Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:15:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261436 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:05:36 »

aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat?? Smiley
A szerelő csinálta, de persze meg lett csinálva. Hőálló, olajálló meg mittomén milyen fémgyurmát vettem és azzal lett megcsinálva. Csak a szívósort végén kell lyukat dugózni, belül felesleges. Van leírásom a műveletről, ha kell. Ki kell venni minden mozdíthatót a szívósorból, mert még képes a motor beszívni (lapátok, tengelyek, perselyek).
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:08:14 »

A szerelő csinálta, de persze meg lett csinálva. Hőálló, olajálló meg mittomén milyen fémgyurmát vettem és azzal lett megcsinálva. Csak a szívósort végén kell lyukat dugózni, belül felesleges. Van leírásom a műveletről, ha kell. Ki kell venni minden mozdíthatót a szívósorból, mert még képes a motor beszívni (lapátok, tengelyek, perselyek).

nagy kárt csinál az tuti! Leszedni a szívosort gáz?? Mondjuk van rálátásom dolgokra.....csak nem tudom mennyire hozzáférhető.
A gyurma mennyi volt??  Smiley
Mennyit kért a szerelő? ha publikus
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:08:29 »

aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat?? Smiley
Küldtem neked mélt, meg van fényképes leírás valahol itt a wikin is asszem, de nézd meg a faq-ban is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:10:05 »

aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat?? Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:13:34 »

nagy kárt csinál az tuti! Leszedni a szívosort gáz?? Mondjuk van rálátásom dolgokra.....csak nem tudom mennyire hozzáférhető.
A gyurma mennyi volt??  Smiley
Mennyit kért a szerelő? ha publikus
A gyurma volt vagy három-négyezer pénz. De csak egy kis részét használta fel a szerelő, a többi megmaradt. Azt tudok neked adni ha lesz majd minitali. Ez olyan kétkomponensű fémgyurma, amit ha összegyúrsz olyan lesz mint az acél. A művelethez türelem és nőgyógyász kéz kell meg némi szerszám is. Én inkább elvittem szerelőhöz a gépsárkányt. Fél nap alatt meg is volt az egész. Én tíz körüli összegre emléxem, de lehet, hogy tévedek. Van, aki saját maga csinálta ezt a műveletet, javaslom olvass vissza és keress ilyen embert. ő biztosan el tudja mondani a tutit.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:14:06 »

Ehune!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:18:05 »

A gyurma volt vagy három-négyezer pénz. De csak egy kis részét használta fel a szerelő, a többi megmaradt. Azt tudok neked adni ha lesz majd minitali. Ez olyan kétkomponensű fémgyurma, amit ha összegyúrsz olyan lesz mint az acél. A művelethez türelem és nőgyógyász kéz kell meg némi szerszám is. Én inkább elvittem szerelőhöz a gépsárkányt. Fél nap alatt meg is volt az egész. Én tíz körüli összegre emléxem, de lehet, hogy tévedek. Van, aki saját maga csinálta ezt a műveletet, javaslom olvass vissza és keress ilyen embert. ő biztosan el tudja mondani a tutit.

No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást! worship
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért..... eplus2
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:26:40 »

No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást! worship
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért..... eplus2
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Pl az enyém is. Sad
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:27:18 »

No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást! worship
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért..... eplus2
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!

Leflee-re gondoltál?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:27:40 »

No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást! worship
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért..... eplus2
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Na én ilyen gyurmát vásároltam: http://www.szerszamok-webaruhaz.hu/tartalom/devcon_magnum_epoxy_steel_ket_komponensu_epoxy_ragaszto_gyurma_rez_acel_alu_fa_muanyag_uveg
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:28:49 »

Pl az enyém is. Sad
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.

Hm,akkor üdv a sorban!  szomoru1

Igen,Leflee-re.....de ott még csekkolni kell,tényleg az-e a hiba. a kollégámé tuti....

Joxer köszi a mailt!!! worship worship Wink
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:29:12 »

Pl az enyém is. Sad
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Minél hamarabb a műtéttel cimbora, mielőtt még nagy baj lesz. Jobb félni, min megijedni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:29:41 »

Pl az enyém is. Sad
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.

Szerintem addig akaszd ki a kart, ami mozgatja őket. A motor jobb oldalán van, egy kis gömbfejre cuppan rá egy kar, azt pattintsd szét. Ilyenkor folyamatosan nyitva vannak, és kisebb az esélye, hogy valami gondot okoznak, + addig is szokod, hogyha máshogy viselkedik majd lapátok nélkül.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:29:44 »

Pl az enyém is. Sad
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.

A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:31:58 »

Hm,akkor üdv a sorban!  szomoru1

Igen,Leflee-re.....de ott még csekkolni kell,tényleg az-e a hiba. a kollégámé tuti....

Joxer köszi a mailt!!! worship worship Wink
http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ

íme egy videó a probléma diagnosztizálásához. Az a cső amit lehúz a figura az egy vákuumcső, ami az örvénylapátokat mozgató szerkezetet vezérli.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:33:50 »

A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Érdekes, mert én amikor lehúztam a csövet sok változást nem tapasztaltam. A kiherélés viszont meghozta a várt eredményt.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:35:02 »

A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:35:19 »

http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ

íme egy videó a probléma diagnosztizálásához. Az a cső amit lehúz a figura az egy vákuumcső, ami az örvénylapátokat mozgató szerkezetet vezérli.

igen,ez mag van!  Wink Wink Wink
Nekem mikor sokat ment az olaj,akkor volt hangja.....akkor hittem,hogy örvénylapát..... Smiley
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:36:12 »

Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.
Akkor hallelujah van!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:37:07 »

Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.

Hát akkor adott a feladat. Sokáig tényleg ne várj vele, mert ha beszívja az egyik lapátot, akkor az csúnya munkát tud végezni a motorban. Addig én is azt tudom ajánlani, amit tmportal. Kösd szét a mechanikát.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:37:59 »

Akkor hallelujah van!

köszi a sok infót,megerősitést!!!  vigyor3
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:39:08 »

Hát akkor adott a feladat. Sokáig tényleg ne várj vele, mert ha beszívja az egyik lapátot, akkor az csúnya munkát tud végezni a motorban. Addig én is azt tudom ajánlani, amit tmportal. Kösd szét a mechanikát.
Kiigazítás: tpmportal klubtárs javasolta! Én meg csak helyeselni tudom!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:40:20 »

Kiigazítás: tpmportal klubtárs javasolta! Én meg csak helyeselni tudom!

Már kijavítottam, mire megírtad a válaszod.  nyes
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:42:02 »

Már kijavítottam, mire megírtad a válaszod.  nyes
Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye  taperouleaupatisserie
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:49:30 »

Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye  taperouleaupatisserie

Nem baj, a név maga egy régi elírás (eredetileg tmp lett volna, mint temporal, egy ideiglenes weboldallal kapcsolatban, de sietve lett legépelve) és azóta így maradt, és mindenhova ezt használom évek óta  eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:57:45 »

Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye  taperouleaupatisserie

 rinya
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2013.02.20 szerda, 19:53:26 »

Akinek 2.0-asa van, annak ebben az időjárásban kb. hány km alatt áll függőlegesbe a vízhőfok mutató?
(cseles, mert kb. 55 °C-tól már függőleges......)

Én ma kíváncsiságból néztem a hőfokot is.
A 15-ből indultam..... Szentmihályi - M3 - M0 - Békásmegyer fele..... a Budakalászi körforgalomban még csak 65 °C volt, persze már régóta függőlegesben állt.
Indulás után fél perccel már 20 °C ..... néhány perc múlva 40-45°C ...... de aztán stabil 80 km/h a 0-áson.... ennyi.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2013.02.20 szerda, 19:56:15 »

Akinek 2.0-asa van, annak ebben az időjárásban kb. hány km alatt áll függőlegesbe a vízhőfok mutató?
(cseles, mert kb. 55 °C-tól már függőleges......)

Én ma kíváncsiságból néztem a hőfokot is.
A 15-ből indultam..... Szentmihályi - M3 - M0 - Békásmegyer fele..... a Budakalászi körforgalomban még csak 65 °C volt, persze már régóta függőlegesben állt.
Indulás után fél perccel már 20 °C ..... néhány perc múlva 40-45°C ...... de aztán stabil 80 km/h a 0-áson.... ennyi.



Nekem az 1.8-asom a Szentendrein már függőleges volt.  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2013.02.20 szerda, 19:59:14 »

Nekem az 1.8-asom a Szentendrein már függőleges volt.  nyes

Budakalász felé indultál és úgy vissza?  nyes

De nem múltidőt kérdeztem, nem 1.8-ast és ebben az időjárásban.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2013.02.20 szerda, 20:40:37 »

Budakalász felé indultál és úgy vissza?  nyes

De nem múltidőt kérdeztem, nem 1.8-ast és ebben az időjárásban.  beka3

Nem. Békásról egyenesen a Szentendrei felé. Még ilyenkor télen is megcsinálta. Na jó, a rómaifürdő nevű strandnál állt be függőlegesbe. Nyáron már csillaghegyen.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 20:43:03 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2013.02.20 szerda, 20:43:26 »

Nem. Béásról egyenesen a Szentendrei felé. Még ilyenkor télen is megcsinálta. Na jó, a rómaifürdő nevű strandnál állt be függőlegesbe. Nyáron már csillaghegyen.  nyes

A függőleges még nem 90°C.
Nekem is beáll függőlegesre viszonylag hamar, de nézve a hőfokot nem megy feljebb a XV-III alatt 65°C-nál. Végig függőleges a mutató.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2013.02.20 szerda, 20:45:03 »

A függőleges még nem 90°C.
Nekem is beáll függőlegesre viszonylag hamar, de nézve a hőfokot nem megy feljebb a XV-III alatt 65°C-nál. Végig függőleges a mutató.

Azt nem néztem sose, ezt elismerem. Én csak annyit mondtam, hogy ott függőlegesen állt. Egyébként az óbudai madarastecsónál már elég meleg levegőt fújt a fűtés. Az kb 3 km.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2013.02.20 szerda, 21:01:40 »

Azt nem néztem sose, ezt elismerem. Én csak annyit mondtam, hogy ott függőlegesen állt. Egyébként az óbudai madarastecsónál már elég meleg levegőt fújt a fűtés. Az kb 3 km.

A fűtés nem probléma.
Csak a valós hőfok zavar kicsit, hogy függőleges, de mégsem 90°C körüli. Mondjuk alig kap terhelés mitől melegedne.
A V.A.G. csoport is trükközik, mert ott is már 70°C-nál beáll középre a 90-re....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csubi1976
Vendég
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2013.02.22 péntek, 12:27:11 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?

Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2013.02.22 péntek, 12:39:02 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?

Segítségeteket előre is köszönöm

ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2013.02.22 péntek, 12:43:45 »

ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek

Neki már kicsit drágább lesz a kuplungozás, az önállítósra váltás miatt (2002 vége felé).
Naplózva
Csubi1976
Vendég
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:09:30 »

Kettős tömegű lendkerék van a benzinesben is?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:17:07 »

ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek

Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ?  Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?

Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:19:02 »

Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ?  Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?

Kösz, FD.

158e km és köszönöm szépen, teljesen jól van. Remélem még sokáig így is marad.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:20:11 »

Kettős tömegű lendkerék van a benzinesben is?
igen
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:20:27 »

Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ?  Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?

Kösz, FD.

Szét tud benzinesben is menni, leginkább szerintem városi használatban kell ettől tartani. Meg ha az ember falábú.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:21:26 »

Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ?  Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?

Kösz, FD.

igen, az olajkájhákra jellemző de a benyásoknál is...

az enyémben még az előző tulajnál volt cserélve 150ekm körül
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2013.02.22 péntek, 16:02:45 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?

Segítségeteket előre is köszönöm
Egynyócasból van 110 és 125 lóerős is. Nekem 125 lóerős van és kb. 7,5 körül járok el vele vegyesben.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2013.02.22 péntek, 17:52:41 »

Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ?  Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?

Kösz, FD.

Nekem 220 van benne, és jó karban van a lendkerék, fogyi országúton 7-8, városban 9-10 az autó 4/5-ben városban használva.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:29:22 »

Nekem 220 van benne, és jó karban van a lendkerék, fogyi országúton 7-8, városban 9-10 az autó 4/5-ben városban használva.

Ez tökéletesen igaz. Minden úgy van, ahogy te is írod.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:35:41 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?

Segítségeteket előre is köszönöm
Szia!
Én a 2.0-át javasolnám, én is bánom, hogy nem az lett.
1.Nekem volt egy motogenerálom, előtte evett 6,5-7,5 litert (télen Cool vegyes használatban. Generál óta 8-8,5, most télen 9,5-10 rinya rinya
2.De, kifejezetten lomha tud lenni (vagy csak én érzem annak???!)
3.Szívósor és, hogy ne legyen ovális a henger/gyűrűk letapadva.
4.Ha kifogsz egy oválisra kopott hengerest (nekem az volt sajnos rinya állítólag 131 ezer km-vel), az sokba tud fájni, a kuplung és kettőstömegű lendkerék drágább tétel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2013.02.22 péntek, 18:47:31 »

Szia!
Én a 2.0-át javasolnám, én is bánom, hogy nem az lett.
1.Nekem volt egy motogenerálom, előtte evett 6,5-7,5 litert (télen Cool vegyes használatban. Generál óta 8-8,5, most télen 9,5-10 rinya rinya
2.De, kifejezetten lomha tud lenni (vagy csak én érzem annak???!)
3.Szívósor és, hogy ne legyen ovális a henger/gyűrűk letapadva.
4.Ha kifogsz egy oválisra kopott hengerest (nekem az volt sajnos rinya állítólag 131 ezer km-vel), az sokba tud fájni, a kuplung és kettőstömegű lendkerék drágább tétel.

Ez érdekelne, hogy hogyan lett már ovális hengeres?
Mind a 4?
Biztos ovális?
Én ilyenről még nem hallottam....pedig már láttam sok mindent.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:52:12 »

Ez érdekelne, hogy hogyan lett már ovális hengeres?
Mind a 4?
Biztos ovális?
Én ilyenről még nem hallottam....pedig már láttam sok mindent.
A mikéntet nem tudom, hozzám már így került. Az első 3 henger volt ovális, a 3-ason szemmel látszott, h ovális, a hengerfalon kb tenyérnyi részen lerakódás (ahol nem ért a gyűrű a hengerfalhoz), a többiben is volt több ilyen "folt". Megvételkor volt már egy kopogós hangja alapjáraton, amit betudtunk a kinyomócsapágynak, de mint kiderült, a 3-as hengerben vergődött a dugattyú. Óra szerint 131 ezer km-vel vettük (138 ezernél lett megcsinálva a generál, mert már 100 km-n leette min. jelzésig az olajat) Még előző tulaj jól összetörhette az autót (fl-es lökös; 2005 utáni ajtók; angol, bontott szélvédő; műszerfal lebőrözve (gondolom nyílt a lufi és így olcsóbb volt); egész autó újrafényezve...).
Naplózva
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:52:59 »

Szia!
131.000 km lefutása után ovál? Ennél azért többet bírnak. Mondom az én mondim adatait: 370.000 km valós futás, magam vettem a szalonban s nincs sem lánc probléma, sem lendítőkerék, sem szívósori bajom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:57:59 »

A mikéntet nem tudom, hozzám már így került. Az első 3 henger volt ovális, a 3-ason szemmel látszott, h ovális, a hengerfalon kb tenyérnyi részen lerakódás (ahol nem ért a gyűrű a hengerfalhoz), a többiben is volt több ilyen "folt". Megvételkor volt már egy kopogós hangja alapjáraton, amit betudtunk a kinyomócsapágynak, de mint kiderült, a 3-as hengerben vergődött a dugattyú. Óra szerint 131 ezer km-vel vettük (138 ezernél lett megcsinálva a generál, mert már 100 km-n leette min. jelzésig az olajat) Még előző tulaj jól összetörhette az autót (fl-es lökös; 2005 utáni ajtók; angol, bontott szélvédő; műszerfal lebőrözve (gondolom nyílt a lufi és így olcsóbb volt); egész autó újrafényezve...).

Na akkor ezt úgy nevezik, hogy hordós-ra kopott a henger. Nem ovális!
Ez lehet simán kenési elégtelenség vagy túlmelegedés miatti dugattyú megszorulás...stb.

Ez viszont minden márkánál, minden autónál elő tud fordulni. Szóval nem Mondeo sajátosság.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.