Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:21:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261452 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:43:03 »

Q8 5W-30 miért?

Mert láttunk mi már 15w-t is motorban. De 10w sem való bele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:43:46 »

Az út szélén én sem hagytam azért kellett "haladni" valamennyit, az első szabad parkolóba!!!!
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:45:24 »

Q8 5W-30 miért?
Mert a sűrűbb olaj most aztán nagyon sűrű...de ez jó bele.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:52:28 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget,
reggel próbálkozok az aksival+ olajgombánál.
Remélem valami elektromos gond lesz csak!
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:58:46 »

Mindenkinek köszönöm a segítséget,
reggel próbálkozok az aksival+ olajgombánál.
Remélem valami elektromos gond lesz csak!
Amitől megállhat a benzines ilyenkor, az a benzinszűrőbe belefagyott víz, de annak meg nincs köze az olajnyomáshoz...ezt csak azért írtam, ha esetleg elalszik az olajnyomáslámpa, de mégsem megy rendesen, vagy leáll egy idő után.
Bár a leírásod után én rosszabbra számítok, de ne legyen igazam!
Majd írd meg mi volt!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:59:58 »

Ok, feltétlenül.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 21:52:45 »

Sziasztok.Az öcsém terveiben szerepel egy benzines mondeo 3 vagy egy focus vásárlása.Mit lehet a hibájukról tudni?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 22:57:30 »

Ok, feltétlenül.
Szia!
Autód életre kelt már? Olajnyomás?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2012.02.07 kedd, 13:11:47 »

Szia. Semmi. Csütörtökön viszik , aztán kiderül, hogy mi pusztult, addig is reménykedek... Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 09:07:11 »

Sziasztok!

Tudja valaki mi a különbség a CGBA és a CGBB blokkok között?
A kérdés oka: CGBA helyére berakható-e a CGBB blokk, vagyis az érzékelők, kötegek, fizikai csatlakozások stimmelnek-e?
Előre is köszi.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 09:21:43 »

Sziasztok.Az öcsém terveiben szerepel egy benzines mondeo 3 vagy egy focus vásárlása.Mit lehet a hibájukról tudni?

Szia

Nekem egy 1.8as benzines volt 5 éven keresztül. Az autót 205eKm-el adtam el. Patent volt, folyamatosan szervizeltem (olajcsere...). Nagy problémám nem volt vele. Bejártam vele fél európát és mindig úgy ültem bele, hogy tudtam el fog indulni. A 2.0 jobb választás, kevesebbet eszik, erősebb, jobb. Szóval azt javaslom,minél jobban felszerelve. Az 1.8 városban megeszi a 11L-t. 150e-nél cseréltem vezérműszíjjat, meg a hátsó stabilizátornak a gumijait és hátsó kerékcsapágyakat. Csendes, kényelmes jó autó.
A nejemnek focusa-van (2002-es), ezt 3 évesen vettük. Most 190eKm van benne és hibátlanul megy. 1.6 benzin-es, 160ekm-nél cseréltük ki a vezérműszíjat, ebben is volt már egy kerékcsapágy csere, meg néhány csukló csere. Szóval kb ennyi. városi fogyija kb 8L.

Egyik sem rohad, kényelmesek, jól mennek. A focus hangosabb, mert kevesebb benne a zajszigetelés.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:07:00 »

Én sem adtam még fel, sőt  taps

Szóval továbbra is keresek 1.8 (125LE) és 2.0 KOMBIt 2003 évtől reális áron (1.5-ig)  help
A népszerű oldalakat 24 órában böngészem, olyat ne ajánljatok, de ha valaki a lokális médiában, vagy ismerőstől ilyen hírekhez jut, ne fogja vissza magát! Potenciális Mondeos és potenciális vevő vagyok  hehe eljen

Kösz  integet2

(nem ér beszólni  eplus2)
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:07:43 »

Köszike.



Szia

Nekem egy 1.8as benzines volt 5 éven keresztül. Az autót 205eKm-el adtam el. Patent volt, folyamatosan szervizeltem (olajcsere...). Nagy problémám nem volt vele. Bejártam vele fél európát és mindig úgy ültem bele, hogy tudtam el fog indulni. A 2.0 jobb választás, kevesebbet eszik, erősebb, jobb. Szóval azt javaslom,minél jobban felszerelve. Az 1.8 városban megeszi a 11L-t. 150e-nél cseréltem vezérműszíjjat, meg a hátsó stabilizátornak a gumijait és hátsó kerékcsapágyakat. Csendes, kényelmes jó autó.
A nejemnek focusa-van (2002-es), ezt 3 évesen vettük. Most 190eKm van benne és hibátlanul megy. 1.6 benzin-es, 160ekm-nél cseréltük ki a vezérműszíjat, ebben is volt már egy kerékcsapágy csere, meg néhány csukló csere. Szóval kb ennyi. városi fogyija kb 8L.

Egyik sem rohad, kényelmesek, jól mennek. A focus hangosabb, mert kevesebb benne a zajszigetelés.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:29:59 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 20:33:06 írta Mondolo » Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:45:04 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!

Gyertyahézag  0.7 re belőve?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:57:32 »

Gyertyahézag  0.7 re belőve?

Yes
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:51:08 »

Gyertyahézag  0.7 re belőve?

nem tom mennyi a 2.5 V6 motornál de az 1.8 - 2.0 motoroknál a gyári 1.3mm
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2012.02.11 szombat, 00:26:25 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Valami szakadás történt a gyújtókábelban mikor cserélve lettek a gyertyák...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2012.02.11 szombat, 06:36:19 »

nem tom mennyi a 2.5 V6 motornál de az 1.8 - 2.0 motoroknál a gyári 1.3mm

 wow1  Ez tuti? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2012.02.11 szombat, 08:28:38 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
 

 Nekem volt olyan,hogy kicseréltem a gyertyákat gyárira és elkezdet rángatni.Utána visszaraktam ami benne volt szintén gyárit és azzal jó volt.Aztán elmentem vettem bele megint 4 új gyárit és azzal meg jó volt.Valószínűleg selejtes lehetett az első garnitúra amit vettem bele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2012.02.11 szombat, 12:21:12 »

Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!

Először rakd vissza a régieket. Ha ott is szaggat, akkor kábel/trafó.
Ha nem, a gyertyával van gond. A gyári gyertya szokott jól beválni.
A hézagot is nézd meg, a 4 hengeresnél 1,3 mm, gondolom a V6-nál is.
Ha nem jutsz eredményre, nézz be az MKII v6 topicba, ott páran eléggé értik a témát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:23:03 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Először megpróbálom a régi gyertyákkal újra...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2012.02.11 szombat, 23:11:35 »

wow1  Ez tuti? 

 kezelési könyvben is ez áll
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2012.02.11 szombat, 23:17:13 »

 

 Nekem volt olyan,hogy kicseréltem a gyertyákat gyárira és elkezdet rángatni.Utána visszaraktam ami benne volt szintén gyárit és azzal jó volt.Aztán elmentem vettem bele megint 4 új gyárit és azzal meg jó volt.Valószínűleg selejtes lehetett az első garnitúra amit vettem bele.

én is jártam már hasonlóan, csak én a megvett gyertyákat (gyári) nem ellenőriztem le (hézagot). csere után azonnal nem vettem észre semmi furcsaságot de másnap már gyanús volt, hogy alapjáraton beremegett az autó. minden piros lámpánál érezni lehetett, hogy az egész autó remeg. kivettem a gyertyákat és az egyiken a hézag 1mm alatt volt. megkapta az is az 1.3mm hézagot és azóta minden ok. valszeg alapjáraton az a henger kihagyott.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:28:15 »

kezelési könyvben is ez áll


Pedig néztem benne de nem találtam. Akkor beállítjuk 1.3ra a sógoromét.  Gyárilag majdnem 2mm volt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 17:40:22 »

250eKm felett mi következik?  help Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával  hehe

Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?

A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:47:01 »

250eKm felett mi következik?  help Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával  hehe

Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?

A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...

Magyar piacon nincsen 250ezret futott gép,vagy ha igen,akkor tuti csak elírták egy nullával  eplus2 Mert amúgy az összes 10-12 éves autó max. 120ezret futott,megkímélt,garázsban tartott,női tulajtól...
Viccet félretéve: nem lehet nagy gond,talán olajcsipegetés,kuplungcsere,futóműkopó alkatrészek,vezérléscsere...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 18:51:36 »

250eKm felett mi következik?  help Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával  hehe

Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?

Nézzük. Az autó 9-12 éves. Vajon egy egynyócasba' hány kilométer van? 50e? Én meg azt mondom, elég kevés olyan példány van a placcon, amiben nincs legalább kéccá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:15:27 »

Nézzük. Az autó 9-12 éves. Vajon egy egynyócasba' hány kilométer van? 50e? Én meg azt mondom, elég kevés olyan példány van a placcon, amiben nincs legalább kéccá.
de nem ez a lényeg Wink a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:27:43 »

de nem ez a lényeg Wink a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik eplus2

Nekünk volt  eplus2 De eladtuk,mert 1-2 dolog hibázott belőle... szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 19:46:34 »

de nem ez a lényeg Wink a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik eplus2

A piac... és ahogy Hofi mondaná... ezt az egynyócassa' is megbeszélték?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:01:52 »

250eKm felett mi következik?  help Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával  hehe

Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?

A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...

Az enyémbe (2.0) 400ezer van, de nem vettem észre rajta hogy másabb lenne mint 200ezerrel ezelőtt. vigyor3

Enyhén csipegeti az olajat, de azt is inkább csak "Német autópályán".. vigyor3 Nekem még kuplung, lendkerék, stb sem volt cserélve, de nincs is ráutaló jel hogy kellene. Az első lengéscsillapító és futóműalkatrészek gyáriak, csak a hátsónál volt cserélve 1-2 dolog, és persze a kopóalkatrészek.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 21:24:19 »

Sziasztok!

Ha valaki tudna néhány segítő sort írni a duratec 1,8 benzines motorok vákumrendszerét szabályozó kapcsoló, szabályozó kütyükről, azt megköszönném. Tennék fel képeket is arról, ami konkrétan érdekel, de fi..om sincs, hogy hogyan kell. Gondoltam én naív, hogy bemásolom(vagy ilyesmi) de nem jött össze. Szóval az előző tulaj  szerelője sikeresen törte le az egyik ilyen kapcsoló csatiját, de az autó ettől még megy. Viszont nem lenne rossz tudnom, hogy mi is ez és miért van benne, illetve mit okoz ha nem működik.

Ez a cucc amit kapcsolgat:http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-III-Stelleinheit-Unterdruck-1S7G-9L492-BB-/150611765878
Ez meg ami kapcsolja és letörte a mekmester előttem. Állítólag autószerelő.
Szóval:http://www.ebay.de/itm/VENTIL-ANSAUGBRUCKE-1S7G-9J559-BA-FORD-MONDEO-III-1-8l-/250667244956?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D140551196180%252B140551196180%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6306732937894751615

Hú! Ez a link kicsit hosszú lett, bocsi!
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 22:54:13 »

Sziasztok!

Ha valaki tudna néhány segítő sort írni a duratec 1,8 benzines motorok vákumrendszerét szabályozó kapcsoló, szabályozó kütyükről, azt megköszönném. Tennék fel képeket is arról, ami konkrétan érdekel, de fi..om sincs, hogy hogyan kell. Gondoltam én naív, hogy bemásolom(vagy ilyesmi) de nem jött össze. Szóval az előző tulaj  szerelője sikeresen törte le az egyik ilyen kapcsoló csatiját, de az autó ettől még megy. Viszont nem lenne rossz tudnom, hogy mi is ez és miért van benne, illetve mit okoz ha nem működik.

Ez a cucc amit kapcsolgat:http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-III-Stelleinheit-Unterdruck-1S7G-9L492-BB-/150611765878
Ez meg ami kapcsolja és letörte a mekmester előttem. Állítólag autószerelő.
Szóval:http://www.ebay.de/itm/VENTIL-ANSAUGBRUCKE-1S7G-9J559-BA-FORD-MONDEO-III-1-8l-/250667244956?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D140551196180%252B140551196180%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6306732937894751615

Hú! Ez a link kicsit hosszú lett, bocsi!

a másodikat nem tudom mi, csak feltételezem, de azt meg inkább nem teszem.
az első a vákuum által rángatott izé ami a szívósorban forgatja az örvénylapátokat. elég sok gépnél ezek az örvénylapátok ki vannak szedve mivel elég *** anyagból lettek megcsinálva és hát megtörtént, hogy beszívta a dugattyú ami nem tesz jót ugyebár.
ha nincsenek kiszedve ezek a lapátocskák és ez a vezérlés se működik attól az autó még megy csak többen is észrevették (én is), hogy ilyenkor enyhén rángat a motor 1800-2000 fordulat környékén gázadáskor.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 23:33:35 »

a másodikat nem tudom mi, csak feltételezem, de azt meg inkább nem teszem.
az első a vákuum által rángatott izé ami a szívósorban forgatja az örvénylapátokat. elég sok gépnél ezek az örvénylapátok ki vannak szedve mivel elég *** anyagból lettek megcsinálva és hát megtörtént, hogy beszívta a dugattyú ami nem tesz jót ugyebár.
ha nincsenek kiszedve ezek a lapátocskák és ez a vezérlés se működik attól az autó még megy csak többen is észrevették (én is), hogy ilyenkor enyhén rángat a motor 1800-2000 fordulat környékén gázadáskor.

Köszi! Igen valami ilyesmire gondoltam és tapasztaltam én is a rángatásos torpanásokat már. A második az maga a kapcsoló és ennek a csatiját sikerült letörnie valakinek még korábban. Azért az elgondolkodtat, hogy minek is van akkor ez benne, meg hogy ez veszélyezteti a motor épségét is akár? Ez gáz.
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2012.02.14 kedd, 14:40:27 »

250eKm felett mi következik?  help Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával  hehe

Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?

A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...

Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2012.02.14 kedd, 14:46:36 »

Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_10-tol_hitelreakciooo-5515208

sok jót azért nem kell tőle várni eplus2 2005-ös 1mft-ért hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:02:05 »

Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??

Smart charge injection. Okos töltés befecs. Részterhelésnél csak a felső rétegbe fecskendezi az üa-t, kisebb fogyi reményében.
Más (drágább) gyertya és üa szűrő kell bele. 6-os váltóval szerelték. Kiforrott az, ha bevállalod a drágább gyertyát, hajrá.
A 6-os váltó biztosan nem hátrány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:38:53 »

Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire  szomoru1).

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862

Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:42:59 »

Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire  szomoru1).

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862

Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik  vigyor3
ha nincs nagyon szétütve, akkor én megfontolnám... a maradék 800-ból szépen rendbe lehet szedni Wink

+ gyári xenonos, ami nem rossz ha este is használod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:45:37 »

Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire  szomoru1).

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862

Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik  vigyor3
vagy ott van attila82 gépe, igaz dízel, de a lendkerék nemrég volt benne cserélve. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5513230

én mentem is vele, az övé jó állapotban, láttam elég eladó DI-t, ez ennyit simán megér Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:49:00 »

vagy ott van attila82 gépe, igaz dízel, de a lendkerék nemrég volt benne cserélve. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5513230

én mentem is vele, az övé jó állapotban, láttam elég eladó DI-t, ez ennyit simán megér Wink

Benzinfüggő vagyok  angel
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:42:53 »

Benzinfüggő vagyok  angel

Én azon a 2.0 benzines kombin elgondolkoznék...Ha nincs nagyon szétbarmolva,lenne tartalékba nem kevés pénz a többi ilyenhez képest. De az az SCI is jól néz ki Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:44:53 »


Inkább semmi jót! Nagykőrösi út 162... Ha fele áron kínálnának bármit akkor se mennék oda.  Csak a gizus büfébe kajálni mert jól főznek eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2012.02.14 kedd, 20:51:44 »

Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire  szomoru1).

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862

Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik  vigyor3

Nemtom most mivan náluk, de régebben sorba kellett álni, h sorba állhass elkérni a kulcsot mert 1 ember volt több száz "kocsira". És mire sorra kerültél mondták, h be kell jelentkezni és ajánlatot tenni, és majd pár hét múlva szólnak, ha a tiéd nyert. De kipróbálni nem lehetett semmit.  Lehet már nem így van.  Az sci vel óvatosan. Ezek (a piacon akik a kocsikat árulják)  még azt hiszik mindenki hülye és mindent el lehet adni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2012.02.14 kedd, 21:04:07 »

Inkább semmi jót! Nagykőrösi út 162... Ha fele áron kínálnának bármit akkor se mennék oda.  Csak a gizus büfébe kajálni mert jól főznek eplus2
nem véletlenül írtam én sem nyes

érdekes hely, érdekes autókkal, érdekes eladókkal nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2012.02.15 szerda, 10:37:09 »

Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok  falbav az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa  eplus2 én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni  wow1 hehe
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2012.02.15 szerda, 10:58:02 »

Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok  falbav az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa  eplus2 én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni  wow1 hehe

Mi bíztatunk,de te is tudod,hogy a magyar használtautó lutri  szomoru1 (nagyrészt). De szerintem ha a közelben vagy,menj el megnézni,maximum tényleg belátod,hogy ez neked nem kell vagy pont fordítva  smile
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2012.02.15 szerda, 12:11:22 »

Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok  falbav az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa  eplus2 én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni  wow1 hehe

Németektől behozni van lehetőség? Itthoniakkal nagyon óvatosan Smiley SCi 1 misiért elég kevés, ott valami biztos van. Ülés plö nekem a facelift előttinek tűnik. SCi fenntartásában a gyertya az, ami többe kerül, illetőleg a benyaszűrő... 10-20 ezerért. Kipuffdobból is egyel több van neki hátul. kb ennyi.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
EG
Vendég
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2012.02.15 szerda, 16:36:17 »

Tisztelt mindenki!


Remélem senkit és semmit sem sértek meg a postommal. Kikönyökölt a hejtókarom, és azonnal szükségem van egy MK3 2000cm3 Benzines motorra, ha valaki tud esetleg segíteni, az legyen szíves a mobilomon megkeresni. SOS a jelenlegi motorkódom cjba2m66017


06203681330

köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.