Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:56:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261208 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:25:54 »

És mennyit fogyaszt így otomata, benzin, 2.0??? Város, országút??? Mennyi km van benne?

Most voltak fogyasztási problémáim, de úgy néz ki, hogy megoldódott...
Szóval olyan 10 liter körül eszik. Országúton picit alatta, Budapesten picit felette. Kb. 136 ezer van benne.
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:49:16 »

Majd írd meg légyszi, mi volt a hiba. Az enyém is rángat, igaz csak 1100-1500-as fordulatszám között, sem alatta, sem felette.
Együttélek a hibával, mert a gyári trafó-kábel-gyertya csere lehet, hogy megoldaná, de nincs 60 ezrem kísérletezgetni.

Üdv.

Az enyémnek is ugyan ez a baja.Kicseréltem a gyertyát de nem az volt a hiba. Úgy hallottam hogy a légtömegmérőt kell megtisztítani, de még erre nem volt időm, úgyhogy nem tudom, hogy ez lehet a megoldás valójában.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:24:15 »

Sokkal kevesebből is kijön.
Én tavaly tavasszal cseréltem mindent. A gyári volt csak eredeti, a trafó és a kábelek utángyártottak. Azóta is tökéletes.

Köszi. Igazából kicsit félek az utángyártottaktól, mert már többször szívtam velük és nem tudom utángyártottból melyiket szabad megvenni.
Úgy tudom, nagyságrendileg a trafó 30ezer, gyertyakábel 12ezer, gyertya 3,6ezer/db. Összesen: ~56.400Ft.
Még ha utángyártottból megúszom 45ezerből, kisérletezni ez is sok.
Lehet, ha tudok valahonnan kölcsönbe szerezni egy trafót két napra, akkor kicserélem és ha biztosan az a rossz rászánom a pénzt, csak azt nem szeretném, hogy kicserélem a fél autót, közben pedig más a hibája. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 18:42:54 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2011.02.23 szerda, 18:38:24 »

Üdv.

Az enyémnek is ugyan ez a baja.Kicseréltem a gyertyát de nem az volt a hiba. Úgy hallottam hogy a légtömegmérőt kell megtisztítani, de még erre nem volt időm, úgyhogy nem tudom, hogy ez lehet a megoldás valójában.

Helló!

Őszintén szólva nem tudom hol van a benzinesben a légtömegmérő (vagy levegőmennyiség mérő?). Amit eddig csináltam, hogy kipucoltam az EGR szelepet, kitisztítottam a szívótorkot, a pillangó szelepet, és kipucoltam még valamit, a motor elején, amire egy stekket megy rá és két csavar fogja, de nem tudom mi az.
Átnéztem a gyertyakábelek végét, kivettem a trafót, hogy nem látszik-e valami égés rajta, ill gyertyákat ellenőríztem.
Itt tartok most.

Gondoltam még esetleg ECU hibára, mivel szerintem legalább 2éve nem volt levéve az akku saru, elképzelhető laikusként, hogy az injektor vezérlésnél ebben a kis fordulatszám tartományban rossz jelet ad.
Azért ha van valakinél megoldás, azt írjuk meg. Hátha nem a legdrágább dolgot kell cserélni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 18:40:32 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:39:14 »

Most voltak fogyasztási problémáim, de úgy néz ki, hogy megoldódott...
Szóval olyan 10 liter körül eszik. Országúton picit alatta, Budapesten picit felette. Kb. 136 ezer van benne.

Na, milyen fogyasztási problémáid voltak? Én is szenvedek ezzel a fogyival...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:53:43 »

Na, milyen fogyasztási problémáid voltak? Én is szenvedek ezzel a fogyival...

Felugrott a fogyasztásom rettentő módon. Városban minden különösebb trükk nélkül 13 liter feletti értékek jöttek ki, országúton pedig nem tudtam 10 alá vinni.
Az csináltam most, hogy egy kartondarabbal letakartam a hűtő felét. Holnap pedig megjön az új termosztátom.
Bár jelzem, hogy a belső hőmérő jó hőfokot mutat, fűtés van, a motor bemelegedettnek tűnik. Csak az alkohol átalakítón keresztül látom, hogy 80 foknál nem melegszik fel jobban és menet közben ez simán visszaesik 70-re.

Viszont vannak indítási gondjaim, amire nem tudott senki se megoldást mondani még nekem.
Az a jelenség, hogy a kocsi csak 3. próbálkozásra indul be rendesen. Beindul elsőre is, nem kell neki 1 főtengely fordulat sem, de aztán pár másodperc múlva 500-ra leesik a fordulat, ott hörög egy picit majd leáll. Ezt csinálja második próbálkozásra is (csak picit tovább bírja). Harmadik próbálkozásra viszont azonnal van alapjárat meg minden.
És ezt benzinnel (kikapcsolt átalakítóval) produkálja, 15 fokos mélygarázsban is. De csak hideg motornál. Meleg motornál semmi gond.
Amikor alul hörög akkor hallom, hogy próbálja életben tartani, de ez nagyon nem sikerül neki.

Mi lehet? Mondjatok okosakat!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 00:01:10 »

Nekem is csinál ilyet, de csak ha negyed alatt van a szint, én arra gyanakszom, hogy valamiért levegősödik a benzin rendszer, ezért azt szoktam csinálni, hogy ráadom a gyújtást várok kicsit, mert ilyenkor az AC nyom benzint a rendszerbe, aztán gyújtás le és megint rá, és utánna már egyből indul. Sajnos eddig nem volt időm utána nézni, hogy, hol mehet el a benzinnyomás, valaki írt valami szelepet ami megakadályozza a benzin visszafolyást, de én a TIS-ben nem találtam hogy van-e ilyen és hol.
Felugrott a fogyasztásom rettentő módon. Városban minden különösebb trükk nélkül 13 liter feletti értékek jöttek ki, országúton pedig nem tudtam 10 alá vinni.
Az csináltam most, hogy egy kartondarabbal letakartam a hűtő felét. Holnap pedig megjön az új termosztátom.
Bár jelzem, hogy a belső hőmérő jó hőfokot mutat, fűtés van, a motor bemelegedettnek tűnik. Csak az alkohol átalakítón keresztül látom, hogy 80 foknál nem melegszik fel jobban és menet közben ez simán visszaesik 70-re.

Viszont vannak indítási gondjaim, amire nem tudott senki se megoldást mondani még nekem.
Az a jelenség, hogy a kocsi csak 3. próbálkozásra indul be rendesen. Beindul elsőre is, nem kell neki 1 főtengely fordulat sem, de aztán pár másodperc múlva 500-ra leesik a fordulat, ott hörög egy picit majd leáll. Ezt csinálja második próbálkozásra is (csak picit tovább bírja). Harmadik próbálkozásra viszont azonnal van alapjárat meg minden.
És ezt benzinnel (kikapcsolt átalakítóval) produkálja, 15 fokos mélygarázsban is. De csak hideg motornál. Meleg motornál semmi gond.
Amikor alul hörög akkor hallom, hogy próbálja életben tartani, de ez nagyon nem sikerül neki.

Mi lehet? Mondjatok okosakat!
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 07:14:31 »

Nekem is csinál ilyet, de csak ha negyed alatt van a szint, én arra gyanakszom, hogy valamiért levegősödik a benzin rendszer, ezért azt szoktam csinálni, hogy ráadom a gyújtást várok kicsit, mert ilyenkor az AC nyom benzint a rendszerbe, aztán gyújtás le és megint rá, és utánna már egyből indul. Sajnos eddig nem volt időm utána nézni, hogy, hol mehet el a benzinnyomás, valaki írt valami szelepet ami megakadályozza a benzin visszafolyást, de én a TIS-ben nem találtam hogy van-e ilyen és hol.

Hasonlóra gondoltam már én is, de nem találtam olyan leírást sehol, hogy hogyan lehetne légteleníteni, illetve van-e és merre van ilyen visszafolyás gátló szelep.
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 08:44:52 »

Hasonlóra gondoltam már én is, de nem találtam olyan leírást sehol, hogy hogyan lehetne légteleníteni, illetve van-e és merre van ilyen visszafolyás gátló szelep.


Üdv.

A légtelenitő ott van a közöscső tetején egy kék színű szelepsapka van rajta, és ott tudod megnézni,hogy a nyomást megtartja-e a rendszer.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42946025&termek_al_id=32047&katnev=K%C3%B6z%C3%B6scs%C5%91%202.0%20145LE%20Mo00-07

 A nyomást tartó szelep pedig benne van a tankba az üzemanyagszivatyú és jeladónál.De azt ha jól emlékszem nem lehet cserélni, mert  egyben van a fehér "dobozal".http://www.cromax.hu/index.php?katid=42925699&termek_al_id=22622&katnev=Duratec%20HE%201.8,%202.0%20%28kiv%C3%A9ve%201.8%20130LE%29
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 10:10:26 »


Üdv.

A légtelenitő ott van a közöscső tetején egy kék színű szelepsapka van rajta, és ott tudod megnézni,hogy a nyomást megtartja-e a rendszer.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42946025&termek_al_id=32047&katnev=K%C3%B6z%C3%B6scs%C5%91%202.0%20145LE%20Mo00-07

 A nyomást tartó szelep pedig benne van a tankba az üzemanyagszivatyú és jeladónál.De azt ha jól emlékszem nem lehet cserélni, mert  egyben van a fehér "dobozal".http://www.cromax.hu/index.php?katid=42925699&termek_al_id=22622&katnev=Duratec%20HE%201.8,%202.0%20%28kiv%C3%A9ve%201.8%20130LE%29

Köszi, megnézem!
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 13:41:21 »


Üdv.

A légtelenitő ott van a közöscső tetején egy kék színű szelepsapka van rajta, és ott tudod megnézni,hogy a nyomást megtartja-e a rendszer.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42946025&termek_al_id=32047&katnev=K%C3%B6z%C3%B6scs%C5%91%202.0%20145LE%20Mo00-07

 A nyomást tartó szelep pedig benne van a tankba az üzemanyagszivatyú és jeladónál.De azt ha jól emlékszem nem lehet cserélni, mert  egyben van a fehér "dobozal".http://www.cromax.hu/index.php?katid=42925699&termek_al_id=22622&katnev=Duratec%20HE%201.8,%202.0%20%28kiv%C3%A9ve%201.8%20130LE%29

és az a vákuumgombának kinéző bigyó ott középen az micsoda?
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 16:46:49 »

Mit tegyek?

Folytatódik a kálváriám...amit 1-2 oldallal ezelőtt leírtam (műszerfal behal, autó rángat, stb...). Ma hoztam el a harmadik szerelőtől az autót.
Az elmondottak alapján ő is kabelszakadásra, érintkezési hibára gyanakodott...ő is átnézett mindent, a végeket leforrasztotta...de az autó ugyanúgy sz.r.
Annyit tett még a diagnózishoz, hogy:
-az ő digitmakkinája kimutatott egy P1000 hibakódot-valami műszerfali hiba vagy mi volt.
-nem tetszik neki a hangja alapjáraton se, így a szívósorra gyanakszik, hátha az kever be valamit. A vákuumcsövet lehúztam (Keke tanácsára), hogy így kiiktassam a működését-de semmi...minden a régi.
Hova vigyem? Hol keressük tovább a hibát?

(tudom, hogy a régi irományaimmal lenne kerek a sztori, de nem akarom az oldalt tönkrevágni a folyamatos idézetekkel...)
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 17:46:08 »

Felugrott a fogyasztásom rettentő módon. Városban minden különösebb trükk nélkül 13 liter feletti értékek jöttek ki, országúton pedig nem tudtam 10 alá vinni.
Az csináltam most, hogy egy kartondarabbal letakartam a hűtő felét. Holnap pedig megjön az új termosztátom.
Bár jelzem, hogy a belső hőmérő jó hőfokot mutat, fűtés van, a motor bemelegedettnek tűnik. Csak az alkohol átalakítón keresztül látom, hogy 80 foknál nem melegszik fel jobban és menet közben ez simán visszaesik 70-re.

Viszont vannak indítási gondjaim, amire nem tudott senki se megoldást mondani még nekem.
Az a jelenség, hogy a kocsi csak 3. próbálkozásra indul be rendesen. Beindul elsőre is, nem kell neki 1 főtengely fordulat sem, de aztán pár másodperc múlva 500-ra leesik a fordulat, ott hörög egy picit majd leáll. Ezt csinálja második próbálkozásra is (csak picit tovább bírja). Harmadik próbálkozásra viszont azonnal van alapjárat meg minden.
És ezt benzinnel (kikapcsolt átalakítóval) produkálja, 15 fokos mélygarázsban is. De csak hideg motornál. Meleg motornál semmi gond.
Amikor alul hörög akkor hallom, hogy próbálja életben tartani, de ez nagyon nem sikerül neki.

Mi lehet? Mondjatok okosakat!


Volt hely begyömöszölni a kartondobozt??? MErt én is ezen filóztam, csak aztán felnyitottam a motorházat, próbáltam innen nézni, próbáltam onnan, úgy tűnt nincs 1 cm hely sem... Szóval te honnan dugtad be? leszedtél valamit? Bár picit biztos más a hely a tiédben...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 19:22:17 »


Volt hely begyömöszölni a kartondobozt??? MErt én is ezen filóztam, csak aztán felnyitottam a motorházat, próbáltam innen nézni, próbáltam onnan, úgy tűnt nincs 1 cm hely sem... Szóval te honnan dugtad be? leszedtél valamit? Bár picit biztos más a hely a tiédben...

Egy karton cipősdoboz tetejét tettem be a hűtőmaszk alá. Simán befért. Felpattintottam a hűtőmaszkot, bedugtam a papírt és visszapattintottam a maszkot. Ennyi. Mintha odatervezték volna.
A géptető zárjánál meg kilyukasztottam a kulccsal.

más

Megnéztem és nekem az injektorhídon nincs olyan légtelenítő szelep.
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2011.02.26 szombat, 07:14:40 »

és az a vákuumgombának kinéző bigyó ott középen az micsoda?

Nincs előttem hírtelen, hogy mire gondolsz. Esetleg ha tudsz egy képet küldeni akkor meg tudom mondani.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:27:40 »

Nincs előttem hírtelen, hogy mire gondolsz. Esetleg ha tudsz egy képet küldeni akkor meg tudom mondani.

Szerintem ami a közös cső közepén van, arra gondol-én se tudom mi lehet  smile
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:29:18 »

Mit tegyek?

Folytatódik a kálváriám...(tudom, hogy a régi irományaimmal lenne kerek a sztori, de nem akarom az oldalt tönkrevágni a folyamatos idézetekkel...)


Húú, ez már a rút szo.pás kategória falbav

Ha már minden cserélve lett, lehet a vezérlőcumputer hibája is. Végülis ez adja a jelet az injektorfejeknek is és ha rosszul adja, akkor rángathat.
Mondjuk ez a legutolsó amire gondolok, de részemről nincs több ötlet. Látod a magaméval sem boldogulok. rinya
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:41:33 »

Felugrott a fogyasztásom rettentő módon. Városban minden különösebb trükk nélkül 13 liter feletti értékek jöttek ki, országúton pedig nem tudtam 10 alá vinni.
lambdaszonda ?
alkesszal nekem volt mar 15liter is a fogyim  hehe A hofok mutato meg stabilan a 0nal  falbav Nalam "picit" xar mar a termo ezert most egyelore benyaval jarok. igy legalabb nem fazok  vigyor3 Alkesszal volt, hogy annyira nem futott a verda meg 20km utan sem, hogy faztam  szomoru1
Válasz
Viszont vannak indítási gondjaim, amire nem tudott senki se megoldást mondani még nekem.
Az a jelenség, hogy a kocsi csak 3. próbálkozásra indul be rendesen. Beindul elsőre is, nem kell neki 1 főtengely fordulat sem, de aztán pár másodperc múlva 500-ra leesik a fordulat, ott hörög egy picit majd leáll. Ezt csinálja második próbálkozásra is (csak picit tovább bírja). Harmadik próbálkozásra viszont azonnal van alapjárat meg minden.
És ezt benzinnel (kikapcsolt átalakítóval) produkálja, 15 fokos mélygarázsban is. De csak hideg motornál. Meleg motornál semmi gond.
Amikor alul hörög akkor hallom, hogy próbálja életben tartani, de ez nagyon nem sikerül neki.
Mi lehet? Mondjatok okosakat!

Ez ilyen. Ford. Kisporoltak a visszameno agat az uzemanyag rendszerbol.  levele Es a pumpa sem egy svajci ora  hehe
Naplózva

blah blah blah
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:42:41 »

Húú, ez már a rút szo.pás kategória falbav

Ha már minden cserélve lett, lehet a vezérlőcumputer hibája is. Végülis ez adja a jelet az injektorfejeknek is és ha rosszul adja, akkor rángathat.
Mondjuk ez a legutolsó amire gondolok, de részemről nincs több ötlet. Látod a magaméval sem boldogulok. rinya

Ma voltam a 4. szakinál...autószerelő- nem villamosságis- aki végre talált is valamit. A kettes hengerben kicsit kormosabb a gyertya. A gyújtókábeleket menet közben egyesével levette és a másodiknál nagyon szikrázott-áthúzott. Kicseréltük egy másik kábellel, de azzal is ugyanaz volt. Ebből arra következtetünk, hogy trafós lesz-ez persze még nem magyarázza a műszerfal rendetlenkedését. Aztán pont mentem volna haza a szerelőtől, felkapcsoltam a tompítottat és azonnal elment az erő- rángatni kezdett. Megnéztük megint a kábeleket...akkor meg a 4-es hengernél produkálta ugyanazt.
Jó lenne kicserélni egy másik trafóra, hogy azzal is ez lenne e a helyzet.
Aztán hazafelé bementem a környék villamosságis gurujához (Krémin Jenő -Táplánszentkereszt) mondta, hogy hagyjam nála, teljes diagnosztikát fog elvégezni a 104 lábú csatlakozón keresztül...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:43:16 »

Helló!

Őszintén szólva nem tudom hol van a benzinesben a légtömegmérő (vagy levegőmennyiség mérő?).
Sehol, mert nincs benne MAF  vigyor3 Van helyette MAP  Wink
Válasz
Amit eddig csináltam, hogy kipucoltam az EGR szelepet, kitisztítottam a szívótorkot, a pillangó szelepet, és kipucoltam még valamit, a motor elején, amire egy stekket megy rá és két csavar fogja, de nem tudom mi az.
Átnéztem a gyertyakábelek végét, kivettem a trafót, hogy nem látszik-e valami égés rajta, ill gyertyákat ellenőríztem.
Itt tartok most.

Gondoltam még esetleg ECU hibára, mivel szerintem legalább 2éve nem volt levéve az akku saru, elképzelhető laikusként, hogy az injektor vezérlésnél ebben a kis fordulatszám tartományban rossz jelet ad.
Azért ha van valakinél megoldás, azt írjuk meg. Hátha nem a legdrágább dolgot kell cserélni.

Mi is a gondod bajod ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 20:46:37 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:44:42 »

Majd írd meg légyszi, mi volt a hiba. Az enyém is rángat, igaz csak 1100-1500-as fordulatszám között, sem alatta, sem felette.
Együttélek a hibával, mert a gyári trafó-kábel-gyertya csere lehet, hogy megoldaná, de nincs 60 ezrem kísérletezgetni.

szivosor...vagy mert ford

Ha trafo vagy kabel lenne, akkor az tipikusan terhelesnel rangat eleg durvan.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 20:46:26 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:47:47 »

szivosor...vagy mert ford

Ha trafo vagy kabel lenne, akkor az tipikusan terhelesnel rangat eleg durvan.

Az én szívósorom is csattog rendesen...jövő héten megszabadulok tőle  gun

Egyébként az enyém is terhelés alatt kezd el rángatni...de a műszerfal mitől hülyül meg?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:50:21 »

Az én szívósorom is csattog rendesen...jövő héten megszabadulok tőle  gun

Vagy a szivosor a motortol...minnel hamarabb csinaltasd meg. A rangatas persze nem fog elmulni, mert ford.
Vagy egy sejtesem, hogy mi okozza a rangatast, de meg nem jartam utana. Ha megvan a tenyleges hiba akkor majd obegatok  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:50:38 »

Az én szívósorom is csattog rendesen...jövő héten megszabadulok tőle  gun

Egyébként az enyém is terhelés alatt kezd el rángatni...de a műszerfal mitől hülyül meg?

mijaz, hogy meghulyul ?
Naplózva

blah blah blah
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:57:33 »

mijaz, hogy meghulyul ?

Menet közben az mutatók leesnek, a karácsonyfa felgyullad, a digit kijelzőkön --- van...aztán hirtelen minden visszaáll normálisba.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:58:54 »

Menet közben az mutatók leesnek, a karácsonyfa felgyullad, a digit kijelzőkön --- van...aztán hirtelen minden visszaáll normálisba.
szerintem az valami test kontakt hiba.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:01:13 »

szerintem az valami test kontakt hiba.

Erre gondolt az előző 3 szerelő is. Mindegyik végignézte az összes kábelt...sőt, az egyik le is forrasztotta a végeket. (csak nem hagytak ki semmit...)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:03:17 »

Erre gondolt az előző 3 szerelő is. Mindegyik végignézte az összes kábelt...sőt, az egyik le is forrasztotta a végeket. (csak nem hagytak ki semmit...)
motortéri, vagy utastéri testeket nézték meg?
az a oszlopok tövében vannak a belsők...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:06:13 »

motortéri, vagy utastéri testeket nézték meg?
az a oszlopok tövében vannak a belsők...

Azt nem tudom, hogy melyikeket. A motortérit biztosan, mert a bal lámpát is kivették. Az egyik szerelő korábban Ford szervizben dolgozott...talán tudja mit hol kell keresni...na majd a "mester" (akinél most van) remélem megszakérti.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:11:50 »

Azt nem tudom, hogy melyikeket. A motortérit biztosan, mert a bal lámpát is kivették. Az egyik szerelő korábban Ford szervizben dolgozott...talán tudja mit hol kell keresni...na majd a "mester" (akinél most van) remélem megszakérti.
visszaolvasgattam az eddigi tüneteidet. egy kérdés merült fel bennem. mi óta van nálad a kocsi, mit tudsz az előéletéről? ecu nem volt kivéve a kocsiból soha? igaz, ez nem egy kérdés vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:23:17 »

Menet közben az mutatók leesnek, a karácsonyfa felgyullad, a digit kijelzőkön --- van...aztán hirtelen minden visszaáll normálisba.

Akku jol van ?
Naplózva

blah blah blah
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:36:24 »

Akku jol van ?

Akku + töltés állítólag okés...14,2 V folyamatosan

1 éve vettem az autót, ki tudja mi az előélete...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:40:54 »

Akku + töltés állítólag okés...14,2 V folyamatosan

1 éve vettem az autót, ki tudja mi az előélete...
nem sok esély van az ecu csatlakozó hibára, de mivel sok veszteni való nincs, én biza kiszedném és megnézném, hogy minden rendben van-e ott.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 13:35:04 »

...
Ez ilyen. Ford. Kisporoltak a visszameno agat az uzemanyag rendszerbol.  levele Es a pumpa sem egy svajci ora  hehe


A benzinnyomás problémát elvetettem, hiszen néha 5-6 másodpercig is jár a motor mielőtt leáll. Nomeg a rendes beindulás után már egyáltalán nincs gond, padlógáznál sem. Most azon agyalok, hogy nem-e falsot szív valahol? Mert határozottan segény keverék érzésem van amikor hallom, hogy próbálja életben tartani, de nem sikerül neki. Nekem se sikerül a gázpedállal. A gázadás inkább csak ront a helyzeten.
De akkor miben tér el a harmadik indítózás, ami után rögtön van alapjárat és rögtön lehet gázt is adni?
Nem értem!
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.27 vasárnap, 13:39:22 írta KIZS » Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 13:38:23 »

Akku + töltés állítólag okés...14,2 V folyamatosan

1 éve vettem az autót, ki tudja mi az előélete...

Én kipróbálnám azért egy másik aksival, mert ha valami leszakadt kosz úszkál az akkumulátorban belül, akkor az pont ilyesmi jelenséget okoz. Ugyan nem a Mondeoban, de nekem már volt ilyen. Ha a kosz rossz helyre úszkál, akkor zárlatos lesz aksi -> hirtelen marha nagy lesz az áramfelvétele -> leesik a feszkó -> meghülyül a rendszer.

Kevés az esélye, de sose lehet tudni.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2011.02.27 vasárnap, 15:17:13 »

Sehol, mert nincs benne MAF  vigyor3 Van helyette MAP  Wink
Mi is a gondod bajod ?

Szia!

Feljebb írtam:  "Az enyém is rángat, igaz csak 1100-1500-as fordulatszám között, sem alatta, sem felette.
Együttélek a hibával, mert a gyári trafó-kábel-gyertya csere lehet, hogy megoldaná, de nincs 60 ezrem kísérletezgetni."

A MAP szenzort hol találom? Tisztítható, ill van-e értelme tisztítani?

Az akkum még eredeti Motorkraft 44Ah-s és közel 8éves mint a kocsim. A "varázsszem" piros rajta, de indul rendesen és nem tudom, hogy ez okozhatja-e a rángatást ebben a kis fordulatszám tartományban?

A szívosorom kicsit csattog, de a vákumcső lehúzása után sem javul a rángatás.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 09:04:54 »

Szia!

Az akkum még eredeti Motorkraft 44Ah-s és közel 8éves mint a kocsim. A "varázsszem" piros rajta, de indul rendesen és nem tudom, hogy ez okozhatja-e a rángatást ebben a kis fordulatszám tartományban?


Én már cserélnék akkut a helyedben, még a végén a generátort vagy valami egyébb dolgot is kinyirhatsz  szomoru1
Naplózva
K.G.
Vendég
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:02:12 »

Sziasztok!

Új vagyok az oldalon, mert még nincs mondeom, de most készülök vásárolni egyett Wink. Ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Az előző autóm egy opel astra volt, most pedig mint említettem mondeot szeretnék venni, és nem tudom, hogy egy mondeonál mire kell odafigyelni.
Természetesen használt autóról van szó. '02-'06-os évjáratokat nézegetem, Nem tudom, hogy vannak-e típusibák amire érdemes odafigyelni, vagy mit érdemes rajta megnézni ami elárul bizonyos dolgokat az autóról.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:26:49 »

Sziasztok!

Új vagyok az oldalon, mert még nincs mondeom, de most készülök vásárolni egyett Wink. Ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Az előző autóm egy opel astra volt, most pedig mint említettem mondeot szeretnék venni, és nem tudom, hogy egy mondeonál mire kell odafigyelni.
Természetesen használt autóról van szó. '02-'06-os évjáratokat nézegetem, Nem tudom, hogy vannak-e típusibák amire érdemes odafigyelni, vagy mit érdemes rajta megnézni ami elárul bizonyos dolgokat az autóról.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Ez a főoldalon elérhető:
http://mondeo.hu/index.php?page=93
Igaz ez a Diesel tanácsok.
Te benzinest szeretnél? Itt egy link egy szakdolgozatról:
http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CDEQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.gorbi.tvn.hu%2Fdoc%2FMondeo2.doc&ei=JWtrTcHVO4bGswb4p9yYBA&usg=AFQjCNHkB4MSw33JH0SbNZRJmXNqxBqtvQ
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.28 hétfő, 10:31:38 írta V.Tamás » Naplózva
K.G.
Vendég
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 11:24:42 »

Köszönöm a segítséget!

Én az 1.8-as 125 Le-t, vagy a 2.0-es 146 Le-t nézegetem. Az általad átküldött link is hasznos volt, igaz az már az újabb változatról szólt.De sok értékes információ van benne.
Naplózva
Lipo
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:42:30 »

Tisztelt Mondeo Tulajdonosok!

Új regisztráló vagyok, de remélem, hogy mihamarabb én is az elégedett és boldog mondeo (MK3 facelift) tulajok táborába fogok tartozni. Nos, sok vívódás után sem tudom eldönteni hogy dízelt vagy benzinest... Bár a benzinessel talán nincs annyi gond mint a TDCi motorokkal. (javítsatok ki, ha tévednék, az olvasataim ezt igazolják)
1. Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy jól választok-e ha a 2literes benzinesre tenném le a voksom. Főleg (90%) városban használnám (Bp.) fogyasztás?
2. Van valakinek bármiféle tapasztalata az automata (5 fokozatú tiptronic) váltóval? főleg a fogyasztás érdekelne és persze a váltó minősége, megbízhatósága...
3. Találtam egy ilyet, mi a véleményetek: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_automata-4450841

Válaszaitokat előre is köszönöm!    
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.02 szerda, 14:12:14 írta Lipo » Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:21:31 »


Szerintem ez dízel.
Naplózva
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:56:23 »

Sziasztok!

Ma nézegettem, hogy milyen kulcs kell a légtömeg mérőhöz, amikor megláttam, hogy a pillangó szelep belső oldalánál (tűzfal felöli oldalánál) van egy vákumos kar féleség és le van esve a kar róla. Lehet ez volt a baja, hogy rángatott 1200-1500-as fordulatszám tartományban. Még nem tudtam kipróbálni.

Gondoltam leírom, mert sok mindenki találkozott ezzel a problémával.

Este ha megyek haza munkából majd kiderül hogy rángat-e még.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:24:35 »

Szerintem ez dízel.

ja, legalabbis a muszeregyseg szerint az. a 2.0 benzines pedig 143 lovas.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:55:44 »

Sziasztok
Szeretném kérdeni,ma a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4512296

Köszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2011.03.02 szerda, 17:02:38 »

Sziasztok!

Ma nézegettem, hogy milyen kulcs kell a légtömeg mérőhöz, amikor megláttam, hogy a pillangó szelep belső oldalánál (tűzfal felöli oldalánál) van egy vákumos kar féleség és le van esve a kar róla. Lehet ez volt a baja, hogy rángatott 1200-1500-as fordulatszám tartományban. Még nem tudtam kipróbálni.

Gondoltam leírom, mert sok mindenki találkozott ezzel a problémával.

Este ha megyek haza munkából majd kiderül hogy rángat-e még.
ha ugyanarra a karra gondolunk akkor az a kar mozgatja az örvénylapátokat. nekem legalábbis az a kar le volt csúszva és nekem akkor nem vezérelte az örvénylapátokat, de már nem emlékszem emiatt volt e rángatás...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2011.03.02 szerda, 18:12:53 »

ha ugyanarra a karra gondolunk akkor az a kar mozgatja az örvénylapátokat. nekem legalábbis az a kar le volt csúszva és nekem akkor nem vezérelte az örvénylapátokat, de már nem emlékszem emiatt volt e rángatás...

Szerintem ugyanarra gondolunk, mert most, hogy jöttem hazafelé kicsit mintha kelepelne valami. És az szerintem az örvénylapát lesz.
Gondolom most hogy már dolgozik az örvénylapát azért hallani a hangját.
De az a lényeg hogy most már nem rángat.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:56:33 »

Sziasztok
Szeretném kérdeni,ma a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4512296

Köszi

nekem bejon! wave
de meg kellene vizsgaltatni valahol.
pl Vic a fort nal. worship
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 00:15:15 »

Sziasztok
Szeretném kérdeni,ma a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4512296

Köszi
Nekem is tetszik Grin Ha nem volt törve meg nem fhos a motorja akkor így ránézésre fullos a gép  smile
De ezt valami nő hajthatta, az ülés állásából...hova előre van ez húzva??  Roll Eyes
Én így kb. harapnám a kormányt  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 02:29:38 »

Sziasztok
Szeretném kérdeni,ma a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-4512296

Köszi

De szííp ótó! Azért jól néz ki a Mondi ebben a "stardust silver" színben... Grin

Azért ez közel nem full extra, csak ghia. Másrészt egy benzines autóért ennyit kiadni szerintem hülyeség.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.03 csütörtök, 02:31:51 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.