Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:51:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4260782 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2012.01.28 szombat, 11:43:05 »

És csak jobb dolog egy jól felszerelt, mint egy fapados.
persze...

kivéve ha a jól felszerelt agyon van ütve, a fapados meg megkímélt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2012.01.28 szombat, 12:03:30 »

persze...

kivéve ha a jól felszerelt agyon van ütve, a fapados meg megkímélt

Csakhogy pont fordítva szokott lenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2012.01.28 szombat, 12:12:05 »

Csakhogy pont fordítva szokott lenni.
érdekes, mi is így találtuk ezt ami most van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2012.01.28 szombat, 12:21:44 »

érdekes, mi is így találtuk ezt ami most van

Én a keresésnél az ambientét ki is kapcsolnám. Ezeket ne is hozza fel.
Kb 15 éve az ismerősöm keresett megánt. És azt mondta, amiben nincs klíma, meg se nézi.
Akkor ez egy kicsit keménynek tűnt, de valójában igaza volt.
Amikor a fiestát kerestem, csak az 1,25-ös motor jött számításba.
Az 1,1-es, 1,3-as ósdi konstrukció, csak 8 szelepes, meg nyomórudas. Na, ilyen nem kell.
Az 1,4-es jó, de akkorát nem akartam. Klíma bejelölve. Így csak pár 10 hirdetés jött fel,
azokból választottam.
Ki így, ki úgy. 3-asból trend lenne a minimum.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2012.01.28 szombat, 13:09:13 »

Én a keresésnél az ambientét ki is kapcsolnám. Ezeket ne is hozza fel.
3-asból trend lenne a minimum.
és mégis mi hiányozna??

klíma alapfelszereltség volt. a tekergetős változat is jól használható.

1mft-ból nagyjából két lehetősége van:
-gyengébben felszerelt jóállapotban
-jól lefszerelt leharcolva

ennyiből jól felszerelt jó állapotban nem igen lesz egyhamar...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2012.01.28 szombat, 13:16:33 »

és mégis mi hiányozna??

klíma alapfelszereltség volt. a tekergetős változat is jól használható.

Azért a digitklíma nem rossz dolog... hadd ne kelljen tekergetni. De az üa szgép, a többi extra jól jön.
Persze, hívhatjuk sznobizmusnak... nyilván az is. Akkor miért nem egy 1,0-ás swiftben feszítünk? A fene se tudja.

Válasz
1mft-ból nagyjából két lehetősége van:
-gyengébben felszerelt jóállapotban
-jól lefszerelt leharcolva

ennyiből jól felszerelt jó állapotban nem igen lesz egyhamar...

Hát igen... az elmélet, amit én írok, meg a gyakorlat, amit te, között van némi difi.
Én inkább fizetnék érte egy picivel többet, és akkor nem kell utólag szerelgetni mindenfélét.
De értem, mit mondasz. És tk jogos is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2012.01.28 szombat, 13:25:24 »

Azért a digitklíma nem rossz dolog... hadd ne kelljen tekergetni. De az üa szgép, a többi extra jól jön.
Persze, hívhatjuk sznobizmusnak... nyilván az is. Akkor miért nem egy 1,0-ás swiftben feszítünk? A fene se tudja.
persze jól jön mind, de azok nélkül is használható az auto rendesen. ha meg annyira hiányzik, apró pénzből már minden pótolható



Hát igen... az elmélet, amit én írok, meg a gyakorlat, amit te, között van némi difi.
Én inkább fizetnék érte egy picivel többet, és akkor nem kell utólag szerelgetni mindenfélét.
De értem, mit mondasz. És tk jogos is.
ennyiből ha nem akarja extrázgatni, meg szerelgetni, akkor inkább egy jóállapotban lévő ghia mk2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2012.01.28 szombat, 18:12:44 »

Sziasztok!

Az utóbbi időkben fel-fel ugrik a motor-visszajelző lámpa az autón (1.8 SCI benzines). Akkusarú levétellel kétszer eltüntettem már, de a 3. felgyulladás után elvittem kiolvasásásra.

A hibakód P0401 PCM DTC. "Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben" Az "EGR áramlás a vártnál kisebb értékű".

A szoftver azt javasolta, hogy ne cseréljenek részegységeket, mielőtt a PCM szoftverét frissítik. Ez akkor meg is történt egy frissebb verzióra, de 1 nap múlva újra felugrott a lámpa.

Elvileg most kellene a szerviz szerint EGR szelepet cserélni. De....

nem vagyok biztos benne, hogy ez a "hiba" valóban hiba és árt az autónak vagy inkább törvényi előírások miatt kell jelezni, hogy az EGR-rel az elérhető ~10% CO csökkentés megszűnéséről értesítse a vezetőt.

meg hát ugye egy csomóan az EGR teljes ledugózására esküsznek, ez meg gondolom ennek az enyhébb formája.

Szóval Ti mit gondoltok erről? Kell vele foglalkoznom? Árt-e a kocsinak?

Köszi erőre is.

Üdv
Robi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2012.01.28 szombat, 18:45:44 »

Sziasztok!

Az utóbbi időkben fel-fel ugrik a motor-visszajelző lámpa az autón (1.8 SCI benzines). Akkusarú levétellel kétszer eltüntettem már, de a 3. felgyulladás után elvittem kiolvasásásra.

A hibakód P0401 PCM DTC. "Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben" Az "EGR áramlás a vártnál kisebb értékű".

A szoftver azt javasolta, hogy ne cseréljenek részegységeket, mielőtt a PCM szoftverét frissítik. Ez akkor meg is történt egy frissebb verzióra, de 1 nap múlva újra felugrott a lámpa.

Elvileg most kellene a szerviz szerint EGR szelepet cserélni. De....

nem vagyok biztos benne, hogy ez a "hiba" valóban hiba és árt az autónak vagy inkább törvényi előírások miatt kell jelezni, hogy az EGR-rel az elérhető ~10% CO csökkentés megszűnéséről értesítse a vezetőt.

meg hát ugye egy csomóan az EGR teljes ledugózására esküsznek, ez meg gondolom ennek az enyhébb formája.

Szóval Ti mit gondoltok erről? Kell vele foglalkoznom? Árt-e a kocsinak?

Köszi erőre is.

Üdv
Robi

Szia!
SCI-t behatóan nem ismerem, de szerintem egy tisztítással mindenképp érdemes megpróbálkozni, mielőtt újat veszel.
Pl ha nincs néha rendesen meghajtva a kocsi, akkor rendesen tele tud menni szutyokkal.
A ledugózástól szerintem nem lenne baja a motornak, és csak a károsanyag-kibocsájtás miatt kiabál
a computer (mint az EURO 4 TDCi-k), de úgy tudom benzinesnél még nincs erre megoldás úgy, hogy ne legyen checkengine.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2012.01.28 szombat, 18:56:55 »

Sziasztok!

Az utóbbi időkben fel-fel ugrik a motor-visszajelző lámpa az autón (1.8 SCI benzines). Akkusarú levétellel kétszer eltüntettem már, de a 3. felgyulladás után elvittem kiolvasásásra.

A hibakód P0401 PCM DTC. "Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben" Az "EGR áramlás a vártnál kisebb értékű".

A szoftver azt javasolta, hogy ne cseréljenek részegységeket, mielőtt a PCM szoftverét frissítik. Ez akkor meg is történt egy frissebb verzióra, de 1 nap múlva újra felugrott a lámpa.

Elvileg most kellene a szerviz szerint EGR szelepet cserélni. De....

nem vagyok biztos benne, hogy ez a "hiba" valóban hiba és árt az autónak vagy inkább törvényi előírások miatt kell jelezni, hogy az EGR-rel az elérhető ~10% CO csökkentés megszűnéséről értesítse a vezetőt.

meg hát ugye egy csomóan az EGR teljes ledugózására esküsznek, ez meg gondolom ennek az enyhébb formája.

Szóval Ti mit gondoltok erről? Kell vele foglalkoznom? Árt-e a kocsinak?

Köszi erőre is.

Üdv
Robi
szerintem csak pucold ki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2012.01.28 szombat, 20:15:12 »

Köszi!

Van valami okosság itt a "kipucolásra"?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2012.01.28 szombat, 20:35:41 »

Szia!
SCI-t behatóan nem ismerem, de szerintem egy tisztítással mindenképp érdemes megpróbálkozni, mielőtt újat veszel.
Pl ha nincs néha rendesen meghajtva a kocsi, akkor rendesen tele tud menni szutyokkal.
A ledugózástól szerintem nem lenne baja a motornak, és csak a károsanyag-kibocsájtás miatt kiabál
a computer (mint az EURO 4 TDCi-k), de úgy tudom benzinesnél még nincs erre megoldás úgy, hogy ne legyen checkengine.
A check engine lámpa csak annyiban zavar az EGR áramlás miatt, mert nem fogom észrevenni egy esetleges másmilyen hibaüzenet megjelenését.
Egyébként érdekes ez a meghajtás dolog, mert tényleg nem szoktam meghajtani, viszont alapvetően 25km-eket megyek vele egy indítás mellett. Úgy gondoltam ilyen viszonyok mellett mindig jó meleg a motor és kiég pl a katalizátor is. De legalább is nem gyűlik benne a kátrány...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2012.01.28 szombat, 20:57:36 »

A check engine lámpa csak annyiban zavar az EGR áramlás miatt, mert nem fogom észrevenni egy esetleges másmilyen hibaüzenet megjelenését.
Egyébként érdekes ez a meghajtás dolog, mert tényleg nem szoktam meghajtani, viszont alapvetően 25km-eket megyek vele egy indítás mellett. Úgy gondoltam ilyen viszonyok mellett mindig jó meleg a motor és kiég pl a katalizátor is. De legalább is nem gyűlik benne a kátrány...

Kevés az a 25 km szerintem, hogy igazán kiégjen rendesen.Még akkor is ha folyamatosan ezeket a távokat utazod.Mondjuk attól függ mekkora sebességgel teszed ezt meg.Én kb. 500km városi autózás után amikor autópályán megyek eleinte érzem,hogy nem olyan dinamikus az autó mint amikor már 130km/h tempóval megteszek olyan 100-150 km-t.Az én észrevételem legalábbis ez.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2012.01.28 szombat, 21:01:34 »

Köszi!

Van valami okosság itt a "kipucolásra"?
benyásról.... Roll Eyes nem hiszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2012.01.28 szombat, 21:05:27 »

Köszi!

Van valami okosság itt a "kipucolásra"?
talán itt találsz hasonló videókat benyásról is: http://www.youtube.com/watch?v=UNTBkXWC2A8
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2012.01.28 szombat, 21:30:38 »

A check engine lámpa csak annyiban zavar az EGR áramlás miatt, mert nem fogom észrevenni egy esetleges másmilyen hibaüzenet megjelenését.
Egyébként érdekes ez a meghajtás dolog, mert tényleg nem szoktam meghajtani, viszont alapvetően 25km-eket megyek vele egy indítás mellett. Úgy gondoltam ilyen viszonyok mellett mindig jó meleg a motor és kiég pl a katalizátor is. De legalább is nem gyűlik benne a kátrány...

És milyen úton/tempónál teszed meg a 25km-t? Hőtermelés szempontjából teljesen más az országút és az autópálya.
Nekünk amikor nemrég a termosztát felmondta a szolgálatot országúton majdnem feküdt a mutató, autópályán meg
állt középen, mint a cövek.
Neked meg a 6 sebesség miatt még kevésbé forog a motor.

EGR tisztítással sajnos/szerencsére nincs tapasztalatom. Van leírásom, de csak sima benzineshez,
SCI-n gondolom más, mert az alkatrész is más.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2012.01.28 szombat, 22:09:47 »

Hát igen. Manapság nem égetem a benzint ész nélkül, hanem alacsony fordulaton felváltva, 100-110-zel ingázok. Értem én, hogy ez nem "kormolja ki", ami leragadt, de legalább illene nem termelni oda többet, elvégre az út 90%-át üzem melegen teszem meg.

Az mindenesetre említésre méltó, hogy azóta van mióta:
1. tudatosan takarékosan vezetek
2. a Shell bevezette a 95-öse helyett az Fuelsave benzinjét...
Persze a koksz lerakódás idővel éri el a kritikus szintet, így gondolom ez bekövetkezett volna akárhogy vezetek max kicsit előbb vagy később..

Hát mindegy, ha majd már nagyon zavar, hogy ég a lámpa, vagy kitisztítom vagy kicseréltetem. Gondolom ezt a kokszot onnan már autópályázással ki nem égetem...

Köszi a segítséget, válaszokat, linket!  wave worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 14:53:56 »

Hát igen. Manapság nem égetem a benzint ész nélkül, hanem alacsony fordulaton felváltva, 100-110-zel ingázok. Értem én, hogy ez nem "kormolja ki", ami leragadt, de legalább illene nem termelni oda többet, elvégre az út 90%-át üzem melegen teszem meg.

Az mindenesetre említésre méltó, hogy azóta van mióta:
1. tudatosan takarékosan vezetek
2. a Shell bevezette a 95-öse helyett az Fuelsave benzinjét...
Persze a koksz lerakódás idővel éri el a kritikus szintet, így gondolom ez bekövetkezett volna akárhogy vezetek max kicsit előbb vagy később..

Hát mindegy, ha majd már nagyon zavar, hogy ég a lámpa, vagy kitisztítom vagy kicseréltetem. Gondolom ezt a kokszot onnan már autópályázással ki nem égetem...

Köszi a segítséget, válaszokat, linket!  wave worship


Szia! Ez a fuelsave megnevezés csak marketing bullshit, nem? Vagy változott az összetétele is a nyálnak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:14:19 »

Szia! Ez a fuelsave megnevezés csak marketing bullshit, nem? Vagy változott az összetétele is a nyálnak?

A Shell honlapjáról:
"Ezt a formulát kifejezetten arra fejlesztettük ki, hogy olyan helyeken is kenést biztosítson, amelyeket a normál motorolajak nem érnek el könnyen. Így a motor szabadabban képes fordulni, még több elérhető energiát vezetve át a kerekekhez. A speciális tisztítóadalékok segítenek tisztán tartani a motor egyes részeit, javítva a hatékonyságot és az üzemanyag-gazdálkodást."

Sajnos nem találtam földön fetrengve nevetős smiley-t, pedig egy sort beraktam volna belőle.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:23:31 »

A Shell honlapjáról:
"Ezt a formulát kifejezetten arra fejlesztettük ki, hogy olyan helyeken is kenést biztosítson, amelyeket a normál motorolajak nem érnek el könnyen. Így a motor szabadabban képes fordulni, még több elérhető energiát vezetve át a kerekekhez. A speciális tisztítóadalékok segítenek tisztán tartani a motor egyes részeit, javítva a hatékonyságot és az üzemanyag-gazdálkodást."

Sajnos nem találtam földön fetrengve nevetős smiley-t, pedig egy sort beraktam volna belőle.

Szvsz ez full marketing BS  vigyor3, semmi konkrét nincs benne. De lehet, hogy tévedek. Nekem ez ilyen "25%-kal feszesebb bőr" kategória
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:17:06 »

 2funny tessék! nyes
A Shell honlapjáról:
"Ezt a formulát kifejezetten arra fejlesztettük ki, hogy olyan helyeken is kenést biztosítson, amelyeket a normál motorolajak nem érnek el könnyen. Így a motor szabadabban képes fordulni, még több elérhető energiát vezetve át a kerekekhez. A speciális tisztítóadalékok segítenek tisztán tartani a motor egyes részeit, javítva a hatékonyságot és az üzemanyag-gazdálkodást."

Sajnos nem találtam földön fetrengve nevetős smiley-t, pedig egy sort beraktam volna belőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 18:49:48 »

Sziasztok!

Mondanátok erről véleményt?
Netán ismeri valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ambiente_szervizkonyves-5470806

Köszönöm!  worship
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:50:59 »

Sziasztok!

Mondanátok erről véleményt?
Netán ismeri valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ambiente_szervizkonyves-5470806

Köszönöm!  worship

Nehéz így kép alapján, meg persze ravaszul van fotózva az oldala (is), nem nagyon látszódik teliben egyik része sem.
A hamutálja facelift utáni, vagyis cserélték valamiért. A kormánya bőrös, ami ambientébe nem járt. Vagy külön lett rendelve, vagy már cserélt volt a kormány (pukkant lufi stb...) Az elején is elüt a fényezés a lökösön és a kasznin, de lehet, hogy csak a rossz fényviszonyok és  fénykép miatt látszódik úgy. És az a fejegység, te jó isten  hehe persze az a legkevesebb, azt lehet cserélni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 19:59:22 »

Nehéz így kép alapján, meg persze ravaszul van fotózva az oldala (is), nem nagyon látszódik teliben egyik része sem.
A hamutálja facelift utáni, vagyis cserélték valamiért. A kormánya bőrös, ami ambientébe nem járt. Vagy külön lett rendelve, vagy már cserélt volt a kormány (pukkant lufi stb...) Az elején is elüt a fényezés a lökösön és a kasznin, de lehet, hogy csak a rossz fényviszonyok és  fénykép miatt látszódik úgy. És az a fejegység, te jó isten  hehe persze az a legkevesebb, azt lehet cserélni.
az mitől multifunkciós kormánykerék? fejvakaras eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:08:54 »

az mitől multifunkciós kormánykerék? fejvakaras eplus2
Jobbra és balra is tekerhető, ilyen az a marketing eplus2 eplus2
(lehet az állítási lehetőségre gondoltak...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:32:12 »

az mitől multifunkciós kormánykerék? fejvakaras eplus2

Duda, légzsák, tekergetés. Emmá 3.  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 21:25:45 »

Nehéz így kép alapján, meg persze ravaszul van fotózva az oldala (is), nem nagyon látszódik teliben egyik része sem.
A hamutálja facelift utáni, vagyis cserélték valamiért. A kormánya bőrös, ami ambientébe nem járt. Vagy külön lett rendelve, vagy már cserélt volt a kormány (pukkant lufi stb...) Az elején is elüt a fényezés a lökösön és a kasznin, de lehet, hogy csak a rossz fényviszonyok és  fénykép miatt látszódik úgy. És az a fejegység, te jó isten  hehe persze az a legkevesebb, azt lehet cserélni.
eljen

meg a bőrös váltógomb is utólag került bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:01:02 »

eljen

meg a bőrös váltógomb is utólag került bele
de mi az a fejegység benne?  vigyor3

először aszittem tachográf  wow1 idiota
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:02:27 »

de mi az a fejegység benne?  vigyor3

először aszittem tachográf  wow1 idiota
tranzitban voltak ilyenek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:03:46 »

tranzitban voltak ilyenek vigyor3
mondom hogy tachográf  vigyor3

vagy ilyen román kamionos rádió  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


napu
Vendég
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2012.02.01 szerda, 12:40:57 »

Miért nem 145, ha már benzinest keresel... Roll Eyes azt mondják itt, az sem eszik többet

Ritka, mint a fehérholleanyó  rinya főleg a kombány szomoru1 mert, hogy azt keresek nagyon  help
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.02 csütörtök, 16:07:53 írta napu » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2012.02.01 szerda, 16:49:25 »

persze jól jön mind, de azok nélkül is használható az auto rendesen. ha meg annyira hiányzik, apró pénzből már minden pótolható


ennyiből ha nem akarja extrázgatni, meg szerelgetni, akkor inkább egy jóállapotban lévő ghia mk2
hát nekem nem hiányzik az életemből a bőrülés, az ülésfűtés meg a fűtött első szélvédő vagy a navi...sőt megmondom jobban szeretem így ahogy van!

amire szükségem van az már majdnem mind benne van! a ködlámpa, hogy jobban nézzen ki  vigyor3 zene, mert az ambientben szhar!  chiptuning és így a ghia motorja  lehet akármilyen!  eplus2 xenon meg majd lesz később, hogy jobban lássak! Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2012.02.01 szerda, 17:23:51 »

azon már rég túlvagyok. tanuljatok a hibámból! minden évben nézzétek meg a váltó olajat! nekem a hozzáértők megnézték érden,majd kuplung cserénél kiderült,hogy nincs benne olaj...
összesültek a szinkron gyűrük,eddig akadozott,mostmár k.o.
még jó,hogy mk2 köztünk van és tudtam tőle még időben venni 1 komplett váltót!

MKI. kombiban hol lehet megnézni, hogy elég-e az olaj a váltóban?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2012.02.01 szerda, 17:36:21 »

MKI. kombiban hol lehet megnézni, hogy elég-e az olaj a váltóban?

Eltévedtél... a betöltő nyílástól 1 cm-vel alacsonyabban kell lenni az olajszintnek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:13:22 »

Sziasztok, ma megtréfált este a technika, elindulás után az olajnyomás visszajelző lámpa folyamatosan égett , majd pár-száz méter nagyon finom sebesség után leállt, azóta sem tudom elindítani.
Olajszint ok (maximum). Mi lehet a gond?  Sad
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:37:58 »

Sziasztok, ma megtréfált este a technika, elindulás után az olajnyomás visszajelző lámpa folyamatosan égett , majd pár-száz méter nagyon finom sebesség után leállt, azóta sem tudom elindítani.
Olajszint ok (maximum). Mi lehet a gond?  Sad

Szia!
Olajnyomás visszajelző ha ég, akkor szerintem sehova, semerre, sehogy nem szabad közlekedni a kocsival (hacsaknem tréleren), hanem amint lehet, leállít.
Pár száz kenés nélkül megtett méter elég csúnyán meglátszik a csapágyakon. A nem elindulás mit jelent? Teker, de nem indul el, vagy nem is teker?
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:41:42 »

teker, de nem indít.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:44:25 »

teker, de nem indít.

A fordulaszámmérő ugrál indítózás alatt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:45:28 »

Ez passz...
Mert ha ugrál?
És ha nem?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:06:54 »

Sziasztok, ma megtréfált este a technika, elindulás után az olajnyomás visszajelző lámpa folyamatosan égett , majd pár-száz méter nagyon finom sebesség után leállt, azóta sem tudom elindítani.
Olajszint ok (maximum). Mi lehet a gond?  Sad
Merész vagy, égő olajnyomás lámpával közlekedsz... wow1, ha tényleg a szivattyú miatt jelzett, akkor nem volt lánc feszítés...most már azért nem indul, mert elment a vezérlés.. szomoru1 remélem nem ez van, hanem valami elektromos nyavalya az autóval, ha nem -20-ban állsz valahol, akkor próbáld meg levenni az akkusarut és nézd meg mit csinál utána. Ha marad a lámpa, akkor sehova, szervíz, vagy ha értesz hozzá, kezd az olajnyomás gombával aztán egész a szívattyúig lehet haladni...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:12:39 »

Sajnos -20-ban állok, és elég messze otthonról, majd reggel munka előtt megnézem, remélem nincs nagy gond. Reggel még használtam és kutya baja sem volt.... Állásában tönkremehet a szivattyú?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:14:22 »

Sajnos -20-ban állok, és elég messze otthonról, majd reggel munka előtt megnézem, remélem nincs nagy gond. Reggel még használtam és kutya baja sem volt.... Állásában tönkremehet a szivattyú?
Indításkor is, milyen olaj van benn?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:18:58 »

Sajnos -20-ban állok, és elég messze otthonról, majd reggel munka előtt megnézem, remélem nincs nagy gond. Reggel még használtam és kutya baja sem volt.... Állásában tönkremehet a szivattyú?

Nem... de hideg indításnál eltörhet egy cső, vagy valami más.
Sokan nem veszik komolyan a hideget. A seregben teherautóztam (oktató voltam), és reggel indulunk. Az egyik fószer túráztatja a motort (hidegen).
A tiszt integet neki, hogy hagyja már abba... erre ez visszainteget. Na mind1, némi ordibálás árán megértette, hogy ezt nem kéne.
A történet folytatása, nemsokára már rúdon jött haza a verdája. Szétnyomott valamit, és folyt belőle az olaj (a muki ezt se vette észre).
Hidegben bazisűrű az olaj, sokkal nagyobb nyomás is össze tud jönni - mint amire a rendszert tervezik.
Az egyik ismerősöm autója generálos lett a hideg túráztatás miatt. Az azon hidegen, elsőben 5e-ig felpörgette a motort, és úgy ment a sarokig... egy darabig.
Na mind1, a -20 fok tud ezt-azt csinálni. Ahogy Ervin írta, komoly gond (pl motorcsere) is lehet a dologból.
Ha csak az olajgomba csatija esett volna le, még indulna a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:21:30 »

Sajnos -20-ban állok, és elég messze otthonról, majd reggel munka előtt megnézem, remélem nincs nagy gond. Reggel még használtam és kutya baja sem volt.... Állásában tönkremehet a szivattyú?

Hol vagy? Hátha van arrafelé valaki közülünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:23:53 »

az olajgomba csatiját hol találom pontosan?
Ment egy darabig nagyon nyugdíjas tempóban, majd mintha lefulladt volna, és után már nem indult
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:28:35 »

Veszprém, de már hazakullogtam és nagy durcásan bedöntöttem 1 sört, már ennyi Sad
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:28:46 »

az olajgomba csatiját hol találom pontosan?
Ment egy darabig nagyon nyugdíjas tempóban, majd mintha lefulladt volna, és után már nem indult
A blokk elején keresd alul, de megállást az nem okoz...
Ha nem alszik ki a lámpa már ne próbálkozz menni vele, húzasd el, vagy tréler.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:31:38 »

Veszprém, de már hazakullogtam és nagy durcásan bedöntöttem 1 sört, már ennyi Sad

Nagyjából most ennyit tehetsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:38:00 »

Veszprém, de már hazakullogtam és nagy durcásan bedöntöttem 1 sört, már ennyi Sad
mondjuk én nem hagynám ott estére az út szélén a kocsit...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:42:18 »

Indításkor is, milyen olaj van benn?
Q8 5W-30 miért?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.