Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:22:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261452 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 16:20:48 »

Akkor szögezzünk le pár dolgot:

A dízel:
- keveset fogyaszt
- nagyon gyors
- megbízható (khöm)
- kényelmes
- és akár széles, akár keskeny gumival, de nagyon rövid a fékútja...

 vigyor3
nem, a dízel:
-nem megy.
-mivel nem gyors, ezért rendes fék sem kell rá.
-évente ki kell cserélni rajta a turbot, a lendkereket, kuplungot, kinyomót, a porlasztócsúcsokat meg a magasnyomású szivattyút is.
-állandóan traktorhangja van.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 16:21:23 »

Há mer mindig bedöglenek rajta a pcs-k, osztan nem menő autót nem is kő fékezni! Smiley
pontosan, elég csak kiékelni a kert végében hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 16:26:11 »

pontosan, elég csak kiékelni a kert végében hehe

SWOT analízist a jó öreg dízelre!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:18:06 »



Ha tényleg javarészt kint használod akkor valami tényleg nem stimmel!! Sad Az enyém városon kívűl értelmesen használva simán 7liter alatt van!! Bármennyire is kacagni fog most a pár dízeles "betolakodó" Smiley Vegyesbe is be kellene érnie 7,5-el ha minden ok!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:34:43 »

 

 Te legalább reagáltál a kérdésre!!Engem igazából annyi érdekel csak hogy van e valami okos ötlet a ledugózásra vagy csak szimplán tömjem be valamivel. Szerszámmal meg rálátással nincs gond szoktam szerelgetni csak a sajátomhoz gyűlölök hozzáérni. Smiley És mindíg túl óvatoskodom.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:01:26 »

Dízlit nem is kerestem  duhos2  angel
8.0 már jónak számít! Az meg nincs messze  eljen

Az egyik tuti tipp, ami biztosan beválik: menj lassabban... kerüld a fékezést, a gumi ne legyen puha, és gondolkodj előre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2012.06.12 kedd, 09:44:05 »

persze, mert itt-ott olvastad/hallottad, hogy miket kell(het) cserélni rajta x összegért.

Scrítch írta asszem egyszer, hogy inkább a kúton kifizeti a különbséget, minthogy egyszer nagy összeget költsön rá.

fogyasztásra meg nemm tudom mit vártál egy 1.5tonnás 2.0 benyás autótól...

 ejnye1 én soha nem vettem/vennék dízelt (lábjegyzetben egy rövidke lista)  felkialtas történelmileg így alakult. Mivel nem vagyok mai gyerek, nekem a dízel a ZIL és a Robur, annyi ... én itt jó helyre írogatok, te meg nem  hehe

 Wink worship

Ki az a Scrítch? Csak nem a góréra gondolsz  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 09:49:37 írta napu » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2012.06.12 kedd, 09:45:25 »


Ha tényleg javarészt kint használod akkor valami tényleg nem stimmel!! Sad Az enyém városon kívűl értelmesen használva simán 7liter alatt van!! Bármennyire is kacagni fog most a pár dízeles "betolakodó" Smiley Vegyesbe is be kellene érnie 7,5-el ha minden ok!

Ha nem is 7 a cél, legyen nekem nyóc  nyes az öreg 1.8 Zetec kombájnom is 7,5 vegyesben jár, innen indulok ki ...
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 09:48:12 írta napu » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2012.06.12 kedd, 10:04:56 »



 Te legalább reagáltál a kérdésre!!Engem igazából annyi érdekel csak hogy van e valami okos ötlet a ledugózásra vagy csak szimplán tömjem be valamivel. Szerszámmal meg rálátással nincs gond szoktam szerelgetni csak a sajátomhoz gyűlölök hozzáérni. Smiley És mindíg túl óvatoskodom.

A kis kar tengelyét ragasztottuk be a helyére epoxi ragasztóval. A csövet ahogy írtam, csavarral tömtük be.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2012.06.12 kedd, 13:39:41 »

Hi!
Akinek köll a szîvósör herílésínek folyamata,
Irgyon privátba aztá megkaptya!
(vagy ki lehet é tenni ide fönökség?) ölig hosszú!
Hi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2012.06.12 kedd, 13:43:14 »

Hi!
Akinek köll a szîvósör herílésínek folyamata,
Irgyon privátba aztá megkaptya!
(vagy ki lehet é tenni ide fönökség?) ölig hosszú!
Hi!
ki lehet. jöhet mail-ban is, akkor ki tudom rakni wikiba/faqba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:06:42 »

ki lehet. jöhet mail-ban is, akkor ki tudom rakni wikiba/faqba

 eljen FAQ-ban jó helye lenne szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2012.06.12 kedd, 15:36:57 »

Ha nem is 7 a cél, legyen nekem nyóc  nyes az öreg 1.8 Zetec kombájnom is 7,5 vegyesben jár, innen indulok ki ...

De az kisebb, és legalább 200 kilóval könnyebb. És a motor is kisebb...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:48:44 »

De az kisebb, és legalább 200 kilóval könnyebb. És a motor is kisebb...

... és mennyivel jobb  heureka heureka heureka csak öreg ...
Naplózva
abi75
Vendég
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:56:54 »

Sziasztok

MkIII  1.8 benzin,első indítás keserves,beröffen,majd leáll,4-5 indítás után elindul,gyertya,trafó,kábel cserélve,ac gond lehet?
köszi
Naplózva
abi75
Vendég
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2012.06.12 kedd, 17:06:15 »

Sziasztok

MkIII  1.8 benzin,első indítás keserves,beröffen,majd leáll,4-5 indítás után elindul,gyertya,trafó,kábel cserélve,ac gond lehet?
köszi

Ami még lemaradt,ha kevés benzin van a tankban nehezen vagy nem is indul,ja és a railon a nyomás ell.szelepnél meddig van nyomás,úgy értem korlátlan
ideig őrzi a nyomást?

köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2012.06.12 kedd, 20:57:45 »

... és mennyivel jobb  heureka heureka heureka csak öreg ...

Mennyire nem... jó volt az 1-es, de a 3-as sokkal jobb. A 4-es pedig még jobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:38:58 »

Ami még lemaradt,ha kevés benzin van a tankban nehezen vagy nem is indul,ja és a railon a nyomás ell.szelepnél meddig van nyomás,úgy értem korlátlan
ideig őrzi a nyomást?

köszi

Eléggé üzemanyag-ellátás problémának hangzik. AC pumpa leellenőrizve? Tudja az előírt nyomást? Esetleg üzemanyagszűrő nincs eldugulva?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:32:16 »

Taramm ... a kocsi elkészült!
Este már futotta a próbaköreit ... a hétvégén vissza fogom kapni Smiley
(Az anyagiakról ne kérdezzetek Wink )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:02:15 »

Taramm ... a kocsi elkészült!
Este már futotta a próbaköreit ... a hétvégén vissza fogom kapni Smiley
(Az anyagiakról ne kérdezzetek Wink )
és mennyit fizettél? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:15:50 »

és mennyit fizettél? vigyor3

Éreztem ... no akkor:

Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.

Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)


Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:19:54 »

Éreztem ... no akkor:

Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.

Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)




Húúúúúúúúúú vazzeg...

Lassan többe kerül a leves, mint a hús...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:44:08 »

Éreztem ... no akkor:

Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.

Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)




Hát elég húzós, de még mindig barátibb, mint egy TDCi üzemanyagrendszer-csere ( hehe), főleg figyelembe véve az egyéb cuccokat, amik cserélve lettek.
Viszont így most van egy motor a kocsiban, amihez várhatóan jópár évig nem kell hozzányúlni  eljen

Ilyenkor szokta egy kedves autóstárs totálkárra törni az autót, amikor már minden klappol...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2012.06.13 szerda, 17:22:33 »

Húúúúúúúúúú vazzeg...
Lassan többe kerül a leves, mint a hús...

Valahol máshol volt egy srác, aki 200-at költött az autóra és most már inkább eladja, pedig ...
Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.

Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:02:03 »

Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.

Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.

Nincs ezzel semmi baj... jó eséllyel le fogsz vele menni qrva sok kilométert, immáron gond nélkül. Ez a lényeg... meg hogy elégedett legyél vele.
A 2,0i-vel nem szokott sok gond lenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:37:42 »

Valahol máshol volt egy srác, aki 200-at költött az autóra és most már inkább eladja, pedig ...
Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.

Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.




Szerintem rólam beszélsz! vigyor3 Igen ráköltöttem 200-at a semmire mert nem az volt a baja. Sad Most ráköltök még 80-at plusz gyanús hogy a váltó is ***( még 30 ezer) meg készűlhetek egy motor felújításra is mivel a jelek arra utalnak hogy ebben is kezd kopogni a dugó. rinya Vagyis az autó vételárával együtt meg amit eddig ráköltöttem van egy autóm 1.450.000-ért aminek rohadnak az ajtajai és váltót meg motort kellene cserélni benne. Akkkor megéri? Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:43:37 »

Szerintem rólam beszélsz! vigyor3 Igen ráköltöttem 200-at a semmire mert nem az volt a baja. Sad Most ráköltök még 80-at plusz gyanús hogy a váltó is ***( még 30 ezer) meg készűlhetek egy motor felújításra is mivel a jelek arra utalnak hogy ebben is kezd kopogni a dugó. rinya Vagyis az autó vételárával együtt meg amit eddig ráköltöttem van egy autóm 1.450.000-ért aminek rohadnak az ajtajai és váltót meg motort kellene cserélni benne. Akkkor megéri? Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.

Nekem van egy autóm, aminek piaci értéke 400 sincs, de nekem már 8-900-ba van. De most hibátlan. Használt autó sosem arról szólt, hogy az ember nyereségesen jön ki belőle.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2012.06.13 szerda, 22:10:04 »



Ezzel tisztában vagyok!!De egy 400 ezer forintos autóval én is elnézőbb lennék mivel öreg és ment már eleget. Meg kérdés az idő is! Nekem 1 éve van meg az autó és még nem volt egy olyan hónap hogy gondtalanul használjam.Az ember nem azért ad ki szerintem milliókat egy kocsiért hogy mégegyszer annyit rákölthessen, hanem hogy akkor talán boldogan használhatja.És itt most nem a laposszíj feszítő mga a fékbetét féktárcsa csere miatt vagyok ideges.
Volt már pár autóm (mind sokkal öregebb volt és nem így voltak használva) De egyikbe se kellett motort,váltót meg ilyen lehetetlen dolgokat cserélni mint amiket itt sorra olvasok.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 09:29:37 »

Használt autó sosem arról szólt, hogy az ember nyereségesen jön ki belőle.
Az új mégannyira sem, ha Te vetted...  duhos2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 09:55:34 »

Az új mégannyira sem, ha Te vetted...  duhos2

Biztos van olyan, akinek megéri a pénzt, hogy ő pukizhatja elsőnek tele az ülést, és ezért nem bánja a nagy bukót  Cheesy
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 10:02:41 »

Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.

A piaci érték jelentése: egy használt, nem ismert előéletű kocsi értéke. Amin ugyanúgy betojhat bármi.
A legjobb megoldás általában az, hogy az ember vesz egy normális állapotban lévő autót és felújítja a hajtásláncát. Így 1.5-1.7 körül megáll a kocsi, de nagyjából garantálható hogy évekig nagyobb költségek nélkül üzemel.

Azok a kocsik, amelyek leinformálhatóak és valamennyi garancia van rájuk, nem a 850-900-as sávban vannak.

A 200-as felesleges költésed pedig hülyeség/szakemberfüggő (ne vedd személyesre) és nem autó vagy márkafüggő.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:30:29 »

Mennyire nem... jó volt az 1-es, de a 3-as sokkal jobb. A 4-es pedig még jobb.

Megbízhatóságot tekintve az 1-es verhetetlen eljen én csak tankoltam és toltam, végül apámhoz került, hogy annyira ne fájjon a szívem  Wink
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2012.06.15 péntek, 18:06:04 »


Ezzel tisztában vagyok!!De egy 400 ezer forintos autóval én is elnézőbb lennék mivel öreg és ment már eleget. Meg kérdés az idő is! Nekem 1 éve van meg az autó és még nem volt egy olyan hónap hogy gondtalanul használjam.Az ember nem azért ad ki szerintem milliókat egy kocsiért hogy mégegyszer annyit rákölthessen, hanem hogy akkor talán boldogan használhatja.És itt most nem a laposszíj feszítő mga a fékbetét féktárcsa csere miatt vagyok ideges.
Volt már pár autóm (mind sokkal öregebb volt és nem így voltak használva) De egyikbe se kellett motort,váltót meg ilyen lehetetlen dolgokat cserélni mint amiket itt sorra olvasok.

Azt miből gondolod hogy nem futott már 400000km az autód? azért nem hiszem, hogy ennyi gond 120ezer kilométer után előjönne, pláne egy olyan típusnál amit hosszú utakra terveztek nem pedig arra hogy napi 4km menjen a városba..... a másik hogy egy 2literes motort azért nem olyan könnyű gallyra vágni, legyen az benzin, vagy dízel üzemű. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2012.06.15 péntek, 22:46:20 »

 
400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:00:17 »


400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.


400.000 km-t? nem biztos...A mi Mondeonkban már kb. ennyi van,és nem látszik rajta nagyon...Csak a kormány kopásán.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:50:50 »

400.000 km-t? nem biztos...A mi Mondeonkban már kb. ennyi van,és nem látszik rajta nagyon...Csak a kormány kopásán.

Mi 350e-nél járunk, nekünk is kormány, vátógomb, esetleg vezetőülés. Egy jó nepper kicseréli ezeket, első felfüggesztést kicsit felfrissíti, és
máris mehet 150e-rel az "elveszett a szervizkönyv, megkímélt hölgytulajdonos" kategóriába  hehe Ha meg a kicsit egyenetlenebb alapjáratról kérdezik,
akkor mondja, hogy ez ilyen, elvégre ez egy Transit motor, de olyan hűdejól sikerült, hogy beletették ebbe is.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:54:21 »

Mi 350e-nél járunk, nekünk is kormány, vátógomb, esetleg vezetőülés. Egy jó nepper kicseréli ezeket, első felfüggesztést kicsit felfrissíti, és
máris mehet 150e-rel az "elveszett a szervizkönyv, megkímélt hölgytulajdonos" kategóriába  hehe Ha meg a kicsit egyenetlenebb alapjáratról kérdezik,
akkor mondja, hogy ez ilyen, elvégre ez egy Transit motor, de olyan hűdejól sikerült, hogy beletették ebbe is.

A miénkben még ilyen gond sincs. Eredeti minden a motorban Smiley kop-kop-kop A váltógombot már kicseréltem,meg a váltószoknyát,mert az előző tulaj szépen tönkrevágta...(banki visszavett gép).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:57:44 »

A miénkben még ilyen gond sincs. Eredeti minden a motorban Smiley kop-kop-kop A váltógombot már kicseréltem,meg a váltószoknyát,mert az előző tulaj szépen tönkrevágta...(banki visszavett gép).

Itt is eredeti minden, pont ezért nem olyan finom már, mint új(abb)korában. Hogy tesz az ember tönkre egy váltógombot?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:04:59 »

Itt is eredeti minden, pont ezért nem olyan finom már, mint új(abb)korában. Hogy tesz az ember tönkre egy váltógombot?

Mintha a szivacs "dörzsis" felével jól megmarkolászta volna...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:25:14 »


400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.


miből gondolod hogy észre vennéd? az enyém 15éves de nem mondanád meg róla, azt sem mennyit futott.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2012.06.16 szombat, 13:47:19 »

Jó!!!!!Akkor van benne 675.000 km. Nem érdekel!!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2012.06.16 szombat, 13:58:20 »

Meg találtam a kopogást (szerintem) most ez érdekel jobban!!!MIt az hogy mennyire vagyok analfabéta az autókhoz!

Lóg a főtengelyem hosszirányban!!!

Inkább abban segítsen valami hozzáértő hogy lehet-e hozzá kapni támcsapágyat?Huh?
Ez is olyan e mint az Opel hogy inkább a főtengely szokott elkopni és nem a csapágy???
CSeréljem e autómatikusan az összes csapágyat (nyugvó,hajtó) vagy szemre vételezés után eldöntendő a kérdés nem pedig kötelező??
Ennél is ki lehet e forgatni a tám csapágyat a helyéről a f.tengely kiszedése nélkül mint néhány másik motornál vagy csak teljes bontással kivitel
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:16:10 »

Még annyit fűznék hozzá az előzőhöz,hogy:
Az autó 2002-es
én vagyok a 3. gazdája 2010 óta
a 2. tulaj 2006 ban vette ő mnet vele 30.000 km-t 4 év alatt. Ezt a négy évét végig tudom az auónak.
Maradt négy év!Az évi 100.000 km.Az kicsit sok!!!!Aki ennyit megy az nem egy 2.0-s BENZINES kocsit fog venni!
És mivel tudom hogy bérautó volt. kétlem hogy mindenkinek ez az autó kellett volna hogyha fele ekkora fogyasztással is bérelhet autót.
A 200.000 be hajlandó vagyok bele egyezni de a 400-at elég valószínűtlennek találom!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:18:41 »

Még annyit fűznék hozzá az előzőhöz,hogy:
Az autó 2002-es
én vagyok a 3. gazdája 2010 óta
a 2. tulaj 2006 ban vette ő mnet vele 30.000 km-t 4 év alatt. Ezt a négy évét végig tudom az auónak.
Maradt négy év!Az évi 100.000 km.Az kicsit sok!!!!Aki ennyit megy az nem egy 2.0-s BENZINES kocsit fog venni!
És mivel tudom hogy bérautó volt. kétlem hogy mindenkinek ez az autó kellett volna hogyha fele ekkora fogyasztással is bérelhet autót.
A 200.000 be hajlandó vagyok bele egyezni de a 400-at elég valószínűtlennek találom!!

Egy szóval se mondta senki,hogy a tiedben 400ezer vagy 675ezer van. Csak annyit mondtunk,hogy ha 400ezer van benne,azt se biztos,hogy észreveszed,mert vigyáztak rá...
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:24:49 »

Mindegy!! Csak annyira mondja mindenki hogy így eg úgy.Láttam már pár autót 5 évet dolgoztam kereskedésben nem vagyok teljesen hülye az autókhoz. És azt is elhiszem hogy mindenkinek a sajátja a legszebb.Csak ne kell leoltani a másikat olannal hogy "honnan tudod hogy nincs benne annyi"
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:27:24 »

Foglalkozzunk inkább a főtengelyemmel!Ez ami fontosabb!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:28:24 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:43:28 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?

147ekm-nál már lassan gond lesz majd a lambda szondával. Ha nagyon benzinszagú a kipufogó akkor tuti hogy cserés. A szivosór szelepére is oda szoktak a benzineseknél figyelni mert kikopik a csap és kieshet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2012.06.16 szombat, 16:04:50 »

Foglalkozzunk inkább a főtengelyemmel!Ez ami fontosabb!!

Szerintem esetleg Hyperborg tud neked segíteni, neki szét volt szedve annyira, hogy az ilyesmi kérdésekre a munkát végző műhely választ tudjon adni.

Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?


Facelift előtti vagy utáni? (Hűtőmaszk krórmos-e, oldalindex búra fehér, vagy sárga, első ködlámpa (ha nincs, akkor helye) trapéz alakú, vagy kör?)
Motorral kapcsolatban: Vezérlés láncos, nem kell cserélni (legalábbis jó ideig nem ~400e), amire amúgy is figyelnél, azon kívül: ketyegés a szívósor felől,
kék füst a kipufogóból akár alapjáraton, akár hosszabb motorfékes gurulás után, akár pörgetve, DMF csattogás.

Ha facelift előtti, akkor rozsda a hátsó ajtók belső/alsó élén, az első kerék mögötti küszöb résznél, a visszapillantók műanyag háromszöge alatt az ajtón, (ha van) a küszöbön lévő króm
díszléc körül.

De leginkább szerintem ne sajnáld a pénzt átvizsgálásra egy szervizben.

Mindegy!! Csak annyira mondja mindenki hogy így eg úgy.Láttam már pár autót 5 évet dolgoztam kereskedésben nem vagyok teljesen hülye az autókhoz. És azt is elhiszem hogy mindenkinek a sajátja a legszebb.Csak ne kell leoltani a másikat olannal hogy "honnan tudod hogy nincs benne annyi"

Azért beszél eleve mindenki kétkedve az alacsony futásteljesítményekkel kapcsolatban, mert ezeken az autókon egy kis törődéssel tényleg nem venni észre, hogy esetleg jóval több van a kocsiban, mint
amennyit az óra mutat. És ezt sajnos ahol tudják ki is használják a nepperek, és a magyar mondeo állomány kereskedők által árult részének jelentős hányada (szerintem) vastagon vissza van tekerve,
ami szervizkönyv hiányában sosem derül ki.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2012.06.16 szombat, 16:57:22 »

Na,én meg dühömben lementem és megkerestem a szervízkönyvét. 2004-ben óracsoportot cseréltek benne Petrányinál hogy miért arról lövésem sincs de az akkori bejegyzés szerint 45.000 km volt benne. Úgyhogy ez a motor ennyit bírt. ~130e km. +- 50.000 hogy ne legyen mibe belekötni.  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.