Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:31:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261142 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:16:22 »

skacok,már tanácstalan vagyok: benzines egr dugózás!
mit kellene ledugózni,mert csak egy cső megy be az egr-be.
mi van ha lehúzom azt a csövet amelyik bejön a kipufogótól?
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:35:17 »

http://kepfeltoltes.hu/110630/egr_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:35:48 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:36:23 »

skacok,már tanácstalan vagyok: benzines egr dugózás!
mit kellene ledugózni,mert csak egy cső megy be az egr-be.
mi van ha lehúzom azt a csövet amelyik bejön a kipufogótól?

miért akarod dugózni? csak jó ki kell kormolni... 5000rpm kb. 15km és ki is kormoltad elvileg  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 11:59:32 »

jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:01:56 »

Kérdések Smiley

1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom Smiley )

2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.

3, Hol van a hifis topic, nem találom?  Roll Eyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:03:24 »


3, Hol van a hifis topic, nem találom?  Roll Eyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=7.0

generáció független részben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:04:26 »

itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz. és én azt ledugózom,akkor elvileg megmarad a vákuum a rendszerben.csakhát már szedtem le a fedelét az egr szelepnek,egy motor nyomkod egy fém lapot aminek a túloldalán van egy pillangó szelep. csakugyebár ha azt a gombot lenyomod lefullad a motor.
azt szeretném elkerülni,nehogy azt érzékelje a motor,hogy hiába ad jelet az egrnek,a káros anyag kibocsájtás nem változik,ezért leálitsa a motort. pl autópályán ez veszélyes.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:06:23 »

jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.
annyitól semmi baja sem, lesz, annyit még a dizel is majdnem forog...

kiveszed az egr szelepet, körberajzolod azt a részt, ahol bemegy a kipuf gáz egy erősebb lemezre, kivágod és beteszed. tovább tartott leírni, mint megcsinálni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:07:07 »

itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz. és én azt ledugózom,akkor elvileg megmarad a vákuum a rendszerben.csakhát már szedtem le a fedelét az egr szelepnek,egy motor nyomkod egy fém lapot aminek a túloldalán van egy pillangó szelep. csakugyebár ha azt a gombot lenyomod lefullad a motor.
azt szeretném elkerülni,nehogy azt érzékelje a motor,hogy hiába ad jelet az egrnek,a káros anyag kibocsájtás nem változik,ezért leálitsa a motort. pl autópályán ez veszélyes.
szerintem ilyet nem fog érzékelni...

teszel a vákumcsőbe egy csapágy golyót, ha azt is dugózni akarod.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:12:53 »

annyitól semmi baja sem, lesz, annyit még a dizel is majdnem forog...

kiveszed az egr szelepet, körberajzolod azt a részt, ahol bemegy a kipuf gáz egy erősebb lemezre, kivágod és beteszed. tovább tartott leírni, mint megcsinálni Wink
ahha,nézd meg a képet itt van feljebb,nem ugyanaz mint a diselé,sőt semmi közük nincs egymáshoz. nekem azon az oldalt kiálló csövön jön vissza a g kipugáz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:23:30 »

ahha,nézd meg a képet itt van feljebb,nem ugyanaz mint a diselé,sőt semmi közük nincs egymáshoz. nekem azon az oldalt kiálló csövön jön vissza a g kipugáz.
biztos??

de tuti ki lehet találni arra is valamit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:24:48 »

jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.

ha így lenne sok hengerfej ment volna már tönkre...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:28:03 »

S O S

Sziasztok!

Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.

Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:28:29 »

Kérdések Smiley

1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom Smiley )

2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.

3, Hol van a hifis topic, nem találom?  Roll Eyes


1. van egy leíras, hogyan lehet ellenőrizni egy vákumcső lehúzásával járó motornál, de most hirtelen nem találtam meg. ez nem 100% diagnózis de ha nagyon csörömpöl akkor tuti, hogy orvosolni kell, akár kibelezéssel és dugózással vagy cserével, kinek mi jobban tetszik.
2. szerintem a fogyira nincs nagy kihatással a sportlégszűrő. az előző autómban én is próbálkoztam vele aztán visszakerült a gyári...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:42:09 »

S O S

Sziasztok!

Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.

Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?

jah és kb. 100 hátralévő km után rosszul indul.Ma ezt megint megvártam, indultam volna tankolni. Lehet, hogy csak valami dugulás, felkapott valamit a tankból? egyébként az alapjárat vissza se áll normálra a legkisebb 1900. Leállításkor is nehezen áll le a motor.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:46:54 »

jah és kb. 100 hátralévő km után rosszul indul.Ma ezt megint megvártam, indultam volna tankolni. Lehet, hogy csak valami dugulás, felkapott valamit a tankból? egyébként az alapjárat vissza se áll normálra a legkisebb 1900. Leállításkor is nehezen áll le a motor.

szerintem valami vezérlési gondod van. ezt valszeg diag gépre kell dugni. más ötletem nincs. hívd fel Vik-et
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:13:05 »

gondolom az megoldás lehet az egr-re ha azt a járatot dugózom le ahonnan bejön a kipugáz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:14:35 »

gondolom az megoldás lehet az egr-re ha azt a járatot dugózom le ahonnan bejön a kipugáz.
igen, azt kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:25:28 »

ok. köszi. ugy látom benzines egr dugózásban én leszek az uttőrő,mert neten még nem találtam senkit aki benzines egr-t dugózna.
na de vágjunk bele...
holnap meg is teszem,aztán mondom az eredményeket..
szép napot! Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:28:59 »

Kérdések Smiley

1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom Smiley )

2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.

3, Hol van a hifis topic, nem találom?  Roll Eyes


1: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec Eszerint már 2002 vége felé orvosolták a dolgot, a tiéd 2004-es, szóval "elvileg" nem problémás. De ezt le tudod ellenőrizni a belinkelt oldalon leírt módszerrel (cső vastagságának mérése), illetve itt van az is, hogy hol van a vákuumcsöve a lapátoknak, amit le kell húzni, és utána hallgatózni.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:59:17 »

szerintem nekem van 4db ilyen pillangóm,mert az enyémből kivették,és hibátlanok.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 20:49:02 »

Gyors élménybeszámoló  nyes
Egy ideje sokat megyek egy zafirával, ma is lecsavartam vele 400-at, jól felszerelt gép, 2.2-es.
Amikor visszaültem az enyémbe, olyan volt mintha hazaértem volna, pedig csak pár napja van meg  Wink
Nagy élmény, ahogy suhan ez a nagy hajó  taps
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 22:19:06 »

Hali
Mennyi is az előírt olaj mk3 1.8 benzinesbe? Ghia
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 22:28:01 »

Hali
Mennyi is az előírt olaj mk3 1.8 benzinesbe? Ghia
Köszi
wave
4,3l ha a szűrőt is cseréled (anélkül 3,9l)
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2011.07.01 péntek, 04:36:21 »

itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz.

Remélem nem a kiálló csőre gondoltál, mert ott a hűtővíz megy keresztül.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2011.07.01 péntek, 04:40:27 »

1: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec Eszerint már 2002 vége felé orvosolták a dolgot, a tiéd 2004-es, szóval "elvileg" nem problémás. De ezt le tudod ellenőrizni a belinkelt oldalon leírt módszerrel (cső vastagságának mérése), illetve itt van az is, hogy hol van a vákuumcsöve a lapátoknak, amit le kell húzni, és utána hallgatózni.

Nem orvosolták sajnos, csak a facelift utániban. Az enyém 2003.05. havi gyártás és picit csattog is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2011.07.01 péntek, 08:56:35 »

Remélem nem a kiálló csőre gondoltál, mert ott a hűtővíz megy keresztül.
az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.01 péntek, 09:03:13 írta peeti » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2011.07.01 péntek, 09:40:08 »

az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.

hűti az egr szelepet mivel a kipuf gáz több száz fokos...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2011.07.01 péntek, 09:44:49 »

az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.

Én is ledugóztam az EGR-t, de szerintem sem a vékony csövön megy a kipufogó gáz. Úgy néztem,hogy hasonló képpen működik mint az alapjárati motor és magában a blokkban van kialakítva a gáz útja.
Ha leveszed a szelepet látszik két db kb 15mm-es furat az egyik a szívósor, a másik a kipufogó felé megy. Ha jól emlékszem a vékony cső ténylega vízcsőből ágazik el.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:57:54 »

most végeztem a szereléssel,hát nem jutottam előrébb..
tényleg jön a hüttővíz abból a csőből...
hogy mit tegyek már nem tudom,de az egr-t igy sem tudtam leszedni.
hozzáférhetetlen a hátsó csavar.
hülye ford.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:03:23 »

viszont megvan a megoldás.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:04:40 »

Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:05:06 »

Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:06:32 »

Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:08:32 »

a legelső megoldás eléggé drasztikus,mert odaraksz egy lapot,az ok.
de mit csinálsz az egr szeleppel? a vezérlés nem hagya szónélkül,azt hogy nem találja.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:09:39 »

no már csak egy szerelő kell aki véghez viszi nekem az utolsó ábrát.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:22:55 »

sőt! fizetek egy 10-est annak aki megcsinálja.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:27:19 »

ha valakit érdekel találtam metszetet az egr-ről

Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2011.07.01 péntek, 11:54:16 »

Én is ledugóztam az EGR-t, de szerintem sem a vékony csövön megy a kipufogó gáz. Úgy néztem,hogy hasonló képpen működik mint az alapjárati motor és magában a blokkban van kialakítva a gáz útja.
Ha leveszed a szelepet látszik két db kb 15mm-es furat az egyik a szívósor, a másik a kipufogó felé megy. Ha jól emlékszem a vékony cső ténylega vízcsőből ágazik el.
dugózás óta semmi probléma nincs vele?
Naplózva
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2011.07.01 péntek, 12:42:13 »

dugózás óta semmi probléma nincs vele?

Nekem nem volt alapjárat ingadozásom, csak olyan 2-300km-enként elkezdett világítani a motorkontrol lámpa. Gondoltam kitakarítom rendesen, ledugózom, összerakom, compi reset és  taps taps taps.
De nem  gun , ugyanúgy világít a motorkontrol lámpa.  falbav
kb 400km-ig volt jó. Az a baj, hogy nem tudom  hogyan figyeli a compi a működését. Azt hittem valahogy az áramfelvételét nézi és amikor bekokszosodik szorul a tengely, tehát nő a tekercs áramfelvétele.
A tapasztalat szerint nem így, mert teljesen kitakarítottam és kapott wd40-et is.
Mondjuk azon kívül, hogy a lámpa világít semmi változást nem veszek észre, nem eszik többet, nem csökkent a motor teljesítménye sem.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2011.07.01 péntek, 18:12:16 »

comp resetet hogyan kell végezni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:23:11 »

comp resetet hogyan kell végezni?
akkusaru le,5perc,vissza
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:24:14 »

S O S

Sziasztok!

Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.

Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?

Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy. Valaki egy olcsó webshopot tud? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:27:31 »

Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy. Valaki egy olcsó webshopot tud? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)

Milyen márkát érdemes venni ebből? Bosch Vagy noname?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:28:39 »

Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy. Valaki egy olcsó webshopot tud? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
nagyautó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2011.07.01 péntek, 19:35:43 »

Milyen márkát érdemes venni ebből? Bosch Vagy noname?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4592.msg527347#msg527347
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2011.07.02 szombat, 08:10:10 »

comp   restnél hibakód eltünik,vagy sem?
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2011.07.02 szombat, 09:10:28 »

igen eltűnik
comp   restnél hibakód eltünik,vagy sem?
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2011.07.02 szombat, 09:41:07 »

Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy. Valaki egy olcsó webshopot tud? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)

Úgy néz ki mégsem az... vki valami ötlet? Egyébként akinek benzinese van, kb. mennyi idő alatt áll be a hőfok? nekem most ebben az időben, kint kb 50-60mp. Ez szerintem rohadt hamar beáll.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.