Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:27:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261304 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:24:38 »

Most kéne a szondát bedugni a kipufogóba, és megnézni
Alapvetően a nagy terhelés alatti füstölés nem TIPIKUSAN szelepszárszimeringes tünet, hanem olajlehúzó gyűrűs. Endoszkópot be a szívósorba, és nézni hol olajos, hogy néz ki a szívószelepek szára. Aztán szerintem innen lehet továbbmenni.

Van endoszkópom, kb pénteken tudok vinni ilyet Pest felé, ha kell (még alakulok).
A pillangószelephez 15 percen belül hozzá lehet férni.
Ennyit tudok segíteni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:26:50 »

Ezzen senki sem vitatkozik. Itt a kérdés, hogy próbálsz-e minél kevesebbet költeni és reménykedsz, hogy év közben nem lesz váratlan kiadásod, vagy egyszerre megcsinálsz mindent és akkor évekig csak tankolni meg olajcserélni kell a kocsit. Ez mindenkinek a saját anyagi lehetőségei határozzák meg.
Én nem tehetem meg, hogy két pár éves gyerekkel az autópályán ragadjak, amikor egy hétvégi 1200 km-es kört csinálok. De ez én vagyok.


Picit hangnemet váltok, ne haragudjon meg érte senki. De nyugodjál már meg végre! Nekem is van gyerekem, én is járok a családommal hosszabb úton. Anyagi lehetőségeim korlátozottak gondolom csakúgy minta a hibával jelentkező új klubtársunknak. Én is megadom az autónak az ami jár vagy amit tudok neki. DE nem csinálok lekiismereti kérdést egy ilyen vitából, és egy picit sem kevesebb nálad az az ember, aki nem teheti meg, hogy rögtön generáloztasson, mégha tudja is, hogy az lenne a tökéletes megoldás. Azt írtad, hogy azon van a hangsúly, hogy lehet. Hát szomorú az igazság, de az autószerelésben gyakran van így.

És pontot téve a vita végére: Nyugi!!!!!
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:30:18 »

Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:32:01 »

Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.  integet2

PÜ-t olvastad?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:32:12 »

De nyugodjál már meg végre!
És pontot téve a vita végére: Nyugi!!!!!

Komolyan kellene valami ilyen mérő, hogy [5] vagy [8] vagy hasonló, amivel az ember jelezheti, hogy mennyire ideges. Ha 10 a maximum, akkor én olyan
  • körül voltam eddig. Tényleg olyan a stílusom, mintha ideges lennék?

(Csak hogy topikban legyek. Egy korábbi autómnál csináltam, hogy csak a legszükségesebbeket cseréltettem, javítottam. A végén az állandó lerobbanások miatt az egész többe került, mintha egyszerre csináltattam volna meg. Lehet ezért is ódzkodom a fél megoldásoktól.)

Naszóval, nézzük egy beömlőt, aztán okoskodjunk tovább.

És az idegesség faktorom:


Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:34:28 »

Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
A légszűrőház (nagy fekete műanyag doboz, ha az autóval szemben állsz, akkor jobbra) végéből kijövő vastag fekete cső végén, amire megy egy bovden (gázbovden).
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:34:46 »

3gyermekem van 1,3 és 5 évesek,én se szeretnék lerobbani. A fogyasztásom 8-8.5liter,pedig 90%ban országút,igy kicsit talán sok,nem?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:35:06 »

Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(

Motorháztető felnyit. Akksit megkeres. Felette van egy nagy doboz (légszűrő), abból egy S alakú, alkar vastagságú cső megy a motor felé. Annak bal végén van egy fémházban a pillangószelep. Ennek a fémháznak az első oldalára megy a bovden.

Hol laksz?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:35:20 »

Komolyan kellene valami ilyen mérő, hogy [5] vagy [8] vagy hasonló, amivel az ember jelezheti, hogy mennyire ideges. Ha 10 a maximum, akkor én olyan
  • körül voltam eddig. Tényleg olyan a stílusom, mintha ideges lennék?

(Csak hogy topikban legyek. Egy korábbi autómnál csináltam, hogy csak a legszükségesebbeket cseréltettem, javítottam. A végén az állandó lerobbanások miatt az egész többe került, mintha egyszerre csináltattam volna meg. Lehet ezért is ódzkodom a fél megoldásoktól.)

Naszóval, nézzük egy beömlőt, aztán okoskodjunk tovább.

És az idegesség faktorom:
Nincs itt harag egy deka se, de sajna az amit írtál egy kicsit bántó volt, és szerintem nem csak nekem. Bár lehet, hogy ezt a bántást én értem bele.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:37:27 »

(Idegesség-faktor rendszer)

Az a nagy gond ezzel a rendszerrel, hogy a [  0  ] egy karakterkód, és ezért most egy kis csillag jelenik meg az idegességi faktornál (legalábbis chrome-ban)  hehe
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:38:04 »

Nincs itt harag egy deka se, de sajna az amit írtál egy kicsit bántó volt, és szerintem nem csak nekem. Bár lehet, hogy ezt a bántást én értem bele.

Mea culpa.  poigneemain Tényleg nem akartam.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:38:39 »

Motorháztető felnyit. Akksit megkeres. Felette van egy nagy doboz (légszűrő), abból egy S alakú, alkar vastagságú cső megy a motor felé. Annak bal végén van egy fémházban a pillangószelep. Ennek a fémháznak az első oldalára megy a bovden.

Hol laksz?

Fóton. Az a baj,most csal mobilrol tudok netezni,igy nehéz fórumozni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:39:05 »

Az a nagy gond ezzel a rendszerrel, hogy a [  0  ] egy karakterkód, és ezért most egy kis csillag jelenik meg az idegességi faktornál (legalábbis chrome-ban)  hehe

Észrevettem Wink
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:40:35 »

Mea culpa.  poigneemain Tényleg nem akartam.
No problem!!!
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:41:38 »

Jelenleg mobilrol tudok netezni,nehéz igy. Reggel géphez jutok,beállítom a dolgokat,köszi
1.8as ambiente 2001es. Mk3.
Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.  integet2

PÜ-t olvastad?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:42:59 »

Jelenleg mobilrol tudok netezni,nehéz igy. Reggel géphez jutok,beállítom a dolgokat,köszi
1.8as ambiente 2001es. Mk3.
Privát üzenetben küldtem a szerelő elérhetőségét!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:44:51 »

Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.  integet2

PÜ-t olvastad?

Igen,de teloval nem sikerült válaszüzenetre bírnom a rendszert,reggeé írok!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 21:18:57 »

Igen,de teloval nem sikerült válaszüzenetre bírnom a rendszert,reggeé írok!
ok, a lényeg, hogy olvastad
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:04:16 »

Hali!
Érdekes ez az olajfogyós téma!
Nekem is fogy néha, főleg az olajcsereperiódus végefele érezhető.
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!
A vas abszolulte nem füstöl
Az olaj gyoönyörü miko leengedem.
Egyedül a szivosorherélés alatt talàltam pàr deci szép olajat az aljàn'
A fasz tudja hogyan kerülhetett oda!
Most tesztelek egy új technikàt ami rézzel köti meg a kartelgàzban az olajat!
Meglàtjuck bevàllik é!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:14:51 »

Hali!
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!

Gondolom az 15.000 akart lenni. Minimális fogyás az ok, annyira nem tömít rendesen a gyűrű.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:20:35 »

Hali!
Érdekes ez az olajfogyós téma!
Nekem is fogy néha, főleg az olajcsereperiódus végefele érezhető.
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!
A vas abszolulte nem füstöl
Az olaj gyoönyörü miko leengedem.
Egyedül a szivosorherélés alatt talàltam pàr deci szép olajat az aljàn'
A *** tudja hogyan kerülhetett oda!
Most tesztelek egy új technikàt ami rézzel köti meg a kartelgàzban az olajat!
Meglàtjuck bevàllik é!

Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:24:49 »

Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.

Vazz ... az 1 litert még a 150-hez számoltam Wink Aludni kéne ...
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:47:46 »

Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.
Igaz ! De ennyiért azért a motor nem lessz szétburitva!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:52:19 »

Igaz ! De ennyiért azért a motor nem lessz szétburitva!


Pedig de Wink  (Csak nem most akkor, hanem egy hirtelen felvillanó olajnyomás lámpa utáni trélerezést követően)
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:05:35 »

Pedig de Wink  (Csak nem most akkor, hanem egy hirtelen felvillanó olajnyomás lámpa utáni trélerezést követően)
150e - vel vettem a vasat azota ment bele 60 és ez a jelenség nem lett rosszabb!
Az oil szintet hetente lesem uhhogy annyira nem paràzok illenen.
Akkor is ugy tudom hogy extrém körülmények közözött akàr 1000 km-en is lehet 1 lityi a fogyàs.- --
Én naponta megyekb dolgozni 5 km bemelegszik a vas és meg is érkeztem!
Hazafele ugyanez., hétvégén megyek "hosszu tàvon"50-et!
Asszem ez ölég extrém! Ehhez képesr az 1 lityi 15e-n sztem men vészes!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:50:27 »

Most már csak egy normális szerelöt mondjatok! Aki megnézi ezt a dolgot,h gyűrű vagy szszár szimering? Vagy valamelyikötök rá tudna nézni? Vagy nemtom. Ismeretlen szerelötöl félnék.

őt többen is ajánlották korábban
én még nem jártam nála úgyhogy nem tudok véleményt mondani

http://www.eszgab.hu/
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2012.10.23 kedd, 14:03:13 »

az autómban 227ekm van
eddig 20ekm volt az olaj csereperiódusom (tegnap cseréltem olajat)
mostanság már 18ekm körül cserélem
12ekm körül szoktam ellenőrizni az olajszintet és 3-4 decit hozzáönteni (max szintig) és olajcseréig nem kell vele foglalkoznom
ez most jó?  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:13:02 »

Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:20:36 »

Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.

De ha a termosztát behal, akkor nyitva marad, és pont hogy nem melegszik a motor, szerintem.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:23:57 »

De ha a termosztát behal, akkor nyitva marad, és pont hogy nem melegszik a motor, szerintem.

Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.

Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2012.10.23 kedd, 16:27:26 »

Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.


Az kizárt dolog, mert nem tudom!  eplus2

Hát nekem itt elfogyott a tudományom. Azért sokáig kellene rossz termosztáttal járni, hogy ilyen gubanc legyen.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:20:51 »

Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.



de neked is pl a fogyid hibátlan volt (alacsony)
ha állandóan hideg lenne és a szivató tolná a benyát akkor a fogyi tuti 10 alá nem menne még országúton sem
de amúgy az elméleted jó  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:52:47 »

Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.

Sokan járnak rossz termosztáttal... a mondeók kb harmada. Az én MKI-esem, 1,8i is ilyen volt, amikor megvettem. De nem ette az olajat...
A hideg jobban kopik, ez viszont tény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:00:34 »

Sokan járnak rossz termosztáttal... a mondeók kb harmada. Az én MKI-esem, 1,8i is ilyen volt, amikor megvettem. De nem ette az olajat...
A hideg jobban kopik, ez viszont tény.

De az elmélet elfogadható? S mi van, ha ez kimondottan MK3-as típushiba?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:45:28 »

De az elmélet elfogadható? S mi van, ha ez kimondottan MK3-as típushiba?

Szerintem nem... ha a termosztát nyitva marad, akkor is kb 40-50 fokos a motor (hasracsapás).
Szerintem itt már a lambda alapján megy a befecskendezés... megen hasracsapás.
És valahonnan rémlik, ha már egyszer elkezdte a lambda alapú üzemmódot, akkor már nem tér vissza a gyári adatokra, még ha ki is hűlne a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:19:14 »

Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.


Nekem is a termosztátom volt először döglött, az decemberben cserélve lett, majd januárban előjött az olajfogyasztás és jött a motorgenerál ( 3 henger volt szemmel láthatóan ovális)
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:24:28 »

Nekem is a termosztátom volt először döglött, az decemberben cserélve lett, majd januárban előjött az olajfogyasztás és jött a motorgenerál ( 3 henger volt szemmel láthatóan ovális)
És hány km-t autóztál rossz termosztáttal?
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:22:40 »

Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:07:26 »

Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.

Első körben:
- milyen gyorsan megy fel a hőmérőd függőlegesbe?
- van-e füst kigyorsításnál?
- van-e extrém olajfogyasztásod?
- van-e benzin vagy olajszag a kipufogó környékén?

Utána:
- tekerd ki a gyertyákat és nézd meg, hogy milyen színűek.
- ellenőrizd, hogy van-e olaj a levegőszűrő és a pillangószelep között.
- a pillangószelep mögé nézz be és keress olajat.

utána lehet folytatni ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:20:27 »

Első körben:
- milyen gyorsan megy fel a hőmérőd függőlegesbe?
- van-e füst kigyorsításnál?
- van-e extrém olajfogyasztásod?
- van-e benzin vagy olajszag a kipufogó környékén?

Utána:
- tekerd ki a gyertyákat és nézd meg, hogy milyen színűek.
- ellenőrizd, hogy van-e olaj a levegőszűrő és a pillangószelep között.
- a pillangószelep mögé nézz be és keress olajat.

utána lehet folytatni ...

látom neked már minden hiba ott kezdődik, h olajfogyasztás és motorgenerál  Wink
persze nem rosz tudni van e olajfogyasztása de...
ez inkább gyujtás vagy alapjárat gond.

csak kinyomott kuplungnál fullad le vagy?
a rángatás általában gyertya, kábel trafó kombó vagy valamelyik közülük...
de lehet a szívosor örvénylapát eredetű is
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:32:17 »

látom neked már minden hiba ott kezdődik, h olajfogyasztás és motorgenerál  Wink
persze nem rosz tudni van e olajfogyasztása de...
ez inkább gyujtás vagy alapjárat gond.

csak kinyomott kuplungnál fullad le vagy?
a rángatás általában gyertya, kábel trafó kombó vagy valamelyik közülük...
de lehet a szívosor örvénylapát eredetű is

Természetesen nem minden generál nekem sem, de tudomásom szerint ezek azok a dolgok, amelyeket ingyenesen megnézhet és jobb betekintést kap a motor általános állapotáról.

A rángatást szinte minden okozhatja. Mivel újraindítás után megjavul, ezért az alapjárati motort kizárnám. A gyertyákkal kezdeném, hogy lássuk, van-e valami jele ott a gyújtáshibának. A többi csak biztonság kedvéért ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:20:05 »

Természetesen nem minden generál nekem sem, de tudomásom szerint ezek azok a dolgok, amelyeket ingyenesen megnézhet és jobb betekintést kap a motor általános állapotáról.

A rángatást szinte minden okozhatja. Mivel újraindítás után megjavul, ezért az alapjárati motort kizárnám. A gyertyákkal kezdeném, hogy lássuk, van-e valami jele ott a gyújtáshibának. A többi csak biztonság kedvéért ...

eljen
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:48:05 »

És hány km-t autóztál rossz termosztáttal?
Tavaly augusztus elején lett meg az autó, és valamikor december körül lett cserélve a termosztát. Addig olyan 5-6 ezer km-t mentem vele. A hűvös idő beköszöntével kezdett gyanús lenni a termosztát, tehát lehet, hogy már az előző tulajnál is rossz volt és évek óta ment úgy, nem tudom.

Más:
A gyertyahézag mekkora kell legyen? Jól rémlik, hogy 1,3 mm?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2012.10.24 szerda, 19:06:05 »

Tavaly augusztus elején lett meg az autó, és valamikor december körül lett cserélve a termosztát. Addig olyan 5-6 ezer km-t mentem vele. A hűvös idő beköszöntével kezdett gyanús lenni a termosztát, tehát lehet, hogy már az előző tulajnál is rossz volt és évek óta ment úgy, nem tudom.

Más:
A gyertyahézag mekkora kell legyen? Jól rémlik, hogy 1,3 mm?

a gyári érték 1.3mm
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
rakasz
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2012.10.27 szombat, 16:18:33 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy MKIII-as mondeót 2.0 benzin. Olyan problémám van vele, hogy 2300-as fordulat alatt ha erősebben gyorsítok, nagyon megtorpan az autó egymás után sokszor, a 2300-as fordulat felett nem csinálja, mi lehet, mire tippelnétek? Esetleg Kecskemét környékén tudnátok egy megbízható, hozzáértő szerelőt javasolni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2012.10.27 szombat, 17:12:54 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy MKIII-as mondeót 2.0 benzin. Olyan problémám van vele, hogy 2300-as fordulat alatt ha erősebben gyorsítok, nagyon megtorpan az autó egymás után sokszor, a 2300-as fordulat felett nem csinálja, mi lehet, mire tippelnétek? Esetleg Kecskemét környékén tudnátok egy megbízható, hozzáértő szerelőt javasolni?

Szia, így nagyon sok minden, én amit megnéznék:
- üzemanyag szűrő (lehet dugulásod van)
- gyerták, kábelek, trafó
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 13:41:28 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_hajtokar_csapagyak_eladok
Ezek vajon milyen minőséget képviselnek? Nincs szükségem rá, de megakadt rajta a szemem  wow1
Naplózva
rakasz
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 17:47:10 »

Köszi a segítséget, utánanézek.

Szia, így nagyon sok minden, én amit megnéznék:
- üzemanyag szűrő (lehet dugulásod van)
- gyerták, kábelek, trafó
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:35:44 »

Először is megköszönném Relhist korrekt péntek esti hozzáállását.  eljen Meg lett diagnosztikázva a gép rendesen.
Volt pár hiba (klímában zsaluhiba, xenon meg lambda), de ami jobban aggaszt: a töltésem járó motornál 13.9V.
Szerintetek ez rendben van?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:39:08 »

Először is megköszönném Relhist korrekt péntek esti hozzáállását.  eljen Meg lett diagnosztikázva a gép rendesen.
Volt pár hiba (klímában zsaluhiba, xenon meg lambda), de ami jobban aggaszt: a töltésem járó motornál 13.9V.
Szerintetek ez rendben van?


Többeknek (köztük nekem is) 13.8V környékén volt a töltőfesz a benzineseknél. Én a felsorolt hibák közül amiatt aggódnék a legkevésbé.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.