Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:45:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260767 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 17:19:40 »

Üdvözlet az uraknak  wave

Érdeklődnék, hogy esetleg valaki használt e már ilyen injektor tisztító folyadékokat és ha igen melyik a jobb illetve mi a tapasztalat.

Ugyanis olyan problémám van, hogy alacsony fordulaton picit rángat, ha olyan 2500-3000 hez ér akkor már semmi baja...


Én 2 hónapja használtam STP-t. Sz@rt sem ért. Azonos okból használtam, de sikerült kifognom a vaterán egy bontott trafó-kábel szettet és ennek a cseréje oldotta meg a rángást.
Sajnos a gyári trafó-kábel együtt kb. 45ezer Ft, ezért én sem akartam kisérletezni vele.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 17:28:30 »

Van nekem egy 2.0 ás mondeom is, amit jelenleg bontok szét...

azt mondod próbáljam annak a cseréjét?
ám az a fura, hogy nem mindig csinálja...illetve az anjektor is volt cserélve nem is régen...
hmmm

lehet tesztelek egyet a tisztítóval, ha az nem akkor majd meglátom.
Köszi szépen
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 18:51:26 »

Van nekem egy 2.0 ás mondeom is, amit jelenleg bontok szét...

azt mondod próbáljam annak a cseréjét?
ám az a fura, hogy nem mindig csinálja...illetve az anjektor is volt cserélve nem is régen...
hmmm

lehet tesztelek egyet a tisztítóval, ha az nem akkor majd meglátom.
Köszi szépen

Szívesen,

Szerintem először próbáld ki az átrakást (főleg, hogy van kéznél), mert fél óra alatt megvan és ha az a baj megspóroltál 2ezer Ft-ot, amibe a lötty kerül.
Ha nem lesz jó, akkor rakd át a gyertyákat is. Elvileg attól is csinálhatja.
Majd írd meg a fejleményeket. Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 18:58:28 »

A probléma ott kezdődik, hogy hülye vagyok hozzá Cheesy
Donornak vettem meg mert annó összetörtem sajnos a miénket és nem minden 100-as rajta mert volt 1-2 dolog ami utángyártott volt.

Kérhetnék annyi segítséget, hogy lefényképeznéd mit kell kiszedjek?!
Ráér mert csak hétközepe fele érek haza, illetve hétvégén lesz időm foglalkozni vele
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:07:13 »

A probléma ott kezdődik, hogy hülye vagyok hozzá Cheesy
Donornak vettem meg mert annó összetörtem sajnos a miénket és nem minden 100-as rajta mert volt 1-2 dolog ami utángyártott volt.

Kérhetnék annyi segítséget, hogy lefényképeznéd mit kell kiszedjek?!
Ráér mert csak hétközepe fele érek haza, illetve hétvégén lesz időm foglalkozni vele
senki sem autószerelőnek született Wink

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:06:44 »

A probléma ott kezdődik, hogy hülye vagyok hozzá Cheesy
Donornak vettem meg mert annó összetörtem sajnos a miénket és nem minden 100-as rajta mert volt 1-2 dolog ami utángyártott volt.

Kérhetnék annyi segítséget, hogy lefényképeznéd mit kell kiszedjek?!
Ráér mert csak hétközepe fele érek haza, illetve hétvégén lesz időm foglalkozni vele

Szívesen lefotózom, de ezt nem tudod eltéveszteni.
Leveszed a gyertyakábeleket a gyertyáról. Az összes belemegy egy fekete színű "dobozba". Na az a trafó. Egy csatlakozó van az oldalán, ezt lehúzod,
majd kicsavarsz 4db torx csavart, ami rögzíti a trafót és már a kezedben is van.

Így néz ki:

A 4db sárgaréz hüvelybe megy a 4 csavar, a tetejébe értelemszerűen a gyertyakábelek, amit szemben látsz ovális lyuk, oda a csatlakozó.
A légszűrőházat és a szívótorkot összekötő harmonika cső kicsit útban van, azt érdemes leszedni. Én még az akkusarut sem húztam le, tényleg 10 perc az egész.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:40:25 »

Köszi worship worship
Naplózva
jóti
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2011.04.20 szerda, 19:55:26 »

Sziasztok!vki ha tudna segíteni abban, hogy olajcsere után a motor hiba jelző sárga lámpa jobb középen megjelenhet E?,ha igen hogy tüntetem el?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2011.04.20 szerda, 21:02:57 »

Sziasztok!vki ha tudna segíteni abban, hogy olajcsere után a motor hiba jelző sárga lámpa jobb középen megjelenhet E?,ha igen hogy tüntetem el?

Nem jelenik meg! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 10:12:03 »

Sziasztok!vki ha tudna segíteni abban, hogy olajcsere után a motor hiba jelző sárga lámpa jobb középen megjelenhet E?,ha igen hogy tüntetem el?

olajcsere után nem.de ha mégis ég,akkor hibakód olvasás,majd törlés-közben ha van konkrét hiba azt megszüntetni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 17:32:05 »

Kellemes Ünnepeket!

Tönkrement a második (gyári) gyújtótrafóm. Élt 2 hónapot és 1200Km-t. falbav Igaz használtan vettem.......
Most trafón kívül gyertyát is cserélek, kábelem van két szet gyári.
Az lenne a kérdésem, hogy valaki próbált már utángyártott gyújtótrafót, ami bevállt?
Én ezeket találtam: http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15486/gyujtasizzitas/gyujtotrafo/   Itt a Valeo: 13.377Ft.
Tudom, hogy a Motorkraft a gyári, de gondolom nekik is gyártja valaki az alkatrészeket és csak ráírják az cégnevet. Namost 33ezret nem szívesen adnék érte, ha nem muszály.

Gyertya: http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15486/gyujtasizzitas/gyujtogyertya/  Itt BERU-t találtam 1254Ft-ért. (régen nem voltak rosszak a Beru gyertyák)
Muszály 3ezeres gyertyát belerakni?

Hozzáteszem, hogy évi 3-4ezer Km-t megyek az autóval, tehát az nem annyira fontos, hogy 60ezrert, vagy feleannyit megy el a nem gyári trafóval és  gyertyával, csak megbízhatóan működjön.

Szóval, ha valakinek van ezirányú tapasztalata, vagy tudja, hol lehet olcsóbban minőségi trafót-gyertyát kapni, szívesen venném, ha megosztaná. Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 18:20:28 »

Kellemes Ünnepeket!

Tönkrement a második (gyári) gyújtótrafóm. Élt 2 hónapot és 1200Km-t. falbav Igaz használtan vettem.......
Most trafón kívül gyertyát is cserélek, kábelem van két szet gyári.
Az lenne a kérdésem, hogy valaki próbált már utángyártott gyújtótrafót, ami bevállt?
Én ezeket találtam: http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15486/gyujtasizzitas/gyujtotrafo/   Itt a Valeo: 13.377Ft.
Tudom, hogy a Motorkraft a gyári, de gondolom nekik is gyártja valaki az alkatrészeket és csak ráírják az cégnevet. Namost 33ezret nem szívesen adnék érte, ha nem muszály.

Gyertya: http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15486/gyujtasizzitas/gyujtogyertya/  Itt BERU-t találtam 1254Ft-ért. (régen nem voltak rosszak a Beru gyertyák)
Muszály 3ezeres gyertyát belerakni?

Hozzáteszem, hogy évi 3-4ezer Km-t megyek az autóval, tehát az nem annyira fontos, hogy 60ezrert, vagy feleannyit megy el a nem gyári trafóval és  gyertyával, csak megbízhatóan működjön.

Szóval, ha valakinek van ezirányú tapasztalata, vagy tudja, hol lehet olcsóbban minőségi trafót-gyertyát kapni, szívesen venném, ha megosztaná. Köszönöm.

Egy ismerősöm (Ford, nem márka szervíz) a Valeo-t nekem is ajánlotta. Szerinte épp olyan jó mint a gyári, viszont a gyertyákkal már más a szitu, azt mondta, hogy a "mezei" de akár drága is gyoran beadja a derekát, vagyis csakis gyárit (iridium vagy platinim vagy mi a manó)...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 18:29:18 »

Egy ismerősöm (Ford, nem márka szervíz) a Valeo-t nekem is ajánlotta. Szerinte épp olyan jó mint a gyári, viszont a gyertyákkal már más a szitu, azt mondta, hogy a "mezei" de akár drága is gyoran beadja a derekát, vagyis csakis gyárit (iridium vagy platinim vagy mi a manó)...


Köszi szépen. Ha van valakinek ilyen Valeo trafója visítson, hogy vált be.
Láttam gyárit is 14231Ft-ért, de sem elérhetőség, sem semmi, csak valami webáruház. Nem bizalomgerjesztő. Itt van: http://optimalis.startuzlet.hu/termek/gyujtotrafo_ford_gyari_motorcraft_0.html

Off: A belső levegőkeringetésed rendbejött, mert eltűntél?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 19:30:39 »

Köszi szépen. Ha van valakinek ilyen Valeo trafója visítson, hogy vált be.
Láttam gyárit is 14231Ft-ért, de sem elérhetőség, sem semmi, csak valami webáruház. Nem bizalomgerjesztő. Itt van: http://optimalis.startuzlet.hu/termek/gyujtotrafo_ford_gyari_motorcraft_0.html

Off: A belső levegőkeringetésed rendbejött, mert eltűntél?

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg551376#msg551376
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 19:42:21 »

Köszi szépen. Ha van valakinek ilyen Valeo trafója visítson, hogy vált be.
Láttam gyárit is 14231Ft-ért, de sem elérhetőség, sem semmi, csak valami webáruház. Nem bizalomgerjesztő. Itt van: http://optimalis.startuzlet.hu/termek/gyujtotrafo_ford_gyari_motorcraft_0.html

Off: A belső levegőkeringetésed rendbejött, mert eltűntél?

en a cserenel valeot raktam be, gyari gyertyakkal es gyari kabelekkel.
eladas elott tobb mint egy evvel, jol mukodott semmi gond nem volt vele.
 worship
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 21:45:07 »

en a cserenel valeot raktam be, gyari gyertyakkal es gyari kabelekkel.
eladas elott tobb mint egy evvel, jol mukodott semmi gond nem volt vele.
 worship

Köszönöm!  worship Alszom rá egyet, meg felhívom a Nagyautót, hogy ők mennyit mondanak az utángyártottra.
Úgy látszik a gyári gyertyákat nem úszom meg, mert félek ha az a rossz, akkor viszi magával az új trafót.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 21:50:14 »


Idáig láttam, csak az nem olvastam, hogy később megoldódott-e. smile
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 21:52:13 »


most látom mennyire rosz helyre ment a link, itt a jó link
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg553660#msg553660
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 21:53:06 »

Idáig láttam, csak az nem olvastam, hogy később megoldódott-e. smile

még jó, hogy egszerre írogatunk...
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg553660#msg553660
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 22:13:05 »

még jó, hogy egszerre írogatunk...
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg553660#msg553660


Bakker, ez elkerülte a figyelmemet. Ezek szerint sajnos még szívsz vele Embarrassed  Remélem valaki tudja mi a kapcsolat a tengely és az "ajtó" között, mert nekem fogalmam sincs.....
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 22:20:28 »

Bakker, ez elkerülte a figyelmemet. Ezek szerint sajnos még szívsz vele Embarrassed  Remélem valaki tudja mi a kapcsolat a tengely és az "ajtó" között, mert nekem fogalmam sincs.....

én is remélem valaki ad valami ötletet. egyenlőre kézzel úgy állítottam be, hogy kb. 10%-ot bentről a többit meg kintről szívja a venti.
vagy ledarálta a tengelyt vagy eltört a tengely, de igazából azt nem értem miért mivel nagyon könnyen mozog az az elzáró ajtó...  rinya
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2011.04.29 péntek, 11:48:26 »

Sziasztok!

Olajcsere a téma. Már leengedtem az olajat és a szűrőház alján lévő kis imbuszcsavart is kitekertem, de...
a szűrőházat hogy veszem le? Mit és milyen irányba kell tekerni?

Előre is thx a választ!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:26:34 »

Sziasztok!

Olajcsere a téma. Már leengedtem az olajat és a szűrőház alján lévő kis imbuszcsavart is kitekertem, de...
a szűrőházat hogy veszem le? Mit és milyen irányba kell tekerni?

Előre is thx a választ!

Az imbuszcsavarrt nem kell kitekerni. Az egész házat kell tekerni, nyílván olyan irányba ahogy nyílik a csavar is. Van erre speckó fogó, szerelőm azzal szokta lecsavarni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:33:52 »

Az imbuszcsavarrt nem kell kitekerni. Az egész házat kell tekerni, nyílván olyan irányba ahogy nyílik a csavar is. Van erre speckó fogó, szerelőm azzal szokta lecsavarni.
Találtam itthon olyan leszedőt. Túlvagyok rajta. Szinte hallani lehetett ahogy a szelepek felsóhajtottak, miután megkapták 8eKm után az új olajat.  nyes
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:36:52 »

Találtam itthon olyan leszedőt. Túlvagyok rajta. Szinte hallani lehetett ahogy a szelepek felsóhajtottak, miután megkapták 8eKm után az új olajat.  nyes

 eljen

8ezrenként cseréled az olajat? Van valami oka? Vagy csak (túl)gondos tulaj vagy? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:38:23 »

Találtam itthon olyan leszedőt. Túlvagyok rajta. Szinte hallani lehetett ahogy a szelepek felsóhajtottak, miután megkapták 8eKm után az új olajat.  nyes

8ekm után olajcsere? miért? az én autómban most 196ekm van és tavaly 20ekm után cseréltem olajat, nem is kellett rátöltenem ez a 20ekm alatt...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:20:52 »

8ekm után olajcsere? miért? az én autómban most 196ekm van és tavaly 20ekm után cseréltem olajat, nem is kellett rátöltenem ez a 20ekm alatt...

Én 8 max10e után cserélem épp elég undorítóan néz ki már 8e után az olaj.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:39:46 »

Én 8 max10e után cserélem épp elég undorítóan néz ki már 8e után az olaj.

ilyen sűrűn még a dízlisek se cserélnek, pedig náluk van is miért cserélni...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:12:20 »

sziasztok egy új tapasztalattal szeretném bőviteni ezt a topikot.
mégpedig azzal,hogy a következő tüneteket produkálja az autó akkor mik a hibaforrasok: egyenletlen rázó motor, erőtlenség,hangosabb a motor a megszokotnál,vagy megváltozik a hangja.
fél év idegeskedés és szarakodás után meg van a hiba.
gyertya csere/csak ford!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/
gyujtás kábel csere
gyujtótrafó csere
és a hiba elmúlik
amit ne kövessünk el:
-ne ******ssuk az alapjárati motort mert ha annak baja van akkor 2 féle képpen jelentkezik a hiba:vagy gázelvételnél nem esik a fordulat a normálra,vagy végső esetben /amikor meghalt az alapjárati motor/ minden gázelvételnél leáll a motor. ez veszályes,mert nekem ez történt,és becsúsztam egy kereszteződésbe,úgy hogy sem fék sem pedig kormányszervó nem volt. puff betonfal.
tehát hagyjuk békén az alapjárati motort,max finoman tisztitsuk meg....
a másik hiba amit elkövettem vettem bele bosch superplus gyertyát,merthát ez jó lessz az autóba,a katalógus szerint......ja....
csak 4 helyen van vele probléma
-szikrafekvés nem stimmel
-elektróda táv nem stimmel
-hőérték nem stimmel
-ja,és a gyári német katalógusból derül ki hogy kilóg a lóláb mert megjegyzi hogy !!!!!!!!!nur lpg-autogas!!!!!!
tehát csak ngk laser platinum!!
én ráfaragtam,most van +4 gyertyám amit kenhetek a hajamra,pénz kidobás!
ezt azért írtam le,hogy más ne essen ebbe a hibába.
remélem tudtam segíteni!
szép napot!
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:10:02 »

sziasztok,
van egy olyan jelenségem, hogy üzemmeleg állapotban 1000-2000-es fordulat között ha gyorsulni akarok és nyomom a gázt, akkor 2-3-at rúg a motor mielőtt elkezd húzni, aztán amikor eléri a 2000-et, akkor abbahagyja
ez azért gáz, mert kereszteződésekben jobbra kisívbe kanyarodva pont ebben a tartományban van a fordulat és nem akar kigyorsulni a kanyarból... benne lenni meg nem jó Smiley
most volt 180e km-es szervizen, a kötelezők mellett kapott új gyertyasort (NGK) és üzemanyagszűrőt is, mert azt gondoltuk ezek majd megoldják, jobb lett (szerintem a gyertya miatt), de azért még visszaköszön a jelenség
hidegen ezt nem csinálja
valakinek ötlet, hogy mi lehet a gond?
kösz
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:44:37 »

sziasztok,
van egy olyan jelenségem, hogy üzemmeleg állapotban 1000-2000-es fordulat között ha gyorsulni akarok és nyomom a gázt, akkor 2-3-at rúg a motor mielőtt elkezd húzni, aztán amikor eléri a 2000-et, akkor abbahagyja
ez azért gáz, mert kereszteződésekben jobbra kisívbe kanyarodva pont ebben a tartományban van a fordulat és nem akar kigyorsulni a kanyarból... benne lenni meg nem jó Smiley
most volt 180e km-es szervizen, a kötelezők mellett kapott új gyertyasort (NGK) és üzemanyagszűrőt is, mert azt gondoltuk ezek majd megoldják, jobb lett (szerintem a gyertya miatt), de azért még visszaköszön a jelenség
hidegen ezt nem csinálja
valakinek ötlet, hogy mi lehet a gond?
kösz

trafó vagy kábelköteg vagy mindkettő.
ha visszaolvasol ebben a topicban elég gyorsan rátalálsz ugyanerre a hibajelenségre és a megoldásra.
nálam is így rángatott ebben a tartományban, nekem csak trafót kellett cserélnem, igaz pont akkor volt esedékes a gyertyacsere is és akkor új gyertyákat is kapott.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:57:09 »

trafó vagy kábelköteg vagy mindkettő.
ha visszaolvasol ebben a topicban elég gyorsan rátalálsz ugyanerre a hibajelenségre és a megoldásra.
nálam is így rángatott ebben a tartományban, nekem csak trafót kellett cserélnem, igaz pont akkor volt esedékes a gyertyacsere is és akkor új gyertyákat is kapott.
köszi
eddig két ötlet jött elő, az egyik volt a trafó+kábel, de ugyanennyi esélyt adtak a szívósor hibájának is
azt meg tudjátok mondani, hogy kb. melyik mibe fáj és melyikkel érdemes kezdeni? nem akarok abba a hibába belefutni, hogy kicserélem a trafót a kábelekkel, aztán kiderül, hogy semmi baja nem volt és még a szívósort is cseréljem ki... vagy lehet ezt előre diagnosztizálni, hogy melyik lesz inkább az okozó?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2011.05.11 szerda, 13:35:14 »

köszi
eddig két ötlet jött elő, az egyik volt a trafó+kábel, de ugyanennyi esélyt adtak a szívósor hibájának is
azt meg tudjátok mondani, hogy kb. melyik mibe fáj és melyikkel érdemes kezdeni? nem akarok abba a hibába belefutni, hogy kicserélem a trafót a kábelekkel, aztán kiderül, hogy semmi baja nem volt és még a szívósort is cseréljem ki... vagy lehet ezt előre diagnosztizálni, hogy melyik lesz inkább az okozó?

ha nem tévedek a gyári trafó kb. 24eft, utángyártott pl. valeo kb. 11eft. kábelköteget nem tom de azt elvileg gyárit kellene
nekem nyaralás közben halt meg végleg a trafó, amikor leszedték alulról látni is lehetett, hogy belül szétégett valamelyik tekercs...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 01:23:06 »

most a cromaxnál a trafó 16e ft.
a kábelek kb 12e ft
a szívósort pedig kipakoltattam.. Smiley
Naplózva
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:04:25 »

Sziasztok!
Nálam a kábelszett 4000Ft!
Fél évesek kb. Ha valakit esetleg érdekel....
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 11:34:44 »

Sziasztok!

Bevallom egy picit félve írok ide, viszont kiben bízzon az ember, ha nem Bennetek funokban worship

Nagyon remélem, hogy rövidesen én is közétek tartozhatok, hiszen eltökélt szándékom, hogy mondeot veszek, facelift utánit és benzinest. ( Sokat olvasgattam a fórumon, a népítéleten és valahogy elment a bizodalmam a dieselektől)

Jelenleg egy kis Ibizám van (már eladósorban), viszont szeretnék egy komolyabb méretű, jól felszerelt családi autót. Kb. 1,5milla, ami van erre a projektre... Szűkös, de talán kitudok fogni egy jó példányt  vigyor3

Valójában az a kérésem, hogy segítsetek összeszedni mik azok, amikre figyeljek, ha elmegyek megnézni egy kocsit.
Olvastam, hogy rohadhatnak az ajtók, az ugye látszik. A szívósorokra is vannak panaszok, azt már nem tudom, hogy kiszúrom-e...? Mit javasoltok, mire ügyeljek? Remélem nem azt, hogy ne vegyek mondeot  nyes

Köszi előre is!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 11:40:51 »

..
Valójában az a kérésem, hogy segítsetek összeszedni mik azok, amikre figyeljek, ha elmegyek megnézni egy kocsit.
Olvastam, hogy rohadhatnak az ajtók, az ugye látszik. A szívósorokra is vannak panaszok, azt már nem tudom, hogy kiszúrom-e...? Mit javasoltok, mire ügyeljek? Remélem nem azt, hogy ne vegyek mondeot  nyes ...
A dízelspecifikus dolgoktól eltekintve Relhist összefoglalójában van egy két hasznos dolog ami a benzinesekre is érvényes: http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Ha a benzines mellett döntesz, akkor szerintem 2 literest keress és minél jobb felszereltségűt (az extrák utólagos beszerelése mindig többe kerül). A benzineseket jellemzően kevésbé hajtják szét, de azok óráját is tekerik szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 11:44:18 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:10:28 »

Köszi, olvastam az ajánlóját, valóban erősen dízel specifikus. A végén van pár közérdekű info is. Tudom, hogy nagyon romantikus az elképzelés, de szervízkönyvvel keresgélem a hirdetéseket, talán az jelent némi biztosítékot a tekergetések ellen... Az általam meghatározott árkategóriában a 130-160ezer km nem tudom, hogy reálisnak tűnhet-e, illetve remélem, hogy egy ekkora motorban mégegyszer ennyi simán benne van.
A 2 literesek már más adósávba kerülnek LE alapján, mennyire számottevő vajon a különbség? Amúgy ha jól értem érzésre vegyek kocsit Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:21:37 »

A dízelspecifikus dolgoktól eltekintve Relhist összefoglalójában van egy két hasznos dolog ami a benzinesekre is érvényes: http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Ha a benzines mellett döntesz, akkor szerintem 2 literest keress és minél jobb felszereltségűt (az extrák utólagos beszerelése mindig többe kerül). A benzineseket jellemzően kevésbé hajtják szét, de azok óráját is tekerik szerintem.
nem hiszem,hogy drágábbak az utólagos xtrák a gyári árnál.persze ami benne van azért már nem kell külön fizetni...... Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 12:40:49 »

Szevasz,

Még ezt érdemes átnézni

http://mondeo.hu/index.php?page=105

Ez az autómnak az adatbázisa, közvetlen facelift előtti, 185e km-el, lehet, hogy augusztus elején eladó lesz.

Ha akár csak megnézés miatt is érdekel, keress meg privátban. (Bp XVII kerület)

Üdv

Sz.G.



Köszi, olvastam az ajánlóját, valóban erősen dízel specifikus. A végén van pár közérdekű info is. Tudom, hogy nagyon romantikus az elképzelés, de szervízkönyvvel keresgélem a hirdetéseket, talán az jelent némi biztosítékot a tekergetések ellen... Az általam meghatározott árkategóriában a 130-160ezer km nem tudom, hogy reálisnak tűnhet-e, illetve remélem, hogy egy ekkora motorban mégegyszer ennyi simán benne van.
A 2 literesek már más adósávba kerülnek LE alapján, mennyire számottevő vajon a különbség? Amúgy ha jól értem érzésre vegyek kocsit Smiley
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 13:25:10 »

Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 13:59:10 »

...Amúgy ha jól értem érzésre vegyek kocsit Smiley

Érzésre SEMMIKÉPPEN ne. Csak alapos, hozzáértő szerelő, vagy fórumtárs szemrevételezésével/segítségével ajánlom. Próbálj ki nagyon sokat, mielőtt megveszel egyet, ülj be minél többe és vezesd, ha lehet. Sok hiba kiszúrható, ha engedik vezetni is a gépet. Ha nem, akkor az már egyébként is azonnal felejtős.  A 2 l-es lehet, hogy más kategória adózás szempontjából, de adót egyszer fizetsz egy évben, autót meg sokszor használsz. Egy egy ekkora felépítményű (főleg, ha kombi lesz) autónak kell a 2 literes motor, szerintem. Másrészt az 1.8-asok jellemzően flottaautók --> erősebb igénybevétel, általában hiányzó tulajdonosi szemlélet, karbantartás átlagos/vagy az alatti.

Alf: Nem mindenkiben veszett el egy szerelő, így az utólagos extrához hozzájöhet még a beszerelés költsége, másrészt például az enyémben nincs fedélzeti, és nem is olyan könnyen lehet beletenni....
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 14:00:43 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 14:07:54 »

Alf: Nem mindenkiben veszett el egy szerelő, így az utólagos extrához hozzájöhet még a beszerelés költsége, másrészt például az enyémben nincs fedélzeti, és nem is olyan könnyen lehet beletenni....
hát...

én telejesen fapadról indultam, mára egyik-másik ghia elbújhat...
és egyik sem volt vészesen nagy meló, vagy nagy pénz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 15:03:10 »

Érzésre SEMMIKÉPPEN ne. Csak alapos, hozzáértő szerelő, vagy fórumtárs szemrevételezésével/segítségével ajánlom. Próbálj ki nagyon sokat, mielőtt megveszel egyet, ülj be minél többe és vezesd, ha lehet. Sok hiba kiszúrható, ha engedik vezetni is a gépet. Ha nem, akkor az már egyébként is azonnal felejtős.  A 2 l-es lehet, hogy más kategória adózás szempontjából, de adót egyszer fizetsz egy évben, autót meg sokszor használsz. Egy egy ekkora felépítményű (főleg, ha kombi lesz) autónak kell a 2 literes motor, szerintem. Másrészt az 1.8-asok jellemzően flottaautók --> erősebb igénybevétel, általában hiányzó tulajdonosi szemlélet, karbantartás átlagos/vagy az alatti.

Hajlok egyébként a 2literesre! Nem árt egy kis erő, illetve ha jól tájolódtam, a fogyasztásuk is ideálisabb... Nem szeretnék kombit, azt valahogy indokolatlanul nagynak érzem. Egy babakocsi a sedanban is simán befog férni még kinyitva is Smiley A helyzet az, hogy ebben a pillban talán egy fullos bőrős diesel ghia kombit tudnék csak kipróbálni, ahhoz meg felesleges a benzines hasonlítgatni. A fapados Ibizámhoz képest egy fapados Mondeo fullextrásnak tűnik Smiley
Van tapasztalatatotok arról, hogy mennyire szívesen engedik a kereskedők a próbautakat?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 15:52:34 »

Érzésre SEMMIKÉPPEN ne. Csak alapos, hozzáértő szerelő, vagy fórumtárs szemrevételezésével/segítségével ajánlom. Próbálj ki nagyon sokat, mielőtt megveszel egyet, ülj be minél többe és vezesd, ha lehet. Sok hiba kiszúrható, ha engedik vezetni is a gépet. Ha nem, akkor az már egyébként is azonnal felejtős.  A 2 l-es lehet, hogy más kategória adózás szempontjából, de adót egyszer fizetsz egy évben, autót meg sokszor használsz. Egy egy ekkora felépítményű (főleg, ha kombi lesz) autónak kell a 2 literes motor, szerintem. Másrészt az 1.8-asok jellemzően flottaautók --> erősebb igénybevétel, általában hiányzó tulajdonosi szemlélet, karbantartás átlagos/vagy az alatti.

Alf: Nem mindenkiben veszett el egy szerelő, így az utólagos extrához hozzájöhet még a beszerelés költsége, másrészt például az enyémben nincs fedélzeti, és nem is olyan könnyen lehet beletenni....
vigyor3
nekem is Vik csinálta a tempomatot,és megállt 26ból.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:21:12 »

Hajlok egyébként a 2literesre! Nem árt egy kis erő, illetve ha jól tájolódtam, a fogyasztásuk is ideálisabb... Nem szeretnék kombit, azt valahogy indokolatlanul nagynak érzem. Egy babakocsi a sedanban is simán befog férni még kinyitva is  A helyzet az, hogy ebben a pillban talán egy fullos bőrős diesel ghia kombit tudnék csak kipróbálni, ahhoz meg felesleges a benzines hasonlítgatni. A fapados Ibizámhoz képest egy fapados Mondeo fullextrásnak tűnik 
Van tapasztalatatotok arról, hogy mennyire szívesen engedik a kereskedők a próbautakat?

Ez is nagyon tetszik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0tdci_ghia_130le_6_seb._felb-4772436
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:24:53 »

na ezzel jól elástad magad a benzinesek között nyes

am dízelt úgy vegyél, hogy maradjon pénzed, ha esetleg beüt valami. tdci powa eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:39:09 »

tudom, tudom Smiley
Igazából az elején leszögeztem, hogy benzinest szeretnék, sőt megerősítettek a hitemben, hogy a 2 literes jó választás.
Ez az olajkazán csak megjelenésre dögös Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:42:40 »

tudom, tudom Smiley
Igazából az elején leszögeztem, hogy benzinest szeretnék, sőt megerősítettek a hitemben, hogy a 2 literes jó választás.
Ez az olajkazán csak megjelenésre dögös Smiley
hát azért csodákra ne számíts teljesítményben...
+városban zabálnak rendesen...

és benyásnál is lehet probléma.
pl ott van a szívósor.
meg gyújtótrafó, kábelek, gyertyák. volt aki emiatt lerohadt horvátországban...
csak az ilyet nem szívesen írják, inkább azt, hogy menjek és cseréljek turbót, adagolót és hasonlókat nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:46:33 »

hát...
én telejesen fapadról indultam, mára egyik-másik ghia elbújhat...
és egyik sem volt vészesen nagy meló, vagy nagy pénz
Persze azt is számold, hogy Te a napod egyik felét a monitor előtt töltöd a fórumot lesve, a másik felét meg az autód alatt, vagy éppen az ügyeletes tuning-eszköz felhajtásával. Meg tudod mondani, hány munkaórába (internetezés, telefonálás, kocsi alatt fekvés) telt mindez?
Én azért el tudok olyat is képzelni, hogy valaki nem akar/tud órákat a Mondeo alatt feküdni, de ettől még szeretheti a kocsiját... Ezzel csak azt akartam mondani, hogy sok minden viszonylagos.  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.