Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:23:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261452 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:10:40 »

miért nem gyárit veszel bele? nem szokott sokkal drágább lenni

Gyári csapágyat nem lehet venni. Hogy kérsz? 5 kéket, 2 zöldet és 1 pirosat kérekszépen? Csak 1 méret van, és az már nem gyári.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:15:51 »

Gyári csapágyat nem lehet venni. Hogy kérsz? 5 kéket, 2 zöldet és 1 pirosat kérekszépen? Csak 1 méret van, és az már nem gyári.
fordhoz még nem kértem, vw-nél lehetett asszem 3 méretből válogatni Roll Eyes tdci dugónál is lehetett méret alapján választani ecatban, nem tartom lehetetlennek, hogy itt is legyen ilyen opció
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:19:08 »

fordhoz még nem kértem, vw-nél lehetett asszem 3 méretből válogatni Roll Eyes tdci dugónál is lehetett méret alapján választani ecatban, nem tartom lehetetlennek, hogy itt is legyen ilyen opció

Nincs.
Mivel gyári technológia nem létezik a motorblokk felújításra. Ezért ilyesfajta alkatrészeket sem hoz külön.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:22:41 »

fordhoz még nem kértem, vw-nél lehetett asszem 3 méretből válogatni Roll Eyes tdci dugónál is lehetett méret alapján választani ecatban, nem tartom lehetetlennek, hogy itt is legyen ilyen opció

Ja, ahogy GSR írja. A főtengely csapágyak meg 7 méretből vannak összepárosítva.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:23:00 »

Nincs.
Mivel gyári technológia nem létezik a motorblokk felújításra. Ezért ilyesfajta alkatrészeket sem hoz külön.
akkor nincs

elolvastad már a dpd szerződési feltételeit? vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:25:15 »

Ja, ahogy GSR írja. A főtengely csapágyak meg 7 méretből vannak összepárosítva.
fűnyírómotorosmondeotanépnek vigyor3 még hogy egy benzinessel egyszerűbb az élet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 22:28:57 »

fűnyírómotorosmondeotanépnek vigyor3 még hogy egy benzinessel egyszerűbb az élet vigyor3

Tudnék mesélni Toyotáról.... például Toyota Sport Corolláról..... és a Toyota Magyarország által közölt dolgokról  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2017.06.12 hétfő, 23:09:07 »

Tudnék mesélni Toyotáról.... például Toyota Sport Corolláról..... és a Toyota Magyarország által közölt dolgokról  falbav
egy japántól sose kell jobb. max egy japán dízel hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:52:41 »

Sziasztok. Pár hozzaszolassal ezelőtt írtam a magas alapjarat miatt és ott a szívósor mögötti kartercsőre a hiba egyik oka... Ma nehezen de belestem és azt láttam, hogy le van vágva az a cső... Tehát nem hagytam el.. Levettem az alapjarati motort és kicsit megpucoltam.. Utána egy pár percig jó volt... Nem lehet, hogy az alapjarati motor adta be az unalmast?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2017.06.14 szerda, 13:15:59 »

Sziasztok. Pár hozzaszolassal ezelőtt írtam a magas alapjarat miatt és ott a szívósor mögötti kartercsőre a hiba egyik oka... Ma nehezen de belestem és azt láttam, hogy le van vágva az a cső... Tehát nem hagytam el.. Levettem az alapjarati motort és kicsit megpucoltam.. Utána egy pár percig jó volt... Nem lehet, hogy az alapjarati motor adta be az unalmast?

Mi az hogy le van vágva?  Huh? Huh? Azt nem elhagyni szokták, hanem kiszakad, megsérül. Ha a cső sérült akkor bizony attól lesz magas az alapjárat.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2017.06.14 szerda, 13:20:07 »

Mi az hogy le van vágva?  Huh? Huh? Azt nem elhagyni szokták, hanem kiszakad, megsérül. Ha a cső sérült akkor bizony attól lesz magas az alapjárat.

Rajta van a csonkon a gumicső de kB 3 cm, a többi része nincs meg... Szerintem valamikor valaki levagta... Csak akkor azt nem értem, h eddig miért volt jó... Két hete van meg az autó..
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2017.06.14 szerda, 23:48:34 »

Rajta van a csonkon a gumicső de kB 3 cm, a többi része nincs meg... Szerintem valamikor valaki levagta... Csak akkor azt nem értem, h eddig miért volt jó... Két hete van meg az autó..

Jó vétel volt... Nézd körbe, mert ha igaz amit irsz, akkor szivvel lélekkel tartották üzemben...
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 06:20:37 »

Rajta van a csonkon a gumicső de kB 3 cm, a többi része nincs meg... Szerintem valamikor valaki levagta... Csak akkor azt nem értem, h eddig miért volt jó... Két hete van meg az autó..

Nyest?
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 06:36:50 »

Nyest?

Oda nem fér be, olajos csöveket nem szereti....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 06:41:49 »

Rajta van a csonkon a gumicső de kB 3 cm, a többi része nincs meg... Szerintem valamikor valaki levagta... Csak akkor azt nem értem, h eddig miért volt jó... Két hete van meg az autó..

Melyik csonkon?
A szívócsonkon vagy a motorblokkon?

Oda nem igazán lehet benyúlni és levágni.
Inkább szétment a cső és leeshetett....
Ha ott szabadon van a két nyílás, állandó problémát okoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:13:11 »

Melyik csonkon?
A szívócsonkon vagy a motorblokkon?

Oda nem igazán lehet benyúlni és levágni.
Inkább szétment a cső és leeshetett....
Ha ott szabadon van a két nyílás, állandó problémát okoz.



Most vagyok a ford Ivanicsnál. A szívósoron lévő cső le van dugózva. Ott nem szivhat.Amugy meg lötyögnek a lamellák is.. Azt mondják, hogy az egész szívósort cserélni kellene, bár van javitokeszlet, de az nem tuti.. Így kB 220 ezer költség lenne  Sad
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:34:54 »


Most vagyok a ford Ivanicsnál. A szívósoron lévő cső le van dugózva. Ott nem szivhat.Amugy meg lötyögnek a lamellák is.. Azt mondják, hogy az egész szívósort cserélni kellene, bár van javitokeszlet, de az nem tuti.. Így kB 220 ezer költség lenne  Sad
Valaki itt a fórumon írta,hogy negyed ennyiért megcsinálja(kb.55 E Ft) Vagy saját magad kiherélheted(legolcsóbb megoldás,ha van hozzá ambíciód)  eljen
Ha gyorsan kell: http://mondeo.hu/index.php?topic=25729.0
A pcv csövet én kicserélném inkább.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 10:37:46 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:43:04 »


Most vagyok a ford Ivanicsnál. A szívósoron lévő cső le van dugózva. Ott nem szivhat.Amugy meg lötyögnek a lamellák is.. Azt mondják, hogy az egész szívósort cserélni kellene, bár van javitokeszlet, de az nem tuti.. Így kB 220 ezer költség lenne  Sad


Szerintem te rosszat nézel. A pcv csövet nem lehet látni. A szívósor alján van és mögötte. Direkt linkeltem a videót melyik az.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:51:01 »



Szerintem te rosszat nézel. A pcv csövet nem lehet látni. A szívósor alján van és mögötte. Direkt linkeltem a videót melyik az.
Ha jól gondolom szívósoron elöl lévő kis csőre gondol(ott hallgatjuk meg mennyire kopottak a lapátok).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:58:52 »



Szerintem te rosszat nézel. A pcv csövet nem lehet látni. A szívósor alján van és mögötte. Direkt linkeltem a videót melyik az.

Nem,  le van szedve a szívósor... És a szívósoron van a gumicső ami kB 3-4 centi és le van dugozva...az a cső az amit belinkeltél..
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 11:02:52 »

Nem,  le van szedve a szívósor... És a szívósoron van a gumicső ami kB 3-4 centi és le van dugozva...az a cső az amit belinkeltél..

Hát az gáz. Miért dugózták le? Mit akartak elrejteni? Javaslom, hamár ott vannak, cserélni a csövet és a pcv szelepet.
Ha meg a pillangók is zörögnek, ki kell belezni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 11:04:46 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 11:39:38 »

Hát az gáz. Miért dugózták le? Mit akartak elrejteni? Javaslom, hamár ott vannak, cserélni a csövet és a pcv szelepet.
Ha meg a pillangók is zörögnek, ki kell belezni.

Na hát ez az.. Komplett szívósort akarnak cserélni.. Mert azt mondják, hogy a javitokeszlet nem biztos, hogy tuti... Így lenne 220
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 11:50:11 »

Na hát ez az.. Komplett szívósort akarnak cserélni.. Mert azt mondják, hogy a javitokeszlet nem biztos, hogy tuti... Így lenne 220
Ez a lehetőség nem játszik: http://mondeo.hu/index.php?topic=25729.0
Ja és a szakszervizben mindig új és gyárit akarnak cserélni.(az a lóvé  wow1 )
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.15 csütörtök, 11:53:29 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 12:08:39 »



Szerintem te rosszat nézel. A pcv csövet nem lehet látni. A szívósor alján van és mögötte. Direkt linkeltem a videót melyik az.

Lehet látni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 12:21:24 »

Lehet látni.

Végülis igen, de nem úgy mint mondjuk a légszűrőházat. Szőrszálhasogató.... hehe
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 12:26:45 »

Végülis igen, de nem úgy mint mondjuk a légszűrőházat. Szőrszálhasogató.... hehe

Lehet látni, ennyi.
Azt is lehet látni, ha repedt. Ez pont elég is.

Nyilván nem úgy látni, mint a légszűrőházat, mert nem az. Nem akkora és nem ott van, ahol a légszűrőház.   Evidenciákról miért beszélünk?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 14:25:25 »

Egyébként ha a szivocsonkban lévő pillangó szelepeket kiszedetnem, és úgy maradna, akkor az gond lenne? A falsh levegő meg talán megoldódik az új tomitessel...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 18:26:25 »

Egyébként ha a szivocsonkban lévő pillangó szelepeket kiszedetnem, és úgy maradna, akkor az gond lenne? A falsh levegő meg talán megoldódik az új tomitessel...
Erre van leírás,ha érdekel.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 19:53:31 »

Sziasztok!
Facelift utáni 2007 gyártású  szívósor jó a 2001-es 2.0-
ás mondihoz? Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 19:56:38 »

Sziasztok!
Facelift utáni 2007 gyártású  szívósor jó a 2001-es 2.0-
ás mondihoz? Köszönöm előre is a segítséget!

Más a karter szellőztető csőcsonk.
A 2001-es vékony, a 2007-es vastag.

Össze lehet tákolni, de ügyelni kell arra, hogy valóban jó legyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2017.06.16 péntek, 12:38:03 »

Megoldodott az alapjáratom. Az alapjarati motort cseréltem és oké lett minden.

Azért köszi a segítséget Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.16 péntek, 12:40:10 írta key » Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 09:27:04 »

Erre van leírás,ha érdekel.

Szia. Az a leírás engem is érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.19 hétfő, 09:28:59 írta KIR-ály » Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 10:46:14 »

Szia. Az a leírás engem is érdekelne.
Szia.
Küldtem e-mailt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2017.06.20 kedd, 10:49:15 »

Sziasztok!

A motornak melyik része konkrétan amit "henger - rövid blokk" -nak neveznek? Ez konkrétan a teljes motorblokkot jelenti? Vagy melyik részét? Köszi
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2017.06.20 kedd, 10:51:33 »

Sziasztok!

A motornak melyik része konkrétan amit "henger - rövid blokk" -nak neveznek? Ez konkrétan a teljes motorblokkot jelenti? Vagy melyik részét? Köszi

Az idézőjelben a válaszod.
henger-blokk  (Tehát amelyik részében, blokkjában a hengerek vannak.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2017.06.20 kedd, 11:10:31 »

Az idézőjelben a válaszod.
henger-blokk  (Tehát amelyik részében, blokkjában a hengerek vannak.)

Tehát ha jól értem, akkor ez maga a csupasz motorblokk amin a motorszám/motorkód is van, mivel ugye abban vannak a hengerek. Egyébként miért nevezik rövid blokknak van hosszú is? Bocs ha hülye a kérdés  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2017.06.20 kedd, 11:10:58 »

Sziasztok!


Valaki tud nekem küldeni egy képet, hogy egy 2.0-ás motorban hol vannak a vákumcsövek, amiket ellenőrizni kell, és esetleg én is tudom cserélni? Smiley

Köszi.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2017.06.20 kedd, 11:51:01 »

Tehát ha jól értem, akkor ez maga a csupasz motorblokk amin a motorszám/motorkód is van, mivel ugye abban vannak a hengerek. Egyébként miért nevezik rövid blokknak van hosszú is? Bocs ha hülye a kérdés  Wink

Igen, amin rajta van a hengerfej és az olajteknő is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2017.06.20 kedd, 11:52:32 »

Sziasztok!


Valaki tud nekem küldeni egy képet, hogy egy 2.0-ás motorban hol vannak a vákumcsövek, amiket ellenőrizni kell, és esetleg én is tudom cserélni? Smiley

Köszi.

Arra 2-re gondolsz?
Ha pedig örvénylapátmentesítve van, akkor nem kell vákuumcső egyáltalán.

Mi a probléma?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2017.06.20 kedd, 12:40:07 »

Sziasztok. Mivel az örvénylapátok illetve a tengely elég gatya a szívósorban arra gondoltam, hogy levenném elől a vákumcsővet... Amíg nem beleztetem ki (erre esetleg valakinek leírás képek ha vannak szívesen veszem) szóval lehet baja az autónak ha lehuzom a csövet? Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2017.06.20 kedd, 12:42:53 »

Sziasztok. Mivel az örvénylapátok illetve a tengely elég gatya a szívósorban arra gondoltam, hogy levenném elől a vákumcsővet... Amíg nem beleztetem ki (erre esetleg valakinek leírás képek ha vannak szívesen veszem) szóval lehet baja az autónak ha lehuzom a csövet? Köszi

Nem lehet.
De a szívócsonk nyílását dugózd le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2017.06.20 kedd, 12:59:15 »

Nem lehet.
De a szívócsonk nyílását dugózd le.

Az nem jó ötlet ha a vákumcső végét dolgozom le úgy, hogy még rá tudjam húzni  a csonkra? És amúgy így meddig lehet vele menni?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.20 kedd, 13:03:47 írta key » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2017.06.20 kedd, 13:16:49 »

Az nem jó ötlet ha a vákumcső végét dolgozom le úgy, hogy még rá tudjam húzni  a csonkra? És amúgy így meddig lehet vele menni?

Tökmindegy, nem legyen nyitott a szívócsonk.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2017.06.20 kedd, 14:18:04 »

Tökmindegy, nem legyen nyitott a szívócsonk.

Egyébként, mi a különbség azzal ha valaki ezt a vákuumcsövet szüntetni meg/dugózza le mint az amikor kiszedik az örvénylapátokat. Ha az első megoldás is jó az örvénylapátok mozgásának megszüntetésére, akkor miért érdemes még ki is szedni őket a helyükről?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2017.06.20 kedd, 14:35:53 »

Egyébként, mi a különbség azzal ha valaki ezt a vákuumcsövet szüntetni meg/dugózza le mint az amikor kiszedik az örvénylapátokat. Ha az első megoldás is jó az örvénylapátok mozgásának megszüntetésére, akkor miért érdemes még ki is szedni őket a helyükről?

Szerintem ez nem kérdés.
Egyik esetben nincs mozgatva egy actuarorral, de az áramló levegő mozgatja(rezegteti), míg a másik esetben nincs benne.
A számottevő különbség az, hogy ha bent van és ha nagyon el van kopva már, akkor bejuthat a motorba. Ha nincs benne, akkor ez aligha fordulhat elő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2017.06.20 kedd, 14:57:01 »

Szerintem ez nem kérdés.
Egyik esetben nincs mozgatva egy actuarorral, de az áramló levegő mozgatja(rezegteti), míg a másik esetben nincs benne.
A számottevő különbség az, hogy ha bent van és ha nagyon el van kopva már, akkor bejuthat a motorba. Ha nincs benne, akkor ez aligha fordulhat elő.



Viszont úgy, hogy a vákum nem mozgatja gondolom jóval később következik be a baj...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2017.06.20 kedd, 15:14:35 »


Viszont úgy, hogy a vákum nem mozgatja gondolom jóval később következik be a baj...


Igen, később. Nekem 680ezernél következett be a baj. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2017.06.20 kedd, 15:27:45 »

Igen, később. Nekem 680ezernél következett be a baj. vigyor3
680 ezer....... worship
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2017.06.20 kedd, 19:06:09 »


Viszont úgy, hogy a vákum nem mozgatja gondolom jóval később következik be a baj...


Szeretnél kockáztatni?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2017.06.20 kedd, 19:12:53 »

Szeretnél kockáztatni?  Roll Eyes

Semmiképp... Viszont tudsz valakit aki ezt a belezést megtudná csinálni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.