Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:28:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261782 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2012.05.16 szerda, 07:43:21 »

Aztán valami olyasmi is rémlik, hogy csak 1-2 dugattyút akar cserélni, ami nagyon ellenjavalt, mert vibrációt okozhat.

dugót vagy hajtókart csak egyben, azaz mind a négyet (vagy ahány henger van)érdemes és "kell" cserélni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2012.05.16 szerda, 08:03:43 »

Felületében edzett. Megfúrják, leszedik a vékony edzett réteget, aztán meg kopik mint a állat

Jaja, csak nekem az a gyanús, hogy kb 4 gépműhely állítja, hogy nem nikaszil-os a motorom. Az internet szerint a nagy teljesítményű motorok (kétkerekű) és "versenyautók" (Porsche, Jaguar, Audi) motorja szokott ilyen bevonattal ellátva lenni. Egyetlen egy hivatkozás, gondolat nincs arról, hogy a Mondeo (bármelyik generáció) ilyen motorral készült volna. Előbb volt itt egy pár kép, ott tisztán látszik a perselyezés az 1.8-as motornál. Ezek ellenére a szerelőm váltig állítja, hogy márpedig ez nikaszil ...
Naplózva
peti0821
Vendég
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2012.05.16 szerda, 09:06:47 »

Köszi a " kimerítő"  magyarázatot, úgy tűnik jó autót sikerült vennem. falbav

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2012.05.16 szerda, 09:19:06 »

Jaja, csak nekem az a gyanús, hogy kb 4 gépműhely állítja, hogy nem nikaszil-os a motorom. Az internet szerint a nagy teljesítményű motorok (kétkerekű) és "versenyautók" (Porsche, Jaguar, Audi) motorja szokott ilyen bevonattal ellátva lenni. Egyetlen egy hivatkozás, gondolat nincs arról, hogy a Mondeo (bármelyik generáció) ilyen motorral készült volna. Előbb volt itt egy pár kép, ott tisztán látszik a perselyezés az 1.8-as motornál. Ezek ellenére a szerelőm váltig állítja, hogy márpedig ez nikaszil ...
Bár én nem vagyok szerelő, de úgy tudom, h jól tudod hehe  Ami nikaszilos abba nincs persely hanem maga a henger van megedzve.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2012.05.16 szerda, 09:25:50 »

Bár én nem vagyok szerelő, de úgy tudom, h jól tudod hehe  Ami nikaszilos abba nincs persely hanem maga a henger van megedzve.

Ami az egyetlen problémám, hogy a saját blokkomat eddig még nem láttam. Mi van akkor - bár erre nagyon minimális az esély - ha tényleg nem perselyes?
De ezt az egész nikaszil mizériát akkor sem hiszem, mert a nikaszil drága és egy tömegautóba nem szokás rakni.

Pénz szempontjából sem mindegy, mivel egy perselcsere kb 4000 Ft/henger, míg a nikaszil bevonat újragenerálása 50.000/henger és kb 4-5 hét az átfutási ideje. (Azaz csak a hengerek bevonása 200.000 és akkor más alkatrészhez még hozzá sem nyúltunk ...)
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2012.05.16 szerda, 09:54:09 »

Ami az egyetlen problémám, hogy a saját blokkomat eddig még nem láttam. Mi van akkor - bár erre nagyon minimális az esély - ha tényleg nem perselyes?
De ezt az egész nikaszil mizériát akkor sem hiszem, mert a nikaszil drága és egy tömegautóba nem szokás rakni.

Pénz szempontjából sem mindegy, mivel egy perselcsere kb 4000 Ft/henger, míg a nikaszil bevonat újragenerálása 50.000/henger és kb 4-5 hét az átfutási ideje. (Azaz csak a hengerek bevonása 200.000 és akkor más alkatrészhez még hozzá sem nyúltunk ...)

Hát akkor ár szempontjából mindenképpen jobban járnál egy új fűzött blokkal szerintem, feltéve ha igazat mond a "szerelőd" a bevonattal kapcsolatban.
2,5 hét múlva már az enyém is szét lesz szedve, de most már annyi mindent hallottam, hogy csak a saját szememnek fogok hinni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:00:04 »

Hát akkor ár szempontjából mindenképpen jobban járnál egy új fűzött blokkal szerintem, feltéve ha igazat mond a "szerelőd" a bevonattal kapcsolatban.
2,5 hét múlva már az enyém is szét lesz szedve, de most már annyi mindent hallottam, hogy csak a saját szememnek fogok hinni.

A fűzött blokkra az árajánlat 469.000 Ft+áfa+a régi blokkot le kell adni. Erre jön még a hengerfej felújítás (br 120) + a szerelő munkadíja.
Ez a pont az, ahol inkább 2-3 bontott motort veszek inkább Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:24:22 »

Ami az egyetlen problémám, hogy a saját blokkomat eddig még nem láttam. Mi van akkor - bár erre nagyon minimális az esély - ha tényleg nem perselyes?
De ezt az egész nikaszil mizériát akkor sem hiszem, mert a nikaszil drága és egy tömegautóba nem szokás rakni.

Pénz szempontjából sem mindegy, mivel egy perselcsere kb 4000 Ft/henger, míg a nikaszil bevonat újragenerálása 50.000/henger és kb 4-5 hét az átfutási ideje. (Azaz csak a hengerek bevonása 200.000 és akkor más alkatrészhez még hozzá sem nyúltunk ...)

Van másik autó, amit tudsz használni közben? Ha igen, akkor blokk be a csomagtartóba, jól kikötötzni, és irány egy gépműhely, ahol azt mondták, hogy
nem bevonat, hanem persely. Aztán ha ők továbbra is kiállnak amellett, hogy persely, akkor egy bokszmeccset rendezel a két műhely között.

Bár kétlem, hogy egy 2001-től gyártott alu motorban Nikasil lenne, mert a kén a benzinben azt úgy megeszi, mint maci a mézet, és akkor minden
ilyen motorral szerelt mondeo rég kihalt volna. Ezenkívül minden internetes forrás öntöttvas perselyekről beszél az összes ebbe a
családba tartozó motornál.

1: Kérdezd Viket.
2: Dobj egy emailt valami német ford képviseletnek az ügyben (ne a magyarnak, mert ők valószínűleg azt se tudják, hogy mi a különbség a Nikasil és az Alusil között).
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:27:38 »

A fűzött blokkra az árajánlat 469.000 Ft+áfa+a régi blokkot le kell adni. Erre jön még a hengerfej felújítás (br 120) + a szerelő munkadíja.
Ez a pont az, ahol inkább 2-3 bontott motort veszek inkább Smiley
Ez igaz. A bontott motorhoz képest nem versenyez, de a felújításhoz képest mindenképp. Főleg ha kérsz kedvezményt az újra, akkor szerintem le lehet vinni áfásan 460 körülre. De ez csak az én hozzáállásom.  Roll Eyes
A fejleményeket azért mindenképpen követem. Meg majd beszámolok az enyémekről is "hamarosan".
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:39:21 »

Bár kétlem, hogy egy 2001-től gyártott alu motorban Nikasil lenne, mert a kén a benzinben azt úgy megeszi, mint maci a mézet, és akkor minden
ilyen motorral szerelt mondeo rég kihalt volna. Ezenkívül minden internetes forrás öntöttvas perselyekről beszél az összes ebbe a
családba tartozó motornál.

A felállás: gépműhely - szerelő = 3:1 jelenleg (a persely javára).

Az öntöttvasnak jobban örülnék, mert akkor csak 4 persely, hónolás, gyűrűkészlet és hengerfejfelújítás lesz, aztán padlógáz.
A másik verziónak nem annyira örülnék (de akkor tuti rakok egy V6-ot a kocsiba Smiley )
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:00:24 »

Na, motor szétbontva. Első diagnózis alapján a gyűrűk meglágyultak kissé, az csere, illetve a szelepszárszimmeringek sincsenek a helyzet magaslatán.
A nagyobb probléma az, hogy a jelek szerint az én blokkom persely nélküli és nikaszil bevonatos. Azaz fúrni nem lehet.
Azt hiszem jön a ***óroller Smiley

(De hogy legyen kérdésem is: az elképzelhető, hogy a CJBB motor nikaszilt kapott?
Azért érdekel ez a kérdés, mert a szerelő váltig állítja, hogy nikaszil van a hengeren. Túrva a netet egyetlen említést sem találtam arról, hogy bármelyik mondeo is nikaszillel kezelt hengert kapott volna.
Strange.)

Hány futott ezer km után jutottál el ide ?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:01:24 »

A felállás: gépműhely - szerelő = 3:1 jelenleg (a persely javára).

Az öntöttvasnak jobban örülnék, mert akkor csak 4 persely, hónolás, gyűrűkészlet és hengerfejfelújítás lesz, aztán padlógáz.
A másik verziónak nem annyira örülnék (de akkor tuti rakok egy V6-ot a kocsiba Smiley )
Úgylátom a benzinesre is lehet annyit költeni mint a tdcire..... szomoru1

Motorcraft mennyiért ad 1 jó motort?  Túl nagyok a számok...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:07:34 »

Felületében edzett. Megfúrják, leszedik a vékony edzett réteget, aztán meg kopik mint a állat

Pedig tanultam anno anyagismeretet, technológiát... Smiley
Olvasva a többi beszélgetést is, van olyan, hogy persely nélkül van a blokk?! Az öntött alu blokk anyagát szerintem nem lehet edzeni csak valamivel bevonatolni...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:09:26 »

Pedig tanultam anno anyagismeretet, technológiát... Smiley
Olvasva a többi beszélgetést is, van olyan, hogy persely nélkül van a blokk?! Az öntött alu blokk anyagát szerintem nem lehet edzeni csak valamivel bevonatolni...
Ugyanarról beszélünk, lehet én nem jól mondtam de a lényeg ugyanaz wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:30:59 »

Ugyanarról beszélünk, lehet én nem jól mondtam de a lényeg ugyanaz wave

Tehát a lényeg, hogy perselyes, nem?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:32:31 »

Hány futott ezer km után jutottál el ide ?

A fene tudja. A kocsiban érzésre nincs annyi km, semmi sem zörög. A szerelő szerint meg eléggé sok van a motorban. Pedig most is pöccre megy, jók a fogyasztási adataim, az olajfogyasztáson kívül semmi más nem utal hibára.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:05:36 »

Úgylátom a benzinesre is lehet annyit költeni mint a tdcire..... szomoru1

Motorcraft mennyiért ad 1 jó motort?  Túl nagyok a számok...
lehet persze, csak a dízel ellenzők ezt nem szokták leírni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Norexpert
Vendég
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2012.05.16 szerda, 20:39:29 »

Sziasztok!

MK3 benzinszűrő cserében kérnék tanácsokat (milyen tip. szűrőt érdemes venni, hol és hogyan lehet kicserlni stb.)

Köszi Mindenkinek !!!

Üdv. Norbi
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:06:15 »

Folytatódik az olajfogyás történetem.

Ott hagytuk abba, hogy a szerelő szétrobbantotta a motor. Ma elkerült a gépműhelybe, ahol megmérték a kopást. Nagyon minimális a kopás, szinte nem mérhető. Nem ovális vagy hordós egyik henger sem.
Megtörtént a hónolás is (ezzel nagyjából a nikaszil-os történetre is pontot tettünk Smiley )

A dugattyúk köszönik szépen jól vannak, nincs rajtuk kopás.
A dugattyúgyűrűket megvizsgálva annyi biztos, hogy az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűk megadták magukat. Kilágyultak és nem látták el a funkciójukat. Valószínű emiatt az olaj egy része fent maradt a hengerben és elégett, emellett a nyomás kis része pedig ment a karterbe, hogy kitolja a PCV-n keresztül az olajat.

A jó hírek eddig tartottak. A rosszak azok, hogy a vezérlés fogaskerekei és láncai megsínylették az elmúlt időszakot, így azokat kompletten cserélni kell.

Ami jön: a komplett hengerfej felújítás, kap új gyűrűket, illetve a vezérlés is kompletten cserélve lesz. S ezekkel remélhetőleg megoldódik az olajfogyasztásom.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:09:42 »

Folytatódik az olajfogyás történetem.

Ott hagytuk abba, hogy a szerelő szétrobbantotta a motor. Ma elkerült a gépműhelybe, ahol megmérték a kopást. Nagyon minimális a kopás, szinte nem mérhető. Nem ovális vagy hordós egyik henger sem.
Megtörtént a hónolás is (ezzel nagyjából a nikaszil-os történetre is pontot tettünk Smiley )

A dugattyúk köszönik szépen jól vannak, nincs rajtuk kopás.
A dugattyúgyűrűket megvizsgálva annyi biztos, hogy az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűk megadták magukat. Kilágyultak és nem látták el a funkciójukat. Valószínű emiatt az olaj egy része fent maradt a hengerben és elégett, emellett a nyomás kis része pedig ment a karterbe, hogy kitolja a PCV-n keresztül az olajat.

A jó hírek eddig tartottak. A rosszak azok, hogy a vezérlés fogaskerekei és láncai megsínylették az elmúlt időszakot, így azokat kompletten cserélni kell.

Ami jön: a komplett hengerfej felújítás, kap új gyűrűket, illetve a vezérlés is kompletten cserélve lesz. S ezekkel remélhetőleg megoldódik az olajfogyasztásom.
Még mindig jobb mint a teljes felújítás!  A hónolás az mit takar?  Pedig tanultam...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:19:11 »

Még mindig jobb mint a teljes felújítás!  A hónolás az mit takar?  Pedig tanultam...

A hón a hengerfalon lévő apró rovátka, aminek a lényege, hogy a hengerfalra felkent olajat ott tartsa, annak lecsorgását akadályozza.
Ezáltal az ott lévő olajfilm egyenletességét megtartsa -> kopás csökkentése.

Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:36:08 »

Jobb hátsó kerék előtt van a szűrő, részben takarja egy műanyag amit le lehet hajtani, egy ha jól emlékszem 10 es csavar fogja a szűrőt, a két benzincső pedig gyors csatlakozós egy fogóval simán oldható, aztán le tudod húzni őket kb 2-3 deci benzin ki fog folyni. A szűrőn van egy nyíl, figyeld meg merre áll, nehogy fordítva tedd fel az újat. Én a unixnál vettem a szűrőt, arra már nem emlékszem milyet.

üdv.
Sziasztok!

MK3 benzinszűrő cserében kérnék tanácsokat (milyen tip. szűrőt érdemes venni, hol és hogyan lehet kicserlni stb.)

Köszi Mindenkinek !!!

Üdv. Norbi

Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:49:07 »

Folytatódik az olajfogyás történetem.

Ott hagytuk abba, hogy a szerelő szétrobbantotta a motor. Ma elkerült a gépműhelybe, ahol megmérték a kopást. Nagyon minimális a kopás, szinte nem mérhető. Nem ovális vagy hordós egyik henger sem.
Megtörtént a hónolás is (ezzel nagyjából a nikaszil-os történetre is pontot tettünk Smiley )

A dugattyúk köszönik szépen jól vannak, nincs rajtuk kopás.
A dugattyúgyűrűket megvizsgálva annyi biztos, hogy az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűk megadták magukat. Kilágyultak és nem látták el a funkciójukat. Valószínű emiatt az olaj egy része fent maradt a hengerben és elégett, emellett a nyomás kis része pedig ment a karterbe, hogy kitolja a PCV-n keresztül az olajat.

A jó hírek eddig tartottak. A rosszak azok, hogy a vezérlés fogaskerekei és láncai megsínylették az elmúlt időszakot, így azokat kompletten cserélni kell.

Ami jön: a komplett hengerfej felújítás, kap új gyűrűket, illetve a vezérlés is kompletten cserélve lesz. S ezekkel remélhetőleg megoldódik az olajfogyasztásom.

 eljen
Vezérlés lánca/kerekei az olajhiányos időszakban koptak meg?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:53:15 »

eljen
Vezérlés lánca/kerekei az olajhiányos időszakban koptak meg?

Nem tudom, de szerintem simán elképzelhető. Ha a közelébe jutok, akkor majd csinálok képeket ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:09:49 »

Nem tudom, de szerintem simán elképzelhető. Ha a közelébe jutok, akkor majd csinálok képeket ...

Képek jöhetnek  Wink

Csapágysor amúgy milyen állapotban van?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:11:06 »

Képek jöhetnek  Wink

Csapágysor amúgy milyen állapotban van?

A csapágysor rendben van, nem kell piszkálni.
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:40:56 »

Folytatódik az olajfogyás történetem.

Ott hagytuk abba, hogy a szerelő szétrobbantotta a motor. Ma elkerült a gépműhelybe, ahol megmérték a kopást. Nagyon minimális a kopás, szinte nem mérhető. Nem ovális vagy hordós egyik henger sem.
Megtörtént a hónolás is (ezzel nagyjából a nikaszil-os történetre is pontot tettünk Smiley )

A dugattyúk köszönik szépen jól vannak, nincs rajtuk kopás.
A dugattyúgyűrűket megvizsgálva annyi biztos, hogy az olajlehúzó és olajáteresztő gyűrűk megadták magukat. Kilágyultak és nem látták el a funkciójukat. Valószínű emiatt az olaj egy része fent maradt a hengerben és elégett, emellett a nyomás kis része pedig ment a karterbe, hogy kitolja a PCV-n keresztül az olajat.

A jó hírek eddig tartottak. A rosszak azok, hogy a vezérlés fogaskerekei és láncai megsínylették az elmúlt időszakot, így azokat kompletten cserélni kell.

Ami jön: a komplett hengerfej felújítás, kap új gyűrűket, illetve a vezérlés is kompletten cserélve lesz. S ezekkel remélhetőleg megoldódik az olajfogyasztásom.

 eljen
Ezek alapján lehet a hengerfej felújítást is megúszod a szelepszárszimeringek cseréjével és egy gyógyszelepcsiszolással és egy gyógysíkolással.  Smiley
A lánc miatt meg szerintem ne fájjon a fejed, mert az amúgy is időszakos cserés, így most letudod azt is. Próbáld pozitívan nézni a dolgot Wink A komplett gyári két láncszett, feszítőkkel, lánckerekekkel, vezetőkkel... kb. annyi mint négy új jófajta dugattyú. Így legalább lesz egy "zsír új" motorod.  Cool

Kuplung, lendkerék?  Huh?
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:44:49 »

Sziasztok!

MK3 benzinszűrő cserében kérnék tanácsokat (milyen tip. szűrőt érdemes venni, hol és hogyan lehet kicserlni stb.)

Köszi Mindenkinek !!!

Üdv. Norbi


Szia! Én gyárit vennék, mert minimális az áreltérés. Ha a hol a vételre vonatkozik, akkor pl. Cromax vagy Nagyauto. A cserét meg már leírta valaki. Wink  Egyébként minden alapszűrőnél javaslom a gyárit, mert nem jelentős az árkülönbség, a minőség (megfelelőség) pedig garantált. wave
Naplózva
Norexpert
Vendég
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:50:20 »

Köszi!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 08:14:31 »

eljen
Ezek alapján lehet a hengerfej felújítást is megúszod a szelepszárszimeringek cseréjével és egy gyógyszelepcsiszolással és egy gyógysíkolással.  Smiley
A lánc miatt meg szerintem ne fájjon a fejed, mert az amúgy is időszakos cserés, így most letudod azt is. Próbáld pozitívan nézni a dolgot Wink A komplett gyári két láncszett, feszítőkkel, lánckerekekkel, vezetőkkel... kb. annyi mint négy új jófajta dugattyú. Így legalább lesz egy "zsír új" motorod.  Cool
Kuplung, lendkerék?  Huh?

Jó lesz a "bejáratós" motor. Egyébként honnan a frászból lehet láncszettet kerekekkel venni? Nem nagyon találok.

Kuplung és lendkerék -> fogalmam sincs, automata a kocsi Smiley
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:26:30 »

Jó lesz a "bejáratós" motor. Egyébként honnan a frászból lehet láncszettet kerekekkel venni? Nem nagyon találok.

Kuplung és lendkerék -> fogalmam sincs, automata a kocsi Smiley
A Cromaxnál írtam össze az enyémhez pár héttel ezelőtt. Persze nem szettben, hanem alkatrészenként. Úgy jött ki 132e körül, ami azért nem kevés.  Undecided
Bár a dízelhez sem olcsóbb  eplus2

Kuplung...  nyes benéztem, mert nem néztem  hehe
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:30:08 »

A Cromaxnál írtam össze az enyémhez pár héttel ezelőtt. Persze nem szettben, hanem alkatrészenként. Úgy jött ki 132e körül, ami azért nem kevés.  Undecided
Bár a dízelhez sem olcsóbb  eplus2
Kuplung...  nyes benéztem, mert nem néztem  hehe

Akkor most ki fogod tépni a hajad. Közvetlenül a gyártótól rendelve, komplett kit (vezérműlánc, fogaskerék, műanyag cuccok): 85 EUR + 20 EUR szállítási költség.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:37:51 »

Akkor most ki fogod tépni a hajad. Közvetlenül a gyártótól rendelve, komplett kit (vezérműlánc, fogaskerék, műanyag cuccok): 85 EUR + 20 EUR szállítási költség.

 wow1 Nincs elírva egy nullással, vagy valami ilyesmi?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:39:53 »

wow1 Nincs elírva egy nullással, vagy valami ilyesmi?

Nem, nincs. Ma reggeli árajánlat.
Erről van szó:TC0435FK

Magyarországon ezt találtam:
http://amero-r.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?kermod=1&mod=pontos&mit=TC0435FK&cikkkod=TC0435FK

A BGA gyár válasza:
"
RE: quote on TC0435FK

Hi

Thank you for your email.
The price for the kit would be €85.00 with €20.00 Postage.
Best Regards

Tim Saunders
Customer Service Manager
Tel: 01793 209103
"
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.17 csütörtök, 11:43:45 írta Hyperborg » Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:02:14 »

Akkor most ki fogod tépni a hajad. Közvetlenül a gyártótól rendelve, komplett kit (vezérműlánc, fogaskerék, műanyag cuccok): 85 EUR + 20 EUR szállítási költség.
A hajam nem tépem ki, mert még nem vettem semmit. Köszi az infot... mindjárt lecsekkolom.  eljen
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:06:57 »

A hajam nem tépem ki, mert még nem vettem semmit. Köszi az infot... mindjárt lecsekkolom.  eljen

Nem baj, ha lecsekkolod és Neked is ugyanez az eredmény jön ki Smiley (Picit félek attól, hogy valamit elnézett a srác ... de ha ismét ennyi jön ki, akkor megnyugszom Smiley )
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:07:20 »

Nem, nincs. Ma reggeli árajánlat.
Erről van szó:TC0435FK

Magyarországon ezt találtam:
http://amero-r.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?kermod=1&mod=pontos&mit=TC0435FK&cikkkod=TC0435FK

A BGA gyár válasza:
"
RE: quote on TC0435FK

Hi

Thank you for your email.
The price for the kit would be €85.00 with €20.00 Postage.
Best Regards

Tim Saunders
Customer Service Manager
Tel: 01793 209103
"

és az olajszivattyúé? ... Azt nem találtad meg így okosba? Huh?
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:52:22 »

Nem baj, ha lecsekkolod és Neked is ugyanez az eredmény jön ki Smiley (Picit félek attól, hogy valamit elnézett a srác ... de ha ismét ennyi jön ki, akkor megnyugszom Smiley )
Az enyémhez más cikkszámú kell, de az is létezik náluk. Wink Erősen megfontolandó, ha az enyémben is cserélni kell majd esetleg a generálnál.
Köszi az infot.  eljen
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:56:26 »

és az olajszivattyúé? ... Azt nem találtad meg így okosba? Huh?

Várjál, még most szedem össze náluk a cuccokat. Egyelőre a második körön vagyok túl.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:57:09 »

Az enyémhez más cikkszámú kell, de az is létezik náluk. Wink Erősen megfontolandó, ha az enyémben is cserélni kell majd esetleg a generálnál.
Köszi az infot.  eljen

Remélem minőségi a cucc Smiley Mert most nagyjából negyedelem a költségvetésemet Smiley
Naplózva
rolyy171990
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2012.05.19 szombat, 22:12:12 »

ma mar eljutottam oda hogy minden kint van a motorbol anyi hogy a feltengely van racsavarozva a blokkra meg a valto ha lecsavarozom ezeket akkor elvileg motor emelesre kesz.....(nagyon ugy nez ki uj motor lesz)
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 12:26:39 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni direktszűrővel kapcsolatban...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015384.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015753.html

A 2 szűrő közül megyik rakható be 1.8as motorhoz? A csatlakozás átmérője megfelelő?
Ha igen, esetleg egy kis segédletet tudtok adni a beszereléshez?Smiley Nagyon megköszönném!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 13:09:30 »

Segítségeteket szeretném kérni direktszűrővel kapcsolatban...
...
A 2 szűrő közül megyik rakható be 1.8as motorhoz? A csatlakozás átmérője megfelelő?
Ha igen, esetleg egy kis segédletet tudtok adni a beszereléshez?Smiley Nagyon megköszönném!

Mit vársz a sportlevegőszűrőtől? Kicsit jobb lesz a hangja... meg sokkal több por jut a motorba.
Megéri?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 17:42:21 »

Sziasztok!
A 2 szűrő közül megyik rakható be 1.8as motorhoz? A csatlakozás átmérője megfelelő?
Ha igen, esetleg egy kis segédletet tudtok adni a beszereléshez?Smiley Nagyon megköszönném!

Szia!

A sportszűrő csak sportárammal, sportszikrával és HHO generátorral együtt ér valamit!
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:22:46 »

Szia!

A sportszűrő csak sportárammal, sportszikrával és HHO generátorral együtt ér valamit!

Valamint ne feledjük az üzemanyagcsőre csíptethető magnetikus vajákos szerkezetet sem...  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.21 hétfő, 21:24:54 írta ASMODEUS » Naplózva
rolyy171990
Vendég
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 21:57:09 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni direktszűrővel kapcsolatban...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015384.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015753.html

A 2 szűrő közül megyik rakható be 1.8as motorhoz? A csatlakozás átmérője megfelelő?

ha magat a sport legszurot csereled nem fogsz nagy valtozast eszre venni minimum sport gyertyat is kell szerezned hogy valamit mutasson.....nekem volt sport szurom es negy polusu sport gyertyam de valoban uj generator es sport kabelek ezek eszre vehetoen megdobjak a teljesitmenyt......amugy a benzin csore csatolhato kis valamirol sok jot hallottam (magneses valami v iesmi az uzemanyag ellatast segiti elo es csokkentii a fogyasztas de ne literekben gondolkodj)

Ha igen, esetleg egy kis segédletet tudtok adni a beszereléshez?Smiley Nagyon megköszönném!
Naplózva
rolyy171990
Vendég
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:01:57 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni direktszűrővel kapcsolatban...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015384.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/direktszuro_sportlegszuro_karbon_ujakcios_aron_50_1592015753.html

A 2 szűrő közül megyik rakható be 1.8as motorhoz? A csatlakozás átmérője megfelelő?


amugy a beszerelesrol annyit en ugy csinaltam ugyanolyan atmeroju legszurot vettem amien atmeroju az airflow elotti cso airflow meter ele rakd fel egy kis melegites a sportlegszuro gumian rahuzod bilincset neki azt nagyjabol ennyi...ha valamit nem jol irtam javitsatok ki wave
Ha igen, esetleg egy kis segédletet tudtok adni a beszereléshez?Smiley Nagyon megköszönném!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:43:12 »

Szegényt nem kell kigúnyolni, biztos volt mindenkinek olyan időszaka, amikor sportszűrőről és tükörre akasztott szőrös
dobókockáról álmodott  vigyor3
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2012.05.22 kedd, 01:59:08 »

Segítségeteket szeretném kérni direktszűrővel kapcsolatban...

A legegyszerűbb, ha elfelejted. Ha karakán sportautót akarsz, akkor vegyél egy Hondát vagy Calibrát. A Mondeo nem az.
Aki sportlégszűrőn szokott gondolkodni, annak általában nincs meg a költségkerete a kocsi fenntartására (olaj, kopó alkatrészek). Ha kivétel vagy, akkor elnézést Smiley

A lényeg, hogy jobban jársz, ha a felesleges tuningcuccok helyett a kocsira költöd a pénzt. Hosszabb távon a kocsi is és a barátnő is meg fogja hálálni.
Ja, a sportszűrő miatt picit megváltozik a fojtásod, emiatt nő annak az esélye, hogy a kipufogószeleped elégeted. Főleg ha még nyomod is neki.

Tartsd a Mondeod gyári állapotban, jó lesz az kirándulni a csajoddal. Vegyél 200-ért egy Calibrát, ha vadulni akarsz!
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2012.05.22 kedd, 07:34:19 »

Sziasztok Forumtársak!

Van egy apró problémám, és háthta valaki tud közületek segíteni.
adott egy 2001 1.8 benz. Mondi. Ha hidegen beindítom, ninc ssemmi probléma, szépen lassan vissza engedi az alapjáratot 900 kornyékére, de ha bekapcoslom a klímát vagy bármi nagy fogyasztót, elkezd ingadozni.  Nagy sebességnél nincsen semmi baj, de minap jöttem le az autopáyláról és a lehajtó végén amikor egy kicsit fékztem, a fordulatszám hitelen leugrott 300-400 környékére, majd le is fulladt. Majd ezt ma reggel is megcsinálta szintén egy hasonló szituációban.
Van valami ötletetek, hogy mitöl lehet ez?

Minden ötletett szívesen várok és előre is köszönöm!

Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.