Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:32:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261479 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 09:04:12 »

sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy kb minden 2 inditásnál nehezen indul az autó.

Igen, de az okra nem sikerült rájönni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:19:24 »

Igen, de az okra nem sikerült rájönni.
Én ugyan a gyertyákat csak izzítónak vagy max egy romantikus vacsorához tudom elképzelni, d egy kollégám aki ugyan off benzinest használ. Ő járt úgy hogy beköpte a gyertyákat hidegen olajjal. Ha hidegbe gázfröccsel állította le pl. előző este. Valami ilyesmi nem lehet?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2011.10.19 szerda, 08:14:19 »

Én ugyan a gyertyákat csak izzítónak vagy max egy romantikus vacsorához tudom elképzelni, d egy kollégám aki ugyan off benzinest használ. Ő járt úgy hogy beköpte a gyertyákat hidegen olajjal. Ha hidegbe gázfröccsel állította le pl. előző este. Valami ilyesmi nem lehet?

Én mindig gáz nélkül indítok, és állítok le, volt gyertya cserém is, a hiba maradt. Nem zavaró, kicsit többet indítózik, de beindul.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gaberking
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:04:28 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy 2001 -es évjáratú Ford Mondeo 2.0 automa benzines autó vásárlásán.
Első tulaj, 53.000 km. Városban, átlagos használattal és autópályán 150-160 km/h sebességgel közlekedve, mennyit fogyaszthat?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:16:45 »

Sajnos a benzines olyan 150-160 körül már eléggé fogyaszt, szerintem legalább 9-10 liter, de mivel automata lehet kicsit több is.
Sziasztok!
Gondolkodom egy 2001 -es évjáratú Ford Mondeo 2.0 automa benzines autó vásárlásán.
Első tulaj, 53.000 km. Városban, átlagos használattal és autópályán 150-160 km/h sebességgel közlekedve, mennyit fogyaszthat?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
gery1986
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2011.10.22 szombat, 13:26:30 »

Szép Napokat mindenkinek!
 A segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2003 Mk3 mondim 1.8/110 és a problémám, hogy nem indul.
De jobban megnézve a dolgot, gyújtásnál nem hallani az AC-t, hogy működne!
Szerintetek csere vagy egyéb más lehetséges dolog is elképzelhető?
Vagy ilyenkor mi lenne a teendő?

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2011.10.22 szombat, 14:01:41 »

Sziasztok!
Gondolkodom egy 2001 -es évjáratú Ford Mondeo 2.0 automa benzines autó vásárlásán.
Első tulaj, 53.000 km. Városban, átlagos használattal és autópályán 150-160 km/h sebességgel közlekedve, mennyit fogyaszthat?
Köszönöm a segítséget!

Szvsz 10 alatt nem fog enni ilyen használat mellett.
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2011.10.22 szombat, 14:09:41 »

Ahogy én láttam a benzines AC nem igazán javítható, ha tényleg az a rossz. Azért nézd át a biztosítékokat a motortérben hátha valamelyik kiment, azt hiszem az AC-nak is van. Ha tényleg az AC-d rossz akkor keresd Motorcraft vagy Mk2 fórumtársat hátha tudnak bontottat mert az új elég drága.
Szép Napokat mindenkinek!
 A segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2003 Mk3 mondim 1.8/110 és a problémám, hogy nem indul.
De jobban megnézve a dolgot, gyújtásnál nem hallani az AC-t, hogy működne!
Szerintetek csere vagy egyéb más lehetséges dolog is elképzelhető?
Vagy ilyenkor mi lenne a teendő?


Naplózva
gery1986
Vendég
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2011.10.22 szombat, 15:18:44 »

Mostanra már biztos hogy az AC! Megmértük és áramot is kap csak kapa van neki!
Köszönöm a választ és a segítséget!
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2011.10.22 szombat, 19:10:04 »

Hali! enyém 2.0 benzin manuális!2 hete voltam Nyír1-Pest oda-vissza 5 fő+csomag,140 tempomat (majdnem 4ezres fordulat Sad )pályán 8,6l/100km. El keserített. Az automacska nem tudom mennyit perdülhet ilyen tempónál.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2011.10.22 szombat, 19:16:42 »

Hali! enyém 2.0 benzin manuális!2 hete voltam Nyír1-Pest oda-vissza 5 fő+csomag,140 tempomat (majdnem 4ezres fordulat Sad )pályán 8,6l/100km. El keserített. Az automacska nem tudom mennyit perdülhet ilyen tempónál.

Szerintem ez nem rossz... mennyit egyen 140-nél? 5 litert? Pl egy 1,6-os meriva 14-et enne ekkora tempónál (magas felépítésű).
Az automata a manuálishoz képest +1-2 liter. Állandó tempónál talán kevesebbet dob rá.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.23 vasárnap, 12:57:36 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2011.10.22 szombat, 19:20:01 »

Hát ha hiszed ha nem!Nekem előtte egy A Vectrám volt 2.0 115Le ugyan ez 7.2 Mondjuk az 3000 fordulaton ment 135-öt.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2011.10.22 szombat, 20:06:22 »

Hát ha hiszed ha nem!Nekem előtte egy A Vectrám volt 2.0 115Le ugyan ez 7.2 Mondjuk az 3000 fordulaton ment 135-öt.
Mégis egy Mondeoval jársz most. Lehet, hogy kevesebbet evett a Vectra, de az évek alatt ráköltött lóvé lényegesen kevesebb a Mondeonál. (elviekben)
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:02:03 »

Igen mert a Vectrát gazdasági tk-ra törték alólam.És igen (elviekben).De gyakorlatban.Zéró fenttartsi költség.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:03:08 »

Igen mert a Vectrát gazdasági tk-ra törték alólam.És igen (elviekben).De gyakorlatban.Zéró fenttartsi költség.
Mi az, hogy zéro fenntartási költség? Céges autó?
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:17:33 »

Nem saját. Kötelező szervíz+ egy garnitúra tárcsa,betét előre.5 év és 70000km alatt ennyit kért. szerintem nem rossz. Ehhez képest a Moncsi. :S  Pedig annyira szép és kényelmes autó. egy éve van nálam de már most nagyon sokba van.És ez nem tetszik, mert nem vagyok hozzászokva.De ha itt azt mondják hogy ez természetes  dolog a Fordoknál akkor beletörődök.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:38:51 »

Nem saját. Kötelező szervíz+ egy garnitúra tárcsa,betét előre.5 év és 70000km alatt ennyit kért. szerintem nem rossz. Ehhez képest a Moncsi. :S  Pedig annyira szép és kényelmes autó. egy éve van nálam de már most nagyon sokba van.És ez nem tetszik, mert nem vagyok hozzászokva.De ha itt azt mondják hogy ez természetes  dolog a Fordoknál akkor beletörődök.
Nem állítanám, hogy természetes, de ugye voltak annak idején a Dacia-k. Volt aki megvette, mejd 10 ezer km alatt kiszeretett belőle és a háta közepére nem kívánta, mert egy rossz szériát fogott ki. De sokan voltak olyanok, akik 10 ezernél kicserélték a féltengelyt, (tipushiba volt a román féltengely, Renault-éra cserélték) aztán  a kötelező dolgokon kívül egy huncut vasat nem költöttek rá és leautóztak vele 250 ezret. Nyilván Opelból, Fordból is lehet ilyet, vagy olyat kifogni.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:51:37 »

Lehet.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 13:02:30 »

Hát ha hiszed ha nem!Nekem előtte egy A Vectrám volt 2.0 115Le ugyan ez 7.2 Mondjuk az 3000 fordulaton ment 135-öt.

Mindent elhiszek. Tehát az a gond, hogy 1,4 literrel többet eszik egy jóval nagyobb autó?Az A vektra nincs 1000 kiló... a tengelytávja is jóval kisebb, keskenyebb, alacsonyabb...
Aztán amikor a mutató 135-öt mutatott, valójában mennyivel ment? Mondjuk gps szerint. Klíma egyformán ment/nem ment? A másik is meg volt ugyanúgy pakolva?
A fogyi adatok sosem egyfrmák. Függ a széltől, esőtől, mindkettő fél-egy litert is rá tud rakni. A fékezések számától (ugye vissza kell gyorsítani).
Hpgy végig ugyanazzal a sebességgel mentél, vagy néha lasabban?
Sok körülmény van... mindnek egyeznie kell, hogy össze lehessen hasonlítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:10:30 »

Mondjuk én olyat is hallottam hogy a tempomat használat is plusz fogyasztást jelent.
Amúgy engem csak azért keserít el mert 25 év fejlesztés van a két motor között. 
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:41:58 »

Mondjuk én olyat is hallottam hogy a tempomat használat is plusz fogyasztást jelent.
Amúgy engem csak azért keserít el mert 25 év fejlesztés van a két motor között. 

Azért jelent pluszt, mert a tempomat nem csak tartja a gázt az emelkedőn, (ahogy Te a lábaddal)  hanem nyomja, hiszen tartani akarja a sebességet (de ez nam csak a Mondeonál van így)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:37:21 »

Mondjuk én olyat is hallottam hogy a tempomat használat is plusz fogyasztást jelent.
Amúgy engem csak azért keserít el mert 25 év fejlesztés van a két motor között. 

Egy fenét fogyaszt többet. Ugyanúgy nyomja a gázt, mint te. Természetesen ugyanakkora átlagsebességről beszélve.
Én kb 50-70e kilométert tempomattal mentem le...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:08:45 »

Azért jelent pluszt, mert a tempomat nem csak tartja a gázt az emelkedőn, (ahogy Te a lábaddal)  hanem nyomja, hiszen tartani akarja a sebességet (de ez nam csak a Mondeonál van így)
Igen, a kamionosok is tempomattal normáznak....utána meg ha nem használják 5 literrel kevesebbel kijönnek /100km Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:13:59 »

Igen, a kamionosok is tempomattal normáznak....utána meg ha nem használják 5 literrel kevesebbel kijönnek /100km Roll Eyes


 Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:27:15 »


 Huh?
Na, hát nincs még a technika az emberi agy szintjén...mit nem lehet ezen érteni? Mondjuk aki ezt nem érti azét már meghaladta... vigyor3 Wink worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gaberking
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:57:54 »

Sziasztok!
Van egy 2001 -es évjáratú Mondeom. 2.0 benzin.
A parkolónkban ferde a talaj. Az autó bal oldala magasabban van mint a jobb. Így állt az autó, mikor megnéztem ma a nívópálcán az olajszintet.
A minimum alatt volt, viszont járó motornál az olajnyomást jelző lámpa nem világít. Ha kevés lenne benne az olaj, akkor a lámpának világítania kéne nem?
Ez mérés gondolom így nem volt valós.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:01:51 »

Na, hát nincs még a technika az emberi agy szintjén...mit nem lehet ezen érteni? Mondjuk aki ezt nem érti azét már meghaladta... vigyor3 Wink worship

Ilyenről szó nincs. A tempomat ugyanúgy nyomja a gázt, ahogy te nyomod. Sőt, az állandó 140-et ő jobban csinálja, mert az pont ugyanannyi lesz, míg te egy picivel jobban, majd kevésbé nyomod. Tudom, az az elméleted, hogy lefelé menet kell nyomni a gázt, mert akkor könnyebb lendületet szerezni. De van az energiamegmaradás törvény, és ha végiggondolod, pontosan ugyanannyi energiát kell befektetni, akár lefelé, akár felfelé mész. Sőt, 2 dolog is a felfelé menet alkalmávali gáznyomás mellett szól: 1 a motornak jobb a hatásfoka komolyabb terhelésnél, 2 ha lefelé menet gyorsítasz, nagyobb sebességed lesz, felfelé meg kisebb. De mivel a légellenállás négyzetes, ezért kevesebb a légellenállás a folyamatos sebességnél, mint az egyszer gyorsabb, egyszer lassabbnál, hiába ugyanaz az átlagsebesség (legyen le 8, fel 8, azaz 64+64=128, vagy 10 és 6, azaz 100+36, azaz 136).
Természetesen az fontos, hogy egyszerre, és ugyanakkora sebességgel érjen az autó mindkét esetben, mert csak így összehasonlítható.
Amúgy meg, ha nem fékezel, fogyiban nagy difi nem lesz az üzemmódok között (ugyanakkora átlagsebesség mellett, vagy mondjuk úgy, egyszerre érkezéssel).
Egyet tehetnél, hogy felgyorsítod az autót mondjuk 150-re, lebegés, majd 130-nél ismét felgyorsítani 150-re... így lenne a legtakarékosabb, csak előbb-utóbb az ember kidobná a taccsot.

Most beszéltem a kamionos cimborámmal, hát ők és a kollégái biz tempomattal járnak. Csak vigyorgott az ötleteden. Azt mondta, neked adja az összes megspórol üzemanyagot.

Szerintem csak szimplán ugratsz.  duhos2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:45:31 »

Ilyenről szó nincs. A tempomat ugyanúgy nyomja a gázt, ahogy te nyomod. Sőt, az állandó 140-et ő jobban csinálja, mert az pont ugyanannyi lesz, míg te egy picivel jobban, majd kevésbé nyomod. Tudom, az az elméleted, hogy lefelé menet kell nyomni a gázt, mert akkor könnyebb lendületet szerezni. De van az energiamegmaradás törvény, és ha végiggondolod, pontosan ugyanannyi energiát kell befektetni, akár lefelé, akár felfelé mész. Sőt, 2 dolog is a felfelé menet alkalmávali gáznyomás mellett szól: 1 a motornak jobb a hatásfoka komolyabb terhelésnél, 2 ha lefelé menet gyorsítasz, nagyobb sebességed lesz, felfelé meg kisebb. De mivel a légellenállás négyzetes, ezért kevesebb a légellenállás a folyamatos sebességnél, mint az egyszer gyorsabb, egyszer lassabbnál, hiába ugyanaz az átlagsebesség (legyen le 8, fel 8, azaz 64+64=128, vagy 10 és 6, azaz 100+36, azaz 136).
Természetesen az fontos, hogy egyszerre, és ugyanakkora sebességgel érjen az autó mindkét esetben, mert csak így összehasonlítható.
Amúgy meg, ha nem fékezel, fogyiban nagy difi nem lesz az üzemmódok között (ugyanakkora átlagsebesség mellett, vagy mondjuk úgy, egyszerre érkezéssel).
Egyet tehetnél, hogy felgyorsítod az autót mondjuk 150-re, lebegés, majd 130-nél ismét felgyorsítani 150-re... így lenne a legtakarékosabb, csak előbb-utóbb az ember kidobná a taccsot.

Most beszéltem a kamionos cimborámmal, hát ők és a kollégái biz tempomattal járnak. Csak vigyorgott az ötleteden. Azt mondta, neked adja az összes megspórol üzemanyagot.

Szerintem csak szimplán ugratsz.  duhos2
De nem...tényleg ezt mondták többen is.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 01:22:24 »

Ha már az olajnyomást jelző lámpa világít akkor szinte nincs is benne olaj, minimum alatt kicsivel még nem fog világítani. Abban lehet valami, hogy a ferde talaj miatt nem valós a mutatott mennyiség, de én a helyedben megnézném olyan helyen ahol nem ferde a talaj mert nem lehet nagy különbség.
Sziasztok!
Van egy 2001 -es évjáratú Mondeom. 2.0 benzin.
A parkolónkban ferde a talaj. Az autó bal oldala magasabban van mint a jobb. Így állt az autó, mikor megnéztem ma a nívópálcán az olajszintet.
A minimum alatt volt, viszont járó motornál az olajnyomást jelző lámpa nem világít. Ha kevés lenne benne az olaj, akkor a lámpának világítania kéne nem?
Ez mérés gondolom így nem volt valós.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:34:42 »

Sziasztok!
Van egy 2001 -es évjáratú Mondeom. 2.0 benzin.
A parkolónkban ferde a talaj. Az autó bal oldala magasabban van mint a jobb. Így állt az autó, mikor megnéztem ma a nívópálcán az olajszintet.
A minimum alatt volt, viszont járó motornál az olajnyomást jelző lámpa nem világít. Ha kevés lenne benne az olaj, akkor a lámpának világítania kéne nem?
Ez mérés gondolom így nem volt valós.
Köszönöm a segítséget!
[/quoElső kihúzásra nekem is minimum alatt szokott mutatni.Megtörlöm viszadeugom,kihúzom és akkor már max-on van. Próbáld meg többször egymás után ellenőrizni a szintet. Ha másodjára és harmadjára is ugyan annyit mutat akkor tényleg annyi van benne amennyi.De szabályosan minden képp viszintes talajon lehet szintet ellenőrizni.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:36:13 »

Sziasztok!
Van egy 2001 -es évjáratú Mondeom. 2.0 benzin.
A parkolónkban ferde a talaj. Az autó bal oldala magasabban van mint a jobb. Így állt az autó, mikor megnéztem ma a nívópálcán az olajszintet.
A minimum alatt volt, viszont járó motornál az olajnyomást jelző lámpa nem világít. Ha kevés lenne benne az olaj, akkor a lámpának világítania kéne nem?
Ez mérés gondolom így nem volt valós.
Köszönöm a segítséget!


Első kihúzásra nekem is minimum alatt szokott mutatni.Megtörlöm viszadeugom,kihúzom és akkor már max-on van. Próbáld meg többször egymás után ellenőrizni a szintet. Ha másodjára és harmadjára is ugyan annyit mutat akkor tényleg annyi van benne amennyi.De szabályosan minden képp viszintes talajon lehet szintet ellenőrizni.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:02:30 »

Sziasztok!

Alábbi problémám akadt, melynek ez a jelensége:
Alapjáraton , ha hirtelen nagyobb gázt adok, akkor pillanatig mintha hezitálni a motor, a hangján hallatszik, nem veszi azonnal a fordulatot, hanem mindha kihagyna 1-2 ütemet.
Amikor a fordulat alapjáraton gázadásra felmegy 3-4ezerig, akkor nem esik vissza rögtön a fordulat, hanem mintha lassabban, mint régebben, és a fordulatszámmérő megáll 1200 körül, ottmarad mondjuk 1 másodpercig, valami motorzúgás hallatszik a motortérből, aztán az 1 másoperc után visszaesik a fordulat 800-ig.
Onnan gázt adva megint hezitálva veszi a fordulatot.

Segítsetek légyszi, hogy mi lehet ez. Köszi!
Automata váltós, ha ez esetleg jelent valamit a hiba ügyében.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.25 kedd, 20:04:12 írta Gabor77 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:10:45 »

Sziasztok!

Alábbi problémám akadt, melynek ez a jelensége:
Alapjáraton , ha hirtelen nagyobb gázt adok, akkor pillanatig mintha hezitálni a motor, a hangján hallatszik, nem veszi azonnal a fordulatot, hanem mindha kihagyna 1-2 ütemet.
Amikor a fordulat alapjáraton gázadásra felmegy 3-4ezerig, akkor nem esik vissza rögtön a fordulat, hanem mintha lassabban, mint régebben, és a fordulatszámmérő megáll 1200 körül, ottmarad mondjuk 1 másodpercig, valami motorzúgás hallatszik a motortérből, aztán az 1 másoperc után visszaesik a fordulat 800-ig.
Onnan gázt adva megint hezitálva veszi a fordulatot.

Segítsetek légyszi, hogy mi lehet ez. Köszi!
Automata váltós, ha ez esetleg jelent valamit a hiba ügyében.
alapjárati motor.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2011.10.28 péntek, 14:34:14 »

Sziasztok!

Alábbi problémám akadt, melynek ez a jelensége:
Alapjáraton , ha hirtelen nagyobb gázt adok, akkor pillanatig mintha hezitálni a motor, a hangján hallatszik, nem veszi azonnal a fordulatot, hanem mindha kihagyna 1-2 ütemet.
Amikor a fordulat alapjáraton gázadásra felmegy 3-4ezerig, akkor nem esik vissza rögtön a fordulat, hanem mintha lassabban, mint régebben, és a fordulatszámmérő megáll 1200 körül, ottmarad mondjuk 1 másodpercig, valami motorzúgás hallatszik a motortérből, aztán az 1 másoperc után visszaesik a fordulat 800-ig.
Onnan gázt adva megint hezitálva veszi a fordulatot.

Segítsetek légyszi, hogy mi lehet ez. Köszi!
Automata váltós, ha ez esetleg jelent valamit a hiba ügyében.

Nekem is csinált ilyet a napokban, azóta rendben van Smiley
Ezek olyan precíz mocik, mint a Harleyk :p
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 10:47:27 »

Sziasztok!
2001-es 2.0-s mondeonkak a forgamiban V9-nél milyen számnak kéne lennie? Tehát EURO mennyi?
OFF autóm vizsgáztatásánál észrevették, hogy rosszul van benne, 02 volt, 04 helyett (1996 EURO 2 benzines).
Nem gondoltam, hogy egy 2001-es autónál ez el lenne rontva, de megnéztem, és sajnos 02, illetve piros matrica.
A legidegesítőbb, hogy márkaszerviz vitte vizsgáztatni pár hónapja, és nem vették észre.
Milyen számot kell követelnem rajtuk? 04 (EURO 2), vagy 06 (EURO 3), esetleg mást?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:23:11 »

Nekem is ez volt 02 volt beírva, és átírták vizsgán 04re ( EURO2), az enyém is 2001-es csak 1.8-as, de szerintem nincs különbség besorolásban.
Így kaptam kék matricát. Akkor felmerült bennem, hogy esetleg az EURO3-at is teljesítené, mert ugye 2007ig ez a motor volt a mondeokban, de a vizsgabázison azt mondták nem lehet.
Sziasztok!
2001-es 2.0-s mondeonkak a forgamiban V9-nél milyen számnak kéne lennie? Tehát EURO mennyi?
OFF autóm vizsgáztatásánál észrevették, hogy rosszul van benne, 02 volt, 04 helyett (1996 EURO 2 benzines).
Nem gondoltam, hogy egy 2001-es autónál ez el lenne rontva, de megnéztem, és sajnos 02, illetve piros matrica.
A legidegesítőbb, hogy márkaszerviz vitte vizsgáztatni pár hónapja, és nem vették észre.
Milyen számot kell követelnem rajtuk? 04 (EURO 2), vagy 06 (EURO 3), esetleg mást?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:23:39 »


Ezek olyan precíz mocik, mint a Harleyk :p
A Harley-sok nem feltétlenül osszák ezt a véleményt.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:25:09 »

Nekem is ez volt 02 volt beírva, és átírták vizsgán 04re ( EURO2), az enyém is 2001-es csak 1.8-as, de szerintem nincs különbség besorolásban.
Így kaptam kék matricát. Akkor felmerült bennem, hogy esetleg az EURO3-at is teljesítené, mert ugye 2007ig ez a motor volt a mondeokban, de a vizsgabázison azt mondták nem lehet.
De lehet, csak pénzbe kerül. (fizetsz azért, ami egyébként járna ingyen. Mo én így szeretlek) Vagy Balogh Tomi, vagy Drof csinált ilyet. Kérdezd meg!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 12:46:06 »

Nekem a lényeg az volt, hogy ne piros metrica legyen rajta, azt hiszem az Euro3-as is még kék, de lehet tévedek. Az elején le akartak beszélni róla, mert h forgalmit kell cserélni, ami X ezer forint, de végül kiderült hogy ilyen esetben csak pár száz forintot kellett fizetnem az okmányirodában.
De lehet, csak pénzbe kerül. (fizetsz azért, ami egyébként járna ingyen. Mo én így szeretlek) Vagy Balogh Tomi, vagy Drof csinált ilyet. Kérdezd meg!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 13:13:09 »

Nekem a lényeg az volt, hogy ne piros metrica legyen rajta, azt hiszem az Euro3-as is még kék, de lehet tévedek. Az elején le akartak beszélni róla, mert h forgalmit kell cserélni, ami X ezer forint, de végül kiderült hogy ilyen esetben csak pár száz forintot kellett fizetnem az okmányirodában.

Köszönöm a választ, én is úgy tudom, hogy az EURO 3 is kék matrica.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 13:15:05 »

Köszönöm a választ, én is úgy tudom, hogy az EURO 3 is kék matrica.
Itt van leírva:

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/02/21/piros_vagy_kek_matrica/
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 13:54:47 »

Most néztem használtautón hogy van 2006 utáni benzines zöld matricával, szóval akkor az EURO 4-es motor. Tudja-e valaki, h változtattak-e valamit ezen a motoron, hogy EURO 2-ből EURO-4 lett?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:08:24 »

Most néztem használtautón hogy van 2006 utáni benzines zöld matricával, szóval akkor az EURO 4-es motor. Tudja-e valaki, h változtattak-e valamit ezen a motoron, hogy EURO 2-ből EURO-4 lett?

Szerintem a benzines eleve nem volt rosszabb a 3-asban, mint eu3. Legalábbis én így gondolom... valamikor 2004-5 környékén a benzinesek eu4-essé váltak.
Az enyémen egy kék és egy zöld matrica van (eu3 dízel), ahogy a fiestán is (98-as, benzines, eu2).
 Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 16:00:01 »

Most néztem használtautón hogy van 2006 utáni benzines zöld matricával, szóval akkor az EURO 4-es motor. Tudja-e valaki, h változtattak-e valamit ezen a motoron, hogy EURO 2-ből EURO-4 lett?
motorkódot biztos nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 16:29:18 »

A unix szerint még azt se
motorkódot biztos nyes
Naplózva
zoo
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:04:05 »

Sziasztok!

Szívósor problémával tudnátok szakértőt ajánlani Pest megyében? Nem a márkaszervizes elemcserés megoldás érdekelne, hanem az a szaki aki tudja, hogyan kell javítani...
Naplózva
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:13:15 »

 wave Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki, hogy egy 2.0-ás 2002 -es Mondeo  ugy átlagosan mennyit fogyaszt? Köszi Üdv Mormor
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:46:24 »

Sziasztok!

Szívósor problémával tudnátok szakértőt ajánlani Pest megyében? Nem a márkaszervizes elemcserés megoldás érdekelne, hanem az a szaki aki tudja, hogyan kell javítani...


Vik. ( kimás vigyor3 ) KönyvesKálmánon, a Lurdyval szemben lévő Ford. De írhatsz neki itt privátot.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:49:10 »

wave Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki, hogy egy 2.0-ás 2002 -es Mondeo  ugy átlagosan mennyit fogyaszt? Köszi Üdv Mormor

NEKEM átlagosan 8-8.5 liter. De 130-as autópálya tempónál pontosan 7litert eszik. Csak városban ritkán használom, de ott 9-10körül lehet. De ezt a 8körüli átlagot elég kényelmesen (nem öregurasan) hozza. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mormor
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:51:54 »

 worship Köszi a gyors választ!  Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.