csak bebeszélem magamnak, de az olajnak mintha lenne minimálisan benzin szaga, viszont az autó nem füstöl Smiley szépen megy, nem rángat, 10-ből egyszer van hogy az indítózást meg kell ismételni. Friss olaj van benne, látszik rajta hogy nem koszos, gépkönyv szerint javasolt olaj van/volt benne.

Köszi a segítséget előre is! Smiley

Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11494 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 14:52:15 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.  Cheesy

1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 2.0 benzines mk3 mondeonak, ghia felszereltség, 2003.06 havi.
2 hét múlva megy az autó a szerelőhöz hogy részletesen átnézzék. Az lenne a kérdésem hogy mik azok a dolgok amiket érdemes rajta kicserélni, megnézetni? (olajokon, szűrőkön kívül) Garázsban tartott autó volt, bevásárolni jártak vele a tulaj szerint, mivel amúgy motorozni szoktak...bár ez fenntartásokkal kezelendő mivel elég sok kőfelverődés van az autó orrán, no meg a szélvédőn. Amúgy Rákoshegyről vettem, újkora óta magyar tulajos, én vagyok a harmadik...

Azt már tudom hogy lengéscsillapítókat és kerékcsapágyat biztosan cserélnem kell. Valamint majd tavasszal a műszaki előtt a katalizátor is cserés lesz... Ezeken felül amit még észre vettem: szervónak néha hangja van, megnéztem az olajszintet a maxon túl ér...jó ez így?
Gázpedál roppant érdekes, nagyon nincs holtjáték és az adagolása is meglehetősen nehézkes, vagy kevés a gáz induláskor vagy 2-3 ezerig pörög, nehéz belőni a kettő közöttre. A gázbowden is eléggé laza...

Lehet hogy csak bebeszélem magamnak, de az olajnak mintha lenne minimálisan benzin szaga, viszont az autó nem füstöl Smiley szépen megy, nem rángat, 10-ből egyszer van hogy az indítózást meg kell ismételni. Friss olaj van benne, látszik rajta hogy nem koszos, gépkönyv szerint javasolt olaj van/volt benne.

Köszi a segítséget előre is! Smiley


Üdv a klubban.
Ha ennyi mindent cserélsz az elején,remélem a vételárból levontad.A régi tulajt(ha szavahihető) kérdezd meg mikor cserélt hűtő-szervó-fékfolyadékot.Amit érdemes megnézni :szívósorban lévő örvénylapátok állapota.Irtad a gázpedál problémát:pillangószelepet megnézni(tisztítani),bowden zsírzás,ha ingadozik az alapjárat(szeleptisztítás).Szervótartályból a felesleget távolitsd el(maxig legyen).Xado gélt rakjál bele (jópárunknak megoldotta a hangot,persze ha nem annyira kuka).A benzinszagú olaj(nem riogatlak,ez csak egy tipp de akár lehet dugattyúval probléma).
Ha még esetleg orvos házaspár női tagja autópályán,na az már fenntartásos dolog...... eplus2
De a szerelő úgy is átnézi és csak azt cseréld,ami elromlott. eljen
A legfontosabb van sok olvasnivaló itt a fórumon a teljesség igénye nélkül:
http://mondeo.hu/index.php?board=45.0
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Kateg%C3%B3ria:Mk3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 14:56:50 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thanator
Vendég
« Új hozzászólás #11495 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 15:44:10 »

Sziasztok!

Tegnap az autópályán villogott a sárga motorbibát jelző led.
Ha a villogások száma jeent valamit, passz, kb 5-7 lehetett.
Mit érdemes csinálni?

Kiolvastatni?

Köszönöm:
Zoli
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11496 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 15:45:52 »

Sziasztok!

Tegnap az autópályán villogott a sárga motorbibát jelző led.
Ha a villogások száma jeent valamit, passz, kb 5-7 lehetett.
Mit érdemes csinálni?

Kiolvastatni?

Köszönöm:
Zoli

Kiolvastatni. Nem is láttam olyat, hogy a motorkontroll lámpa villogna.  wow1 Ha lakik a közeldben olyan fórumtárs, akinek van ilyen cucca és még segíteni is hajlandó az a királyság.
Naplózva
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11497 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 16:49:14 »

Igen van csati a fűtött termón.
Megnéztem, nincs csatlakozása. Viszonylag olcsón megúszom, de elég szűk helyen van.
Más:
érdemes az e-bay-en is nézelődni, tegnap vettem:
http://www.ebay.co.uk/itm/381850502793?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Cromax-on 41k  wow1 aranyozott lehet
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 16:58:13 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11498 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 17:05:54 »

Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.  Cheesy

1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 2.0 benzines mk3 mondeonak, ghia felszereltség, 2003.06 havi.
2 hét múlva megy az autó a szerelőhöz hogy részletesen átnézzék. Az lenne a kérdésem hogy mik azok a dolgok amiket érdemes rajta kicserélni, megnézetni? (olajokon, szűrőkön kívül) Garázsban tartott autó volt, bevásárolni jártak vele a tulaj szerint, mivel amúgy motorozni szoktak...bár ez fenntartásokkal kezelendő mivel elég sok kőfelverődés van az autó orrán, no meg a szélvédőn. Amúgy Rákoshegyről vettem, újkora óta magyar tulajos, én vagyok a harmadik...

Azt már tudom hogy lengéscsillapítókat és kerékcsapágyat biztosan cserélnem kell. Valamint majd tavasszal a műszaki előtt a katalizátor is cserés lesz... Ezeken felül amit még észre vettem: szervónak néha hangja van, megnéztem az olajszintet a maxon túl ér...jó ez így?
Gázpedál roppant érdekes, nagyon nincs holtjáték és az adagolása is meglehetősen nehézkes, vagy kevés a gáz induláskor vagy 2-3 ezerig pörög, nehéz belőni a kettő közöttre. A gázbowden is eléggé laza...

Lehet hogy csak bebeszélem magamnak, de az olajnak mintha lenne minimálisan benzin szaga, viszont az autó nem füstöl Smiley szépen megy, nem rángat, 10-ből egyszer van hogy az indítózást meg kell ismételni. Friss olaj van benne, látszik rajta hogy nem koszos, gépkönyv szerint javasolt olaj van/volt benne.

Köszi a segítséget előre is! Smiley



A legfontosabb szerintem a szívósor állapota, amit ellenőrizz, ha ezt a hangot hallod baj van (vagy lesz  eplus2):
https://www.youtube.com/watch?v=d_fFPZFQaFU
teszt:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ

Én tavasszal vettem a kocsit, szintén 2.0 benzin
Lehet hinni az előző tulajnak-szervíznek, vagy nem. Én minden létező folyadékot lecseréltem (motor-fék-szervó-váltóolaj, klíma ellenőrzés, tisztítás, összes szűrő csere ( hűtővíz most lesz cserélve ) biztos ami biztos alapon.
Ártani nem árt, és lesz egy kiindulási alapod. A többi meg jön magától......





« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 18:20:12 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11499 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 17:46:11 »

Megnéztem, nincs csatlakozása. Viszonylag olcsón megúszom, de elég szűk helyen van.
Más:
érdemes az e-bay-en is nézelődni, tegnap vettem:
http://www.ebay.co.uk/itm/381850502793?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Cromax-on 41k  wow1 aranyozott lehet
Szia.
De edig nem a termosztátról beszéltünk?  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1086757#msg1086757
A linked egy alapjárati motor.( a gyári tényleg 41E)
Termosztát: https://alkatreszek.hu/7_8753_sz
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 18:45:42 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.