Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:41:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261330 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 14:39:27 »

Kedves Alf és HTL-074!

Ma délelött kimostam a motor teret, hogy tisztán lássak az olaj folyás terén. Hátha valahol folyik a szelepfedél, vagy a blobb környékén, meg amugyis, tisztán szebb. A muvelet végén beinditottam a gépet, ekkor láttam a kipufogó elött egy furcsa folottt, odaraktam egy tiszta kendöt és szembesultem a bajjal. Kipufogja az olajat. de nem is kis mennysiséget. Van valami meglátásotok, hogy gyürű, vagy szeletömmítés lehet-e?
Ha valakimásnak van ötlete, kérem ö is ossza meg velem.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv: Pepe
Nem kormos vizet köp?
Ha olajat köpne, már nem nagyon járna... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 16:33:04 »

Kedves Alf és HTL-074!

Ma délelött kimostam a motor teret, hogy tisztán lássak az olaj folyás terén. Hátha valahol folyik a szelepfedél, vagy a blobb környékén, meg amugyis, tisztán szebb. A muvelet végén beinditottam a gépet, ekkor láttam a kipufogó elött egy furcsa folottt, odaraktam egy tiszta kendöt és szembesultem a bajjal. Kipufogja az olajat. de nem is kis mennysiséget. Van valami meglátásotok, hogy gyürű, vagy szeletömmítés lehet-e?
Ha valakimásnak van ötlete, kérem ö is ossza meg velem.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv: Pepe

Olaj nem nagyon szokott folyni a kipufogóból, hiszen az elég a hengerben. Szép lilás füstje van.
Ami ott folyik neked az nagy valószínűséggel koszos kondenzvíz.

Olaj két helyen szokott fogyni általábna:
  • gyűrű
  • szelepszár

Méress kompressziót. Ha kevés, akkor önts a hengerbe pici olajat (a gyertya lyukán keresztül), ha megjön a kompresszió akkor gyűrű, ha nem, akkor szelepszár-szimmering.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 17:05:54 »

Kedves KIZS!

Ez jó ötlet, jövöhéten mindenféle képpen leviszem bemérteni. Hogy tisztán lássak. Nem tudom hogy melyik a jobb hengegyűrű, vagy szelep szár szimering. És hogy meyikböl jönnék ki olcsobban.

Köszönöm a segítséget.
Üdv, Pepe
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 17:48:14 »

Sziasztok.Tudna valaki segíteni hogy az 1.8-as mondiban hol találom az alapjárati motort.Köszönöm.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:03:10 »

Szia 01PINGU!
 
Remélem jól mondom, de ha nem akkor valaki javítson ki, nem vagyok tul nagy szaki.
Az 1-2 mondeon, mivel a motor a szívosorral hátrafelé van beszerelve a motortérbe hátúl a pillango szelep allat találod, nem nagyon látni, csak érezni. A 3 mondiban, pedig szivosorral elöre van betéve a motor, ott a szivocsonk elött jobbra találod, a pillangó szelep után egyböl. Ha felülröl belenézel, szembe fog akadni.  Remélme tudtam segíteni.
Üdv, pepe.
Naplózva
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:38:05 »

Sziasztok!

Azt tudom hogy az 1.8-as motor az láncos de a 2.0-es az milyen? Szíjas vagy láncos? Illetve ha szíjas milyen időközönként kell vezérműszíjat cserélni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 19:48:58 »

Sziasztok!

Azt tudom hogy az 1.8-as motor az láncos de a 2.0-es az milyen? Szíjas vagy láncos? Illetve ha szíjas milyen időközönként kell vezérműszíjat cserélni?
összes mondi láncos kutya  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 20:01:44 »

összes mondi láncos kutya  nyes

Köszi szépen ennyivel is okosabbak lettünk nyes worship
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 20:15:33 »

Köszi szépen ennyivel is okosabbak lettünk nyes worship
vagyis az MK3-ak-ról tudom ezt!!  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


bsamob
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 10:02:25 »

Sziasztok!

Tudna segíteni nekem vki az alábbi kérdésemmel kapcsolatban?

Köszönöm

Sziasztok!

Tudnátok mondani szerelőt, aki a szívósor kiherélésben itt Budapesten tudna segíteni? Esetleg Vik elérhetőségét megkaphatnám?

Ha valaki tudja, legyenszíves küldje el nekem a doksit, ahol a művelet le vagyon írva. Kíváncsi vagyok, ha lenne időm és helyem, magam csinálnám, de ezek hiányában segítségre szorulok.

Köszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 11:26:55 »

Sziasztok!

Tudna segíteni nekem vki az alábbi kérdésemmel kapcsolatban?

Köszönöm


http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/index.php
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 14:17:11 »

1,8 benzinesben a kuplung cserével együtt cserélik a kinyomót is, de kell-e a lendkereket is cserélni? MTX75-ös váltóval szerelt 2002-es gépről van szó. Mennyi egy ilyennek a szakszervizes költsége?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 14:28:28 »

1,8 benzinesben a kuplung cserével együtt cserélik a kinyomót is, de kell-e a lendkereket is cserélni? MTX75-ös váltóval szerelt 2002-es gépről van szó. Mennyi egy ilyennek a szakszervizes költsége?

Nekem most cseréltek kuplungot kinyomóval, de a lendkereket úgy hagytuk. A szerelő szerint nem szükséges cserélni, mert nem csattog.
Munkadíj: 20.000 volt, de benne volt az olajcsere és a hátsó fékek (komplett) cseréje is
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 15:18:29 »

Nekem most cseréltek kuplungot kinyomóval, de a lendkereket úgy hagytuk. A szerelő szerint nem szükséges cserélni, mert nem csattog.
Munkadíj: 20.000 volt, de benne volt az olajcsere és a hátsó fékek (komplett) cseréje is
kéttömegű lendkerék van az 1,8-ban is?
mennyi volt az alkatrész?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 17:08:05 »

kéttömegű lendkerék van az 1,8-ban is?
mennyi volt az alkatrész?

Sajna kettőstömegű...
62.000 volt a kuplungszett kinyomóval (Kauf-fer) + 6.000 váltóolaj, fékolaj
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 17:51:44 »

Szevasz,

Nekem sikerült márkaszervizben cseréltetnem kuplungot, itt írtam le az árakat.
2003 1.8 benzines

http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg523733#msg523733




1,8 benzinesben a kuplung cserével együtt cserélik a kinyomót is, de kell-e a lendkereket is cserélni? MTX75-ös váltóval szerelt 2002-es gépről van szó. Mennyi egy ilyennek a szakszervizes költsége?
Naplózva
bagyas111
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 18:01:14 »

Szevasztok!
Hoppá,a vezérműlánccal kapcs. kérdezem:nemcsak a gumi szíjjat kell ledobni 90 ezernél?És nemcsak vezérműszijj van?Huh?
Boccs a lehet,hüle kérdésért.... Huh? Huh? Huh? duhos2
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:53:00 »

Ez smafu! Smiley Nekem csak a lendkerék 155 ezer lenne.


Szevasz,

Nekem sikerült márkaszervizben cseréltetnem kuplungot, itt írtam le az árakat.
2003 1.8 benzines

http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg523733#msg523733




Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:42:06 »

Szevasztok!
Hoppá,a vezérműlánccal kapcs. kérdezem:nemcsak a gumi szíjjat kell ledobni 90 ezernél?És nemcsak vezérműszijj van?Huh?
Boccs a lehet,hüle kérdésért.... Huh? Huh? Huh? duhos2
Az összes mk3 láncos! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:44:21 »

Szevasztok!
Hoppá,a vezérműlánccal kapcs. kérdezem:nemcsak a gumi szíjjat kell ledobni 90 ezernél?És nemcsak vezérműszijj van?Huh?
Boccs a lehet,hüle kérdésért.... Huh? Huh? Huh? duhos2

vezérműLÁNCos a 3-as mondi, elvileg nem kell cserélni, van aki a 300e km-t emlegeti...
szíj csak a generátor-klíma-(vízpumpa?) meghajtására van ha jól tudom, cserélni nem tudom mikor kell
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:11:07 »

Szevasz,

Nekem sikerült márkaszervizben cseréltetnem kuplungot, itt írtam le az árakat.
2003 1.8 benzines

http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg523733#msg523733
kösz mindenkinek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
chla
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2011.03.22 kedd, 20:52:33 »

vezérműLÁNCos a 3-as mondi, elvileg nem kell cserélni, van aki a 300e km-t emlegeti...
szíj csak a generátor-klíma-(vízpumpa?) meghajtására van ha jól tudom, cserélni nem tudom mikor kell

Itt http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do;jsessionid=49D879EEA57B19A4E1202365CFFB7A68.dulv0675 megtalálod, hogy mit mikor javasol a gyártó cserélni, megnézni, átnézni.

Remélem segít.
Naplózva
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:45:57 »

Sziasztok!
Én is ma szembesültem az extrém olajfogyás problémával. 1.8b 2001-em van. Nekem se füstöl különösebben, az ulaj mégis elment belőle.
Gondolom nekem is szimmeringeket(szekepszár, főtengely) kell cseréltetnem... kb mibe fáj alkatrésszel + munkadíjjal?
Milyen olajat javasoltok addig is?? (5w30-nál vmi vastagabbat??)

köszi.
Naplózva
geislingen
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2011.03.25 péntek, 20:44:24 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki? Mk3 1.8 benzines mondeóm van.A hűtővíz nem melegszik fel rendesen csak városban.Hosszabb távon éppen hogy csak megmozdul a mutató.Valószínű termosztát, de ha elromlik nem zárva kellene maradnia és forrnia a víznek?És hol találom benne a termosztátot mert akkor kicserélném. 
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2011.03.25 péntek, 21:04:19 »

Ha kiveszed a jobb lámpát, ott benézve látszik, nem könnyű cserélni.
Ne lepődj meg, kb 25-30e Ft az ára, egy nagy műanyag csővel egybe van építve.



Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki? Mk3 1.8 benzines mondeóm van.A hűtővíz nem melegszik fel rendesen csak városban.Hosszabb távon éppen hogy csak megmozdul a mutató.Valószínű termosztát, de ha elromlik nem zárva kellene maradnia és forrnia a víznek?És hol találom benne a termosztátot mert akkor kicserélném. 
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2011.03.25 péntek, 21:21:08 »

Ha kiveszed a jobb lámpát, ott benézve látszik, nem könnyű cserélni.
Ne lepődj meg, kb 25-30e Ft az ára, egy nagy műanyag csővel egybe van építve.

Itt a termosztát, de az ára katasztrófa: http://www.cromax.hu/index.php?katid=43308618&termek_al_id=7761&katnev= Benzines

Nem értem egy 2ezer Ft-os alkatrészhez miért kell megvenni, a fél autót..... falbav
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 17:01:23 »

Sziasztok!

Lenne kilátásban egy 1.8as Mondeo vétele, -igazából 2.0-est szerettem volna-, mi a véleményetek róla? Gondolok itt az erőre, dinamikára. Igazából városban közlekedek, nagy különbség van a két motor között? Nem bánnám meg az 1.8-ast?
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 13:32:46 »

Olajcsere előtt állok, de elfelejtettem, milyen olajszűrő is kell a 2 literes 2002-es benzinmotorba.
Filteres, betétes vagy poharas, hagyományos.
Megmondaná valaki a frankót?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 17:40:13 »

Olajcsere előtt állok, de elfelejtettem, milyen olajszűrő is kell a 2 literes 2002-es benzinmotorba.
Filteres, betétes vagy poharas, hagyományos.
Megmondaná valaki a frankót?

Szia!

Két napja cseréltem és hagyományos poharas kellett bele.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
K.G.
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2011.03.29 kedd, 09:27:56 »

Sziasztok!

Tegnapptól büszke mondeo tulajdonos vagyok  Grin De lenne egy kérdésem hozzátok. Ma reggel tapasztaltam, hogy a lükvercet nagyon nehezen vette be, hiába kuplungoltam kétszer. Viszont ha már bemelegedett akkor nem volt vele gond, ennek mi lehet az oka? Soha nem volt még fordom, előtte opelem volt és annak tipushuba volt, hogy hidegen nehezen vette az 1-est. Lehet, hogy itt is ez a probléma? Az autó 2006-os 1.8 sci motoros (130LE)
és 6 gangos váltó van benne. Előre is köszi a válaszokat!
Üdv mindenkinek
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2011.03.29 kedd, 10:02:23 »

Sziasztok!

Tegnapptól büszke mondeo tulajdonos vagyok  Grin De lenne egy kérdésem hozzátok. Ma reggel tapasztaltam, hogy a lükvercet nagyon nehezen vette be, hiába kuplungoltam kétszer. Viszont ha már bemelegedett akkor nem volt vele gond, ennek mi lehet az oka? Soha nem volt még fordom, előtte opelem volt és annak tipushuba volt, hogy hidegen nehezen vette az 1-est. Lehet, hogy itt is ez a probléma? Az autó 2006-os 1.8 sci motoros (130LE)
és 6 gangos váltó van benne. Előre is köszi a válaszokat!
Üdv mindenkinek
többünk autójánál van ilyen. Próbáld ki, hogy 3-ba teszed majd utána R-be.
Az oka lehet szinkron, rudazat vagy maga a váltótartó bak gondja, vagy ezek együtt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
K.G.
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2011.03.29 kedd, 13:06:42 »

többünk autójánál van ilyen. Próbáld ki, hogy 3-ba teszed majd utána R-be.
Az oka lehet szinkron, rudazat vagy maga a váltótartó bak gondja, vagy ezek együtt.

Köszi az infót!
Ezzel lehet hosszútávon élni, vagy inkább csináltassam meg, mert az a biztos?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2011.03.29 kedd, 14:18:52 »

Olajcsere előtt állok, de elfelejtettem, milyen olajszűrő is kell a 2 literes 2002-es benzinmotorba.
Filteres, betétes vagy poharas, hagyományos.
Megmondaná valaki a frankót?

Az enyémbe filteres, betétes kell, ilyen: http://www.cromax.hu/index.php?katid=43375462&termek_al_id=7758&katnev= Filteres, betétes

 integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2011.03.29 kedd, 17:07:38 »

Az enyémbe filteres, betétes kell, ilyen: http://www.cromax.hu/index.php?katid=43375462&termek_al_id=7758&katnev= Filteres, betétes

 integet2

enyém is ilyen
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 19:58:06 »

Sziasztok
Nem rég vásároltam egy 2001. 2.0 benzines mondeo-t.
Az átlagfogyasztás mérő 11l mutat. (város reggel 5km, este 5km)
A kérdésem az lenne, hogy menyire szabad megbízni a még megtehető km számlálónak?
20km leengedhető?
Válaszotok előre is köszönöm.
Jocó
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2011.04.01 péntek, 10:31:55 »

Sziasztok
Nem rég vásároltam egy 2001. 2.0 benzines mondeo-t.
Az átlagfogyasztás mérő 11l mutat. (város reggel 5km, este 5km)
A kérdésem az lenne, hogy menyire szabad megbízni a még megtehető km számlálónak?
20km leengedhető?
Válaszotok előre is köszönöm.
Jocó


Hali,

szerintem nullázzad le az átlagfogyimérőt mivel nem tudod, hogyan vezetett, mekkora távokat ment az előző tulaj (ha nem tettél még 1000km-t az ótóba) és akkor majd kialakul a te vezetési stilusodhoz az átlagfogyi...
az átlagfogyimérő az utolsó 1000km átlag értékét mutatja tudtommal.
én már mentem úgy, hogy csak megtehető 20km írt ki kb. 780 megtett km után de akkor már tankolni mentem és akkor is asszem csak  54 vagy 56 liter ment a tankba.
többen is írták (főleg dízlisek), hogy nekik csal akár 1-2 litert is, nekem átlagban 0.2 litert csal de persze vannak kivételek is amikor többet csal
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 10:35:56 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2011.04.01 péntek, 18:02:51 »

KÖSZI A VÁLASZT
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Endrusz83
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2011.04.02 szombat, 15:00:06 »

Sziasztok!
Én is ma szembesültem az extrém olajfogyás problémával. 1.8b 2001-em van. Nekem se füstöl különösebben, az ulaj mégis elment belőle.
Gondolom nekem is szimmeringeket(szekepszár, főtengely) kell cseréltetnem... kb mibe fáj alkatrésszel + munkadíjjal?
Milyen olajat javasoltok addig is?? (5w30-nál vmi vastagabbat??)

köszi.

Nekem 5w30-ból megevett 1litert 1500-2000 km-en, most 10w40 félszintetikus olaj van benne, 5000km után 1litert kellett utántöltenem...
Lényegesen kevesebb fogy belőle, azt nem tudom a motornak mennyire árt a sűrűbb olaj.

Az engem is érdekelne, hogy mi a költsége a szimmeringek cseréjének és hogy hol érdemes ezt megcsináltatni Budapesten.

Valamint a szívósor kiherélésére is kíváncsi vagyok, hogy miért jó és érdemes-e megcsináltatni? Ha igen akkor hol (Bp)?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:18:06 »

Nekem 5w30-ból megevett 1litert 1500-2000 km-en, most 10w40 félszintetikus olaj van benne, 5000km után 1litert kellett utántöltenem...
Lényegesen kevesebb fogy belőle, azt nem tudom a motornak mennyire árt a sűrűbb olaj.

Az engem is érdekelne, hogy mi a költsége a szimmeringek cseréjének és hogy hol érdemes ezt megcsináltatni Budapesten.

Valamint a szívósor kiherélésére is kíváncsi vagyok, hogy miért jó és érdemes-e megcsináltatni? Ha igen akkor hol (Bp)?

Nem hinném hogy az olajfogyásra egy vastagabb olaj használata lenne a megoldás...

Inkább az okát kellene megtalálni. De hogy az mi lehet, arról fogalmam sincs, majd az okosok megmondják. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Szi.K.La
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2011.04.06 szerda, 21:54:32 »

Sziasztok!

Újonc vagyok itt a fórumon, és rögtön egy problémával fordulok hozzátok. 2001. decemberi, kétliteres benzines igáslovam van, automata váltóval, egészen idáig hibátlan működéssel. Az autó hazafelé jövet alapjáraton elkezdett fémesen zörögni, majd leállt. Nagyobb fordulatszámon nincs ilyen gond, de a parkolóba beállni 3 újraindításból sikerült, amiért még a környékbeli gimis csajok is kinevettek. Smiley Mire számítsak, mit csinál vele egy jó szerelő?
Előre is köszönöm a válaszokat!  worship
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 20:57:41 »

sziasztok!

Régebben már írtam, hogy voltak olaj fogyasá problémáim.kb 400km-alatt elfogyott 1l.olaj(10w40).
Sajnos a mostani hétvégén szörnyú dolog történt, 339km-alatt elfogyott az összes olajam a kocsimbol, a fogarasi uton mentem amikor rágatozni kezdett a kocsi, és erlötlen lett, pislogni kezdett a olaj lámpa, félre áltam és szomoruan vettem tudomásul, hogy a nívó pálca csont száraz volt. az olaj betöltö nyilűson fustölt az olaj és borzasztó égett szag áramlótt ki. gyorsan tölöttem belem olajat, és haze mentem vele.Kb egy hete vettem észre, hoyg egy kicsit füstöl , de erre nem is számítottam.
szerintetek érdemes motor felujjításba kezdeni, vagy hagyam a fr..ba és vegyek egy másik motort(18, 125l). én attol félek, hogy az (új) természetsen a gazdasági hejzetnek köszönhetöen , csak bonottrol lehet szó esetleg az sincs jobb állapotban. De arrol is hallottam hogy  amotor felujjítás után nem lessz az igazi, mindig lesz vele valami. Már beszéltem korábban elről itt többekkel, de még kérném több ember véleméynét is, mert ez nem egy gyszerű döntés.

Kérem ha valakinek van jo vagy rossz tapasztalata, vagy jo szerelő ismeröse aki tudna segíteni kérem jelezze.


segítségeteket előre is köszi!!!!!

Üdv: Pepe
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 10:06:46 »

És ebben a nagy olajétvágyú motorban hány kilóméter van?
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 13:49:06 »

elvileg 330000km, és tegyuk hozzá, hogy az elöző tulaja nem bánt vele kesztűs kézzel. rinya
ma is beszéltem szerlökkel és két táborra szakdnak az emberek: egyik fele azt mondta meglehet csinálni és"jobb lesz mint újkorában" , mási, ááá nefoglalkozz vele, rakuk bele másikat, abban nincs ennyi km-r(de mivan ha több van benne??? szomoru1)

ezért ilyen baromi nehéz a dolog, motor generál kontra másik motor!

Üdv: Pepe


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 16:20:20 »

elvileg 330000km, és tegyuk hozzá, hogy az elöző tulaja nem bánt vele kesztűs kézzel. rinya
ma is beszéltem szerlökkel és két táborra szakdnak az emberek: egyik fele azt mondta meglehet csinálni és"jobb lesz mint újkorában" , mási, ááá nefoglalkozz vele, rakuk bele másikat, abban nincs ennyi km-r(de mivan ha több van benne??? szomoru1)

ezért ilyen baromi nehéz a dolog, motor generál kontra másik motor!

Üdv: Pepe



keresd meg Motorcraftot, neki hátha van ilyen motorja, azokban fix a km állás Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2011.04.16 szombat, 18:42:07 »

Sziasztok.Megtudná mondani valaki,hogy mi a különbség az 1.8 as 110 lóerős és 125 lóerős motor között?Előre is köszi,.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2011.04.16 szombat, 18:46:47 »

Sziasztok.Megtudná mondani valaki,hogy mi a különbség az 1.8 as 110 lóerős és 125 lóerős motor között?Előre is köszi,.
asszem a 125 lovas az az SCi Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:29:17 »

Az SCI 130 lovas, a sima 1.8-ból két fajta volt 110 (főleg ambiante felszereltség) és 125 lovas, nem tudom mi különbség de a motorkód is más, de szerintem max vezérlés lehet más.
asszem a 125 lovas az az SCi Roll Eyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:32:10 »

Az SCI 130 lovas, a sima 1.8-ból két fajta volt 110 (főleg ambiante felszereltség) és 125 lovas, nem tudom mi különbség de a motorkód is más, de szerintem max vezérlés lehet más.
bocsi, nem voltam tisztában a dologgal, csak SCi ugrott be 125 lóra wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 07:59:55 »

Az enyém 110 lóerős,de az a+15 lóerő még kellene bele hogy kicsit dinamikusabb legyen ezért lenne jó tudni hogy mit kellene cserélni benne(motoron kívül vigyor3).
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 10:29:41 »

Üdvözlet az uraknak  wave

Érdeklődnék, hogy esetleg valaki használt e már ilyen injektor tisztító folyadékokat és ha igen melyik a jobb illetve mi a tapasztalat.

Ugyanis olyan problémám van, hogy alacsony fordulaton picit rángat, ha olyan 2500-3000 hez ér akkor már semmi baja...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.