Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:42:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260762 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:04:20 »

Sziasztok! worship
Először is szeretném megdícsérni a webmestert,a weboldal nagyon jó,de mielőtt benyalnám magam:Most lettem gazdája egy 8 éves 1.8-as Duratec 110LE lépcsős mondinak.Kérdésem az,hogy szíjas-e a gépkocsim,mert az alkatrészlisták szíjakat és görgőket hoznak,talán nem véletlenül.Másik dolog:hidegben a váltó falakba ütközik minden sebességnél,nehezen veszi a hátramenetet is,egyáltalán nem akarja bevenni,de különösebb hangja nincs,leállítva, megmozgatva már semmi gondja,mi lehet ennek az oka? KÖSZI a SEGÍTSÉGET! Smiley
a váltós gondododra találsz megoldást a manuális váltós topicban wave

szíjak alarr szerintem a generátoron lévőre gondoltak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:30:56 »

Sziasztok! worship
Először is szeretném megdícsérni a webmestert,a weboldal nagyon jó,de mielőtt benyalnám magam:Most lettem gazdája egy 8 éves 1.8-as Duratec 110LE lépcsős mondinak.Kérdésem az,hogy szíjas-e a gépkocsim,mert az alkatrészlisták szíjakat és görgőket hoznak,talán nem véletlenül.Másik dolog:hidegben a váltó falakba ütközik minden sebességnél,nehezen veszi a hátramenetet is,egyáltalán nem akarja bevenni,de különösebb hangja nincs,leállítva, megmozgatva már semmi gondja,mi lehet ennek az oka? KÖSZI a SEGÍTSÉGET! Smiley

Szia  wave

Üdv itt és sok örömöt a Mondihoz.  wave
A benzines srácok majd biztosan segítenek.
Nagyon bizonytalanúl mondom, de szerintem a 1,8 benya is láncos vezérlésű, és a segédrendszereken találhatod a szíjakat görgőket.
Váltóban esetleg egy olajcsere, hátha nem megfelelő van benne.

Ezt írd be a google-ba: Ford Mondeo: erőátvitel, futómű, kormánymű, biztonság
ki kell jöjjön egy szakdolgozat, hasznos lehet az olvasása, igaz 1,8 SCI 130 LE, de a többit talán tudod hasznosítani  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 23:36:27 írta V.Tamás » Naplózva
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 17:25:40 »

Szia  wave

Üdv itt és sok örömöt a Mondihoz.  wave
A benzines srácok majd biztosan segítenek.
Nagyon bizonytalanúl mondom, de szerintem a 1,8 benya is láncos vezérlésű, és a segédrendszereken találhatod a szíjakat görgőket.
Váltóban esetleg egy olajcsere, hátha nem megfelelő van benne.

Ezt írd be a google-ba: Ford Mondeo: erőátvitel, futómű, kormánymű, biztonság
ki kell jöjjön egy szakdolgozat, hasznos lehet az olvasása, igaz 1,8 SCI 130 LE, de a többit talán tudod hasznosítani  wave
Köszönöm a bíztató szavakat!Még bíztatóbb számomra,hogy a mondim vezérműláncos,2001-től a nagy motorokba már mindegyik Duratec HE láncvezérlésű,aminek főképp örülök,mert karbantartást nem igényel,csupán olajcserét (márkaszervíz infó). laugh
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.17 csütörtök, 17:31:42 írta Bakmer » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 19:33:02 »

Szia  wave

Üdv itt és sok örömöt a Mondihoz.  wave
A benzines srácok majd biztosan segítenek.
Nagyon bizonytalanúl mondom, de szerintem a 1,8 benya is láncos vezérlésű, és a segédrendszereken találhatod a szíjakat görgőket.
Váltóban esetleg egy olajcsere, hátha nem megfelelő van benne.

Ezt írd be a google-ba: Ford Mondeo: erőátvitel, futómű, kormánymű, biztonság
ki kell jöjjön egy szakdolgozat, hasznos lehet az olvasása, igaz 1,8 SCI 130 LE, de a többit talán tudod hasznosítani  wave
mk3 mind lánczos!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fox66
Vendég
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2011.02.18 péntek, 00:30:42 »

Kopp-kopp, semmi. Most van benne 102-103 ezer km.
A szívósort nemrég belezte ki Vik, új gyertyák is most kerültek bele, stabilan jól működik, nem rángat, megy, könnyen indul, stb.
Szia,
Mennyibe került a "belezés"? Mennyi idő volt?
Fogyasztás nem változott?
Köszi,
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2011.02.18 péntek, 09:22:22 »

A hócsukám kivan  gun

Tegnapig finoman muzsikált az autó (oké, nemrég írtam, hogy a szerelőm lefikkantotta a teljesítményét...de nekem nem volt vele bajom) egyszer csak az történt, hogy:
1. az összes mutatóm nullára esett, a digitális kijelzőkön --- jelzés volt, a motorvezérlés éa a töltésjelző kigyulladt, de a motor járt...
2. mivel menet közben történt, nem álltam félre -pár perc múlva minden visszaállt normális módra. Kivéve a motorvezérlő jelet (pár napja volt hibatörlésen, mert közben az EGR miatt fel szokott villanni)
3. aztán elkezdődött a "műsor": elment a motor teljesítménye-rángat, a hangja is közben rallisabb, elindulni művészet vele, mert hiába próbálom pörgetni (max 3.500) nincs ereje. Grazból úgy jöttem haza, mint egy kecske

Néha segített, hogy újraindítottam-akkor egy ideig rendesen működött, de már ez sem működik.

Most megpróbálok keríteni valami villanyászt, hogy megszakértse illetve orvosolja a problémát.

Ha van tippetek, megköszönném!


ui.: nincs valakinek Szombathelyen vagy környékén jó szerelő ismerőse?

szerk.: arra gondolni se merek, hogy ez az erőteljes ránatózás mit művelhetett a kettőstömegű lendkerekemmel...a múltkor lett kuplungozva, de a lendkerék nem lett kicserélve-mondván, hogy az "még" tökéletes
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.18 péntek, 09:26:27 írta Alpha Dog » Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2011.02.18 péntek, 14:30:04 »

Akkor mondanám a fejleményeket (hátha valaki hasonló problémával szembesül):

voltam hibakód kiaolvasáson:
-szekunder oldali trafó hiba

Itt jönne be ugye a sokak által írt/tapasztalt gyertya-kábel-trafó csere DE mivel egyszerre több probléma is felmerült (műszerfal elmegy-visszajön, töltésjelző világít-elalszik,stb...), nem itt lesz a gubanc.
Egyszerűen valahol megszakad az áramkör-nincs pozitív pólus.

Hétfőn viszem villamossági szerelőhöz, aki minden csatlakozást átnéz, letisztítja a sarukat, kiveszi a biztosíték táblákat, stb...
Viszont volt egy kérdése: nem volt mostanában kuplungozás? Hát pont volt...mert lehet, hogy a szerelőm nem megfelelően rakta vissza a testkábelt és emiatt rendetlenkedik. Majd kiderül.

A lényeg, hogy nem kell egyszerre mindent kicserélni...1. nem biztos, hogy megoldja a hibát, 2. sokba kerül

Kedvenc képem (menet közben):



Kicsit beszélgettem a szerelővel és meséltem neki a fórumon tapasztaltakat (gyertya-kábel-trafó csere, gyertya hézag szitu 0,3-1,3 mm).
Szerinte jó bele mindegyik gyertya, amit a katalógus ehhez a motorhoz ír. Hiába írja a könyve, hogy 1,3mm hézagú gyetya kell bele-az egy régebbi vagy más konstrukció. Ami pl 0,7mm, annak más a gyújtója, így ahhoz 0,7 mm hézag kell.
A kábelszettekből viszont csak gyárit ajánl, mivel annak más a belseje-így más értékeket produkál, mint az utángyártott és ezzel teheti tönkre pl a trafót ergo nem teljesen kompatibilis...innét jöhet a "mi" gyertya-kábel-trafó problémánk.




Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:37:25 »

picit off, de benzines motorrol van szo. Szeretnem megtudni hogy mi lehet oka egy EFI-s motor dupla fogyasztasanak. A motor 1.4-es, 60 loero es a mostani ertek 12 liter korul mozog. Eddig elerte a 7-et, max 8-at ha nagyon tapostam a belet.

Amit tudok segiteni hogy indulni indul poccre, nem melegszik, olajat nem eszik, gyorsul, picit gozolog/fustol  meg uzemmelegen is (ezt nem tudom pontosan megmondani hogy goz vagy fust), a katalizatort most utottem ki belole, mert el volt torve es csilingelt a dobban.

Lambda szondat hogy lehet megvizsgalni hogy jo-e?
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2011.02.18 péntek, 17:04:38 »

picit off, de benzines motorrol van szo. Szeretnem megtudni hogy mi lehet oka egy EFI-s motor dupla fogyasztasanak. A motor 1.4-es, 60 loero es a mostani ertek 12 liter korul mozog. Eddig elerte a 7-et, max 8-at ha nagyon tapostam a belet.

Amit tudok segiteni hogy indulni indul poccre, nem melegszik, olajat nem eszik, gyorsul, picit gozolog/fustol  meg uzemmelegen is (ezt nem tudom pontosan megmondani hogy goz vagy fust), a katalizatort most utottem ki belole, mert el volt torve es csilingelt a dobban.

Lambda szondat hogy lehet megvizsgalni hogy jo-e?

ha van rajta diag csati akkor tudják nézni az értékét esetleg tudok neked szerezni megfelelő értéket(feszültséget fogsz látni rajta.) hidegen magasabb ahogy melegszik úgy csökken a lambda fesz. picit ugrál a szám de szépen lassan csökkennie kell nem tudom hogy autónként változik-e max priviben megírod hogy milyen a gép és akkor lehet ki tudom neked deríteni a megfelelő lambda értéket.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2011.02.18 péntek, 19:27:12 »

A lambda értéke 0,5V és 0.9V között változik minden típusnál.Nagyon max. mehet fel 1.0V-ra. Akkor sem jó a lambda ha csak egy századot változik.pl:.(0.87-0.88 között ugrál az érték)
Naplózva
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2011.02.19 szombat, 18:19:52 »

Sziasztok Mondeo FAN-ok  worship

Az lenne a kérdésem,hogy az olajcserét magam végezném.A mondim mocija alatt viszont nem találtam a leeresztőcsavart.Akkor csak az olajszűrőt kell levenni és lefolyik?Km:140 ezernél,jó lesz bele a 10W40-es?
Köszi  a segítséget!
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:02:52 »

2001-es 125le autom olajfogyasztása 1000km alatt kb 1liter. ford 10w 30. mennyire normális ez? az autoban kb 180000km van. Mi okozhatja?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:03:47 »

Sziasztok Mondeo FAN-ok  worship

Az lenne a kérdésem,hogy az olajcserét magam végezném.A mondim mocija alatt viszont nem találtam a leeresztőcsavart.Akkor csak az olajszűrőt kell levenni és lefolyik?Km:140 ezernél,jó lesz bele a 10W40-es?
Köszi  a segítséget!
A leeresztő csavar az olajteknő legalsó pontján van, ott keresd..olyan nincs, hogy nincs... vigyor3 és ki kell venni, nem elég a szűrőt letekerni, mert mondjuk 2 decinél többet úgy nem engedsz le... vigyor3 Wink
Semmi esetre sem rakjál bele 10-40-es olajat csak 5W-30-at. Ezekbe ez való!!!
Én a ford formula F 5W-30-at ajánlom.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:07:17 »

A leeresztő csavar az olajteknő legalsó pontján van, ott keresd..olyan nincs, hogy nincs... vigyor3 és ki kell venni, nem elég a szűrőt letekerni, mert mondjuk 2 decinél többet úgy nem engedsz le... vigyor3 Wink
Semmi esetre sem rakjál bele 10-40-es olajat csak 5W-30-at. Ezekbe ez való!!!
Én a ford formula F 5W-30-at ajánlom.
 wave

 worship Köszi az infót! 140 ezernél akkor nem tölthetek már bele 10W40-est? Anyagi megfontolásból is kérdezem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:09:27 »

2001-es 125le autom olajfogyasztása 1000km alatt kb 1liter. ford 10w 30. mennyire normális ez? az autoban kb 180000km van. Mi okozhatja?
Az rengeteg, wow1 akkor nem is kell olajat cserélned... vigyor3 eplus2
Okozhatja külső tömítetlenség, tehát elfolyik....vagy belső tehát elég (szelepszár szimmering kopott vagy felkeménykedett, olajlehúzó gyűrű kopás)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:11:04 »

worship Köszi az infót! 140 ezernél akkor nem tölthetek már bele 10W40-est? Anyagi megfontolásból is kérdezem.
nem,csak 5w30.de a ford olajat a cromaxban megkapod jó áron!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42907709&termek_al_id=9149
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:13:21 »

worship Köszi az infót! 140 ezernél akkor nem tölthetek már bele 10W40-est? Anyagi megfontolásból is kérdezem.
Nem...140 ezernél egy motor, normális helyzetben még nem futotta meg élettartamának 1/3-át sem..
Anyagi megfontolásból az az olaj amit az előbb írtam, a cromaxnál 6992 / 5liter  az sok ?? Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:16:31 »

nem,csak 5w30.de a ford olajat a cromaxban megkapod jó áron!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=42907709&termek_al_id=9149
Hű ez tényleg jó áron van  taps.Akkor ez a típusú motorolaj marad:5W30. Smiley Köszi a segítséget!  wave
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:28:27 »

Külső olajfolyás nincs. a motor teljesitménye, benzinfogyasztása megfelelő. Nem füstöl. Egy diagnosztikai vizsgálat megmutatná a hiba okát? A mért olajfogyasztásnál castropl 10w40 olaj volt az autoban. Most aford olajat tettem bele , de 600km után a nivon kb1cm -es fogyás látszik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2011.02.19 szombat, 19:51:01 »

Külső olajfolyás nincs. a motor teljesitménye, benzinfogyasztása megfelelő. Nem füstöl. Egy diagnosztikai vizsgálat megmutatná a hiba okát? A mért olajfogyasztásnál castropl 10w40 olaj volt az autoban. Most aford olajat tettem bele , de 600km után a nivon kb1cm -es fogyás látszik.
Diagnosztika nem árthat, bár ilyen mértékű fogyás biztos, hogy mechanikai jellegű...valami elkopott az előbb leírtak közül.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2011.02.19 szombat, 20:03:47 »

de hogy deritsem ki hogy melyik?
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2011.02.19 szombat, 20:39:50 »

Sziasztok!
Új autó vásárlása előtt állok.A kiszemelt "áldozat" Mondeo 2005.februári 2.0 benzin.
Konkrétan:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4514234

Szeretném a véleményeteket is kérni,illetve tapasztalatokat az ezzel a motorral szerelt Mondik-ról.
Típushiba,esetleg mit nézzek meg az átvizsgálás alatt,stb.
Előre is köszönöm
Üdv
K
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2011.02.19 szombat, 20:41:58 »

Sziasztok!
Új autó vásárlása előtt állok.A kiszemelt "áldozat" Mondeo 2005.februári 2.0 benzin.
Konkrétan:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4514234

Szeretném a véleményeteket is kérni,illetve tapasztalatokat az ezzel a motorral szerelt Mondik-ról.
Típushiba,esetleg mit nézzek meg az átvizsgálás alatt,stb.
Előre is köszönöm
Üdv
K
hello

ez törött volt, mert ott a xenon fényszóró, és a xenonos fényszóró kapcsoló benne, de a fényszóró mosó nincs benne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2011.02.19 szombat, 20:44:03 »

hello

ez törött volt, mert ott a xenon fényszóró, és a xenonos fényszóró kapcsoló benne, de a fényszóró mosó nincs benne...
hátul is, mert másmilyen lámpának kéne rajta lennie és másmilyenek kéne lennie a lökös aljának is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:01:08 »

hátul is, mert másmilyen lámpának kéne rajta lennie és másmilyenek kéne lennie a lökös aljának is

Ha törik az eleje,miért ezt a lököst tette fel rá?Annyival drégább a mosós?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:02:23 »

Ha törik az eleje,miért ezt a lököst tette fel rá?Annyival drégább a mosós?
maga a mosó berendezés beszerezhetetlen reális áron.

újonnan 25eft/db a mosó ára
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:11:49 »

maga a mosó berendezés beszerezhetetlen reális áron.

újonnan 25eft/db a mosó ára

Létezik olyan,hogy töri az elejét,a lámpa nem sérül,csak lökös,meg ami mögötte van?
Nekem már volt 2006-os tdci mondeom,20-al nekimentem az előttem haladó-álló kocsinak,kívülről semmit nem lehetett észre venni,viszont a lámpák hátán lévő összes műanyag rögzítő fül eltört.
Azt vagy meghegeszti,de akkor az látszik,vagy kicseréli.
Ha nem volt píze mosóra+olyan lökösre,akkor xenon fényszóróra sem.
Fene tudja.
Holnap telefonon rákérdezek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:16:59 »

Létezik olyan,hogy töri az elejét,a lámpa nem sérül,csak lökös,meg ami mögötte van?
Nekem már volt 2006-os tdci mondeom,20-al nekimentem az előttem haladó-álló kocsinak,kívülről semmit nem lehetett észre venni,viszont a lámpák hátán lévő összes műanyag rögzítő fül eltört.
Azt vagy meghegeszti,de akkor az látszik,vagy kicseréli.
Ha nem volt píze mosóra+olyan lökösre,akkor xenon fényszóróra sem.
Fene tudja.
Holnap telefonon rákérdezek.
felesleges ezen vacilálni, xenon van benne, és nincs benne mosó, és hátulján sem stimmel semmi sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2011.02.19 szombat, 22:25:55 »

felesleges ezen vacilálni, xenon van benne, és nincs benne mosó, és hátulján sem stimmel semmi sem

Ez jó meglátás volt  poigneemain
Ez esetben az is kérdéses, hogy a mosó hiányát (a xenon miatt) majd, hogy díjazzák a következő műszakin, vagy a  police a mindennapokban.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 02:18:00 »

Holnap telefonon rákérdezek.

Legelőször kérdezd meg, volt-e törve az autó. Mivel kereskedőnél áll, tuti, hogy letagadja, sőt meggyőz arról, hogy az autó, egy vidéki orvos feleségének a második autója volt, amit sosem használt és még ő pörgetett bele km-t, hogy elhiggyék a futásteljesítményt. nyes
Azért várjuk a fejleményeket........
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 09:55:08 »

Sziasztok.
Ez a kocsi tavaly májusban is ott volt 2.190.000 ért!!!
Elmentünk és megnéztük;
-hátsó lökhárító lógott + le volt nyúzva
-motorháztetőn le volt pattogva a festés
-jobb visszapillantó tükör összetörve
- jobb ködlámpa berepedve.
Ez akkori állapot, biztosan azóta javították, de nem árt tudni Wink
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 13:53:19 »

Sziasztok.
Ez a kocsi tavaly májusban is ott volt 2.190.000 ért!!!
Elmentünk és megnéztük;
-hátsó lökhárító lógott + le volt nyúzva
-motorháztetőn le volt pattogva a festés
-jobb visszapillantó tükör összetörve
- jobb ködlámpa berepedve.
Ez akkori állapot, biztosan azóta javították, de nem árt tudni Wink

Le is mondtam róla...
 rinya

Viszont a 2.0 benzin manuális váltó olyan ritka,mint a fehér holló.
Automata váltós van,azt viszont nem merem bevállalni.
Van valakinek tapasztalata róla?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 14:01:04 »

Le is mondtam róla...
 rinya

Viszont a 2.0 benzin manuális váltó olyan ritka,mint a fehér holló.
Automata váltós van,azt viszont nem merem bevállalni.
Van valakinek tapasztalata róla?
a tdci-t méirt akarod benzinesre cserélni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 14:02:28 »

a tdci-t méirt akarod benzinesre cserélni??

A tdci-t már lecseréltem,most dízel bmw-m van.
Benzinesre szeretnék átállni.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 16:19:33 »

A tdci-t már lecseréltem,most dízel bmw-m van.
Benzinesre szeretnék átállni.

Milyen BMW, ha szabad érdeklődni?
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 16:21:42 »

Le is mondtam róla...
 rinya

Viszont a 2.0 benzin manuális váltó olyan ritka,mint a fehér holló.
Automata váltós van,azt viszont nem merem bevállalni.
Van valakinek tapasztalata róla?

Nekem az van. Semmi gond nincs vele, de sportoskodni nem jó.
De elég megbízható, legalábbis nekem semmi gondom nem volt vele eddig. És kényelmes.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 16:33:46 »

Nekem az van. Semmi gond nincs vele, de sportoskodni nem jó.
De elég megbízható, legalábbis nekem semmi gondom nem volt vele eddig. És kényelmes.

A kényelmes volta engem is vonz.
A BMW 320D touring,2005-ös.
Jó autó,csak ne kezdjenek el a dízeles cuccok elromlani benne,mert akkor a gatyám rámegy...
Beltere jóval kisebb,mint a Mondeo-é.
Meg merném kockáztatni,hogy a mondi futóműve jobb,vagyis komfortosabb.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 10:28:37 »

hátul is, mert másmilyen lámpának kéne rajta lennie és másmilyenek kéne lennie a lökös aljának is
nem mert facelift 1-es, ott van a védőcsík az oldalajtókon. F2-től már nincs.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:53:26 »

nem mert facelift 1-es, ott van a védőcsík az oldalajtókon. F2-től már nincs.

Így igaz.2005-ösből van új lámpás,meg prizmás fenekű,meg a hagyományos hátsó lámpás a régi lökössel.
Az nem lehetséges hogy gyárilag nem xenonos,csak a tulaj belerakta ezt a lámpát?
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:46:44 »

Így igaz.2005-ösből van új lámpás,meg prizmás fenekű,meg a hagyományos hátsó lámpás a régi lökössel.
Az nem lehetséges hogy gyárilag nem xenonos,csak a tulaj belerakta ezt a lámpát?

A gyárilag xenonos kocsikban belül nincs lámpaállítási lehetőség.
És én ezen sem látok.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 20:49:41 írta KIZS » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:54:38 »

A gyárilag xenonos kocsikban belül nincs lámpaállítási lehetőség.
És én ezen sem látok.
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:00:37 »

pontosan eljen

Zsír,ezt tudtam,csak abból a képből,ami fent van a használttrutymón az autóról,én nem bírok semmit kisilabizálni.
Holnap megkérdezem a kereskedőt az egészről,csak még agyalok,hogy csaljam tőrbe.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:05:19 »

Zsír,ezt tudtam,csak abból a képből,ami fent van a használttrutymón az autóról,én nem bírok semmit kisilabizálni.
Holnap megkérdezem a kereskedőt az egészről,csak még agyalok,hogy csaljam tőrbe.
az eleje minimum törött volt, ez tuti...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 22:31:09 »

Zsír,ezt tudtam,csak abból a képből,ami fent van a használttrutymón az autóról,én nem bírok semmit kisilabizálni.
Holnap megkérdezem a kereskedőt az egészről,csak még agyalok,hogy csaljam tőrbe.
egyszerűen megteheted...elmondod mindazt amit itt hallottál és máris tőrbe van csalva! mondd neki engedjen belőle még 1 millát akkor már megéri  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 22:35:13 »

A te BMW-d nincs fent a hahu-n? Én néha elgondolkodom egy 320d-n.
2005-ben volt modellváltás, ugye?
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2011.02.22 kedd, 08:27:15 »

A te BMW-d nincs fent a hahu-n? Én néha elgondolkodom egy 320d-n.
2005-ben volt modellváltás, ugye?

Nem,egyenlőre nincs fent.
Igen,2005-ben volt a modellváltás,az enyém az utsók közti E46,és kombi.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2011.02.22 kedd, 12:03:47 »

Amit 1 oldallal korábban írtam, hogy rángat a moci, stb...a testkábelek átnézése után se változik semmi (pozitív irányba). Holnap viszem egy harmadik autóvillamosságishoz, aki korábban Ford szalonban dolgozott...hátha
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2011.02.23 szerda, 01:15:01 »

Amit 1 oldallal korábban írtam, hogy rángat a moci, stb...a testkábelek átnézése után se változik semmi (pozitív irányba). Holnap viszem egy harmadik autóvillamosságishoz, aki korábban Ford szalonban dolgozott...hátha

Majd írd meg légyszi, mi volt a hiba. Az enyém is rángat, igaz csak 1100-1500-as fordulatszám között, sem alatta, sem felette.
Együttélek a hibával, mert a gyári trafó-kábel-gyertya csere lehet, hogy megoldaná, de nincs 60 ezrem kísérletezgetni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:35:56 »

Majd írd meg légyszi, mi volt a hiba. Az enyém is rángat, igaz csak 1100-1500-as fordulatszám között, sem alatta, sem felette.
Együttélek a hibával, mert a gyári trafó-kábel-gyertya csere lehet, hogy megoldaná, de nincs 60 ezrem kísérletezgetni.
Sokkal kevesebből is kijön.
Én tavaly tavasszal cseréltem mindent. A gyári volt csak eredeti, a trafó és a kábelek utángyártottak. Azóta is tökéletes.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:07:15 »

Nekem az van. Semmi gond nincs vele, de sportoskodni nem jó.
De elég megbízható, legalábbis nekem semmi gondom nem volt vele eddig. És kényelmes.
És mennyit fogyaszt így otomata, benzin, 2.0??? Város, országút??? Mennyi km van benne?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.