Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:03:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261727 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:19:21 »

Ez egy bullshit. Marmint amit irtak.

Elképzelhető, de mondjuk az enyémnek semmi baja és az előző tulajtól tudom, hogy 0km-es kora óta csinálja. Ezért is keresgéltem minden felé és olvastam ezt valamelyik angol fórumon. Sajna nem mentettem el, így többet nem tudok idézni belőle. Amúgy belegondolva még lehet is, mert egyéb problémája nincs az autónak.

Üdv
Csaba
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 10:37:46 »

Elképzelhető, de mondjuk az enyémnek semmi baja és az előző tulajtól tudom, hogy 0km-es kora óta csinálja. Ezért is keresgéltem minden felé és olvastam ezt valamelyik angol fórumon. Sajna nem mentettem el, így többet nem tudok idézni belőle. Amúgy belegondolva még lehet is, mert egyéb problémája nincs az autónak.

Üdv
Csaba

Ez nem elkepzelheto, hanem igy van. Az uzemanyag rendszerben lakik a bug es ez ervenyes az osszes modellre, valceg meg az MKIV-re is. A lenyeg, hogy a jelensegnek semmi koze ahhoz, hogy 1.8 v. 2.0 de meg az evjarat sem szamit. A fiatalabb verdak kevesbe vagy meg egyaltalan nem produkaljak a jelenseget, de 3-4ev utan mar nagy esellyel elo jon a bug, de lehet sokkal hamarabb. Csak idegesito es ciki, de mas egyebet nem okoz. De ha nagyon zavarj , cserelj uzemanyag pumpedlit...oszt lehet par 100 vagy 1000 km utan ujra elojon a bug. Ez ilyen...ford.

Nekem is csinalta, pedig 2.0i
Naplózva

blah blah blah
Shabby
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:08:59 »

Sziasztok!

Egy kis segitség kellene.Egy barátomnak 2006-os mondeója van 1.8 sci.Beállt a mocija,és kellene egy komplett neki,elektronika nélkül.A szerelője azt mondja ritka és nem talál.Valami ötlet?
Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #953 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:26:22 »

Sziasztok!

Egy kis segitség kellene.Egy barátomnak 2006-os mondeója van 1.8 sci.Beállt a mocija,és kellene egy komplett neki,elektronika nélkül.A szerelője azt mondja ritka és nem talál.Valami ötlet?
Előre is köszi.
Olyan társulattal kellene felvegye a kapcsolatot akik angliából hoznak be jobbosokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2010.08.25 szerda, 12:57:16 »

Nekem is volt ilyen problémám, a pillangószelepet kellett tisztítani. De az meg erre kényes, mivel műanyagból van, s egy kis karcolás miatt máris falls levegőt szívhat a motor, s emiatt rossz lesz (magas) az alapjáratod.
Nekem sikerült, pedig már majdnem 3 éve éltem vele együtt.

A jelenség: nyugalmi állapotban a lerakódott kosz (olyan kemény, mint a vízkő) miatt a pillangószelep megszorul. Ha indítás előtt a gázpedált (ami a pillangószelepet mozgatja) megjáratod (gyújtás nélkül), majd indítás közben egy picit (1/4 állás körül) nyomva tartod, akkor fog levegőt kapni a motor, s indul rendesen. Ha így jó, akkor tuti ez a baj, de a tisztítást csak óvatosan, mert az új alkatrész állítólag 50 KHUF körül van...


Sziasztok

Az lenne a problémám hogy a mondim néha csinál olyat meleg motornál hogy akár 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap" és beindul. Szoktam várni egy kicsit gyújtáson mielőtt beindítom. Általában mindíg pöccre megy a dolog. Jól húz, nem eszik sokat, csak kicsit idegesítő hogy szép nagy autó és kiröhögnek, h nem indul normálisan.  rinya
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2010.08.25 szerda, 19:07:05 »

Sziasztok!

Ha az akkumulátor lemerül és úgy bikázzuk be az gondot okozhat?Ha igen minek lehet baja??Ha másik autóé merül le és az enyémről bikázzuk be az is gondot okozhat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #956 Dátum: 2010.08.25 szerda, 19:34:49 »

Sziasztok!

Ha az akkumulátor lemerül és úgy bikázzuk be az gondot okozhat?Ha igen minek lehet baja??Ha másik autóé merül le és az enyémről bikázzuk be az is gondot okozhat?
nem.nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:36:45 »

Sziasztok!

Ha az akkumulátor lemerül és úgy bikázzuk be az gondot okozhat?Ha igen minek lehet baja??Ha másik autóé merül le és az enyémről bikázzuk be az is gondot okozhat?
nem, ha a bikázást a gépkönyvben leírtak szerint végzitek el. Az akkupólus-akkupólus megoldás nem megy, testként a bikázott autó valamely fémes pontját kell használni az akku (-) pólusa helyett!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:38:41 »

nem, ha a bikázást a gépkönyvben leírtak szerint végzitek el. Az akkupólus-akkupólus megoldás nem megy, testként a bikázott autó valamely fémes pontját kell használni az akku (-) pólusa helyett!
de az nem ugyanúgy az akksi - pontjára fog eljutni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:40:38 »

de az nem ugyanúgy az akksi - pontjára fog eljutni vigyor3
Nem teljesen. A csoffat akku kapacitásként működik és felveszi a gerjesztő autó felől érkező töltést. Ezért lehet az, hogy akku pólusra csatlakoztatva nem indul a gép, míg máshova csatolva igen. Tapasztalat....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:43:31 »

Nem teljesen. A csoffat akku kapacitásként működik és felveszi a gerjesztő autó felől érkező töltést. Ezért lehet az, hogy akku pólusra csatlakoztatva nem indul a gép, míg máshova csatolva igen. Tapasztalat....
írtem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #961 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:52:20 »

Nem teljesen. A csoffat akku kapacitásként működik és felveszi a gerjesztő autó felől érkező töltést. Ezért lehet az, hogy akku pólusra csatlakoztatva nem indul a gép, míg máshova csatolva igen. Tapasztalat....

Nekem pont forditott tapasztalataim vannak, valoszinuleg azert, mert nem talaltunk rendes testet, es inkabb akkut az akkura tettunk, de bevalt, fel is vette a toltest....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2010.08.25 szerda, 22:00:51 »

Nekem is volt ilyen problémám, a pillangószelepet kellett tisztítani. De az meg erre kényes, mivel műanyagból van, s egy kis karcolás miatt máris falls levegőt szívhat a motor, s emiatt rossz lesz (magas) az alapjáratod.
Nekem sikerült, pedig már majdnem 3 éve éltem vele együtt.

A jelenség: nyugalmi állapotban a lerakódott kosz (olyan kemény, mint a vízkő) miatt a pillangószelep megszorul. Ha indítás előtt a gázpedált (ami a pillangószelepet mozgatja) megjáratod (gyújtás nélkül), majd indítás közben egy picit (1/4 állás körül) nyomva tartod, akkor fog levegőt kapni a motor, s indul rendesen. Ha így jó, akkor tuti ez a baj, de a tisztítást csak óvatosan, mert az új alkatrész állítólag 50 KHUF körül van...



Ez hulyeseg. Nem ez okozza a nehezen indulast.
Naplózva

blah blah blah
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 12:50:59 »

Hát lehet, hogy másnál ez nincs így, de nekem volt ilyen problémám, s ez oldotta meg.
Ez hulyeseg. Nem ez okozza a nehezen indulast.
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 15:51:39 »

Hát lehet, hogy másnál ez nincs így, de nekem volt ilyen problémám, s ez oldotta meg.

Ez nem ettol fugg. A nehezen indulasnak nem ez az oka. Ismerni kene a pillangoszelep mukodeset, es akkor megertened.
A pillango szelepnek moci inditaskor zart alapotban kell lennie ! Az inditashoz szukseges levegot az alapjarati moci biztositja. Persze siman lehet, hogy nalad megoldodott a problema, de nem azert amit csinaltal. A melegen nehezen indulas meg tipushiba.
Naplózva

blah blah blah
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2010.08.27 péntek, 16:15:13 »

Tényleg nem ismerem a működési elvét pontosan. De itt dögöljek meg, ha nálam nem így történt...

Korábban az alapjárati motor is meg lett tisztítva, az sem segített, ez pedig igen. Nyugalmi helyzetben megszorult a pillangószelep házában a kis körlap, ami elzárja / nyitja a levegő útját. Ennek a kis körlapnak fém pereme van, egyébként az egész mindenség műanyagból van.

A szorulás azért volt, mert amikor zárt a kör alakú lap, akkor belülről a cső jellegű ház alához szorult a lap pereme, mert ott annyi megszilárdult kosz volt lerakódva. Ebbe a vízkő keménységű koszba akadt meg a szelep, s ezt a koszt távolítottam el. Ennek már 3 hónapja, azóta mindig, minden körülmény között pöcre indul az autó.


Ez nem ettol fugg. A nehezen indulasnak nem ez az oka. Ismerni kene a pillangoszelep mukodeset, es akkor megertened.
A pillango szelepnek moci inditaskor zart alapotban kell lennie ! Az inditashoz szukseges levegot az alapjarati moci biztositja. Persze siman lehet, hogy nalad megoldodott a problema, de nem azert amit csinaltal. A melegen nehezen indulas meg tipushiba.
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
fsziszi
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2010.08.28 szombat, 16:36:28 »

Sziasztok, uj vagyok a forumon, es akadt egy kis problemam... Azert regisztraltam mert ugy tunt itt esetleg tudok ertekes jotanacsokat gyujteni... 2003-as benzines 1.8as mondeom van... Egy hete jottunk Erdelybe nyaralni, es elkovettem azt a hibat, h valami noname benzinkuton tankoltam... Kozvetlen a tankolas utani motorinditas utan par masodperccel oriasi durranas hallatszott... De ment a kocsi... Viszont rettenetesen razott vagy 1 kilometert, utana egyszercsak "megjavult". Kabe 200 kilometer mulva visszajott a razas, kigyulladt a sarga motorhiba lampa. Elvittuk a legkozelebbi komolynak tuno szervizbe (toyota szakszerviz), ahol azt allapitottak meg "szemre", hogy a harmas henger porlasztoja nem mukodik, ki kell cserelni es minden fasza lesz. De azt mondtak egyelore nyugodtan hasznaljuk a kocsit... Ezert tovabbmentunk meg egy jo 100 kilometert, ahol vegre volt egy szervizben egy hasznalt, de jo ilyen kutyu, kicsereltek de semmit nem javult a dolog... Ezutan talaltunk vegre egy olyan szervizt, ahol le tudtak futtatni egy tesztet szamitogepen, es a gep azt kopte ki, h harmas henger neha kihagy, de semmi strukturalis problema... Es az volt a gyanujuk, h a tankolas miatt van az egesz problema, es mihelyt kihajtom a gepbol a rossz benzint, minden jo lesz... Es azt tanacsoltak nyugodtan menjunk haza kocsival.. Ugyhogy holnap indulunk haza, ha megall, akkor max hazavontatjuk. Nem lattam ertelmet, h vaktaban kicsereljek meg a fel motort csilliardokert, mikozben fogalmuk sincs, mi a problema. Ha holnap estere mire hazaerunk minden megjavul, akkor targytalanna fog valni a hozzaszolasom, de eros a gyanum, h nem igy lesz. Az a kerdesem, h tudnatok-e segiteni, mit csinaljak, ha hazaerek es meg mindig eg a sarga lampa, es meg mindig nem mukodik tokeletesen a 3as henger... Az a felelmem, h otthon is majd elkezdenek kiserletezni, kicserelnek mindenfelet, nekem meg ingem-gatyam ramegy. Barmilyen otletnek nagyon orelnek! Elore is koszi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2010.08.28 szombat, 16:51:21 »

Tényleg nem ismerem a működési elvét pontosan. De itt dögöljek meg, ha nálam nem így történt...

Korábban az alapjárati motor is meg lett tisztítva, az sem segített, ez pedig igen. Nyugalmi helyzetben megszorult a pillangószelep házában a kis körlap, ami elzárja / nyitja a levegő útját. Ennek a kis körlapnak fém pereme van, egyébként az egész mindenség műanyagból van.

A szorulás azért volt, mert amikor zárt a kör alakú lap, akkor belülről a cső jellegű ház alához szorult a lap pereme, mert ott annyi megszilárdult kosz volt lerakódva. Ebbe a vízkő keménységű koszba akadt meg a szelep, s ezt a koszt távolítottam el. Ennek már 3 hónapja, azóta mindig, minden körülmény között pöcre indul az autó.



Tudom, hogy muanyag az egsz, nekem nem kell magyarazni, mar tobb mint 5 eve hajtom a tipust  vigyor3 Lhiszem, hogy megjavult, de nem a tisztitastol  smile Ha megszorul a pillango szelep, attol emg az auto beindul, ergo a pillango szelep tisztitasnak semmi de semmi koze a melegen nehezen indulas jelensegnek  wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 17:33:15 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2010.08.28 szombat, 17:41:39 »

HI srácok!
Nekem is volt ez a "nemindulós móka".
Azt hittem  hogy a szívosorban lévő pillangószelepek kopása okozza,de miután eltávolítottuk öket
utána is fellépett a gond.Egyedül akkor nem csinálja ha lehúzom a vákumcsövet a szívosor elejéről.
Érdekes de fingom nincs hogy miért de így jó(legalábbis mindig indul!!!!!!!!)
Esetleg zacci vágod mi a bibi? Ha visszadugom rá a vákumvezérlőt akkor sem indul (sürün)
HI
keke

Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 17:09:43 »

HI srácok!
Nekem is volt ez a "nemindulós móka".
Azt hittem  hogy a szívosorban lévő pillangószelepek kopása okozza,de miután eltávolítottuk öket
utána is fellépett a gond.Egyedül akkor nem csinálja ha lehúzom a vákumcsövet a szívosor elejéről.
Érdekes de fingom nincs hogy miért de így jó(legalábbis mindig indul!!!!!!!!)
Esetleg zacci vágod mi a bibi? Ha visszadugom rá a vákumvezérlőt akkor sem indul (sürün)
HI
keke



Hidegen vagy melegen ?
Naplózva

blah blah blah
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 20:52:06 »

Szerbusztok!

Gyári ford alufelnim van a gépemen.Akarok venni téli gumit(azt már tudom hogy a 15colos nem megy rá)16colosat ami jóval drágább mint a 15-ös sajnos de hát ez van :rinya:Kérdésem a következő:Mit javasoltok,vegyek hozzá acélfelnit vagy tetessem rá az alufelnire?Azt hallottam hogy a tél tönkreteszi meg a só.... rinya
Az ablakoknál feldudorodik a műanyagcsík.Azt hallottam hogy ez szériahiba.Javítatás költsége kb mennyi lehet?nálatok is jelentkezett már ez a jelenség??Lassan egy éve van nálam az autó,eddig nagyon megvagyok vele elégedve.Eleinte féltem ettől a nem indulós történettől de teljesen hozzászoktam.Hidegen mindig pöcre indul,melegen 10 ből 3szor pedig 3-4 másodpercezt teker.Ez van!!Ennyi legyen a legnagyobb gond wave
Várom a véleményeiteket!!! worship
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 21:17:47 »

Szerbusztok!

Gyári ford alufelnim van a gépemen.Akarok venni téli gumit(azt már tudom hogy a 15colos nem megy rá)16colosat ami jóval drágább mint a 15-ös sajnos de hát ez van :rinya:Kérdésem a következő:Mit javasoltok,vegyek hozzá acélfelnit vagy tetessem rá az alufelnire?Azt hallottam hogy a tél tönkreteszi meg a só.... rinya
Az ablakoknál feldudorodik a műanyagcsík.Azt hallottam hogy ez szériahiba.Javítatás költsége kb mennyi lehet?nálatok is jelentkezett már ez a jelenség??Lassan egy éve van nálam az autó,eddig nagyon megvagyok vele elégedve.Eleinte féltem ettől a nem indulós történettől de teljesen hozzászoktam.Hidegen mindig pöcre indul,melegen 10 ből 3szor pedig 3-4 másodpercezt teker.Ez van!!Ennyi legyen a legnagyobb gond wave
Várom a véleményeiteket!!! worship

Szia

Mindenképpen acél felnire rakasd, mert az bírja a strapát és olcsó javítani. Márpedig télen biza megcsúszhatsz és eltalálhatod a járdát. A másik, hogy az alufelninek tényleg nem tesz jót a sós hólé.

Gumicsík ügyben nem tudok mit mondani, mert az enyém 2003-as (192eKm-el) és nincs ilyen gond.

Üdv
Csaba
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 21:33:03 »

Szerbusztok!

Gyári ford alufelnim van a gépemen.Akarok venni téli gumit(azt már tudom hogy a 15colos nem megy rá)16colosat ami jóval drágább mint a 15-ös sajnos de hát ez van :rinya:Kérdésem a következő:Mit javasoltok,vegyek hozzá acélfelnit vagy tetessem rá az alufelnire?Azt hallottam hogy a tél tönkreteszi meg a só.... rinya
Az ablakoknál feldudorodik a műanyagcsík.Azt hallottam hogy ez szériahiba.
Javítatás költsége kb mennyi lehet?
Sokan hivjak szeria hibanak, tipus hibanak, en inkabb csak ugy hivom...Ez ford!  vigyor3 Mivel nem szeria es tipus fuggo a jelenseg  Wink
Nem tudsz velem mit kezdeni. Csere. Ha jol emlekszem olyan 7k/ajto
Válasz
nálatok is jelentkezett már ez a jelenség??
Persze, elvegre nekunk is mondeonk van  vigyor3
Válasz
Lassan egy éve van nálam az autó,eddig nagyon megvagyok vele elégedve.Eleinte féltem ettől a nem indulós történettől de teljesen hozzászoktam.Hidegen mindig pöcre indul,melegen 10 ből 3szor pedig 3-4 másodpercezt teker.Ez van!!Ennyi legyen a legnagyobb gond wave
Várom a véleményeiteket!!! worship

hat tenyleg ez a legkisebb hiba...Hallottal mar a gonoszrol ? a csuf hokusz szivosorrol ? hatso feknyeregrol ?  Wink
Ha hidegen alapjaraton csattogo hangot hallasz a motor terbol, akkor keress meg pu-ben... wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.29 vasárnap, 21:35:40 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 08:55:27 »

Chao Zacci!

Igen a szívósorról már beszéltünk régebben telefonon..Szeptember vége fele Pestre kell mennem.Beugranék akkor hozzád.Ránéznél a gépemre?


Sokan hivjak szeria hibanak, tipus hibanak, en inkabb csak ugy hivom...Ez ford!  vigyor3 Mivel nem szeria es tipus fuggo a jelenseg  Wink
Nem tudsz velem mit kezdeni. Csere. Ha jol emlekszem olyan 7k/ajto Persze, elvegre nekunk is mondeonk van  vigyor3
hat tenyleg ez a legkisebb hiba...Hallottal mar a gonoszrol ? a csuf hokusz szivosorrol ? hatso feknyeregrol ?  Wink
Ha hidegen alapjaraton csattogo hangot hallasz a motor terbol, akkor keress meg pu-ben... wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 09:29:21 »

Chao Zacci!

Igen a szívósorról már beszéltünk régebben telefonon..Szeptember vége fele Pestre kell mennem.Beugranék akkor hozzád.Ránéznél a gépemre?



Igen, persze...majd keress... wave
Naplózva

blah blah blah
fsziszi
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 11:51:15 »

Sziasztok, uj vagyok a forumon, es akadt egy kis problemam... Azert regisztraltam mert ugy tunt itt esetleg tudok ertekes jotanacsokat gyujteni... 2003-as benzines 1.8as mondeom van... Egy hete jottunk Erdelybe nyaralni, es elkovettem azt a hibat, h valami noname benzinkuton tankoltam... Kozvetlen a tankolas utani motorinditas utan par masodperccel oriasi durranas hallatszott... De ment a kocsi... Viszont rettenetesen razott vagy 1 kilometert, utana egyszercsak "megjavult". Kabe 200 kilometer mulva visszajott a razas, kigyulladt a sarga motorhiba lampa. Elvittuk a legkozelebbi komolynak tuno szervizbe (toyota szakszerviz), ahol azt allapitottak meg "szemre", hogy a harmas henger porlasztoja nem mukodik, ki kell cserelni es minden ***a lesz. De azt mondtak egyelore nyugodtan hasznaljuk a kocsit... Ezert tovabbmentunk meg egy jo 100 kilometert, ahol vegre volt egy szervizben egy hasznalt, de jo ilyen kutyu, kicsereltek de semmit nem javult a dolog... Ezutan talaltunk vegre egy olyan szervizt, ahol le tudtak futtatni egy tesztet szamitogepen, es a gep azt kopte ki, h harmas henger neha kihagy, de semmi strukturalis problema... Es az volt a gyanujuk, h a tankolas miatt van az egesz problema, es mihelyt kihajtom a gepbol a rossz benzint, minden jo lesz... Es azt tanacsoltak nyugodtan menjunk haza kocsival.. Ugyhogy holnap indulunk haza, ha megall, akkor max hazavontatjuk. Nem lattam ertelmet, h vaktaban kicsereljek meg a fel motort csilliardokert, mikozben fogalmuk sincs, mi a problema. Ha holnap estere mire hazaerunk minden megjavul, akkor targytalanna fog valni a hozzaszolasom, de eros a gyanum, h nem igy lesz. Az a kerdesem, h tudnatok-e segiteni, mit csinaljak, ha hazaerek es meg mindig eg a sarga lampa, es meg mindig nem mukodik tokeletesen a 3as henger... Az a felelmem, h otthon is majd elkezdenek kiserletezni, kicserelnek mindenfelet, nekem meg ingem-gatyam ramegy. Barmilyen otletnek nagyon orelnek! Elore is koszi.

Sziasztok, idokozben hazaertunk Budapestre, de a sarga motorhiba lampa tovabbra is eg, es tovabbra is rangat az auto... Tobb mint 800 km-t mentem vele, miota van ez a hiba... Es az a tapasztalatom, h amikor nyomatekra lenne szukseg, olyankor hagy ki az egyik henger... Vagyis majdhogynem teljesen problemamentesen lehet vezetni az autot, ha nem nyomom neki nagyon a gazt, es pont jokor valtok... Autopalyan peldaul 5osben 120-szal egy rangatas nem volt... Az indulasok, meg a dombok, amik betesznek... Ha van barmi otletetek, nagyon megkoszonnem!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 12:27:45 »

Sziasztok, idokozben hazaertunk Budapestre, de a sarga motorhiba lampa tovabbra is eg, es tovabbra is rangat az auto... Tobb mint 800 km-t mentem vele, miota van ez a hiba... Es az a tapasztalatom, h amikor nyomatekra lenne szukseg, olyankor hagy ki az egyik henger... Vagyis majdhogynem teljesen problemamentesen lehet vezetni az autot, ha nem nyomom neki nagyon a gazt, es pont jokor valtok... Autopalyan peldaul 5osben 120-szal egy rangatas nem volt... Az indulasok, meg a dombok, amik betesznek... Ha van barmi otletetek, nagyon megkoszonnem!

Szia,

nekem is hasonló volt nemrég Horvátban. alapjárat, indítás, gyorsításmentes haladás hibátlan de ha gázt adtam azonnal rángatott. gyujtótrafó picit szétégett...
kiszerelte a mester (2 csavar és 1 csati) és alulról látni lehetett, hogy szétégett.
nekem ott a márkaszervízben olyan 45e ft körül jött ki munkadíjjal ha jól emlékszem.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 13:01:20 »

Nekem is hasonló volt, de adott fordulaton gyorsításnál csinálta.
Olvass vissza, leírtam a történetét.
A megoldás a gyújtótrafó csere, lehetőleg gyertyával és kábellel együtt.
Trafóból utángyártottat vettem, a gyertya, kábel gyári.
Ne várj vele, mert a trafó tönkreteszi a motorvezérlőt.




Sziasztok, idokozben hazaertunk Budapestre, de a sarga motorhiba lampa tovabbra is eg, es tovabbra is rangat az auto... Tobb mint 800 km-t mentem vele, miota van ez a hiba... Es az a tapasztalatom, h amikor nyomatekra lenne szukseg, olyankor hagy ki az egyik henger... Vagyis majdhogynem teljesen problemamentesen lehet vezetni az autot, ha nem nyomom neki nagyon a gazt, es pont jokor valtok... Autopalyan peldaul 5osben 120-szal egy rangatas nem volt... Az indulasok, meg a dombok, amik betesznek... Ha van barmi otletetek, nagyon megkoszonnem!
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 21:35:15 »

Hidegen vagy melegen ?
valamiko hidegen valamiko melegen.
Lehet valamellik vákumcsöven van eldurranva vagy mi lehet?
 hehe
Naplózva
fsziszi
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2010.08.31 kedd, 20:01:14 »

Nekem is hasonló volt, de adott fordulaton gyorsításnál csinálta.
Olvass vissza, leírtam a történetét.
A megoldás a gyújtótrafó csere, lehetőleg gyertyával és kábellel együtt.
Trafóból utángyártottat vettem, a gyertya, kábel gyári.
Ne várj vele, mert a trafó tönkreteszi a motorvezérlőt.


Koszi szepen, eleg egybehangzonak tunik ez a gyujtotrafo tortenet, ugyh akkor ezzel kezdem a szervizt... Romaniaban mindent ki akartak cserelni (porlasztokat, gyertyakat, stb), de igazabol fogalmuk sem volt, vajon mi lehet a problema... Koszonom szepen!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2010.08.31 kedd, 22:12:10 »

valamiko hidegen valamiko melegen.
Lehet valamellik vákumcsöven van eldurranva vagy mi lehet?
 hehe

nem hinnem. Ez ilyen...ford. Van meg mit fejlodnie...par evtized es elerik azt a szitnet amit mas autogyartok mar evek ota elertek...induljon az auto hidegen es melegen.
Alapvetoen az uzemanyag ellato rendszerben van a bibi, a tervezesbe van kodolva a bug. Sajna occo husnak... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.31 kedd, 22:17:04 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 11:20:41 »

Sziasztok!

Ma voltam Cromaxban a szokásos éves szervizen és utólért engem is a szívósor/örvénylapát mizéria.
Kesesgettem a cikkek és hozzászólások között, de nem találtam leírást, hogy hogyan kell a lapátmentesíteni és ledugózni, stb.
Akinek megvan a szeszka-féle leírás, az légyszi ossza meg velem!!!

Előre is Köszi!
Naplózva
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 22:45:58 »

olvasgatom a fórumot erről az 1,8 benzines motorról és hallom hogy sokat eszik szomoru1 2 napja vagyok mondeo tulaj de megnéztem a saját fogyasztásom és 7,4l-100km, hozzáteszem nem csapom be saját magam... csak kíváncsi vagyok hogy ez így is marad ?
szomoru1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2010.09.03 péntek, 08:21:09 »

olvasgatom a fórumot erről az 1,8 benzines motorról és hallom hogy sokat eszik szomoru1 2 napja vagyok mondeo tulaj de megnéztem a saját fogyasztásom és 7,4l-100km, hozzáteszem nem csapom be saját magam... csak kíváncsi vagyok hogy ez így is marad ?
szomoru1

Ha nem változtatsz a vezetési stílusodon, akkor igen.
Én a 2.0-val, tudok 5,6-os fogyit is csinálni. Smiley De inkább a 8-9-es átlag a jellemző, normális stílusban.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2010.09.03 péntek, 09:43:14 »

értem.. már csak azt szeretném v hogy kideríteni hogy ezelőtt 3 éve volt nálam egy 1998 as 1,8 110le mondeo hozzáteszem 320000km-el adtam tovább és nem volt szervízigényes sőtt, viszont erről a 2005 1,8 110le autóról csak a rosszat hallom.. mire számítsak Huh?Huh? Undecided
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2010.09.03 péntek, 12:59:25 »

értem.. már csak azt szeretném v hogy kideríteni hogy ezelőtt 3 éve volt nálam egy 1998 as 1,8 110le mondeo hozzáteszem 320000km-el adtam tovább és nem volt szervízigényes sőtt, viszont erről a 2005 1,8 110le autóról csak a rosszat hallom.. mire számítsak Huh?Huh? Undecided

Semmi jóra. Az MKIII már nem az a mondeo mint 98ban volt.
150e km kornyeken nezesd meg a szivosort, mert kinyirhatja a mocit. Ha kell segitseg, es pesti vagy, akkor irj nekem pu-t...
Naplózva

blah blah blah
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2010.09.03 péntek, 16:35:32 »

köszi ha gondom lesz sikítok... egyébként mivel kezdődik és mibe fáj ?
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2010.09.03 péntek, 17:02:08 »

Küldtem emailt és benne a leírás!!


Sziasztok!

Ma voltam Cromaxban a szokásos éves szervizen és utólért engem is a szívósor/örvénylapát mizéria.
Kesesgettem a cikkek és hozzászólások között, de nem találtam leírást, hogy hogyan kell a lapátmentesíteni és ledugózni, stb.
Akinek megvan a szeszka-féle leírás, az légyszi ossza meg velem!!!

Előre is Köszi!

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2010.09.03 péntek, 17:11:22 »

Hali


A hiba valószínű, hogy a gyújtással lesz!
A rángatás megszünése szerintem gyertya csere, kábelcsere, trafó csere, ugyan is a mondeó felépítése miatt a gyertya kezd el sz***akodni ezért a kábel elkezd melegedni és kinyírja a trafót is!
Én így jártam néha rángatott megjavult, jártam vele, majd egyszer csak a 3-as hengerem megállt kigyulladt a motorlámpa és 3 hengerrel kellett hazamennem.
Kicseréltem a gyertyákat a hiba megmaradt, utána kábeleket, hiba megmaradt maradt a trafó autó megjavult :-)

Csak mindhárom együttes cseréjét javaslom, mert ezek egymást kinyírják, olyan ez mint a generátor és a feszítő története ha nem együtt cseréled többe lesz a végén!



Sziasztok, idokozben hazaertunk Budapestre, de a sarga motorhiba lampa tovabbra is eg, es tovabbra is rangat az auto... Tobb mint 800 km-t mentem vele, miota van ez a hiba... Es az a tapasztalatom, h amikor nyomatekra lenne szukseg, olyankor hagy ki az egyik henger... Vagyis majdhogynem teljesen problemamentesen lehet vezetni az autot, ha nem nyomom neki nagyon a gazt, es pont jokor valtok... Autopalyan peldaul 5osben 120-szal egy rangatas nem volt... Az indulasok, meg a dombok, amik betesznek... Ha van barmi otletetek, nagyon megkoszonnem!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2010.09.04 szombat, 20:14:46 »

Az 5,6-os fogyasztást hogy csináltad?Kiprobálnám én is wave

Ha nem változtatsz a vezetési stílusodon, akkor igen.
Én a 2.0-val, tudok 5,6-os fogyit is csinálni. Smiley De inkább a 8-9-es átlag a jellemző, normális stílusban.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #990 Dátum: 2010.09.04 szombat, 20:24:06 »

Az 5,6-os fogyasztást hogy csináltad?Kiprobálnám én is wave



Én nem nagyon vágynék rá, gondolom milyen tempó lehet az... hehe
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 13:34:02 »

Hali


A hiba valószínű, hogy a gyújtással lesz!
A rángatás megszünése szerintem gyertya csere, kábelcsere, trafó csere, ugyan is a mondeó felépítése miatt a gyertya kezd el sz***akodni ezért a kábel elkezd melegedni és kinyírja a trafót is!
Én így jártam néha rángatott megjavult, jártam vele, majd egyszer csak a 3-as hengerem megállt kigyulladt a motorlámpa és 3 hengerrel kellett hazamennem.
Kicseréltem a gyertyákat a hiba megmaradt, utána kábeleket, hiba megmaradt maradt a trafó autó megjavult :-)

Csak mindhárom együttes cseréjét javaslom, mert ezek egymást kinyírják, olyan ez mint a generátor és a feszítő története ha nem együtt cseréled többe lesz a végén!



nálam most jött elő egy gyújtókábel prob, de emiatt nem szeretnék trafót is cserélni..annyi hogy elégett a pipába a réz hüvely de szerintem ennyi.
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 13:43:59 »

Én sem szerettem volna, aztán a második kábelkészlet után mégis cseréltem...


nálam most jött elő egy gyújtókábel prob, de emiatt nem szeretnék trafót is cserélni..annyi hogy elégett a pipába a réz hüvely de szerintem ennyi.

Naplózva
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 13:50:18 »

Én sem szerettem volna, aztán a második kábelkészlet után mégis cseréltem...


akkor kussolok Grin
Naplózva
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 21:15:58 »

jó lenne tudni hogy ezzel a szívósor jelenséggel 100% hogy találkozik az ember ha vesz egy 1.8 mk3 at?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #995 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 21:32:32 »

jó lenne tudni hogy ezzel a szívósor jelenséggel 100% hogy találkozik az ember ha vesz egy 1.8 mk3 at?


Attól függ kitől kérdezed.
Ha Zaccitól, akkor igen, ha tőlem, akkor nem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2010.09.11 szombat, 10:34:25 »

jó lenne tudni hogy ezzel a szívósor jelenséggel 100% hogy találkozik az ember ha vesz egy 1.8 mk3 at?


igen
Ez annyira biztos, mint tdci-ben pcsucs hiba  Wink
Naplózva

blah blah blah
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 17:10:05 »



Teljesen biztos lehetsz benne, de a 2 literes benzinesnél is!
 falbav

jó lenne tudni hogy ezzel a szívósor jelenséggel 100% hogy találkozik az ember ha vesz egy 1.8 mk3 at?

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 17:41:11 »

igen
Ez annyira biztos, mint tdci-ben pcsucs hiba  Wink
[/quote ez az 1000 2000  fordulatos torok kezdődik meg persze a nyögve nyelős indítás,így örülnék egy telefonszámnak!!!!!ha lehet köszi
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 19:16:08 »


Teljesen biztos lehetsz benne, de a 2 literes benzinesnél is!
 falbav


A lapátok kivétele megoldja a problémát vagy csak az új szívósor?

Vkinek van komplett képes leírása a "lapátlanításról"?  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.